Ja het was gisteren erg leuk daarquote:oi
Nee he...
Dacht dat daar alleen f-jes van Schoonhoven Vooruit zaten enzo
Schut voetbalt al weken niet best, misschien toch Keller in de basis ??quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:50 schreef dribbel79 het volgende:
Je zal jezelf maar terug zien op de foto van de J.C. schaal hierboven...schuin rechtsboven Hans van de Haar, rood thuisshirt aan met witte mouwen (longsleeve) eronder...
Douglas verraste me gister in positieve zin..Schut daarentegen![]()
Ricky Kruijs in de basis, beviel me vorige keer in Amsterdam perfectquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ajax gaat er zondag aan.(Hoop ik, tevens tvp)
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:11 schreef Eilanden het volgende:
Idd opkomst tune is sneu .. weg ermee
Haagse bluf ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:30 schreef Eilanden het volgende:
Calabro heeft nog geen ruk gepresteerdVraag me af waar hij het lef vandaan haalt om zo'n grote bek op te zetten?
Tegen Fortuna waren ze ook niet makkelijk !quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Waren ook die lui die in de voorbereiding tegen NEC speelden en voor de lol benen breekten...
Toch heb ik hun het liefst aangezien die andere tegenstanders allen redelijk sterk zijn
eehhh laat maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:48 schreef Eilanden het volgende:
Het zal wel weer een Oostenrijkse club wordenDie loten we altijd in de eerste ronde!
En we gaan ook altijd door
We zullen het wel zien !quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:09 schreef Eilanden het volgende:
FC UTRECHT - Djurgardens (Zwe)
In mijn ogen een van de zwaarste tegenstanders die we konden treffen....
Belangrijkste spelers vetgedrukt.quote:Goalkeepers
Anders Ale 08.12.1967 SWE
Pa Dembo Tourray 31.03.1980 GMB
Oskar Wahlström 16.08.1976 SWE
Defenders
Niklas Rasck 10.03.1969 SWE
Markus Karlsson 30.08.1972 SWE
Toni Kuivasto 31.12.1975 FIN
Richard Spong 23.09.1983 SWE
Matias Concha 31.03.1980 SWE
Fredrik Stenman 02.06.1983 SWE
Elias Storm 19.07.1979 SWE
Sölvi Geir Ottesen 18.02.1984 ISL
Tomas Backman 16.06.1980 SWE
Midfielders
Marcus Johannesson 29.05.1975 SWE
Andreas Johansson 05.07.1978 SWE
Juraj Dovicovic 27.05.1980 SVK
Abgar Barsom 04.09.1977 SWE
Stefan Bergtoft 24.03.1979 SWE
Yanick Bapupa-Ngabu 21.01.1982 CGO
Johan Arneng 14.06.1979 SWE
Forwards
Søren Larsen 06.09.1981 DEN
Henrik Daniel Sjölund 22.04.1983 FIN
Tobias Hysén 09.03.1982 SWE
Rene Makonoele 20.04.1982 CGO
Geert Den Ouden 24.07.1976 HOL
Patrick Amoah 18.08.1986 SWE
verdedigend stond Utrecht zeer aardig te spelen en er was zeer moeilijk door te komen. Aanvallend stelde (gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:03 schreef Eilanden het volgende:
Een 1-1 in de Arena is niet slecht. De verdediging staat wel aardig de laatste wedstrijden volgens mij
Verdediging van jullie stond wel aardig maar dat kwam mede doordat de buitenspelers van Ajax niet echt in de wedstrijd zaten (met of zonder toedoen van jullie backs). Ajax ging de ballen brengen of alles ging door de midden wat het verdedigen natuurlijk wel wat makkelijker maakt. Van de Haar zag je niet echt deze wedstrijd maar was als aanvaller balvast en met Douglas eromheen heb je toch wat snelheid voorin die het Ajax aardig lastig maakte.Terol was erg aan het tijdrekken maar ja daar moet de scheids tegen optreden en met het spelbeeld van de tweede helft en een 1-1 tussenstand in de Arena wel logisch.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:31 schreef Eilanden het volgende:
Nee, dat heb ik ook begrepen, maar met de snelheid van Douglas blijft er altijd wel dreiging voorin en dat is een vooruitgang t.o.v. vorig jaar.
In de verdediging is Di Tomasso zeker een aanwinst en Braafheid klopt nadrukkelijk aan de deur van het eerste. Cornelisse is zeker ook geen slechte speler.
DiTo is een echte inschuivende nummer 4 !quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Di Tommaso is een prima verdediger!
Overigens, ik verwacht Utrecht op 4 dit jaar.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
Gister op RTV Utrecht: Het integrale verslag van de wedstrijd van FC Utrecht (wat altijd een dag na de wedstrijd zelf wordt uitgezonden) gaat niet door, Ajax heeft geen toestemming gegeven om de beelden te gebruiken.
Ben benieuwd of dit bij Ajax winst ook zo was geweest...
Echt heel gek jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:59 schreef dribbel79 het volgende:
Belachelijk dat een vliegticket naar Zweden op de vrijdag van de loting voor 2 personen 291 euri was en de maandag erop 591 euri...
Ryanair vliegt vanaf Charleroi naar Stockhom dacht ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 08:59 schreef dribbel79 het volgende:
Belachelijk dat een vliegticket naar Zweden op de vrijdag van de loting voor 2 personen 291 euri was en de maandag erop 591 euri...
www.pricefightertickets.nlquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ryanair vliegt vanaf Charleroi naar Stockhom dacht ik
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
www.pricefightertickets.nl
Vbrid vanaf Niederrhein is 230 inc
Ik heb Castelen niet al te veel aan het werk gezien, maar afgaande op wat ik gezien heb, is Douglas inderdaad niet veel minder. Ik denk dat Castelen wat meer pure snelheid heeft, maar aan de andere kant denk ik dat Douglas wat meer bewegingen in huis heeft.quote:Op maandag 13 september 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
En niet gek veel minder dan Castelen ook hoor.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:36 schreef dribbel79 het volgende:
Op de BS riep iemand dat Neeskens die Hersi nooit linksback had moeten zetten![]()
quote:Peter Vogelzang nieuwe directeur FC Utrecht
UTRECHT, 14 september 2004 19:36 - Peter Vogelzang wordt zo goed als zeker de nieuwe voorzitter van FC Utrecht. Goed ingelichte kringen zowel binnen als buiten de club hebben dat bevestigd.
Vogelzang, oud-hoofdcommissaris van politie en oud-KNVB-directeur, was afgelopen maand actief tijdens de Olympische Spelen in Athene. Hij was daar chef de mission van de Nederlandse équipe. Na afloop zei hij deze post niet tot en met Peking te willen bekleden, nu wordt dus duidelijk waarom. Bij FC Utrecht zou hij Martin Sturkenboom opvolgen.
Op het alternatieve FCU gastenboekquote:Op woensdag 15 september 2004 12:09 schreef Eilanden het volgende:
Waar heb je dat gevonden Bateman? Ik kan het artikel nergens vinden...
quote:Benoeming directeur zaak van de club
De commissarissen van voetbalclub FC Utrecht moeten in volle vrijheid zelf bedenken wie ze benoemen tot directeur. Het college van burgemeester en wethouders is niet van plan zich daarmee te bemoeien, blijkt uit het antwoord op schriftelijke vragen van de gemeenteraadsfractie van Leefbaar Utrecht. De stadspartij klom vorige week op de barricaden om te verhinderen dat interim-directeur Sturkenboom een contract voor onbepaalde tijd krijgt. Personeel van de club, supporters en sponsors willen dat juist wel. De beslissing valt later deze week.
Bron: http://www.un.nl
het komt ook op tv hoor morgen, of had je het over wat andersquote:Op woensdag 15 september 2004 14:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Cool.
Nu moet ik nog m'n radio goed krijgen. Wat is de frequentie ook al weer?
Hoiquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef zatoichi het volgende:
Anders gaat studio sport nog sneller langs Utrecht....... Tssk ik ben benieuwd of we morgen uberhaupt nog worden genoemd.
Wat is dat ook voor een censuur van studio sport omtrent de rellen van roma? Ik had er wel wat meer van willen zien, maar ze wilden het niet eens meer uitzenden, slap hoor.
Hoorde ook iets over onrust in Amsterdam, iemand daar nieuws over
Heb zin in morgen!
Hoi btw (first post in Utreg thread)
Ik las dat er tegen Auxerre 16.000 zaten, maar in mijn herinnering waren het er toch meerquote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad is 17.000 niet echt veelIk had meer verwacht... Djurgardens is niet de meest aansprekende naam, maar we hebben wel eens tegen mindere tegenstanders gespeeld.
iedreen zit voor de buisquote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad is 17.000 niet echt veelIk had meer verwacht... Djurgardens is niet de meest aansprekende naam, maar we hebben wel eens tegen mindere tegenstanders gespeeld.
Er worden vrijwilligers gevraagd om bordjes op de stoeltjes neer te leggen, zodat als iedereen die omhoog houdt, de stadswapens zichtbaar worden....quote:Op donderdag 16 september 2004 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Er worden maar 17.000 toeschouwers verwacht vanavond...
Valt me erg tegen moet ik zeggen.
Hopelijk liggen er dit keer ook niet weer van die stomme waaiers/klappers...
Ik meen me te herinneren dat het stadion toen ook minder kwijt kon.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las dat er tegen Auxerre 16.000 zaten, maar in mijn herinnering waren het er toch meer
Jij bent echt euforisch.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:30 schreef thaduck het volgende:
Ik heb ook genoten vanuit Vak P
Prachtig spel, heerlijke sfeer en een schitterende overwinning!
Als Utreg zo blijft spelen, dan worden we kampioen in Nederland, let maar op!
Ik noem het zelf liever reeëlquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent echt euforisch.
De puntjes op de verkeerde e thaduck.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever reeël![]()
Wilde er net om vragenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:34 schreef Eilanden het volgende:
Zou die ingooi nog ergens online staan?Was echt hilarisch
ze hadden het al opgegeven, ze dachten van dan maar een leuke show gevenquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:54 schreef neggix het volgende:
[..]
Wilde er net om vragenHoe naiev kan je zijn als je 2-0 achter staat in een europese wedstrijd en dan ZO ingooien
![]()
![]()
Er zitten gewoon veels te veel e's in (en check de tijd waarop het gepost is, ben nu alweer op me werkquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De puntjes op de verkeerde e thaduck.
Een prachtige handstand/koprol achtig iets bij een ingooi. Werkelijk hilarischquote:Op vrijdag 17 september 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
Wat was er met die ingooi ? Heb ik iets gemist ?
RTV Utrecht vanavond, integraal verslag van de wedstrijd...quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:53 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb er überhaupt niets van gezien. Ergens een Utrecht site waar ik nog wat filmpjes kan downloaden toevallig?
en een extra namen en rugnummers om kwart voor 7 kwart voor 8 enzquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
RTV Utrecht vanavond, integraal verslag van de wedstrijd...
Heb ik teveel gezegd?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent echt euforisch.
Ik zou geen nee zeggen tegen Utrecht in de CL.quote:Op zondag 19 september 2004 18:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Historische overwinning
Waar gaat dit eindigen, er wordt echt een heel hoog niveau gehaald tijdens de laatste 2 wedstrijden.... !?
Het klinkt leuk maar je competitieseizoen is dan dramatisch... heerenveen werd 10e in hun CL-seizoen.quote:Op zondag 19 september 2004 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen tegen Utrecht in de CL.
Ado thuis, altijd lastigquote:Op zondag 19 september 2004 23:32 schreef zatoichi het volgende:
Nou dat was lekker deze week, 7 doelpunten, 0 tegen!Nu volhouden, statistisch gezien zou het moeten lukken tegen Den Haag, maar je weet nooit wat er kan gebeuren.....
Klopt, Co is een mediamannetje. Dat in tegenstelling tot Booy. Co is opgehyped en hyped zichzelf op. Booy doet in alle rust veel goed werk.quote:Op maandag 20 september 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Foeke ipv Co had best gekund ja!
VI, KNJB en VoetbalInsite zuigen gewoon behoorlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:59 schreef zatoichi het volgende:
Pfff voetbal insite is al helemaal kut zeg, ze doen net alsof het geen verdienste van Utrecht is dat ze afgelopen zondag hebben gewonnen, maar puur komt door Feyenoord! Er is een reden dat Feyenoord zo slecht speelde, en die reden, dat is Utrecht, klaar!
Kijk dat Derksen (overigens een lul naar mijn mening) zegt dat Utrecht geen titelkandidaat is, ok, daar kan ik het mee eens zijn (al zou ik het graag zien gebeuren).
Misschien in het vervolg alleen nog maar houden op namen en rugnummers...
quote:Oranje-spelers zijn Galgenwaard beu
Als het aan de spelers van het Nederlands elftal ligt, is de Galgenwaard voorlopig geen thuishaven meer van Oranje. Na de slechte behandeling die vooral de Ajacieden kregen van het publiek in de oefeninterland tegen Liechtenstein, heeft de spelersraad officieel laten weten niet meer in Utrecht te willen spelen.
De beslissing van de spelers is unaniem aangezien de niet uitgescholden internationals begrip hebben voor de slachtoffers van de scheldkanonnades. Martin Sturkenboom, algemeen directeur van FC Utrecht, is het daar echter niet mee eens. 'Ik vind dat de spelers van het Nederlands elftal geen zwartepieten moeten uitdelen. Deze voetballers spelen zelf voor clubs waarvan supporters zich ook misdragen.'
Bron: VI
Huillie, speel je toevallig in het Nederlands Elftal ofzo.....quote:Op dinsdag 21 september 2004 02:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
En terecht. Als je nationaal speelt laat je club-emotie's achterwege, sta je achter het team en spelers ongeacht clubafkomst, en ga je al helemaal niet spelers de hele wedstrijd uitfluiten en je eigen spelers uit de wedstrijd schelden. Achterlijke Utrechtse supporters. Meteen ook de oranjesupportersclubkaart afnemen, ga maar lekker voor de buis k*nkeren.
quote:Sturkenboom benoemd tot voorzitter
maandag, 20 september 2004
De Raad van Commissarissen van FC Utrecht heeft maandagavond unaniem besloten Martin Sturkenboom te benoemen tot voorzitter van de club. De benoeming gaat direct in en geldt voor een periode van drie jaar.
De voorzitter van de Raad van Commissarissen, Leo Markensteyn, maakte de benoeming van Sturkenboom bekend na afloop van een vergadering van de commissarissen en de directie maandagavond.
De Raad van Commissarissen had Sturkenboom, die tot nu toe bij FC Utrecht actief was als algemeen directeur ad interim, vrijdag gevraagd langer aan te blijven. Sturkenboom liet toen weten dat verzoek serieus in overweging te willen nemen en reageerde maandag positief. Nu Sturkenboom blijft, laten de Raad van Commissarissen en de directie van de club weten veel vertrouwen te hebben in de sportieve, financiële en organisatorische toekomst van de club. Bovendien bevestigt de benoeming de goede relatie en samenwerking tussen het toezichthoudend orgaan en de voorzitter, zo laten beide partijen weten.
Overigens was de vergadering van maandagavond al geruime tijd geleden geagendeerd, omdat de Raad van Commissarissen het jaarverslag 2003-2004 moest vaststellen en aan de directie décharge moest verlenen voor het gevoerde beleid. Ook dat (het vaststellen van de jaarrekening en het goedkeuren van het beleid) is maandagavond gebeurd.
Martin Sturkenboom werd in oktober 2002 aangesteld als algemeen directeur ad interim om de financiën en de organisatie van het op dat moment noodlijdende FC Utrecht te saneren. Die sanering is inmiddels succesvol afgerond. Sturkenboom kondigde dit voorjaar aan per 1 november aanstaande als interim directeur te zullen vertrekken. De afgelopen tijd echter oefenden onder anderen zijn collega-directeuren Venneman en Booy, de SupportersVereniging, de Business Associates en de Vrienden van FC Utrecht druk op hem uit aan te blijven.
Je hebt geen oranje supporter kaart nodig voor dat soort wedstrijdenquote:Op dinsdag 21 september 2004 02:04 schreef Edenoniphobic het volgende:
Achterlijke Utrechtse supporters. Meteen ook de oranjesupportersclubkaart afnemen, ga maar lekker voor de buis k*nkeren.
Derksen is volgens mij Ajax fan. We weten hoe goed ajax fans over het algemeen begaan zijn met Utrecht.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:59 schreef zatoichi het volgende:
Pfff voetbal insite is al helemaal kut zeg, ze doen net alsof het geen verdienste van Utrecht is dat ze afgelopen zondag hebben gewonnen, maar puur komt door Feyenoord! Er is een reden dat Feyenoord zo slecht speelde, en die reden, dat is Utrecht, klaar!
Kijk dat Derksen (overigens een lul naar mijn mening) zegt dat Utrecht geen titelkandidaat is, ok, daar kan ik het mee eens zijn (al zou ik het graag zien gebeuren).
Misschien in het vervolg alleen nog maar houden op namen en rugnummers...
Derksen is een NECCER...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Derksen is volgens mij Ajax fan. We weten hoe goed ajax fans over het algemeen begaan zijn met Utrecht.
Ow. My bad.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Derksen is een NECCER...
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - De mobiele eenheid van de Amsterdamse politie heeft excessief geweld gebruikt tegen supporters van FC Utrecht voorafgaand aan de wedstrijd tegen Ajax in april 2002. Dat heeft de Amsterdamse commissie voor de politieklachten geconcludeerd.
De commissie heeft zestien mensen in het gelijk gesteld die een klacht hadden ingediend over het gedrag van de ME, liet de gemeente Amsterdam zaterdag weten.
De aanhangers van FC Utrecht kwamen op 21 april 2002 aan op het treinstation bij de ArenA in Amsterdam. Bij het verlaten van het station riepen de fans massaal leuzen als 'Hamas, Hamas, alle joden aan het gas'. Burgemeester Cohen besloot toen tot het uitvaardigen van een noodbevel, waardoor 670 supporters van FC Utrecht terug naar huis werden gestuurd. De ME sloeg daarbij op de voetbalfans in om de groep terug te drijven van het stadion naar het station.
Nee, gewoon in het algemeen. Zo een sfeer slaat ook over op de rest van het stadion en het veld en zorgt voor een verhoging van de sfeer. Zij het op wat een agressievere sfeer dan de door jou gewenste sfeer.quote:Op maandag 27 september 2004 10:34 schreef SCH het volgende:
Als je niet voor het voetbal komt, bedoel je
Dat was zo massaal dat ik het niet gehoord heb (ik stond aan de andere kant van het hek). De ME hier heeft zijn prioriteiten een beetje verkeerd liggen geloof ik.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
bron: nu.nl
ik vraag me ook af hoe massaal hamas is geroepen, maar ja dat kun je natuurlijk al helemaal niet meer aantonen.....
quote:De supportersvereniging van FC Utrecht had dinsdagochtend een foto op internet geplaatst van een ME'er die volgens hen verantwoordelijk is voor geweld tegen Utrecht-fans begin 2002 bij de ArenA.
Op last van FC Utrecht-voorzitter Sturkenboom is de foto aan het begin van de middag verwijderd. "Dit kan natuurlijk niet", zei een woordvoerder. Sturkenboom heeft de opdracht gegeven de foto "onmiddellijk" van de site af te halen.
Degene die de identiteit van de ME'er zou onthullen, kreeg als beloning een seizoenkaart van een club naar keuze. De supportersvereniging wil de agent laten vervolgen.
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef dribbel79 het volgende:
Ik lees niks, ik baseer het op feiten...ME heeft buitensporig geweld gebruikt en dient te lijden...
OK dan...quote:Op woensdag 29 september 2004 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou
Immers oog om oog tand om tand. Laten we die ME-er helemaal doodschoppen!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef dribbel79 het volgende:
Ik lees niks, ik baseer het op feiten...ME heeft buitensporig geweld gebruikt en dient te lijden...
Geeneens jammer meer, gewoon zielig... Wat is er serieus nou beter aan AZ dan aan Utrecht. Utrecht heeft volgens mij een grotere aanhang cq achterland. Maar berichten over Utrecht, ho maarquote:Op donderdag 30 september 2004 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat de NOS vanavond geen samenvatting heeft van FC Utrecht.
toch logisch?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Geeneens jammer meer, gewoon zielig... Wat is er serieus nou beter aan AZ dan aan Utrecht. Utrecht heeft volgens mij een grotere aanhang cq achterland. Maar berichten over Utrecht, ho maar
Net als de vorige wedstrijd bedoel je, en het feit dat ze al melden dat ze het niet zouden uitzenden voor de reeks begon... Plus goedkoper weet ik niet als RTV Utrecht de rechten kon kopen...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toch logisch?
Bij AZ staat er nog iets op het spel bij Utrecht niets meer,wat kijkers betrefd zal het weinig schelen en voor de NOS is AZ waarschijnlijk goedkoper dan Utrecht
zend RTV dan de uitwedstrijd ook uit?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Plus goedkoper weet ik niet als RTV Utrecht de rechten kon kopen...
neequote:Op donderdag 30 september 2004 11:02 schreef login het volgende:
zend regio tv utrecht de wedstrijd niet uit ofzo? vorige wedstrijd namelijk wel
neeee rtv utrecht zend het niet uit vanavond, geloof mij ik werk bij rtv utrechtquote:Op donderdag 30 september 2004 11:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zend RTV dan de uitwedstrijd ook uit?
Kosten voor een thuiswedstrijd liggen natuurlijk lager.
En PAOK-AZ sprak mij meer aan dan Utrecht-Djurgardens vorige keer en blijkbaar de NOS ook
Helaas wel.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:31 schreef okee6 het volgende:
En de keuze voor Feyenoord is logisch, daar kijken de meeste Nederlanders naar.
Het gaat niet over snel en kunnen maar over rechten en mogen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het nog steeds een schande waarom ze dit niet snel kunnen samenvatten!
2-0 ?? Heeft djurgardens gescoord?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef thaduck het volgende:
GODVERDOMME!
Goddamn dat gaat niet goed... beter gaan ze snel scoren!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:54 schreef thaduck het volgende:
Ja..
3-0quote:Op donderdag 30 september 2004 21:01 schreef thaduck het volgende:
Godver, ik sla zowat me keyboard verrot.. de tering..
Waar kijk/luister jij??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef thaduck het volgende:
*rust*
Gelukkig.. Anders ken ik zo met de ambulance weg..
Via Radio M Utrecht (93,1 in de lucht, anders via www.rtvutrecht.nl)quote:Op donderdag 30 september 2004 21:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Waar kijk/luister jij??
Neuh opgefokt..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
3-0?
We kunnen in principe nu nog 1 tegengoal verwerken.. 2 wordt het zwaar spannend en 3 issut gewoon over..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:08 schreef m0ridin het volgende:
Damn, en ze zitten maar "ze moeten er 5 scoren". Niks ervan! Ze hoeven er maar 4 te scoren want bij een verlenging/strafschoppen zie ik het duis ook niet zitten. Pfff... als ze er maar 1 inprikken.
Je bedoeld dat Djurga-moeilijk niet goed speelt..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:09 schreef Eilanden het volgende:
Volgens Robbie Alflen en René van de Berg speelt Utrecht paniekerig en is het meer dat Utrecht dramatisch speelt, dan dat Utrecht zo goed speelt
Tjah.. vd Haar.. Kzal maar niets zeggen, het is niet mijn speler namelijk.. Als ie fout maakt gaat ie op anderen schelden, komt ie alleen voor goal mist ie (maar zwaar moeilijke goals gaan goedquote:Op donderdag 30 september 2004 21:13 schreef Eilanden het volgende:
En wat zijn dat voor fukkin vedette-neigingen van Van de Haar om de discussie met Foeke aan te gaan? Gewoon bek houwe en voetballen!
Calabro heb ik liever, die gast is zo jong en onervaren maar heb getoond ballen te hebben. Daarmee doel ik op wedstrijd tegen Sparta in de Amstel Cup, trapte wel mooi koelbloedig de winnende penalty in..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:16 schreef Eilanden het volgende:
Ook niet mijn favo ... maar we hebben ook niet veel anders .... de rest is er nog niet klaar voor
Eg Utreg-2!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef Frenkie het volgende:
Kuyt scoort voor Feyenoord..
Utrecht 2 - Odd Grennland 0
Dit is het enige echte Utreg topic! Klaar!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:35 schreef Xante het volgende:
thaduck, er is ook een topic voor de wedstrijd hoor, [UEFA CUP] Djurgårdens-Utrecht.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef Frenkie het volgende:
het valt allemaal wel mee het gaat al weer verder...
SCH domme homo, niet te snel iets roepen..
er is geen voorwerp en er zijn nauwelijks camera's
lekker puh!
Dat is niet fair, hier deden we al verslag voor dat topic omgenaamd (lekker woord) werd voor de return..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
Voor het wedstrijdverslag verder deze gebruiken:
[UEFA CUP] Djurgårdens-Utrecht
Ik ga dus even alle wedstrijdverslagenposts verwijderenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
Voor het wedstrijdverslag verder deze gebruiken:
[UEFA CUP] Djurgårdens-Utrecht
waarom in godsnaam??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga dus even alle wedstrijdverslagenposts verwijderen
Ik hou me in..quote:Op donderdag 30 september 2004 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga dus even alle wedstrijdverslagenposts verwijderen
Omdat iemand bezig is dit topic maar zo snel mogelijk vol te krijgen zodat ie zijn ten onrechte geopende deel 8 alsnog kan openen.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:41 schreef Frenkie het volgende:
[..]
waarom in godsnaam??
Man flikker toch op en stel je niet aan! Waarom denk je dat ik ZELF op dit topic een topic-report deed met excuus omdat ik dacht dat een topic na 255 posts vol was?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat iemand bezig is dit topic maar zo snel mogelijk vol te krijgen zodat ie zijn ten onrechte geopende deel 8 alsnog kan openen.
dat deed ie ook al voor dat topicquote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat iemand bezig is dit topic maar zo snel mogelijk vol te krijgen zodat ie zijn ten onrechte geopende deel 8 alsnog kan openen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef golfer het volgende:
Oké, laat ook maar. Verkloot jullie eigen topic verder gewoon maar zelf met een wedstrijdverslag.
overdrijf niet zoquote:Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef thaduck het volgende:
Nu gaan de supporters los.. Dit wordt niet leuk..
ME erbij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |