Danko Jones
Eleven
Faithless
Groove Armada
Within Temptation bron: mtv news
En de lowlands site en lowlands forum gaat over 17 dagen online.
Kaartjes kosten dit jaar 110 euro excl. ticketservice kosten. Combikaarten waarmee je ook gedurende het festival naar Six Flags kunt kosten dit jaar 128 euro excl.
jammer dat bruce springsteen and the e-street band niet koemn(wat best logisch natuurlijk )
En het wordt natuurlijk gezellig, ik kan er echt al helemaal naar uitkijken. Het duurt alleen nog zo lang...
quote:Vanwege de line-up, voor zover die tot nu toe bekend is?
Op donderdag 12 februari 2004 19:15 schreef Rock-shocker het volgende:
woei ik kan ook al bijna niet meer wachten! nog een aantal goede dnb-dj's en mijn lowlands kan echt niet meer stuk!
kan het al niet meer trouwens
Of sowieso?
By the weg, Skik gaat ook weer toeren en heeft al gezegd enkele festivalletjes te gaan heroveren.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:52 schreef Roellio het volgende:Danko Jones
Faithless
Maar eerst werchter natuurlijk
quote:Op donderdag 12 februari 2004 14:39 schreef Hypochonder het volgende:
Hmmm, weet iemand of de foxtrot tent nog terugkomt? Die heb ik vorig jaar toch gemist, en is voor mij 1 van de belangrijkste redenen om te gaan. Zo'n haagse avond is toch geweldig: 'Booohooren in de schilderswijk, I was bohoooorn in the schilderswijk'.
quote:Op donderdag 12 februari 2004 14:52 schreef Roellio het volgende:
Bevestigde artiesten:Groove Armada
Hmm, al twee keer gezien, maar daar kan nog best een derde keer bij. Zeker als ze voorprogramma Electric Eel Shock ook weer meeslepen, dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2004 14:39 schreef Shoarmageddon het volgende:
Danko Jones! Yeah baby!
Maar Venema blijkt toch niet helemaal weg bij Mojo. Hij blijft wel betrokken bij Pinkpop en Lowlandsquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:42 schreef Da hopman het volgende:
De kans dat de foxtrot terugkomt is met het vertrek van Vennema bij Mojo tot een minimum gereduceerd. Behalve het feit dat hij de man achter lowlands was, was hij ook de geestelijk vader en tentmanager van de foxtrot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |