Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeonquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:33 schreef BVO het volgende:
Je wordt oud, _bigmac_..
Straks ga je nog beweren dat ze de berenboot weer moeten herhalen. Oh ja dat doen ze alquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Barbapapa
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moestquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:51 schreef Crazykill het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaah
Ben het met je eens, alleen die Tante Soesa was toen al rommel...
Maar die programma's van toen waren egt veel lauwer man , vooral X-men,Spiderman enz.
En Wouter en Michelle en Scheidsrechter Henk waren ook wel chill... Maar power Rock was gewoon te lauw
En nu kijk ik niet eens naar FoXkids,tis gewoon te lomp geworden joh
En idd , alles is bijna een herhaling :s
En dat van die t-shirts ed. deed ik niet aan mee ...
Ik was ook iets van 7/8/9/10 ofzo toen dat allemaal kwam en nu ben ik al 15
Samurai Pizza Catsquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:42 schreef _bigmac_ het volgende:
Het word tijd voor een jaren 80/90 tekenfilm zender met alle oude tekenfilms van rtll4 Kindernet en Foxkids
Samurai pizza cats
Transformers
Het oude Kindernet wanneer??quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind eigenlijk dat bij Nickelodeon de nieuwe programmering wel leuk is, en het oude Kindernet bestaat er ook nog naast. Fok kids heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden.
Whahahahahhah jah man ...quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Power rock ja dat was echt geweldig toen nog met die Wouter ik zei echt altijd dat me moeder de kamer uit moestzo als op tv gezegt werd. Alleen toen kwam die Timon en dat was eigelijk het begin van het einde
Helaas ook deze serie overdag gesyngroniseerd naar het Nederlands... Niet te vergeten dat Foxkids nu een nieuwe naam heeft die nog achterlijker is...quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
's Ochtends volgens mij, ik zal wel even kijken op de site.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het oude Kindernet wanneer??
En dan bedoel het echte oude kindernet he met Niels Hogerson enzo.
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:56 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Whahahahahhah jah man ...
Maar Wouter ging weg, toen zeiden ze niet dat hij ontslag nam ofzo,maar hij ging "een wereldreis maken"![]()
![]()
---
En die ene keer dat ie ene meisje met pet op was "binnen geglipt" in Power Rock en toen in ong. het midden van de programma haar pet af deed![]()
![]()
![]()
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauhquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja! dat weet ik nog dat meisje op het einde ging Michelle het progamma zelfs doen.
En Wouter ja op wereldreis een week later zat ie in westenwind![]()
klinkt al erg .quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef =HellFire= het volgende:
JETIX.
hehe volgens mij zijn die er niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:59 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wuhahuahuauhauhauhauhauhauh
Voor de sukkels die niet beter weten is ie na al die jaren nog steeds op Wereldreis![]()
en wat is jij nu aant kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:05 schreef Megumi het volgende:
Ga maar eens verder met mijn anime film.
Doe dat ergens andersquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en wat is jij nu aant kijken
Ikke Soukyu no Faner (Dead Aggressor) ep 5![]()
en daarna de dubbele ep van Naruto
![]()
Jij hentaiquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Doe dat ergens anders![]()
Mijn laatste anime was trouwens immoral sisters bij me neef![]()
Kindernet toen foxkids kwam was Kindernet voor mij altijd al afgelopen toen ik uit school kwam.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef Johnnn het volgende:
Ik vindt de FoxKids van tegenwoordig tof hoor
- Beugelbekkie
- Kids from room 402
- Shinchan
Vroeger keek ik trouwens nooit naar FoxKids, kindernet was 'het'
Ik ben trouwens nog steeds op de eerste Dommel DVD aan het wachten
Ook een voordeel idd door die tekenfilms liep ik ook altijd heel ver voor met engels.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:21 schreef Mosselman het volgende:
Dan doen ze ook al bij Cartoon network en Nickelodeon dat nasynchroniseren... Ik wordt er ziek van... Ook 10.000 herhalingen... pff echt zonder, vooral als je een tekenfilm eerst all jaren in het engels gezien hebt.... Meest mislukte nasynchronisatie is nog wel die van Johnny Bravo naar het Nederlands, volledige verwijzing naar Elvis is weg, het klinkt niet, het is niet leuk, het is gewoon puur kut.... KLOOTZAKKEN...
Tevens is het dom, want ik heb veel van mijn engels in mijn jeugd geleerd door TV en computers, ik had er een zeer grote voorsprong door waarvan ik nu nog geniet op mijn gedeeltelijk engelse school (Europese School)... De kinderen van nu leren geen ene fuck, alleen het sillouet van de een of andere ruftende ruk-pokemon uit duizenden herkennen...
Spiderman was altijd vet stoer X-men ook al....
Ik vind Dragonball ook wel geinig...
Ehm liever niet. Dan gaan ze het dubben in het engelsquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Van mij mag FK wel Gundam SEED, Kenshin, Naruto, Soukyu no Fafner wel uitzenden hoor
Maar dan wel in het japan anders krijgt de zendcoordinator ruzie met mij en heel wat vrienden van me die ook Anime-leip zijn
weet ik, Ik koester stille hoop dat er ooit iemand wordt aangenomen met het animehart op de goede plekquote:Op zondag 15 augustus 2004 03:16 schreef SFW het volgende:
[..]
Ehm liever niet. Dan gaan ze het dubben in het engels. Download toch liever fansubs tbh
Lijkt me niet. Kijk maar naar DBZquote:Op zondag 15 augustus 2004 04:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
weet ik, Ik koester stille hoop dat er ooit iemand wordt aangenomen met het animehart op de goede plekDa wil zeggen Ondertitelen die hap en niet de stemmen verneuken
Gelukkig nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 05:47 schreef Mosselman het volgende:
Stel je voor DBZ in het nederlands.... of is dat al gebeurd? nee toch hoop ik....
Hoewaaa, mijn kracht-level is nu al 4 miljoen zevenhorderddrieentwintigduizendsvierhonderdtweeentwintig!quote:Op zondag 15 augustus 2004 05:47 schreef Mosselman het volgende:
Stel je voor DBZ in het nederlands.... of is dat al gebeurd? nee toch hoop ik....
Gelukkig is Annikoquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef Andoire het volgende:
Vroeger had je nog Telekinds op zaterdag en Teleteens op zondag ( are you afraid of the dark)
En je had ook Cartoon Network waar ze Dexter's Lab en Cow & CHicken hadden...
Nu zijn al die tekenfilms zo gewelddadig en ze gaan gewoon nérgens over![]()
psiesquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef Andoire het volgende:
Vroeger had je nog Telekinds op zaterdag en Teleteens op zondag ( are you afraid of the dark)
En je had ook Cartoon Network waar ze Dexter's Lab en Cow & CHicken hadden...
Nu zijn al die tekenfilms zo gewelddadig en ze gaan gewoon nérgens over![]()
Reboot en Beast Warsquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Vroeger was alles beter
De oude Inspector Gadget zoals het eerst was.
Ovide
Spiderman
Een paar jaar geleden was er zondagochtend op rtl-4 ook nog wel wat goeds zoals
Phantom 2040
ReBoot
vroeger
ginger vind ik nog wel leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:08 schreef Mosselman het volgende:
Fairly odd parents, Spongebob Squarepants, As told by Ginger (dat kleine broertje maakt het leuk de rest is bullshit cliche) en euh.... nog wel een paar, zijn perfect acceptabel in het nederlands.... Fairly odd parents is bijvoorbeeld tientalle malen droger in het Nederlands dan in het engels.
Cartoon network cartoons echter MOETEN echt in het engels... vooral Johnny Bravo.... en Angela Annaconda ook al....
Vooral Angela is echt pure bagger zooi geworden....quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:16 schreef Toeps het volgende:
Er zijn nog wel een paar leuke dingen, zoals Lizzie McGuire en Beugelbekkie.
Dat nasynchroniseren is inderdaad erg jammer. Vroeger was ik helemaal fan van Hey Arnold en Angela Anaconda, maar nu ze in het Nederlands zijn is er geen ruk meer aan.
Idd foxkid is niet echt leuk nee... Cartoon Network en Nickelodeon ownen hardquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:33 schreef Rowdie het volgende:
ik had ik mijn jeugd nog nooit foxkids gekeken , kregen we pas op de kabel toen ik 13 was ofzo, en vond ik geen fuck aan !
Ik keek wel naar foxkids lekker in het weekend, Eek the cat,life with loui,Goosebumps,the new archies, inspector gadgetquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef Johnnn het volgende:
Ik vindt de FoxKids van tegenwoordig tof hoor
- Shinchan
Vroeger keek ik trouwens nooit naar FoxKids, kindernet was 'het'
op ketnet komt dat weerquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef Marruk het volgende:
Ik word ook alweer nostalgisch.
Alfred J. Kwak, waar ben je?
Yorin... in de ochtendquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef Marruk het volgende:
Ik word ook alweer nostalgisch.
Alfred J. Kwak, waar ben je?
Die kwamen tot voorkort nog wel op nickelodeon... nu niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:27 schreef SFW het volgende:
Ik mis Boes en Dommel![]()
boes kwam op yorkiddin en is nooit op nickelodeon uitgezonden! dommel wel jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:29 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Die kwamen tot voorkort nog wel op nickelodeon... nu niet meer... Ze ruleden inderdaad het dak eraf...
Dan ben ik toch nog lang niet wakker dudequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:18 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Yorin... in de ochtend
Ik kijk er eigenlijk vrijwel nooit naar, maar ze zenden inderdaad slechte anime uit. Als ze nou een wat betere uitzonden ipv niveau pokémon/dbz zou het nog wat kunnen worden, zo krijg je meteen dat half Nederland anime kut en kinderachtig vindquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:00 schreef marc16 het volgende:
De invloed van de Amerikaanse tekenfilmwereld, maar zeker ook de Japanse hebben dat soort zenders "zwaar verneukt".. Ook ik keek rond mijn 8/9/10de naar die zender toen het nog enigzins normaal was... nu hoor je de hele dagen (heb een broertje en zusje die er nog regelmatige naar kijken in dezelfde ruimte als de pc staat) vage japanse kreten... waar het heen moet met die zender: al sla je me dood..
Dat het Japanse Pokemon-gebeuren al geruime tijd op fox kids te vinden was is nog tot daar aan toe, maar het aandeel van de Japanners en Amerikanen op deze eens zo Nederlandse kinderzender is veel te groot geworden en breidt zich nog steeds uit..
En om nou ff eerlijk te zijn, keek ik toch liever naar Silvie Meis als presentatrice dan naar die Kim Lian die er nu schijnt te zitten...
Spongebob is ook baggerquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:45 schreef Steeven het volgende:
Het is idd erg. Tegenwoordig kan ik nog wel lachen om Spongebob en shin-chan, maar verder is er helemaal niets.
me 2quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef GSMboy het volgende:
Sumurai Pizza Cats. Ik mis ze
Stel je niet aan. Japanse versies zullen nooit rendabel zijn en daar zal geen hond naar kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:03 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Van mij mag FK wel Gundam SEED, Kenshin, Naruto, Soukyu no Fafner wel uitzenden hoor
Maar dan wel in het japan anders krijgt de zendcoordinator ruzie met mij en heel wat vrienden van me die ook Anime-leip zijn
Samurai Pizza Cats waren leukquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:59 schreef GSMboy het volgende:
Samurai Pizza Cats. Ik mis ze :'(
Nee het zal inderdaad niet gebeuren, misschien dat ze engelse dubs uitzenden maar de nederlandse dubs zijn gewoon kut. Stel je Chobits voor in het Nederlandsquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Japanse versies zullen nooit rendabel zijn en daar zal geen hond naar kijken.
Gelukkig zendt Cartoon Network in Amerika wél anime uit en veel dubs zijn helemaal zo slecht niet. Vooral de Gundam dubs.
HVB ik ben het gewoon totaal met je eensquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed topic Big Mac![]()
Eind jaren 80 keek ik Kindernet daar herhaalden ze alle series die ooit door de Tros en de publieke omroepen van zowel Nederland en Belgie werden uitgezonden, zoals Ovide, B&A, Boes, Alfred J. Kwak, Dommel, David de Kabouter, Maple Town, Secret Valley, Nils Holgerson en veel meer.
Samson zond toen het nog om de tekenfilms en niet om de flauwheid ging ook tekenfilms uit(ik snap sowieso dat die show onveranderd als die is nog draait maargoed)
Fox Kids begon geweldig met al die buitenlandse tekenfilms uit de jaren 80, zoals de Samurai Pizza Cats, Peter Pan the Animated Series (dus niet diegene op het laatst), Adventures of Pinocchio, X-men, Inspector Gadget, Bobby's World, Dennis the Menace, enz.
Eigenlijk is het pas stom geworden met die Pokemon introductie, toen kwamen Digimon, Montano, Metabots, en al die robotachtige vechtachtige tekenfilms waar alle afleveringen hetzelfde is.
Waar geen spanning en avontuur in zit en totaal zonder verhaal.
Mensen in een nostalgische bui moeten eens rondkijken op http://www.kindertv.org
Tekenfilms van nederlandse bodem, ik vraag me af wanneer en waarom alle tekenfilms uit het buitenland geimporteerd moesten worden, gebrek aan inspiratie ofzo?
Zal waarschijnlijk goedkoper zijn. Ze kopen de rechten van die tekenfilms, huren een paar stemacteurs in en dan kan het uitgezonden worden. Wat ook denk ik meegespeeld heeft is dat met die nieuwe tekenfilms er ook allemaal speelgoed etc. verkocht wordt die gebaseerd zijn op de series.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tekenfilms van nederlandse bodem, ik vraag me af wanneer en waarom alle tekenfilms uit het buitenland geimporteerd moesten worden, gebrek aan inspiratie ofzo?
Met dan een mixvan de oude foxkids progammas pizza cats enzquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef seto het volgende:
eigenlijk moet er een oldschool kanaal komen met o.a:
C.O.P.S
Heathcliffe
Jayce and the Wheeled Warriors
Spiderman
X-men
Transformers
M.A.S.K
Die gast die in die Nintendo wereld wordt gedropt, ben naam vergeten
enzov enzov
we richten een nieuw kanaal op genaamd fok! kids?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Met dan een mixvan de oude foxkids progammas pizza cats enz
de oude kindernet series B&A sinbad Ovide Boes noem maar op
en wat jij hier noemt.
haha even met de admins bellen over de rechtenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
we richten een nieuw kanaal op genaamd fok! kids?![]()
tegenwoordig download ik het nog wel is met de engelse stemmenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eek the cat in het Nederlands
Echt, televisie van tegenwoordig. Ik mis het
Ja Calimero daar blijf ik voor op altijd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nickolodeon is ook vreselijk, er komt heel langzaam steeds meer zooi bij, alle oude kindernet tekenfilmpjes verdwijnen steeds meer en meer en zijn bovendien naar de nacht verschoven.
Alleen Calimero, de berenboot en Bassie en Adriaan zijn er 's nachts nog.
Ik heb zelfs gehoord dat B&A voor de meeste kijkcijfers zorgt.
En degenen die die Nickolodeon zooi wel leuk vinden, vinden dat volgens mij enkel omdat ze gewoon niet beter weten.
kuifje is cool, okquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja Calimero daar blijf ik voor op altijd.
Maar ze zenden bij Nickelodeon nou wel oude tekenfilms uit maar dat zijn dan slechte zo als
Kuifje en die serie met die tijgers.
Dat vind ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef seto het volgende:
[..]
kuifje is cool, ok
![]()
Yorin heeft het weer een tijdje uitgezonden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef seto het volgende:
komt er eigenlijk ergens nog wel eens alfred jodocus kwak?
daar was ik zooooo gek van toen ik klein was
dat is 3 jaar terug nog uitgezonden toen kindernet op net5 uitzond net als ovidequote:Op maandag 16 augustus 2004 00:18 schreef Steeven het volgende:
Teddy Ruxpin?
Jij en jou anime...quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:05 schreef Megumi het volgende:
Ga maar eens verder met mijn anime film.
Ik mis Teddy Ruxpin ookquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:18 schreef Steeven het volgende:
Teddy Ruxpin?
Ja Soesa daar heb ik een keer zo hard omgelachen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
Keek ik vroeger altijd naar
het is "what's with andy"quote:wzzp Eddy : Eddy bedenkt een grap grap gaat goed op het einde doet Eddy wat doms en het hele dorp komt achter hem aan.
Zie eerder dit topique: ReBootquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:33 schreef Bensel het volgende:
zelf vond ik Telekids altijd goed.. had aardig wat 'oldskool' tekenfilms, maar ook veel nieuwe, zoals een volledige CGI tekenfilm (kan alleen niet op de naam komen.. speelde zich in een computer af, met gamecubes, die ze moesten winnen, omdat anders een gedeelte van de digitale stad kapot ging, en het eeuwige gevecht met virussen (eerst megabyte, later veranderde hij in Gigabyte)
Daar keek ik nu nooit naar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
Ik was zelf al ruim in de 20 toen rb werd uitgezondenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef Bensel het volgende:
Sorry babewatcher, heb over de laatste posts van de eerste pagina gekeken.. ReBoot was echt geweldig ja.. vooral in de latere fleveringen werd elke keer een gigantisch dreigende sfeer geschept.. 3 lettergrepen: GE-WEL-DIG. Heb volgens mij op een enkele na alle afleveringen gezien. Zat ook geweldige humor in..
Er was een aflevering waarbij alles werd teruggezet op 8-bits. Ik heb het al een hele tijd niet meer gezien, maar ik denk dat de graphics nu een beetje verouderd zullen overkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef Bensel het volgende:
denk dat als ik het nu zou terug zien, ik evenzal moeten lachen..
Die kan ik je wel vertellenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:31 schreef SFW het volgende:
Er was ook zon CGI tekenfilm die kwam een tijdje nadat reboot werd uitgezonden, ongeveer tegelijk met beast wars. Het ging over een paar planeten die samen moesten gaan werken tegen een buitenaardse dreiging. Iig die tekenfilm was ook geweldig leuk, ik zou alleen nog eens de naam van die serie willen weten![]()
Ah cool is van dezelfde makers als Reboot, maar toch vind ik deze leukerquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen
Shadow Raiders
Ik ben nog niet helemaal ver-Anime-ed hoor
Ey dat ken ik dat was tof ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen
Shadow Raiders
Ik ben nog niet helemaal ver-Anime-ed hoor
klein plaatje
[afbeelding]
op yorinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey dat ken ik dat was tof ja.
Nu op Yorin is er weer een soort serie als deze.
Geen Beastwars maar wat anders.
Nope Yorin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
op yorinbedoel je geen heavy gear op net 5
Vroeger schold ik op tante Soesa, hoewel ik het uiteindelijk toch wist te waarderen als tussendoortje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
The Good old times idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:46 schreef Bananenman het volgende:
Mee eens![]()
'Vroeger' keek ik elke dag voor ik naar school ging naar de Wacky Wakeup, Tante Soesa (EN SASSEFRAS) en weet ik wat nog meer. Good old times
het was nota bene een peuter programmaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
The Good old times idd.
Jammer dat het nooit meer terug komt![]()
Nah het was niet echt voor peuters hoor je kon ook mailen naar Soesa en dat was in die tijd heel bijzonder.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
het was nota bene een peuter programmaben juist blij dat het niet meer komt met die idiote pop van een sassefras met patat haar
en die irritante stem
![]()
hier heb ik nog een artikel van soesa http://www.tourpress.nl/P(...)/020226_efteling.htm
Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeon
alleen de namen van de series is al genoeg
Vroeger:
David de kabouter
Barbapapa
Sinbad de zeeman
Boes
Ovide
En nog veel meer allemaal top
en nu :
Spongebob
Fairly odd Parents
en al die andere onzin die grappig hoort te zijn.
Tante Soesa is niet okay idd. Dat is zeg maar tussen de troep van nu en de goede dingen van vroeger.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:32 schreef devzero het volgende:
Beugelbekkie is leuk, niet van de nep als de beverly hills teens en de honderden andere glamour-teen-cartoons. Ik mis ongeveer alles van "Savage" Steve Holland (oa Eek). Life with Louie interreseert me totaal niet, kan die Anderson niet naar de psychiater gaan in plaats van een tekenfilmpje te maken
En waarom is iedereen hier zo idolaat van Tante Soesa
[afbeelding]
Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.
klopt idd en ze speelde ook een fee in een van de telekids films.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Tante Soesa was 'De Buurvrouw' van Telekids
Ik weet zeker van niet. Kwaliteit van de filmen zelf gaat ook achteruit, dat valt me ook op als ik naar een vergeelde Dommel kijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.
Seabertquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:11 schreef Limprint het volgende:
Laten we,
Dr. Snuggles
Seabert
Remi - Alleen op de Wereld
Pipo de Clown
Pieter Post
niet vergeten!
Mwah Remi ik vond het vroeger niet zo leuk maar ik kan het meer waarderen dan Pokemon ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
Maar Remi
Fun Factoryquote:Op zondag 15 augustus 2004 04:05 schreef DJ_Scuff het volgende:
Fun Factory op Sky Channel die hadden leuke series....
Transformers, He-man, She-ra, Thundercats (iets later), Bravestar en ga maar door....
Uhm die oude series kwamen ook uit Amerikaquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling
Heden :
Gaan al die tekenfilms over geweld en elkaar met kaartjes diertjes of wat dan ook te lijf gaan
Is het allemaal of Japanse troep of Amerikaanse shit dat zo ziek is dat het niet eens word
uitgezonden in Amerika.
Is al die shit Nederlands gesproken zelfs de gold old Eek!
Is Michelle vervangen door het gedrocht Kim-Lian
Wouter en Berko zijn vervangen door een dikke mongool die zich verkleed als rapper.
brengt foxkids 7 cd’s per jaar uit.
is van alle tekenfilms die ze uitzenden van alles te koop.
Zenden ze alleen nog maar herhalingen uit
Conclusie : het in mijn tijd ooit oh zo toffe foxkids is veranderd in een Amerikaanse/Japanse geld machine met alleen maar schreeuw series.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het spijt me als deze kick niet gewaardeerd wordt, maar helaas is het nog steeds actueel. Niks geen toffe programma's meer. Samurai Pizza Cats.
Michellequote:Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Noork het volgende:
Vrouwtje Theelepel
[afbeelding]
Transformers
[afbeelding]
Seabert
[afbeelding]
Bassie & Adriaan
[afbeelding]
Calimero
[afbeelding]
Teddy Ruxpin
[afbeelding]
Allemamagies dat waren nog eens tijden, daar kan geen Pokeman of Power rangers tegenop
En vroeger altijd vechten om wie jij dan was:Pquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef buzzer het volgende:
Nogal een topickick, maar inderdaad Samoerai Pizza Cats
Op BBC zenden ze de engelse versie wel eens uit van Fairly Odd Parents.. die stem van Timmy en Cosmo zijn echt verschrikkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
Mooi stukjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:59 schreef Honky het volgende:
Ze hadden eerst zelfs Dinoriders. DINORIDERS!!!! Doordat ze echte begonnen met dubben ging de kwaliteit achteruit bij Fox Kids. Ten eerste omdat de Nederlandse acteus over het algemeen zuigen. elke willekeurige Jetix serie kent per aflevering 2 of 3 X dezelfe stemacteur met een íets verdraaide stem wat gewoon treist is.
Daarnaast missen een helebeol grappen hun uitwerking doordat je probeert een vaak nederlandse projectie op een amerikaans product te stampen.
Tenslotte laat de vertaling vaak te wensen over.
Het grootste probleem is echter dat het erg veel geld én tijd kost. Die heeft als gevolg dat er veel meer herhaald moet worden waardoor de kwaniteit enorm afneemt.
Cartoon Network heeft hiermee in Nederland zichzelf de das omgedaan. Rond de lancering van DragonBall Z was CN booming in Nederland en werd het echt enorm goed bekeken. Toen ze na een tijdje echter nog geen nieuwe afleveringen gesubt hadden herhaalden ze de serie vanaf afleveing 1. Nou is dat vaak niet erg maar bij een doorlopende serie is dat dus wel zo.
Kijkcijfers zakten, en toen Yorin DBZ ging uitzenden moest CN iets nieuws hebben. Ze hadden nieuwe series uit Amerika van CN zelf kunnen subben, amar besloten om alles te dubben, van Dezter tot Johnny tot Edd. alles werd gesubt. Uiteindelijk haakten de oudere kijkers af. (Cartoon Network was toen erg populait ondr studenten door series als Johnny Bravo) Hierdoor ging het steeds slechter en moest CN achter de decoder.
Oja, er was op een moment sprake van een NL DBZ dub die dan door Fox zou worden uitgezonden.
Van mij ook eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
MichelleWouter en Michelle hebben ooit nog eens een mailtje van me voorgelezen, in de Power rock grot
Maar die kinderen van tegenwoordig (hoor mij, ik ben 14quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef Koranaga het volgende:
Het is al eerder gezegd, maar we zijn ook gewoon allemaal ouder geworden dus misschien kunnen we die huidige troep op de tv gewoon niet meer waarderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |