Uhm, nee, je gaat met mij mee door de press/guest ingang!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:29 schreef philipnorth het volgende:
20% kans op regen op zondag
en je was me net voor met een OP
nog 16 uurtjes werken, nog 2 nachtjes slapen, nog xxxxxxxxxxx uur in de rij staan....
Gadverdamme, Aldi bierquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
Uhm, nee, je gaat met mij mee door de press/guest ingang!
Vanavond al inpakken, morgen na het werk meteen door naar ouders in nunspeet, daar bij de aldi bier inslaan.
Ach, die halve liters van de Aldi zijn best ok om dronken van te wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gadverdamme, Aldi bierKoop echt bier (HJ)
zo staan we dan bij die ingang.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
Uhm, nee, je gaat met mij mee door de press/guest ingang!
Vanavond al inpakken, morgen na het werk meteen door naar ouders in nunspeet, daar bij de aldi bier inslaan, en donderdagmiddag maar eens ruuuuuustig die kant oprijden, vlotjes het terrein op, tentje opzetten, biertje erbij, en dan op de brug gaan staan en zwaaien naar de mensen die pas om 6 uur het terrein opmogen, en de rij er achter!![]()
* Tu5 met de camper het terrein op gaat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:44 schreef Laton het volgende:
[..]
zo staan we dan bij die ingang.![]()
yup, zie vorig topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:42 schreef DearPrudence het volgende:
he?! Komt Snow Patrol niet??!
(ik heb deze topics een tijdje niet gevolgd, en lees dit dus pas net in de OP)
20 % maar....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:29 schreef philipnorth het volgende:
20% kans op regen op zondag
en je was me net voor met een OP
nog 16 uurtjes werken, nog 2 nachtjes slapen, nog xxxxxxxxxxx uur in de rij staan....
ja, je moet alleen wel elke dag een tering end lopen naar t hoofd terreinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:47 schreef Tu5 het volgende:
[..]
* paarse_paashaas met de camper het terrein op gaat!
Zo vermijd je de rijen, en de drugscontrole!~
Nog 2 dagen!!![]()
![]()
![]()
NOS Teletetekst zegt iets anders hoor!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:40 schreef NiNi het volgende:
Let me ruin your joy:
-------------------------- wo do vr za zo
Zonneschijn (%)--- 20 40 30 30 40
Neerslagkans (%) 70 60 80 80 40
Crap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat heeft iedereen hier echt tegen regen?
Het hoort erbij.
Ieder z'n meningquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Crap.
Ja, maar mij boeit dat dus allemaal niet. En ik vind het een veel leukere sfeer geven om eerlijk te zijn als alles een grote modderpoel is.quote:Je tent wordt vochtig, je handdoek droogt niet, je droge kleren zijn op (want die drogen ook niet), je glijdt inderdaad uit (nou, welk een machtige pret), bij de openlucht optredens staan is ook kut wanneer het giet.
Nee, als 't regent moet 't ook stortregenen van mijquote:Een buitje op zijn tijd, ala, maar hoosbuien zijn gewoon kut. Immer. Altijd. Basta.Zon
ach, optredens waar ik voor ga zijn in tenten, en die stukken tussendoor.....boeiuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef NiNi het volgende:
bij de openlucht optredens staan is ook kut wanneer het giet.
Een buitje op zijn tijd, ala, maar hoosbuien zijn gewoon kut. Immer. Altijd. Basta.Zon
Maar waar komt dat gekke idee toch vandaan? Ik hoor het veel vaker, maar écht, ik kan daar met mijn pet niet bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, maar mij boeit dat dus allemaal niet. En ik vind het een veel leukere sfeer geven om eerlijk te zijn als alles een grote modderpoel is.
Ik heb ook het liefst alleen zon, als het maar niet te heet wordt. Ik heb liever plensbuien dan 30 graden. En ik heb ook liever 25 graden met een lekker briesje zonder buitjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar waar komt dat gekke idee toch vandaan? Ik hoor het veel vaker, maar écht, ik kan daar met mijn pet niet bij.Zon
maakt mensen lief, vrolijk, aardig en mooier. Lekker weinig kleding aan, chillen op het gras. Ideaal!
Ik kan me van een aantal jaar geleden nog herinneren dat het elke dag boven de 30 graden was. Toch heb ikdat nog liever dan plensbuien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefst alleen zon, als het maar niet te heet wordt. Ik heb liever plensbuien dan 30 graden. En ik heb ook liever 25 graden met een lekker briesje zonder buitjes.
Chillen,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar waar komt dat gekke idee toch vandaan? Ik hoor het veel vaker, maar écht, ik kan daar met mijn pet niet bij.Zon
maakt mensen lief, vrolijk, aardig en mooier. Lekker weinig kleding aan, chillen op het gras. Ideaal!
k lees net in t andere topic 4.00 zaterdagnachtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:04 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gingen we nu nog een keer rellen in het 'badhuis' van camping 3?
idd, maar rellen GrootmeesterFlits ? Volgens mij moest je tentstokken meenemen en iedereen wakker drummenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k lees net in t andere topic 4.00 zaterdagnacht
WC papier...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:51 schreef Robzilla het volgende:
Ok, ik heb nu dit klaarliggen:
kaartje (!)
tent
slaapzak
matje
klein kussentje
geld
Wat moet er nog bij?
Yup, was ik ook van plan. Kun je tenminste een keer goedkoop zat worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ach, die halve liters van de Aldi zijn best ok om dronken van te worden
Wat zouden ze zeggen van 12 blikken 5 liter bierquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Yup, was ik ook van plan. Kun je tenminste een keer goedkoop zat worden.
Je mag toch maar 6 blikken meenemen dit jaar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:01 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Wat zouden ze zeggen van 12 blikken 5 liter bier![]()
![]()
Ach ze kunnen nog niet eens het weer van morgen goed voorspellen. Laat staan dat van over een paar dagen. Maar toch boeit het me wel aangezien ik wel graag een beetje lekker weer heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Dit is wat het KNMI er nu van bakt:
Eerste vijf dagen, woensdag 18 augustus tot en met zondag 22 augustus :
* Onbestendig met nu en dan zon, maar ook kans op enkele regen- of onweersbuien. Geleidelijk iets lagere middagtemperaturen.
wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 20 40 30 30 40
Neerslagkans (%) 70 60 80 80 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 6 1-4 3-5 3-5 0-1
Minimumtemperatuur (ºC) 16 15-17 13-16 12-15 10-13
Middagtemperatuur (ºC) 23 21-24 20-22 18-21 18-21
Windrichting Z ZW ZW W VAR
Windkracht (bft) 4 5 5 4 3
Ik ga me niet druk lopen maken over modderpoelen. Is ongeveer hetzelfde beeld als vorig jaar...
my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ze kunnen nog niet eens het weer van morgen goed voorspellen. Laat staan dat van over een paar dagen. Maar toch boeit het me wel aangezien ik wel graag een beetje lekker weer heb.
22 graden ongeveer overdag zou echt prima zijn. Zo lang het maar niet te hard gaat regenen. Een keer een buitje heb ik geen problemen mee.
Als het maar niet zo als 2 jaar terug wordt want dat was echt te erg.
Daarnaast waren er vorig jaar ook een paar buitjes op vrijdag en ik heb me toch super vermaakt
het wordt gewoon een ander festival als het regent, minstens net zo leuk als dat de zon schijnt, moddergevechten en zow...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach ze kunnen nog niet eens het weer van morgen goed voorspellen. Laat staan dat van over een paar dagen. Maar toch boeit het me wel aangezien ik wel graag een beetje lekker weer heb.
22 graden ongeveer overdag zou echt prima zijn. Zo lang het maar niet te hard gaat regenen. Een keer een buitje heb ik geen problemen mee.
Als het maar niet zo als 2 jaar terug wordt want dat was echt te erg.
Daarnaast waren er vorig jaar ook een paar buitjes op vrijdag en ik heb me toch super vermaakt
Mja ik ben niet zo van de moddergevechten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef Tu5 het volgende:
[..]
het wordt gewoon een ander festival als het regent, minstens net zo leuk als dat de zon schijnt, moddergevechten en zow...![]()
edit:
* Komakie toch wel op zon hoopt....
Geef mij maar gewoon een lekker zonnetje, kan je tenminste lekker met een biertje en een blowtje in het gras liggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef Tu5 het volgende:
[..]
het wordt gewoon een ander festival als het regent, minstens net zo leuk als dat de zon schijnt, moddergevechten en zow...![]()
Nee, tussen m'n tentquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:18 schreef greatgonzo het volgende:
jongeman, je mag maar 5 gram meenemen![]()
Die gaat zeker tussen je slaapzak![]()
12 gr Twisla hier...Ik zit wel goed denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:16 schreef koston het volgende:
6 halve liters Heineken, 6 blikjes Palm, 3 gram Afghaan, 2 gram Zero, 2 gram Maroc, 3 gram Brabantse Witte, 1 gram White Widow, 2 gram Northern Light, 24 Ephedra zijn al ingeslagen. Word een leuk feestje
door elkaar roken ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:16 schreef koston het volgende:
6 halve liters Heineken, 6 blikjes Palm, 3 gram Afghaan, 2 gram Zero, 2 gram Maroc, 3 gram Brabantse Witte, 1 gram White Widow, 2 gram Northern Light, 24 Ephedra zijn al ingeslagen. Word een leuk feestje
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:32 schreef cleany het volgende:
[..]
door elkaar roken ?![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:16 schreef koston het volgende:
dat mag welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:52 schreef RichardQuest het volgende:
. Ik prop een kleine ghettoblaster in m'n tas...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:56 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens HeatWave nietHet is een kleine, met CD, radio en 2 boxjes...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:52 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, geen stroom, en je mag alleen een transistorradiootje () meenemen. Ik prop een kleine ghettoblaster in m'n tas...misschien dat ze 'm niet zien, anders pech.
.
Grinnik, ik heb eentje van de Xenos voor ¤ 1,00.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
aanrader :stoel ..wat voor één dan ook (zolang het maar geen xenos dingen zijn van 1,50¤)
die hebben de tijd niet om in de modder te zakkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:03 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Grinnik, ik heb eentje van de Xenos voor ¤ 1,00.....Ik zie wel hoever ie in de modder zakt...
![]()
Sirius in Eindhoven heeft ze nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb geen ephedra meer
. Misschien eens langs smartshops om te kijken of die nog voorraden hebben...
De mijne van de Xenos knapte ook binnen 2 dagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die hebben de tijd niet om in de modder te zakkendie knappen gelijk
Ik ga gewoon wat smartshops rondbellen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:15 schreef koston het volgende:
[..]
Sirius in Eindhoven heeft ze nog
stoel idd.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef G3rtjuh het volgende:
En heeft er toevallig iemand hier de campingregels van Lowlands? Ik kan deze namelijk nergens vinden...
Enne, wat zijn nog handige dingen om mee te nemen op:
Tent, grondzeil, slaapzak, luchtbed, toiletdingen, voetpomp en kleding na???
Op geld en het kaartje na. natuurlijk.
En zeg geen bier en drugsmaar even serieuse dingen a.u.b.
http://www.lowlands.nl/_media/LOWLANDS2004_DE_HUISREGELS.pdfquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef G3rtjuh het volgende:
En heeft er toevallig iemand hier de campingregels van Lowlands? Ik kan deze namelijk nergens vinden...
Ik heb een grote plunjezak van het Korps Mariniers, ideaal voor Lowlandsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
ik had vorig jaar mn tas+stoel op een skatebord gebonden .. ideaal
dit jaar heb ik zon bejaarden tas gesloopt en daar doe ik mn tas+stoel op
gewoon zo'n 3 sixpacks de man .. 1 voor in de rij 2 op de camping ...(je kunt op de camping gewoon sixpacks kopen hoor van vrijdag t/m zondag)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:29 schreef greatgonzo het volgende:
BB hoeveel bier nemen jullie mee?
Dank uquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/_media/LOWLANDS2004_DE_HUISREGELS.pdf
goedkoper als bier op het festival terrein dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef greatgonzo het volgende:
ja, maar das wel redelijk duur denk ik
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef DIA het volgende:
heb je op t campingterrein ook winkels waar je koud bier kunt halen>?
JE MAG MAAR 12 BLIKKEN EN 1 FLES
beter......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja
sixpacks zei ik netgekoeld
iig goedkoper dan op het festival terreinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:34 schreef DIA het volgende:
[..]
beter......maar niet te duur?
yeps, ik zit/zat bij jou op de opleidingquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Borculo
Geboortedatum: 1981-09-01
Opleiding: Medische Microbiologieken ik jouw misschien ??
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
yeps, ik zit/zat bij jou op de opleiding
die lange, rode, met die bril
poncho ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:25 schreef G3rtjuh het volgende:
Daar neem ik mn trouwe ducttape voor meequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
afzet lint is ook handig(vooral om je eerst de boel nog een beetje ruim te houden... en later om mensen dingen mee vast te knopen
)
de 5 gram die je van de wet bij je mag hebben daar kunnen hun ook niks aan doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:40 schreef G3rtjuh het volgende:
nou, hamertje zou niet echt nuttig zijn, de grond is volgens mij zo zacht asl boter. Als je naar de weersvoorspelling gaat kijken.
En drugs mag niet, maar hoe wordt cannabis gezien? Wordt dat getollereerd?
goed id! ff mijn samsonic poncho nog opzoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:37 schreef philipnorth het volgende:
[..]
poncho ofzo
bier
handdoek
bier
hamertje (voor t geval iedereen rond je heen er ook geen heeft, of zodat je m kunt uitlenen)
bier
Ik was te laat anders had ik nog een leuk "pas op asbest" lintjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef G3rtjuh het volgende:
[..]
Daar neem ik mn trouwe ducttape voor mee![]()
1.80 voor een blikje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iig goedkoper dan op het festival terrein
vorig jaar betaalde je op de camping even veel voor een blikje als voor een glas op het terrein (of iets minder kweet nooit veel meer van betalen)
Jezus, is iedereen van marsepein ofzo? Het weer wordt helemaal niet zo slecht hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:40 schreef G3rtjuh het volgende:
Als je naar de weersvoospellingen gaat kijken...
die rotzooi kun je zowieso verwachten bij de allstars avond op zondagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ik had al zoiets verwacht, Wealthy Beggar en andere rotzooi van Hollandsche bodem.
yeps, er is echter wel een wachttijd van dik een half uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:59 schreef teknomist het volgende:
Ik ben nu echt met mijn LL-to do-list bezig. Kun je ook pinnen daar?.
dat jullie je daar zo mee bezig houdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
Was het vorig jaar niet zoiets van 1,60... tenminste dat hoorde ik van anderen.
1,80 was het volgens mij vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
ja en 2 muntjes voor een biertje L-E-Z-E-Nquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:14 schreef DearPrudence het volgende:
En dit jaar is het dus 1 euro?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef DearPrudence het volgende:
jaja, rustig aan, ik wil het gewoon even zeker weten.
Vorig jaar was een paar cent duurder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef DearPrudence het volgende:
nee die echte (jij bent in MM hebben ze daar niks)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:57 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
verdomme BB, die namaak ephedra zooi, die moeten we ook nog hebben
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:59 schreef Roellio het volgende:
Whehehe, stelletje drugskikkers!
Trendy hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:01 schreef Bosbeetle het volgende:
heb wel voor de grap een klein flesje absinth aangeschaft
nee maar vaaak wel (dat zorgt ook een beetje voor het effect natuurlijk je bloed stroomt sneller .. meer opname van zuurstof.. meer energie)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:01 schreef HeatWave het volgende:
Van Ephedra krijg je toch niet PER DEFINITIE hartkloppingen?
zag het liggen terwijl ik mn andere drank voor LL aanschaftequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trendy hoor.
valt dat spul nog ergens mee te mixen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:01 schreef Bosbeetle het volgende:
heb wel voor de grap een klein flesje absinth aangeschaft
ja met water of met ijsblokjes maar het hoort gewoon puur met een suikerklontje .. laat ik geen suikerklontjes hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:03 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
valt dat spul nog ergens mee te mixen?
Het is zowat pure alcohol. Je kunt 't zelfs mengen met water.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:03 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
valt dat spul nog ergens mee te mixen?
50% alcohol ... dat is nog geen stroh rum 80quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is zowat pure alcohol. Je kunt 't zelfs mengen met water.
Er zijn versies met 80%quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
50% alcohol ... dat is nog geen stroh rum 80
maar wel halve liters natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja
sixpacks zei ik netgekoeld
Wat een leuk speelgoed zeg , dat je zelfs de camera ermee kan rond laten draiaen en inzoomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:43 schreef greatgonzo het volgende:
hebben jullie al gekeken via de live-cam?
http://cam1.camcontrol.nl/lowlands2004/
Die rulen echt ZO hard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef greatgonzo het volgende:
net wel anders...
btw, ik hoop dat we stiekum toch nog de dewaele brothers als 2 many dj's mogen zien
Die bestaan toch niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef greatgonzo het volgende:
btw, ik hoop dat we stiekum toch nog de dewaele brothers als 2 many dj's mogen zien
Ruleden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Die rulen echt ZO hard.
geen problemen mee, iets meer ruimte en snellere doorstroming dusquote:BIDDINGHUIZEN (ANP) - Het driedaagse muziekfestival Lowlands bij Biddinghuizen raakt niet uitverkocht. Organisator Mojo Concerts verwacht deze editie ongeveer 50.000 bezoekers. Er is plaats voor 60.000 mensen in Flevoland.
De organisatie is desondanks tevreden. Veel andere festivals hebben volgens haar in dit opzicht te maken met een neergaande lijn. Lowlands gaat er ten opzichte van vorig jaar iets op vooruit, de kaartverkoop loopt vooral de laatste weken goed.
Lowlands is de laatste twee jaar vooral bij de jongere generatie minder in trek. Mojo vermoedt dat de tegenvallende economie een rol speelt. Het festival wordt gehouden op 20, 21 en 22 augustus.
niet alles in extremen trekken hè, dr staat minder..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja inderdaad. Maar hoezo is Lowlands nou weer niet populair onder jongeren? Of zijn dat tegenwoordig 13-jarigen?
Mijn eerste keer LL ('98) had ik 50 gulden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niet alles in extremen trekken hè, dr staat minder..
en dat zal waarschijnlijk komen omdat een weekendje lowlands toch echt niet goedkoop is
Dat HOOP je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
geen problemen mee, iets meer ruimte en snellere doorstroming dus
op dynamo '99 heb ik volgensmij zelfs alleen maar megenomen voedsel genuttigdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mijn eerste keer LL ('98) had ik 50 gulden!
Toen kon ik daar elke avond 1 patatje met en overdag broodjes en m'n hoognodige drinken voor halen. (Ik was klein en arm)
Nu kun je beter met minstens 100 euro richting LL. Niet meer op te brengen voor de jongere generatie!
Ik neem 250 mee, anders red ik het nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Mijn eerste keer LL ('98) had ik 50 gulden!
Toen kon ik daar elke avond 1 patatje met en overdag broodjes en m'n hoognodige drinken voor halen. (Ik was klein en arm)
Nu kun je beter met minstens 100 euro richting LL. Niet meer op te brengen voor de jongere generatie!
Ik vermoed dat ik daar ook wel iets van dat bedrag uit ga geven, maar goed, als je er maar plezier van hebt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:51 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik neem 250 mee, anders red ik het niet.
* philipnorth meldt zich als iemand die 6 uur in de rij stondquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat HOOP je.
Vorig jaar was 't ook niet uitverkocht, en toen waren de wachtrijen juist het langste van allemaal.
Ik heb toen mensen gesproken die ruim 6 uur (!!) hebben gewacht voordat ze binnenmochten op de Donderdag.
Ook die is ingepaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:26 schreef annoh het volgende::O:O:O Ik moet echt mn kaartje niet vergeten! Ik ga m gelijk pakken!!!!
*waar ligt ie ook al weer?!???*
De absinth fire shot moet je echt eens proberen. Lekker verbrande alcoholdampen opzuigen via een rietje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn versies met 80%. Verschilt nogal per Absinth maker.
3voor12 post al een tijdje opbouw foto's en verhalen over de opbouwquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:08 schreef dr-snuggles het volgende:
Ik zie dit jaar helemaal geen foto's van het terein in aanbouw. Alleen een twee van de Alpha ofzo. Zijn deze er niet of het ik ze gemist?
Nu heb ik helemaal zoiets dat de Bravo dus de Golf van vorig jaar is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3voor12 post al een tijdje opbouw foto's en verhalen over de opbouw
quote:Morgen enkele buien of buitjes, ook redelijk wat zon en overdag ongeveer 22 graden. De zuidwestenwind kan boven de meren en in de kustgebieden hard zijn, op de Wadden mogelijk af en toe zelfs stormachtig zijn.
De vooruitzichten: Vrijdag brengt buien, soms ook onweer en windstoten. Overdag 19 of 20 graden, wat zon en eerst nog een harde zuidwester, die op de Wadden af en toe nog stormachtig kan zijn.
Tijdens het weekend komen wij in rustiger vaarwater terecht. Zaterdag een afnemende wind tot matig of krachtig en draaiend naar west tot noordwest. Eerst buien, een beetje zon en overdag 18 of 19 graden.
Zondag kan een redelijke zomerdag worden. Met droog weer, flink wat zon en een zwakke tot matige wind uit noordwest tot noordoosten kan het kwik oplopen naar een 22 graden! Maandag warm later alweer (onweers)buien.
quote:Dag Max Min Neerslag soort % zon % wind richt kracht kust
Vandaag 24 17 Zware onweersbuien met kans op windstoten 70 50 ZW-ZO 3-5 5-6
Morgen 22 15 Stormachtig 40 50 ZW 4-6 7-8
Vrijdag 20 15 Buien met kans op windstoten 60 30 ZW 4-5 6-7
Zaterd. 19 13 Buien 60 30 ZW-NW 3-4 5-6
Zondag 22 12 Zonnig 20 60 NW-O 1-3 2-4
Maandag 24 17 Zonnig met kans op een onweer 50 60 ZO-Z 2-4 4-5
3 natuurlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:44 schreef greatgonzo het volgende:
Ik denk dat wij dit jaar camping 3 eens opzoeken, schijnt de gezelligste te zijn
Ik heb volgens mij meer punk in die tent zien spelen... Metal stond toch vaker in Alpha (als het bekend is) of Golf?quote:Het verdwijnen van de Dommelsch-tent verklaart waarschijnlijk ook de grote afwezigheid van Metal, het genre dat deze editie een beetje ondervertegenwoordigd is.
lees stukje terug, staat een tip over lopen naar een benzinepomp en daar taxi's aanhoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:25 schreef koston het volgende:
Nog ff een vraagje voor als die klote bussen echt pas om 18.00 beginnen te rijdenWaar staan die taxi's bij station 't Harde? Want ik heb dus echt geen behoefte om 6 uur gaan zitten wachten voordat die bussen beginnen met rijden.
je hebt toch een telefoon neem ik aan? dan bestel je gewoon een taxi...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:25 schreef koston het volgende:
Nog ff een vraagje voor als die klote bussen echt pas om 18.00 beginnen te rijdenWaar staan die taxi's bij station 't Harde? Want ik heb dus echt geen behoefte om 6 uur gaan zitten wachten voordat die bussen beginnen met rijden.
Bloc Party is oke, maar ik hoop zelf op Kings of Leon of Adam Freeland. Die staan beide ook op Pukkelpop en dat zou dus zomaar mogelijk zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Kolere, Lostprophets ook al niet. Hebben die een allergie voor de Nederlandse festivals ofzo?
Oe! Zie nu dat Pukkelpop Bloc Party heeft, dat zou de ultieme vervanger van Snow Patrol zijn (voor mij dan).
*Volkomen mee eens isquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:04 schreef philipnorth het volgende:
tsja
op PP staat genoeg wat ik wel wil.
Sowieso vind ik t gemeen dat zij op zaterdag en soulwax en 2 many dj's hebben.
Wil ik oooooooooooooooooooook!!!!!!!!!!
En ik blijf erbij dat 50 cent kewl zou zijn
Onzin! Die komen 100% zeker niet, nooit enige sprake van geweest ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:12 schreef philipnorth het volgende:
Prodigy blijft een hardnekkig gerucht...
Beasties doen geen festivals meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:12 schreef philipnorth het volgende:
hmmmm 50 cent niet iig, die heeft al die dagen wat, en zit op de zondag in turkije
En de Beastie Boys hebben ook niks te doen
al vrij vroeg volgens mijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Mag ik hier even de vraag stellen hoe het zit met Lowlands en het openbaar vervoer?
Vanaf waneer kan ik vanaf het trein station (in de Harde was het toch) op het Lowlands festival komen?
zie hierbovenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:06 schreef Dr.E het volgende:
lostprophets en tiga hebben afgezegd
face tomorrow lijkt mij een aardige vervanger van Snow Patrol.. Lowlands organisatie zei op zoek te zijn naar een indiebandje, dus als het dan toch een NL band moet worden lijkt de keus mij snel gemaakt...
krijg trouwens een beetje het gevoel dat lowlands elk jaar een paar grote namen op het affiche zetten terwijl ze al weten dat ze toch niet komen.. leuke trekkertkjes en dan paar dagen voor het festival melden dat de betreffende act niet komt
hopen dat ze nog wat aardigs weten te boeken ipv lostprophets, maar op zo;n korte termijn lijkt me dat moeilijk..
De hele Warped Tour komt toch!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:12 schreef philipnorth het volgende:
En ik zit te wachten op de verrassing die Eric nog in petto had
Nou, liever niet. Dan krijgen we het 'Pinkpop'-maandag effect. Oftewel, veel te veel 'n00bs' die overal voordringen, veel te fris ruiken, bloedirritant zijn en overal om zeuren. Bovendien wordt het dan veel te druk. Lowlands moet kappen met de 60.000 bezoekers. 50.000, meer kan het terrein ECHT NIET aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:34 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Ben wel uitermate benieuwd inderdaad......las ergens iets over dat de overgebleven kaarten als dagkaarten voor de zondag worden verkocht.....is niet zo'n raar idee op zich.
ik hoop idd ook meer op een band dan op zo'n actiequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Dan krijgen we het 'Pinkpop'-maandag effect. Oftewel, veel te veel 'n00bs' die overal voordringen, veel te fris ruiken, bloedirritant zijn en overal om zeuren. Bovendien wordt het dan veel te druk. Lowlands moet kappen met de 60.000 bezoekers. 50.000, meer kan het terrein ECHT NIET aan.
Ach het terrein kan best wel 60.000 mensen aan, maar dan niet met 1 tent minderquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Dan krijgen we het 'Pinkpop'-maandag effect. Oftewel, veel te veel 'n00bs' die overal voordringen, veel te fris ruiken, bloedirritant zijn en overal om zeuren. Bovendien wordt het dan veel te druk. Lowlands moet kappen met de 60.000 bezoekers. 50.000, meer kan het terrein ECHT NIET aan.
Ik vond het in 2002 bij vlagen echt te druk hoor. 2003 was een stuk relaxter wat dat betreft.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach het terrein kan best wel 60.000 mensen aan, maar dan niet met 1 tent minder![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:31 schreef ZixS het volgende:
Handige spullen om mee te nemen:
Ductape en vcuilniszakken
enneh Bosbeetle, waar heb je die absinth vandaan dan? Is het de 'echte', met thujon erin?
Ben het absoluut helemaal met je eens!! Ik bedoelde met 'niet zo'n raar idee' ook meer dat Lowlands dan nog wat inkomsten erbij krijgt. Maar ik hoop ook zeker dat ze dat niet gaan doen. De sfeer wordt juist ook mede bepaald door het idee dat je er met 50.000 mensen HEEL het weekend lekker met elkaar in een gemoedelijk sfeertje zit......hoop ook op een band, of 200 nymfomane Zweedse blondinesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
ja maar taxi's al vanaf 10 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef rubbereend het volgende:
dagkaarten gaan ze nooit doen heeft Mojo gezegd, dat haald een bepaalde sfeer van t festival weg. en 50.000 is prima, drukker hoeft van mij niet.
De bussen rijden trouwens al ver voor 18.00 vanaf t Harde.
helemaal met 2 manquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
taxis benne duur
Ik vond het tot en met 1996/ 97 mischien nog goed te doen, daarna is het alleen maar afgetakeld, maar het blijft een leuk feestje om naar toe te gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik vond het in 2002 bij vlagen echt te druk hoor. 2003 was een stuk relaxter wat dat betreft.
BIDDINGHUIZEN (ANP) - Het driedaagse muziekfestival Lowlands bij Biddinghuizen raakt niet uitverkocht. Organisator Mojo Concerts verwacht deze editie ongeveer 50.000 bezoekers. Er is plaats voor 60.000 mensen in Flevoland.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:34 schreef diesel_boy het volgende:
.las ergens iets over dat de overgebleven kaarten als dagkaarten voor de zondag worden verkocht.....is niet zo'n raar idee op zich.
neequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
...
Vertrekt jullie bus heel toevallig vanuit Druten?
natuurlijk zijn ze tevreden, doordat er een podium minder is maken ze toch winst!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:06 schreef Luni het volgende:
[..]
BIDDINGHUIZEN (ANP) - Het driedaagse muziekfestival Lowlands bij Biddinghuizen raakt niet uitverkocht. Organisator Mojo Concerts verwacht deze editie ongeveer 50.000 bezoekers. Er is plaats voor 60.000 mensen in Flevoland.
De organisatie is desondanks tevreden. Veel andere festivals hebben volgens haar in dit opzicht te maken met een neergaande lijn. Lowlands gaat er ten opzichte van vorig jaar iets op vooruit, de kaartverkoop loopt vooral de laatste weken goed.
Lowlands is de laatste twee jaar vooral bij de jongere generatie minder in trek. Mojo vermoedt dat de tegenvallende economie een rol speelt. Het festival wordt gehouden op 20, 21 en 22 augustus.
Jeps, Leeuwenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik woon namelijk in Nijmegen en ga morgen dus ook om 9:30 met de bus naar Lowlands en weet toevallig dat iemand anders uit Wamel ook met die bus meegaat.
Leeuwen dan?.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jep.
Zit zat bij mij op school.
Uhuhquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat is de wereld toch klein
nog sappige roddels?
Beiden zouden a-okay zijn!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:12 schreef philipnorth het volgende:
En de Beastie Boys hebben ook niks te doen
inmiddels is t waarschijnlijk een echt touringcar.........quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Uhuh.
Jawel, maar die ga ik maar niet bespreken hier op 't forum.
Hoe groot is die bus eigenlijk, weet je dat? Heb alleen gehoord dat er een bus is, niet of 't zo'n echte toeringcar is of een minivan van 70 jaar oud.
Okay. En hoeveel mensen gaan er nu dan wel niet mee als ik dit moet horen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inmiddels is t waarschijnlijk een echt touringcar.........
in eerste instatie was t een kleine touringcar maar daar passen we niet meer in
sode fuck en dan mag er ook nog nix van worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef FLIPNEUS het volgende:
Net op 3FM. The White Stripes kosten ¤ 380.000,-. Kolere.
3500 kaartjes verkopenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef FLIPNEUS het volgende:
Op zich ook goed nieuws dusquote:Onze nieuwe bierleverancier verwent ons! Koop je namelijk bij de campingsupermarkt een six-pack Grolschblikjes, dan betaal je maar voor vier blikjes. Twee helemaal gratis dus! Dit geldt alleen voor bier dat je bij de campingsupermarkt koopt en niet voor bier op het festivalterrein. Op jullie gezondheid!
30, we stonden eerst geboekt voor n bus van 28, en dat paste dus net niet.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Okay. En hoeveel mensen gaan er nu dan wel niet mee als ik dit moet horen?.
ja maar dat bier in de supermarkt was vorig jaar wel pokkeduur, dan betaalde je 1,85 voor een blikjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:31 schreef philipnorth het volgende:
[..]
3500 kaartjes verkopen
En ik denk dat die naam die 3500 kaartjes wel verkoopt
[..]
Op zich ook goed nieuws dus
Toe maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
30, we stonden eerst geboekt voor n bus van 28, en dat paste dus net niet.....maar t was geen probleem dat er meer meegaan, er komt gewoon een grotere bus
maartenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Okay.
Nouja, dan zie ik je morgen wel ergens in de bus rondhobbelen.
Ik ben Zorah btw, zit bij Lonneke en Brit. En ben te herkennen aan mijn Lowlandsshirt uit 2002.
12.00 vanuit enschedequote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
hoe laat gaan jullie allemaal morgen?
Ik ga om 8:30 de deur uit, hoop rond 10:30-11:00 er te zijn. Dan staat mijn groepje redelijk dicht bij het hek en ik ga dan alvast naar binnen om de tenten op te zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
hoe laat gaan jullie allemaal morgen?
Ik ga voor FOK!, samen met mijn collega TripleM, een review schrijven voor FOK!, en daarom hebben wij accreditatie bij Mojo gekregen. *wijst naar tag naast zijn naam*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:52 schreef Kletz het volgende:
en hoe kan jij alvast naar binnen? of heeft u een backstage pass ofzo?
vanaf hoe laat mag je met je guest/press briefje al naar binnen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:54 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik ga voor FOK!, samen met mijn collega TripleM, een review schrijven voor FOK!, en daarom hebben wij accreditatie bij Mojo gekregen. *wijst naar tag naast zijn naam*
De receptie is op donderdag vanaf 07:00 open. Dus ik ga er vanuit dat ik dan ook meteen naar binnen kan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:58 schreef philipnorth het volgende:
[..]
vanaf hoe laat mag je met je guest/press briefje al naar binnen dan?
Oh, jij moet er voor werken?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:54 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik ga voor FOK!, samen met mijn collega TripleM, een review schrijven voor FOK!, en daarom hebben wij accreditatie bij Mojo gekregen. *wijst naar tag naast zijn naam*
Patsbak, heb jij hem gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, jij moet er voor werken?.
Mijn werk sponsort "iets" dus we hebben een aantal guest/VIP kaarten gekregen, en laat ik er nou "toevallig" 1 hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Patsbak, heb jij hem gewonnen ofzo?
En anders beetje biertjes drinken tot je wel naar binnen magquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De receptie is op donderdag vanaf 07:00 open. Dus ik ga er vanuit dat ik dan ook meteen naar binnen kan.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:10 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En anders beetje biertjes drinken tot je wel naar binnen mag
ok, dus je gaat via press/guest naar binnen, tenten opzetten en dan weer naar buiten om in de rij te gaan staan??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Jij snapt het. Ik ga ook wel gewoon in de 'normale' rij wachten met mijn vrienden, maar ik wil ervoor zorgen dat mijn tenten er gewoon al staan. Die normale rij is toch veel gezelliger
.
mag niet, maar wordt (soms) getolereerd (behalve door sommige mede-reizigers)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef dingendoener het volgende:
hmm wij gaan 12:00 weg uit groningen.(12:15 trein ofzo)
mag je dan ook blowen in de trein en zo vrienden van mij gingen naar defqon en daar mocht het wel in de trein heen. yeah eerste keer met de trein voor mij!!
Natuurlijk mag je niet blowen in de trein. Roken mag niet eens, laat staan blowen. Daarbij vind ik het ook behoorlijk asociaal tegenover je medereizigers.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef dingendoener het volgende:
mag je dan ook blowen in de trein en zo vrienden van mij gingen naar defqon en daar mocht het wel in de trein heen. yeah eerste keer met de trein voor mij!!
Die worden er alleen maar rustig vanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je niet blowen in de trein. Roken mag niet eens, laat staan blowen. Daarbij vind ik het ook behoorlijk asociaal tegenover je medereizigers.
me tooquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn werk sponsort "iets" dus we hebben een aantal guest/VIP kaarten gekregen, en laat ik er nou "toevallig" 1 hebben.
Ach, hij is nog jong...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je niet blowen in de trein. Roken mag niet eens, laat staan blowen. Daarbij vind ik het ook behoorlijk asociaal tegenover je medereizigers.
Echt niet normaal meerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef FLIPNEUS het volgende:
zie boven, zeg dat een concert 50 euro kost, moet je dus 7000 man hebben die komt om de band te betalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:10 schreef paella het volgende:
Ik vermoed dat dat het kost om ze op een festival te laten komen. Voor een gewonen gig in een zaal zal het minder zijn, anders haal je dat er never nooit uit...
woon je in utreg? Ik weet nog een coffeeshop waar ze die meuk verkopen..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef teknomist het volgende:
Ik ga proberen nog ephedra te scoren....
Drop-zoveel stemmen en dan heel veel versterkers erachter doet wonderenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
ik snap dat niet van the white stripes..... je hoort duidelijk een bas!! heeft ie een extra bas snaar op z'n gitaar zitten ofzo... of staat er zometeen iemand in een hoekje ongemerkt mee te bassen?
Maar ja veelste duur die band... maar ja dat heb je he.
Ah hold tog de bek.... (nee jij bent lekker oud: 24)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:59 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach, hij is nog jong...
euh... boeie!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
is daar ook tekoopquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef teknomist het volgende:
Ik ga proberen nog ephedra te scoren....
word manquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:56 schreef dingendoener het volgende:
[..]
En het verhaal waar ik het over had heeft de persoon in kwestie het aan de conducteur gevraagt en die zei dat het alleen mocht als iedereen in die coupe het niet erg vond.... niemand vond het erg en toen de eerste aanging gingen er ineens 30 tegelijk aan dus dan heb ik ook zoiets van eeeuuuuh democratie enzo. ( en nu gaan jullie zeker zegen dat er mensen zijn die het dan niet durven te zeggen... nou die gaan dan maar in de volgende coupe zitten)
Als je pech hebt wel (ik vorig jaar)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:01 schreef Leffe48 het volgende:
Hoi ik ga ook naar Lowlands en ik heb ff een paar vraagjes aan de mensen die al eerder heen zijn geweest
Ik hoorde dat je bij aankomst iets van 6 uurin de rij moet staan voor je het terrein op mag! Klopt dat?
nee, als je pech hebt zit je op camping 5, en da's geen kilometers lopen, maar max een minuut of 10 ofzo, prima te doen.quote:Zelf ga ik vrijdag ochtend vroeg heen, omdat me maten toch liever een nachtje korter op de camping willen zijn, maar nou hoor ik dat als je vrijdag pas heen gaat, je helemaal achteraan op het camping terrein komt te zitten, en kilometers moet lopen naar het festival terrein?
steekproefsgewijs.quote:Controleren ze er een beetje streng op of je extra drank mee het terrein opsmokkelt?
prima te doen, prijzen zijn niet al te belachelijk voor zover ik me herinner.quote:En die campingwinkel, hoe zit dat, kan je daar voor een normale prijs nog een beetje wat degelijk voedsel vandaan halen?
als je niet voor 15.00 aankomt welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:01 schreef Leffe48 het volgende:
Hoi ik ga ook naar Lowlands en ik heb ff een paar vraagjes aan de mensen die al eerder heen zijn geweest
Ik hoorde dat je bij aankomst iets van 6 uurin de rij moet staan voor je het terrein op mag! Klopt dat?
kilometers is een beetje overdreven, maar vanaf camping 5 ben je niet blij neequote:Zelf ga ik vrijdag ochtend vroeg heen, omdat me maten toch liever een nachtje korter op de camping willen zijn, maar nou hoor ik dat als je vrijdag pas heen gaat, je helemaal achteraan op het camping terrein komt te zitten, en kilometers moet lopen naar het festival terrein?
ligt er maar net aan hoe goed je het verstopt, maar ze halen niet je hele tas leeg. dus onderop is een goede plekquote:Controleren ze er een beetje streng op of je extra drank mee het terrein opsmokkelt?
neequote:En die campingwinkel, hoe zit dat, kan je daar voor een normale prijs nog een beetje wat degelijk voedsel vandaan halen?
Irritant gedoe.. vorig jaar heb ik me langs de controle geluld. Had me tas zo bizar compact ingepakt dat ik er NIET op zat te wachten dat die even leeggehaald zou worden. En als je spullen naar binnen wil krijgen dan lukt het toch.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:32 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik ga er echt niet vanuit dat het wachten dit jaar weer 6 uur gaat duren.
Vorig jaar was het bij mijn weten voor het eerst dat het zo lang duurde maar toen haalde ze ook bijna iedereen z'n tas leeg.
Ze geven bij Lowlands zelf al aan dat er meer aan gedaan gaat worden om die vertraging tegen te gaan, dus 't zal dit jaar toch wel beter gaan?
Je bent natuurlijk niet met z'n allen binnen een half uurtje binnen, dat is niet haalbaar als je nagaat hoe vol dat veld staat... (en morgen om deze tijd staan we er tussenkheb er nou al zin an)
Het werkgedeelte voor vandaag zit er bijna op!
Strax tas inpakken, bier drinken en morgen vroeg weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |