Was een inkoppertje.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef JaWi het volgende:
Flauw hoor, dat je dat andere logo zo klein doet.
19:30, IIRC.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef F1Bas het volgende:
hoelaat moeten ze?
That's a way of saying you do not share my view.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ben trouw supporter van Djurgårdens IF dus hup Djurgårdens IF.
Ik dacht dat je voor Ajax was?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Je was toch Ajacied?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben voor Utrecht
Chauvinistisch vermoed ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je was toch Ajacied?
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Chauvinistisch vermoed ik.
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax en Utrecht gaat hoedanook niet samen. Wat mij betreft mogen ze dus verliezen.
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En Utrecht en Ajax wel? Goed, binnenslands zie ik ze liever verliezen, maar in Europa, ze blijven Nederlands.
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
Kan ik wel begrijpen als Utrecht-supporter zijnde. Als andere Nederlandse clubs goed 'scoren' in Europa maak je toch weer meer kans op een UEFA-cup plekkie door die coëfficienten...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En daarin bewijs ik het ongelijk van gras, hij/zij* beweerde immers dat Ajax en Utrecht hoe dan ook ( = altijd) niet samen gingen. Voor Ajax zijn = anti Utrecht en vice versa, altijd. Binnen de competitie, goed, daar is dat zo, maar in het buitenland (lees CL/UEFA cup.) zie ik Nederland het liefste winnen, dus ook Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |