maarre Loek,kon je ons niet missen?quote:Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef bier04 het volgende:
Het ging idd een beetje teveel over Ajax vandaag.
quote:Op zondag 12 september 2004 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maarre Loek,kon je ons niet missen?
Ik mag toch wel lief lachen ?quote:Op zondag 12 september 2004 23:48 schreef bier04 het volgende:
[..]
Ben jij mod!!!?
LoekB,Loek-B,Viper-X,RuudGullit....zeg het maarquote:Op zondag 12 september 2004 23:47 schreef bier04 het volgende:
Ben Loek nietLeuk dat iedereen dat denkt. Denk maar even na en je weet wie ik wel ben!!
ik denk dat ik voor die club ga worden,stoer manquote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
-Arsnela
Hugo vond een nulletje of 3 een goed resultaat tegen Arsenal komende week. Hij kan wel eens gelijk hebben vrees ik voor PSV.quote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En nu gaan we het over PSV-Arsnela hebben.
Geen woord over PSV. Alleen over Bergkamp. Heerlijk.
14.09.2004 CL 1R Arsenal v PSV <-- daar kan je verder over Bergkamp pratenquote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En nu gaan we het over PSV-Arsnela hebben.
Geen woord over PSV. Alleen over Bergkamp. Heerlijk.
Dat is toch overal zo? Als Kezman werd uitgescholden hoorde je daar psv over klagen, maar tijdens hun thuiswedstrijden werden spelers van de tegenpartij ook het graf in gewenst.quote:Op maandag 13 september 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
die koemant gebeurt ook in andere stadions zegt hij dan, ipv dat hij gewoon eerlijk zegt dat het ook in de Arena gebeurt en dat dat maar afgelopen moet zijn etc. etc. nee hij houdt t altijd van ajax af. Hetzelfde als hij wint is het we en hij verliest is het "ze" vandaag ook weer
Is aan te radenquote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor die club ga worden,stoer man
klopt en als hiddink het dan ook vooral over anderen zou hebben zou ik me daar ook aan ergeren.quote:Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toch overal zo? Als Kezman werd uitgescholden hoorde je daar psv over klagen, maar tijdens hun thuiswedstrijden werden spelers van de tegenpartij ook het graf in gewenst.
Zelfde gezeur nu als met Feyenoord-Twente: die vuurwerkgeluiden hoorde je twee seizoenen geleden ook in Amsterdam ()
Het valt mij wel op dat het wel erg hip is om Van der Vaart + aanhang te beschimpen. Het blijkt wel weer dat Nederlanders niet houden van mensen die opvallen.
Duh heel Midden-Noord zou dat ook wel willen!quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt en als hiddink het dan ook vooral over anderen zou hebben zou ik me daar ook aan ergeren.
En die spreekkoren over Silvie zijn echt onzin, ben blij voor Rafael dat hij erop mag kruipen elke avond, zou k ook wel willen
dan moet je zingen "Silvie trekt nu dr truitje uit"quote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Duh heel Midden-Noord zou dat ook wel willen!
Het is gewoon om van der Vaart zenuwachting te maken zodat ie fouten gaat maken.
Youri Mulder zag er de humor nog wel van in... van die vuurwerkgeluiden......quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vind vuurwerkgeluiden wel een stukkie onbeschofer dan het beledigen van Meis.
Dan spreekt ie waarschijnlijk voor zichzelf.quote:Op maandag 13 september 2004 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Youri Mulder zag er de humor nog wel van in... van die vuurwerkgeluiden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |