Mooi. Laat dat dan aan de professionals over in plaats van Opa Lucas die een verhaaltje aan de kleine kinderen wil vertellenquote:Chirma schreef op vrijdag 20 augustus om 10:44:
Ik kan me trouwens ook herinneren dat George Lucas ooit heeft gezegd dat hij simpelweg te oud is om nog meer Star Wars films te registeren.
Volgens mij heeft hij altijd gezegd dat het het verhaal van de familie Skywalker is. De opmerkingen over de 'rise and fall' van Anakin Skywalker zijn pas begonnen bij de interviews rond Episode 1.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:36 schreef svenakin het volgende:
George Lucas heeft volgens mij altijd gezegd dat de basis voor het verhaal de "fall en rise" van darth vader was. Daaromheen is een ander verhaal gehangen, maar dat is de essentie van de 6 delen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Laat dat dan aan de professionals over in plaats van Opa Lucas die een verhaaltje aan de kleine kinderen wil vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :')Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
gerucht van theforce.net:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
Ik. (Zou het wel leuk vinden, want waarschijnlijk kan ik niemand zo gek krijgen om mee te gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:08 schreef svenakin het volgende:
Wie had het nu over een fok meeting op de Line-Up?
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaamquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:06 schreef Biggs. het volgende:
Net even het script van episode 3 gelezen http://www.supershadow.com/starwars/episode3/script.html en ik kijk er alleen maar meer naar uit. Het ziet ernaar uit dat dit de beste star wars film gaat worden.
Daarbij had ik toch iets anders verwacht. Toch was die achtervolging geweldig. Ik vond het tig keer beter dan die hele podrace in Ep1.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaam.
Uiteindelijk vond ik wel dat ep 2 de beste actie scenes heeft, maar space battle??quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaam.
Mja, ok, ik ook. Hoewel de podrace op de Ep1 DVD weer stukken beter is dan de bios-versie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daarbij had ik toch iets anders verwacht. Toch was die achtervolging geweldig. Ik vond het tig keer beter dan die hele podrace in Ep1.
Wat mij betreft mag Lucas dit script ook wel gebruiken (als ie dat al niet heeft gedaan).quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:19 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ik wel dat ep 2 de beste actie scenes heeft, maar space battle??![]()
IK vind het script heel goed klinken en alles lijkt ook te kloppen... De perfecte overgang naar ep 4 toch....
Tsja als je dat een space battle wilt noemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Lucas dit script ook wel gebruiken (als ie dat al niet heeft gedaan).
En Epi2 had die space battle met Obi-Wan en Jango Fett op weg naar Geonosis.
Tsja en wat mij betreft ook zo'n beetje de special effects. De ontploffende astroiden...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:35 schreef =HellFire= het volgende:
Die battle had anders wel het beste geluidseffect van de film. Die homing mine!
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:39 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Tsja en wat mij betreft ook zo'n beetje de special effects. De ontploffende astroiden...![]()
Droids en clone troopers vond ik altijd wel tofquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zeker.
Eerste films zijn echt een plaatje, en sinds SW: Battlefront spreken de clone troopers me ook veel meer aan. Droids trouwens ook. Gek is dat.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
Ja ik vond ze ook wel vet, maar , tja, hoe leg je dat uit. Door de game leven ze gewoon veel meer in het universum.
En Jar Jar, ach a..... die red het niet. Dat is Lucas ons verplicht.
quote:Does Jar Jar die?
No, confirmed by Lucas himself.
Hee het gaat hier om een mening. Ik vind dat ep 2 de beste actiescenes heeft. Als jij vind dat 5 dat heeft is dat jouw mening.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef okkie-man het volgende:
Teneerste wil ik graag commentaar geven om de bovengestaande crap..
Jar Jar Binks gaat heen in de 3e Eps.
Eps. 1 + 2 hebben niet het charisma van de vorige 3 delen, dus niks Eps. 2 heeft de beste actie scenes want dat heeft Eps. 5
En we hebben het hier over films, geen spel
hij word ingeblikt als Wookievoer, dus hij is nog wel van nut..quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef Biggs. het volgende:
Geef mij trouwens maar een reden waarom jar jar dood zou gaan.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:19 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
hij word ingeblikt als Wookievoer, dus hij is nog wel van nut..![]()
Zou idd wel kunnen. Lijkt wel op hem.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:47 schreef catfish het volgende:
is het niet jar jar die te horen is op het einde van Ep6 (dvd versie)?
Wel eens nagedacht over het feit dat het SW universum meer is dan alleen de 6 films? Daardoor kreeg ik ook een beter gevoel over de droids en de clonetroopers. Dat is gewoon een pluspuntje voor Ep2, raar maar waar. Net als in Xwing en Tie Fighter waar je als piloot missies moet uitvoeren die dan achter de schermen van de films gebeuren. Dat is gewoon vet, om te weten dat er nog zoveeel meer omheen speelt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef okkie-man het volgende:
En we hebben het hier over films, geen spel
Idd de star wars games voegen echt iets toe aan het SW universum. Overgens is het idd zo dat het charisma een stuk minder is. Het kon eigenlijk ook alleen maar minder zijn. Ik vind trouwens dat ep1 een van de beste dialogen heeft van de sw films:quote:Op woensdag 29 september 2004 10:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wel eens nagedacht over het feit dat het SW universum meer is dan alleen de 6 films? Daardoor kreeg ik ook een beter gevoel over de droids en de clonetroopers. Dat is gewoon een pluspuntje voor Ep2, raar maar waar. Net als in Xwing en Tie Fighter waar je als piloot missies moet uitvoeren die dan achter de schermen van de films gebeuren. Dat is gewoon vet, om te weten dat er nog zoveeel meer omheen speelt.![]()
Verder ben ik het met je eens qua charisma, gisteravond nog EP1 gekeken. God wat een dialogen, niet zozeer de dialogen zelf, maar hoe ze uitgesproken worden.Plichtmatig gewoon. En je miste de models uit de eerdere delen, CGI met mate plz!
yep en op de een of andere manier vindt ik de zinnen van Yoda altijd geweldig.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
In ATOC zat ook een geweldige zin:
"I love democracy, I love the Republic"
Dat vind ik gewoon de mooiste quote van heel ATOC.
In AotC worden er anders ook al een hele partij om zeep geholpen tijdens de slag om Geonosis (in die ArenA)quote:Op donderdag 30 september 2004 00:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk kijk ik het meest uit naar de grote Jedi afslachtpartij![]()
En dan vooral Windu
Maar in Ep3 bijna allemaal op een paar na.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:33 schreef PPL het volgende:
[..]
In AotC worden er anders ook al een hele partij om zeep geholpen tijdens de slag om Geonosis (in die ArenA)
Ik geloof dat er indertijd voor elke starwars film een nieuw masker/pak is gemaakt. Dus is het niet zo verwondelijk dat er voor deel 3 ook een nieuwe is gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef FoXje het volgende:
Zag gisteren op TMF dat ze een nieuw Darth Vader masker gemaakt hadden, cool(wel het zelfde als de oude, maar dan shiny and new
)
Eigenlijk zijn er verschillen in alle films qua maskers. Het grootste verschil zit tussen "A New Hope" en de rest van de films. Want ze bleken, toen ze met "The Empire Strikes Back" wilden beginnen, de orginele mal kwijtte zijn en hebben het masker opnieuw moeten opbouwen. Er zijn toen een paar verschillen in de helm gekomen qua model. Overigens wijzigde er ook iets anders dan alleen het model; In "A New Hope" zijn de lenzen in het masker rood, en in de latere films zwart.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:40 schreef Mister_Slide het volgende:
Iemand met plaatjes van 't oude en nieuwe masker naastelkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Zal (naar verwachting) met een maandje beschikbaar zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:27 schreef Mr.Saboteur het volgende:
is die teaser ergens te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:40 schreef PPL het volgende:
EP3: More Trailer DetailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]dat was toch gewoon ook al lang officieel bevestigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Als ik dat wist zou ik het niet postenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:36 schreef Tokus het volgende:
dat was toch gewoon ook al lang officieel bevestigd?
Omg die screens en dan vooral die eerste. De openingscene: space battle boven corruscantquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou kunnen, maar dat ie dood is, is waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef =HellFire= het volgende:
Thad net zo goed een hologram kunnen zijn.
Wat cool dat hij in zn reflectie al Darth Vader is. Ik ben ZO benieuwd hoe deel 3 gaat worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef PPL het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad cool! Had het nog niet gelijk gezienquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat cool dat hij in zn reflectie al Darth Vader is. Ik ben ZO benieuwd hoe deel 3 gaat worden.
Meer info en discussie over de line-up is tevens te vinden via de link in m'n sig.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:04 schreef svenakin het volgende:
Beleef Episode III - Revenge of the SIth op de ultieme manier en kom met honderden medefans naar de Line-Up for Star Wars EPisode III - Revenge of teh Sith. Zie www.swline.nl voor alle info!
Nee hij leeft gewoon nog aan het einde van ep 2quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:00 schreef dvdstelt het volgende:
Blij toe trouwens dat die spoilers niet te lezen zijn! Geweldig! Ik wil niets weten! Vind 't nu alweer jammer dat ik weet dat Ki-Adi-Mundi als ghost terugkomt. Hij was het toch die werd afgeschoten door Jango Fett, toen hij ineens voor Dooku stond?
WO2 forumquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Meer info en discussie over de line-up is tevens te vinden via de link in m'n sig.
Die andere die daarboven staat...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:01 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
WO2 forum
Misschien is het gewoon een hologram, omdat hij ergens op een andere planeet/schip zit en dus niet in persoon aanwezig kan zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:01 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Nee hij leeft gewoon nog aan het einde van ep 2
misschien..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een hologram, omdat hij ergens op een andere planeet/schip zit en dus niet in persoon aanwezig kan zijn.
Ik ben er ook niet echt kapot van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:53 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
Officiele teaser poster... dit is toch totale shit?![]()
Beter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:46 schreef Forumschorem het volgende:
Als de poster al knudde is. hoe zou de film dan zijn?
wat een lelijke poster.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:53 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik wel meevallen. Ik vind het geen prachtige poster, maar ik vind het wel mooi hoe ze al die figuren in de cape verstopt hebben. (En geloof me, Darth Vader is niet de enige die er in verstopt is).quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:53 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dus ook op The Force gelezen welke figuren je erin zou moeten zien.... nou, ik zie ze toch niet zo duidelijk en vind ze nogal ver gezocht....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:39 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik vind het geen prachtige poster, maar ik vind het wel mooi hoe ze al die figuren in de cape verstopt hebben. (En geloof me, Darth Vader is niet de enige die er in verstopt is).
Uh wie zitten er in verstopt dan? Ik zie Darth Vader (...) en volgens mij zie ik Padme?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:39 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik vind het geen prachtige poster, maar ik vind het wel mooi hoe ze al die figuren in de cape verstopt hebben. (En geloof me, Darth Vader is niet de enige die er in verstopt is).
Before or after?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Michael Jackson.
De filmquote:Op donderdag 4 november 2004 16:28 schreef Mr_Romano het volgende:
Vandaag vanaf 13.00 eatern time is ie op het net te vinden (19.00 uur Nederlandse tijd)
8 nov. is het voor iedereen beschilkbaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:10 schreef Jebus het volgende:
Waarom moet je nou betalen voor die trailerHeeft niemand een linkje naar een gratis versie??
idd belachelijk, maar hij zal zo dadelijk wel op de bekende torrent sites verschijnen... hoop ikquote:Op donderdag 4 november 2004 19:10 schreef Jebus het volgende:
Waarom moet je nou betalen voor die trailerHeeft niemand een linkje naar een gratis versie??
kazaa...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
idd belachelijk, maar hij zal zo dadelijk wel op de bekende torrent sites verschijnen... hoop ik
Nu al?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:22 schreef Biggs. het volgende:
[..]
kazaa...
Ik ben aan het dl'en. Kan natuurlijk ook nep zijn, maar het zou best wel eens kunnen dat iemand hem er meteen opzet.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nu al?
Kazaaquote:Op donderdag 4 november 2004 19:22 schreef Biggs. het volgende:
[..]
kazaa...
Sorry, this site is temporary unavailable.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:59 schreef Un4 het volgende:
http://odj310388.com/other/videos/medit.mov
alstu
http://www.knight3d.com/movies/sw_dvdfile.movquote:Op donderdag 4 november 2004 20:53 schreef arnout109 het volgende:
damm iemand een mirror, die link is door zn bandwith heen :'(
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
http://www.knight3d.com/movies/sw_dvdfile.mov
http://www.zach-braff.com/video/teaser.mov
http://members.cox.net/chambers30/teaser.mov
http://www.ghl-produksjon(...)e%20III%20Teaser.mov
Die is in Attack of the Clones al tot supreme Chancelor gekozen. Daar heeft hij dus al erg veel macht.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:02 schreef Aurelium het volgende:
Ben benieuwd hoe the rise of chancelor palpatine wordt gedaan.
James Earl Jones heeft de Darth Vader stem voor ROTS nog niet ingesproken, dit was de Vader - stem uit "het archief"quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
Persoonlijk vond ik de stem van Darth Vader wel weer cool om te horen
Beetje zoals het bij de romeinen ook is gegaan toen volgens mijquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die is in Attack of the Clones al tot supreme Chancelor gekozen. Daar heeft hij dus al erg veel macht.
Aan het begin van A New Hope wordt al gezegd dat hij de senaat heeft ontbonden, en dat daarmee hij dus echt de alleenheerser is.
Nou, hoe weet Anakin hoe hij de Force Choke moet gebruiken? Lijkt me niet dat Palpatine hem daar instructie in heeft gegeven.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Overigens, kan iemand mij vertellen hoe emperor palpatine aan die bliksem force komt (ep6) terwijl hij naar mijn weten toch niet iemand was waar de force strong in is? (nooit opgeleid tot jedi/sith)
Nou misschien heeft hij dat van darth sidious geleerd? Of heeft hij het zichzelf aan geleerd? Maar Palpatine heeft toch gewoon niet de force in zich om de lightning force te kunnen doenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, hoe weet Anakin hoe hij de Force Choke moet gebruiken? Lijkt me niet dat Palpatine hem daar instructie in heeft gegeven.
Eeeh.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:26 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maar Palpatine heeft toch gewoon niet de force in zich om de lightning force te kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Palpatine is krachtiger dan Darth Vader. Hij kan immers zijn complete 'Dark side' verbergen, terwijl Yoda in Anakin angst voelde.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeeh.http://www.starwars.com/databank/character/darthsidious/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Palpatine is krachtiger dan Darth Vader. Hij kan immers zijn complete 'Dark side' verbergen, terwijl Yoda in Anakin angst voelde.
Er staat daar nergens dat hij een dubbel rol speelde als een senator van naboo die tegelijkertijd de trade federation opdrachten gaf om naboo te bezetten?Jupiler is goed
Ik zeg dus, Phantom Menace? Waar slaat anders die duistere dreiging (plaag beter woord) op? Dit soort dingen hoeven ze niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
http://www.starwars.com/databank/character/darthsidious/
Er staat daar nergens dat hij een dubbel rol speelde als een senator van naboo die tegelijkertijd de trade federation opdrachten gaf om naboo te bezetten?
Ik heb me nooit echt verdiept in Star wars, Deel 1 en 2 heb ik gezien zonder dat ik iets van star wars afwist.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:48 schreef =HellFire= het volgende:
Had je dat nog niet door dan?Zulke dingen maken episode I en II tenminste nog een beetje cool.
Waarschijnlijk is dat ook de enige manier om ze te zien èn ze als goede films te beschouwen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:51 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb me nooit echt verdiept in Star wars, Deel 1 en 2 heb ik gezien zonder dat ik iets van star wars afwist.
true true...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ook de enige manier om ze te zien èn ze als goede films te beschouwen.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:01 schreef Neverm1nd het volgende:
http://www.dtheatre.com/read.php?sid=2791
Daar kan je de goede downloaden, die er niet mee kappen op 1:23.
Hij is toch net geopereerd en DV geworden? Overigens doet ie daarna iets dat niet heel erg leuk is voor het kostenpotje van Sidious.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:30 schreef Cheiron het volgende:
Wow, supercoole teaser!
Maar Darth Vader zit vast met zan handen... zou dat zijn omdat hij is gedwongen te turnen of voor zn "operatie"?
Cool, cool cool!
oh?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij is toch net geopereerd en DV geworden? Overigens doet ie daarna iets dat niet heel erg leuk is voor het kostenpotje van Sidious.
post niet quoten als je de spoiler niet wil lezen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:31 schreef 1972 het volgende:
[..]
oh?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Geloof het wel. En daarmee zal zn journey to the darkside wel definitief zijn (tot hij weer wordt gered door luke natuurlijk)quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef 3st het volgende:
hmm inderdaad aardige teaserrr wee wantt moreee maare vermoord ie zijn eigen vrouw???
quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef 3st het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 08-11-2004 08:06:54 ]Some say the world will end in fire
Some say in ice
LUL! Zet zoiets gewoon tussen spoilertags, daar zijn ze voor.quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef 3st het volgende:
hmm inderdaad aardige teaserrr wee wantt moreee maare vermoord ie zijn eigen vrouw???
In Ep1 werd al duidelijk dat Anakin de sterkste (in the force) jedi kan zijn. Eigenlijk veel meer dan mogelijk werd gehouden. Daarom kiest Palpatine Anakin. En herrijzen als DV is om zeker te zijn dat DV "definitief" naar de darkside is gegaan.quote:Op maandag 8 november 2004 09:16 schreef fratsman het volgende:
Wat is eigenlijk de achterliggende reden dat Palpatine Anakin opereert, en laat herrijzen als DV?
Idd. Dat wilde ik dus weer helemaal niet weten. Je wordt bedankt DICKHEAD!quote:Op maandag 8 november 2004 00:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LUL! Zet zoiets gewoon tussen spoilertags, daar zijn ze voor.![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 09:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
In Ep1 werd al duidelijk dat Anakin de sterkste (in the force) jedi kan zijn. Eigenlijk veel meer dan mogelijk werd gehouden. Daarom kiest Palpatine Anakin. En herrijzen als DV is om zeker te zijn dat DV "definitief" naar de darkside is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeeh.aangezien Anakin toch als extreem krachtig met the force wordt gezien (is niet hetzelfde als ze ook kunnen gebruiken) zou ik dat niet direct durven zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Palpatine is krachtiger dan Darth Vader. Hij kan immers zijn complete 'Dark side' verbergen, terwijl Yoda in Anakin angst voelde.
ik denk dat het meer iets is dat er altijd een twijfel gevoel is bij Anakin en Palpatine gaat gewoon resoluut voor de dark side
Anakin is gewoon emotioneel zeer labiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer van de partij is.
Is dit al lang bekend?
Ik wist't namelijk nog niet
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
quote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik zat net te surfen op imdb.com en zag datJe had die link denk ik toch wel kunnen leggen, als er tientallen Wookies in de teaser rondlopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer van de partij is.
Is dit al lang bekend?
Ik wist't namelijk nog niet![]()
Ik heb overigens het ultieme bewijs gevonden dat George Lucas ontzettende eigendunk heeft...
[ Bericht 10% gewijzigd door fratsman op 08-11-2004 22:41:52 ]
Er lopen ook tientallen mensen rond in de trailer... maar de kans dat Han Solo ertussen zit...quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je had die link denk ik toch wel kunnen leggen, als er tientallen Wookies in de teaser rondlopen...
Ik heb overigens het ultieme bewijs gevonden dat George Lucas ontzettende eigendunk heeft...
[afbeelding]
Luke is een stuk sterker, daarom wil Palpatine uiteindelijk DV ook opofferen om Luke te krijgen. Dit wordt duidelijk aan het eind van EP 6.quote:aangezien Anakin toch als extreem krachtig met the force wordt gezien (is niet hetzelfde als ze ook kunnen gebruiken) zou ik dat niet direct durven zeggen
ik denk dat het meer iets is dat er altijd een twijfel gevoel is bij Anakin en Palpatine gaat gewoon resoluut voor de dark side
Anakin is gewoon emotioneel zeer labiel
touche, vriend, touche...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:56 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Er lopen ook tientallen mensen rond in de trailer... maar de kans dat Han Solo ertussen zit...
Ik zou niet zeggen dat Luke sterker is, maar dat hij meer potentiëel heeft. Immers, hij is gelijk aan DV, als hij z'n emoties zich niet de baas laat zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:02 schreef testmailtje het volgende:
[..]
Luke is een stuk sterker, daarom wil Palpatine uiteindelijk DV ook opofferen om Luke te krijgen. Dit wordt duidelijk aan het eind van EP 6.
Hm... ziet er wel heel cartoony uit. Van mij hadden ze hem best weg mogen laten.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Plaatje van General Grievous
[afbeelding]
Hij ziet er al wat minder idioot uit dan bij de eerste plaatjes, maar echt enthousiast ben ik toch niet.
Ik krijg zo'n Jar Jar Banks gevoel :-(quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... ziet er wel heel cartoony uit. Van mij hadden ze hem best weg mogen laten.
Nou.... dat nou ook weer niet. vind hem om de een of andere reden toch best dreigend overkomen. Jarjar had een hele hoge irritatiefactor.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:43 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n Jar Jar Banks gevoel :-(
Hij ziet er een beetje uit als Quasimodo met een battledroidhoofd op z'n kop...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Plaatje van General Grievous
[afbeelding]
Hij ziet er al wat minder idioot uit dan bij de eerste plaatjes, maar echt enthousiast ben ik toch niet.
Het is dus een echte shot uit de film. Hm... gaat het er echt zó CGI uit zien allemaal? Idd zoals een eerdere poster zei is het net een Playstation game.quote:The first official publicity still of the new totally CG-animated Sith lord General Grievous in the upcoming "Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith" has finally come out on the official site. The design is familiar as we've seen concept art, sketches and toy photos before but this is apparently the first actual shot from the movie.
Dit is het laatste en tevens beste wat de Trade Federation inzet tegen de Jedi en de Republic. Had je in Phantom nog de standaard droids en droideka's, in deel twee de Super Battle Droids en nu dus General Grevious.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:51 schreef 3st het volgende:
hoe kan een robot nou the force bezitten of hoe zit dit met die gozer
ik hoop in ieder geval wel dat ze nog wat ruimte laten om te laten zien hoe good ol' Lord Vader de jedi's uitroeit. Of zou dat allemaal gebeuren tussen episode III en IV?quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dit is het laatste en tevens beste wat de Trade Federation inzet tegen de Jedi en de Republic. Had je in Phantom nog de standaard droids en droideka's, in deel twee de Super Battle Droids en nu dus General Grevious.
Die overigens met lightsabres kan vechten, ultimate Jedi killer dus? Ach ja.
een oude reply van mij ff gecopy/paste:quote:Op donderdag 11 november 2004 20:42 schreef Weakling het volgende:
Lijkt wel een shot van in-game footage van een beginnende regisseur die voor een derderangs schietspelletje wat scenes heeft mogen opnemen. Ik ga potdomme niet naar een uitvergroot playstation spel kijken in de bios. Niet echt enthousiast is een groot understatement in mijn geval ...
Ik wil dit niet zeggen, maar ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ga hem toch zien natuurlijk en ik geniet er waarschijnlijk toch wel van, maar denk dat de SWpuristen onder ons het moeilijk gaan krijgen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:53 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
een oude reply van mij ff gecopy/paste:
HOLY SHIT wat een CGI boel.........het kan dus NOG erger
hopelijk waren er een aantal shots nog niet helemaal af....maar ik vind het erg om te zeggen: de 1e helft van de teaser is mooi, maar daarna vergaat me de zin om de film te zien wanneer je weer verzuipt in het computerspel
die wookies en yoda zien dus echt NIET uit
op de Wookies heb ik niet zo gelet, maar inderdaad, die Yoda ziet er niet uit. Maar het duurt nog een half jaar voordat de film uitkomt, en waarschijnlijk zijn dit dus nog niet de definitieve versies. In de tussentijd zullen de definitieve renderings nog wel plaatsvinden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:53 schreef Bolderbast het volgende:
die wookies en yoda zien dus echt NIET uit
Mwah, dat heeft natuurlijk te maken met de tijd waarin de films zijn verschenen. Maar je zou kunnen zeggen dat doordat niemand meer vrij is er een hoop geimproviseerd moet worden wat technologie betreft. De rebels kunnen op de legale markt natuurlijk niet zomaar het nieuwste ruimte schip kopen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:02 schreef Chepke het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de ruimte schepen en andere vervoersmiddelen in de eerste drie episodes veel moderner zijn dan bij 4, 5 en 6.
Ook zijn de droids eigenlijk beter dan de storm troopers, want ze zijn veel beter te vervoeren bijvoorbeeld. De troopers kunnen wel zelf denken maar zijn zo dom dat je daar ook niks aan hebt...
Of zit ik er naast? Of komt er nog één of andere gebeurtenis waardoor de technologie een stuk achteruit gaat?
Nee, maar ze zijn wel te dom. En ook het vervoer van de droids is veel makkelijker dan van de troopers...quote:Op maandag 15 november 2004 14:31 schreef Zhenar het volgende:
Het falen van droids is al in Ep1 duidelijk gemaakt: ze zijn te afhankelijk van het 'moederschip'. Anakin blies dat schip op en de droids gingen allemaal 'uit' en opeens hadden de Gungans de battle toch nog gewonnen, terwijl zij die eigenlijk al hadden verloren. Stormtroopers zijn wat dat betreft betrouwbaarder; die kun je niet zomaar uitzetten.
Het is geen robot.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:51 schreef 3st het volgende:
hoe kan een robot nou the force bezitten of hoe zit dit met die gozer
Vergeet daarnaast niet dat de rol van een ruimteschip tijdens de OT geheel verschillend is van de prequel-era.quote:Op maandag 15 november 2004 14:30 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Mwah, dat heeft natuurlijk te maken met de tijd waarin de films zijn verschenen. Maar je zou kunnen zeggen dat doordat niemand meer vrij is er een hoop geimproviseerd moet worden wat technologie betreft. De rebels kunnen op de legale markt natuurlijk niet zomaar het nieuwste ruimte schip kopen.
Ik geloof dat dit ook wordt bevestigd door GL zelf (in het bonusmateriaal op TPM-dvd).quote:Op maandag 15 november 2004 17:46 schreef =HellFire= het volgende:
Kijk als je het zo uitlegt klopt het gewoon helemaal wat GL in gedachten had/heeft.
quote:Voor degenen die de "Revenge of the Sith" teaser trailer graag in de bioscoop willen zien:
de teaser wordt al vertoond en wel voor de films "Man on Fire" en inderdaad "Bridget Jones 2".
Daarnaast zal de teaser voor "The Incredibles" te zien zijn, waarin ook Samuel L. Jackson (Mace Windu) een stem vertolkt.
Met dank aan Twentieth Century Fox Film Benelux.
Ik zeg ook niet mooier, maar moderner...quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Bolderbast het volgende:
lol je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de star destroyers en tie fighters toch 10x zo prachtig dan die 'moderne' schepen uit de prequels
Mwah, de schepen uit the republic zijn allemaal met zijde bekleed van binnen en zien er van buiten mooi gevormd uit. Die imperial ships zijn niets meer dan klompen staal waar vaak zelfs bezuinigd is op veiligheidshekjes bij bruggen over diepe schachten.quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Bolderbast het volgende:
lol je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de star destroyers en tie fighters toch 10x zo prachtig dan die 'moderne' schepen uit de prequels
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.quote:Was offered the role of General Grievous in Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005), and he accepted the role. However, he later declined the role after complications arose during contract negotiations.
Da's allang weer oud nieuws.quote:Op maandag 22 november 2004 15:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.
Het zou wel cool zijn geweest: Oldman in een Star Wars film.
De trailer het is beter dan dokken er voorquote:Op maandag 22 november 2004 @ 19:31 schreef DarkAngelNero het volgende:
Star wars EPIII Trailer
De trailer zo geript als wat maar ok
het beeld is goed van deze
http://pdl.stream.aol.com(...)/switzler084d_dl.mov
je moet alleen ff geduld hebben want hij moet downlouden
als je fan bent van de oude films en de nieuwe ruk vind
dan vind je deze wel goed
hierrr kun je hem bijvoorbeeld zien.quote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Retarded het volgende:
trailer was allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gratis te krijgen....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat???????? bijna Gary Oldman in een Star Wars film???????? ging alleen over zn stem denk ik???quote:Op maandag 22 november 2004 15:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.
Het zou wel cool zijn geweest: Oldman in een Star Wars film.
Mooie foto,quote:
Juist energieker en jonger. Niet de oude man van vroeger.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik vind DV in deze vorm sowieso minder imposant.
Die SuperShadow is zo fake... ik snap niet dat er nog mensen zijn die er in trappen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:29 schreef der_Otto het volgende:
De illustere 'Supershadow' heeft weer heel wat nieuws via George Lucas. (Althans dat claimt hij in ieder geval)
Niet klikken als je geen spoilers wil:
http://www.supershadow.com/starwars/lucas/
Natuurlijk wel de gehele website kopieren en plakken, niet alleen op het blauwe gedeelte klikken...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:18 schreef 3st het volgende:
krijg een rood kruisje tezien! misschien al offline gehaald>?
Dat laatste klopt trouwens niet. Jacksons cameo in RotK is wggeknipt en alleen in de Extended Edition terug te zien.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:12 schreef Patch het volgende:
Star Wars director George Lucas will make a cameo appearance in the upcoming final film in the sci-fi series. Lucas is set to follow in the footsteps of Lord Of The Rings film-maker Peter Jackson by briefly appearing before cameras in Star Wars: Episode III - Revenge Of The Sith, playing Baron Papanoida in an opera house scene. Jackson has immortalized himself on screen in all three Lord Of The Rings films, playing hobbit Albert Dreary, an uncredited Rohirrim Warrior and an unnamed Mercenary On Boat in The Fellowship Of The Ring, The Two Towers and Return Of The King, respectively.
Yup, ik ben nu officially spoiled ... darn. 19 mei ligt voor m'n gevoel weer een stuk verder weg. IK WIL DIT ZIEN!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:56 schreef Baris het volgende:
Er zijn maar liefst 86 screens van de film op het internet gelekt:
http://slashdot.org/article.pl?sid=05/02/23/0557245&tid=101
Aangezien de site waar die screens opstaan down is, heb ik een mirror:
http://www.super-baris.com
Ik link niet direct. Want het zijn 86 plaatjes. Dus je pc kan er traag van worden en je krijgt natuurlijk nog even de denk tijd voordat je spoilers te zien krijgt.
Enjoy
ik OOK!!!!!! damn... wel wat spoilers die ik liever niet had willen weten, maar toch erg gave foto'squote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef Young_David het volgende:
[..]
Yup, ik ben nu officially spoiled ... darn. 19 mei ligt voor m'n gevoel weer een stuk verder weg. IK WIL DIT ZIEN!!!!!
Moet je alle films weer eens gaan kijken, dan komt dat wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd. Ik ben best wel groot SW-fan en ik zit helemaal niet op deze film te wachten.
Misschien is 't ook omdat Sin City, Batman Begins, King Kong en War of the Worlds me allemaal interessanter lijken. Net als de nieuwe Harry Potterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:28 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Moet je alle films weer eens gaan kijken, dan komt dat wel weer
Heb je de trailer al gezien dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd. Ik ben best wel groot SW-fan en ik zit helemaal niet op deze film te wachten.
Jazeker. Op Tokus' link staat volgens mij oa een torrent, die van de tv is opgenomen die er erg goed uitziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:52 schreef fratsman het volgende:
Staat er nog nergens een fatsoenlijk versie van de trailer online? Dus niet zo'n bagger die van een schermpje gefilmd is.
Genoteerd. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.semihd.com/gg/swep3tr.mov
34 mb.
De Trailer is vanavond te zien bij RTL Boulevard om 18:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |