Merciquote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
Topictitel omgedraaid.
Lekker oneerlijk maar waarquote:Op donderdag 30 september 2004 21:07 schreef Frutsel het volgende:
1 goaltje maar... kom op vd Haar...
en ze moeten d'r weer 4 maken...
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
Ze redden het wel maar dat wordt vast thuis spelen zonder publiek ofzo
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef Frenkie het volgende:
[..]informeer je nou eens voordat je wat gaat roepen man...
Hoe weet jij het wél? Als er geen voorwerp aan de scheids is gegeven?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
Ze redden het wel maar dat wordt vast thuis spelen zonder publiek ofzo
Die zitten ook thuis en weten ook niet wat er gebeurt is net als jij.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:46 schreef SCH het volgende:De waarnemer was erbij en dat wordt gewoon een fikse straf, wat denk jij dan????
Andere Utrecht-supporters hier zijn wat eerlijker.
Zweedse keep bekogeld en geraakt vanuit het uitvak.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef hellmondunited het volgende:
wat is er gebeurd?
Weinig.. de keeper heeft even geblesseerd op de grond gelegen. En er werd gezegd dat er wat gegooid zou zijn door het publiek. Maar er is niks gevonden en binnen no time ging het spel weer verder.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:48 schreef hellmondunited het volgende:
wat is er gebeurd?
aii.. zondequote:Op donderdag 30 september 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Zweedse keep bekogeld en geraakt vanuit het uitvak.
Yep - die prutsers laten zich weer van hun slechtste kant zien. B-publiekquote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
aii.. zonde
-3 generalisatie.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - die prutsers laten zich weer van hun slechtste kant zien. B-publiek
En bovendien onwaar. Ik heb even met Zweden gebeld en het was niks.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-3 generalisatie.
Hahaha, aparte ingooi was dat toen ja, een vuurpijl.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
De ingooi:
http://home.deds.nl/~ola/ingooi.htm
Flikker toch op joh - dat wnagedrag goedgepraten. Hufterquote:Op donderdag 30 september 2004 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
-3 generalisatie.
hee jij ook hierquote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Mindlight het volgende:
Come on Utreg!
Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen maar dat je nu alle Utrecht supporters beledigt, IMO uiteraard. Dus mij ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker toch op joh - dat wnagedrag goedgepraten. Hufter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |