Van short skirt long jacket?quote:Van mij mag CAKE komen (maar dat is hier niet zo populair volgens mij...)
vorige is reedsch volquote:nu alweer een nieuwe versie ???
ik hoor van Muse liever de oudere troep (Origin of Symmetry) dan de nieuwe (Absolution)...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef SliderTPP het volgende:
wat mij betreft mag Muze weer komen, zelfs al brengen ze ouwe troep
Niet bekend genoeg denk ik. Ik bedoel, daar heb ik nog mee zitten zuipen in mijn oude stamkroegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:23 schreef JDude het volgende:
En niet te vergeten... Jaya the Cat! Volgens mij kunnen die zo'n tent prima platspelen daar!
Ach, laat je ze toch gewoon beginnen in de India of een andere uit de hand gelopen koepeltent. Lijkt me ook wel geinig om een biertje met die gasten te doen. Bier drinken met het publiek na het concert is sowieso een hobby van die gasten volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet bekend genoeg denk ik. Ik bedoel, daar heb ik nog mee zitten zuipen in mijn oude stamkroeg.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
uit de hand gelopen koepeltent.
Ja, ze zijn wel relaxed, ik kreeg ook een promo cd met handtekeningen en kaarten voor hun optredenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach, laat je ze toch gewoon beginnen in de India of een andere uit de hand gelopen koepeltent. Lijkt me ook wel geinig om een biertje met die gasten te doen. Bier drinken met het publiek na het concert is sowieso een hobby van die gasten volgens mij
Laat ze me dan maar gelijk goed niet verrassen en U2 als afsluiter doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:27 schreef HeatWave het volgende:
verrassen mag op de afsluiting na. Dat hoort gewoon een lekkere bekende band te zijn, die een zaal plat krijgt met bekende nummers. Voor de rest is nieuwe dingen ontdekken echt leuk op LL. maar de afsluiter moet knallen!
Dan is wel meteen het budget opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Laat ze me dan maar gelijk goed niet verrassen en U2 als afsluiter doen![]()
ik zie het nog niet snel gebeuren dat acts als The Peppers en U2 op LL komen... Maar ik kan me natuurlijk vergissen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In de Vera (Groningen) had ik een van hun posters van de muur getrokken. De beste man wilde er wel nog even wat op krabbelen. Heb ik 'm maar gevraagd er wat op te schrijven voor m'n (toenmalige) vriendin. Binnen de kortste keren waren er uberhaupt geen posters meer trouwensquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel relaxed, ik kreeg ook een promo cd met handtekeningen en kaarten voor hun optreden.
Precies. Heb liever drie dagen lang een groot gevarieerd aanbod dan een paar grote namen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef SliderTPP het volgende:
Dan is die 5 miljoen erg snel op
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is wel meteen het budget op :')
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:34 schreef whoops het volgende:
[..]
ik zie het nog niet snel gebeuren dat acts als The Peppers en U2 op LL komen... Maar ik kan me natuurlijk vergissen!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal ook wel een tikje te groot zijn idd...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef SliderTPP het volgende:
Dan is die 5 miljoen erg snel op
Een mens mag toch wel een beetje blijven dromen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies. Heb liever drie dagen lang een groot gevarieerd aanbod dan een paar grote namen.
Cute is ze wel jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]k vind dr gewoon cute
van mij mag muse volgend jaar afsluiten
hmmmm dromen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een mens mag toch wel een beetje blijven dromen?![]()
Godver gast, waar heb je die lijst nu al vandaan??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Lowlands 2005;
Zuco 103, Leftfield, Gotán Project, Smoke City, Apollo 440, Audioslave, Basement Jaxx, Bent, Deftones, Dimitri from Paris, DJ Shadow, Goldfrapp, Goldie, Probot, Ladytron, Ministry, Nada Surf, Spinvis, Photek, Pixies, Queens of the Stone Age, Zero 7 en UNKLE.
En als klappers: Underworld en Sepultura.
volgens mij kwam ik haar en dat andere kereltje nog tegen toen ik van Alpha naar de rode muur liep via de 'shortcut' achter de podia langsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Daar ga ik elke dag voor bidden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver gast, waar heb je die lijst nu al vandaan??
Wow, laat de Pixies en Spinvis maar thuis blijven......zorg dat Max weer meedoet met Sepultura en ik ga morgen alvast kaartjes halen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Lowlands 2005;
Zuco 103, Leftfield, Gotán Project, Smoke City, Apollo 440, Audioslave, Basement Jaxx, Bent, Deftones, Dimitri from Paris, DJ Shadow, Goldfrapp, Goldie, Probot, Ladytron, Ministry, Nada Surf, Spinvis, Photek, Pixies, Queens of the Stone Age, Zero 7 en UNKLE.
En als klappers: Underworld en Sepultura.
Ministry.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:03 schreef Timz het volgende:
Hell een afsluiter van Slipknot is ook cool denk ik. Er moets zowiezo meer metal komen want het was waardeloos dit jaar. En het Dommelsch Podium moet terug! Hell Hell Hell, gimme some hardere muziek graag!
Zwanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ga ik elke dag voor bidden.
En misschien nog een optredentje van ZWAN, met een Corgan die bereid is wat oud werk te spelen.
Nou, wat ik vorig jaar van de beelden op Pinkpop heb kunnen zien valt dat nog vies tegen. Maar toegegeven, ik wil Chris Cornell ook graag eens live zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En wat te denken van Audioslave, dat moet gewoon een live-knaller worden.
Die past er absoluut tussen. Halycon, Belfast, the Box.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe volgend jaar maar een reunie van Orbital!!!!!!
Probot met alle (gast)zangers dat lijkt me pas ultiem coolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Probot met Lemmy lijkt me ook wel cool om een keer te zien.
En wat te denken van Audioslave, dat moet gewoon een live-knaller worden.
Ik ook. En Beck dan ook maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:17 schreef rubbereend het volgende:
k wil ook graag Blur
Leuk, voor 't RTL-4 publiek.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Fatboy Slim zou weleens de eerste dj kunnen zijn die Alpha mag doen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en het vers hereenigde Megadeth
Ja, en MC Hammer ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:26 schreef HeatWave het volgende:
Vanilla Ice lijkt me leuk.
die was slecht een jaar of 2 geleden in de alphaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ook. En Beck dan ook maar.
Ja, en Milli vanilli!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en MC Hammer ook
Junkie XL in 2002, was dat geen DJ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Fatboy Slim zou weleens de eerste dj kunnen zijn die Alpha mag doen
Now we're talking!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Milli vanilli!
DJ paul!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Now we're talking!
En ik wil een DJ-set van Charly Lownoise en Mental Theo!
Whehehe.....ik zei Theoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Now we're talking!
En ik wil een DJ-set van Charly Lownoise en Mental Theo!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Whehehe.....ik zei Theo![]()
Je kan ook tever gaan, straks krijgen we perzik nog!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kane.![]()
Of zouden ze zich te groot voelen.
Nee joh, die moeten vast Glastonbury ofzo headline-en dat weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kane.![]()
als kane ooit op lowlands komt ga ik niet meer naar lowlandsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kane.![]()
Junkie XL heeft er gestaan.. met Rudeboy, dat klonk goed maar het blijft DJ/Electronisch ik blijf het maar niets vinden dan live knoppen draaien en DAT players aanzetten. Ik denk dat the chemical brothers net zo cool waren geweest als ze gewoon een mixtape hadden gemaakt, zolang de lichten maar goed zijn en de bass hard toch!quote:Fatboy Slim zou weleens de eerste dj kunnen zijn die Alpha mag doen
mits tomatenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kane.![]()
junkie XL is geen djquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:47 schreef Timz het volgende:
[..]
Junkie XL heeft er gestaan.. met Rudeboy, dat klonk goed maar het blijft DJ/Electronisch ik blijf het maar niets vinden dan live knoppen draaien en DAT players aanzetten. Ik denk dat the chemical brothers net zo cool waren geweest als ze gewoon een mixtape hadden gemaakt, zolang de lichten maar goed zijn en de bass hard toch!
Dus tiesto is ook geen echte? Ik heb er geen verstand van verder, gelukkigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
junkie XL is geen dj
een echte dj heeft nog nooit in de Alpha gestaan als hoofdact
Tiësto stond niet in de Alpha...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus tiesto is ook geen echte? Ik heb er geen verstand van verder, gelukkig.
junkie xl is geen band meer, maar alleen een djquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:10 schreef rubbereend het volgende:
jxl heeft een tijd opgetreden met een hele band en een tijd met een berg eletronica ja. maar een dj staat met zn draaitafels te kloten.
Het is natuurlijk leuk dat het zo makkelijk overkomt allemaal. Maar zet een bandje op en scheur wat aan je gitaar en je hebt een rockband die niet live meer is. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ook met de Chemical Brothers. Ik kan nummers als Hey Boy, Hey Girl wel dromen en als ik het live hoor, merk ik toch foutjes/varianten, dus live. Ik geef toe, het lijkt wat minder act, maar minder of playback is het ook weer niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:47 schreef Timz het volgende:
Junkie XL heeft er gestaan.. met Rudeboy, dat klonk goed maar het blijft DJ/Electronisch ik blijf het maar niets vinden dan live knoppen draaien en DAT players aanzetten. Ik denk dat the chemical brothers net zo cool waren geweest als ze gewoon een mixtape hadden gemaakt, zolang de lichten maar goed zijn en de bass hard toch!
Zet er weer een tent bij, en laat ze allemaal komen svpquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, laat de Pixies en Spinvis maar thuis blijven......zorg dat Max weer meedoet met Sepultura en ik ga morgen alvast kaartjes halen....
Ze hadden het terrein wat kleiner gemaakt stond er ook, dus ja, dan is het eerder uitverkocht...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
o de mensen van mojo vinden het festival in deze vorm met 52.000 technisch uitverkocht, als het weer drukker gaat worden komt er een tent bij
Hoezo beginnen? 2 jaar geleden stonden ze in de charly, en de hele tent was zwaar aant pogoen...Ik denk dat Jaya zijn bestaansrecht op LL wel bewezen heeft......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach, laat je ze toch gewoon beginnen in de India of een andere uit de hand gelopen koepeltent. Lijkt me ook wel geinig om een biertje met die gasten te doen. Bier drinken met het publiek na het concert is sowieso een hobby van die gasten volgens mij
dat was het enige moment waarop ze vrolijk keek..jammer hoor....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Net alsof Tool daarvoor kan zorgen, echt niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgend jaar Tool headliner.. als je tenminste het festival uitverkocht wil hebben.
Bovendien hadden we AC/DC al geclaimd voor Arrowquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:52 schreef paella het volgende:
ac/dc??? van mij mag op zich iedereen op lowlands komen, alleen het festival moet wel vernieuwend blijven...
Als dat Tool's enige optreden in Nederland zou zijn denk ik wel. Als ze ook op Pinkpop of een cluboptreden hebben dan denk ik niet. Onderschat de populariteit van Tool niet. Natuurlijk moet het voor de rest dan ook een interessant programma zijn, zoals dit jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:59 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Net alsof Tool daarvoor kan zorgen, echt niet...
Goldfinger was gewoon het beste concert van heel lowlands dit jaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Iedereen had naar Goldfinger moeten gaan.
Dat was voor mij een waardige afsluiter.
Leuk in de cirkelpit rondrennen en de crowdsurfer die door het publiek en de security bijna in tweeen werd gescheurd.
Owja en dat de roadies al beukend de gitaar kwamen ophalen die de zanger in het publiek had gegooid.
Volgend jaar ac/dc als afsluiter.
AMEN!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit wie er volgend jaar komen... als er maar weer een goede variatie qua stijlen/genres is en wat leuke onbekende acts die me kunnen verassen.
ja vorig jaar was de dommelsch volgeladen met punk het hele weekend en snachts was daar de openluchtbios (dat was handig, overdekt!!!!!!! idee voor volgend jaar)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:05 schreef ZixS het volgende:
Wat de fak? heb ik dat echt allemaal gemist vorig jaar?
Ik was al boos op mezelf dat ik vorig jaar niet ben geweest, maar nu al helemaal
jaaa en niet te vergeten the Vandals en reel big fishquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Vorig jaar had je nog Rancid, Lagwagon, AFI, Boy sets Fire, Sum 41.
Dat mag volgend jaar wel weer herhaald worden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Vorig jaar had je nog Rancid, Lagwagon, AFI, Boy sets Fire, Sum 41.
Dat mag volgend jaar wel weer herhaald worden.
hmm...heb niet veel meegekregen, maar ik denk dat Colour Of Fire toch met voorsprong het beste optreden van Lowlands was en dan Papa Roach, Velvet Revolver en The Darkness. Het leukste was het optreden van Op Sterk Water.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef ZixS het volgende:
[..]
Goldfinger was gewoon het beste concert van heel lowlands dit jaar!
en AC/DC met als afsluiter zou echt da bomb zijn! Als alleen zij komen en de rest kutbands ging ik er nog heen!
Volgens mij niet. Alle rock-cliché´s werden uit de rommelkast van AC-DC, Thin Lizzy en Led Zeppelin gehaald. Leuk voor mensen die de hele dag naar die muziek zitten te luisteren, maar mij verveelt het alleen maar. En nog semi-grappig doen over masturberen (masturberen, hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:40 schreef cleany het volgende:
zoog ??? beste optreden volgens meerdere mensen die ik sprak.
Zonder ook maar ooit van ze gehoord te hebben, vond ik dit toch een van de beste optredens dit jaar hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nee, dan Oceansize ... heerlijk! ..maar wel moeilijk als je de plaat niet kent lijkt me..
Hebben ze PLUS met MIN verward?quote:MIN:
The Bloodhound Gang zijn een stelletje gluiperd. Het zijn stuk voor stuk jongens die waarschijnlijk vroeger hun klasgenootjes tegen elkaar opstookten totdat die elkaar na de les op het schoolplein de hersens insloegen, terwijl zij zelf toekeken. Lachen! Nu doen ze de hele show hetzelfde. “Lowlands is veel beter dan Pukkelpop. Pukkelpop sucks!” Als het publiek vervolgens juicht natuurlijk meteen vragen wie er uit België komt. Publiek: “Boe!” Snel verder met een sneer naar Michael Moore (omdat hun ene hit in Fahrenheit 9/11 wordt misbruikt) en vervolgens ook een sneer naar Bush. Nog een sneer naar dikke Amerikanen en eentje naar vette Nederlandse meisjes. Dan nog effe de ene helft van het publiek opzetten tegen de andere helft (“Make sure you beat them up after the show”) en ondertussen maar slechte nummers met een flauw metalsausje spelen. Pas echt tenenkrommend wordt het als ze Hey Ya! van Outkast proberen te spelen. De zang is vals en het licht en geluid aan één kant van de Alpha-tent worden –voor straf- uitgezet. Lachen! Ja, moet je natuurlijk ook maar meedoen met The Bloodhound Gang.
Dus jij wilt zeggen dat ik een 16-jarige koter benquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Al die 16-jarige kutkoters die komen
Volgend jaar: Dave Clarke, Manu Chao, The Strokes, Miss Kittin, U-Man, Legowelt, Bloodhound Gang, Enge Buren, T Raumschmiere, Morrissey, Underworld, Def P & de Beatbusters / Osdorp Posse, Boys Do Cry, Yeah Yeah Yeahs, als afsluiter New Order en The Streets mag het ook nog 's proberen.
Nee, ik wil zeggen dat Sum 41, Rancid en Lagwagon 16 jarige kutkoters aantrekt die denken dat Nirvana een vernieuwende band was.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:10 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat ik een 16-jarige koter ben![]()
![]()
Zonde want ik dacht altijd dat de Balad of Chasey lain en Mamals, toch behoorlijk hits waren. En WTF Is er mis mee als het een beetje vals was gezongen, je hoorde het toch niet omdat heel het publiek enthausiast mee bleerde.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
2voor12 bij Bloodhound Gang:
[..]
Hebben ze PLUS met MIN verward?
sorry hoor dat snap ik dan weer niet...Oceansize is ook een leuke band...en dan CoF niet leuk vinden. Something doesn`t fit here...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:52 schreef Betse het volgende:
The color of fire kon mij ook niet bekoren.
Oceansize verasste mij daarentegen met lekker relaxt blazen.
Maar het beste was duidelijk The Dillinger Escape plan. Snel, hard, strak, intens en dan ook nog vliegende gitaristen. 1 ding is zeker rasartiesten zijn het. Die 10 van 3voor12 zijn ze zeker waard.
allevier vrij weinig van meegekregen....gelukkig niet zeg...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef Cutie het volgende:
Uitslag Lowlands Poll
Nog meer trompetgeschal, want na bloedig rekenen is ook de uitslag van de Lowlandspoll bekend. Als jullie favoriete muziekacts eindigden FAITHLESS (1), N*E*R*D (2) en THE HIVES (3). KLAAS voert afgetekend de voorstellingen-Top 3 aan en tot beste film verkozen jullie KILL BILL. De complete lijst en de naam van de kaartjeswinnaar volgen spoedig.
Dat stond altijd in dat krantje.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:21 schreef cleany het volgende:
[..]
allevier vrij weinig van meegekregen....gelukkig niet zeg...
Mamels?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:17 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Zonde want ik dacht altijd dat de Balad of Chasey lain en Mamals, toch behoorlijk hits waren. En WTF Is er mis mee als het een beetje vals was gezongen, je hoorde het toch niet omdat heel het publiek enthausiast mee bleerde.
WTF is er mis met een beetje stoken, de meeste mensen de bhg dus weten waar ze naar toe gaan.
Ik vond het een van de beste optredens van Lowlands...
:')quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Mamels?
waarom lijkt niemand toch the weten dat dat nr The Bad Touch heet
je komt echt alle varianten tegen van 'discovery channel' tot 'mamels' dus.
als de titel niet 40 keer per refreintje voorbij komt wordt het al te moeilijk :')
ow en onze kant had gewonnen, rechtervoorvak prive concert
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:48 schreef MrGoedhart het volgende:
Heeft er iemand trouwens Tokyo Ska Paradise Orchester gezien???
Die waren ook helemaal geweldig.
Ik ben niet eens geweest terwijl ik het ook geweldig vind. Lag nog in me tent te rotten toenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef ZixS het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo goed vond aan BloodhoundGang...
Ik vind het geweldige muziek (het staat toevallig nu weer op), maar het concert was afgrijselijk slecht
het was ook niet goed, maar dat hoeft ook niet. het was gewoon een komische show met bekende deuntjes. Het zijn ook geen echte ras-muziekanten, gewoon gasten met een puberaal gevoel voor humor. En op zo'n festival vind ik dat best wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef ZixS het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo goed vond aan BloodhoundGang...
Ik vind het geweldige muziek (het staat toevallig nu weer op), maar het concert was afgrijselijk slecht
.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef ZixS het volgende:
jah okee, dat is dan wel weer zo
maar om nou te zeggen dat ze een muzikaal kwalitatieve show hebben gegeven..
precies, voor de muziek moet je ook niet gaan, het is een totaal act. Ik heb me wel vermaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
.
Dat is ook niet de reden waarom ik naar BHG geweest was. Gewoon om te lachen...
Ik ook. Maar als je het nu op 3voor12 bekijkt, dan hoor je hoe ongelofelijk vals het klonkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, voor de muziek moet je ook niet gaan, het is een totaal act. Ik heb me wel vermaakt.
Euh dat kan toch best? Color of Fire was gewoon niet echt mijn ding. Beetje nep ook. Die versterker die de linker gitarist aan het einde omgooide was bijvoorbeeld gewoon nep. En het is misschien ongeveer hetzelfde genre, maar dat wil niet zeggen dat het leuk isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:20 schreef cleany het volgende:
[..]
sorry hoor dat snap ik dan weer niet...Oceansize is ook een leuke band...en dan CoF niet leuk vinden. Something doesn`t fit here...
Toch jammer dat The Dillinger Escape plan er niet tussen stond, maar das dan ook logisch want zoveel mensen hebben er ook weer niet naar staan kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef Cutie het volgende:
Uitslag Lowlands Poll
Nog meer trompetgeschal, want na bloedig rekenen is ook de uitslag van de Lowlandspoll bekend. Als jullie favoriete muziekacts eindigden FAITHLESS (1), N*E*R*D (2) en THE HIVES (3). KLAAS voert afgetekend de voorstellingen-Top 3 aan en tot beste film verkozen jullie KILL BILL. De complete lijst en de naam van de kaartjeswinnaar volgen spoedig.
Ja en? Terecht, me dunkt. 't Is muziek voor huismoeders.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:27 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
By the weg, ik vond op 4 voor 12 de recentie over keane ook wel errug negatief.
Vooral dat drumstelletjequote:het opzetten van linkerkant podium tegen rechterkant, en daarna aan de rechterkant doorging met een "prive-concert"
en wat dacht je van"I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks"quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:43 schreef greatgonzo het volgende:
bhg was gewoon meesterlijk fout, erg gelachen
- de gitarist die voordat hij zijn t-shirt het publike ingooide nog even snel hem achter zijn broek langshaalde
- het opzetten van linkerkant podium tegen rechterkant, en daarna aan de rechterkant doorging met een "prive-concert"
- de gitarist die met het aflopen van het podium nog ff snel een van de meiden die backstage stond te kijken op de bek pakte (en niet zo klein beetje ook)
- gewoon de te foute, leuke liedjes: chaisy lain, bad touch en fire water burn
wat wel jammer is, is dat ze al deze dingen een 2 weken geleden ook op Sziget (Budapest) hadden gedaan. Ik heb ze daar gezien en zeker genoten. Maar om hetzelfde nog een keer te zien lijkt me niets. Dus zeker een band die je niet vaker moet gaan kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:43 schreef greatgonzo het volgende:
bhg was gewoon meesterlijk fout, erg gelachen
- de gitarist die voordat hij zijn t-shirt het publike ingooide nog even snel hem achter zijn broek langshaalde
- het opzetten van linkerkant podium tegen rechterkant, en daarna aan de rechterkant doorging met een "prive-concert"
- de gitarist die met het aflopen van het podium nog ff snel een van de meiden die backstage stond te kijken op de bek pakte (en niet zo klein beetje ook)
- gewoon de te foute, leuke liedjes: chaisy lain, bad touch en fire water burn
En Vagina, Along Comes Mary en Most Likely To Suckquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef cleany het volgende:
[..]
en wat dacht je van"I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks"
4 nov in de ahoy dan kan je rammstein zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:34 schreef MofoF1 het volgende:
Over verlanglijstjes gesproken:
Komt Nick Cave niet binnenkort met een nieuw album? en op zich wil ik Rammstein ook wel 's live zien. En Underworld als afsluiter
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En Vagina Three Point One Four, Along Comes Mary en Most Likely To Suck Magna Cum Nada
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:29 schreef ZixS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:20 schreef ZixS het volgende:
En tool zuigt pikken in hel.
laat die maar lekker ergens anders spelen
Volledig mee eens, ik heb me flink vermaakt met The Offspringquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:02 schreef greatgonzo het volgende:
inderdaad!
Het zal wel hetzelfde zijn als met the Offspring..
Iedereen zegt, slecht optreden, liedjes van het laatste album zijn kut, so what?
Een van mijn favoriete albums allertijden is Smash, en ik heb dan ook een geweldige tijd gehad tijdens dat concert. Dat die andere nummers but zijn, pech, toen Gotta get away, self esteem etc langs kwamen ging voor mij het dak eraf!
Ik kan er echt niet tegen als de tags niet kloppen, ik ben liever uren bezig mijn hele verzameling te re-taggen dan dat ik tegen verkeerde namen aankijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat album zelfs origineel...maar in mijn mp3-lijst zijn ze verkeerd getagged en nu heb ik ze zo in m'n kop
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
Tool zuigt inderdaad. Overgewaardeerde standaardrock.
Vertel. Wat is er nou bijzonder aan Tool?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:42 schreef FLR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tsja, de een heeft liever de Bloodhound Gang, de ander TOOL...
Inspiratieloze titels maken een band goed?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:52 schreef FLR het volgende:
Hmm, een nummer Faaip de Oiad noemen?
Neh, je hebt gelijk, titels als I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks zijn natuurlijk veel beterquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inspiratieloze titels maken een band goed?
quote:Zoek niet verder, Theo lijkt gevonden! Volgens sommigen zijn er meerdere plekken waar het Theo-gebrul is ontstaan, maar volgens ons is de meest waarschijnlijke veroorzaker van de massale Lowlands-gekte Theo Desmet. Hij is 22 jaar, afkomstig uit Grave (bij Nijmegen) en heeft onlangs zijn studie afgebroken. Theo speelt ook in een bandje, Jone. Een spijtige mededeling voor iedereen die dit jaar op zoek was naar Theo op Lowlands: hij was er niet.
Er was geen ontkomen aan dit weekend. Iedereen zocht Theo en riep luidkeels zijn naam. Of zong het zoals ze in die paarse chocolade-reclame doen met de naam Leo. En zelfs Theo in plaats van Hey Ya van Outkast. Theo Vlaar uit Velp claimde dit weekend al de bewuste Theo te zijn, maar er stonden daarna meer mensen op die zeggen aan de bron te hebben gestaan van het Theo-geroep. We zochten dan ook door naar de herkomst van het mysterie en deden een oproep.
Sommigen beweren dat het een gimmick is overgenomen uit een tv-reclame van een brillenmerk. Anderen zeggen dat ze een Theo zochten bij de 24-uurs tent en dat iedereen enthousiast meeriep. Iemand anders mailde dat Generaal Adriaan Theo Huygen in de 18de eeuw de slag om het zuidelijke IJsselmeer leidde op de plek waar nu Biddinghuizen ligt.
De meeste festivalgangers verklaren tegenover 3VOOR12 dat het roepen om Theo vorig jaar is ontstaan op camping 3. Toen zocht een vriendengroep midden in de nacht Theo. Ze riepen zijn naam, wat andere campinggasten gretig kopieerden. Het zogeheten Theo-virus was geboren.
Die Theo heet Theo Desmet en zit in de band Jone. “We waren vorig jaar naar Lowlands en wilden op de camping een akoestisch optreden geven. Er was niet een tijd afgesproken, en ik wilde nog even bier halen. Ik dacht een half uurtje weg te zijn. Ik moest alleen eerst munten halen en pinnen. Dat liep nogal uit, waardoor ik pas na anderhalf uur terug was. De gitariste was ondertussen gaan roepen en alle omstanders schreeuwden mee. Het sloeg heel snel over, ook doordat we aan de rand van camping 3 zaten. Camping 4 deed even hard mee.”
Theo is dit jaar zelf niet op Lowlands geweest. Hij heeft net een dure vakantie achter de rug waar hij een darmkwaaltje aan heeft overgehouden. En hij zag het niet zitten om telkens naar een Dixi te sprinten. Wel is hij op de hoogte gehouden van zijn populariteit. “Mijn vrienden belden geregeld en dan hoorde ik overal Theo gescandeerd worden. Ook hebben een paar wildvreemden gebeld om Theo door de hoorn te brullen.”
Vindt Theo het niet vervelend dat zijn naam te pas en te onpas wordt gebruikt? “Nee hoor, al hoop ik niet verrot gescholden te worden. Ik snap best dat sommige mensen het heel irritant vonden.” Hij is volgend jaar dan ook gewoon van de partij. “Dan doe ik een shirt aan met de tekst: ‘Hier is Theo’.”
Overigens is niet iedereen overtuigd van de echtheid van Theo Desmets verhaal. Hans van Rompaey van Lowlands zegt dit weekend wel zes of zeven echte Theo’s te hebben ontdekt. “Het is een typisch festivalverschijnsel. Ik geloof niet dat er maar één echte Theo bestaat”, zegt hij lachend.
Als je voor kwaliteits muziek gaat (en dan bedoel ik dus gewoon NIET VALS) kan je stukken beter naar Tool dan naar de BHG... Mijn (voor)oordeel over de BHG klopte (dat het vals zou klinken en verder een lauwe grappemakerij zou zijn) gelukkig en vandaar dat ik er niets aan gemist heb... Ik ben helaas nog zo stom geweest om Chasey Lain aan te klikken op de 3voor12 site :') mijn god wat een valse kutzooi... De gemiddelde coverband speelt ze beter na dan dat ze zelf ooit live zullen klinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vertel. Wat is er nou bijzonder aan Tool?
Ze hebben tenminste niet de pretentie dat ze goede muziek maken en vermaken het publiek op een banale manier.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:01 schreef FLR het volgende:
[..]
Neh, je hebt gelijk, titels als I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks zijn natuurlijk veel beter![]()
Je komt toch om te genieten naar Lowlands? Muziek kun je thuis ook luisteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je voor kwaliteits muziek gaat (en dan bedoel ik dus gewoon NIET VALS) kan je stukken beter naar Tool dan naar de BHG... Mijn (voor)oordeel over de BHG klopte (dat het vals zou klinken en verder een lauwe grappemakerij zou zijn) gelukkig en vandaar dat ik er niets aan gemist heb... Ik ben helaas nog zo stom geweest om Chasey Lain aan te klikken op de 3voor12 site ;') mijn god wat een valse kutzooi... De gemiddelde coverband speelt ze beter na dan dat ze zelf ooit live zullen klinken.
als het het voor de muziek doet is Tool dus een stuk bijzonderder dan de BHG.
Helemaal gelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je komt toch om te genieten naar Lowlands? Muziek kun je thuis ook luisteren.
Mja, zoals ik al zei, in de Alphatent zelf klonk BHG heel anders dan dat ik achteraf ook hoorde op 3voor12. Als je zelf meebrult en je omstanders ook heb je daar totaal geen last van...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
De een kan wel genieten van valse muziek, de ander niet. Ik niet in ieder geval.
hmm gelukkig maar dat de cd's van de BHG gewoon wel zuiver klinken, ik kan af en toe best genieten van Chasey Lain of Bad Touch o.i.d.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei, in de Alphatent zelf klonk BHG heel anders dan dat ik achteraf ook hoorde op 3voor12. Als je zelf meebrult en je omstanders ook heb je daar totaal geen last van...
Als dat de standaard in rock zou zijn, dehm wat een zooi goede bands zouden er dan wel niet rondlopen op deze aardequote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:33 schreef RichardQuest het volgende:
Tool zuigt inderdaad. Overgewaardeerde standaardrock.
Ik heb goed naar Tool geluisterd en kom tot de conclusie dat het standaard rockmuziek is, waarvan ik tientallen bandjes heb gezien die dezelfde muziek maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef Betse het volgende:
[..]
Als dat de standaard in rock zou zijn, dehm wat een zooi goede bands zouden er dan wel niet rondlopen op deze aarde
nyway, ik denk dat jij maar eens goed naar Tool moet gaan luisteren en het gaan vergelijken met de 'standaard' rock. Dan kom je tot de conclusie dat het in ieder geval niet standaard is. Of je het mooi vind is een 2e...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei, in de Alphatent zelf klonk BHG heel anders dan dat ik achteraf ook hoorde op 3voor12. Als je zelf meebrult en je omstanders ook heb je daar totaal geen last van...
Maar het is dus niet alleen of de muziek al dan niet vals is op zijn festival wat mij een goed optreden geeft. Als ik kan springen, schreeuwen en af en toe een pittje kan meepikken is een optreden voor mij geslaagd, dan geef ik er vrij weinig om of de gitarist nou een E-mineur op het juiste moment speelde of de zanger niet exact klinkt als op het album. De sfeer, dat is het grootste criterium.
Helemaal mee eens, maar ik vind Tool geen festivalband. Tool moet je in een zaal zien terwijl je je compleet stoned kan laten overdonderen door hun muziek.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef Betse het volgende:
[..]
Als dat de standaard in rock zou zijn, dehm wat een zooi goede bands zouden er dan wel niet rondlopen op deze aarde
nyway, ik denk dat jij maar eens goed naar Tool moet gaan luisteren en het gaan vergelijken met de 'standaard' rock. Dan kom je tot de conclusie dat het in ieder geval niet standaard is. Of je het mooi vind is een 2e...
wat een bullshit... en bij BHG waren de gitaren gewoon vals gestemd... Dat is iets dat je ook op een festival gewoon niet wil aanhoren... Ookal is de performance nog zo goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:28 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Is de performance goed, merk je niet eens dat hij vals staat te zingen. Iedereen om je heen zingt het dan namelijk wel en dan hoor je dus niks van de artiest.
Geen ruk van gemerkt....dat zei ik toch al. Maar je oordeelt zonder dat je erbij was....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:32 schreef whoops het volgende:
[..]
wat een bullshit... en bij BHG waren de gitaren gewoon vals gestemd... Dat is iets dat je ook op een festival gewoon niet wil aanhoren... Ookal is de performance nog zo goed.
Whatever...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geen ruk van gemerkt....dat zei ik toch al. Maar je oordeelt zonder dat je erbij was....
Als er veel tienerpunkbandjes komen is de sfeer toch anders, net zoals een optreden van dj tiësto de sfeer enigszins veranderde...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:33 schreef purk het volgende:
...en die en die en die moeten ook komen, mij maakt het niet uit wie er komt!!! Want de sfeer is (ondanks het weer) toch altuijd geweldig!!
LOL, ja tiësto was behoorlijk schokkend voor een hoop mensen... het leuke was dat 'niemand' er naartoe ging, maar de bravo stond wel barstensvol met aan alle zijkanten nog 20 meter aan mensen massaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als er veel tienerpunkbandjes komen is de sfeer toch anders, net zoals een optreden van dj tiësto de sfeer enigszins veranderde...
Wtf, was tiësto op Lowlands?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:53 schreef whoops het volgende:
[..]
LOL, ja tiësto was behoorlijk schokkend voor een hoop mensen... het leuke was dat 'niemand' er naartoe ging, maar de bravo stond wel barstensvol met aan alle zijkanten nog 20 meter aan mensen massa
Niet dit jaar... Ik geloof vorig jaar, het kan ook nog een jaar eerder geweest zijn....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wtf, was tiësto op Lowlands?![]()
Euhm noem eens 5 van die tientallen bandjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb goed naar Tool geluisterd en kom tot de conclusie dat het standaard rockmuziek is, waarvan ik tientallen bandjes heb gezien die dezelfde muziek maken.
Ja, in 2002.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf, was tiësto op Lowlands?![]()
Volgens mij gaat Otto volgend jaar op de camping gedraaid worden of niet??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Weet iemand een programma waarmee je muziek uit .swf bestandjes kan exporteren.
Want op www.ottoorgel.nl heb je een .swf met 'Hupf, dort ist wilhelm mit den wasserpumpfetange' en het is wel leuk om die als .mp3 te hebben.
En als iemand weet waar ik de cd van otto kan bestellen dan mag ie mij doorverwijzen :p
ik denk dat muziek exporteren uit een SWF lastig wordt, wat je allicht kan proberen is het liedje met Total Recorder (o.i.d.) op te nemen. Total Recorder neemt digitaal op wat er afgespeelt wordt op je PC.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Want op www.ottoorgel.nl heb je een .swf met 'Hupf, dort ist wilhelm mit den wasserpumpfetange' en het is wel leuk om die als .mp3 te hebben.
En als iemand weet waar ik de cd van otto kan bestellen dan mag ie mij doorverwijzen :p
heb je ergens upload ruimte, ik heb hem voor je opgeslagen als mp3quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Jij had zondag een rood hempie aan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:46 schreef teknomist het volgende:
Ik wil volgend jaar Underworld, Daft Punk en Dave Clarke en verder veel meer electro: Anthony Rother, Legowelt, Ellen Allien etc.
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij had zondag een rood hempie aan?
1. Therapy?, Instant Mix, Crash Karma, Jane's Addiction, A Perfect Circle. Alice in Chains, Drop Shadow. Verder heb ik genoeg kleine bandjes gezien die het feilloos net zo goed kunnen doen....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:23 schreef Betse het volgende:
[..]
Euhm noem eens 5 van die tientallen bandjes?
en wat heb je van tool beluisterd?
Jouw gezien....Klein mannekequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.
1m80 klein?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jouw gezien....Klein manneke
Had je mij gezien (ik keek een aantal keer observerend)?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
Bij Miss Kittin stond ik bij die ene zatte kerel die stond te ijlen.
Met de hele tijd een joint in de handquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
1m80 klein?.
Hoe zag jij eruit dan?
Nja, er stond een zatte kerel vooraan een beetje gek te doen en hij zei tegen jou wat en daarna tegen mij. Ik weet niet eens wat 'ie zei.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:33 schreef teknomist het volgende:
[..].
Fok!er?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:36 schreef teknomist het volgende:
Ik was te ver weg denk ik.
Die dronken gast zou Pamb wel geweest zijn hehe.
Hmmm, niet dat ik weetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Fok!er?
Dan zou ik toch graag willen weten welke namen dat zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb goed naar Tool geluisterd en kom tot de conclusie dat het standaard rockmuziek is, waarvan ik tientallen bandjes heb gezien die dezelfde muziek maken.
Ja, dat dacht ik wel. Jij was alleen 's avonds in de Bravo of niet? Ik heb je 's middags niet gezien...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hmmm, niet dat ik weet. Hij had stekelig haar...
Okee dat was Pamb inderdaad, er liep nog een indo bij... vrienden van me en hadden heel veel whiskey en bier op haha. Ik heb over het algemeen alleen 's avonds geweest. Overdag zaten we vooral bij Alpha en bij de Highergroundquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel. Jij was alleen 's avonds in de Bravo of niet? Ik heb je 's middags niet gezien...
(niet dat ik je aan het stalken was)
Ja, die indo zag ik ook. Ik had ook wat meer moeten zitten eigenlijk. Zondagmiddag deden mijn voetjes auwquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Okee dat was Pamb inderdaad, er liep nog een indo bij... vrienden van me en hadden heel veel whiskey en bier op haha. Ik heb over het algemeen alleen 's avonds geweest. Overdag zaten we vooral bij Alpha en bij de Higherground.
dat is ook een van de redenen dat ik de Groove Tube zo'n fijne tent vind... Er staan zat bankjes om lekker je baabje te kunnen rollen! Top gewoon!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik had ook wat meer moeten zitten eigenlijk. Zondagmiddag deden mijn voetjes auw.
Ik had ook last van mijn voeten hoor... gelukkig heb ik het tot het laatste moment volgehoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, die indo zag ik ook. Ik had ook wat meer moeten zitten eigenlijk. Zondagmiddag deden mijn voetjes auw. Bij LCD Soundsystem moest ik noodgedwongen zitten (terwijl dat goede dansmuziek is
) ...
Ben ik niet 1 seconde in geweestquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:53 schreef whoops het volgende:
[..]
dat is ook een van de redenen dat ik de Groove Tube zo'n fijne tent vind... Er staan zat bankjes om lekker je baabje te kunnen rollen! Top gewoon!
Ik heb zondagmiddag even zo'n bankje gepakt. Maar na een kwartier vond ik dat ik toch wel een beetje tijd aan het verspillen wasquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:53 schreef whoops het volgende:
Ik heb heel lowlands geloof ik maar twee keer op de grond gezeten, voor de rest hadden we de hele tijd zo'n fijne picknickbank
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
1m80 klein?.
Hoe zag jij eruit dan?
ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik had ook last van mijn voeten hoor... gelukkig heb ik het tot het laatste moment volgehouden.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:12 schreef Limprint het volgende:
had nog iemand het Emma-Jane Toonaangevend in zwangerschaplingerie busje gezien?? Trok best veel kijks :|
En jullie stemmen? Die van mij is sinds gisterochtend terugquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ook
maar je moet gewoon regelmatig effe zitten![]()
Die van mij nog niet helemaal...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:03 schreef SliderTPP het volgende:
[..]
En jullie stemmen? Die van mij is sinds gisterochtend terug
Sorry heb nergens upload ruimte, maar het is mijzelf nu ook gelukt, veel plezier met ottoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
heb je ergens upload ruimte, ik heb hem voor je opgeslagen als mp3
Sorry, kon t niet latenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:06 schreef MrGoedhart het volgende:
Ach hier maar het lijstje wat ik met een paar maten op de terugreis van Lowlands hebben gemaakt:
Red Hot Chilly Chili Peppers, Rage Against the Machine, System of the a Down, Alien Ant Farm, Blink 182, Bloodhound Gang, Rammstein, Tokyo Ska Paradise Orchester Orchestra, De Heideroosjes, Metalica Metallica, UB40, U2, CKY (liefst heel de Crew), Ozzy Osbourn Osbourne, Bloodhound Gang, Hans Teeuwen (in alpha), Kiss, Beastie boys, Lenny Kravits Kravitz, Prodigy, Danko Jones, Lange Frans (met zijn amerikaanse rap covers), Coldplay, Radioheads, Oasis, Najib Amhali, Vliegende Panthers Panters, Theo Maassen.
En nog Twee onmogelijke:
Nirvana en DoeMaar
Als er maar 2 of 3 komen uit deze lijst is het zeker dat ik weer ga
Een man naar mn hartquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:46 schreef teknomist het volgende:
Ik wil volgend jaar Underworld, Daft Punk en Dave Clarke
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:16 schreef SliderTPP het volgende:
Ach, geef mij Lowlands, de mensen en de sfeer en het maakt me niet zoveel uit wie er speelt
Openingsnummer is ook erg gaaf (the kids arent alright)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:02 schreef greatgonzo het volgende:
inderdaad!
Het zal wel hetzelfde zijn als met the Offspring..
Iedereen zegt, slecht optreden, liedjes van het laatste album zijn kut, so what?
Een van mijn favoriete albums allertijden is Smash, en ik heb dan ook een geweldige tijd gehad tijdens dat concert. Dat die andere nummers but zijn, pech, toen Gotta get away, self esteem etc langs kwamen ging voor mij het dak eraf!
Wij zijn toen weggegaan bij tiesto omdat het zo druk was, volgens mij was daarvoor timo maas geweest ofzo, dat was pas teringherriequote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:33 schreef rubbereend het volgende:
iemand heeft hier kane op zn verlanglijstedie mogen NOOIT komen!!!!!!!!!!!!
en tiesto was 2 jaar geleden een groot suc6!
k kwam toen later binnen en ben naar voren gelopen daar was ruimte zatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:36 schreef scollon het volgende:
[..]
Wij zijn toen weggegaan bij tiesto omdat het zo druk was, volgens mij was daarvoor timo maas geweest ofzo, dat was pas teringherrie
van mij mag greenday wel komen volgend jaar, of anders offspring nog een keer of anders de RHCP of U2 ofzo, iets wat ik goed kan meebleren iig
Bij Dropkick murpheys (geloof ik) stond een knakker voor me met een shirt van Rock Am Ring, daar stonden ze op (met nog andere gave bands)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kwam toen later binnen en ben naar voren gelopen daar was ruimte zatTimo Maas was daarvoor en daarvoor Darren Emmerson, dat beukte pas, zelden zo hard de bas gehoord op de camping
U2 zal wel niet op Lowlands komen en de RHCP betwijfel ik, doen die eigenlijk wel festival, zie ze zelden ergens bijstaan.
godver ja man, prince mag van mij ook wel komenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:08 schreef hoM3r het volgende:
Van mij mogen de Audio Bully's, Daft Punk en Prince volgend jaar wel komen, keep the soul alive!
ja vind je het heel gek ? ze hebben denk ik een erg goede ruil gedaan...ik heb ze trouwens ook zien staan...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:26 schreef ZixS het volgende:
ik vroeg nog, "vinden jullie dit een goeie ruil?"
het antwoord was dat ik gek was
en toen ik wegliep riepen ze heel hard What the fuuuck
Ik heb die foute film van mr T gevonden, be somebody or be somebody's fool.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:55 schreef hawaii het volgende:
OK people, ik heb vandaag allemaal mensen ervoor gemailed, maar het is me gelukt, het WTF=Theo filmpje staat online. Dit filmpje werd ook op de grote LLTV schermen afgespeeld tijdens LL
Klik hier/
(http://www.drifter.tv/theo.html)
© Drifter.tv
U2 doet al jaren geen festivals meer, en de Peppers zijn ben ik bang te duur, alhoewel de white stripes ook 380.000 waren. Misschien dan toch stiekum, ik denk dat de Foo Fighters vorig jaar ook niet goedkoop warenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k kwam toen later binnen en ben naar voren gelopen daar was ruimte zatTimo Maas was daarvoor en daarvoor Darren Emmerson, dat beukte pas, zelden zo hard de bas gehoord op de camping
U2 zal wel niet op Lowlands komen en de RHCP betwijfel ik, doen die eigenlijk wel festival, zie ze zelden ergens bijstaan.
Wat was dat een kut ongemotiveerde slecht gitaar spelende kut gast. Te duur voor zo'n kut headliner van de alpha tent. Damn 2 nummers gezien en weggelopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
U2 doet al jaren geen festivals meer, en de Peppers zijn ben ik bang te duur, alhoewel de white stripes ook 380.000 waren. Misschien dan toch stiekum, ik denk dat de Foo Fighters vorig jaar ook niet goedkoop waren
Ik vond het juist wel vet: crappy muziek, maar toch supervette blues! Lekker veel nummers van oude platen, en gewoon een chill concertje voor een brakke zondagavond!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
Wat was dat een kut ongemotiveerde slecht gitaar spelende kut gast. Te duur voor zo'n kut headliner van de alpha tent. Damn 2 nummers gezien en weggelopen.
Dat kan wel zo zijn... maar ze zijn absoluut niet geschikt voor afsluiter van lowlands! Geef mij maar een Flogging Molly of een Darkness of Offspring. Die maken er gewoon een feest van en dat moet je ook doen op een brakke zondag avond. Door blijven feesten en niet inkakken bij de white stripes.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:11 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel vet: crappy muziek, maar toch supervette blues! Lekker veel nummers van oude platen, en gewoon een chill concertje voor een brakke zondagavond!
Met zo min mogelijk muzikale kennis toch vette muziek maken is.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat theogebral besmet nu ook al gewone concerten, merkte ik gisteren bij Mark LaneganKAPPEN! GODVERDOMME!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat theogebral besmet nu ook al gewone concerten, merkte ik gisteren bij Mark LaneganKAPPEN! GODVERDOMME!
Ok, dat is gewoon triestquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat zegt hij dat hij een speciaal een liedje heeft geschreven voor zijn favourite rock band, de Heideroosjes...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:05 schreef RichardQuest het volgende:
Welk stukje van Urbanus? Ik was niet bij de Heideroosjes...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:49 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Dat zegt hij dat hij een speciaal een liedje heeft geschreven voor zijn favourite rock band, de Heideroosjes...
en dan komt er een duf nummer uit oma's tijd, dat gaat over Heideroosjes (dus die bloemen).
Ik vond The White Stripes echt geweldig, maar ik kende ook bijna alle nummers die ze speelden, ben gewoon een hele grote fan. Een van de redenen dat ik dit jaat naar LL ben gegaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:16 schreef Kletz het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn... maar ze zijn absoluut niet geschikt voor afsluiter van lowlands! Geef mij maar een Flogging Molly of een Darkness of Offspring. Die maken er gewoon een feest van en dat moet je ook doen op een brakke zondag avond. Door blijven feesten en niet inkakken bij de white stripes.
De violiste van Flogging Molly vond ik ook wel aangenaam..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:35 schreef rubbereend het volgende:
die basgitaristse van Novastar was trouwens erg
[afbeelding]
Maar die knieen....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:35 schreef rubbereend het volgende:
die basgitaristse van Novastar was trouwens erg
[afbeelding]
Die met Rode haren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Welke van de voorste 3 dames is de zangeres?
Wat mij betreft post je er 200quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:17 schreef Cutie het volgende:
Ik heb ook een berg foto's, ook veel van 't terrein enzo, zijn er mensen die 't enigzins boeiend vinden als ik ze post denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |