En natuurlijk het eerdere nieuws van vandaag dat Tanja Jess een rol gaat spelen in ONM.quote:Oude soapgezichten spelen in
Het Glazen Huis
HILVERSUM - Wil de nieuwe mediasoap 'Het glazen huis' van AVRO/TROS/BNN vooral doen voorkomen alsof er enkel nieuwe gezichten in de serie zitten die niets met soap te maken hebben, in de vaste cast hebben zich al twee bekende soapacteurs genesteld.
Tot de vaste cast van de soap behoren vanaf aflevering 1 de acteurs Jop Redelaar en Herman Boerman. Beiden werden ze bekend als de broertjes Pim en Frank Reisema uit de (toen nog TROS/Veronica-) serie 'Onderweg naar morgen'.
Ook andere bekende soapacteurs krijgen een rol in de serie zoals Manfred de Graaf ('Goede Tijden, Slechte Tijden', 'Zeg n's Aaa'), Esmée de la Bretonière (Goudkust), Michiel de Jong (De erfenis) en Miryanne van Reeden (Goudkust, Westenwind).
De productie is er alles aan gelegen om de serie niet het karakter van een soap te geven, maar kon/wilde bij het produceren niet voorkomen dat er bekende gezichten in de serie zouden komen. Overigens worden de hoofdrollen van de serie gespeeld door twee acteurs die nog niet eerder in een Endemol-serie te zien waren: Arnold Gelderman en Willeke van Ammelrooy. Zij spelen de rollen van vader Axel en moeder Patricia Westhof.
Leuk, een Annemieke club!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
http://www.clubid.nl/clubs.php?clubid=8220
goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de goffer de gofferquote:Esmée de la Bretonière
dankjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef MirSus het volgende:
[..]
Leuk, een Annemieke club!![]()
neuh, ik was een handtekening van 4 regels aan het verzinnen:(quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:38 schreef Svensational het volgende:
Was Wup weer met een tosti aan het vechten ofzo?
Dan wil ik vervolgens gelijk Jopquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:31 schreef Wup het volgende:
[..]
[we willen Tanja Jess ruilen voor vrouwe de la Betonmuur
en het jongetje met de vieze plukjes voor Jop Redelaar
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
dankje![]()
MirSus is af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:36 schreef MirSus het volgende:
Dan wil ik vervolgens gelijk JopRedelaar weer terugruilen
(weet nog niet voor wie, het jongetje met de vieze plukjes hoeft ook niet gelijk weer ...maar Jop mag sowieso niet terug
)
hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:42 schreef Wup het volgende:
[..]
MirSus is af.
Sorry, handtekening is wegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:35 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, ik was een handtekening van 4 regels aan het verzinnen:(
quote:ps: Wup opent tot aan het nieuwe seizoen even geen topics meer, er was een subtiel klachtje over een overdosis Wuptopics....
Dat willen we dus niet. Tanja is leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:31 schreef Wup het volgende:
* Wup gaat de eerste onderhandelingsronde in
we willen Tanja Jess ruilen voor vrouwe de la Betonmuur
Hiermee ben ik het wel eens.quote:en het jongetje met de vieze plukjes voor Jop Redelaar
Tanja is zeker leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tanja is leuk!
Dat wordt nog een weekje afzien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:35 schreef Wup het volgende:
ps: Wup opent tot aan het nieuwe seizoen even geen topics meer, er was een subtiel klachtje over een overdosis Wuptopics....
Volgens mij bedoelt ze jouw subtiele hintquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wordt nog een weekje afzien.
ehm... (nee die 2 wil ik zelf ook niet ruilenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
ow en niet te vergeten:
Michiel de Jong ruilen we voor... nou kies zelf maar, iedereen behalve Robert de La Haye en Sander de Heer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:06 schreef Svensational het volgende:
ik wil herman boerman wel terug...
neuh hij mag wel naar het glazen huisquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:06 schreef Svensational het volgende:
We hebben al teveel homo's in ONM. Robin R., Robert de la H., Hidde M., Tom M. (inmiddels weg), Wim B. (inmiddels weg).quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:06 schreef Svensational het volgende:
nah, je wordt op je wenken bediend door Tanja Jess....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
We hebben al teveel homo's in ONM.
Het wordt tijd dat we er een aantal LL's (Lebberende Lezzie's) voor terugkrijgen.
Tanja Jess is geen lezzie en ze hoeft niet naar ONM te komen, want ze heeft sili-joekels.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef Wup het volgende:
nah, je wordt op je wenken bediend door Tanja Jess....
we zijn tot de voorlopige conclusie gekomen dat ze in ONM met Renee aan het rotzooien slaat...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tanja Jess is geen lezzie en ze hoeft niet naar ONM te komen, want ze heeft sili-joekels.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:01 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij bedoelt ze jouw subtiele hint
neehoor, Iwan is daar veel te lief voor, maar ik was het er wel mee eens, dus vandaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Hierzo!!!! wat is er???? miste je me????quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxyknuffeltje?
Je was in ene weg van Msn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hierzo!!!! wat is er???? miste je me????
Er is een tweejarig contract. En wat weet jij nou? Sven en ik hebben hier de officiële nieuwsdienst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef Steviow het volgende:
Ik geef Onm nog een jaar dan gaat de stekker eruit let maar op !! net als bij goudkust
Ja, het is wel duidelijk dat hij een nicht is....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:11 schreef Steviow het volgende:
Wist jij dat Caroline de Bruijn [Janine,Gtst] en Koert-Jan de Bruijn [Dennis,Gtst] neef en nicht zijn!!
Tanja is helemaal niks. Compleet van plastic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:13 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik heb het ook gelezen Tanja in ONM.Tanja is een superactrice en Bowien was precies de goede rol voor haar.Er werd gedacht dat Bowien uit de dood zal herrijzen,maar dat is dus volstrekt flauwekul.Ook al zou ik dat graag gezien hebben.Maar Marjolein moeten we nog zien wat dat wordt.Maar Tanja is in ieder geval oké!
Hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk dat hij een nicht is....
Correctie....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:21 schreef Steviow het volgende:
HahaIk ben hier pas 1 dag geregisteerd,Maar Ik Mag Jouw JOU Nou Al!
![]()
als je dan al ongegeneerd een avatar pikt neem dan ajb niet zo een nerveus flikkerdingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:21 schreef Steviow het volgende:
HahaIk ben hier pas 1 dag geregisteerd,Maar Ik Mag Jouw Nou Al!
![]()
Geen foto van Bram er in?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:36 schreef Wup het volgende:
ajb niet zo een nerveus flikkerding
nou nou, Goudkust stierf vanwege foute programmering en een in rap tempo toenemend aantal wel hele flinke missers op de castlijst. Je mag toch aannemen dat ONM iets zorgvuldiger te werk gaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef Steviow het volgende:
Ik geef Onm nog een jaar dan gaat de stekker eruit let maar op !! net als bij goudkust
't valt niet mee he, zo'n homofobie.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen foto van Bram er in?
Ik kan goed leven met een homofobie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
't valt niet mee he, zo'n homofobie.....
Jij flikkert 'm toch ook het liefste uit het raam!?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
't valt niet mee he, zo'n homofobie.....
ik dacht het niet!!!!!! kunnen ze beter kappen met GTSTquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:55 schreef Steviow het volgende:
Juist! Weg met die teringonzin!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik dacht het niet!!!!!! kunnen ze beter kappen met GTST![]()
Ben je ff niet online... wordt gelijk je avatar gejat...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:36 schreef Wup het volgende:
als je dan al ongegeneerd een avatar pikt neem dan ajb niet zo een nerveus flikkerding
ik heb je avatar nog proberen te beschermen met een overtuigend argumentje:)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben je ff niet online... wordt gelijk je avatar gejat...
[afbeelding]
Dank je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
ik heb je avatar nog proberen te beschermen met een overtuigend argumentje:)
Dat was het eerste wat ik deed.quote:even naam van je picjes wijzigen Iwan, en dat ik ben een dief plaatje de naam van je huidige avatar geven
arg, wat doortrapt:)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was het eerste wat ik deed.
Nee, ze moeten allemaal bijkomen om zich voor te bereiden op de HH ONMquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al op een oor?
Je vergeet te zeggen dat dit al je tweede account is. Hiervoor was je ReAl StEvIoWquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:21 schreef Steviow het volgende:
[..]
HahaIk ben hier pas 1 dag geregisteerd,Maar Ik Mag Jouw Nou Al!
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:58 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet te zeggen dat dit al je tweede account is. Hiervoor was je ReAl StEvIoW
Ik heb hier de officiële nieuwsdienst. Jij geeft de Fabeltjeskrant uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er is een tweejarig contract. En wat weet jij nou? Sven en ik hebben hier de officiële nieuwsdienst.
LOL; Iwan, PIquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
OFFTOPIC verhaal:
En nou dat iedereen het snapt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL; Iwan, PI
LOL; Iwan, Private Investigatorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:11 schreef Svensational het volgende:
En nou dat iedereen het snapt?
Okee dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL; Iwan, Private Investigator
* Wup gaat vooral zn humor missenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:01 schreef MirSus het volgende:
Ja wij gaan hem ook wel missen![]()
Weer minder spanning
Chris is ook humor, die hoort wel min of meer bij de nieuwe lichtingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:06 schreef MirSus het volgende:
Die nieuwe zullen vast geen humor hebben, zou je denken van wel
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Chris is ook humor, die hoort wel min of meer bij de nieuwe lichting
nee ik had niet van begin af aan een hekel aan hem, ik heb wel om hem kunnen lachen hoor, hij kon best leuk Claire pesten in het begin:)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:10 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb jij Joost eigenlijk ooit leuk gevonden? Of vond je hem meteen al niks?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan goed leven met een homofobie.
Grappig verhaallijntje voor ONM?quote:OP MAN NEEDLED BY TATTOO
An unlucky patient went into surgery bearing the words "I love women" tattooed on his leg but when he came out it read "I love men".
The unnamed man was in hospital for a heart-by-pass operation.
But surgeons had to take out part of a large vein in his leg to replace a section of blocked artery in his chest.
When they sewed up the leg wound, they removed the first two letters of the word "women", the Daily Mirror says.
The patient says he has been left too embarassed to wear shorts in public.
Leeds General Infirmary, where the operation was carried out, said: "Part of the tattoo was accidentally erased."
The British Medical Journal later printed a picture of the tattoo, warning doctors to be careful when sewing up tattooed skin.
nope, misschien Iwan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Heb je niet een pic van Joosts "Toet-Toet" tegen Claire?
haha het is wel lollig, een leuke Chris actie zou het zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Grappig verhaallijntje voor ONM?
Vast en zeker, maar welke aflevering was dat ook al weer (ongeveer)?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
nope, misschien Iwan?
nou precies, ze hebben per ongeluk de verkeerde uit de serie geschreven.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Dus jij had liever Mischa dan Joost,Wup?
ai geen moeilijke vragen stellen..... Svensational help.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Vast en zeker, maar welke aflevering was dat ook al weer (ongeveer)?
Wiv weet het ongetwijfeld maar weigert het nu te zeggen omdat ik hem beledigd hebquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ai geen moeilijke vragen stellen..... Svensational help.....
ps: er liggen 3 liefhebbers voor dat shot op de loer dus ik zou er geld voor vragen Iwan:)
Wup staat toch altijd vooraan in de rij voor Claire....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Wiv weet het ongetwijfeld maar weigert het nu te zeggen omdat ik hem beledigd heb
Wie is trouwens de derde? Wiv, Sven en......???
Wiv is onbeledigbaar.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Wiv weet het ongetwijfeld maar weigert het nu te zeggen omdat ik hem beledigd heb
dat zegt me erg weinig vrees ik, vertel es wat meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:15 schreef Svensational het volgende:
De rol van Tanja Jess leek trouwens lange tijd te gaan naar Sandra Mattie....
owww Anouck in GTST vond ik een stoer mens, stoere stem heeft ze ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:42 schreef Svensational het volgende:
Bon Bini Beach, tijdje terug nog GTST als Anouk, de flirt van Jef.
[afbeelding]
Haha thanxquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kwam nog een leuk plaatje tegen voor MirSus, in de categorie hopeloos haar:)
[afbeelding]
Kyra, ONM 17 maart 2004
Hebben ze wel vaker last van daar bij ONM hè...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:37 schreef Wup het volgende:
[..]
nou precies, ze hebben per ongeluk de verkeerde uit de serie geschreven.....
Dat is gewoon een plaatje uit Gtst ... Ludo Sanders,Mijn Idool van www.gtst.nl ... daar stond het plaatje... En wie is steviow?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:30 schreef Svensational het volgende:
En je hebt de icon van Frey gejat
Sandra Mattie is goed ja! Heb haar nog zelfs in het theater gezienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:37 schreef Wup het volgende:
wat een warm welkom Svensational:)
zeg, ze kunnen toch wel een ander rolletje verzinnen voor Sandra Mattie, of hebben ze echt alleen nog maar co-assistentjes in de koker...
Geregistreerd op: zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:18quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:28 schreef Duneon het volgende:
Yo People!
![]()
Ik postte hier vorig jaar ook maar ik was vergeten dat Forum Fok nog bestond maare... Kben terug![]()
beetje vage poll dit......quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:51 schreef Duneon het volgende:
Wie Wint De Strijd Om Best Bekeken Soap Van Nederland,Nu Onm Totaal Gere-styled Is?![]()
ho ho... dat gaat zomaar nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:44 schreef MirSus het volgende:
Sandra Mattie is goed ja! Heb haar nog zelfs in het theater gezien
Re-cast Claire??![]()
Acteurs nd Actrices wélquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,we weten nog helemaal niet hoe ONM nu is.Het is nog niet begonnen.
haha, hij heeft nog een flinke klap op zn neus gekregen zo te zien:)quote:
uhm, ik las ergens een vaag gerucht dat ze Anouck Klomp daar gedumpt hebben....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:27 schreef Noa-lynn het volgende:
Bij Costa?Hoe zo?
nee nu ook niet gelijk, maar als kandidate voor áls er een re-cast komt hèquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ho ho... dat gaat zomaar niet
de recast heeft geen spoedeisende haast.... ze moeten wel een beetje flink hun best gaan doen daarop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:32 schreef MirSus het volgende:
nee nu ook niet gelijk, maar als kandidate voor áls er een re-cast komt hè![]()
Nee heeft ook geen haast maar toch...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
de recast heeft geen spoedeisende haast.... ze moeten wel een beetje flink hun best gaan doen daarop.
een maandje geen Claire overleeft Wup nog net....
Pamelaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Guuske Kotte & Pamela Teves als Bettina Wertheimer
Ticho... voor de vieze plukjes verzamelingquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ticho & Babette horizontaal geprogrammeerd
Aaaw, wat een schatje diè nieuwe liefde van Ellenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:21 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:
Dominique van Vliet doet dat echt geweldig steeds.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:24 schreef Noa-lynn het volgende:
Ellen is wel een gekke bekken trekker hè!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:19 schreef Wup het volgende:
Filmpje voor Babette
Ik snap het niet... Iedereen met Steviow ofzoietz... en geband?quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
Jij bent geband
Jammer, maar je bent alweer wegquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:03 schreef Duneon het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Iedereen met Steviow ofzoietz... en geband?Ik word er gek van .. WAT IS STEVI0W
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vindt het eigenlijk dom dat Ellen weggaat!
Ze was één van de beste!
Ze mogen Joyce er niet uitgooienquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:09 schreef Wup het volgende:
Ik vind het op zich wel oke dat ze het verloop een beetje in de gaten houden.
Na x aantal jaren mag een karakter best weg, het schijnt de schrijvers onmogelijk te zijn karakters eeuwig boeiend te houden.
het vertek van Duuk of Ariel, ik denk dat niemand daar erg wakker van ligt.
Ellen waren ze inmiddels toch al aan het doodschrijven [ niet letterlijk maar er is toch weinig van stoere Ellen over]
hetzelfde is nu met Joyce aan het gebeuren.
wat ik niet begrijp is dat ze types als Kyra, Renee, Hugo, Joost en nog een paar van die overbodige karakters, wel laten rondlopen. Als je er dan de stofzuiger doorheen haalt doe het dan wat logischer.....
dat doen ze ook niet, maar ze zijn haar wel aan het kapotschrijvenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ze mogen Joyce er niet uitgooien![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:19 schreef Wup het volgende:
Filmpje voor Babette
Claire en Aafke zijn niet kapotgeschreven, de acteurs hadden gewoon andere plannen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:20 schreef Noa-lynn het volgende:
Duuk of Ariël lig ik niet wkker over,maar Claire vindt ik zeer jammer.Kim Pieters was/is echt top!
dan zal ik de andere filmpjes ook gaan maken, als dank voor alle prachtige caps steeds Iwanquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:23 schreef Iwan1976 het volgende:Ik heb het helaas gemist gisteren.
![]()
Nee ze zijn niet kapotgeschreven,maar toch hadden ze nog wel een jaartje mogen blijven!quote:Claire en Aafke zijn niet kapotgeschreven, de acteurs hadden gewoon andere plannen.
het is een beetje jammer dat Claire zo een slow-starter was, want al met al is ze toch 3 jaar in de serie geweest. Zou je toch niet zeggen......
Het was erg leuk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Ik heb het helaas gemist gisteren.
![]()
Ik had het graag op willen nemen voor een ONM-blooper-DVD.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:32 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou Iwan je hebt het nu toch kunnen bekijken!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:28 schreef Wup het volgende:
dan zal ik de andere filmpjes ook gaan maken, als dank voor alle prachtige caps steeds Iwan
ik heb het ook op nog DVD voor je.....neem even contact op als je het wilt hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had het graag op willen nemen voor een ONM-blooper-DVD.
Het is erg leuk om zo'n dvd te maken. (Je moet wat zolang Endemol geen ONM dvd's produceert.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:05 schreef Noa-lynn het volgende:
Wat leuk een blooper DVD.Helaas ben ik niet zo technisch!
Je gaat w_i_v achterna?quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is erg leuk om zo'n dvd te maken. (Je moet wat zolang Endemol geen ONM dvd's produceert.)
Op de pc kun je alle reclame wegknippen en mooie menu's maken.
Ik heb de smaak te pakken gekregen sinds ik afgelopen seizoen de laatste 8 weken van ONM heb opgenomen. Een hele week past precies op 1 dvd. Ik ben van plan om komend seizoen alle afleveringen op te nemen.
Ik gebruik:quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:08 schreef Noa-lynn het volgende:
Daar heb je zeker een speciaal programmatje voor op de pc.
Ik dacht al dat iemand dit zou gaan zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:28 schreef Svensational het volgende:
Je gaat w_i_v achterna?
heb nog 'n verhaal van 10 hoofdstukken liggen over Ed & Orion... zeg maar de ongecencureerde versie...quote:* Wup is wel benieuwd naar Babette-verhaaltjes....
Kickuh hoor!!! En: ze hebben weer zitten meelezen! Wij hadden Tanja tenslotte "geselecteerd" om auditie te komen doen (voor een Claire-recast, maar toch!!)quote:Nieuwsdienst Svensational:
Tanja Jess zal terugkeren in soapland. Dit maal niet als bitch Bowien in GTST maar als co-assistent in ONM
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
is die achtergrond die ik op men site heb van jou??? babette????
Michiel mag weer gewoon terug als Mischa en dan Lizzy redden van ons monstertje!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
ow en niet te vergeten:
[afbeelding]
Michiel de Jong ruilen we voor... nou kies zelf maar, iedereen behalve Robert de La Haye en Sander de Heer
Aaaaaaah!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:13 schreef Wup het volgende:
Wup mist Babette
Had ik gelijk of niet, toen ik maanden terug al zei dat de aflevering met Bettina Berger het leukste was?!?! Zag gisteren toevallig dat ie herhaald werd, en heb voor de 1000ste keer in een deuk gelegen bij deze zoen-sessie haha!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:19 schreef Wup het volgende:
Filmpje voor Babette
Vind 't ook geen probleem dat Duuk vertrokken is, maar de manier waarop vind ik 'n beetje sneu. Niet echt dankbaar na 3 jaar trouwe dienst, ze hadden hem een mooier afscheid mogen geven... als is 't maar 'n keertje zwaaien naar de kijkertjes thuis....quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:09 schreef Wup het volgende:
het vertek van Duuk of Ariel, ik denk dat niemand daar erg wakker van ligt.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:20 schreef Wup het volgende:
Voor Iwan
[excuses voor de opmaak, luiheid]
update filmpjes Laat Ze Maar Lachen Bettina Berger
ps: Bettina Berger is toch nog een keer in dat programma geweest?
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
heel veel kopiëren / plakken...
tof planquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Michiel mag weer gewoon terug als Mischa en dan Lizzy redden van ons monstertje!!!
ik heb het geheugen van een marmot maar de vreemdste dingen onthou ik dus blijkbaar wel....quote:Had ik gelijk of niet, toen ik maanden terug al zei dat de aflevering met Bettina Berger het leukste was?!?! Zag gisteren toevallig dat ie herhaald werd, en heb voor de 1000ste keer in een deuk gelegen bij deze zoen-sessie haha!!!!
helemaal mee eens hoor, ik had daar direct na seizoen al flink over gejammerdquote:Vind 't ook geen probleem dat Duuk vertrokken is, maar de manier waarop vind ik 'n beetje sneu. Niet echt dankbaar na 3 jaar trouwe dienst, ze hadden hem een mooier afscheid mogen geven... als is 't maar 'n keertje zwaaien naar de kijkertjes thuis....
er zijn mi ook al genoeg co-assistentjes.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:03 schreef soapie het volgende:
Leuk dat Tanja Jess de cast komt versterken!!!!!!!!!! Maarre is ze niet een beetje oud voor een co-assistentje????
ja da's me bekend, maar dan moet je de inhoud van de quotes ook kopiëren....quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:17 schreef Noa-lynn het volgende:
Goh dat is een werk je kan ook tussen vierkante haakjes quote zetten en voor de laatste quote dit /
Je blijft em leuk vinden hequote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Wup het volgende:
ik heb het geheugen van een marmot
ex-GTST-ers in ONM is nooit zo een succes geweestquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Tanja Jess gaat trouwens de rol van Marjolein Curie spelen.Een mooie en sympathieke co-assistent.Mooi is ze al en sympathiek lijkt me ook.Alleen een bitchy rol leek me ook wel leuk.Bowien Galema in GTST was echt een goede rol!
mja ik heb um geadopteerd..lees ingepikt:)quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:36 schreef Svensational het volgende:
Je blijft em leuk vinden he
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vindt het eigenlijk dom dat Ellen weggaat!
Ze was één van de beste!
haha,quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:55 schreef babette21 het volgende:
de naam is iig goed fout.... Curie??? Hoe bedenken ze het....
doet mij teveel aan Curry oftewel die suffe Adam + poedeltje denken....
dat krijg je met wazige typjes.....quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:01 schreef babette21 het volgende:
Wup, heb jij toevallig een shotje van Koen.... voor 't tournament?!
bij mij staat ie overal wel erg wazig op....
Levi is lief...quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
Oh en zelfde verhaal voor Levi Duynstee....
Levi is nooit officieel uit het Beatrix verdwenen!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:14 schreef Wup het volgende:
Levi is lief...
* Wup ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Levi is nooit officieel uit het Beatrix verdwenen!!!!!
Ik blijf hopen op zijn terugkeer......
hij was een grappig mannetje dat met een hamer op zn eigen kop sloeg ...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:51 schreef Svensational het volgende: Dat was een chagrijnig stuk vreten die Kees. Hij kon alleen maar zeiken
Dus het virus dat ik je stuurde heeft gewerkt?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
W_i_v is back! Mijn pc is naar de knoppen. Voorlopig zit ik te kloten met een ouwe Pentium 1 die ik gelukkig nog als reservemoederbord had staan.
Dank U & Amenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
Bericht voor de schrijvers van ONM, die altijd stiekem meelezen en onze mening zo waarderen:
EEN PLEIDOOI VOOR ELLEN EN CLAIRE: WAAROM ZE MOETEN BLIJVEN!!!
met dank aan De Poema's...
Anouck heeft zo wel 'n vies-bruin-zonnebank-hoofd....quote:
Waarom ging ze ook alweer weg?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef babette21 het volgende:
en btw: Sven, zou jij niet zeiken als je vrouw van de één op de andere dag bij je weg wil, zonder enige reden?!?
ma de Boei had op zich ook wel lollige teksten...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Waarom ging ze ook alweer weg?.
Juist ja, hij zeek te veel...
Juist toen ze weg was werd ie wat aangenamer..
Blijkbaar. Trouwens: wat heb jij in mijn msn te zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:
Dus het virus dat ik je stuurde heeft gewerkt?
Pas op he!!! de Poema's = Van DikHout & Van DikHout =quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
Wup gruwelt van Acda & de Munnik maar in de Poema's mag het nog net
Van Dik Hout is stoer maar die andere twee zijn zo een drama.....quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
oh wacht, nog ff:
Pas op he!!! de Poema's = Van DikHout & Van DikHout =
* Babette vindt dat Van DikHout nieuwe titelsong voor ONM mag maken!!![]()
moet je toch eens naar Idols kijken:)quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ken niemand die zo vals zingt als Martin Buitenhuis![]()
Ik kon niet geloven dat jij echt MSN had dus ik dacht: ff toevoegen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Blijkbaar. Trouwens: wat heb jij in mijn msn te zoeken?
Goed plan!! Okee, Erik Bouwman zingt nog valser.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:27 schreef Wup het volgende:
[..]
moet je toch eens naar Idols kijken:)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
Bericht voor de schrijvers van ONM, die altijd stiekem meelezen en onze mening zo waarderen:
EEN PLEIDOOI VOOR ELLEN EN CLAIRE: WAAROM ZE MOETEN BLIJVEN!!!
met dank aan De Poema's...
Nee meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil,
met dat witte jasje bewijzen ze dat ze echt meelezen hier:)quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
[fotootje Kim Pieters]
LOL, cameraman knockout omdat ie weigerde een huilscene nog een keer op te nemen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:02 schreef Duneon het volgende:
Simone Cobben,Die de rol van Tara van Walsum overneemt,omdat Anouck Klomp met ruzie is ontslagen nadat zij een cameraman had geslagen.
Bron: Shownieuws
familielid afleveren bij de operatietafel van Dr. Knoeier en uw wens komt in vervulling....quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom storten Claire en Niels niet eens geld op mijn rekening? Dan kan deze jongen zich een nieuwe pc veroorloven.
Dat wordt moeilijk. Het familielid dat ik 't meest haatte is een half jaar geleden uit eigen beweging verrekt. Claire mag me wel eens te grazen nemen. Dan klaag ik haar aan wegens ongewenste intimiteiten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Wup het volgende:
familielid afleveren bij de operatietafel van Dr. Knoeier en uw wens komt in vervulling....
LOLquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:35 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
yep, geen rare franjes idd!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef Wup het volgende:
met dat witte jasje bewijzen ze dat ze echt meelezen hier:)
quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Nieuwe leader van ONM
Ik zet hem volgende week wel online, DRM-vrij (DRM = Digital Rights Management =quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:41 schreef babette21 het volgende:
![]()
oke, ik zeg 't toch: nog een weekje en dan komt ie elke avond langs, zet iemand 'm binnen no-time online en kun je 'm straks overal GRATIS downloaden.... bij HMG zijn ze momenteel nog erger dan bij HetNet.... maar net zo makkelijk te besodeflikkeren.....![]()
volgens mij had je dat al voorspeld op het moment dat ze riepen dat ze de site zouden gaan veranderen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Eerst de GTST site om zeep helpen en nu ONM.![]()
De verhaaltjes zijn een week van tevoren te lezen op www.tvgids.nl. Officieel kun je alleen de programmagegevens van gisteren, vandaag, morgen en overmorgen raadplegen, maar ik heb een achterdeurtje in de site ontdekt waardoor je een hele week vooruit kunt kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:41 schreef Wup het volgende:
en voor de verhaaltjes hebben personeel:)
Ik zal het ook niet echt missen, maar ik vind het zo sneu voor al die kids die via hun mobieltje de bankrekening leeg laten trekken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:41 schreef Wup het volgende:
volgens mij had je dat al voorspeld op het moment dat ze riepen dat ze de site zouden gaan veranderen.
echt een gemis is het niet toch?
mja je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zal het ook niet echt missen, maar ik vind het zo sneu voor al die kids die via hun mobieltje de bankrekening leeg laten trekken.
die drang heb ik nou nooit gehad, om me daar voor aan te melden...quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:38 schreef Wup het volgende:
[..]
mja je hebt gelijk.
misschien komt deze ook weer terug in vernieuwde vormgeving plus nieuw prijskaartje?
[afbeelding]
het was ook niet zo een succes volgens mij, ze zijn halverwege het seizoen ook maar gestopt met dat ding te vertonen; ik denk dat er geen hond op reageerde.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:44 schreef babette21 het volgende:
die drang heb ik nou nooit gehad, om me daar voor aan te melden...
en de vooruitzichten lees ik wel op teletext of in de televizier, die elke week trouw op de mat valt...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:21 schreef dunn0w het volgende:
Volgende week begint het weer!
Nouja... de cliff was niet echt heel spannend.... maar toch.... benieuwdquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:33 schreef MirSus het volgende:
[..]
ben érg benieuwd!
Nee die cliff was zeker niet spannend... maar bedoelde ook meer alle veranderingen waar 'k benieuwd naar benquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nouja... de cliff was niet echt heel spannend.... maar toch.... benieuwd.
hahaquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Soapregel #27: Word je door je vrouw betrapt met een ander?
Dan is het standaardantwoord: "Dit is niet wat het lijkt."
Kortom: net doen alsof je neus bloedt.
Waar is Nieuwsdienst Svensational als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:06 schreef Wup het volgende:
is er al een nieuwe Gyman?
LOL, erg charmant...quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Sarah Hagens, die al ver op de zaken vooruitliep...met haar Yorin-groene haarversiering
we wachten ook nog op Soapregel 1 t/m 26:)quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Waar is Nieuwsdienst Svensational als je hem nodig hebt?
Ja inderdaad!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:16 schreef Wup het volgende:
[..]
we wachten ook nog op Soapregel 1 t/m 26:)
ach jee, ik wist niet dat Herman Hogendoorn dood was:(quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ook Tom van Beek, helaas te vroeg overleden, speelde een gastrol in ONM.
Hij heeft zn borsthaar gefohnd!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:39 schreef Iwan1976 het volgende:
hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:59 schreef Wup het volgende:
[..]
Hij heeft zn borsthaar gefohnd!!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:59 schreef Wup het volgende:
Hij heeft zn borsthaar gefohnd!!
hahaha ja laten we dat toch hopenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Victor is niet de enige
Ik hoop voor Renée, Joyce en Babette dat het borsthaargen zich tot de mannelijke kant van de Couwenberg-clan heeft beperkt.![]()
dat mag je ook best voor Wup hopen hoor:)quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop voor Renée, Joyce en Babette dat het borsthaargen zich tot de mannelijke kant van de Couwenberg-clan heeft beperkt.![]()
Dr. Knoeier heeft vast wat zaad bij haar geknoeid.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Zal ons Vlaamse poeske nog ooit haar klauwen in dokter Richter zetten?
Laat haar maar ver weg blijven.. ik verstond heel Niels niet meer met zn poeske gebrabbel....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Zal ons Vlaamse poeske nog ooit haar klauwen in dokter Richter zetten?
asjemenou... wat gaaf.....waar duikel je dat nou op?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
]Pim Vosmaer in 'Kanaal 13'
Deze caps heb ik gemaakt toen de NCRV ter ere van een zoveel jarig jubileum een compilatie van 'Kanaal 13' uitzond.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:39 schreef Wup het volgende:
asjemenou... wat gaaf.....waar duikel je dat nou op?
hoe oud is dat wel niet?
Gek, hè? Dat is omdat je MIJ voor het nieuws hebt....quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:44 schreef babette21 het volgende:
die drang heb ik nou nooit gehad, om me daar voor aan te melden...
ow... vandaar, maar blijft leuk hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze caps heb ik gemaakt toen de NCRV ter ere van een zoveel jarig jubileum een compilatie van 'Kanaal 13' uitzond.
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
hahaha, LOLquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Hidde Maas al vast aan het oefenen voor de Sterren Playbackshow?
Gaan ze weer nieuwe afleveringen van Hints opnemen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:31 schreef Wup het volgende:
Hidde Maas kan trouwens beter gaan oefenen voor hints....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |