abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21334587
Vervolg van Wachten op het tweede streepje #41

7 augustus Pizzakoeriertje NOD
18 augustus Slaapmeisje Fertikliniek (10.00 )
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
24 augustus minoes1967 NOD
25 augustus Girly bloeduitslag
26 augustus Merisse NOD
28 augustus snakelady NOD

1 september minoes1967 GYN
2 september lunastar NOD
6 september Slaapmeisje NOD
6 september Merisse Bloeduitslag
7 september Girl24 NOD
10 september Pizzakoeriertje NOD
16 september LittleWoodstock MRI 10.00
17 september Jonnetje NOD

Datum onbekend: Marie79 wacht op WOD

[ Bericht 49% gewijzigd door Karin op 17-08-2004 11:11:26 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21334602
je bent me net voor
pi_21334662
Lieverds, bedankt voor jullie positieve verhalen doet me goed en daardoor begin ik er ook wat meer in te geloven. Want jullie hebben gelijk dat het eigenlijk geen beter nieuws kon zijn gegeven de omstandigheden. (LW )

Slaapmeisje ik ga onwijs voor je duimen dat het gewoon in 1 keer raak is bij je want potjedikkie jij bent nou ook wel eens aan de beurt. Succes!

We zijn nu net thuis van kat wegbrengen en nu kunnen we pas koffers gaan pakken.
Tot over 2 weken.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 22:49:49 #4
81992 Githa
pi_21334697
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
pi_21334866
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Githa het volgende:
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
ik ga met githa's post mee.. geniet ervan merisse..

maandag 16 augustus 2004 @ 23:01:42 #6
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21335021
Van hieruit ook een heel fijne vakantie gewenst, Merisse! Jullie hebben het zeker wel even verdient!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_21335260
Merisje fijne vakantie! geniet er van, lekker eruit en ontspannen en genieten van heerlijk Italiaans eten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:12:16 #8
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_21335334
Hallo Allemaal!

Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.

Zelf de eisprong vaststellen

Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.

In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.

Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.

Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
pi_21335573
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Hallo Allemaal!

Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.

Zelf de eisprong vaststellen

Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.

In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.

Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.

Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
Ik was al van plan om deze te doen als ik ooit met de pil stop Ik ben wel van de experimenten, en gelukkig niet vies van mezelf (al was die pies op mijn hand toen ik in dat ijzeren potje moest mikken wel wat minder).

Ik voel trouwens duidelijk dat er eerdaags streepjes van de goede soort komen voor Slaapmeisje en Merisse... ik voel het gewoon Een dan een streepjesflow voor iedereen! Dit wordt een leeg topic! JAAAH !

Okee, ik moet minderen met de suiker voor het slapengaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21335581
PIZZAKOERIERTJE....dit doet/deed slaapmeisje altijd en wij letten er dus ook wel op,maar niet iedereen neemt dit slijm waar
Groetjes,Minoes
pi_21335694
SYRENA...hahahahha toppie meis,we gaan gewoon met de hele bubs naar z&g,weg hier,ff stofnesten ruimen,hahha
Je kunt met afvegen dat slijm ook wel zien,hoef je niet te poeren,maar goed,ieder z'n meug

MERISSE....waar ga je heen bij t gardameer???Ook naar San Felice de Benaco???Hotel casimiro,daar waren wij op honeymoon.

Groetjes,Minoes
pi_21336698
Merisse, fijne vakantie!

Pizzakoeriertje, helaas heb ik altijd last van afscheiding, dus ik denk dat die test bij mij niet helpt.

Ik zit nog te twijfelen of ik wel of niet met cb ga testen. Misschien ocer een weekje als ik dan nog niet ongi ben.
pi_21337650
Kan iemand mijn nod uit het lijsje halen? Helaas heb ik geen nod meer. Bedankt!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 07:50:19 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21340587
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier.

Slaapmeis, ik denk aan je en duim voor je morgen! Oók als ik zelf lig te bevallen
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:37:10 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21341278
Slaapmeisje, ik ga je nu alvast even succes wensen, want ik ga dat verder vandaa vast vergeten. Maar morgen duim ik voor je hoor! Ik hang dan toch in de lucht, dus duim al voor een 'behouden vlucht', dus voor jou erbij duimen is een kleine moeite!

Heel veel succes!
pi_21342298
Slaapmeisje aangezien ik een vergiet ben tegenwoordig ga ik je ook nu vast suc6 wensen want ook ik vergeet het anders geheid!

Suc6 meis!
  FOK!fossiel dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:38:17 #17
2628 Karin
pi_21344854
Ongesteld geworden Ingrid19? Jammer
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:05:56 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21345421
Inderdaad is de slijmvliesmethode een hele goeie methode om je eiersprong vast te stellen. Ik heb dit al meer dan een jaar gedaan en pas de laatste twee maanden van dat mooie doorzichtige rekbare slijm ontdekt. Volgens mij een heel goed teken dat mijn *firewall* zich weer aan het herstellen is, maar dat heb ik de fertikliniek niet gezegd omdat ik bang was dat ze de IUI dan zouden afblazen

Merisse, helaas ben ik te laat om je een hele fijne vakantie te wensen. Ben in ieder geval erg blij voor je dat ze iets hebben kunnen ontdekken in je bloed en dat daar ook wat aan gedaan kan worden.

Voor de rest van de lieverds hier (Syrena dat vissen van de naald uit het metalen potje was inderdaad een beetje ) allemaal hartstikke bedankt dat jullie aan me denken morgen. Brighteyes, alvast een fijne vakantie. Ook Sugar tijdens het bevallen... ik lach me rot. Enneh Xanthe, nu al last van zwangerschapsdementie Zal ik dan ook maar aan jullie denken als ik morgen weer met de *benen wijd, vraagt om gezelligheid* lig?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21345823
Ja Slaapmeisje sinds ik zwanger ben vergeet ik gerust afspraken , terwijl ik normaal een wandelende agenda ben hahaha...
Erg irri soms , maar goed nu ik het weet schrijf ik mijn al mijn afspraken 3 dubbel op
Het went snel om zo'n vergiet te hebben in je hoofd
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:53:18 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21346475
Ach Xanthe, we hebben allemaal wel wat hoor en jij hebt tenminste een excuus Ik zat namelijk al de hele ochtend te refreshen op Wachten op het tweede streepje deel 41 in mijn active topics list en had helemaal niet in de gaten dat er allang een nieuw deeltje was aangemaakt Laten we het bij mij dan maar houden op de zenuwen voor morgen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21349049
Die zenuwen kan ik me heel goed voorstellen , had ik ook erg veel last van toen we net begonnen met behandelingen , naar mate je meer behandelingen hebt gehad (en ik hoop dat dat niet nodig is voor je) weet je wat er op je afkomt en word je een ietsje minder zenuwachtig.
pi_21349057
Lieve Merisse, een dubbel gevoel zul je zeker gehad hebben.
Ik dacht alleen maar ow, wat goed dat ze toen naar de dokter is gegaan.
In zo'n tijd al zover zeg.
Dikke knuffel we gaan voor een duidelijke uitleg na september en een positief resultaat.
Momenteel ben je op vakantie geniet ervan samen met je mannetje.

Lieve Slaapmeisje, morgen wordt een gigantische spannende dag voor.
Ik zal duimen.
Dikke knuffel.

Lieve Renegate toen ik zondag het nieuws zag moest ik stiekum aan je denken.
Lieve meid, ik heb je al ff hier niet meer gezien. Ik hoop dat alles goed met je is.

Hartje, je zal hetzelfde wel hebben als mij.
4 weken niet aanwezig geweest en nu komt alles op je af.

Andere dames ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Dikke knuffel en
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:51:25 #23
81992 Githa
pi_21349139
en hoe is het met jou Jolene ? .... fijne vakantie gehad en natuurlijk hoe is het afvallen en stoppen met roken je vergaan in de vakantie ? ... ik ben reuze nieuwsgierig
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:26:30 #24
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21349997
Slaapmeisje, ontzettend veel succes gewenst morgen meid!! Ik ga enorm voor je duimen!!! Ik vind het echt spannend, want je draait al vanaf het eerste ''2e streepjestopic'' mee, dus jij bent voor mij de eerste die naar Z&G gaat verhuizen, en daarna Merisse (gedeelde eerste plaats eigenlijk )

Nogmaals heel veel suc6!!

Girly, lekker vaag gedoe allemaal met verschillende gyn's. Of dat nou met of zonder Oxazepam is, het blijft onhandig als ze allebei andere dingen zeggen, en elkaar daar niet van op de hoogte brengen. Als je je duf voelt daardoor: misschien kun je proberen om van te voren evt. vragen op te schrijven, dan sta je bij de afspraak zelf niet zo voor het blok. voor jou!

Merisje-wisje, hopende dat je het nog leest (anders wellicht in i-netcafe ofzo): een hele fijne vakantie gewenst! Over twee weekjes weer verderbeppen hier!

Liefs aan alle dames!

LW

PS: Ingrid: jammer dat je een negatieve test had trouwens! Op naar de volgende ronde!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:29:33 #25
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21350095
Oja BrightEyes: jij ook een prettige vakantie gewenst, een goede reis (een ''behouden vlucht'' ) en geniet er maar lekker van!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')