dat is de befaamde non-edit bugquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Troel het volgende:
Je loopt alweer achter!
Overigens, waarom krijg ik steeds een Kan de server niet vinden als ik een van de getalletjes wil veranderen in de oppo?
omdat je een doos bentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Troel het volgende:
Je loopt alweer achter!
Overigens, waarom krijg ik steeds een Kan de server niet vinden als ik een van de getalletjes wil veranderen in de oppo?
Ja, maar die was niet up to date.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de befaamde non-edit bug
daarom hebben we nu ook een opo.txt
owja, dat ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is de befaamde non-edit bug
daarom hebben we nu ook een opo.txt
ahum ...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:46 schreef Nouk het volgende:
DAS EEN DUIF!@#@!!!@!! !!!!!11!1!
Echt diep triest...quote:STERF., kloon uitsluitend aangemaakt om te trollen. Weg dus. Bij herhaling vertrekt de user ook voor lange(re) tijd. Iig tot vér na Lowlands
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Wie is die troel eik?
Sure PPquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:12 schreef Dance-Commander het volgende:
un fucking believable Troel,
kun je t zelf niet winnen, haal dan je Admin vriendjes erbij?
Banmeldtopic deel 18.
[..]
Echt diep triest...
Hij denkt dat altijd zeker te weten omdat ik het een keer doorgegeven heb, een jaar geleden, na een waarschuwing van mijn kant.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:34 schreef Nouk het volgende:
Weet je zeker dat troel dat heeft door gegeven, van die kloon?
Dat ben ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Wie is die troel eik?
nee, die lezen echt niet mee, en als ze dat al wel doen, bannen ze direct, niet een dag later...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Sure PP
Alsof die ook niet meelezen hier... Grow up...
Dank jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:37 schreef dingendoener het volgende:
Wat zijn jullie raar zeg.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
en het t-shirt is ook klaar!
herkenbaarheid, here I come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |