quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeeh.aangezien Anakin toch als extreem krachtig met the force wordt gezien (is niet hetzelfde als ze ook kunnen gebruiken) zou ik dat niet direct durven zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Palpatine is krachtiger dan Darth Vader. Hij kan immers zijn complete 'Dark side' verbergen, terwijl Yoda in Anakin angst voelde.
ik denk dat het meer iets is dat er altijd een twijfel gevoel is bij Anakin en Palpatine gaat gewoon resoluut voor de dark side
Anakin is gewoon emotioneel zeer labiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer van de partij is.
Is dit al lang bekend?
Ik wist't namelijk nog niet
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
quote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik zat net te surfen op imdb.com en zag datJe had die link denk ik toch wel kunnen leggen, als er tientallen Wookies in de teaser rondlopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer van de partij is.
Is dit al lang bekend?
Ik wist't namelijk nog niet![]()
Ik heb overigens het ultieme bewijs gevonden dat George Lucas ontzettende eigendunk heeft...
[ Bericht 10% gewijzigd door fratsman op 08-11-2004 22:41:52 ]
Er lopen ook tientallen mensen rond in de trailer... maar de kans dat Han Solo ertussen zit...quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je had die link denk ik toch wel kunnen leggen, als er tientallen Wookies in de teaser rondlopen...
Ik heb overigens het ultieme bewijs gevonden dat George Lucas ontzettende eigendunk heeft...
[afbeelding]
Luke is een stuk sterker, daarom wil Palpatine uiteindelijk DV ook opofferen om Luke te krijgen. Dit wordt duidelijk aan het eind van EP 6.quote:aangezien Anakin toch als extreem krachtig met the force wordt gezien (is niet hetzelfde als ze ook kunnen gebruiken) zou ik dat niet direct durven zeggen
ik denk dat het meer iets is dat er altijd een twijfel gevoel is bij Anakin en Palpatine gaat gewoon resoluut voor de dark side
Anakin is gewoon emotioneel zeer labiel
touche, vriend, touche...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:56 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Er lopen ook tientallen mensen rond in de trailer... maar de kans dat Han Solo ertussen zit...
Ik zou niet zeggen dat Luke sterker is, maar dat hij meer potentiëel heeft. Immers, hij is gelijk aan DV, als hij z'n emoties zich niet de baas laat zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:02 schreef testmailtje het volgende:
[..]
Luke is een stuk sterker, daarom wil Palpatine uiteindelijk DV ook opofferen om Luke te krijgen. Dit wordt duidelijk aan het eind van EP 6.
Hm... ziet er wel heel cartoony uit. Van mij hadden ze hem best weg mogen laten.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Plaatje van General Grievous
[afbeelding]
Hij ziet er al wat minder idioot uit dan bij de eerste plaatjes, maar echt enthousiast ben ik toch niet.
Ik krijg zo'n Jar Jar Banks gevoel :-(quote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... ziet er wel heel cartoony uit. Van mij hadden ze hem best weg mogen laten.
Nou.... dat nou ook weer niet. vind hem om de een of andere reden toch best dreigend overkomen. Jarjar had een hele hoge irritatiefactor.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:43 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n Jar Jar Banks gevoel :-(
Hij ziet er een beetje uit als Quasimodo met een battledroidhoofd op z'n kop...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Plaatje van General Grievous
[afbeelding]
Hij ziet er al wat minder idioot uit dan bij de eerste plaatjes, maar echt enthousiast ben ik toch niet.
Het is dus een echte shot uit de film. Hm... gaat het er echt zó CGI uit zien allemaal? Idd zoals een eerdere poster zei is het net een Playstation game.quote:The first official publicity still of the new totally CG-animated Sith lord General Grievous in the upcoming "Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith" has finally come out on the official site. The design is familiar as we've seen concept art, sketches and toy photos before but this is apparently the first actual shot from the movie.
Dit is het laatste en tevens beste wat de Trade Federation inzet tegen de Jedi en de Republic. Had je in Phantom nog de standaard droids en droideka's, in deel twee de Super Battle Droids en nu dus General Grevious.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:51 schreef 3st het volgende:
hoe kan een robot nou the force bezitten of hoe zit dit met die gozer
ik hoop in ieder geval wel dat ze nog wat ruimte laten om te laten zien hoe good ol' Lord Vader de jedi's uitroeit. Of zou dat allemaal gebeuren tussen episode III en IV?quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dit is het laatste en tevens beste wat de Trade Federation inzet tegen de Jedi en de Republic. Had je in Phantom nog de standaard droids en droideka's, in deel twee de Super Battle Droids en nu dus General Grevious.
Die overigens met lightsabres kan vechten, ultimate Jedi killer dus? Ach ja.
een oude reply van mij ff gecopy/paste:quote:Op donderdag 11 november 2004 20:42 schreef Weakling het volgende:
Lijkt wel een shot van in-game footage van een beginnende regisseur die voor een derderangs schietspelletje wat scenes heeft mogen opnemen. Ik ga potdomme niet naar een uitvergroot playstation spel kijken in de bios. Niet echt enthousiast is een groot understatement in mijn geval ...
Ik wil dit niet zeggen, maar ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ga hem toch zien natuurlijk en ik geniet er waarschijnlijk toch wel van, maar denk dat de SWpuristen onder ons het moeilijk gaan krijgen...quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:53 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
een oude reply van mij ff gecopy/paste:
HOLY SHIT wat een CGI boel.........het kan dus NOG erger
hopelijk waren er een aantal shots nog niet helemaal af....maar ik vind het erg om te zeggen: de 1e helft van de teaser is mooi, maar daarna vergaat me de zin om de film te zien wanneer je weer verzuipt in het computerspel
die wookies en yoda zien dus echt NIET uit
op de Wookies heb ik niet zo gelet, maar inderdaad, die Yoda ziet er niet uit. Maar het duurt nog een half jaar voordat de film uitkomt, en waarschijnlijk zijn dit dus nog niet de definitieve versies. In de tussentijd zullen de definitieve renderings nog wel plaatsvinden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:53 schreef Bolderbast het volgende:
die wookies en yoda zien dus echt NIET uit
Mwah, dat heeft natuurlijk te maken met de tijd waarin de films zijn verschenen. Maar je zou kunnen zeggen dat doordat niemand meer vrij is er een hoop geimproviseerd moet worden wat technologie betreft. De rebels kunnen op de legale markt natuurlijk niet zomaar het nieuwste ruimte schip kopen.quote:Op maandag 15 november 2004 14:02 schreef Chepke het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de ruimte schepen en andere vervoersmiddelen in de eerste drie episodes veel moderner zijn dan bij 4, 5 en 6.
Ook zijn de droids eigenlijk beter dan de storm troopers, want ze zijn veel beter te vervoeren bijvoorbeeld. De troopers kunnen wel zelf denken maar zijn zo dom dat je daar ook niks aan hebt...
Of zit ik er naast? Of komt er nog één of andere gebeurtenis waardoor de technologie een stuk achteruit gaat?
Nee, maar ze zijn wel te dom. En ook het vervoer van de droids is veel makkelijker dan van de troopers...quote:Op maandag 15 november 2004 14:31 schreef Zhenar het volgende:
Het falen van droids is al in Ep1 duidelijk gemaakt: ze zijn te afhankelijk van het 'moederschip'. Anakin blies dat schip op en de droids gingen allemaal 'uit' en opeens hadden de Gungans de battle toch nog gewonnen, terwijl zij die eigenlijk al hadden verloren. Stormtroopers zijn wat dat betreft betrouwbaarder; die kun je niet zomaar uitzetten.
Het is geen robot.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:51 schreef 3st het volgende:
hoe kan een robot nou the force bezitten of hoe zit dit met die gozer
Vergeet daarnaast niet dat de rol van een ruimteschip tijdens de OT geheel verschillend is van de prequel-era.quote:Op maandag 15 november 2004 14:30 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Mwah, dat heeft natuurlijk te maken met de tijd waarin de films zijn verschenen. Maar je zou kunnen zeggen dat doordat niemand meer vrij is er een hoop geimproviseerd moet worden wat technologie betreft. De rebels kunnen op de legale markt natuurlijk niet zomaar het nieuwste ruimte schip kopen.
Ik geloof dat dit ook wordt bevestigd door GL zelf (in het bonusmateriaal op TPM-dvd).quote:Op maandag 15 november 2004 17:46 schreef =HellFire= het volgende:
Kijk als je het zo uitlegt klopt het gewoon helemaal wat GL in gedachten had/heeft.
quote:Voor degenen die de "Revenge of the Sith" teaser trailer graag in de bioscoop willen zien:
de teaser wordt al vertoond en wel voor de films "Man on Fire" en inderdaad "Bridget Jones 2".
Daarnaast zal de teaser voor "The Incredibles" te zien zijn, waarin ook Samuel L. Jackson (Mace Windu) een stem vertolkt.
Met dank aan Twentieth Century Fox Film Benelux.
Ik zeg ook niet mooier, maar moderner...quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Bolderbast het volgende:
lol je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de star destroyers en tie fighters toch 10x zo prachtig dan die 'moderne' schepen uit de prequels
Mwah, de schepen uit the republic zijn allemaal met zijde bekleed van binnen en zien er van buiten mooi gevormd uit. Die imperial ships zijn niets meer dan klompen staal waar vaak zelfs bezuinigd is op veiligheidshekjes bij bruggen over diepe schachten.quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Bolderbast het volgende:
lol je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vind de star destroyers en tie fighters toch 10x zo prachtig dan die 'moderne' schepen uit de prequels
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.quote:Was offered the role of General Grievous in Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005), and he accepted the role. However, he later declined the role after complications arose during contract negotiations.
Da's allang weer oud nieuws.quote:Op maandag 22 november 2004 15:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.
Het zou wel cool zijn geweest: Oldman in een Star Wars film.
De trailer het is beter dan dokken er voorquote:Op maandag 22 november 2004 @ 19:31 schreef DarkAngelNero het volgende:
Star wars EPIII Trailer
De trailer zo geript als wat maar ok
het beeld is goed van deze
http://pdl.stream.aol.com(...)/switzler084d_dl.mov
je moet alleen ff geduld hebben want hij moet downlouden
als je fan bent van de oude films en de nieuwe ruk vind
dan vind je deze wel goed
hierrr kun je hem bijvoorbeeld zien.quote:Op maandag 22 november 2004 21:22 schreef Retarded het volgende:
trailer was allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gratis te krijgen....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaat???????? bijna Gary Oldman in een Star Wars film???????? ging alleen over zn stem denk ik???quote:Op maandag 22 november 2004 15:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Dit kwam ik gister tegen op het imdb gedeelte over Gary Oldman. Ik heb het volgens mij hier nog niet langs zien komen.
Het zou wel cool zijn geweest: Oldman in een Star Wars film.
Mooie foto,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |