abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22223130
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 21:53 schreef du_ke het volgende:
is hier het een en ander uit verwijderd? Kritiek Christendom vs Kritiek Islam
Voor of na Kritiek Christendom vs Kritiek Islam ?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22224172
Na.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22224873
quote:
Op zondag 26 september 2004 21:59 schreef du_ke het volgende:
Na.
Geen idee. Niet door mij iig.

wat mis je dan?
pi_22224948
Was een discussie met Cultheld en puta geloof ik. Was niet heel hoogstaand en vrij hard maar volgens mij mis ik wel bijna een pagina.
  maandag 27 september 2004 @ 10:28:46 #180
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22231552
Kan die ban van Ype ook opgeheven worden?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22232115
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22233455
quote:
Op maandag 27 september 2004 10:28 schreef George-Butters het volgende:
Kan die ban van Ype ook opgeheven worden?
Ik weet nieteens of hij al gebanned is, maar zoja, dan heeft hij daar natuurlijk zelf voor gekozen.
pi_22234091
Dwing Ype.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22235939
Sizzler, je redenen om mijn topic te sluiten deugen niet. Ik vind het nogal flauw en kinderachtig en je laat jezelf gigantisch kennen. Bang voor kritische partijgenoten??? Het gaat niet om de mening van 1 BN-er, de mening van LInschoten staat symbool voor veel meer rechtse mensen - zie Jorritsma gisteren in het Buitenhof etc.

En er staat een insteek in. Ik vind het echt nogal benepen om het te sluiten maar dat kan je gelukkig ook weer ongedaan maken, zelfs jij kan leren van je fouten.
pi_22236772
Inderdaad erg jammer!

ik heb het stuk ook gelezen in de krant. En het biedt een hele aardige basis voor een leuke discussie.
pi_22237888
Terecht gesloten topic, copy en paste en met een gekleurde bril wat vet gemaakt, duidelijk geen insteek..
pi_22238204
quote:
Op maandag 27 september 2004 14:26 schreef SCH het volgende:
Sizzler, je redenen om mijn topic te sluiten deugen niet. Ik vind het nogal flauw en kinderachtig en je laat jezelf gigantisch kennen. Bang voor kritische partijgenoten??? Het gaat niet om de mening van 1 BN-er, de mening van LInschoten staat symbool voor veel meer rechtse mensen - zie Jorritsma gisteren in het Buitenhof etc.

En er staat een insteek in. Ik vind het echt nogal benepen om het te sluiten maar dat kan je gelukkig ook weer ongedaan maken, zelfs jij kan leren van je fouten.
Ik begrijp dat het erg makkelijk is om de sluitreden aan mijn politieke voorkeur toe te schrijven. Maar eigenlijk is dat nu juist flauw en kinderachtig. Er wordt een topic gesloten dus zal de reden daarvoor wel liggen in de politieke mening van de mod in kwestie? Ik denk het niet. Steek de hand eens in eigen boezem en kijk verder dan je eigen doctrinaire paradigma. Er staat duidelijk in de sluitpost waarom het topic op slot is gegaan. Er is al een topic dat gaat over het maatschappelijk verzet tegen het Kabinetbeleid. Dat binnen dat verzet ook BN'ers zitten of VVD'ers doet niets af aan de discussie tegen het beleid. Het gaat erom dat je niet twee dezelfde discussies naast elkaar krijgt. En door het ontbreken van een mening in de o.p. waardoor de discussie een andere kant op kan gaan heeft dit topic geen toegevoegde waarden. Dat zie je ook terug in de reacties op de o.p.

Overigens prima dat je het er inhoudelijk niet mee eens bent, daar is dit topic ook voor, maar kom dan met argumenten waarom niet. Met halve beschuldigingen hoog van de toren blazen kom je bij mij niet ver.

[ Bericht 0% gewijzigd door sizzler op 27-09-2004 16:34:39 ]
pi_22239142
Al een tijd niet meer gekotst op de moderatie hier:

Achterlijke POL-moderatie

Graag een inhoudelijke reactie hierop.
  maandag 27 september 2004 @ 16:58:16 #189
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22239227
quote:
Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef pberends het volgende:

Ik dacht ook al: ik mis iets. .
pi_22240405
Sizzler mag dat Teletubbietopic naar ONZ? Ik vind Lucida's verlangens nog best wel een discussie waard eigenlijk. Goed genoeg voor ONZ.
pi_22240470
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Sizzler mag dat Teletubbietopic naar ONZ? Ik vind Lucida's verlangens nog best wel een discussie waard eigenlijk. Goed genoeg voor ONZ.
Bij deze.
pi_22240541
Haahahahaha ben jij ook benieuwd naar Lucida's verlangens?
pi_22240696
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Haahahahaha ben jij ook benieuwd naar Lucida's verlangens?
Nee, en ik vind het eigenlijk jammer dat een discussie zo ondergesneeuwd raakt door een slowchat. Liever had ik gezien dat er een leuke politieke discussie uit was voortgekomen. Hopelijk komt er nog iets leuks uit in ONZ.
pi_22240749
Vraag Lucida eens hoe het heeft kunnen uitlopen op 1 grote slowchat. .
pi_22242280
quote:
Op maandag 27 september 2004 16:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het erg makkelijk is om de sluitreden aan mijn politieke voorkeur toe te schrijven. Maar eigenlijk is dat nu juist flauw en kinderachtig. Er wordt een topic gesloten dus zal de reden daarvoor wel liggen in de politieke mening van de mod in kwestie? Ik denk het niet. Steek de hand eens in eigen boezem en kijk verder dan je eigen doctrinaire paradigma. Er staat duidelijk in de sluitpost waarom het topic op slot is gegaan. Er is al een topic dat gaat over het maatschappelijk verzet tegen het Kabinetbeleid. Dat binnen dat verzet ook BN'ers zitten of VVD'ers doet niets af aan de discussie tegen het beleid. Het gaat erom dat je niet twee dezelfde discussies naast elkaar krijgt. En door het ontbreken van een mening in de o.p. waardoor de discussie een andere kant op kan gaan heeft dit topic geen toegevoegde waarden. Dat zie je ook terug in de reacties op de o.p.

Overigens prima dat je het er inhoudelijk niet mee eens bent, daar is dit topic ook voor, maar kom dan met argumenten waarom niet. Met halve beschuldigingen hoog van de toren blazen kom je bij mij niet ver.
Het topic is juist een tegenover van het topic over het maatschappelijke verzet tegen het kabinetsbeleid. Dit topic gaat over mensen uit onverdachte hoek die ook nogal moeite hebben met de manier waarop het kabinet het beleid formuleert en uitvoert en over het gebrek aan leiderschap. Ook bij tegenpartij trouwens, bij de vakbonden. Ik ben het met je eens dat ik dat wel wat uitgebreider uiteen had kunnen zetten maar daarvoor ontbrak me de zin en tijd en ik dacht dat het in de loop van de discussie wel naar voren zou komen. Want ik vond de OP eerlijk gezegd nog best redelijk tegenover veel andere topics die open blijven en soms met niet meer dan een one-liner worden ingeleid.

Het is opmerkelijk dat iemand als Linschoten maar ook Jorritsma en nog meer politici en intellectuelen of publicisten uit onverdachte hoek kritisch zijn op het regeringsbeleid en vooral de manier waarop het wordt vormgegeven. Dat was mijn insteek, misschien kwam dat niet helemaal uit de verf maar het lukt me niet altijd, zeker overdag niet, om doorwrochte analyses te posten. De titel was ook niet zo goed eigenlijk, het had meer moeten gaan over een leiderschapscrisis in Nederland maar dan wordt het zo snel weer een De Waal l of Balkenende bash topic en daar zit ook niemand op te wachten. Het is imo echt een andere discussie dan die over het maatschappelijke verzet.

Natuurlijk reageer ik hier wat emotioneel, ik baal vandaag ook dat weer een leuke slimme linkserige user het opgeeft en dan ga jij ero ok nog eens overheen

pi_22243452
quote:
Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef pberends het volgende:

Graag een inhoudelijke reactie hierop.
...
pi_22243599
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:00 schreef pberends het volgende:

[..]

...