Vind ik een leuke jasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Vorig jaar gekocht, nieuwe collecies van D&G en iceberg etc bevatten weer zo'n jas, en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Dus geen reden om te wisselen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:23 schreef --Davidoff-- het volgende:
Pall Mall heeft meestal erg mooie winterjassen,
kijk eens op http://www.pallmall-american-classic.nl/
Zo'n soort jas heb ik een aantal jaren geleden in een second hand shop gekocht, zuiver wol, uitmuntende kwaliteit, nog geen 50 euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Vorig jaar gekocht, nieuwe collecies van D&G en iceberg etc bevatten weer zo'n jas, en ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Dus geen reden om te wisselen.
Ik heb de linkse,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
serieus ? Hoe gaaf, ik heb toevallig de muts ook ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb de linkse,![]()
nee , ik ben er wel eenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
serieus ? Hoe gaaf, ik heb toevallig de muts ook ...
Jij ook?
zo'n soort beni k ook op zoek naar! waar heb je hem gekocht vorig jaar ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
Idem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
De rechtse dus![]()
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
een dunne, want het wordt een frut-winter.
Gewoon even de stad ingaan, er zijn genoeg winkels die het verkopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
ja pall-mall heeft mooie jassen.
url van pall-mall jassen incl. prij ergens?
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:31 schreef RealKnuckles het volgende:
ja pall-mall heeft mooie jassen.
url van pall-mall jassen incl. prij ergens?
niet in lelystad hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Gewoon even de stad ingaan, er zijn genoeg winkels die het verkopen
Kelly Fashion op de Kroonpassage 19quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
niet in lelystad hoor![]()
ja Kellys misschien ja, maar daar hebben ze kleding waar iedereen meelooptquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:35 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Kelly Fashion op de Kroonpassage 19
En hebben ze in Batavia-stad niks?
Dan moet je bv. voor Marlboro Classics gaan, nog mooier dan PallMall en ook duurderquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ja Kellys misschien ja, maar daar hebben ze kleding waar iedereen meeloopt![]()
en Bataviastad is ook niet zo bijzonder![]()
Ik val net zoals schatje op de duurdere merkenen dat vind je bijna niet in batavia-stad
is idd een optiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:51 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan moet je bv. voor Marlboro Classics gaan, nog mooier dan PallMall en ook duurder
Deze dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb vorig jaar een nieuwe PallMall winterjas gekocht, die kan nog wel een jaartje mee
Woon jij daar?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
niet in lelystad hoor![]()
Koel?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:14 schreef skiczukie het volgende:
Dat ziet er toch niet uit.Of wel? Ah boeie, draag wat je zelf koel lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |