Ja Soesa daar heb ik een keer zo hard omgelachen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
Keek ik vroeger altijd naar
het is "what's with andy"quote:wzzp Eddy : Eddy bedenkt een grap grap gaat goed op het einde doet Eddy wat doms en het hele dorp komt achter hem aan.
Zie eerder dit topique: ReBootquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:33 schreef Bensel het volgende:
zelf vond ik Telekids altijd goed.. had aardig wat 'oldskool' tekenfilms, maar ook veel nieuwe, zoals een volledige CGI tekenfilm (kan alleen niet op de naam komen.. speelde zich in een computer af, met gamecubes, die ze moesten winnen, omdat anders een gedeelte van de digitale stad kapot ging, en het eeuwige gevecht met virussen (eerst megabyte, later veranderde hij in Gigabyte)
Daar keek ik nu nooit naar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
Ik was zelf al ruim in de 20 toen rb werd uitgezondenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef Bensel het volgende:
Sorry babewatcher, heb over de laatste posts van de eerste pagina gekeken.. ReBoot was echt geweldig ja.. vooral in de latere fleveringen werd elke keer een gigantisch dreigende sfeer geschept.. 3 lettergrepen: GE-WEL-DIG. Heb volgens mij op een enkele na alle afleveringen gezien. Zat ook geweldige humor in..
Er was een aflevering waarbij alles werd teruggezet op 8-bits. Ik heb het al een hele tijd niet meer gezien, maar ik denk dat de graphics nu een beetje verouderd zullen overkomen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef Bensel het volgende:
denk dat als ik het nu zou terug zien, ik evenzal moeten lachen..
Die kan ik je wel vertellenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:31 schreef SFW het volgende:
Er was ook zon CGI tekenfilm die kwam een tijdje nadat reboot werd uitgezonden, ongeveer tegelijk met beast wars. Het ging over een paar planeten die samen moesten gaan werken tegen een buitenaardse dreiging. Iig die tekenfilm was ook geweldig leuk, ik zou alleen nog eens de naam van die serie willen weten![]()
Ah cool is van dezelfde makers als Reboot, maar toch vind ik deze leukerquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen
Shadow Raiders
Ik ben nog niet helemaal ver-Anime-ed hoor
Ey dat ken ik dat was tof ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Die kan ik je wel vertellen
Shadow Raiders
Ik ben nog niet helemaal ver-Anime-ed hoor
klein plaatje
[afbeelding]
op yorinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey dat ken ik dat was tof ja.
Nu op Yorin is er weer een soort serie als deze.
Geen Beastwars maar wat anders.
Nope Yorin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
op yorinbedoel je geen heavy gear op net 5
Vroeger schold ik op tante Soesa, hoewel ik het uiteindelijk toch wist te waarderen als tussendoortje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:22 schreef funmaster het volgende:
Tante Soesa
The Good old times idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:46 schreef Bananenman het volgende:
Mee eens![]()
'Vroeger' keek ik elke dag voor ik naar school ging naar de Wacky Wakeup, Tante Soesa (EN SASSEFRAS) en weet ik wat nog meer. Good old times
het was nota bene een peuter programmaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
The Good old times idd.
Jammer dat het nooit meer terug komt![]()
Nah het was niet echt voor peuters hoor je kon ook mailen naar Soesa en dat was in die tijd heel bijzonder.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:06 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
het was nota bene een peuter programmaben juist blij dat het niet meer komt met die idiote pop van een sassefras met patat haar
en die irritante stem
![]()
hier heb ik nog een artikel van soesa http://www.tourpress.nl/P(...)/020226_efteling.htm
Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat zou het zijn ik heb trouwens het zelfde met Kindernet-Nickelodeon
alleen de namen van de series is al genoeg
Vroeger:
David de kabouter
Barbapapa
Sinbad de zeeman
Boes
Ovide
En nog veel meer allemaal top
en nu :
Spongebob
Fairly odd Parents
en al die andere onzin die grappig hoort te zijn.
Tante Soesa is niet okay idd. Dat is zeg maar tussen de troep van nu en de goede dingen van vroeger.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:32 schreef devzero het volgende:
Beugelbekkie is leuk, niet van de nep als de beverly hills teens en de honderden andere glamour-teen-cartoons. Ik mis ongeveer alles van "Savage" Steve Holland (oa Eek). Life with Louie interreseert me totaal niet, kan die Anderson niet naar de psychiater gaan in plaats van een tekenfilmpje te maken
En waarom is iedereen hier zo idolaat van Tante Soesa
[afbeelding]
Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die series worden te oud, dat kan je niet ontkennen. Er zijn nu echt nog wel leuke series op.
klopt idd en ze speelde ook een fee in een van de telekids films.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Tante Soesa was 'De Buurvrouw' van Telekids
Ik weet zeker van niet. Kwaliteit van de filmen zelf gaat ook achteruit, dat valt me ook op als ik naar een vergeelde Dommel kijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ze nu nog worden uitgezonden op een nieuw kanaal ofzo dat de kijkcijfers omhoog schieten.
Seabertquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:11 schreef Limprint het volgende:
Laten we,
Dr. Snuggles
Seabert
Remi - Alleen op de Wereld
Pipo de Clown
Pieter Post
niet vergeten!
Mwah Remi ik vond het vroeger niet zo leuk maar ik kan het meer waarderen dan Pokemon ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
Maar Remi
Fun Factoryquote:Op zondag 15 augustus 2004 04:05 schreef DJ_Scuff het volgende:
Fun Factory op Sky Channel die hadden leuke series....
Transformers, He-man, She-ra, Thundercats (iets later), Bravestar en ga maar door....
Uhm die oude series kwamen ook uit Amerikaquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling
Heden :
Gaan al die tekenfilms over geweld en elkaar met kaartjes diertjes of wat dan ook te lijf gaan
Is het allemaal of Japanse troep of Amerikaanse shit dat zo ziek is dat het niet eens word
uitgezonden in Amerika.
Is al die shit Nederlands gesproken zelfs de gold old Eek!
Is Michelle vervangen door het gedrocht Kim-Lian
Wouter en Berko zijn vervangen door een dikke mongool die zich verkleed als rapper.
brengt foxkids 7 cd’s per jaar uit.
is van alle tekenfilms die ze uitzenden van alles te koop.
Zenden ze alleen nog maar herhalingen uit
Conclusie : het in mijn tijd ooit oh zo toffe foxkids is veranderd in een Amerikaanse/Japanse geld machine met alleen maar schreeuw series.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het spijt me als deze kick niet gewaardeerd wordt, maar helaas is het nog steeds actueel. Niks geen toffe programma's meer. Samurai Pizza Cats.
Michellequote:Op zondag 15 augustus 2004 01:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Verleden;
Had foxkids leuke tekenfilms zo als : Spiderman ,Xmen , The Hulk, Samurai PIzza Cats, Bobby's World , enz .
Waren Wouter en Michelle best leuk als een soort van Carlo en Irene die tussen de middag een spel programma hadden .
Kon je altijd lekker wakker worden met waky wake up.
Had je Tante Soesa.
Keek ik het nog dagelijks ( ik was 8 ofzo toen dat begon ben nu 16)
Was je trots als je een foxkids shirt had gewonnen.
Was alles nog gewoon Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:34 schreef Noork het volgende:
Vrouwtje Theelepel
[afbeelding]
Transformers
[afbeelding]
Seabert
[afbeelding]
Bassie & Adriaan
[afbeelding]
Calimero
[afbeelding]
Teddy Ruxpin
[afbeelding]
Allemamagies dat waren nog eens tijden, daar kan geen Pokeman of Power rangers tegenop
En vroeger altijd vechten om wie jij dan was:Pquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef buzzer het volgende:
Nogal een topickick, maar inderdaad Samoerai Pizza Cats
Op BBC zenden ze de engelse versie wel eens uit van Fairly Odd Parents.. die stem van Timmy en Cosmo zijn echt verschrikkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2004 01:47 schreef =HellFire= het volgende:
Fairly Odd Parents is van de makers van Dexter etc. dus als dat in het Engels wordt uitgezonden is het nog wel okay I guess.
Mooi stukjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:59 schreef Honky het volgende:
Ze hadden eerst zelfs Dinoriders. DINORIDERS!!!! Doordat ze echte begonnen met dubben ging de kwaliteit achteruit bij Fox Kids. Ten eerste omdat de Nederlandse acteus over het algemeen zuigen. elke willekeurige Jetix serie kent per aflevering 2 of 3 X dezelfe stemacteur met een íets verdraaide stem wat gewoon treist is.
Daarnaast missen een helebeol grappen hun uitwerking doordat je probeert een vaak nederlandse projectie op een amerikaans product te stampen.
Tenslotte laat de vertaling vaak te wensen over.
Het grootste probleem is echter dat het erg veel geld én tijd kost. Die heeft als gevolg dat er veel meer herhaald moet worden waardoor de kwaniteit enorm afneemt.
Cartoon Network heeft hiermee in Nederland zichzelf de das omgedaan. Rond de lancering van DragonBall Z was CN booming in Nederland en werd het echt enorm goed bekeken. Toen ze na een tijdje echter nog geen nieuwe afleveringen gesubt hadden herhaalden ze de serie vanaf afleveing 1. Nou is dat vaak niet erg maar bij een doorlopende serie is dat dus wel zo.
Kijkcijfers zakten, en toen Yorin DBZ ging uitzenden moest CN iets nieuws hebben. Ze hadden nieuwe series uit Amerika van CN zelf kunnen subben, amar besloten om alles te dubben, van Dezter tot Johnny tot Edd. alles werd gesubt. Uiteindelijk haakten de oudere kijkers af. (Cartoon Network was toen erg populait ondr studenten door series als Johnny Bravo) Hierdoor ging het steeds slechter en moest CN achter de decoder.
Oja, er was op een moment sprake van een NL DBZ dub die dan door Fox zou worden uitgezonden.
Van mij ook eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
MichelleWouter en Michelle hebben ooit nog eens een mailtje van me voorgelezen, in de Power rock grot
Maar die kinderen van tegenwoordig (hoor mij, ik ben 14quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef Koranaga het volgende:
Het is al eerder gezegd, maar we zijn ook gewoon allemaal ouder geworden dus misschien kunnen we die huidige troep op de tv gewoon niet meer waarderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |