plat en vies?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
een beetje zoals de krekel die zojuist plette
Nee, uitgeluld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:46 schreef mvingerhoets het volgende:
[..]
plat en vies?
hmmm, interessant, hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:40 schreef neusaap het volgende:
beroerd, krijg bijna geen lucht meer, arts is nu onderweg naar m'n huis
chronische bronchitus, maar zo heftig als nu heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hmmm, interessant, hou ons op de hoogte.
wat heb je?
wat een grafziekte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:42 schreef neusaap het volgende:
[..]
chronische bronchitus, maar zo heftig als nu heb ik nog nooit gehad
nee, ik heb niks in huis, en de huisarts is er nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 03:47 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat een grafziekte.
heb je ook flexotide en becotide enzo?
stomen? helpt dat niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 04:21 schreef neusaap het volgende:
[..]
nee, ik heb niks in huis, en de huisarts is er nog steeds niet![]()
huisarts is net geweest, heb cordine ofzo gekregen tegen het hoesten, en morgen moet ik langs m'n eigen huisarts voor nader onderzoek en medicijnen, greatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 04:22 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
stomen? helpt dat niet?
waarom neem je geen andere ziekte? deze lijkt me niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 04:35 schreef neusaap het volgende:
[..]
huisarts is net geweest, heb cordine ofzo gekregen tegen het hoesten, en morgen moet ik langs m'n eigen huisarts voor nader onderzoek en medicijnen, great![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 04:36 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
waarom neem je geen andere ziekte? deze lijkt me niks.
You can say that again mister macky!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:08 schreef Newien het volgende:
Sleepy..
Wipje langs de welbekende man/vrouw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:11 schreef Mr.Spock het volgende:
Zou het gebroken kunnen zijn?
Off-TOPIC: Pulp fiction in je Ondertitel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:57 schreef Ritch het volgende:
Haha, waar je je al niet druk om kunt maken
Ik wordt de laatste tijd steeds beter in relativeren, toch nog voordeel van al die problemen de laatste tijd
-edit- dit was een reactie op dromenvanger!
Zekers! Nouja, in m'n signature danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef Jumparound het volgende:
Off-TOPIC: Pulp fiction in je Ondertitel?
Ja maar 3 minuten wachten bij de supermarkt hoort er voor mij niet meer in het rijtje "druk om maken"quote:On-topic:
Relativeren is oke! Maar met mate, je moet je nog wel ergens druk om maken hoor!
Wel joh, dat wijf gewoon he-le-maal stijf scheldenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:01 schreef Ritch het volgende:
[..]
Zekers! Nouja, in m'n signature dan
[..]
Ja maar 3 minuten wachten bij de supermarkt hoort er voor mij niet meer in het rijtje "druk om maken"
Franske is oké olé olééééé!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me zwaar okay. Heb net met Frans Bauer aan de telefoon gezeten en ik ben er helemaal vrolijk van geworden. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wat een ongelooflijk lieve, warme man is Frans!![]()
De tekst van het interview rolt dan ook als warme boter uit mijn computer.
Kijk je uit dat je er straks zelf niet meer op kuntquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Voel me perfect, mijn strijd tegen spy-ware duurt voort, totdat internet clean is hier thuis. Pc raakt steeds beter beveiligd. Opzouten met die losers die anderen het leven zuur maken online.
Heb ik al eens gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je er straks zelf niet meer op kunt
yups, we mailen binnekort weer keej?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Met jou ook?
quote:0091 (0000) Copycat 277
Mag je ook best zijn!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:33 schreef diannetjhu het volgende:
Ben wel een beetje trots op mezelf eigenlijk![]()
Nerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:34 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of ik nu trots of beschaamd moet zijn. Of is blasé misschien de juiste gemoedstoestand?
Uit: beetje user-posting stats deel 7
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:0317 (0225) Frenkie 106
N*E*R*D dan toch zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:33 schreef Frenkie het volgende:
Nerd
Dat zijn mannenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:35 schreef Copycat het volgende:
N*E*R*D dan toch zeker.
Losertje
OT: Tussen hyperig en zuchterig in...quote:0012 (0010) Brighteyes 609
ok ok nu ga ik echtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:37 schreef DarkElf het volgende:moet wel eens gaan slapen eigenlijk
Vlieg!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:41 schreef Brighteyes het volgende:
Brak! Het is te vroeg. Maar goed straks alle tijd om te slapen.
Kan ik niet!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vlieg!
Ik ook te laat; om je een goeie reis te wensen, dus bij deze alsnog!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 05:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan ik niet!
Te laat!(By Bert Visscher)
Thanks Dagonet!
Maak het uit dan.. je moet alles niet nemen en zo over je heen laten lopenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef afhrodite het volgende:
er elke keer weer erachter komen dat hij dingen voor me achterhoudt en tegen me liegt,
elke keer dat hij mij bedrogen heeft...![]()
wat zij zegtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Maak het uit dan.. je moet alles niet nemen en zo over je heen laten lopen
Ik snap best dat je veel van hem houdt, maar als het meer dan 1 keer gebeurd dan is het geen foutje meer.
Elke keer dat je weer ergens achterkomt breekt hij je verder af.. tot je helemaal kapot bent..
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga muziekje opzetten. Het leven is een groot feest, verleden = format C:.
Nog een keer.
Het leven is een groot feest.... verleden = format C:
www.lowlands.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:05 schreef leonieke het volgende:
Goed. Beetje hoofdpijn, maar niets waar niet mee te leven valt
En wft is Lowlands eigenlijk
Thanxquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:56 schreef Moonah het volgende:
Sentimenteel, verdrietig, beetje moeilijk.
En jaloers...
Texel, gefeliciteerd!![]()
je bent geen domme gansquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:49 schreef Jo79 het volgende:
Ik voel me een domme gans......Die tifuseikel heeft het weer uitgemaakt. We hadden ruzie en ineens bam.......Ik snap niet dat ik zo dom ben geweest hem weer te geloven.......
Ik ga mijn best doen, maar het gevoel dat ik zo dom ben geweest er weer in te trappen, wil maar niet weg uit mijn hoofd.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:14 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent geen domme gans
maak hem effe minder belangrijk in je leven vanaf nu.
dan ben ik ook dom en miljoenen anderen met mij:)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:49 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar het gevoel dat ik zo dom ben geweest er weer in te trappen, wil maar niet weg uit mijn hoofd.....
Hoe slaap jij een boek uit?quote:beetje moe, wilde mijn boek uitslapen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:45 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoe slaap jij een boek uit?
Letterlijk erop in slaap vallen terwijl je in slaap de pagina's draait?
sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef DarkElf het volgende:
er is op dit moment 1 iemand die ik wel kan schieten
jij niet gekkiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
sorry![]()
ach, wat jammer ... kop op, meid !quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:34 schreef ANGE het volgende:
Heel erg verdrietig en eenzaam. Ontzettend verliefd, maar toch alleen. Voelde me eindelijk compleet, rustig, maar het mocht niet lang duren en nu ben ik alles kwijt. Wil het liefste heel ver weg kruipen en verdwijnen. Alles lijkt en voelt zwaar en zwart.
niets mee te maken, gewoon gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Moet nu naar de psych, en ik wil echt niet..................................
Het voelt even niet als "jammer", meer als "flikkert nou allemaal ook maar op ook..." Zit er even ontzettend doorheen. Niet alleen vanwege dit, maar vanwege het feit dat dit weer het zoveelste is. Het hoeft allemaal niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:49 schreef thomas26 het volgende:
[..]
ach, wat jammer ... kop op, meid !
Ik heb eigelijk nog nooit gehad dat ik er niet naartoe wilde...ik ging altijd voor mezelf zodat het beter word (niet dat er enige vooruitgang is volgens mij, maar kan wel een uurtje praten met iemand)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Moet nu naar de psych, en ik wil echt niet..................................
en wat was er dan met je aan de handquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb eigelijk nog nooit gehad dat ik er niet naartoe wilde...ik ging altijd voor mezelf zodat het beter word (niet dat er enige vooruitgang is volgens mij, maar kan wel een uurtje praten met iemand)
OT ::
Sociaal voel ik me echt achtergesteld, ik maak lastig contact met mensen. Onder andere daarom ben ik vervroegt terug van vakantie, waar al mijn vrienden me gewoon lieten vallen. Die gingen liever zuipen en op het strand liggen dan even kijken wat er met mij aan de hand was.
Voel me verloren en eenzaam en alleen, vooral tegenover mijn beste 2 vrienden, die geen seconde aan mij besteed hebben omdat ze alles met elkaar deden.
![]()
Het beroemde derde wiel aan de wagen. Je moet alleen met z'n drieen op vakantie gaan als je echt alledrie elkaar evengoed kent en met elkaar kunt vinden anders krijg je sowieso narigheid met groepjesvorming, lullige opmerkingen....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:20 schreef T1andonly het volgende:
OT ::
Sociaal voel ik me echt achtergesteld, ik maak lastig contact met mensen. Onder andere daarom ben ik vervroegt terug van vakantie, waar al mijn vrienden me gewoon lieten vallen. Die gingen liever zuipen en op het strand liggen dan even kijken wat er met mij aan de hand was.
Voel me verloren en eenzaam en alleen, vooral tegenover mijn beste 2 vrienden, die geen seconde aan mij besteed hebben omdat ze alles met elkaar deden.
![]()
Vandaar dat je zo vrolijk met slotjes aan het strooien bent gegaan.... *en nog bedankt...*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:33 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me fris, helder, wakker, en opgewekt...![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:37 schreef ANGE het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo vrolijk met slotjes aan het strooien bent gegaan.... *en nog bedankt...*
Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat de gesprekken met je psychologequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:33 schreef T1andonly het volgende:
[Ik ging alleen mee op vakantie, om het te proberen. Ik stond op het punt om niet te gaan, maar op aandringen van mijn psychologe toch geprobeerd.
Het doet me goed, ik vind het leuk om met iemand te kunnen praten, maar ik maak heel lastig contact enzo...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat de gesprekken met je psychologe
je wel goed doen, volgens mij gaat het al best wat beter dan een paar weken geleden.
Maar dat kan ook aan mij liggen hoor![]()
Ja Mevrouw,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
niets mee te maken, gewoon gaan
en heeft het ook iets opgeleverd....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja Mevrouw,
ben geweest
Niet echt, voel me nu een stuk slechter als ervoor......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:26 schreef Copycat het volgende:
Hoop dat het je goed heeft gedaan, marcb1974!
Helemaal mee eens, laat het echte leven maar weer beginnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Ik haat vakantie. Ik kan niet wachten tot ik weer serieus aan de slag kan.
Gewoon uitzetten die knop, hou het leven simpel en denk aan je natje en je droogjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:22 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ben enorm zenuwachtig voor van alles. Ik denk te veel...
Tenks voor de tip. Maar ik blijf nog steeds zenuwachtigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten die knop, hou het leven simpel en denk aan je natje en je droogje
Kom es online, ik wil wel weten waarom...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:15 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Tenks voor de tip. Maar ik blijf nog steeds zenuwachtig![]()
Ik moet weer gaan, misschien later nog *introweek en nieuwe school (samenvatting)*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom es online, ik wil wel weten waarom...
En ik maar denken dat je zenuwachtig was om mij weer op MSN te treffenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:17 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik moet weer gaan, misschien later nog *introweek en nieuwe school (samenvatting)*
Grapjasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zenuwachtig was om mij weer op MSN te treffen![]()
Heel normaal!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:11 schreef Ritch het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe bepaalde mensen vanavond tegen mij zullen doen, hopelijk redelijk normaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |