www.fok-stok.tkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tis wel leuk om die foto's (van plaatsborden) te bewaren of de plaatsen te noteren.
kijk vanmiddag ff want dan zet kqakie de foto's online van de nieuwe plaatsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:08 schreef Poogie het volgende:
wanneer komt ie hier in rosmalen
in Neck vlakbij Purmerendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef Bjoro het volgende:
is al bekend waar de stok uithangt ??
Die zijn er al, staan in het officieele fok-stok-fotoshop topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:13 schreef Code13.0 het volgende:
Wanneer is de eerste Photoshop een feit![]()
Nee hoor kijk maar wat er in de slowchat stond :quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:06 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
in Neck vlakbij Purmerend
Ik hoop dat hij richting het Gooi (Huizen komt) dan zal ik hem namelijk even richting flevoland brengenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:15 schreef harrie1 het volgende:
ik vermoed dat hij richting zuid gaat
dus afwachten maar weer
ow, dat had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar wat er in de slowchat stond :
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:24 schreef -KQwakie- het volgende:
IK heb de FOk Stok in me handen
morgen (wegens tijd geberek, moet morgen ook weer optijd me bed uit )zal hij op een geheel andere locatie neer gelegt worden![]()
als hij hem maar binnen 24 uur weer ergens legt met foto's onlinequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:29 schreef devzero het volgende:
Hij kan em in zijn lunchpauze toch wel ergens neerleggen? Zo gaat het jaren duren voor hij ergens komt
maar hoe weet je nou hoe laat hij hem uit Neck weggehaald heeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:42 schreef harrie1 het volgende:
[..]
als hij hem maar binnen 24 uur weer ergens legt met foto's online
dit keer weten we het door trance 40quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
maar hoe weet je nou hoe laat hij hem uit Neck weggehaald heeft
officieel in Neck, maar we hebben uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat KQWakie de stok in handen heeft en hem ergens aan het eind van de middag opnieuw ergens gaat plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:30 schreef Murray het volgende:
Lekker handig 2 topics?
Maar waar ligt dat ding nou dan?
Had hij dat niet gelijk kunnen doen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:31 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
officieel in Neck, maar we hebben uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat KQWakie de stok in handen heeft en hem ergens aan het eind van de middag opnieuw ergens gaat plaatsen
bij mij in de buurt noordhollandquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef Murray het volgende:
Waar ligt Neck ergens?![]()
![]()
Misschien is KQWakie ondertussen wel helemaal naar Parijs ofzo aan het fietsen om dat ding daar neer te leggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:40 schreef DJKoster het volgende:
Leuk idee![]()
* Biancavia wacht tot de stok in de buurt van Enschede komt..
het leukste is natuurlijk dat iemand gewoon een paar uur gaat reizen om dat ding ergens anders te plaatsen (*Heeft al een paar ideetjes..*)
Ik snap niet waar ik tussenstops neer kan zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:40 schreef Dreammaster het volgende:
een online routeplanner met de mogelijkheid om tussenstops op te geven
http://www.nl.map24.com/
nee je wil het gewoon veel te snel allemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:01 schreef harrie1 het volgende:
hij is naar zijn werk
en op zijn profiel staat vliegtuigonderhoud of zoiets
dus zal wel richting schiphol gaan
of amsterdam
dan kunnen ze rennen om de stok
ik hoop dat de stok nog langs vreemde plaatsen komt
zoals tietjerkstradeel sexbierum wadway en meer van dat soort plaatsen
nog ff en we weten het
ik hoop dat de volgende er sneller over doet
misschien moeten we andes de regels wijzigen
de zelfde dag bijvoorbeeld of binnen 12 uur online foto's of zo?
eerst kiezen voor: plan een route dan start en bestemming invoeren daarna klik je op verder en dan staat er in de tabel uw route een link genaamd "tussenpunt toevoegen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik tussenstops neer kan zetten![]()
tja dat ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:05 schreef River-X het volgende:
[..]
nee je wil het gewoon veel te snel allemaal.
is het niet handiger om hemelsbreed te tekenen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ik tussenstops neer kan zetten![]()
Doe dan ook even deze regel instellen : Plaats moet wel meer dan 100 inwoners hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:01 schreef harrie1 het volgende:
hij is naar zijn werk
en op zijn profiel staat vliegtuigonderhoud of zoiets
dus zal wel richting schiphol gaan
of amsterdam
dan kunnen ze rennen om de stok
ik hoop dat de stok nog langs vreemde plaatsen komt
zoals tietjerkstradeel sexbierum wadway en meer van dat soort plaatsen
nog ff en we weten het
ik hoop dat de volgende er sneller over doet
misschien moeten we andes de regels wijzigen
de zelfde dag bijvoorbeeld of binnen 12 uur online foto's of zo?
heee je moet er wel wat voor doen hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Doe dan ook even deze regel instellen : Plaats moet wel meer dan 100 inwoners hebben
Plaatjes zoals als Neck enz schieten niet op is wel leuk maar het schiet niet op.![]()
Juist die kleine plaatsen hebben vaak rare namen, ik ben dus tegen die regel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:25 schreef Razor21 het volgende:
Doe dan ook even deze regel instellen : Plaats moet wel meer dan 100 inwoners hebben
Plaatjes zoals als Neck enz schieten niet op is wel leuk maar het schiet niet op.![]()
Dan moet ik 100 verschillende kleurtjes hebben op het eind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:20 schreef harrie1 het volgende:
[..]
is het niet handiger om hemelsbreed te tekenen?
hoe er gereden wordt weet je namenlijk niet
en dan ben je met 1 kaart van nederland klaar
kleuren
1e rood 2e wit 3e blauw
zo kan je makkenlijk de route volgen
Van de ene kant geef k je gelijk, maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Razor21 het volgende:
Doe dan ook even deze regel instellen :
Plaats moet wel meer dan 100 inwoners hebben
Ik denk dat je dat kunt vergeten, want ik zal er dan eerder bij zijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:08 schreef Poogie het volgende:
wanneer komt ie hier in rosmalen
Ja maar het nadeel is wel dat het lang duurt voor zo'n ding wordt opgehaald en ergens anders wordt neergelegd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Juist die kleine plaatsen hebben vaak rare namen, ik ben dus tegen die regel...
Oke ik zet m op me site, En als jij hem wil updaten, heel graag!. Als je dan dezelfde bestandnaam gebruikt. zou dat erg handig zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:33 schreef kree het volgende:
Hier een kaartje.
Als iemand hem op z'n fokstok site ofzo wil opslaan, ga je gang.
Ik wil het kaartje ook wel afentoe updaten met nieuwe plaatsen.
[afbeelding]
Ik houd gewoon de zelfde naam aan, dus je hoefd alleen maar naar het plaatje [ http://home.hetnet.nl/~emiel/fokstok.jpg ]quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:42 schreef River-X het volgende:
[..]
Oke ik zet m op me site, En als jij hem wil updaten, heel graag!. Als je dan dezelfde bestandnaam gebruikt. zou dat erg handig zijn.
Mij lukt het maar niet zo'n kaart maken.
Nog iets:
Km berekenen, kan via de snelste of kortste route. Ik doe nu telkens de kortste. Maar zulke dingen verschillen wel per routeplanner. Ik gebruik die van de Anwb trouwens.
Ik had het dus over een duidelijke kaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef harrie1 het volgende:
http://images.google.nl/i(...)imgc=&as_sitesearch=
Hmm, hier is misschien wel wat mee te doen, maar door al die wegen wordt het denk ik nog erg onduidelijk...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:08 schreef harrie1 het volgende:
http://www.student.unimaas.nl/jg.kuilman/images/big%5B1%5D.jpg
Die is beter, maar hier moet ik weer gaan gokken waar welke plaats ligtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:08 schreef harrie1 het volgende:
http://geogerard.geocacher.nl/portal/caching/maps/nl.gif
Ik gebruik er een routeplanner voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:19 schreef harrie1 het volgende:
hee toppie kree
ik was bang dat je alleen deze kaart had
maar uitzoemen is prima
Zeker niet stom, maar wel veeeel meer werk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:24 schreef Razor21 het volgende:
Je kan toch ook dmv screenshots uit een Travelmanager een kaart maken. Bv nu hebben we 3 plaatsten uit NH. Maak je van NH een screenshot whola een kaartje.
En dan doe je er ook nog een totaalkaart bij van heel Nederland. Zo kun je lekker inzoomen op de kleine plaatsen en heb je tevens een mooie kaart van Nederland.
Of zeg ik nu wat stoms?
* Yeahinho kopt in: tis te zien ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:46 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is trouwens de eerste site die ik gemaakt heb.![]()
Kan je hem niet ergens anders hosten? Veel te traag allemaal pop ups en hij wil allemaal zooi installeren op mijn pc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:46 schreef River-X het volgende:
www.fok-stok.tk is trouwens de eerste site die ik gemaakt heb.![]()
Sorry had ik nog niet gezien, ik ga nu kijken en zet hem op me site !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:51 schreef Rewimo het volgende:
River-X, ik had in het slowchattopic gereageerd op je verzoek om een tekstje met de spelregels. Ga je daar nog iets mee doen? Of had je het niet gezien?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan je hem niet ergens anders hosten? Veel te traag allemaal pop ups en hij wil allemaal zooi installeren op mijn pc.![]()
Nee hoor krijg meteen die popup zooi als ik hier op klik : http://www.fok-stok.tk/ en dan wordt dit ook nog geladen : http://messagebroadcaster.net/adserver/master3/mamma.htm en wil die meteen een toolbar installeren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:05 schreef River-X het volgende:
[..]
Dat van die popups dat komt alleen als je op een Dooie link klikt, maar die staan er niet op naar mijn weten.
Ik wil hem wel ergens anders uploaden, Maar waar![]()
ik krijg geen popups, en ik heb geen blocker..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor krijg meteen die popup zooi als ik hier op klik : http://www.fok-stok.tk/ en dan wordt dit ook nog geladen : http://messagebroadcaster.net/adserver/master3/mamma.htm en wil die meteen een toolbar installeren.
Hmm vreemd hierik krijg zel nu weer eentje over missing childs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik krijg geen popups, en ik heb geen blocker..
Dat wil ik wel maar in welk topic kunnen we nou wat?? Er zijn 2 topics nog steeds dat werkt best verwarrendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:26 schreef harrie1 het volgende:
hallo kunnen we hier over de fokstok praten en niet hoe je een site bouw ?aub
Kan wel wezen, maar ik vind die waarschuwing voor shit die zich op je computer wil installeren wel zo aardig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:32 schreef harrie1 het volgende:
dit is de foto topic
ooh.... dus jou mening mag gegeven worden en de mijne niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar ik vind die waarschuwing voor shit die zich op je computer wil installeren wel zo aardig.
Zit nou niet het dictatortje uit te hangen omdat jij het -overigens zeer leuke spel- hebt uitgevonden en laat iedereen toch lekker vol verwachting fok-stokken joh.
als jullie het er niet mee eens zijn dat mijn naam erop staat dan vind ik prima hoor,maar ik heb er gister wel naar gezocht en stond bij dat bord oosterdijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef harrie1 het volgende:
[..]
ooh.... dus jou mening mag gegeven worden en de mijne niet?
ik ben geen dictator
en heb helemaal niets te zeggen over de fokstok dit forum of wat dan ook
ik hoop alleen dat dit een beetjke ontopic blijft zoals staat in de charter
edit de geruchten gaan dat hij richting oost gaat
tja dat kan van volendam tot achter en.schede
nog ff en hij komt online
verschoor meld dat zijn naam er ook op staat
of dit zo is zal de volgende vinder kunnen bevestigen
en wie zou het er niet mee eens moeten zijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:14 schreef verschoor het volgende:
[..]
als jullie het er niet mee eens zijn dat mijn naam erop staat dan vind ik prima hoor,maar ik heb er gister wel naar gezocht en stond bij dat bord oosterdijk.![]()
nou... jij misschien want het is jou ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:16 schreef harrie1 het volgende:
[..]
en wie zou het er niet mee eens moeten zijn?
Als het goed is kan je nu geen enkele pop-up meer krijgen, Wan tik host nu de site zelf. Alleen de "visits"counter komt van inet af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hmm vreemd hierik krijg zel nu weer eentje over missing childs.
nee dat niet want ik vond het wel leuk staan,kqwakie heeft er wel wat moeite mee om de stok ergens neer te leggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:26 schreef harrie1 het volgende:
ik denk dat ik mijn naam ga veranderen in sadamed hoesein of zo
ik probeer de boel te regelen maar de stok leeft zijn eigen leven
ps als ik het niet eens was
ging je dan achter kqwakie aan om het er af te vegen
Er stonden twee knipogen in die post.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:57 schreef harrie1 het volgende:
ooh.... dus jou mening mag gegeven worden en de mijne niet?
ik ben geen dictator
wat mijn stok?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er stonden twee knipogen in die post.
En nu wil ik de stok weer zien!![]()
Als er maar www.fok.nl op staat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:20 schreef harrie1 het volgende:
wat mijn stok?![]()
zodat jij![]()
nee dank u![]()
![]()
Harrie. Ik heb nieuws over je stok!.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef harrie1 het volgende:
nou nou duurt zekerz lang
maar ik verwacht toch wel snel nieuws rond me fokstok
jip......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:35 schreef HenkieSpankie het volgende:
wtf dus die vershoor ken kwakie echt :'(
bron: Omroep Flevoland.quote:Botsing: Markerwaarddijk is dicht
———————————————————————
Bij een ongeval op de Markerwaarddijk tussen Lelystad en
Enkhuizen is dinsdagmiddag rond 16.30 uur de bestuurster van
een auto ernstig gewond geraakt.
Om nog onduidelijke redenen ging de auto van de vrouw
slingeren. Zij botste bovenop een camper en een andere auto.
De inzittenden daarvan bleven ongedeerd. De traumahelicopter
heeft assistentie verleend om de vrouw uit haar auto te
bevrijden.
De Markerwaarddijk is na het ongeval afgesloten. Hoe lang de
stremming gaat duren, is nog onduidelijk.
Maybe heeft hij terugweg ook meegerekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:47 schreef River-X het volgende:
Eigenlijk zijn die Kilometers niet bij te houden. Want je heb 300 Km gereden maar hij is iets van 150 km weg.
Hoe kom ik aan een duidelijke kaart dan ? Waar ik niet handmatig de plaatsen moet opzoeken, En waar je kan berekenen hoeveel iets hemelsbreed is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kaartje kan (en moet) duidelijker als je het mij vraagt.
Als iemand een grote en duidelijke kaart van Nederland voor me heeft wil ik wel eens iets gaan proberen.
TOP !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:38 schreef -KQwakie- het volgende:
Bedankt voor jullie lange wachte
ik heb jullie zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden met dank aan : verschoor en trance40
ook niet te vergeten dat ik voor de stok meer dan 300 kilometer gereden heb
maar het was de moeite waard
nog wat pictures :
ik en me reisgenote
[afbeelding]
en snel weer naar huis
[afbeelding]
nou ja snel
[afbeelding]
als ik btw een bordje tegen kwam kon ik weer niet stoppen
ik wil voorlopig niet meer naar lelystad
Tis de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef ondeugend het volgende:
Hij is mij nog iets te ver weg
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:38 schreef -KQwakie- het volgende:
ik en me reisgenote
Oww ik ben gek genoeg om er 'even' voor om te rijden, maar in dit geval ben ik zeker te laat denk ik.... de afstand is te groot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:53 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Tis de moeite waard hoor
Een ander forum heeft al plannen om 'em te gijzelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef harrie1 het volgende:
nou zijn er fokkers in lelystad?
kom op en haal de eeuwige roem
erg grappig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Een ander forum heeft al plannen om 'em te gijzelen.
link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Een ander forum heeft al plannen om 'em te gijzelen.
Neuh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef harrie1 het volgende:
link?
Als ik m mag halen als hij in de buurt is van Groningen dan stuur ik m richting Roden, ok?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:00 schreef nikky het volgende:
hij komt al dichterbij
neck was niet ver bij je vandaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:12 schreef R-Mon het volgende:
Hij moet wel nog een keer langs Zaandam komen hoor, ik wil ook.
je kan hem op halen in lelystadquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:12 schreef R-Mon het volgende:
Hij moet wel nog een keer langs Zaandam komen hoor, ik wil ook.
De enige die hier auto kan rijden was op z'n werk en fietsen was net iets te ver.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef harrie1 het volgende:
[..]
neck was niet ver bij je vandaan
je moet er wel wat voor doen
Ssssst!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:20 schreef Gert het volgende:
Die stok is binnenkort van een ander forum.
Groningen is voor mij, Groningen west is voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:21 schreef ZX9R het volgende:
meld me aan voor de Fok! stok.
Als de stok in de buurt van Groningen is kan ik hem weer meenemen naar Zwolle of Heerenveen!
Hij komt vast wel een keer naar de Oosterpark!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is voor mij, Groningen west is voor mijhoendiep ofzo
Ik stuur m dan eerst door naar Nikky, richting Roden
Doe maar verder geen moeite met plannen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen is voor mij, Groningen west is voor mijhoendiep ofzo
Ik stuur m dan eerst door naar Nikky, richting Roden
Kleiner maar fijner.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
Dag Gert
Tweaker ofzo?![]()
Die kan slechts zijn fiets tweaken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:24 schreef Renesite het volgende:
Dag Gert
Tweaker ofzo?![]()
Tweakertje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kleiner maar fijner.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan slechts zijn fiets tweaken.![]()
Hij moet naar het oostenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:13 schreef harrie1 het volgende:
[..]
neck was niet ver bij je vandaan
je moet er wel wat voor doen
Als jij dat fijner vindt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tweakertje?
samen doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik onderschep alle stokken richting Groningen![]()
![]()
Hij is kleinerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat fijner vindt.
Maar wanneer komt die stok richting randstad? Anders is het zo'n kolere-eind reiden.![]()
Ik heb tenminste een ex, jij ligt nog steeds dezelfde van 30 jaar terug te douwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:26 schreef Gert het volgende:Meneer heeft ook een voedinkje vervangen hoor, bij z'n ex.
![]()
Samen in harmonie ?...... of vechtend ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
samen doen?![]()
gelukkkig is hij net bij de randstad vandaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dat fijner vindt.
Maar wanneer komt die stok richting randstad? Anders is het zo'n kolere-eind reiden.![]()
Met je fok-stok, om ontopic te blijven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef APK het volgende:
Ik heb tenminste een ex, jij ligt nog steeds dezelfde van 30 jaar terug te douwen.![]()
Ik douw tenminste nog iémand, stokstreler.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een ex, jij ligt nog steeds dezelfde van 30 jaar terug te douwen.![]()
Wat je zelf wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Samen in harmonie ?...... of vechtend ?![]()
Hoe kom jij daar nou aan!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:51 schreef Loedertje het volgende:
http://www.sgop.nl/viewthread.php?tid=11990
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef Detlev het volgende:
Hoe kom jij daar nou aan!?
Dat is ons forum!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat je zelf wil
Heel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:51 schreef Loedertje het volgende:
http://www.sgop.nl/viewthread.php?tid=11990
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]Vechten !
![]()
Maar ik wil winnen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:54 schreef Detlev het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou aan!?
Dat is ons forum!
ik geen hond ishoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]Zoek stok Detlev, zoek stok!
Dus....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef Detlev het volgende:
dit is saai
ik verziek het helemaal nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:00 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dus....
die stok kun je gewoon laten liggen, en dan neemt iemand anders hem wel mee naar een andere plaats. Hoef jij, of anderen geen dingen voor te verzinnen om het te verzieken.
Het is een onwijs leuk idee maar het is toch ook leuk om hier veel reacties te hebben zodat je strax héél veel FOK!stok delen hebt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:03 schreef -KQwakie- het volgende:
er zijn mensen bezig met een spelletje
die mensen doe er moeite voor.
dus doe mee of ga ergens anders lopen zieken
dank u
Dus dit kan ik opvatten als een slowchatvrijbrief tbv zoveel mogelijk fokstok topics? :Squote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is een onwijs leuk idee maar het is toch ook leuk om hier veel reacties te hebben zodat je strax héél veel FOK!stok delen hebt?
Net zo saai?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus dit kan ik opvatten als een slowchatvrijbrief tbv zoveel mogelijk fokstok topics? :S
Wat voor toevoeging heeft oftopic gezeur over een ander forum met het fok stok te maken?
9:
Mag ik je wijzen op een typfoutje: er staat de hele tijd een "9" onder je post.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus dit kan ik opvatten als een slowchatvrijbrief tbv zoveel mogelijk fokstok topics? :S
Wat voor toevoeging heeft oftopic gezeur over een ander forum met het fok stok te maken?
9:
ga hem maar halen dan zie je het zelf wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:21 schreef hollander76 het volgende:
@Verschoor: er stond toch 'forum' op de achterkant
het kan natuurlijk ook de zijkant zijn....
harrie weet ervan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef HenkieSpankie het volgende:
Verschoor heeft hem toch niet gevonden?
Waarom dan die naam erop?
die vondt hem in me autoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:24 schreef HenkieSpankie het volgende:
Verschoor heeft hem toch niet gevonden?
Waarom dan die naam erop?
hi hi zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:28 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
die vondt hem in me auto
rustig... dat komt nog wel..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:54 schreef -KQwakie- het volgende:
ja maar is er ondertussen al iemand die hem gevonden heeft
of verplaatst heeft
Ik heb hem toch echt liever naar het ZWquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Richting 't Noorden graag, dan ben ik van de partij.*adds to bookmarks*
Het gaat toch best goed tot nu toe!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:36 schreef trance40 het volgende:
Deed net een search op lelystad en flevoland en zag wel een aantal users die daar vandaan kwamen ja. Maar of ze nog actief zijn en de moeite willen nemen dat is de vraag natuurlijk.
Voor als nog ligt de stok zielig in het gras in lelystad.....
nope ik heb wel wat ideeen maar nog niets concreetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef River-X het volgende:
[..]
Het gaat toch best goed tot nu toe!
En HARRIE1;
Je had het over dat je nog meer ideeen had voor fok,
Kan je daar al meer over kwijt
Dat weet je natuurlijk nooit, de stok kan rare sprongen makenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef muurjunky het volgende:
Volgens de kaart isdie al langs mij gekomen, dus het zal niet waarschijnlijk zijn dat hij nog in mijn buurt komt
welke?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:39 schreef lj_lightning het volgende:
Site is down
ooow zou supermooi zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:04 schreef Nonneke het volgende:
Ligt die FOK Stok nogsteeds in Lelystad ??
Anders doe ik morgen mn lieve moedertje wel even vragen of ze um wil oppikken op de weg naar huis![]()
Dan gaatie via Swifterbant richting ???
Tsja als niemand anders het wil doen, offer ik me wel opquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
ooow zou supermooi zijn
je bedoelt dat je je moeder opoffertquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:11 schreef Nonneke het volgende:
Tsja als niemand anders het wil doen, offer ik me wel op![]()
Tsja ikzelf kan er niet komen, en zij rijd er toch zowat langs.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:12 schreef Chirma het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je moeder opoffert
het is trouwens geen opofferen, maar een hele eer!
Laat je moeder hem anders ff naar Rotterdam of Delft brengenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:13 schreef Nonneke het volgende:
Tsja ikzelf kan er niet komen, en zij rijd er toch zowat langs.
Ik voel me dan ook zeer vereerd om even in het bezit te zijn van de FOK Stok![]()
Ik kan hem wel in Delft krijgen, maar dat wordt dan pas like zaterdagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:15 schreef Chirma het volgende:
[..]
Laat je moeder hem anders ff naar Rotterdam of Delft brengen
liefst veel sneller.. nee dan kan je hem beter ergens in de buurt brengen.. maar niet naar het noorden want ik wil niet dat Nikky en Gelly 'm krijgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:16 schreef Nonneke het volgende:
Ik kan hem wel in Delft krijgen, maar dat wordt dan pas like zaterdag![]()
En als ik de spelregels goed begrepen heb moet de stok binnen 24 uur op zn nieuwe plekje liggen![]()
De stok is een beetje spooky, er kunnen vreemde dingen gebeuren.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:16 schreef Nonneke het volgende:
En als ik de spelregels goed begrepen heb moet de stok binnen 24 uur op zn nieuwe plekje liggen![]()
idd, ik zou bv nooit durven slapen naast de fok-stokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:21 schreef APK het volgende:
De stok is een beetje spooky, er kunnen vreemde dingen gebeuren.
Effe serieus.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:22 schreef Chirma het volgende:
idd, ik zou bv nooit durven slapen naast de fok-stok
word je ook onzichtbaar als je je vinger in de fok-stok doet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus.....
Dat ongeluk op de dijk vanmiddag...
We moeten goed in de gaten houden of er andere ongelukken plaatsvinden in de buurt van de fok-stok.
Dan gaat ons kleine forumpje dus wel rennen om dat ding te gijzelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:30 schreef Nonneke het volgende:
AMSTERDAM
Heej dan zal het hopelijk snel gaan.. moet ze natuurlijk wel een plaatsnaambordje vinden en foto's maken!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:30 schreef Nonneke het volgende:
Hmmz heb de spelregels enzo naar mn moeder gemailt, met de foto's waar ie ligt. Ze maakt me morgenochtend wakker als ze um wil ophalen, maar dan gaatie dus naar AMSTERDAM
dan gaatie er uiteraard niet heenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaat ons kleine forumpje dus wel rennen om dat ding te gijzelen.![]()
Morgen effe proberen in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:30 schreef Chirma het volgende:
word je ook onzichtbaar als je je vinger in de fok-stok doet?
Heen en weer over de afsluitdijk op een fiets met twee lekke banden, zonder zadel, tegen de wind in, met een Nederlandse kogelstootster achterop, wind tegen.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:34 schreef Nonneke het volgende:
Wat voor gevangenisstraf staat er eigenlijk op het ontvoeren van de FOK Stok ?
da's een leuk idee voor een topic morgen overdagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:34 schreef APK het volgende:
Wat zou jij doen als je onzichtbaar was
dan hebben we over een paar weken de fok-tandenstokerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:41 schreef BaggerUser het volgende:
2 keer wind tegen dat maakt toch wind mee ? - en - is +
oh ook opassen dat niet iedereen er een stukje afhalt als aandenken
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
dan hebben we over een paar weken de fok-tandenstoker
dan komen we hem wel weer halen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan gaat ons kleine forumpje dus wel rennen om dat ding te gijzelen.![]()
Ah, merci.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Done APK
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef APK het volgende:
Waar zit trouwens die NSB knop, om een topic-report te maken
hmmlaat maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:34 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Wie wilt hem nu uit lelystad halen en hem naar een meer bevolkter gebied brengen?
Desnoods haalt iemand hem op en brengt m naar het station in lelystad ofzo dan ga ik wel met de treinHeb tenslotte toch OV.
En dan komt hij ook eens in een mooie stad. (Maastricht)
Ik woon in Maastrichtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat ik hier uit begrijp is dat jij in lelystad woont? Haal hem lekker zelf dan. Fietsen is net zo ver.
Nee, daar woont hij niet. Ik begrijp dat hij in Maastricht woont en zo gek zou zijn om dan helemaal naar Lelystad te treinen om die stok-die-eigenlijk-een-balk-is op te halen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat ik hier uit begrijp is dat jij in lelystad woont? Haal hem lekker zelf dan. Fietsen is net zo ver.
Kijk Utrecht is nog wel beetje te doen. Maarja, dan moet ik weer helemaal naar de plaats gaan waar de balk verstopt is. En dan kost veel tijd. Maar als iemand hem in de buurt van het station legt word hij toch weg gegooid of wat dan ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, daar woont hij niet. Ik begrijp dat hij in Maastricht woont en zo gek zou zijn om dan helemaal naar Lelystad te treinen om die stok-die-eigenlijk-een-balk-is op te halen.
Dank je.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:31 schreef Dreammaster het volgende:bovenaan naast de topictitel
neem je daarna toch de bus richting de bataviawerfquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Kijk Utrecht is nog wel beetje te doen. Maarja, dan moet ik weer helemaal naar de plaats gaan waar de balk verstopt is. En dan kost veel tijd. Maar als iemand hem in de buurt van het station legt word hij toch weg gegooid of wat dan ook.
Dilemma
Weet je wat stap jij op de trein naar Lelystad en als je dan bij Almere in de buurt bent haal ik snel die stok wegquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:41 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Kijk Utrecht is nog wel beetje te doen. Maarja, dan moet ik weer helemaal naar de plaats gaan waar de balk verstopt is. En dan kost veel tijd. Maar als iemand hem in de buurt van het station legt word hij toch weg gegooid of wat dan ook.
Dilemma
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet je wat stap jij op de trein naar Lelystad en als je dan bij Almere in de buurt bent haal ik snel die stok weg![]()
Jaa, naar het oosten moet de stokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:50 schreef pfaf het volgende:
Woeeii, hij komt meer en meer richting het Oosten.
Hij host de site op z'n eigen computer geloof ik, dus hij zal wel uit staan ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef devzero het volgende:
Maar ondertussen ligt die dus nog steeds in de middel of nowhere en we moeten maar afwachten of de moeder van Nonneke hem wil ophalen
En http://www.fok-stok.tk/ doet het niet
Een host op quicknet ja, zal idd zijn eigen computer wel zijn. fokstok doet het wel, misschien kun je vanwege de vele updates er wel een rss-feed aan hangenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:34 schreef kree het volgende:
Hij host de site op z'n eigen computer geloof ik, dus hij zal wel uit staan ofzo.
Anders gebruik je deze http://fokstok.tk
Bataviastad ligt like niet in de buurt van het station.... dan zou je met de Bataviabus moeten, en geen id tot hoelaat die rijd....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:53 schreef Lievurd het volgende:
Hoe ver is de plek waar de stok nu ligt vanaf het station van Lelystad? Het moet namelijk wel bereikbaar zijn met het ov en na half 6 voor mij:P Anders reis ik wel ff door om 'm op te halen.
Ja hallo, ik krijg die kilometers niet eens opgeteld, dus laat staan dat ik een rss-feed kan maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een host op quicknet ja, zal idd zijn eigen computer wel zijn. fokstok doet het wel, misschien kun je vanwege de vele updates er wel een rss-feed aan hangen
Je bent student of je bent het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:58 schreef Razor21 het volgende:
Andere kant van lelystad best een eind. Volgens mij rijden er vanaf het station wel bussen richting Bataviastad. Anders neem je toch gewoon een taxi?
Als dat voor 6 uur is mag zij het doen, anders ga ik wel lekker zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik zit trouwens nu te wachten op telelfoon van mn moeder hoelaat ze de stok gaat ophalen![]()
![]()
En dan brengt ze 'm naar.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:01 schreef Nonneke het volgende:
Bataviastad ligt like niet in de buurt van het station.... dan zou je met de Bataviabus moeten, en geen id tot hoelaat die rijd....
Ik zit trouwens nu te wachten op telelfoon van mn moeder hoelaat ze de stok gaat ophalen![]()
![]()
Heb dr net gesproken, en het wordt niet voor 6 uur, ik wens je heel veel suc6 vanaaf met de FOK Stokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:10 schreef Lievurd het volgende:
Als dat voor 6 uur is mag zij het doen, anders ga ik wel lekker zoekenUitdaging voor de avond
En dan stopt ze hem in....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan brengt ze 'm naar.....
Niet alles verklappen jijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En dan stopt ze hem in....![]()
De eerste die het preseert om de FokStok op Terschelling te verstoppen op de Boschplaat krijgt een krat bier. En diegen die hem dan weer weet op te halen krijgt er 2 van mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:26 schreef harrie1 het volgende:
er komt van zelf iemand die hem haalt
ongeacht waar in nederland dat ding ligt
bataviawerf/stad is prima berijkbaar met de bus
dus ook ov is een prima optie
mij benieuwen welke kant hij op gaat
ik gok toch richting noorden
maar tja alles is mogenlijk
veel plezier allemaal
dat zijn al 4 kraten bier te verdienenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De eerste die het preseert om de FokStok op Terschelling te verstoppen op de Boschplaat krijgt een krat bier. En diegen die hem dan weer weet op te halen krijgt er 2 van mij.
![]()
Dat zal de user wel merken als hij uiteindelijk op Boschplaat is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:37 schreef harrie1 het volgende:
[..]
dat zijn al 4 kraten bier te verdienen
1 krat bij de 100ste
ps staat er wel een bord met plaatsnaam op de boschplaat?
Of een zelfgemaakt naambordje meenemenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zal de user wel merken als hij uiteindelijk op Boschplaat is.
He lieverd had je mijn post hierboven ergens nog gelezen over de bus info naar Batavia stadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:53 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Of een zelfgemaakt naambordje meenemen
Ja ik host hem op me eigen computer, Ik kan geen goede reclame vrije en gratis webspace vinden namelijk, En ik wil s'avonds wel kunnen slapen dus moet me pc uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef devzero het volgende:
Maar ondertussen ligt die dus nog steeds in de middel of nowhere en we moeten maar afwachten of de moeder van Nonneke hem wil ophalen
En http://www.fok-stok.tk/ doet het niet
Ja bedankt. Op die manier had ik zelf ook de halte 'de helling' gevonden. Zelfs wanneer ik op lelystad kom rijden er nog om het kwartier bussen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
He lieverd had je mijn post hierboven ergens nog gelezen over de bus info naar Batavia stad
hoost op lycos johquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:57 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja ik host hem op me eigen computer, Ik kan geen goede reclame vrije en gratis webspace vinden namelijk, En ik wil s'avonds wel kunnen slapen dus moet me pc uit.
Is er al nieuws over een eventuele nieuwe plek voor de Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is
Ik ga m zeker halen, tenzij iemand aangeeft er eerder dan mij te zijn. Dan laat ik het wel voorbij gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:12 schreef Razor21 het volgende:
Hmm zit nu in Alkmaar kan hier pas 17.30 uur weg hoelang zal het hiervan rijden zijn over de dijk bij Enkhuizen naar Lelystad? 40 min?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik op lelystad kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |