Moet je alle films weer eens gaan kijken, dan komt dat wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd. Ik ben best wel groot SW-fan en ik zit helemaal niet op deze film te wachten.
Misschien is 't ook omdat Sin City, Batman Begins, King Kong en War of the Worlds me allemaal interessanter lijken. Net als de nieuwe Harry Potterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:28 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Moet je alle films weer eens gaan kijken, dan komt dat wel weer
Heb je de trailer al gezien dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd. Ik ben best wel groot SW-fan en ik zit helemaal niet op deze film te wachten.
Jazeker. Op Tokus' link staat volgens mij oa een torrent, die van de tv is opgenomen die er erg goed uitziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:52 schreef fratsman het volgende:
Staat er nog nergens een fatsoenlijk versie van de trailer online? Dus niet zo'n bagger die van een schermpje gefilmd is.
Genoteerd. ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.semihd.com/gg/swep3tr.mov
34 mb.
De Trailer is vanavond te zien bij RTL Boulevard om 18:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |