Het is natuurlijk nog even afwachten of alles zo uitpakt als nintendo wil. Ze beloven met een innovatief iets op de markt te komen maar aan de ene kant denk ik dat we alles in dat geval wel al hebben gezien, alleen niet op een handheld. Ik weet ook niet of daar op zit te wachten. Dit om de volgende redenen:
- Dual screen: is in feite iets wat we op de pc al hebben, maar dan scherm in scherm. Mariokart het overzichtje van de baan, mja leuk, maar dat heeft altijd al in mariokart gezeten. Een mapje? Ja die kon je ook al in zeer veel games laten zien met een simpele druk op de knop.
- Touchscreen: dit zou wel leuk kunnen zijn, maar aan de andere kant kan het niet iets meer wat een muist ook kan, voor zover ook niets nieuws, wel leuk om terug te zien op een hand held. Overigens vind ik een normale cursor ook wel prima werken. Bij bijvoorbeeld advance wars kun je ook makkelijk alles selecteren zonder problemen enzo, natuurlijk biedt een touchscreen wel wat meer, maar in mijn ogen niet veel wat een normale cursor niet kan, het maakt het alleen wat makkelijker. Dus of het echt een must is vraag ik me af.
- Wireless stuff: Dat vind ik dan weer wel erg gaaf. Online met je gameboy, als je thuis wifi hebt. Misschien ook wel in een macdonalds ergens, of bij een benzinestation even potje mariokarten.
- Ingebouwde mic: Wat wil je hier nou in hemelsnaam mee, echt niet dat ik tegen een schermpje ga lopen blaten. hooguit FUCK! gdvrdmm, klote kut hoeren, als ik weer is doodga. Maar dat doe ik ook al bij de GBA
![]()
Ik weet zeker dat ik de PSP niet zal nemen om zijn mogelijkheden kwa multimediafunctionaliteit, dat interesseerd me niets voor een handheld, als ik dat zou willen koop ik wel een laptop of pda.
Ik vind de grafics van de PSP echter zo veel beter dan die van de DS, en de spellen voor de DS vind ik ook weinig vernieuwend, voor een handheld, dat wel, maar ik
hoef al die dingen er niet op. Ik wacht gewoon even af hoe en wat, en bekijk wat anderen ervan vinden. Mocht de DS toch heel leuk worden, ga ik daarvoor natuurlijk. Als de grafics van de PSP geniaal prachtig zijn, dan heeft het toch wel een heel hoog kwijl/gadget gehalte en wordt ik er vanzelf wel verliefd op. Maar aan de andere kant hoef ik op mn handheld helemaal geen 3d. Ik vind een potje marioland 3 ook prachtig. MarioLAN
![]()
dat is toch wel ook heel aantrekkelijk.
twijfels dus over beide dingen
![]()
t heeft zn goede dingen, en ze hebben allebij de bekende mindere dingen, maar voorlopig vind ik de GBA eigenlijk nog wel best.