Zou Marisa weten dat er in The Doobie Brothers helemaal geen 'brothers' zaten? Ik gok van niet.quote:Op maandag 22 november 2004 22:24 schreef fripper het volgende:
Voor 1 punt : wie zijn dit ?
[afbeelding]
uuuuh .. The Doobie Brothers ???
Nou ja, toch half goed
Ook een beetje de redenatie van veel dancekenners vaak ja...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Whehehe...Nee, ik verzamel idd niet echt.
Ik erger me alleen wel eens aan mensen die zichzelf muziekliefhebbers noemen, maar wel om de haverklap roepen dat ze iets niet kennen of bepaalde muziek ze niet interesseert (of zelfs niet goed is), omdát het 'van voor hun tijd' is. Ik vind dat echt een bullshit-redenatie.
Ik was altijd benieuwd naar bands waarvan mijn favoriete bands T-shirts droegenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:22 schreef Jane het volgende:
Als muziekliefhebber raak je toch automatisch ook geïnteresseerd in de geschiedenis van de popmuziek en de muziek van voor jouw tijd? Tenmiste, zo werkt het bij mij wel. Al is het alleen maar omdat een artiest die je goed vindt in een interview namen van artiesten noemt waardoor hij/zij beïnvloed is. Ik word dan vanzelf nieuwsgierig naar wat voor muziek dat dan is. Maar goed, misschien ligt dat aan mij.
Wordt wel weer opnemen geblazen, want ga vanavond naar Kings Of Leon. En dan maar hopen dat ik de videorecorder niet per ongeluk verkeerd instel...quote:Op maandag 6 december 2004 16:14 schreef Zanderrr het volgende:
Klopt inderdaad, ik was ook onaangenaam verrast toen ik vorige week de tv aanzette om weer eens wat BN-ers uit te lachen.![]()
Maar goed, vanavond weer dus..
Een goede gok. Hij maakte gehakt van de andere spelers, die (bijna voorspelbaar) weer nauwelijks iets wisten.quote:Op maandag 6 december 2004 12:52 schreef dwerg het volgende:
Ik zet mijn geld op Eric Corton, de beste 3FM dj van dit moment.
Die wist ik dan weer welquote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ging de mist in bij de vraag over de componist van "Worstjes op m'n borstjes"..
Ik gokte op Pierre Kartner.
Volgens peterkoelewijn.nl is hetquote:
En als het op dinsdag is dan vergeet ik het dus meteenquote:Op zondag 12 december 2004 17:41 schreef dwerg het volgende:
De laatste popquiz is verzet naar dinsdag 21 december.
Ruk. Ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:05 schreef fripper het volgende:
[..]
En als het op dinsdag is dan vergeet ik het dus meteen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |