Die gast is nog lelijker dan een gemiddelde feyenoord- of Den Haag-supporter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:32 schreef tong80 het volgende:
Geweldige openingspost.
Hij is zelfs roadie geweest van Jimi Hendrix, als je die kent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:35 schreef keeper het volgende:
[..]
Die gast is nog lelijker dan een gemiddelde feyenoord- of Den Haag-supporter.
Die speelde toch drums in de Jackson 5?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:37 schreef tong80 het volgende:
Hij is zelfs roadie geweest van Jimi Hendrix, als je die kent.
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Die speelde toch drums in de Jackson 5?
Ach, wie is Jimi Hendrix nou. Het nummer waar hij het meest bekend mee is geworden, was een cover.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ah een kenner.
Elvis schreef z'n eigen nummers ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:45 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, wie is Jimi Hendrix nou. Het nummer waar hij het meest bekend mee is geworden, was een cover.
Bij die rechtste stond het volgende bij:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:49 schreef PogueMahone het volgende:maar dan rechts
moet ik echt kiezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok mede-Hools, ff jullie mening:
[afbeelding] of [afbeelding]
Het bandje is niet mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Niet perse!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:59 schreef pascalheister het volgende:
moet ik echt kiezen
* Againzender zet Caught in a Mosh van Anthrax opquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
* Againzender gaat ff een moshpit creeren in Hools!
*STOMP* *TRAP*
Ik vind 'm juist zo tof vanwege die "armband".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef VoreG het volgende:
Het bandje is niet mooi
Je ergert je áán iets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij ga ik me daar aan irriteren!
De lopende spellingscontrole!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:08 schreef keeper het volgende:
Je ergert je áán iets.
of
Iets irriteert je.
beide even lelijk dus beide geschikt voor jouquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:08 schreef keeper het volgende:
[..]
Je ergert je áán iets.
of
Iets irriteert je.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:14 schreef SCH het volgende:
beide even lelijk dus beide geschikt voor jou![]()
vandaar dat ik ook geen horloge draag en de klok op mijn mobiele gebruik om te weten hoelaat het isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
Het dragen van een horloge is juist zoooooooo onzettend nichterig
Dat is zo'n gedoe, moet je helemaal je mobiel pakkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook geen horloge draag en de klok op mijn mobiele gebruik om te weten hoelaat het is![]()
Ik vond juist dat ik zo'n macho klokje had:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
Het dragen van een horloge is juist zoooooooo onzettend nichterig
De kalender heb ik wel nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Bartoli, heb je dan ook geen kalender?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is zo'n gedoe, moet je helemaal je mobiel pakken.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ken geilere beelden van Jeff Koons Bluezz
en dan de bluezz uitgavequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Is dit wat voor om je pols Frongu?
Sorry, ik irriteer me er mateloos aan altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:15 schreef SCH het volgende:Alsof ik mezelf hoor praten.
Hij zal vast niet de enigste daarin zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bal-Pak, studeert u ook Nederlands?
Nee, maar dat is nog wel iets wat ik wil doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bal-Pak, studeert u ook Nederlands?
Nou, hij heeft zelf al weer een kwartaal een vriendin, maar toen die de eerste nachten over was slingerde de lamp hier...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:50 schreef pascalheister het volgende:
en heb je ook meteen gezegd dat je ook ging boren mm
Mijn vriendin studeert Nederlandse taal- en letterkunde en hoopt dit jaar af te studeren. Dan is ze drs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef keeper het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nog wel iets wat ik wil doen eigenlijk.
Ben je romanticus, neuroticus, analyticus cynicus in één: Neerlandicus.
Mijn beurt om een pijnlijke grimas te trekken. *Trekt pijnlijke grimas.*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zal vast niet de enigste daarin zijn.
Hehehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mijn beurt om een pijnlijke grimas te trekken. *Trekt pijnlijke grimas.*
Niet persoonlijk, wel qua muziek. Heb CD 1 en CD 2.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:01 schreef keeper het volgende:
mm, ken jij The Bees?
Pijnlijke opmerking op dit moment.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Zoiets waar je vriendin ook naar kan luisteren.
dan mogen ze samenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Black Sabbath zou afsluiten Pogue en niet Motorhead.![]()
Je mag mijn Feyenoord-handoek wel lenen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:32 schreef Bluezz het volgende:
De handdoeken zijn op
En net nu ik wil gaan douchen.. wie zou ze wassen?
Cicciolina kwam langs om jef Koons uit de handen van Bluezz te halenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:29 schreef golfer het volgende:
Verder zo te zien niet al te veel gemist hier.
Ik kon het neukbeeldje niet vinden via google.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke ballon
Je bedoelde deze van Koons?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het neukbeeldje niet vinden via google.
Uiteraard, ik ben een braaf jongetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Maar je post wel de meest brave.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:51 schreef golfer het volgende:
Uiteraard, ik ben een braaf jongetje.
Mooi dat ik dus niets gemist heb ik Hools! Ik kom even langs, om even te laten weten dat ik nog leef!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:31 schreef Eilanden het volgende:
In Hools iets missen???
Dat is goed nieuws. Voor hetzelfde geld kom je zeggen dat je gisteren overleden bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Mooi dat ik dus niets gemist heb ik Hools! Ik kom even langs, om even te laten weten dat ik nog leef!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Voor hetzelfde geld kom je zeggen dat je gisteren overleden bent.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Promo?
Nee, rammstein.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Promo?
Outblast dan btje sfeer in Hools.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij met je promo. Wacht daar maar mee tot na Motörhead.
Vervang dat biertje met 2 cassis en ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef pascalheister het volgende:
een biertje en een zak tijgernootjes gaat er atijd wel in
wtf doet sonnic in je avatar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, rammstein.
Tijd voor wat nieuws.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
wtf doet sonnic in je avatar?
Ow.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws.
Het is btw met enkel n.
tsssk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
Crediteuren gemist, ik raak er gewend aan dat ze me niet eerder waarschuwen.
* Againzender rolt een fust naar binnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond Hools.
Mag ik een biertje?
Jij wilde ook watquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo dorstig ben ik nou ook weer niet Againzender.
Als het kan graag. Maar als jij dat fust alleen naar binnen wil gieten, ga je gang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij wilde ook wat
Ik denk altijd maar zo: gedeeld fust is dubbel fust!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het kan graag. Maar als jij dat fust alleen naar binnen wil gieten, ga je gang.
Okay, maar ik neem er maar eentje hoor. Daarna ga ik slapen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: gedeeld fust is dubbel fust!
Er is er ook maar één, dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay, maar ik neem er maar eentje hoor. Daarna ga ik slapen.
Trusteh Tongt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:00 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen want hier wordt de Sint niet vrolijk van.
Pak er één op mijn kosten vanwegen het Olympisch goud van van Moorsel.
Sleep tight en golfert sleep op tijd.
Shit is goed dat je 't zegt, moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
moet ook nog is een afspraak maken met die bekkenbeul
veel bier en euh doe maar Rank - Symsonic ff relaxen:Pquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:35 schreef rubbereend het volgende:
bier en een dance plaatje?
tast toequote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
veel bier en euh doe maar Rank - Symsonic ff relaxen:P
moet je maandag weer beginnen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
jep bier bier en nog eens bier. Nog even genieten van de laatste dagen vakantie
wat dus eerst leek als de laatste week vakantie mag nu gebruikt worden voor t maken van een verslag, lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dinsdag rooster op halen en verslag maken (fout gemaakt door school waardoor ie nu gedaan moet worden) daarna die maandag erop (I geuss) beginnen.
Tjah, komen we onze cijfers ophalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dus eerst leek als de laatste week vakantie mag nu gebruikt worden voor t maken van een verslag, lekker
k begin ok pas maandag over een week
nu Chemical Brothers op tvde nummer 1 band die k wil zien op lowlands
Ik heb wat bier op, zal hem daardoor wel leuk vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
da's balen ja, suc6 ermee
k vond m btw niet zo dat filmpjek word een beetje hoerig van die reclame's van jamba
heb ok aardig wat bier opquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:17 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik heb wat bier op, zal hem daardoor wel leuk vinden.
*Sluipt door open raam naar binnen*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:46 schreef rubbereend het volgende:
en leg de sleutel onder de mat voord e deur zodat de ochtendhoolsers er weer in kunnen op één of ander onchristelijk vroeg tijdstip
*Opent mbv sleutel doet de deur dicht en hangt de bel er aan. (Zodat je weet wanneer iemand binnen komt.)*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:46 schreef rubbereend het volgende:
en leg de sleutel onder de mat voord e deur zodat de ochtendhoolsers er weer in kunnen op één of ander onchristelijk vroeg tijdstip
ROCK 'N ROLL MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:30 schreef PogueMahone het volgende:
YEAH!
Rock On
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag eerst Hawkwind, dan Led Zeppelin en Motörhead sluit de boel af. Hools helpt beginnende bandjes maar al te graag...
Ik denk dat Lemmy aanzienlijk meer vrouwen geneukt heeft dan wie dan ook hier in Hools. Schoonheid is ook niet alles zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
Doc wilde toch nooit dat zijn foto op Fok kwam?
Staat ie zomaar in de openingspost
Ik ben er nog niet zo zeker van hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:20 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat Lemmy aanzienlijk meer vrouwen geneukt heeft dan wie dan ook hier in Hools. Schoonheid is ook niet alles zullen we maar zeggen
weet ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:16 schreef Doc het volgende:
[..]
ROCK 'N ROLL MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar die titel he, Ace of Space????
IT'S THE ACE OF SPADES, THE ACE OF SPADES
(and don't forget the Joker!)
Mán mánquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:49 schreef Eilanden het volgende:
Dus jij hebt meer vrouwen geneukt Bluezz?
Je dekt jezelf gelijk lekker in Doc, of moet ik dekhengst zeggen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat Lemmy aanzienlijk meer vrouwen geneukt heeft dan wie dan ook hier in Hools.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je dekt jezelf gelijk lekker in Doc, of moet ik dekhengst zeggen?
Yeah right!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:19 schreef zjroentje het volgende:
En zjroen is weer studeren.
oei...van NOS.nlquote:10.20 Vluggertje Huizinga
Olympisch kampioen Mark Huizinga heeft zijn eerste partij gemakkelijk gewonnen. De judoka is na een minuut klaar: de Duitsers Gerhard Demph wordt verslagen met nippon.
Sinds wanneer doet Huizinga mee aan het racen in Japan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei...van NOS.nl![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:17 schreef Eilanden het volgende:
Dekhengsten Bartoli en Zjeroentje just have entered the building
wat loop jij vaak binnen, ook op andere terreinen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:52 schreef PogueMahone het volgende:
hoi SCH
ik heb niks anders te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
wat loop jij vaak binnen, ook op andere terreinen?
ik ook niet - kom je bij mijn in het lappenmandje liggen - kunnen we schaken of suskes en wiskes lezenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:57 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik heb niks anders te doen
ik heb er zoveel welk nummer is dat? ik kijk vanaf hier uit op de dulle grietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:04 schreef PogueMahone het volgende:
suske & wiske
je hebt toch wel de Apenkermis he?
geen idee, de dulle griet is ook wel goedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
ik heb er zoveel welk nummer is dat? ik kijk vanaf hier uit op de dulle griet
Senseoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:07 schreef golfer het volgende:
Mogguh.![]()
Bakkie Senseo neemt om verder wakker te worden.
zie dat het deze week al is, dacht altijd de 1e week wanneer de school hier weer begint (volgende week dus).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef rubbereend het volgende:![]()
k zie dat jullie de sleutel hebebn gevonden vanochtend.
vandag naar de kapper, tas pakken voor lowlands en nog even vergaderen vanavond
heerlijk zo de laatste dag voor lowlands
doe maar een biertje kan k vast oefenen met vroeg aan t bier zitten
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Senseo
*jaloers*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:24 schreef rubbereend het volgende:![]()
k zie dat jullie de sleutel hebebn gevonden vanochtend.
vandag naar de kapper, tas pakken voor lowlands en nog even vergaderen vanavond
heerlijk zo de laatste dag voor lowlands
doe maar een biertje kan k vast oefenen met vroeg aan t bier zitten
Nespresso, nog zo'n jeuk kant en klaar koffie wannabe gemaks product voor de luie mens die denkt dat ie lekkere espresso drinktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Senseo
Terecht dat je het geen koffie maar Senseo noemt......
Melk, schuimlaagjes, suiker en smaakjes (brrr) verpesten de koffie alleen maar. Oftewel, ik vind alles vies wat men aan Senseo juist lekker moet vinden.
tis dit jaar weer een week eerder dan vorig jaar, dat deden ze om de grote engelse festivals te ontlopenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie dat het deze week al is, dacht altijd de 1e week wanneer de school hier weer begint (volgende week dus).
ok mooi!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
*jaloers*
wil ook naar Lowlands. Maar toen kwam er tussendoor een mogelijkheid om naar Duitsland-NL te gaan.....weg budget!
Is je MSN stukquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:07 schreef golfer het volgende:
Mogguh.![]()
Bakkie Senseo neemt om verder wakker te worden.
Nespresso komt nog het beste in de buurt van de sterkte van m'n standaardkoffie. Maar wat Nespresso in godsnaam met zo'n lekker sterk, klein door 84 graden verhit goddelijke caffeine-injectie te maken heeft.......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nespresso, nog zo'n jeuk kant en klaar koffie wannabe gemaks product voor de luie mens die denkt dat ie lekkere espresso drinkt
Trouwens, nog bands waar je speciaal voor komt? Voor Lowlands begrippen veel grote namen dit jaar!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dit jaar weer een week eerder dan vorig jaar, dat deden ze om de grote engelse festivals te ontlopen
[..]
ok mooi!
maar k zal wel aan je denken hoor
Vertoond ouderdomsverschijnselen zuster Bluezzquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is je MSN stuk
Ben ooit eens, na een avond stappen waarbij ik om 7.00 uur m'n bed pas zag, om 9.00 uit bed geschreeuwd door zo'n ouwe rammelbak met megafoon installatie erop van de NCPN om aandacht te vragen voor de komende verkiezingenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Anders word ik ff wakker door tig sirenes hiero en blijkt en grrrrrrr niks aan de hand te zijn
Moeders....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder heeft ook een Senseo (gekregen) maar die zweert gelukkig nog bij haar zelf gezette koffie. En dat is ook de lekkerste die er is
Ik gebruik nu het oude apparaat van mijn moeder, maar mijn koffie is lang zo lekker niet. Dat vind ik dan weer zo vreemdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Moeders....![]()
De lekkerste koffie komt ook bij m'n ouders vandaan, maar dit ligt meer aan het espresso-apparaat dat ze hebben hehe.
Moeders....het beste merk op het gebied van koffiezet apparaten, wasmachines, afwasmachines, strijkbouten..e.d. .......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:58 schreef Bluezz het volgende:![]()
Jammer, dat mis ik dan weer....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeuj knokken bij de Honkbal
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Moeders....![]()
De lekkerste koffie komt ook bij m'n ouders vandaan, maar dit ligt meer aan het espresso-apparaat dat ze hebben hehe.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:01 schreef Bjoro het volgende:
Moeders....het beste merk op het gebied van koffiezet apparaten, wasmachines, afwasmachines, strijkbouten..e.d. .......
Altijd leuk (zeker bij IJshockey, maar bij honkbal ook)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Was niets aan de hand, maar ineens stromen beide dug-outs leeg...
Die gozer dook gewoon over het honk heen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Was niets aan de hand, maar ineens stromen beide dug-outs leeg...
Nu zijn de Italianen aan het zeuren...
de nummer 1 band op mn verlanglijstje komt! De Chemical Brothers! Dus die ga k zeker zien en voor de rest wil k in ieder geval graag The White Stripes, Felix da Housecat en Franz Ferdinand zien. de rest kijken we ter plekke welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:39 schreef Stpan het volgende:
[..]
Trouwens, nog bands waar je speciaal voor komt? Voor Lowlands begrippen veel grote namen dit jaar!
Gefeliciteerd, maar ehh...die opslag....van tennis...of volleybal ??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten!
Zojuist contractverlening afgedwongen en ook een opslag!
Wat een AK-47 al niet kan doen he?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op mijn kosten!
Zojuist contractverlening afgedwongen en ook een opslag!
White Stripes lijken me meer een one-whit wonder. Ik verwacht meer van Franz Ferdinand eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de nummer 1 band op mn verlanglijstje komt! De Chemical Brothers! Dus die ga k zeker zien en voor de rest wil k in ieder geval graag The White Stripes, Felix da Housecat en Franz Ferdinand zien. de rest kijken we ter plekke wel
Is Tinus de laatste die van start gegaan is dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:59 schreef Bjoro het volgende:
op weg naar 1e gouden plak !!!
Leontien heeft halverwege de tijdrit 23 sec voorsprong op nr 2
nu ff op die fiets blijven zitten en het is feest !!!!
Over 10 min weten we meer !!!
En vergeet dEUS nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:57 schreef Stpan het volgende:
[..]
White Stripes lijken me meer een one-whit wonder. Ik verwacht meer van Franz Ferdinand eigenlijk.
Ik zou persoonlijk (naast die namen die jij noemt) vooral voor N.E.R.D., the Darkness, even lekker retro naar The Offspring, Dropkick Murphey's, loungen bij Groove Armada, nog meer retro bij Bloodhound Gang, afterpartien bij Soulwax, Keane en niet te vergeten Faithless gaan kijken.....
zucht, waarom kan ik nou niet meer rood staan dan ik nu doe?
ja als titelverdediger !!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is Tinus de laatste die van start gegaan is dan?
Ja ze is titelverdedigerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is Tinus de laatste die van start gegaan is dan?
Groove Armada ga k ook zeker kijken, maar tis geen must see want k heb ze al eens gezien, t was welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:57 schreef Stpan het volgende:
[..]
White Stripes lijken me meer een one-whit wonder. Ik verwacht meer van Franz Ferdinand eigenlijk.
Ik zou persoonlijk (naast die namen die jij noemt) vooral voor N.E.R.D., the Darkness, even lekker retro naar The Offspring, Dropkick Murphey's, loungen bij Groove Armada, nog meer retro bij Bloodhound Gang, afterpartien bij Soulwax, Keane en niet te vergeten Faithless gaan kijken.....
zucht, waarom kan ik nou niet meer rood staan dan ik nu doe?
niet slecht hoor 3-2 tegen nr 1 vd wereld !!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:01 schreef pascalheister het volgende:
Me neef is samen met Keen helaas uitgeschakeld in de 3e ronde van tafeltennis
En I Am Klootquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
En vergeet dEUS niet.
Toch 2 games gepakt tegen die Chinezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:01 schreef pascalheister het volgende:
niet zo gek, ze moesten tege de nummers 1 van de wereldquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:01 schreef pascalheister het volgende:
nee idd, had nog een beetje hoop toen het 2-2 stondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Toch 2 games gepakt tegen die Chinezen.![]()
Deus en I Am Kloot zijn ook meteen na elkaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
En I Am Kloot
Regelen ze weer lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Deus en I Am Kloot zijn ook meteen na elkaar
Yep, t'is altijd of...of..... ik ben wel blij dat e jaarlijks terugkerende attractie (gaaaap) Within Temptation ook altijd wel iets overlapt, lekker rustig bij waar jij naartoe wilt, en dat TMF-publiek lekker naar een muts in een jurk kijken die al 3 jaar op dezelfde nummers leven.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groove Armada ga k ook zeker kijken, maar tis geen must see want k heb ze al eens gezien, t was wel
En die andere dingen zijn allemaal weer afhankelijk wat er tegelijk mee mee is. Keane en NERD overlappen elkar bijvoorbeeld dan weer en meteen na NERD begint Groove Armada.....
de Dropkicks vallen dan weer tussen I Am Kloot en Auf der Mauer in
Dat is nou net t nadeel van lowlands, maar dan ook weer de charme
Yup, en straks ook nog even op de baan iedereen eraf rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:10 schreef DIGGER het volgende:
Gaaf hoor, zondag nog zo hard op je bek gaan en nu gewoon iedereen (weer) naar huis rijden
indeed wat WT er doet snap k niet, die kun je de hele zomer op elk festivalletje om de hoek zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Stpan het volgende:
[..]
Yep, t'is altijd of...of..... ik ben wel blij dat e jaarlijks terugkerende attractie (gaaaap) Within Temptation ook altijd wel iets overlapt, lekker rustig bij waar jij naartoe wilt, en dat TMF-publiek lekker naar een muts in een jurk kijken die al 3 jaar op dezelfde nummers leven.
PS, gaat iemand nog naar Rammstein over een paar maanden?
waar staan ze?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Stpan het volgende:
[..]
Yep, t'is altijd of...of..... ik ben wel blij dat e jaarlijks terugkerende attractie (gaaaap) Within Temptation ook altijd wel iets overlapt, lekker rustig bij waar jij naartoe wilt, en dat TMF-publiek lekker naar een muts in een jurk kijken die al 3 jaar op dezelfde nummers leven.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Stpan het volgende:
appelpop erbijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:21 schreef Stpan het volgende:
WT waar?
Parkpop, Pinkpop, Lowlands, waar niet?
De jaarlijkse braderie van FC Polderpark niet te vergeten....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
appelpop erbij
en vanavond nog mooier mischienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gossiemikkie wat een mooie televisie vandaag zeg
O emotioneel wijf dat je d'r bent!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gossiemikkie wat een mooie televisie vandaag zeg
Echt een mooie ippon was datquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:41 schreef pascalheister het volgende:
prachtig mark huizinga
Waar komen ze?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:09 schreef Stpan het volgende:
wordt nog vaak genoeg herhaald.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef golfer het volgende:
En ik zat tijdens de gouden race van Tinus bij de tandarts en heb het dus niet live kunnen zien.
4 November, AHOY,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar komen ze?
Oe, grote show dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 November, AHOY,
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O emotioneel wijf dat je d'r bent!
Niet te kort hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef rubbereend het volgende:ga even naar de kapper zo
Dankjewel nogquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:03 schreef SCH het volgende:
Heb wel een lieve bestemming gevonden voor mijn kaartjes
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:04 schreef VoreG het volgende:
Wat is dit toch mooi. Nu gaan we de rest ook pakken
.
goede zaak !!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:12 schreef DIGGER het volgende:
Kreeg zojuist een leuke uitnodiging van Exxon Mobil: VIP kaarten voor F1 vrijdag op Spa, inclusief meet & greet met de rijders, toegang tot pits, paddock, motorhomes, de hele mikmak, met dikke vreetsessies erbij
Zegt een Celine Dion fanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankjewel nog
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:12 schreef DIGGER het volgende:
Kreeg zojuist een leuke uitnodiging van Exxon Mobil: VIP kaarten voor F1 vrijdag op Spa, inclusief meet & greet met de rijders, toegang tot pits, paddock, motorhomes, de hele mikmak, met dikke vreetsessies erbij
Spa Franchorchamps (ofzoiets)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Spa Blauw???
Dat is toch het moderne voetbal - heel lang wachten en dan winnen de Duitsers?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spa Franchorchamps (ofzoiets)
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch het moderne voetbal - heel lang wachten en dan winnen de Duitsers?![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch het moderne voetbal - heel lang wachten en dan winnen de Duitsers? :')
Yep.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Veel foto's maken.
Lijkt me wel handig ja, ga je nog langs bij de vriendin van Montoyaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep.
Alleen m'n Ferrari shirt wel thuis laten, staat anders zo lullig bij Mc Laren, want daar is Exxon Mobil immers de sponsor van
Niet langs, overheen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja, ga je nog langs bij de vriendin van Montoya.
gewoon ADO shirt aan....wordt je iig aangesproken en heb je zo een gesprek !quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep.
Alleen m'n Ferrari shirt wel thuis laten, staat anders zo lullig bij Mc Laren, want daar is Exxon Mobil immers de sponsor van
Wel foto's maken eh?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet langs, overheen!
terwijl de bolides voorbij racen ??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:00 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel hebben jullie er voor over om me in m'n nakie over het rechte stuk te zien rennen op TV vrijdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |