Nou vooruit, omdat jij het bent mag fok!tv een filmpje uitzenden van mij in bed, van hoe lief ik er wel niet uitzie als ik slaapquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:07 schreef Tiemie het volgende:
Komen er nog wat filmpjes van je op Fok!TV?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:18 schreef FoeiJongHaai het volgende:
slows - je t'aime moi non plus
Geweldig nummer!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:33 schreef Tarak het volgende:
George Michael - Cowboys & Angels
Dat lijkt mij ook niet nee. Al is Max, Don't have Sex wel een klassieker natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:41 schreef MSXUser het volgende:
Mag je ook zeggen wat je absoluut NIET wilt horen?
In dat geval 'Outhere brothers', 'E-rotic', 'Dikke lul band' en overige ongeïnspireerde, puberale bagger.
Hmmzz, ik zie dat die site kuurtjes heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:59 schreef Nolius het volgende:
Meer info overigens op: http://radio.fok.nl
Die is al gedraaid in de uitzending met BHFH.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef Nolius het volgende:
Dat lijkt mij ook niet nee. Al is Max, Don't have Sex wel een klassieker natuurlijk
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En ook de sexuele contacten tussen Fok!kers mogen best eens belicht worden.
Dat is echt zwaar not done, dus het kan maar zo dat SunChaser het doet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:02 schreef Tarak het volgende:
het zou leuk als er op Fok Radio enkele van deze klonen onthuld zouden worden.![]()
Maak er dan de versie van de 2 Life Crew vanquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:11 schreef veldmuis het volgende:
DJ Isaac - Face Down Ass Up.
Ik zag jouw username als laatste staan, en ik denk, dat wordt commentaar op mijn replyquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maak er dan de versie van de 2 Life Crew van
Ach, iedereen weet toch dat Martine36 een kloon van Yvonne is.....quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar not done, dus het kan maar zo dat SunChaser het doet.
Is een oldschool rap nummer van zo'n 15 jaar geleden. Komt van het album 'As nasty as they wanna be'quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik zag jouw username als laatste staan, en ik denk, dat wordt commentaar op mijn reply.
En sorry, maar die versie ken ik niet.
Zal Sun nooit doen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar not done, dus het kan maar zo dat SunChaser het doet.
mwah, die zijn allang bekend.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dan moet hij zelf zijn 23 alter-ego's bekend maken
I am honoredquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik stel MM voor als masturbatie-deskundige.
En ook de sexuele contacten tussen Fok!kers mogen best eens belicht worden.
kuchquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:50 schreef erodome het volgende:
En kennen we nog leuke topics mensen die het vermelden waard zijn??
Of topics die we helemaal niets vinden/vonden??
Deze vind ik wel leuk bv:
Tantra: explain svp!
Leuk topic met erg veel info
stimulering en nut van de prostaat
Deze is geweldig, het doorbreekt een taboe
de plompzak mythe lijkt me wel okayquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:02 schreef erodome het volgende:
Weten we trouwens nog leuke onderwerpen om het over te hebben???
'Get down tonight' KC and the Sunshine bandquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef erodome het volgende:
Heb gisteren een leuk liedje gehoort, weet niet of die al genoemd is(weet geen titel enzo), maar hij ging ongeveer zo...
Do a little dance, make al little love, get down tonight.....
KC & the Sunshine Band met "Get down tonight".quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef erodome het volgende:
Heb gisteren een leuk liedje gehoort, weet niet of die al genoemd is(weet geen titel enzo), maar hij ging ongeveer zo...
Do a little dance, make al little love, get down tonight.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |