abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21296004
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling

Heden :
Gaan al die tekenfilms over geweld en elkaar met kaartjes diertjes of wat dan ook te lijf gaan
Is het allemaal of Japanse troep of Amerikaanse shit dat zo ziek is dat het niet eens word
uitgezonden in Amerika.
Is al die shit Nederlands gesproken zelfs de gold old Eek!
Is Michelle vervangen door het gedrocht Kim-Lian
Wouter en Berko zijn vervangen door een dikke mongool die zich verkleed als rapper.
brengt foxkids 7 cd’s per jaar uit.
is van alle tekenfilms die ze uitzenden van alles te koop.
Zenden ze alleen nog maar herhalingen uit

Conclusie : het in mijn tijd ooit oh zo toffe foxkids is veranderd in een Amerikaanse/Japanse geld machine met alleen maar schreeuw series.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:33:00 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21296013
Je wordt oud, _bigmac_. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21296021
je vergeet beugelbekkie
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:34:16 #4
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21296028
Ben het wel met je eens...vooral het nederlands maken van Eek!
En ik heb een hekel aan die domme Pokemon achtige tekenfilms, maar ik behoor dan ook niet echt tot de doelgroep

Edit: ik verwar het nu met Nickelodeon

[ Bericht 14% gewijzigd door Noca op 15-08-2004 01:40:04 ]
pi_21296045
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:33 schreef BVO het volgende:
Je wordt oud, _bigmac_. .
Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeon
alleen de namen van de series is al genoeg

Vroeger:
David de kabouter
Barbapapa
Sinbad de zeeman
Boes
Ovide

En nog veel meer allemaal top

en nu :

Spongebob
Fairly odd Parents
en al die andere onzin die grappig hoort te zijn.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:39:21 #6
32974 Xante
Levend en wel
pi_21296081
Eens. .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:41:39 #7
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_21296111
tja, die roodharige Z actrive die ook nog eens DENKT te kunnen zingen tja, gedwongen euthenasie zou enigsinds gepast zijn, ZEKER na het play backen en dus verkrachten van Kim Wilde's Kids in america.
pi_21296123
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids

Samurai pizza cats
Transformers
en Ovide weer op tv !
pi_21296182
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
pi_21296211
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Barbapapa
Straks ga je nog beweren dat ze de berenboot weer moeten herhalen. Oh ja dat doen ze al
pi_21296215
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill ... Maar power Rock was gewoon te lauw

En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s

En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...

Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
pi_21296230
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:51 schreef Crazykill het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill ... Maar power Rock was gewoon te lauw

En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s

En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...

Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moest zo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
pi_21296231
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
pi_21296232
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids

Samurai pizza cats
Transformers
Samurai Pizza Cats

En van Transformers,dan moeten ze wel de ORIGINELE Transformers zetten, dat de goeien die auto's zijn en de slechterikken die vleigtuigjes zijn
pi_21296245
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
pi_21296248
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:53 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moest zo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
Whahahahahhah jah man ...

Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"
---

En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed
pi_21296250
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
Helaas ook deze serie overdag gesyngroniseerd naar het Nederlands... Niet te vergeten dat Foxkids nu een nieuwe naam heeft die nog achterlijker is...

Maar idd, ben ik het met de meesten eens, wat ooit een leuke zender was om af en toe naar te kijken is nu ronduit bagger.
pi_21296266
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:55 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
's Ochtends volgens mij, ik zal wel even kijken op de site.
pi_21296267
BTW. Bobby's World was toen ook wel leuk, die keek ik altijd tussen de middag als we van school "pauze" hadden .... (basisschool dat je tussen de middag naar huis gaat enz.)
pi_21296270
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:56 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Whahahahahhah jah man ...

Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"
---

En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind
pi_21296279
JETIX.
pi_21296289
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:57 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh

Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis
pi_21296301
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef =HellFire= het volgende:
JETIX.
klinkt al erg .
Ik heb trouwens gehoord dat over een half jaar ook Disney Channel in Nederland op de buis verschijnt. Is iemand in Amerika geweest die weet wat ze daar zo al uitzenden ??
Ik gok op al rip off series uit de films zo als Tarzan enzo.
pi_21296310
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh

Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis
hehe volgens mij zijn die er niet hoor
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:03:26 #25
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21296317
Van mij mag FK wel Gundam SEED, Kenshin, Naruto, Soukyu no Fafner wel uitzenden hoor
Maar dan wel in het japan anders krijgt de zendcoordinator ruzie met mij en heel wat vrienden van me die ook Anime-leip zijn
pi_21296325
Nou het echte oude kindernet is het inderdaad niet, maar er komen wel wat programma's langs.
http://www.nickelodeon.nl(...)uleTodaysShows.jhtml
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:05:04 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21296341
Ga maar eens verder met mijn anime film.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21296355
enigste mooie aan die zender is hillary duff
alleen toen was ze nog iets te jonger
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:07:37 #29
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21296374
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:05 schreef Megumi het volgende:
en wat is jij nu aant kijken

Ikke Soukyu no Fafner (Dead Aggressor) ep 5 en daarna de dubbele ep van Naruto
pi_21296395
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

en wat is jij nu aant kijken

Ikke Soukyu no Faner (Dead Aggressor) ep 5 en daarna de dubbele ep van Naruto
Doe dat ergens anders
Mijn laatste anime was trouwens immoral sisters bij me neef
  zondag 15 augustus 2004 @ 02:11:42 #31
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21296419
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:09 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Doe dat ergens anders
Mijn laatste anime was trouwens immoral sisters bij me neef
Jij hentai

pi_21296423
Ik vindt de FoxKids van tegenwoordig tof hoor
- Beugelbekkie
- Kids from room 402
- Shinchan

Vroeger keek ik trouwens nooit naar FoxKids, kindernet was 'het'
Ik ben trouwens nog steeds op de eerste Dommel DVD aan het wachten
pi_21296481
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef Johnnn het volgende:
- Beugelbekkie
- Kids from room 402
- Shinchan

Ik ben trouwens nog steeds op de eerste Dommel DVD aan het wachten
Kindernet toen foxkids kwam was Kindernet voor mij altijd al afgelopen toen ik uit school kwam.
pi_21296513
Dan doen ze ook al bij Cartoon network en Nickelodeon dat nasynchroniseren... Ik wordt er ziek van... Ook 10.000 herhalingen... pff echt zonder, vooral als je een tekenfilm eerst all jaren in het engels gezien hebt.... Meest mislukte nasynchronisatie is nog wel die van Johnny Bravo naar het Nederlands, volledige verwijzing naar Elvis is weg, het klinkt niet, het is niet leuk, het is gewoon puur kut.... KLOOTZAKKEN...

Tevens is het dom, want ik heb veel van mijn engels in mijn jeugd geleerd door TV en computers, ik had er een zeer grote voorsprong door waarvan ik nu nog geniet op mijn gedeeltelijk engelse school (Europese School)... De kinderen van nu leren geen ene fuck, alleen het sillouet van de een of andere ruftende ruk-pokemon uit duizenden herkennen...

Spiderman was altijd vet stoer X-men ook al....

Ik vind Dragonball ook wel geinig ...
Wees eens stil...
pi_21296546
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:21 schreef Mosselman het volgende:
Dan doen ze ook al bij Cartoon network en Nickelodeon dat nasynchroniseren... Ik wordt er ziek van... Ook 10.000 herhalingen... pff echt zonder, vooral als je een tekenfilm eerst all jaren in het engels gezien hebt.... Meest mislukte nasynchronisatie is nog wel die van Johnny Bravo naar het Nederlands, volledige verwijzing naar Elvis is weg, het klinkt niet, het is niet leuk, het is gewoon puur kut.... KLOOTZAKKEN...

Tevens is het dom, want ik heb veel van mijn engels in mijn jeugd geleerd door TV en computers, ik had er een zeer grote voorsprong door waarvan ik nu nog geniet op mijn gedeeltelijk engelse school (Europese School)... De kinderen van nu leren geen ene fuck, alleen het sillouet van de een of andere ruftende ruk-pokemon uit duizenden herkennen...

Spiderman was altijd vet stoer X-men ook al....

Ik vind Dragonball ook wel geinig ...
Ook een voordeel idd door die tekenfilms liep ik ook altijd heel ver voor met engels.
pi_21296561
Wacht wat lees ik doen ze nu op cartoonnetwork ook al van die shit naar het Nederlands
En ik wou nog wel een decorder kopen.
pi_21296839
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Van mij mag FK wel Gundam SEED, Kenshin, Naruto, Soukyu no Fafner wel uitzenden hoor
Maar dan wel in het japan anders krijgt de zendcoordinator ruzie met mij en heel wat vrienden van me die ook Anime-leip zijn
Ehm liever niet. Dan gaan ze het dubben in het engels . Download toch liever fansubs tbh
  zondag 15 augustus 2004 @ 04:00:31 #38
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21297163
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 03:16 schreef SFW het volgende:

[..]

Ehm liever niet. Dan gaan ze het dubben in het engels . Download toch liever fansubs tbh
weet ik, Ik koester stille hoop dat er ooit iemand wordt aangenomen met het animehart op de goede plek Da wil zeggen Ondertitelen die hap en niet de stemmen verneuken
  zondag 15 augustus 2004 @ 04:05:10 #39
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_21297187
Fun Factory op Sky Channel die hadden leuke series....
Transformers, He-man, She-ra, Thundercats (iets later), Bravestar en ga maar door....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_21297194
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 04:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

weet ik, Ik koester stille hoop dat er ooit iemand wordt aangenomen met het animehart op de goede plek Da wil zeggen Ondertitelen die hap en niet de stemmen verneuken
Lijkt me niet. Kijk maar naar DBZ
pi_21297413
Stel je voor DBZ in het nederlands.... of is dat al gebeurd? nee toch hoop ik....
Wees eens stil...
pi_21297432
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 05:47 schreef Mosselman het volgende:
Stel je voor DBZ in het nederlands.... of is dat al gebeurd? nee toch hoop ik....
Gelukkig niet
pi_21297660
helemaal mee eens, en het erste is dat ze ook nog is alles herhalen, herhalen op zich is geen probleem, maar je kan niet en 1 week tijd 10 keer dezelfde beugelbekkie laten zien .

maar bij nickelodeon komt Calimero nog snachts, da's wel een troost voor mij hoor
"To avoid a law suit, we'll just call her Sue (or "that girl who likes to sniff lots of glue").
The reason I know that this is the case is when she blow her nose, the Kleenex sticks to her nose
pi_21299356
Vroeger was alles beter

De oude Inspector Gadget zoals het eerst was.
Ovide
Spiderman

Een paar jaar geleden was er zondagochtend op rtl-4 ook nog wel wat goeds zoals
Phantom 2040
ReBoot

vroeger :')
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:57:47 #45
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21299360
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 05:47 schreef Mosselman het volgende:
Hoewaaa, mijn kracht-level is nu al 4 miljoen zevenhorderddrieentwintigduizendsvierhonderdtweeentwintig!
Het leek zo'n goed idee...
pi_21299805
Vroeger had je nog Telekinds op zaterdag en Teleteens op zondag ( are you afraid of the dark )

En je had ook Cartoon Network waar ze Dexter's Lab en Cow & CHicken hadden...

Nu zijn al die tekenfilms zo gewelddadig en ze gaan gewoon nérgens over
Что было, то прошло..
pi_21299859
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef Andoire het volgende:
Vroeger had je nog Telekinds op zaterdag en Teleteens op zondag ( are you afraid of the dark )

Gelukkig is Anniko op tv gebleven, nu bij de publieke omroep.
pi_21301321
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef Andoire het volgende:

psies

Pokemon: die twee meisjes met die R op de shirt proberen dat gele beest te stelen dat lukt eerst dat gele beest doet een bliksem achtig iets dat gele beest is weer vrij en weer verder naar de volgend afl waar in weer precies het zelfde komt

Beugelbekkie: Meisje heeft een probleem en aan het einde is alles weer goed

wzzp Eddy : Eddy bedenkt een grap grap gaat goed op het einde doet Eddy wat doms en het hele dorp komt achter hem aan.
pi_21301659
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Vroeger was alles beter

De oude Inspector Gadget zoals het eerst was.
Ovide
Spiderman

Een paar jaar geleden was er zondagochtend op rtl-4 ook nog wel wat goeds zoals
Phantom 2040
ReBoot

vroeger
Reboot en Beast Wars
pi_21301663
eddy? andy is het
pi_21301664
Fairly odd parents, Spongebob Squarepants, As told by Ginger (dat kleine broertje maakt het leuk de rest is bullshit cliche) en euh.... nog wel een paar, zijn perfect acceptabel in het nederlands.... Fairly odd parents is bijvoorbeeld tientalle malen droger in het Nederlands dan in het engels.

Cartoon network cartoons echter MOETEN echt in het engels... vooral Johnny Bravo.... en Angela Annaconda ook al....
Wees eens stil...
pi_21301755
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:08 schreef Mosselman het volgende:
Fairly odd parents, Spongebob Squarepants, As told by Ginger (dat kleine broertje maakt het leuk de rest is bullshit cliche) en euh.... nog wel een paar, zijn perfect acceptabel in het nederlands.... Fairly odd parents is bijvoorbeeld tientalle malen droger in het Nederlands dan in het engels.

Cartoon network cartoons echter MOETEN echt in het engels... vooral Johnny Bravo.... en Angela Annaconda ook al....
ginger vind ik nog wel leuk.
die andere twee die jij opnoemt vind ik ook maar rommel.
pi_21301842
Er zijn nog wel een paar leuke dingen, zoals Lizzie McGuire en Beugelbekkie.

Dat nasynchroniseren is inderdaad erg jammer. Vroeger was ik helemaal fan van Hey Arnold en Angela Anaconda, maar nu ze in het Nederlands zijn is er geen ruk meer aan.
pi_21302290
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:16 schreef Toeps het volgende:
Er zijn nog wel een paar leuke dingen, zoals Lizzie McGuire en Beugelbekkie.

Dat nasynchroniseren is inderdaad erg jammer. Vroeger was ik helemaal fan van Hey Arnold en Angela Anaconda, maar nu ze in het Nederlands zijn is er geen ruk meer aan.
Vooral Angela is echt pure bagger zooi geworden....
Wees eens stil...
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:33:06 #55
87879 Rowdie
Het is patat
pi_21303082
ik had ik mijn jeugd nog nooit foxkids gekeken , kregen we pas op de kabel toen ik 13 was ofzo, en vond ik geen fuck aan !
En het zijn ook Kroten
pi_21303490
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:33 schreef Rowdie het volgende:
ik had ik mijn jeugd nog nooit foxkids gekeken , kregen we pas op de kabel toen ik 13 was ofzo, en vond ik geen fuck aan !
Idd foxkid is niet echt leuk nee... Cartoon Network en Nickelodeon ownen hard
Wees eens stil...
pi_21303649
De invloed van de Amerikaanse tekenfilmwereld, maar zeker ook de Japanse hebben dat soort zenders "zwaar verneukt".. Ook ik keek rond mijn 8/9/10de naar die zender toen het nog enigzins normaal was... nu hoor je de hele dagen (heb een broertje en zusje die er nog regelmatige naar kijken in dezelfde ruimte als de pc staat) vage japanse kreten... waar het heen moet met die zender: al sla je me dood..

Dat het Japanse Pokemon-gebeuren al geruime tijd op fox kids te vinden was is nog tot daar aan toe, maar het aandeel van de Japanners en Amerikanen op deze eens zo Nederlandse kinderzender is veel te groot geworden en breidt zich nog steeds uit..

En om nou ff eerlijk te zijn, keek ik toch liever naar Silvie Meis als presentatrice dan naar die Kim Lian die er nu schijnt te zitten...
...niets aan toe te voegen...
pi_21303758
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef Johnnn het volgende:
- Shinchan

Ik keek wel naar foxkids lekker in het weekend, Eek the cat,life with loui,Goosebumps,the new archies, inspector gadget
pi_21303882
Ik word ook alweer nostalgisch.

Alfred J. Kwak, waar ben je?
pi_21303901
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef Marruk het volgende:

op ketnet komt dat weer
pi_21303966
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef Marruk het volgende:

Yorin... in de ochtend
Wees eens stil...
pi_21304147
Ik mis Boes en Dommel
pi_21304200
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:27 schreef SFW het volgende:
Ik mis Boes en Dommel
Die kwamen tot voorkort nog wel op nickelodeon... nu niet meer ... Ze ruleden inderdaad het dak eraf...
Wees eens stil...
pi_21304265
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:29 schreef Mosselman het volgende:

[..]

Die kwamen tot voorkort nog wel op nickelodeon... nu niet meer ... Ze ruleden inderdaad het dak eraf...
boes kwam op yorkiddin en is nooit op nickelodeon uitgezonden! dommel wel ja
pi_21304583
hmmm
Wees eens stil...
pi_21304587
Er was ook zon tekenfilm op kindernet die duurde maar 5 minuten. Waren die 2 van die simpel getekende mannetjes die altijd ruzie deden maken om bovenin een palmboom te zitten. Weet de naam niet meer :/
pi_21304685
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:18 schreef Mosselman het volgende:

[..]

Yorin... in de ochtend
Dan ben ik toch nog lang niet wakker dude
pi_21305053
Ik vind Fairly Odd Parents cool in het Nederlands !!!
pi_21305639
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:00 schreef marc16 het volgende:
De invloed van de Amerikaanse tekenfilmwereld, maar zeker ook de Japanse hebben dat soort zenders "zwaar verneukt".. Ook ik keek rond mijn 8/9/10de naar die zender toen het nog enigzins normaal was... nu hoor je de hele dagen (heb een broertje en zusje die er nog regelmatige naar kijken in dezelfde ruimte als de pc staat) vage japanse kreten... waar het heen moet met die zender: al sla je me dood..

Dat het Japanse Pokemon-gebeuren al geruime tijd op fox kids te vinden was is nog tot daar aan toe, maar het aandeel van de Japanners en Amerikanen op deze eens zo Nederlandse kinderzender is veel te groot geworden en breidt zich nog steeds uit..

En om nou ff eerlijk te zijn, keek ik toch liever naar Silvie Meis als presentatrice dan naar die Kim Lian die er nu schijnt te zitten...
Ik kijk er eigenlijk vrijwel nooit naar, maar ze zenden inderdaad slechte anime uit. Als ze nou een wat betere uitzonden ipv niveau pokémon/dbz zou het nog wat kunnen worden, zo krijg je meteen dat half Nederland anime kut en kinderachtig vind

*edit: En chin-chan (schrijf je het zo?) is misschien nog wel het ergste, wat is dat slecht getekend zeg Nee, dat heet niet nieuwe stijl, dat heet niveau-kleuter-tekening
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_21305640
Schin Chan!
pi_21305838
Het is idd erg. Tegenwoordig kan ik nog wel lachen om Spongebob en shin-chan, maar verder is er helemaal niets.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21306306
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef Steeven het volgende:
Het is idd erg. Tegenwoordig kan ik nog wel lachen om Spongebob en shin-chan, maar verder is er helemaal niets.
Spongebob is ook bagger
pi_21310487
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef GSMboy het volgende:
Sumurai Pizza Cats . Ik mis ze
me 2
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:34:42 #75
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_21312575
Ik weet het, het is frustrerend hoe alles in de loop der tijd commerciëel verkracht en kapot wordt herhaald. C'est triste.

Maar ja erger zijn die heikneuters die mij er proberen voor te enthousiasmeren.

Eek:
1. "It never hurts to help"
2. "Fat??? Is she?(commentaar over annabelle's figuur).
More corn!!!
pi_21312901
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Stel je niet aan. Japanse versies zullen nooit rendabel zijn en daar zal geen hond naar kijken.
Gelukkig zendt Cartoon Network in Amerika wél anime uit en veel dubs zijn helemaal zo slecht niet. Vooral de Gundam dubs.
pi_21313793
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef GSMboy het volgende:
Samurai Pizza Cats . Ik mis ze :'(
Samurai Pizza Cats waren leuk
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef Opie het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Japanse versies zullen nooit rendabel zijn en daar zal geen hond naar kijken.
Gelukkig zendt Cartoon Network in Amerika wél anime uit en veel dubs zijn helemaal zo slecht niet. Vooral de Gundam dubs.
Nee het zal inderdaad niet gebeuren, misschien dat ze engelse dubs uitzenden maar de nederlandse dubs zijn gewoon kut. Stel je Chobits voor in het Nederlands
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_21314013
Goed topic Big Mac

Eind jaren 80 keek ik Kindernet daar herhaalden ze alle series die ooit door de Tros en de publieke omroepen van zowel Nederland en Belgie werden uitgezonden, zoals Ovide, B&A, Boes, Alfred J. Kwak, Dommel, David de Kabouter, Maple Town, Secret Valley, Nils Holgerson en veel meer.
Samson zond toen het nog om de tekenfilms en niet om de flauwheid ging ook tekenfilms uit(ik snap sowieso dat die show onveranderd als die is nog draait maargoed)

Fox Kids begon geweldig met al die buitenlandse tekenfilms uit de jaren 80, zoals de Samurai Pizza Cats, Peter Pan the Animated Series (dus niet diegene op het laatst), Adventures of Pinocchio, X-men, Inspector Gadget, Bobby's World, Dennis the Menace, enz.

Eigenlijk is het pas stom geworden met die Pokemon introductie, toen kwamen Digimon, Montano, Metabots, en al die robotachtige vechtachtige tekenfilms waar alle afleveringen hetzelfde is.
Waar geen spanning en avontuur in zit en totaal zonder verhaal.

Mensen in een nostalgische bui moeten eens rondkijken op http://www.kindertv.org

Tekenfilms van nederlandse bodem, ik vraag me af wanneer en waarom alle tekenfilms uit het buitenland geimporteerd moesten worden, gebrek aan inspiratie ofzo?
Een heer met stijl
pi_21314136
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed topic Big Mac

Eind jaren 80 keek ik Kindernet daar herhaalden ze alle series die ooit door de Tros en de publieke omroepen van zowel Nederland en Belgie werden uitgezonden, zoals Ovide, B&A, Boes, Alfred J. Kwak, Dommel, David de Kabouter, Maple Town, Secret Valley, Nils Holgerson en veel meer.
Samson zond toen het nog om de tekenfilms en niet om de flauwheid ging ook tekenfilms uit(ik snap sowieso dat die show onveranderd als die is nog draait maargoed)

Fox Kids begon geweldig met al die buitenlandse tekenfilms uit de jaren 80, zoals de Samurai Pizza Cats, Peter Pan the Animated Series (dus niet diegene op het laatst), Adventures of Pinocchio, X-men, Inspector Gadget, Bobby's World, Dennis the Menace, enz.

Eigenlijk is het pas stom geworden met die Pokemon introductie, toen kwamen Digimon, Montano, Metabots, en al die robotachtige vechtachtige tekenfilms waar alle afleveringen hetzelfde is.
Waar geen spanning en avontuur in zit en totaal zonder verhaal.

Mensen in een nostalgische bui moeten eens rondkijken op http://www.kindertv.org

Tekenfilms van nederlandse bodem, ik vraag me af wanneer en waarom alle tekenfilms uit het buitenland geimporteerd moesten worden, gebrek aan inspiratie ofzo?
HVB ik ben het gewoon totaal met je eens

alle series die jij op noemt

Ovide, B&A, Boes, Alfred J. Kwak, Dommel, David de Kabouter, Maple Town, Secret Valley, Nils Holgerson

en

Samurai Pizza Cats, Peter Pan the Animated Series (dus niet diegene op het laatst), Adventures of Pinocchio, X-men, Inspector Gadget, Bobby's World, Dennis the Menace,

zijn precies die series waarom ik altijd naar foxkids en Kindernet keek.

En Pokemon en die Timon waren eigelijk het begin van het einde bij foxkids.
pi_21314192
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zal waarschijnlijk goedkoper zijn. Ze kopen de rechten van die tekenfilms, huren een paar stemacteurs in en dan kan het uitgezonden worden. Wat ook denk ik meegespeeld heeft is dat met die nieuwe tekenfilms er ook allemaal speelgoed etc. verkocht wordt die gebaseerd zijn op de series.
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:44:08 #81
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21314280
eigenlijk moet er een oldschool kanaal komen met o.a:

C.O.P.S
Heathcliffe
Jayce and the Wheeled Warriors
Spiderman
X-men
Transformers
M.A.S.K
Die gast die in die Nintendo wereld wordt gedropt, ben naam vergeten
enzov enzov
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_21314316
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef seto het volgende:
eigenlijk moet er een oldschool kanaal komen met o.a:

C.O.P.S
Heathcliffe
Jayce and the Wheeled Warriors
Spiderman
X-men
Transformers
M.A.S.K
Die gast die in die Nintendo wereld wordt gedropt, ben naam vergeten
enzov enzov
Met dan een mixvan de oude foxkids progammas pizza cats enz
de oude kindernet series B&A sinbad Ovide Boes noem maar op
en wat jij hier noemt.
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:48:33 #83
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21314363
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:45 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Met dan een mixvan de oude foxkids progammas pizza cats enz
de oude kindernet series B&A sinbad Ovide Boes noem maar op
en wat jij hier noemt.
we richten een nieuw kanaal op genaamd fok! kids?
Seto is zo ene baas he
pi_21314380
Eek the cat in het Nederlands

Echt, televisie van tegenwoordig. Ik mis het
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_21314388
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:48 schreef seto het volgende:

[..]

we richten een nieuw kanaal op genaamd fok! kids?
haha even met de admins bellen over de rechten
pi_21314459
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eek the cat in het Nederlands

Echt, televisie van tegenwoordig. Ik mis het
tegenwoordig download ik het nog wel is met de engelse stemmen veel beter
pi_21314463
Nickolodeon is ook vreselijk, er komt heel langzaam steeds meer zooi bij, alle oude kindernet tekenfilmpjes verdwijnen steeds meer en meer en zijn bovendien naar de nacht verschoven.
Alleen Calimero, de berenboot en Bassie en Adriaan zijn er 's nachts nog.
Ik heb zelfs gehoord dat B&A voor de meeste kijkcijfers zorgt.

En degenen die die Nickolodeon zooi wel leuk vinden, vinden dat volgens mij enkel omdat ze gewoon niet beter weten.
Een heer met stijl
pi_21314489
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nickolodeon is ook vreselijk, er komt heel langzaam steeds meer zooi bij, alle oude kindernet tekenfilmpjes verdwijnen steeds meer en meer en zijn bovendien naar de nacht verschoven.
Alleen Calimero, de berenboot en Bassie en Adriaan zijn er 's nachts nog.
Ik heb zelfs gehoord dat B&A voor de meeste kijkcijfers zorgt.

En degenen die die Nickolodeon zooi wel leuk vinden, vinden dat volgens mij enkel omdat ze gewoon niet beter weten.
Ja Calimero daar blijf ik voor op altijd.
Maar ze zenden bij Nickelodeon nou wel oude tekenfilms uit maar dat zijn dan slechte zo als
Kuifje en die serie met die tijgers.
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:55:16 #89
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21314505
komt er eigenlijk ergens nog wel eens alfred jodocus kwak?

daar was ik zooooo gek van toen ik klein was
Seto is zo ene baas he
pi_21314511
Nickelodeon zendt ook bassie en adriaan nog uit
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:55:49 #91
69994 seto
-|||--------|||-
pi_21314516
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:54 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ja Calimero daar blijf ik voor op altijd.
Maar ze zenden bij Nickelodeon nou wel oude tekenfilms uit maar dat zijn dan slechte zo als
Kuifje en die serie met die tijgers.
kuifje is cool, ok

Seto is zo ene baas he
pi_21314529
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef seto het volgende:

[..]

kuifje is cool, ok

Dat vind ik ook
pi_21314531
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef seto het volgende:
komt er eigenlijk ergens nog wel eens alfred jodocus kwak?

daar was ik zooooo gek van toen ik klein was
Yorin heeft het weer een tijdje uitgezonden.
pi_21314933
Teddy Ruxpin?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21314970
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:18 schreef Steeven het volgende:
Teddy Ruxpin?
dat is 3 jaar terug nog uitgezonden toen kindernet op net5 uitzond net als ovide nu lijkt dat voor mij een eeuwigheid terug
pi_21315060
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 02:05 schreef Megumi het volgende:
Jij en jou anime...

Hoe kun je nou alles puur leuk vinden omdat het in anime stijl is getekend...
Jupiler is goed
pi_21316404
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:18 schreef Steeven het volgende:
Teddy Ruxpin?
Ik mis Teddy Ruxpin ook
pi_21316707
Mad Jack the Pirate roeleert!!!!!!! snuck!!!!
  maandag 16 augustus 2004 @ 06:00:42 #99
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21318063
Tegenwoordig heb je DVD en DiVX en nooit meer irri-reclame er doorheen
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:27:46 #100
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21321640
Je hebt gelijk _bigmac_

Vroeger was het cooooool

Met die grot waar Wouter presenteerde en Wacky Wake Up

Nu is het allemaal "ongeïnspireerde bagger"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21322650
Tante Soesa
Keek ik vroeger altijd naar
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:22:52 #102
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21322665
Sassefras
en het bed Bob
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21322688
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Sassefras
en het bed Bob
pi_21323550
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
Ja Soesa daar heb ik een keer zo hard omgelachen.
Was iets met toverpoeder en de hartenkoning in Disneyland.
Eerst zat die koning achter Soesa aan en toen bedacht Soesa ey waarom ren ik eigelijk .
En was het omgekeerd meesterlijk stukje was dat
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:22:33 #105
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_21328853
quote:
wzzp Eddy : Eddy bedenkt een grap grap gaat goed op het einde doet Eddy wat doms en het hele dorp komt achter hem aan.
het is "what's with andy"
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_21329113
zelf vond ik Telekids altijd goed.. had aardig wat 'oldskool' tekenfilms, maar ook veel nieuwe, zoals een volledige CGI tekenfilm (kan alleen niet op de naam komen.. speelde zich in een computer af, met gamecubes, die ze moesten winnen, omdat anders een gedeelte van de digitale stad kapot ging, en het eeuwige gevecht met virussen (eerst megabyte, later veranderde hij in Gigabyte )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_21329232
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:33 schreef Bensel het volgende:
zelf vond ik Telekids altijd goed.. had aardig wat 'oldskool' tekenfilms, maar ook veel nieuwe, zoals een volledige CGI tekenfilm (kan alleen niet op de naam komen.. speelde zich in een computer af, met gamecubes, die ze moesten winnen, omdat anders een gedeelte van de digitale stad kapot ging, en het eeuwige gevecht met virussen (eerst megabyte, later veranderde hij in Gigabyte )
Zie eerder dit topique: ReBoot
pi_21331881
Ok mensen, tijd voor een Fok!zender met Bassie en Adriaan, Barbapappa, Dommel en de Zevensprong!
pi_21332956
quote:
Tante Soesa
Daar keek ik nu nooit naar.

Voor de rest, bijna alles keek ik, met als voorkeuren Power Rangers, Poké~ en Digimon.

Nu kijk ik alleen af en toe SonicX. (Ach, de nostalgie.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21332989
Sorry babewatcher, heb over de laatste posts van de eerste pagina gekeken.. ReBoot was echt geweldig ja.. vooral in de latere fleveringen werd elke keer een gigantisch dreigende sfeer geschept.. 3 lettergrepen: GE-WEL-DIG. Heb volgens mij op een enkele na alle afleveringen gezien. Zat ook geweldige humor in..
Twitch.tv/bensel15
pi_21333195
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef Bensel het volgende:
Sorry babewatcher, heb over de laatste posts van de eerste pagina gekeken.. ReBoot was echt geweldig ja.. vooral in de latere fleveringen werd elke keer een gigantisch dreigende sfeer geschept.. 3 lettergrepen: GE-WEL-DIG. Heb volgens mij op een enkele na alle afleveringen gezien. Zat ook geweldige humor in..
Ik was zelf al ruim in de 20 toen rb werd uitgezonden ook (bijna) allemaal gezien
pi_21333440
denk dat als ik het nu zou terug zien, ik evenzal moeten lachen..
Twitch.tv/bensel15
pi_21333704
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef Bensel het volgende:
denk dat als ik het nu zou terug zien, ik evenzal moeten lachen..
Er was een aflevering waarbij alles werd teruggezet op 8-bits. Ik heb het al een hele tijd niet meer gezien, maar ik denk dat de graphics nu een beetje verouderd zullen overkomen.
pi_21333756
denk het ook
Twitch.tv/bensel15
pi_21334031
Nostalgie: www.kindertv.net

Geen afleveringen maar wel de begintunes van al die oude series, t wordt tijd dat ze die series weer in de herhaling gaan gooien.
;)
pi_21334205
Er was ook zon CGI tekenfilm die kwam een tijdje nadat reboot werd uitgezonden, ongeveer tegelijk met beast wars. Het ging over een paar planeten die samen moesten gaan werken tegen een buitenaardse dreiging. Iig die tekenfilm was ook geweldig leuk, ik zou alleen nog eens de naam van die serie willen weten
pi_21334320
als ze nou uitzenden:Family guy
Aqua teen hunger force
South Park
Vaker ren en stimpy(en andere oude goeie cartoons)
en andere soortgelijke cartoons en ik kijk weer naar die rommelzenders
  maandag 16 augustus 2004 @ 22:44:25 #118
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21334562
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:31 schreef SFW het volgende:
Er was ook zon CGI tekenfilm die kwam een tijdje nadat reboot werd uitgezonden, ongeveer tegelijk met beast wars. Het ging over een paar planeten die samen moesten gaan werken tegen een buitenaardse dreiging. Iig die tekenfilm was ook geweldig leuk, ik zou alleen nog eens de naam van die serie willen weten
Die kan ik je wel vertellen
Shadow Raiders
Ik ben nog niet helemaal ver-Anime-ed hoor

klein plaatje

[ Bericht 6% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 16-08-2004 22:53:03 ]
pi_21334787
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Shadow Raiders
Ah cool is van dezelfde makers als Reboot, maar toch vind ik deze leuker
pi_21341668
ja, is allemaal van mainframe productions (toevallig ).
Twitch.tv/bensel15
pi_21346042
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Shadow Raiders

klein plaatje
[afbeelding]
Ey dat ken ik dat was tof ja.

Nu op Yorin is er weer een soort serie als deze.
Geen Beastwars maar wat anders.
pi_21355264
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ey dat ken ik dat was tof ja.

Nu op Yorin is er weer een soort serie als deze.
Geen Beastwars maar wat anders.
op yorin bedoel je geen heavy gear op net 5
pi_21355361
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 20:11 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

op yorin bedoel je geen heavy gear op net 5
Nope Yorin.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:37:20 #124
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21357459
Huh, het enige wat ik me kan herinneren is net 5 met heavy Gear en een tijdje terug zond Yorin een serie uit genaamd Voltron. Ik weet niet of je deze bedoeld

plaatje
pi_21357714
Mee eens

'Vroeger' keek ik elke dag voor ik naar school ging naar de Wacky Wakeup, Tante Soesa (EN SASSEFRAS ) en weet ik wat nog meer. Good old times
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:33:20 #126
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_21359005
Ik herken dit echt zoo, ik was een jaar of twaalf, kon vroeger niet stoppen met kijken naar foxkids en cartoon network, zoveel goeie tekenfilmseries, en allemaal in het engels!

Nu is alles in het Nederlands, als de serie draait. Het meest vreselijke vond ik Dexter die meer italiaans accent had gekregen en dan die DeeDee

Samurai Pizzacats, Inspector Gadget, Dexter, Cow and Chicken... er zou eigenlijk weer zo'n zender moeten komen, wedden dat het weer populair wordt? als het niet de kinderen zijn, dan zijn het wel de ouderen die kijken lol

Mn vriend die heeft nog wat op videoband, en verder zijn lievelingsseries op videoband gekocht voor een prikkie (Bravestar, oude He-man en nog wat spul wat voor mijn tijd was) en heeft verder nog wat op Betamax videobanden staan (overgezet naar dvd).

Vroeger had je nog alleen maar pokemon, ok daar kon ik mee leven, maar nu zijn er series op tv in het Nederlands waarvan ik helemaal de ballen niet meer van begrijp, geen verhaallijn nix, alleen maar met kaarten rondgooien en beesten/robots tegen elkaar laten vechten.

Ik mis de goede oude tijd

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_21359160
toen Michelle Berco en Timon naar Sint- Maarten gingen in de zomer van 1998 wat gaat de tijd toch snel
pi_21360266
quote:
Tante Soesa
Vroeger schold ik op tante Soesa, hoewel ik het uiteindelijk toch wist te waarderen als tussendoortje.
Dat schelden zou ik nooit hebben gedaan als ik wist wat de toekomst zou brengen.
Een heer met stijl
pi_21360713
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:46 schreef Bananenman het volgende:
Mee eens

'Vroeger' keek ik elke dag voor ik naar school ging naar de Wacky Wakeup, Tante Soesa (EN SASSEFRAS ) en weet ik wat nog meer. Good old times
The Good old times idd.

Jammer dat het nooit meer terug komt
pi_21361477
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

The Good old times idd.

Jammer dat het nooit meer terug komt
het was nota bene een peuter programma ben juist blij dat het niet meer komt met die idiote pop van een sassefras met patat haar en die irritante stem
hier heb ik nog een artikel van soesa http://www.tourpress.nl/P(...)/020226_efteling.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door DarcMarc op 18-08-2004 00:13:12 ]
pi_21363557
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

het was nota bene een peuter programma ben juist blij dat het niet meer komt met die idiote pop van een sassefras met patat haar en die irritante stem
hier heb ik nog een artikel van soesa http://www.tourpress.nl/P(...)/020226_efteling.htm
Nah het was niet echt voor peuters hoor je kon ook mailen naar Soesa en dat was in die tijd heel bijzonder.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 02:06:09 #132
101869 NtodaS
'kheb schait
pi_21363657
dat komt gewoon omdat je ouder wordt, dan ga je dat soort dingen minder interessant vinden

maar ik ben het met je eens, die beugelbekkie, room (getal) en die totalyspys rotzooi. echt geen zak aan.

ik mis Mad-Jack the pirat, Eek, Life with loui en de gouwe auwe inspector gadget (en dan niet nederlands gesinct want dat verpest het helemaal)
pi_21366672
Beugelbekkie is leuk, niet van de nep als de beverly hills teens en de honderden andere glamour-teen-cartoons. Ik mis ongeveer alles van "Savage" Steve Holland (oa Eek). Life with Louie interreseert me totaal niet, kan die Anderson niet naar de psychiater gaan in plaats van een tekenfilmpje te maken

En waarom is iedereen hier zo idolaat van Tante Soesa

woensdag 18 augustus 2004 @ 10:40:41 #134
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21366803
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeon
alleen de namen van de series is al genoeg

Vroeger:
David de kabouter
Barbapapa
Sinbad de zeeman
Boes
Ovide

En nog veel meer allemaal top

en nu :

Spongebob
Fairly odd Parents
en al die andere onzin die grappig hoort te zijn.
Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.
pi_21367185
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 10:32 schreef devzero het volgende:
Beugelbekkie is leuk, niet van de nep als de beverly hills teens en de honderden andere glamour-teen-cartoons. Ik mis ongeveer alles van "Savage" Steve Holland (oa Eek). Life with Louie interreseert me totaal niet, kan die Anderson niet naar de psychiater gaan in plaats van een tekenfilmpje te maken

En waarom is iedereen hier zo idolaat van Tante Soesa

[afbeelding]
Tante Soesa is niet okay idd. Dat is zeg maar tussen de troep van nu en de goede dingen van vroeger.
pi_21367212
Maar volgens mij zou een zender die alle goede dingen van vroeger uitzendt nog geld evrdienen ook. Is het niet om de kinderen, dan wle om de ouderen.
pi_21367232
Ik mis, Johnny Bravo, Dextors Lab, Dommel, Eek!, Samurai Pizza cats, smurfen dan uitsluitend in het engels.

Wat ik nu nog wel kan waarderen is:

- Beugelbekkie
- So little time
- Lizzy mcGuire
- Bassie & Adriaan
- Sabrina
- Spongebob Squarepants
- Fairly Odd parents
- As told by Ginger

Maar dit alles wordt 100x per week herhaald
pi_21369616
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef Djaser het volgende:

[..]

Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.
Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.
pi_21369642
Vooral Boes was altijd meesterlijk!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 12:46:04 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21369666
Fox Kids herhaalt heel vaak. Aan de kindjes hier te merken herkennen ze afleveringen die al geweest zijn en dat is dus vrij vaak.
Verder heb ik het idee dat als je je kinderen de godganse dag achter de tv plant, ze er ontzettend lamlendig en fantasieloos van worden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_21369668
Shin Chan vind ik wel leuk hoor.
Maar gelijk heb je de oude series moeten terug.
Ik wil ook maple Town terug op de buis

http://www.kindertv.net/player/wmamapletown.html

MAPLE TOWN IS DE BESTE KINDERSERIE JAAAAAAAAAAAAA!

[ Bericht 19% gewijzigd door Dementor op 18-08-2004 12:56:23 ]
pi_21369836
Tante Soesa was 'De Buurvrouw' van Telekids
pi_21369910
ze deed iets in de productie daar he.
pi_21369930
Het zou leuk zijn als ze Cow & Chicken zouden aankopen
pi_21370206
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Tante Soesa was 'De Buurvrouw' van Telekids
klopt idd en ze speelde ook een fee in een van de telekids films.
pi_21373124
Laten we,

Dr. Snuggles
Seabert
Remi - Alleen op de Wereld
Pipo de Clown
Pieter Post

niet vergeten! :'(
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:29:31 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21373542
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.
Ik weet zeker van niet. Kwaliteit van de filmen zelf gaat ook achteruit, dat valt me ook op als ik naar een vergeelde Dommel kijk.
pi_21374064
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:11 schreef Limprint het volgende:
Laten we,

Dr. Snuggles
Seabert
Remi - Alleen op de Wereld
Pipo de Clown
Pieter Post

niet vergeten!
Seabert die was lief!

Net zo als Boullie
pi_21374260
Boullie

die was super
pi_21374765
Maar Remi

Hector Malot zou zich omdraaien in zn graf als hij wist wat ze met zn boek hebben gedaan
pi_21374900
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
Maar Remi
Mwah Remi ik vond het vroeger niet zo leuk maar ik kan het meer waarderen dan Pokemon ofzo.
pi_21376944
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 04:05 schreef DJ_Scuff het volgende:
Fun Factory op Sky Channel die hadden leuke series....
Transformers, He-man, She-ra, Thundercats (iets later), Bravestar en ga maar door....
Fun Factory . . .

* Litpho slaat even dicht door opwellend jeugdsentiment *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_21377009
We hebben flink geluk gehad in de jaren 80 en 90 met al die prachtseries
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:53:30 #154
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_41264404
Het spijt me als deze kick niet gewaardeerd wordt, maar helaas is het nog steeds actueel. Niks geen toffe programma's meer. Samurai Pizza Cats .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_41267027
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Had je Tante Soesa.

Heden :
Gaan al die tekenfilms over geweld en elkaar met kaartjes diertjes of wat dan ook te lijf gaan
Is het allemaal of Japanse troep of Amerikaanse shit dat zo ziek is dat het niet eens word
uitgezonden in Amerika.
Is al die shit Nederlands gesproken zelfs de gold old Eek!
Is Michelle vervangen door het gedrocht Kim-Lian
Wouter en Berko zijn vervangen door een dikke mongool die zich verkleed als rapper.
brengt foxkids 7 cd’s per jaar uit.
is van alle tekenfilms die ze uitzenden van alles te koop.
Zenden ze alleen nog maar herhalingen uit

Conclusie : het in mijn tijd ooit oh zo toffe foxkids is veranderd in een Amerikaanse/Japanse geld machine met alleen maar schreeuw series.
Uhm die oude series kwamen ook uit Amerika Maar je hebt idd gelijk tegenwoordig is het allemaal budget crap. Dat ze Japanse series uitzenden zou in princiepe helemaal niet erg zijn als ze gewoon anime uit zouden zenden (ownt zonder problemen zelfs de oude amerikanse tekenfilms) maar dat doen ze niet want dat is te duur en je kan het niet oneindig herhalen zoals ze nu altijd doen omdat er een verhaal in zit.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41267054
Anime kijk je maar op internet.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:16:10 #157
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_41267497
Het is alleen maar erger geworden sinds Fox Kids overgenomen werd door Jetix.. Die series hebben gewoon geen enkele charme, en het zijn er ook nog eens fucking weinig waardoor je iedere dag driemaal die verlepte Gadget-remake voorbij ziet komen. Alleen die Jappenserie met die vijf koters is op zich wel aardig, niet zo tyfusdruk, fatsoenlijk getekend, geen excuusnegers, best oké. Wel een kinderserie, maar ik kan er naar kijken zonder me kapot te ergeren en dat is al heel wat.

En 1x per week ofzo zenden ze nog Medabots uit (de enige serie uit die pokémon-klonen hype die zich ook op zichzelf staande kan houden), maar da's seizoen twee, dat vergezocht is en al het gave van de eerste mist.

Nickelodeon is trouwens nog erger, met al die budget-crap van ze.
Ta mère bien.
pi_41267933
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het spijt me als deze kick niet gewaardeerd wordt, maar helaas is het nog steeds actueel. Niks geen toffe programma's meer. Samurai Pizza Cats .
Totally Spies
ik kijk graag naar Jetix, Tofu's, bende van 5, en Brace Face vind ik leuk, allemaal van die politiek correcte tekenfilmpjes.
En dan hebben we zondag nog de Kids Top 20, met afschuwelijke muziek, afschuwelijke kinderen, maar wel een hele leuke presentatrice
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_41268071
FoxKids is enorm verpauperd. Nu noemen ze het zelfs 'Jetix', zo'n quasi-hippe naam die kinderen aanspreekt of zo. De zooi die erop te zien is, is nu nog erger dan wanneer dit topic werd geopend. Het word dus alleen maar baggerder.

Jetix.
Nickelodeon.
Bolle neger mongool op Nickelodeon.
pi_41273851
Chin-chan en beugelbekkie zijn we leuk! Soms kijk ik daar nog wel naar
pi_41275796
Vrouwtje Theelepel

Transformers

Seabert

Bassie & Adriaan

Calimero

Teddy Ruxpin

Allemamagies dat waren nog eens tijden, daar kan geen Pokeman of Power rangers tegenop

[ Bericht 9% gewijzigd door Noork op 28-08-2006 23:39:46 ]
pi_41276203
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had je Tante Soesa.
Michelle Wouter en Michelle hebben ooit nog eens een mailtje van me voorgelezen, in de Power rock grot

[ Bericht 2% gewijzigd door Un-X-PecteD op 28-08-2006 23:52:02 ]
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_41277100
Vroeger had je nog van die heerlijke tekenfilms waar je echt mee op avontuur ging, met Sinbad Azië in, met Alfred echt de hele wereld over, met Nils die prachtige reis door het mooie Scandinavië etc etc, tegenwoordig is het allemaal fantasieloze prut waar totaal geen verhaal meer in zit en waar minstens 5 vechtpartijen in moeten zitten met idiote fantasiebeesten

Het langzaamaan verdwijnen van die tekenfilms op KinderNet was al ontzettend slecht maar met Pokemon werd de neerwaardse spiraal helemaal gestart
pi_41286325
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Noork het volgende:
Vrouwtje Theelepel
[afbeelding]
Transformers
[afbeelding]
Seabert
[afbeelding]
Bassie & Adriaan
[afbeelding]
Calimero
[afbeelding]
Teddy Ruxpin
[afbeelding]

Allemamagies dat waren nog eens tijden, daar kan geen Pokeman of Power rangers tegenop
pi_41286485
"Jamai Loman en Nicolette van Dam krijgen een ochtendprogramma. De zanger en de actrice zijn vanaf oktober samen te zien op kinderkanaal Jetix. ... "

Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_41286591
Vroeger had je nog die Timo in zo'n grot met tekenfilms als Spiderman en Mask

Maar nou is het allemaal niks meer
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:38:38 #167
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41286689
Jullie vergeten:

M*a*s*k

Dinoriders

Dat waren de series vroeger !
The circle is through the looking glass
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:39:03 #168
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41286702
Nogal een topickick, maar inderdaad Samoerai Pizza Cats
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:40:41 #169
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41286747
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef buzzer het volgende:
Nogal een topickick, maar inderdaad Samoerai Pizza Cats
En vroeger altijd vechten om wie jij dan was:P

btw: die blauwe > de witte kat
The circle is through the looking glass
pi_41286765
gummiberen & teenage mutant ninja turtles
Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
pi_41287739
Snorkels

Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...

Toe ga mee naar Snorkelland in de diepe zee en beleef de avonturen van de Snorkels mee.

En natuurlijk Tom Sawyer en huckleberry fin. Das was echt DE tekenfilm die je liet zien hoe je je moest afzetten tegen je ouders. Geweldig.

En die serie van de the wizard of oz was ook leuk maar wel een beetje eng.
pi_41287796
dubbel...
pi_41287885
De DJ Cat show op sky/super channel vroeger

Met tekenfilms als de originele transformers, thundersub (aliens vallen de aarde aan, enorme onderzeeer moet de boel redden), captain power and the soldiers of the universe, makron1, robotech, planet of the apes etc etc.. heerlijk
pi_41288447
Stelletje nostalgische dwazen.

Vroeger was alles net zo commercieel, werd alles net zo hard nagesychroniseerd, en had alles écht niet uiterst diepe verhaallijnen of dialogen.
Zet gewoon die roze bril af, accepteer dat tijden veranderen, en maak je eens niet zo godvergeten druk om een kinderzender.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:40:03 #175
78498 classpc
I don't like change
pi_41288571
Jahoor, vergeet Alfred J. Kwak maar
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_41288581
Seabert was wel vet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:08:39 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41289435
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Op BBC zenden ze de engelse versie wel eens uit van Fairly Odd Parents.. die stem van Timmy en Cosmo zijn echt verschrikkelijk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41298350
Ze hadden eerst zelfs Dinoriders. DINORIDERS!!!! Doordat ze echte begonnen met dubben ging de kwaliteit achteruit bij Fox Kids. Ten eerste omdat de Nederlandse acteus over het algemeen zuigen. elke willekeurige Jetix serie kent per aflevering 2 of 3 X dezelfe stemacteur met een íets verdraaide stem wat gewoon treist is.
Daarnaast missen een helebeol grappen hun uitwerking doordat je probeert een vaak nederlandse projectie op een amerikaans product te stampen.
Tenslotte laat de vertaling vaak te wensen over.

Het grootste probleem is echter dat het erg veel geld én tijd kost. Die heeft als gevolg dat er veel meer herhaald moet worden waardoor de kwaniteit enorm afneemt.

Cartoon Network heeft hiermee in Nederland zichzelf de das omgedaan. Rond de lancering van DragonBall Z was CN booming in Nederland en werd het echt enorm goed bekeken. Toen ze na een tijdje echter nog geen nieuwe afleveringen gesubt hadden herhaalden ze de serie vanaf afleveing 1. Nou is dat vaak niet erg maar bij een doorlopende serie is dat dus wel zo.

Kijkcijfers zakten, en toen Yorin DBZ ging uitzenden moest CN iets nieuws hebben. Ze hadden nieuwe series uit Amerika van CN zelf kunnen subben, amar besloten om alles te dubben, van Dezter tot Johnny tot Edd. alles werd gesubt. Uiteindelijk haakten de oudere kijkers af. (Cartoon Network was toen erg populait ondr studenten door series als Johnny Bravo) Hierdoor ging het steeds slechter en moest CN achter de decoder.

Oja, er was op een moment sprake van een NL DBZ dub die dan door Fox zou worden uitgezonden.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:42:56 #179
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_41299388
En EEK! the cat en Biker Mice From Mars en Nils Holgerson .
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_41299520
Ik mis Kindernet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:16:45 #181
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_41300324
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef appelsap het volgende:
Ik mis Kindernet.
Ik ook!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:20:53 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41300459
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:59 schreef Honky het volgende:
Ze hadden eerst zelfs Dinoriders. DINORIDERS!!!! Doordat ze echte begonnen met dubben ging de kwaliteit achteruit bij Fox Kids. Ten eerste omdat de Nederlandse acteus over het algemeen zuigen. elke willekeurige Jetix serie kent per aflevering 2 of 3 X dezelfe stemacteur met een íets verdraaide stem wat gewoon treist is.
Daarnaast missen een helebeol grappen hun uitwerking doordat je probeert een vaak nederlandse projectie op een amerikaans product te stampen.
Tenslotte laat de vertaling vaak te wensen over.

Het grootste probleem is echter dat het erg veel geld én tijd kost. Die heeft als gevolg dat er veel meer herhaald moet worden waardoor de kwaniteit enorm afneemt.

Cartoon Network heeft hiermee in Nederland zichzelf de das omgedaan. Rond de lancering van DragonBall Z was CN booming in Nederland en werd het echt enorm goed bekeken. Toen ze na een tijdje echter nog geen nieuwe afleveringen gesubt hadden herhaalden ze de serie vanaf afleveing 1. Nou is dat vaak niet erg maar bij een doorlopende serie is dat dus wel zo.

Kijkcijfers zakten, en toen Yorin DBZ ging uitzenden moest CN iets nieuws hebben. Ze hadden nieuwe series uit Amerika van CN zelf kunnen subben, amar besloten om alles te dubben, van Dezter tot Johnny tot Edd. alles werd gesubt. Uiteindelijk haakten de oudere kijkers af. (Cartoon Network was toen erg populait ondr studenten door series als Johnny Bravo) Hierdoor ging het steeds slechter en moest CN achter de decoder.

Oja, er was op een moment sprake van een NL DBZ dub die dan door Fox zou worden uitgezonden.
Mooi stukje

Alleen een Nederlandse DBZ Ik zou wel 1 aflevering kijken uit nieuwschierigheid, maar voor de rest moet ik er niet aan denken
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:22:22 #183
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_41300504
Fuck fox kids

Kindernet
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:45:51 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41301399
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Michelle Wouter en Michelle hebben ooit nog eens een mailtje van me voorgelezen, in de Power rock grot
Van mij ook eens Volgens mij al 9 jaar geleden
pi_41301685
Slissende neger op Nickelodeon.
Hoe kan zoeen iemand presentator worden?
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_41305867
Het mooiste was altijd als Michelle in de PowerCave kwam en dan een net, of vla oid over zich heen kreeg

Oja en de rockbiter was ook erg stoer.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:28:57 #187
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_41305917
Kindernet was NOG toffer trouwens.
pi_41306922
Die ouwe shit is veel goedkoper en ik durf te wedden dat dat veel beter bekeken gaat worden !

GI Joe en transformers moeten de kinderen zien
pi_41307248
Inderdaad!

Keek zelf vroeger ook altijd FoxKids, Telekids en Ketnet. Toen kwamen er nog toffe tekenfilmpjes op als Boes Boes, Eek the Cat, Spiderman (originele), Batman (originele), Fantastic Four, Iron Man, Dr. Snuggles, Dommel, enz.

Nu alleen nog maar van die Japanse anime crap als Pokemon en Dragonball, van die superlelijke 3D tekenfilmpjes en 3D versies van tekenfilms die eerst gewoon zo gigantisch tof waren zoals Spiderman.

En Kim Lian is echt té erg gewoon, inderdaad. Ik kots op die mega Breezah!

EDIT: Hoi Kevin Transformers FTY!
pi_41307375
Ouwe transformers en oude spiderman en oude x-men zijn nog altijd tof.

Maar dat nieuwe is allemaal crap en na 50 afleveringen gedaan ( krijgen we eerst 4 jaar lang herhalingen van aflevering 1 tot 35 ofzo )
pi_41308235
Ik zie hier weer allemaal namen voorbij komen van series die ik vroeger gekeken heb. De nostalgie !

Het is al eerder gezegd, maar we zijn ook gewoon allemaal ouder geworden dus misschien kunnen we die huidige troep op de tv gewoon niet meer waarderen.
pi_41308387
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef Koranaga het volgende:
Het is al eerder gezegd, maar we zijn ook gewoon allemaal ouder geworden dus misschien kunnen we die huidige troep op de tv gewoon niet meer waarderen.
Maar die kinderen van tegenwoordig (hoor mij, ik ben 14 ) weten niet beter. Zij denken waarschijnlijk dat dit het beste is wat de zenders te brengen hebben.
pi_41308607
Wie kijkt nog tv
pi_41308860
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef appelsap het volgende:
Ik mis Kindernet.
Ik ook
pi_41309682
Vroeger had je "boes" en "dommel",

"oooh juff beatrix ik heb een uitvinding blablala"

tegenwoordig is het "rocket power" en all grown up"

wwwwwwwohoooooooo, yeeeeeaaaah, veeeeeeeet cccccccccccccooooooool" <krachtterm> <en nog een> < nog 36>

Beugelbekkie, met verkapte seksuele voorlichting erin (k zag een keer een hele aflevering over menstruatie)

Het enige wat ik nog kan waarderen is Jimmy Neutron
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')