Het boeit me niet eens meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van de kutopeningsposts is hier weer een hoogstandje van mij.
Mooi zo! Op den duur krijg ik iedereen hier wel koest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Het boeit me niet eens meer.
Een van je beste was #50. Daar had je zelfs een openingsbannerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van de kutopeningsposts is hier weer een hoogstandje van mij.
Graag gedaan. En jij bedankt voor de ONM promocaps!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
Iwan, bedankt voor alle moeite voor al die Baantjercaps....
haha bij Chris en Iris word ik spontaan nerveusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Die JP... en voor sommige decors moet je geloof ik een zonnebril dragen.
vertelde hij ook wanneer ongeveer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:31 schreef Brennie het volgende:
Ik zal wel spuit elf zijn..
Maar ik las ( uit mond van die idols sukkel die in OWNM gaat spelen) dat er iemand gruwelijk aan zijn einde komt.
Nee dat is het enige.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
vertelde hij ook wanneer ongeveer?
da's nog geen geruststelling dezer dagen in een soap:)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:57 schreef Brennie het volgende:
Ook hij heeft vast een proeftijd
Anouck heeft die cameraman niet geslagen. Ze heeft 'm tijdens het pijpen in zijn pik gebeten. Ook Anouck is een hoer, net als Claire.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:59 schreef Wup het volgende:
da's nog geen geruststelling dezer dagen in een soap:)
ze moeten eerst een cameraman knockout slaan....
Wij gaan het juist nu Onderweg naar Morgen noemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef babette21 het volgende:
nog 1 vraag in 't algemeen: als we Onderweg Naar Morgen afkorten tot ONM.... hoe gaan we ONM dan voortaan afkorten?!?!?!??!?!
kan nu ff niet klooien met foto's (valt zo op he, met al die collega's om me heen die verwachten dat ik braaf aan 't werk ben, wat [ergens] natuurlijk ook zo isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef Wup het volgende:
Babette mag het verhaaltje erbij verzinnen
naar wie met oorbel loert Claire zo verliefd...??
Haha, raden wie er nog meer op zijn werk loopt te kloten...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan nu ff niet klooien met foto's (valt zo op he, met al die collega's om me heen die verwachten dat ik braaf aan 't werk ben, wat [ergens] natuurlijk ook zo is) maar geloof me: er komt 'n prachtig verhaal aan haha!!!
Ik weet het niet, maar het moet dan wel een pik met oren zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef Wup het volgende:
naar wie met oorbel loert Claire zo verliefd...??
Ja dat dus, alleen geen caps van Taraquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:03 schreef Wup het volgende:
ONM-promo in de herkansing omdat Iwan zoveel beter zijn best had gedaan...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
qua logica... don't ask... ik heb braaf - en voorzover mogelijk- de volgorde van het promootje gevolgd
Herhalingen komen neit meer op zondag maar elke werkdag om 17.00.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef dunn0w het volgende:
weet een van jullie of de herhalingen gewoon weer op zondag zijn?
ik heb nog geen tv-gids... en de teletekst op rtl4.nl doet raar...
sorry die shots werden afgekeurd omdat ze een kijkwijzer op dr kneiter hadden geprintquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
Ja dat dus, alleen geen caps van Tara
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:05 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry die shots werden afgekeurd omdat ze een kijkwijzer op dr kneiter hadden geprint
ik denk trouwens niet dat we nog veel Anouck Klomp te zien krijgen, ze is wel heel snel overal weggemoffeld dus het zal me niks verbazen als ze uit pure nijd nog een zooi scenes over hebben geschoten met Simone Cobben
Ow heel erg bedankt....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Herhalingen komen neit meer op zondag maar elke werkdag om 17.00.
En ONM komt niet op RTL4 dus op RTL4-text had je sowieso weinig te zoeken
Op RTL4 text mis je de verhaaltjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
en ik kijk lekker altijd op RTL4text want het staat daar ook....
RTL Nederland is toch een pot nat...![]()
.
Ow, ik dacht dat je de verhaaltjes wilden lezen, maar programma-info kun je daar idd ook vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
en ik kijk lekker altijd op RTL4text want het staat daar ook....
RTL Nederland is toch een pot nat...![]()
.
tss wat zijn jullie gemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je de verhaaltjes wilden lezen, maar programma-info kun je daar idd ook vinden
Je kijkt dus teletekst op internet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
tss wat zijn jullie gemeen.
nee maar ik typ in: rtl4.nl en dan klik in door naar ONM zo goed?
tuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kijkt dus teletekst op internet?
Taraquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef soapie het volgende:
Dat was weer ff leuk!!!! Tara die een bak yoghurt naar Carlo's hoofd smijt.
Ja, dat was leuk van Tara Nak: "Hier is de yoghurt" Klaaaatsj! "Dat was de yoghurt". Puur uit de Dik Voormekaar Show gejat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef soapie het volgende:
Dat was weer ff leuk!!!! Tara die een bak yoghurt naar Carlo's hoofd smijt.
beetje beter de je best doen wiv, dit is wel heel magertjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Even een vooruitblik:
welja, gaan ze nou meteen al Clairetje afzeiken?quote:Tevergeefs zoekt Claire toenadering tot Niels. Niels wijst haar af.
heel geloofwaardig ja:(quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:20 schreef soapie het volgende:
Wint Joost die prijs nou met die geweldige film van 'm????
Tja, dat gewuppest nemen ze over. Wees eens eerlijk Wuppie: het wordt toch zeker ook tijd dat die gare uitgekookte en uitgekotste Claire het veld ruimt? Haar rol is op, haar kop is al lang op, ze is uitgewoond en zowel af- als uitgezeken. Tijd voor iets nieuws. Tijd voor een nieuwe lichting.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
welja, gaan ze nou meteen al Clairetje afzeiken?
Ze zijn vast de tarieven aan het berekenen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
of ik kijk niet goed
of ze zijn nog niet helemaal klaar daar
of er staan geen verhaaltjes op de nieuwe yorin-ONM-site
Over ranzig gesproken...... Joost vist z'n laptop uit die vuilniszak, wat op zich al goor is, en grijpt dan Lizzie lekker in d'r nek en haar met die handen waar al die gorigheid nog aan hangt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Buwèèèèrrrrrcccck! Ik moet er spontaan van ariellen!
Zozo wordt Reneetje ook weer eens van stal gehaald.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Tot nu toe vond ik Clairetjes verhaallijnen perfect hoor!Niks op tegen.En die nieuwe lichting is goed maar Claire mag van mij ook blijven hoor.Wisten jullie trouwens dat Marjolein Curie (Tanja Jess) een lesbische rol is.Ze wordt de nieuwe vriendin van Renéetje!Stond in één of ander roddelblad!
Renée heeft wat met ex-GTST-ers. Hopelijk pakt deze verhaallijn beter uit dan die met Chris Jolles als Luciel Starrenburg. Ik vrees dat de kijker niet zit te wachten op een brave Tanja Jess, zoals ook het geval was met de brave rol van Chris Jolles.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marjolein Curie (Tanja Jess) een lesbische rol is.Ze wordt de nieuwe vriendin van Renéetje! Stond in één of ander roddelblad!
yep, tot die conclusie waren Iwan en later ook Svenational al na grondige analyse gekomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marjolein Curie (Tanja Jess) een lesbische rol is.Ze wordt de nieuwe vriendin van Renéetje! Stond in één of ander roddelblad!
nou, zeg dat, Chris Jolles kreeg een van de meest achterlijke ONM verhaallijntjes in de schoenen geschoven en ze bracht het er helaas ook nog niet erg best vanaf. Wat een afknapper was dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Hopelijk pakt deze verhaallijn beter uit dan die met Chris Jolles als Luciel Starrenburg. Ik vrees dat de kijker niet zit te wachten op een brave Tanja Jess, zoals ook het geval was met de brave rol van Chris Jolles.
Ze knapte van Lotus ook erg op. Ik hoop dat Tanja Jess met die vieze siliconentieten er niet lang in blijft! Bovendien heeft ze een kop als een linkse klomp. Wij willen Julika Marijn terug!!!!!!! NU!!!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:14 schreef soapie het volgende:
De enige waar Renee van opknapte was Gina, dus ik ben erg benieuwd naar die Curie...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, tot die conclusie waren Iwan en later ook Svenational al na grondige analyse gekomen.
zoals gewoonlijk dachten de Yorin-lukers: ha goed idee, dat gaan we doen:)
mwa, mij kan je alles wijsmaken hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Het hoeft trouwens niet eens waar te zijn. Het kunnen ook de roddelbladen zijn die hier lurken
nee joh, zo een iemand ga je toch niet aan Renee verspillen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:45 schreef MirSus het volgende:
Laat Renee maar weer eens een man nemen, een leuke gemene jonge gozer!![]()
Jaa die verdient zèker ook zo'n man inderdaad, maar Renee moet je toch ook niet weer saai zo'n vrouw geven??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:51 schreef Wup het volgende:
[..]
nee joh, zo een iemand ga je toch niet aan Renee verspillen.
Schuif hem maar door naar Joyce, zij verdient wel wat stoerders na Duuk
Nee, Renee moet je gewoon niks geven, negeren en net doen alsof ze er niet is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:53 schreef MirSus het volgende:
Jaa die verdient zèker ook zo'n man inderdaad, maar Renee moet je toch ook niet weer saai zo'n vrouw geven??![]()
Renee moet wel wat te doen hebben, anders hebben wij niet meer van die leuke LZML filpjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee, Renee moet je gewoon niks geven, negeren en net doen alsof ze er niet is.
Joyce met foute vent klinkt helemaal goed
Ik denk dat ze Joyce aan rokkenjager Marnix gaan koppelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:51 schreef Wup het volgende:
En wat moet er voor mij in komen, mocht Lizzy toch the bucket kicken?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:51 schreef Wup het volgende:
ja dat had ik eerder ook al ergens bedacht omdat het qua leeftijd wel kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat ze Joyce aan rokkenjager Marnix gaan koppelen.
mja gemiste kans vorig seizoen, blijkbaar lazen ze nog niet zo dapper mee hier toenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef MirSus het volgende:
Joyce en Claire samen diè foute man, klinkt al helemaal goed!
Ruzie in de tent![]()
![]()
Ik heb zo'n idee dat die toch voor Bram is.....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
[..]
mja gemiste kans vorig seizoen, blijkbaar lazen ze nog niet zo dapper mee hier toen
nu is het laat, Claire staat al met dr koffertje te zwaaien
tenzij dat grafsteentje toch op haar naam staat......
nee dat mag niet, dat verdient hij niet, we hebben dat hier democratisch besloten:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:08 schreef MirSus het volgende:
Ik heb zo'n idee dat die toch voor Bram is.....
Ja dat mag niet, maar of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:09 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dat mag niet, dat verdient hij niet, we hebben dat hier democratisch besloten:)
Dat lijkt me niet maar bij de nieuwe lichting zal toch ook wel iets voor Lizzy zitten?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
En wat moet er voor mij in komen, mocht Lizzy toch the bucket kicken?
Dat denk ik ook... door een auto-ongeluk... om precies te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:08 schreef MirSus het volgende:
Ik heb zo'n idee dat die toch voor Bram is.....
Daar kan je best gelijk in hebben hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... door een auto-ongeluk... om precies te zijn.
Lizzy & Tonnie?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
Dat lijkt me niet maar bij de nieuwe lichting zal toch ook wel iets voor Lizzy zitten?
Lizzy weg bij Joost en eindelijk haar eerste behoorlijke verhaallijntje zou toch wel kunnen nou eens?
een auto-ongeluk omschrijf je toch niet als 'gruwelijk aan zijn einde komen'?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:20 schreef Iwan1976 het volgende:
tjsa ligt ook weer zo voor de handquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy & Tonnie?
Lizzy schrijft voor de krant een verhaal over Tonnie, een ex-bajesklant die terugkeert in de maatschappij... en van het een komt het ander... Joost jaloers... Het zou zo maar kunnen.![]()
quote:Er gaan geruchten dat Onderweg Naar Morgen actrice Anouck Klomp de rol van Renate gaat spelen in het vierde seizoen van Costa! de serie. Anouck is vanaf 30 augustus weer te zien in de Yorin soap Onderweg Naar Morgen als Tara van Walsum. Helaas voor de fans maar tijdelijk, Anouck heeft wegens een verstoorde werkverhouding de set van ONM inmiddels verlaten. De rol van Tara van Walsum zal dan door Simone Cobben worden gespeeld.
ow en dan nog een reden waarom het niet kanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Je weet dat ze de dingen nog wel eens willen overdrijven daar bij ONM... zie de laatste 2 zomercliffhangers.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:25 schreef Wup het volgende:
een auto-ongeluk omschrijf je toch niet als 'gruwelijk aan zijn einde komen'?
dan verwacht ik iets enorm specaculairs
of laat ik me weer blij maken met dode beestjes?
Die het gerucht dus blijkbaar de wereld in heeft geholpen. Nog meer lurkers ontdektquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Dit wisten we natuurlijk al door Wup!
haha, en nee die hoef ik ook niet terug te zien, op een begrafenisquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ow en dan nog een reden waarom het niet kan
niemand is er treurig om alleen die maffe ouders... en die wil niemand zien jammeren natuurlijk.
da's uniek hoor, ik weet altijd alles als laatste...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Dit wisten we natuurlijk al door Wup!
quote:Zangeres Sandy Kandau gaat een rol spelen in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Ze was ooit lid van de Frogettes, de backing vocals van René Froger. Sandy heeft verschillende singles uitgebracht, een album en in 1995 had ze een bescheiden Top 40 hit: Young Hearts Run Free, dat de 27e plaats behaalde.
LOL., we kunnen rijk gaan worden als we het een beetje slim aanpakken:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Die het gerucht dus blijkbaar de wereld in heeft geholpen. Nog meer lurkers ontdekt
Idd, dus laten we hopen dat het niet waar isquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:34 schreef Wup het volgende:
[..]
da's uniek hoor, ik weet altijd alles als laatste...
maar het is slechts een vaag gerucht dus er is nog hoop voor de costa-kijkertjes:)
Kijk als hij dat zou willen doen dan ben ik op slag fan van hem!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat juist die Eric Bouwman (Tonnie de Vries) met dat verhaal komt dat er iemand gruwelijk aan zijn einde komt... Zou hij er iets mee te maken hebben? Is hij de seriemoordenaar waar we al die tijd op hebben zitten wachten? Zal hij de laatste oudgedienden om zeep helpen?
Ja, als we nou onder elk bericht een © zetten en daar patent op aanvragenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL., we kunnen rijk gaan worden als we het een beetje slim aanpakken:)
Svensational waar haal je die quotes vandaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Sandy Kandau verhaaltje
Als ze nou gewoon dat hele schrijvers team vervangen voor het fok teamquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als we nou onder elk bericht een © zetten en daar patent op aanvragen
Dat ze in ONM gaat spelen heb ik van tvvrouwen-onlinequote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Svensational waar haal je die quotes vandaan?
ik ken Sandy Kandeau wel volgens mij....
oke dank je wel... en leuk dat je de bio erbij hebt gezochtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
Dat ze in ONM gaat spelen heb ik van tvvrouwen-online
De bio heb ik gegoogled
hahaha, LOLquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel een co-assistente
Wil je niet zo hard lachen hoor het hier helemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
hahaha, LOL
En ik ga je vertellen dat Joost dodelijk verongelukt. Hij krijgt een ernstig ongeval na een dollemansrit met de auto (uiteraard zonder rijbewijs).quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:23 schreef MirSus het volgende:
Daar kan je best gelijk in hebben hoor!![]()
Maar dat moet dan wel heeel spannend worden, aan de reactie van Idol Erik te lezen![]()
![]()
Alweer??! Die verongelukt wat af bij jouquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ik ga je vertellen dat Joost dodelijk verongelukt. Hij krijgt een ernstig ongeval na een dollemansrit met de auto (uiteraard zonder rijbewijs).
Dit verhaaltje is van 9 oktober 2003. Zou ze dezelfde workshops gevolgd hebben als Anouck Klomp?quote:We hebben een nieuw talent in ons midden: Sandy Kandau! Sandy heeft al een behoorlijke carrière achter de rug, voornamelijk als zangeres. Zo heeft ze onder andere in het verleden met Rene Froger getourd en was ze op pad met Candy Dulfer.
Hierna heeft Sandy een pauze genomen om verschillende workshops te gaan volgen bij onder andere Ruud van Hemert. Na deze workshops succesvol afgerond te hebben, zal Sandy zich nu gaan richten op acteren en musicals.
We hopen dan ook in de toekomst meer van deze veelzijdige artiest te laten horen. We houden jullie natuurlijk op de hoogte.
Oo god nee, dat kunnen ze ons niet aandoen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zou ze dezelfde workshops gevolgd hebben als Anouck Klomp?
Dan is het te hopen dat het maar een gastrolletje is... misschien als zangeresje met stemproblemen.
alles beter dan jankproblemen:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan is het te hopen dat het maar een gastrolletje is... misschien als zangeresje met stemproblemen.
haha, dat Glazen Huis mag wel een beetje vaart gaan maken... ze hebben nog een weekjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Sandy Kandau heeft ook al een eigen officiële website...
en die is net zo rijkelijk gevuld met informatie als de site van 'Het Glazen Huis'.
BRON: partynet.nlquote:Sandy Kandau
Sandy Kandau (10 oktober 1970) kwam ter wereld, even over de grens bij Enschede, in het Duitse plaatsje Rheine. Haar achternaam duidt op Indische afkomst. Muziek speelde een belangrijke rol in Sandy's jeugd. Haar moeder zong, vader Kandau was een niet onverdienstelijk gitarist. In 1976 werd Sandy gegrepen door het Grease-virus. Begeleid door pa zong ze alle liedjes van Olivia Newton John uit 't hoofd.
In 1982 veroverde 'Annie' en later, 'Ciske de Rat' de bioscopen. En Sandy wist exact wat ze wilde worden: musical-ster! Ze was stapelverliefd op Ciske alias Danny de Munk en besloot hem - petje op, korte broek aan, handen en gezicht met as ingesmeerd - te gaan imiteren in playbackwedstrijden.
In 1986 debuteerde Sandy als zangeres. Het gezin Kandau woonde inmiddels in Vught en Sandy reisde langs tal van Brabantse kroegen om als 'Rita Coolidge', met de hit 'We're all alone', mee te doen aan Soundmixwedstijden. Regelmatig sleepte ze geldprijzen en zilveren bekers in de wacht. Maar het mooiste moment was toch de ontmoeting met zanger Frank Faas van de hitgroep Ferrari, die haar in café 't Stamineke in Den Bosch ontdekte.
Ferrari nam Sandy als pauzeact mee op tournee door Duitsland, waar ze al snel door een platenmaatschappij werd gecontracteerd. Onder de naam 'Sandy Rachel' nam ze twee singles voor de Duitse markt op, 'Via Sattelite' en 'Don't Tell Me It's Wrong'. Ze verscheen in popshows met o.a. The Golden Earing en Johnny Logan op de Duitse tv. Ook in Nederland verscheen, via Dureco, een single van Sandy Rachel: 'Not The Jealous Kind'.
In het begin van de jaren negentig besloot Sandy afstand te doen van haar artiestennaam, om onder haar eigen naam verder te gaan. Tijdens een optreden in het Eindhovense café 'De Bonzo' werd ze aangesproken door iemand van de lokale omroep, die haar aanbood een mini-cd in eigen beheer op te nemen. Het liedje 'My Love' werd in 1991 een bescheiden hit in de regio en de mini-cd kwam ook in de fonotheek van het NOB terecht. Tijdens haar vakantie in Spanje werd Sandy door haar moeder gebeld. John van Katwijk, producer van Rene Froger, had Sandy's single uit diezelfde fonotheek gevist. En zo kwam het onbekende zangeresje met de warme 'Vaya Con Dios'-stem bij Rene Froger's befaamde Frogettes.
Op Froger's album 'The Power of Passion' schittert Sandy solo naast Rene in het adembenemende duet 'Love Hurts/You are my everything', waarmee de twee ook diverse malen een stampend en dampend Ahoy plat kregen. Ook kwam er, via Dino, een cd-album van Sandy uit: 'Nice to meet ya!'.
In 1994 trad Candy Dulfer als gast-saxofoniste bij Rene Froger op. Diep onder de indruk van Sandy's stem nodigde Candy Sandy uit met de band Funky Stuff mee op wereldtournee te gaan. Zo kwam Sandy in Japan terecht, waar, in de slipstream van het Candy Dulfer-succes, ook 'Nice to meet ya!' werd uitgebracht. Er werden vele duizenden cd's verkocht, waardoor Sandy opnieuw naar Tokio kon afreizen. Nu als soloartieste.
Intussen kwam in 1995 de single 'Young Hearts Run Free' in de Nederlandse hitlijsten terecht. Ook Froger gaf, in een bomvolle Kuip, het podium enkele minuten solo aan zijn succesvolle achtergrondzangeres, die hij liefdevol 'mijn zusje' noemde. Sandy ontroerde het Kuip-publiek met de veelbetekenende Fame-hit 'Out There on my Own', direct gevolgd door haar eigen 'Young Hearts Run Free'. Sandy werd onmiddellijk een veelgevraagd artieste. Ze debuteerde zelfs als Veejay op TMF, waarbij ze als plaatsvervangster voor de zwangere Sylvana in 'Sylvana's Soul' optrad. Ook verving Sandy, tot volle tevredenheid van TMF-baas Lex Harding, de zieke Isabelle. Maar toen Sandy moest kiezen tussen een Tv-loopbaan of een carrière als zangeres, koos zij toch voor haar oude liefde.
En natuurlijk komt er dan een moment, waarop een zusje zich van haar grote broer wil losmaken, ook al is dat nog zo moeilijk. Na jarenlange trouwe dienst stapte Sandy uit de Frogettes en in 1997 nam zij voor platenfirma Sony een remake op van de Dr. Hook-single 'A Little Bit More'.
Als soloartieste en vaste gast aan boord van Veronica's Zomertruuk, naast onder andere Tim Immers, Hans Versnel en surpriseacts als The Vengaboys en T-Spoon, begon Sandy kriskras door Nederland te reizen. Iets, dat ze nog altijd met veel liefde doet. Hiernaast schitterde Sandy als Assepoester in de Efteling Sprookjesshow en nam ze een dragende rol over in de Fantasy Dinner Show 2000.
Waarmee we zijn aangeland in het nieuwe millennium. Onlangs tekende allround-artieste Sandy Kandau een exclusief contract met Muziek & Showbureau Jan Vis. Er liggen nieuwe hit-cd's en spectaculaire showoptredens in het verschiet. Ondanks haar jarenlange ervaring is Sandy Kandau nog jong en ambitieus. Ze heeft het gevoel alsof haar carrière nog maar net is begonnen...
wat goed dat je er een paar zonder tranen hebt kunnen vinden:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Gooi je oude Klompjes niet weg voor je nieuwe hebt:
Wat voor een voodoodrankje is dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:17 schreef Wup het volgende:
wat goed dat je er een paar zonder tranen hebt kunnen vinden:)
en Anouk Klomp beweert echt toneellessen gevolgd te hebben....
Jasmine Sendar is goed... Jasmine Sendar drinkt grappa
My Personal Favorites:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Gooi je oude Klompjes niet weg voor je nieuwe hebt:
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
My Personal Favorites:
de kalkoenenshow
zou kunnen, ik heb 't enigszins op de gok gedaan... maar op één of andere manier had ik 't zo in mijn hoofd. Verbeter me vooral als ik 't fout heb!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
Alleen heb je volgens mij Sanne en Iris omgedraaid, maar ik kan het mis hebben
Van www.onderwegnaarmorgen.nl :quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik heb 't enigszins op de gok gedaan... maar op één of andere manier had ik 't zo in mijn hoofd. Verbeter me vooral als ik 't fout heb!!
Dus Iris is de donkerharige!quote:De rol van Iris Overbeek wordt gespeeld door Petra Kagchelland.
hahaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef babette21 het volgende:
Op speciaal verzoek van Wup: de tot nu toe ontbrekende tekst bij de promo!!
ONM: ROZE OF GROEN?!
** THE END **
Vooral op deze foto ziet ze er erg charming uitquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:33 schreef Wup het volgende:
haha die JP, hij ziet er zo grappig uit
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:45 schreef Svensational het volgende:
Dus Iris is de donkerharige!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
had ik het de hele tijd verkeerd in mijn hoofd!! Iris is toch de 'stoere' en Sanne de 'duffe', of was dat nou ook andersom?! want ik dacht dus dat die blonde de nieuwe Claire ging worden en die donkere de nieuwe doos hihi
Maar toch voor driekwart?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:50 schreef babette21 het volgende:
zie je wel, ik wist wel dat ik niet helemaal achterlijk was.....
lijkt me niet want hij deed mee aan die geweldige polderhorrorfilmquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is cameraman Patrick Brunsveld de jongen die van Tara een kusje met een vuist kreeg?
JIJ VUILE .........................quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En gooi die ouwe meid van een Joyce er ook uit! Stel je voor dat zij nog een keer met een Duukachtige ranzig gaat vozen! Buwèèèèrrrrrcccck! Ik moet er spontaan van ariellen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
Joyce met foute vent klinkt helemaal goed
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd was inderdaad ook niet altijd allesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef babette21 het volgende:
We lopen nu een hoop te zeiken en naar die goeie ouwe tijd te verlangen,maar heb gisteren wat oude afleveringen (mei 2001) gezien en: Ai de oude frustraties kwamen weer bovendrijven!! Pim annex Frank de verschrikkelijke, boring Luciel die moeite heeft met Gyman, Aïsha en d'r bezetenheid... Drama echt!!!
quote:Maarrrrr ook Daphne die net een paar weken terug is en haar zinnen op Victor zet, Ellen die voor P.I. speelt en tante Betsie die Olaf met geld overlaad om Aafke het leven zuur te maken.... Ook wel een beetje weemoed dus.....
we lopen altijd te zeiken, zeuren en klagen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef babette21 het volgende:
We lopen nu een hoop te zeiken en naar die goeie ouwe tijd te verlangen
Daphne die een vent wil is altijd leuk, behalve als het Maurice is maar dat heb ik haar wel vergeven inmiddels.quote:Maarrrrr ook Daphne die net een paar weken terug is en haar zinnen op Victor zet,
vond ik wel lollig maar niet erg sterk verhaallijntjequote:tante Betsie die Olaf met geld overlaad om Aafke het leven zuur te maken....
Dat kan nog, zolang we over een paar jaar maar niet terug verlangen naar verhaallijntjes à la Kyra want dan wordt het wel héél triest met onsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef Wup het volgende:
we lopen altijd te zeiken, zeuren en klagen toch?
over een jaar verlangen we terug naar de spannende verhaallijn Ellen-Bram uit 'de goede oude tijd seizoen XI'
ja lekker he....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef Wup het volgende:
we lopen altijd te zeiken, zeuren en klagen toch?
quote:over een jaar verlangen we terug naar de spannende verhaallijn Ellen-Bram uit 'de goede oude tijd seizoen XI'
quote:Daphne die een vent wil is altijd leuk...
Bettina die Olaf een virus laat versturen naar 't netwerk van 't Bea:quote:vond ik wel lollig maar niet erg sterk verhaallijntje
ik kon die grijns op Bettina's smoel altijd zo waarderen.....
Kyra triester dan Bram?!??!?! Zo erg is 't toch ook weer niet gesteld met 't arme kind?!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef MirSus het volgende:
Dat kan nog, zolang we over een paar jaar maar niet terug verlangen naar verhaallijntjes à la Kyra want dan wordt het wel héél triest met ons![]()
![]()
klopt, het scheelt natuurlijk enorm als je een leuke rol krijgt, maar ik vond echt dat ze het heel erg goed deed, en misschien komt het ook wel door wat jij zegt..... omdat je dat vooraf niet echt verwachtte.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:30 schreef babette21 het volgende:
Toen ik hoorde dat Fab in ONM ging spelen had ik echt zoiets van: nee, dat meen je niet!? Zij?!?!?
Maar ik vond haar onwijs stoer spelen, echt zwaar boven m'n verwachtingen. En de rol was ook wel geinig...
Ehh...de vorige keer was het Sonja Silva. Was een beetje een zeiklijntjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:38 schreef Wup het volgende:
de vorige keer dat ze er eentje bij TMF hebben wegeplukt was wel geslaagd
ik vond Hester best okequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef Svensational het volgende:
Ehh...de vorige keer was het Sonja Silva. Was een beetje een zeiklijntje.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kyra triester dan Bram?!??!?! Zo erg is 't toch ook weer niet gesteld met 't arme kind?!![]()
![]()
jaaa veel te klein rolletje! Ze was goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:41 schreef babette21 het volgende:
ik vond Hester best oke
bloos,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
Haha toen ik dat las dacht ik: TMF?? Wie dan??? Hoe dom..... want behalve Fab komt natuurlijk ook Sonja Silva uit de TMF-stal...
mja blijft een ONM-traumaatje voor mequote:En met "andersom" doel je - neem ik aan - op ons supertalentje (ahum) Seth Kamphuijs....?? haha
Ik kan me er in elk geval al wel iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:50 schreef babette21 het volgende:
Seth... ja, vreselijk.... en Ticho was nog erger: door dat lulletje werd mijn heldin een duffe doos... Beetje als Claire die iets met Bram begint.... voel je de pijn?!??!
Sonia Silva was na TMF een hele poos omroepster bij Yorin..... je had haar dus moeten kennen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:45 schreef Wup het volgende:
bloos,
klopt hoor, maar dat wist ik toen niet, ik bedoel, ik keek toen al een hele tijd geen TMF meer dus ik had haar nooit eerder gezien...
ik ken wel Arie;)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sonia Silva was na TMF een hele poos omroepster bij Yorin..... je had haar dus moeten kennen.
Arie doet nu ook zo'n verschikkelijk reclame filmpjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:24 schreef babette21 het volgende:
Arie Kanarie... da's ook zo'n lul met vingers....
Dan is die uitermate geschikt voor Claire. Ze heeft dagelijks een portie lul nodig en moet af en toe worden gevingerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:24 schreef babette21 het volgende:
Arie Kanarie... da's ook zo'n lul met vingers....
Wat? Claire wil niet worden gevingerd? Hebben wij het over dezelfde Claire?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:17 schreef babette21 het volgende:
hahaha (not!!)
Claire werkte met Victor aan het Altzheimerproject, waarbij Guusje Siersma als proefpersoon diende. Claire heeft met Victors electrostimulatie niets te maken gehad. En al helemaal niets met Victors ondergang.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:08 schreef soapie het volgende:
Claire heeft toch ook in het begin aan dat Victor-project gewerkt????? Waarom vroeg Niels haar dan niet om te helpen????? Of haal ik nu weer wat door elkaar????
Ja dat altzheimer-gedoe begint weer een beetje te dagen, maar het hoe of wat weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire werkte met Victor aan het Altzheimerproject, waarbij Guusje Siersma als proefpersoon diende. Claire heeft met Victors electrostimulatie niets te maken gehad. En al helemaal niets met Victors ondergang.
haha, ik weet het ook niet meer hoor, maar dat hoeft bepaald geen geruststelling zijn:)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:27 schreef soapie het volgende:
Ja dat altzheimer-gedoe begint weer een beetje te dagen, maar het hoe of wat weet ik niet meer precies.
Altzheimer is bij mij ook toegeslagen geloof ik!!!!!!!
Die spelen we door naar Iwanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:25 schreef babette21 het volgende:
Tanja Jess speelde in 1997 ook al in ONM, als ene Stella Dietens...
* Babette heeft geen idee wie dit is...
Die Siersmamuts had er in ene geen zin meer in en stopte met de medewerking. Daarna begon Victor met de electrostimulatie en got nuts. Mede door die ouwe zeikstraal van een van Walsum.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:27 schreef soapie het volgende:
Ja dat altzheimer-gedoe begint weer een beetje te dagen, maar het hoe of wat weet ik niet meer precies.
Altzheimer is bij mij ook toegeslagen geloof ik!!!!!!!
Gelukkig ben ik niet de enige!!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
haha, ik weet het ook niet meer hoor, maar dat hoeft bepaald geen geruststelling zijn:)
Victor was zo vaak met een of ander super belangrijk onderzoekje bezig toch?
Was ze niet ineens bang ofzo????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Siersmamuts had er in ene geen zin meer in en stopte met de medewerking. Daarna begon Victor met de electrostimulatie en got nuts. Mede door die ouwe zeikstraal van een van Walsum.
Zal wel een boeiende rol geweest zijn dan!!!!! Heeft in ieder geval enorm veel indruk gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:25 schreef babette21 het volgende:
Tanja Jess speelde in 1997 ook al in ONM, als ene Stella Dietens...
* Babette heeft geen idee wie dit is...
Jeetje kunnen je opmerkingen misschien een nog lager niveau bereikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan is die uitermate geschikt voor Claire. Ze heeft dagelijks een portie lul nodig en moet af en toe worden gevingerd.
Jazeker. Ze moet elke dag pruimen op sap hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Jeetje kunnen je opmerkingen misschien een nog lager niveau bereiken
Ga jij hier nou de moraalridder uithangen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Jeetje kunnen je opmerkingen misschien een nog lager niveau bereiken![]()
Ik heb geen flauw idee wie Stella Dietens (Tanja Jess) is... M'n archief met castgegevens begint pas bij 25-08-1997 (seizoen 5)... van voor die tijd heb ik alleen de verhaaltjes. In die verhaaltjes komt Stella Dietens niet voor, dus het zal wel niet zo'n belangrijke rol zijn geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
Die spelen we door naar Iwan
Kijk, dat kan ik me dan wél weer herinneren...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Tanja Jess was in die periode (eind '96, begin '97) ook te zien als Katja van Dijk (de vriendin van Frederik de Groot!) in de politieserie 'Unit 13'.
nou jammer dan, erg belangrijk kan het nooit geweest zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Stella Dietens (Tanja Jess) is... M'n archief met castgegevens begint pas bij 25-08-1997 (seizoen 5)... van voor die tijd heb ik alleen de verhaaltjes. In die verhaaltjes komt Stella Dietens niet voor, dus het zal wel niet zo'n belangrijke rol zijn geweest.
dat is nou een serie die ze moeten gaan herhalenquote:Tanja Jess was in die periode (eind '96, begin '97) ook te zien als Katja van Dijk (de vriendin van Frederik de Groot!) in de politieserie 'Unit 13'.
Als ik 'm alleen al zag rook ik dat hij uit zijn bek stonk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:20 schreef Wup het volgende:
ik ken wel Arie![]()
Ze had net zo'n onbeduidende rol als Diana Sno. Slechts voor een paar shots in een paar episoden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
nou jammer dan, erg belangrijk kan het nooit geweest zijn
ow maar dat mens mocht ik echt helemaal niet......quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze had net zo'n onbeduidende rol als Diana Sno. Slechts voor een paar shots in een paar episoden.
Je mag Diana Sno niet, je mag Jasmine Sendar om onbekende reden niet. Je hebt toch niets tegen zwarten, hoop ik, want dan moet ik je ff aan je oren trekken, stouterdje!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
ow maar dat mens mocht ik echt helemaal niet......
Gooi eens een leuke discussie in de groep danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is het hier vandaag toch rustig? Heb ik eindelijk die ouwe P I bak opgepept dat ie sneller loopt, zijn jullie er niet! Wat voor volk zijn jullie!?
Als ik iets in de groep gooi, gooien jullie het keihard tegen mij kop terug!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:55 schreef MirSus het volgende:
Gooi eens een leuke discussie in de groep dan![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ik iets in de groep gooi, gooien jullie het keihard tegen mij kop terug!
Ik heb hier al zoveel dingen in de groep gegooid:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:05 schreef MirSus het volgende:
zullen ons proberen in te houden dan dit keer
![]()
Dat gaat de goede kant op met Hugo.quote:Bettina is furieus als Hugo zich meldt: hij is niet zomaar een uurtje te laat, maar een volle maand!
Ziekenhuiscaféquote:JP en Tara willen allebei het ziekenhuiscafé pachten. Ze bespelen Bettina op hun eigen manier.
Bettientje en Tuur hadden altijd al een minibar in hun kantoor. LN had die tijdelijk, toen Lex het loodje legde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Ziekenhuiscafé
Daar hebben we babette toch voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
ze mogen de ONM website wel wat up-to-date houden
ze kunnen toch wel een pagina met nieuwtjes bijhouden
en dan een leuk archiefje opbouwen als naslagwerk
Geweldig he, De Erfenis. Hoewel, de 1e aflevering was een beetje mager. De rest van de afleveringen was veel beter...quote:offtopic:
ik zit naar de eerste aflevering van 'De Erfenis' te kijken en ik ben meteen weer helemaal weg van Manouk van der Meulen.
Please laat haar Claire uit ONM komen spelen.....
Met Tara 2 zou ik ook wel eens willen worstelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:
JP vs. Tara ... Ik dacht dat er een einde aan dat freefightverhaallijntje was gekomen.
Ik snap niet hoe die sul aan de uitdunning is kunnen ontsnappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat gaat de goede kant op met Hugo.
wat raar..... JP is toch geen partij voor Tara?quote:Ziekenhuiscafé
JP vs. Tara ... Ik dacht dat er een einde aan dat freefightverhaallijntje was gekomen.
ik heb het inmiddels afgezet wegens onleukheid:( of geef ik het te snel op?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Geweldig he, De Erfenis. Hoewel, de 1e aflevering was een beetje mager. De rest van de afleveringen was veel beter...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
Tanja Jess speelde in 1994 een secretaress van het een of ander...
Geen idee waar alleen...
-Secretaresse van Cor de Zeeuw?quote:In 1994 verschijnt Tanja voor het eerst op televisie als secretaresse in ‘Onderweg naar Morgen’. Wat volgt is een lange reeks commercials, maar ook bijvoorbeeld rollen in ‘Baantjer’. Ze krijgt steeds meer rollen toebedeeld totdat in 1997 de grote doorbraak komt met ‘Goede Tijden Slechte Tijden’. Tanja vormt het middelpunt van de zogenaamde ‘cliffhanger’ van het afgelopen seizoen.
Naar mijn mening geef je het te snel op. De 1e aflevering was alleen maar een beetje introductie van alle castleden. Het komt een beetje langzaam op gang. Manouk wordt ook nog beter (Ze heeft een hele goede scene, maar is pas in afl. 6 ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb het inmiddels afgezet wegens onleukheid:( of geef ik het te snel op?
Deze kwam direct in mij op...weet ook niet waarom...quote:-Secretaresse van Frank Reitsema?
je bent er bijna Iwan... even verder speuren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:54 schreef Iwan1976 het volgende:
-Secretaresse van Cor de Zeeuw?
-Secretaresse bij TV Lokaal?
-Secretaresse van Victor Couwenberg?
-Secretaresse van Bettina Wertheimer?
-Secretaresse van Frank Reitsema?
-Secretaresse van Jur van Elst?
Waar zijn die herhalingen als je ze nodig hebt.
waarschijnlijk weet ze het zelf ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik was al zoek naar Tanja's e-mail...
Maar op Glamago.com en op haar StarsClub kon ik het niet vinden...
Misschien is het een "Oh-ja"-tje. Dat ze ineens zegt: Dat was bij die advocaten. Of: Dat was bij die man met de baardquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
waarschijnlijk weet ze het zelf ook niet meer hoor
Ik snap sowieso niet wat die dooie siliconenmuts in ONM komt doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
waarschijnlijk weet ze het zelf ook niet meer hoor
Chris is hoofdhuurder, dat had hij nogal sneaky weten te ritselen toen iedereen even iets anders aan zijn/haar hoofd had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:50 schreef Svensational het volgende:
Chris was toch de baas van het pakhuis? Hij wilde de huur gaan verhogen....
ik ben een beetje te ongeduldig altijd, ik haat traagheid en dit ging zo sloom allemaal. 2 leuke Manouk van der Meulen opmerkingen ["zeg snoes zou je niet eens wat anders aan gaan doen "] zijn dan niet voldoende voor mij. Bovendien liep er iemand erg beroerd te acteren [ Roscoe Leijen, speett Mattias, de zoon van Manouk] en dan ben ik al helemaal door mn geduld heen. Harpert Michielsen heb ik ook wel eens beter gezien. Is er geen erfenis-topic? ik denk dat we een beetje vervelend zijn...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:01 schreef babette21 het volgende:
ff over De Erfenis: ik vond 't ook behoorlijk tegenvallen, alleen Manouk en Michiel waren echt oke. Het verhaal bevatte teveel jatwerk uit andere series, beetje jammer. Alleen de laatste aflevering vond ik echt goed. Van mij hoeft er dus ook niet zo nodig een vervolg te komen...
ze zijn er nog niet helemaal uit denk ik....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:57 schreef babette21 het volgende:
Vreemd detail: Marnix werd omschreven als de nieuwe geneesheer directeur.... maar in de 'verhaaltjes' is hij het hoofd van de SEH....
kijk dat groen daar ga ik wel aan wennen, hoewel in een ziekenhuis ....quote:En opvallend detail: het artikel was opvallend..... groen met roze!!!!!!
ik verheug me inmiddels behoorlijk op het Glazen Huis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Oud-ONM-ers in 'Het Glazen Huis':
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:57 schreef babette21 het volgende:
* Babette is stinkend jaloers op Sven, die straks maanden weg is en zich geen zorgen hoeft te maken over tv in Nederland... Veel plezier met Neighbours![]()
ach schatje mis je me zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce_en_Roxyknuffeltje: waar ben je op Messenger? Nou heb ik de zooi op die ouwe bak eindelijk aan de praat en dan ben jij er niet.....
het maakt me eigenlijk niet eens uit dat ze zich er zo gemakkelijk vanaf maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:37 schreef babette21 het volgende:
Nu we weten dat iedereen (dat wil zeggen: iig Joost en Lizzy) nog leeft en Joost in de prijzen is gevallen met z'n film denk ik eigenlijk dat het hele gebeuren met die tractor toch gewoon bij die film hoorde....
dan moeten we die zender dus ff zien te vermijden he....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:43 schreef Svensational het volgende:
Sander Foppele nu op Ned3.
Ja dat kan wel ..... maar dan doe ik dat met flash... ik weet niet of je dat mooi vindt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:54 schreef babette21 het volgende:
Is er toevallig iemand die onderstaande foto in een wat grotere versie heeft (minimaal 170 breed) of een screenshot heeft van datzelfde moment... (of dit plaatje op een mooie manier 'n pietsie kan vergroten?!)
[afbeelding]
hey, hey, daar mag je niet te gemakkelijk over denkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:11 schreef dunn0w het volgende:
Ze nemen steeds meer over van Fok bij ONM ... nu staat er ook gewoon ONM in de gids ipv.. 'Onderweg naar morgen'.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hey, hey, daar mag je niet te gemakkelijk over denken
daar is 3 jaar aan vergaderen en brainstormen aan voorafgegaan ... ....
thanx!! zo is ie prima hoor!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:15 schreef Wup het volgende:
het valt op zich nog wel te doen, maar ik denk dat je beter even op Iwan kan wachten
[afbeelding]
duizend maal...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
Hé!!!! The Nanny is cool!!!!
Hoewel al voor de duizendste keer in de herhaling....
maar altijd beter dat Cash&Carlo...
Nee hoor, gaat maandag a.s. gewoon verder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:28 schreef babette21 het volgende:
Mensen...... de allerlaatste aflevering van Onderweg Naar Morgen..... geniet ervan ()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee hoor, gaat maandag a.s. gewoon verder.
Babette, neit zo happen, hij doet het expresquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]da's ONM, da's heel wat anders!!!
Graaaaaauw! Woef! Woef! Waf! Waf! Waf!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:47 schreef babette21 het volgende:da's ONM, da's heel wat anders!!!
Ja dat was super!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg weer kippenvel bij die laatste scene van Aafke
Jammer! Het einde van een leuk personage dat zeker nog 10 jaar zou kunnen meelopen. Aafke had haar zeurperioden, maar ze was een lieve vrouw. Of Gepke daaraan nog een puntje kan zuigen valt nog te bezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg weer kippenvel bij die laatste scene van Aafke
Zal Robin Rienstra lekker hebben gevonden, zeg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:56 schreef Svensational het volgende:
De Judaskus
Renee keek nog even maar dat was het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef babette21 het volgende:
ohja, viel me trouwens op dat - he de promo op tv, jippie - joyce die brief van duuk hardop las (het eerste stuk iig) en dat er werkelijk niemand luisterde.. best lullig haha!!
Het viel me op dat Renee in het Bea (tijdens de Arthur-speech), ineens dat stijle haar al had!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Renee keek nog even maar dat was het ook
Buwèèèrrrrrcccck! Wat een ranzige Clairepics..... Yuck!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je bent een schatje!!!![]()
da's altijd zo, zodra het een beetje dramatisch wordt... hij heeft gewoon 'n hoofd voor flauwe geintjes, maar janken doet ie nog lelijker dan z'n "zus" en de rest is ook eh ja drama dus....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
Wat speelde Joost toch slecht.... in die filmscenes... viel me nu pas echt op...
Echt waar?!?!?!? niet gezien....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:53 schreef soapie het volgende:
Het viel me op dat Renee in het Bea (tijdens de Arthur-speech), ineens dat stijle haar al had!!!!![]()
hij trilde nog helemaal na met zijn hoofd... zag je dat? .. dat was behoorlijk nep..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's altijd zo, zodra het een beetje dramatisch wordt... hij heeft gewoon 'n hoofd voor flauwe geintjes, maar janken doet ie nog lelijker dan z'n "zus" en de rest is ook eh ja drama dus....
i agreequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je bent een schatje!!!![]()
Ik kijk er nu naar naar maar volgens mij is het precies hetzelfde als tijdens het diner...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
Echt waar?!?!?!? niet gezien....
Was dat Joost? Ik dacht dat ze een baviaan hadden ingehuurd!?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
maar janken doet ie nog lelijker dan z'n "zus" en de rest is ook eh ja drama dus....
Volgens mij is dat opzet... Jop Joris maakt van Joost een slecht acteur [ opzettelijk dus]quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:46 schreef dunn0w het volgende:
Wat speelde Joost toch slecht.... in die filmscenes... viel me nu pas echt op...
Is niet zo raar het was in een flits.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:56 schreef babette21 het volgende:
Echt waar?!?!?!? niet gezien....
LOL, kan dat ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
maar janken doet ie nog lelijker dan z'n "zus" en de rest is ook eh ja drama dus....
Mwah..... Tjah ze keek erg onozel ja...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
Nico was trouwens wel goed, in die schuur...
hoewel dat wel echt theater-acteren was, maar 't paste wel binnen de scene...
genoeg geanalyseerd; it's boogy-time....
Die nemen toch altijd de hele familie mee!?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:04 schreef soapie het volgende:
En waarom neem je je kleine broertje mee naar een introductie-dag van je werk/studie????
waar moesten ze het anders over hebben.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:04 schreef soapie het volgende:
En waarom neem je je kleine broertje mee naar een introductie-dag van je werk/studie????
uhhhhhhhhh, over de aftocht van Arthur????quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
waar moesten ze het anders over hebben.....![]()
Ach ja....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:08 schreef soapie het volgende:
[..]
uhhhhhhhhh, over de aftocht van Arthur????![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Was dat Joost? Ik dacht dat ze een baviaan hadden ingehuurd!?
Dat kan ik je ook wel geven.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:12 schreef Svensational het volgende:
Joyce wat is jouw msn???
meestal welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:18 schreef soapie het volgende:
Gaat fok over op msn???
Daar worden we echt schunnig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:18 schreef soapie het volgende:
Gaat fok over op msn???
Das dus echt wat voor jou.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daar worden we echt schunnig!
Nee want WIV houdt van oppervlakkigquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Das dus echt wat voor jou.![]()
Joyce_en_Roxyknuffeltje en ik zijn daar de grootste varkens!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:21 schreef dunn0w het volgende:
Nee want WIV houdt van oppervlakkig
Maar dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kan ik je ook wel geven.......
Wet op de privacy, hè?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:23 schreef Svensational het volgende:
Maar dat doe je toch niet..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:12 schreef Svensational het volgende:
Joyce wat is jouw msn???
Dat jij zo ranzig bezig ben kan ik niej helpenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxyknuffeltje en ik zijn daar de grootste varkens!
Voor zover ik weet ben jij de enige Joyce hierquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
de mijne???
Sybille_Helmer@hotmail.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij de enige Joyce hier
Ach meisje toch ... je smult er van. En Ranziger dan Joyce, Rokzie en Duuk bijeen kan ik toch niet zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat jij zo ranzig bezig ben kan ik niej helpen
Mag ik jouw msn ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wet op de privacy, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |