ik ga met githa's post mee.. geniet ervan merisse..quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Githa het volgende:
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
Ik was al van plan om deze te doen als ik ooit met de pil stopquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Hallo Allemaal!
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.
Zelf de eisprong vaststellen
Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.
In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.
Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.
Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |