Moet een vrouw wat dat betreft maar op d'r kop staan want anders is al het werk voor niets geweest?
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:47 schreef Troel het volgende:
een vrouw is een edel dier en heeft een hoofd
wat een kuttopic
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 21-07-2003 20:49]
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:48 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
wat een kuttopic
baarmoedertopic
dus iedereen die zwanger is/geweest heeft op haar hoofd gestaan....
quote:aaaaah, maar waarom spuit de man dan zoveel... dan moet een druppel toch wel genoeg zijn
Op maandag 21 juli 2003 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Welnee weet je wel hoeveel zaadcellen er in een 'lading' zitten?Als 95% eruit loopt blijven er nog duizenden zaadcellen over om een bevruchting te bewerkstelligen.
De Natuur heeft ervoor gezorgd dat sperma omhoog kan zwemmen via het slijmvlies in de vagina.
quote:Omdat wij op de aarde zoiets hebben als de zwaartekracht..
Op maandag 21 juli 2003 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
waarom komt het er weer uit?
Moet ze zwanger raken dan? In dat geval spuit je zeker een theelepeltje op de plek waar het moet zijn, dus kan je de rest makkelijk kwijtraken..
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:50 schreef DeStedebouwer het volgende:
Je moet een rol ducktape bij de hand hebben, en de betreffende lekkage vakkundig aftapen.
quote:omdat ze zich anders zorgen gaan maken omdat er niets uitkomt...
Op maandag 21 juli 2003 20:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
aaaaah, maar waarom spuit de man dan zoveel... dan moet een druppel toch wel genoeg zijn
quote:Goede vraag.
aaaaah, maar waarom spuit de man dan zoveel... dan moet een druppel toch wel genoeg zijn
quote:maarre stel dat er dan van die druppel 95% niuet aan de grote reis begint..... dan is het dus niet genoeg.
quote:Nee, van mij hoeft ze niet zwanger te maken, maar daar de natuur voor alles een reden heeft zocht ik de reden van het leeglopen van een vrouw na de seks...
Op maandag 21 juli 2003 20:51 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Omdat wij op de aarde zoiets hebben als de zwaartekracht..
Moet ze zwanger raken dan? In dat geval spuit je zeker een theelepeltje op de plek waar het moet zijn, dus kan je de rest makkelijk kwijtraken..
Om de kans wat groter te maken dat er eentje aankomt...
quote:yup, altijd weer rennen als je de tissues bent vergeten
Op maandag 21 juli 2003 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Goede vraag.
Ja ik weet ook niet wrom het zoveel moet zijn! Ik vind het maar lastig, zo'n kliederzooi naderhand.
quote:omdat de vaginawand een beschermlaag heeft die bacterien afbreekt. . en die breekt dus ook het mannelijk zaad af. ..
quote:ik hang je wel uit het raam
Op maandag 21 juli 2003 20:53 schreef Patries86 het volgende:
Je kunt het dus mooi vergeten dat ik na de sex op me kop ga staan.. doe je maar lekker zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |