abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21314682
welke vinden jullie de beste en waarom??
ik ben er nog niet uit..
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:06:05 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21314720
Eerste topic hierover!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21314743
De psp omdat de ds 2 schermpjes heeft, dat is alleen maar ingewikkeld. Kijk je naar de map bots je tegen een boom. Dat vind ik nou niet handig.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:09:23 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21314767
De DS omdat de PSP maar een schermpje heeft, dat is alleen maar simpel. Wil je op je 2eschermpje kijken, is die er niet. Dat vind ik nou niet handig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_21314819
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS omdat de PSP maar een schermpje heeft, dat is alleen maar simpel. Wil je op je 2eschermpje kijken, is die er niet. Dat vind ik nou niet handig.
Hey probeer het wel een beetje serieus te houden he, ik heb niks gezegd dat nergens op slaat en dan kom jij met zon houding
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21315030
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hey probeer het wel een beetje serieus te houden he, ik heb niks gezegd dat nergens op slaat en dan kom jij met zon houding

Kijk maar is een filmpje van een DS game!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_21315043
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik ga voor de DS. Op een portable playstation zit ik niet echt te wachten eigenlijk. Spellen als GT4 en shooters zijn gewoon niet handig met een klein schermpje. Plus dat de DS meer mijn soort spellen heeft en dat lijkt me de belangrijkste reden om voor een apparaat te kiezen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_21315144
ik heb een beetje sites zitten kijken en vind toch de psp sterker eruit komen dan de ds, omdat er op de psp ook nog andere mogelijkheden opzitten zoals films kijken en muziek beluisteren. niet dat dat het belangrijkste is maar toch maar mooi meegenomen.
verder vind ik de games er op de ds slechter uitzien dan op de psp.
maar nu nog maar afwachten wat het echte aanbod van de spellen word.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:31:42 #9
63302 rockstah
New World Disorder
pi_21315187
*wacht op bmh met zijn lijstjes
pi_21315753
beetje een zinloze toppic
want de 2 zijn geen concurrenten ondanks ze ongeveer gelijk uit gaan komen.
de psp is 2 of 3x zo duur, qua beeldkwaliteit bijna het dubbele van de DS en daarnaast is het ook nog een portable media device.
het wachten is op de opvolger van de GBA om te concurreren met de psp.
ik wil GT4M en een psp
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21316491
Het is natuurlijk nog even afwachten of alles zo uitpakt als nintendo wil. Ze beloven met een innovatief iets op de markt te komen maar aan de ene kant denk ik dat we alles in dat geval wel al hebben gezien, alleen niet op een handheld. Ik weet ook niet of daar op zit te wachten. Dit om de volgende redenen:
- Dual screen: is in feite iets wat we op de pc al hebben, maar dan scherm in scherm. Mariokart het overzichtje van de baan, mja leuk, maar dat heeft altijd al in mariokart gezeten. Een mapje? Ja die kon je ook al in zeer veel games laten zien met een simpele druk op de knop.
- Touchscreen: dit zou wel leuk kunnen zijn, maar aan de andere kant kan het niet iets meer wat een muist ook kan, voor zover ook niets nieuws, wel leuk om terug te zien op een hand held. Overigens vind ik een normale cursor ook wel prima werken. Bij bijvoorbeeld advance wars kun je ook makkelijk alles selecteren zonder problemen enzo, natuurlijk biedt een touchscreen wel wat meer, maar in mijn ogen niet veel wat een normale cursor niet kan, het maakt het alleen wat makkelijker. Dus of het echt een must is vraag ik me af.
- Wireless stuff: Dat vind ik dan weer wel erg gaaf. Online met je gameboy, als je thuis wifi hebt. Misschien ook wel in een macdonalds ergens, of bij een benzinestation even potje mariokarten.
- Ingebouwde mic: Wat wil je hier nou in hemelsnaam mee, echt niet dat ik tegen een schermpje ga lopen blaten. hooguit FUCK! gdvrdmm, klote kut hoeren, als ik weer is doodga. Maar dat doe ik ook al bij de GBA

Ik weet zeker dat ik de PSP niet zal nemen om zijn mogelijkheden kwa multimediafunctionaliteit, dat interesseerd me niets voor een handheld, als ik dat zou willen koop ik wel een laptop of pda.
Ik vind de grafics van de PSP echter zo veel beter dan die van de DS, en de spellen voor de DS vind ik ook weinig vernieuwend, voor een handheld, dat wel, maar ik hoef al die dingen er niet op. Ik wacht gewoon even af hoe en wat, en bekijk wat anderen ervan vinden. Mocht de DS toch heel leuk worden, ga ik daarvoor natuurlijk. Als de grafics van de PSP geniaal prachtig zijn, dan heeft het toch wel een heel hoog kwijl/gadget gehalte en wordt ik er vanzelf wel verliefd op. Maar aan de andere kant hoef ik op mn handheld helemaal geen 3d. Ik vind een potje marioland 3 ook prachtig. MarioLAN dat is toch wel ook heel aantrekkelijk.

twijfels dus over beide dingen t heeft zn goede dingen, en ze hebben allebij de bekende mindere dingen, maar voorlopig vind ik de GBA eigenlijk nog wel best.
pi_21316545
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:03 schreef MrSkyline het volgende:
beetje een zinloze toppic
want de 2 zijn geen concurrenten ondanks ze ongeveer gelijk uit gaan komen.
de psp is 2 of 3x zo duur, qua beeldkwaliteit bijna het dubbele van de DS en daarnaast is het ook nog een portable media device.
het wachten is op de opvolger van de GBA om te concurreren met de psp.
ik wil GT4M en een psp
hoe kom je erop . tuurlijk zijn de 2 concurrenten, er zullen weinig mensen zijn die beiden gaan kopen. Het feit dat er al twijfels van consumenten welke ze moeten gaan nemen terwijl de dingen in ontwikkeling zijn zegt al genoeg, hoe hard het concurreren is.

Ze worden op het moment allebij ontwikkeld en worden gezien als opvolger van de GBA. Hoewel de apparaten niet echt goed te vergelijken zijn, gaan ze allebij dezelfde doelen vervullen, spelletjes spelen whereever you are.
  maandag 16 augustus 2004 @ 09:22:38 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_21318801
De NDS, omdat ik op een handheld juist andere games wil spelen dan op een console. De PSP lijkt een portable PS2 te worden, en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_21318811
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:22 schreef BMH het volgende:
De NDS, omdat ik op een handheld juist andere games wil spelen dan op een console. De PSP lijkt een portable PS2 te worden, en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
Ben ik het toch een keer met je eens.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_21318873
Nintendo DS, omdat het is een keer wat anders is. Ik heb zelf al een GBA SP dus ik heb eigenlijk al een "normale" handheld". Plus dat de PSP duurder wordt en de spellen evenveel gaan kosten als de spellen voor de consoles.
pi_21319403
Nintendo DS PSP vind ik maar niks vanwege de prijs
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:37:18 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21320627
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:20 schreef W2O het volgende:
Nintendo DS PSP vind ik maar niks vanwege de prijs
Dat is geenr eden aangezien er voor beide apparaten nog niets gemeld is over de prijs
pi_21320986
Maar wel een verwachte prijs. En als die kloppen dan is het prijsverschil enorm.
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:07:25 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_21321238
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste topic hierover!
Niet bepaald nee, maar die schijt search helpt ook niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 16 augustus 2004 @ 12:09:18 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_21321280
Zelf kijk ik eigenlijk nooit naar de hardware, maar meer naar de software die er voor gaat komen. Ik ben een fan van de Nintendo spellen zoals Mario, Zelda, Donkey Kong, etc. Dus daarom zou ik voor de Nintendo DS gaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:12:47 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21321346
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet bepaald nee, maar die schijt search helpt ook niet.
Tis vooral in de DS en PSP topics zelf al geweest. En er nog vele volgen, dus geef het volk maar een topic om te zeiken op de andere
pi_21321480
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 09:22 schreef BMH het volgende:
ik zit niet op een handheld te wachten met ports van de n64
psp dus
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:23:40 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_21321572
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:19 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik zit niet op een handheld te wachten met ports van de n64
psp dus
Er zijn geen ports.
pi_21321582
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:50 schreef kiw het volgende:

[..]

hoe kom je erop . tuurlijk zijn de 2 concurrenten, er zullen weinig mensen zijn die beiden gaan kopen. Het feit dat er al twijfels van consumenten welke ze moeten gaan nemen terwijl de dingen in ontwikkeling zijn zegt al genoeg, hoe hard het concurreren is.

Ze worden op het moment allebij ontwikkeld en worden gezien als opvolger van de GBA. Hoewel de apparaten niet echt goed te vergelijken zijn, gaan ze allebij dezelfde doelen vervullen, spelletjes spelen whereever you are.
nee het is geen gba opvolger, het is een compleet nieuw type console, ga maar eens goed de interviews lezen, in een van die interviews word het letterlijk gezegd.
en het zijn geen concurrenten want ze zijn niet aan elkaar gewaagd, en naast het feit dat ze spelletjes kunnen afspelen zijn het 2 compleet verschillende apparaten.
iemand die een psp wil hebben zal echt niet aan het twijfelen worden gebracht door een DS en anders om ook niet.
de opvolger van de gba zal veel beter worden dan de DS en de PSP..
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21321610
mario ds = mario 64...
en ik heb ook de gba sp ...de leukste spellen (op golden sun 1 en 2 na dan) waren toch echt de SNES poortjes...kwam weinig nieuws op uit...behalve mario and luigi en metroid fusion dan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')