jajajaja, het is alweer goed. Aan dat eerste biertje halen ontkom je toch echt nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:03 schreef Efez het volgende:
![]()
Ik wil er niet eens aan ontkomen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajaja, het is alweer goed. Aan dat eerste biertje halen ontkom je toch echt niet.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:09 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan ontkomen!
[afbeelding]
Nope. Die heeft geen geld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef Efez het volgende:
Komt je broertje ook?
Ach, mijn leuke fok-meet-vriendinnetje komt ook niet... Zaten zij niet met elkaar te flirten eerst?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope. Die heeft geen geld.
Volgens mij was dat met een vriend van hem.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:13 schreef Efez het volgende:
[..]
Ach, mijn leuke fok-meet-vriendinnetje komt ook niet... Zaten zij niet met elkaar te flirten eerst?
![]()
Whatever, ze zijn er allebei nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:17 schreef Efez het volgende:
Neh...
Hell yeah!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever, ze zijn er allebei niet.
WIj wel.
Eerst nog even naar Mark Lanagan Dinsdagquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef Efez het volgende:
[..]
Hell yeah!
oehoe de stoner meneerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst nog even naar Mark Lanagan Dinsdag.
Die moet ik eigenlijk even in een schema gaan passen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:01 schreef HeatWave het volgende:
Auf der Maur
Chemical Brothers
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Franz Ferdinand
Gem
Hives, The
N.E.R.D.
Novastar
Opgezwolle
Snow Patrol
Soulwax
Streets, the
Velvet Revolver
White Stripes, The
Meer dan CTRL-A,C,V heb ik niet gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:47 schreef Stranger het volgende:
Waarschijnlijk HW's copy-pasting skillz
gewoon een zak muntjes kopen aan het begin en niet meer op de prijs lettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:54 schreef Blinker het volgende:
kan iemand me vertellen wat een hamburger kost bij lowlands?
geen idee ... een backup op je rekening is handig je kunt pinnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:04 schreef Blinker het volgende:
hoeveel zal ik nodig hebben denken jullie?
Ik d8 zelf aan 100 euro maar begin te twijfelen of het wel genoeg is :S
ja maar wel een beginquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
50 euro is echt te weinig
dillinger ...niet alleen zien maar belevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:09 schreef Blinker het volgende:
ah ok das wel handig.
We shall see
Ik heb ook nog een stelling:
Wat is de act die je echt moet zien?
Ik ga zelf voor The Bloodhound Gang ( jeugdsentiment)
O
Moet ik nou hier reageren of zal ik daar reageren. Vrouwen zijn zo ingewikkeld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ja, als jij je raampjes open laat staan he?.
Soulwax, hun nieuwe album komt de 23ste uit, en aan de voorproefjes te horen wordt het weer een megagoed album, lijkt me fantastisch om daar voor de release al een flinke dosis nieuwe songs van live te horen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:09 schreef Blinker het volgende:
die nieuwe single klinkt leuk iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Soulwax, hun nieuwe album komt de 23ste uit, en aan de voorproefjes te horen wordt het weer een megagoed album, lijkt me fantastisch om daar voor de release al een flinke dosis nieuwe songs van live te horen.
Ik heb het al eens gezegd... Maar wederom: Scissor sisters...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:09 schreef Blinker het volgende:
Ik ga zelf voor The Bloodhound Gang ( jeugdsentiment)
O
De sfeer is ook goed idd. Maar ik ga echt geen 110 euro [eigelijk 114 hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:50 schreef seeya_40 het volgende:
Zijn zeker vet... Maja, dat vind ik wel van meer bands.
White Stripes en Danko Jones vind ik ook leuk.
Maar Chemical Brothers ook.
Gewoon de sfeer alleen al is voor mij genoeg!
Luister eens naar "Play the blues"...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:05 schreef Blinker het volgende:
Van Danko Jones ken ik eigenlijk alleen Forget My Name maar die vind ik wel erg cool!
If you wanna know how to play the blues get yourself a womanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:50 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Luister eens naar "Play the blues"...
Komt wel goed. En er zijn ook dagkaarten geloof ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Nouja, straks of morgen even langs 't GWK.
3 jaar geleden wel, maar het gaat slecter in de festival business.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:52 schreef LintuxCx het volgende:
Twee/drie jaar geleden was Lowlands volgens mij nog gewoon uitverkocht hoor...
[edit] Dagkaarten? Sinds wanneer bestaan die?
Ik denk dat die gewoon met weekendkaarten binnenkomen, maar dat zijn van die stakkers die op vrijdag moesten werken en die dag dus over moeten slaan.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:56 schreef HeatWave het volgende:
IK las hier ergens iets over iemand die Zaterdag bandjes uit ging delen ofzo. Ik weet het verder ook niet...
ja, dat gaat inderdaad rond, omdat je niet meer via ticketservice.nl kunt bestellen. Maar velen vergeten dat je zowieso niet meer online kunt bestellen, een week voor de tijd. Kaarten zijn er dus nog wel, alleen niet online te bestellen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even tussendoor.
Ik krijg net van iemand te horen dat Lowlands uitverkocht is. Nu is dat voor zover ik weet nog nooit het geval geweest en ik kan het ook moeilijk geloven maar wil het toch even checken.
Iemand met meer info?
En dagkaarten, doen ze daar nog aan, eigenlijk?
hmmz, net weg aan een vriendinquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Als het echt uitverkocht blijkt te zijn zou ik dat héél fijn vinden.
doe zit het ook al weer met india en charley daar was er vorig jaar geloof ik 1 van wegquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
yep, de dommelsch is weg, golf is grolsch geworden, één tent minder dus
Zijn die er allebei weer dan?quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
doe zit het ook al weer met india en charley daar was er vorig jaar geloof ik 1 van weg
als ze er nu allebij zijn is er toch geen tent minder
Opgezwolle staat tegelijk met the Hives, wordt nog een zeer moeilijke keuze...quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef Henkmanz het volgende:
ik zal vooraan staan bij Opgezwolle.
Ik vind dagkaarten altijd wel een goede oplossing voor als je niet het hele weekend kan. Zo ben ik ook maar 1 dag naar Graspop geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef seeya_40 het volgende:
Dagkaarten doen ze (gelukkig) niet aan
Ja, idd das niet eens een keuze, gewoon een feit...quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:29 schreef Efez het volgende:
The Hives...![]()
Psies...quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd das niet eens een keuze, gewoon een feit....
Stelletje Hollandse HapHippers (of hoe die herrie ook heetquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:57 schreef Efez het volgende:
[..]
Psies...
Nou ja, die spelen er nog gitaar bij, dus het is een twijfelgevalletjequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef Efez het volgende:
Toch kijk ik wel een beetje uit naar NERD, is dat haphip?
Correctie: alleen de eerste helft natuurlijk... Daarna spelen immers de Scissor Sisters...
De Scissor sisters ken je niet? HMMM. Dat is zeg maar DE band van Lowlands dit jaar... Ze hebben zowel rock -als electronummers... Hoogzingende man, vette teksten, leuke melodietjes een soort Placebo en Vive la fete en George Michael combinatie... Vind ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die spelen er nog gitaar bij, dus het is een twijfelgevalletje.
Dat zegt me eigenlijk niets. Wat voor muziek is het?
oooooh, DIE Scissor Sisters, zeg dat dan...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:19 schreef Efez het volgende:
[..]
De Scissor sisters ken je niet? HMMM. Dat is zeg maar DE band van Lowlands dit jaar... Ze hebben zowel rock -als electronummers... Hoogzingende man, vette teksten, leuke melodietjes een soort Placebo en Vive la fete en Robbie Williams (???) combinatie... Vind ik.![]()
Probeer Everlast maar eens.... echt driewerf kut dat hij met NERD samenvalt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stelletje Hollandse HapHippers (of hoe die herrie ook heet) vs. Zweedse gitaar herrie, geen competitie
.
Iets serieuzer, ik heb nog nooit een hophop act gezien die live ook maar iets kan kregen. Op CD klinkt het soms nog wel ok, maar Live verzandt het 9 ban de 10 keer in YO YOYO YOY en veel minder vloeiende "rap". Er zullen best uitzonderingen zijn, maar ik ga het niet meer proberen.
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:23 schreef RichardQuest het volgende:
't Is gewoon gay-muziek. Zég dat dan...
neuh, ik ben toch in het algemeen al niet zo gecharmeerd van Hiphop.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Probeer Everlast maar eens.... echt driewerf kut dat hij met NERD samenvalt.
Mwah, rielex oeweet jequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:31 schreef Efez het volgende:
Oh ja, The White Stripes...
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik wederom een naar druk schema ga hebben...
Ik heb ook wel weer zin in banala liedjes over vagina's, neuken en vieze klerenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:31 schreef Efez het volgende:
Oh, en Bloodhound Gang is voor mij jeugdsentiment...
*mooi*quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer zin in banala liedjes over vagina's, neuken en vieze kleren
Ken je Gem? Wordt ook wel de Nederlandse Strokes genoemdquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:34 schreef koston het volgende:
De enige bands die ik niet ga missen zijn The Hives en The Streets, verder zal ik er niet zo om treuren als ik een paar acts mis
Gem is geweldig!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ken je Gem? Wordt ook wel de Nederlandse Strokes genoemd
Ja...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:40 schreef greatgonzo het volgende:
moet ik me schamen als ik nix ken van dEUS en Danko Jones![]()
Gisteren gezien op Waterpop, kon me niet echt boeien. Wel een aardige band.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gem is geweldig!
Die ga ik echt niet missen.
Gem is wel leuk, maar meer iets als voorprogramma (van Mando Diao bijvoorbeeld...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk ook dat ik Gem boven dEUS verkies.
Mja, als het niks aan is vertrek ik gewoon....dEUS vind ik af en toe iets té arty farty...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:42 schreef Efez het volgende:
[..]
Gem is wel leuk, maar meer iets als voorprogramma (van Mando Diao bijvoorbeeld...)
Ik vind dEUS 1000 x beter...
Opgelostquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:44 schreef Efez het volgende:
*wil mee*
Heb je een flinke rugzak?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opgelost.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:45 schreef Efez het volgende:
[..]
Heb je een flinke rugzak?![]()
Past daar een Evà in?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zo'n hele grote die ik mee had naar Australie
.
Geen probleemquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:47 schreef Efez het volgende:
[..]
Past daar een Evà in?![]()
*FEESTENDE SMILEY*quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen probleem.
Eindelijk een mening die ik met je deel...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, dat was een succes de vorige keer dat ze kwamen
En de nieuwe cd is ook om tequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, dat was een succes de vorige keer dat ze kwamen
kunnen we dan ook de oude knallers verwachten, of vooral nieuwe nummers?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:55 schreef Komakie het volgende:
Ik hoorde gisteren van een vriend van me dat er een grote kans is dat Prodigy naar Lowlands komt dit jaar. Nog niet bevestigd ofzo....
Geen idee waar hij het vandaan haalt en ik betwijfel dat het ook zal gebeuren maar ik wou het toch ff met jullie delen
De Dommelsch als tent wat toch al kut. Zonde dat het openluchtpodium niet meer bestaat.quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
yep, de dommelsch is weg, golf is grolsch geworden, één tent minder dus
inderdaad dat was wel relaxed, vroegerquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:02 schreef TeJo het volgende:
[..]
De Dommelsch als tent wat toch al kut. Zonde dat het openluchtpodium niet meer bestaat.
Wat dacht je van Cypress Hill? Maakte er in 2000 een enorm feest van!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stelletje Hollandse HapHippers (of hoe die herrie ook heet) vs. Zweedse gitaar herrie, geen competitie
.
Iets serieuzer, ik heb nog nooit een hophop act gezien die live ook maar iets kan kregen. Op CD klinkt het soms nog wel ok, maar Live verzandt het 9 ban de 10 keer in YO YOYO YOY en veel minder vloeiende "rap". Er zullen best uitzonderingen zijn, maar ik ga het niet meer proberen.
Ik kijk wel uit. Moet ik me nog gaan houden aan de dingen die ik van te voren van plan was ook!quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
inderdaad dat was wel relaxed, vroeger![]()
iemand zich trouwens al opgegeven als reporter op de site??
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Probeer Everlast maar eens.... echt driewerf kut dat hij met NERD samenvalt.
een wat een mislukking .. ja er is gepoogd een mislukking te plannenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
Is 'r trouwens al een meeting georganiseerd?
12 uur 24 uurs tent, bij een rubberbootquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, we gaan een geslaagde meeting plannen.
ja zoals de vorige 2 jaar ook gepland was ... en tevens ook mislukt isquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
Goed. Van donderdag op vrijdag?
Ik zal daar waarschijnlijk toch al hangenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:39 schreef TeJo het volgende:
* RichardQuest doet niet aan afspraken op Lowlands. Veul te lastig.
Deze keer nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zoals de vorige 2 jaar ook gepland was ... en tevens ook mislukt is
Grote kans?? Hoe komen ze daar toch steeds bij? Omdat er een paar Ipod staan met nieuwe album zeker. Nooit sprake geweest van enige kans dat Prodigy komt, ze komen 100% zeker niet. Pas ik oktober begint de nieuwe clubtour. Ze konden wel de laatste festivals meepakken maar hebben er zelf voor gekozen het niet te doen. Er is ook helemaal geen plaats meer in het programma voor een band als Prodigyquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:55 schreef Komakie het volgende:
Ik hoorde gisteren van een vriend van me dat er een grote kans is dat Prodigy naar Lowlands komt dit jaar. Nog niet bevestigd ofzo....
Geen idee waar hij het vandaan haalt en ik betwijfel dat het ook zal gebeuren maar ik wou het toch ff met jullie delen
Vet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
Goed. Van donderdag op vrijdag?
moet je dr 10.000?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:38 schreef Doodmetaal het volgende:
zijn er nog kaartjes?
Hey, ik deel ook alleen maar wat een ander tegen mij gezegd heeft....quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Grote kans?? Hoe komen ze daar toch steeds bij?
Ik geloof dat in de Lowlandskrant stond dat echt alleen prof camera's verboden waren, dus met afneembare lens... Ik ben toch voorstander voor de vage foto's met wegwerpcamera...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:36 schreef HeatWave het volgende:
Zoom doen ze ook nog wel een moeilijk over.
Mijn simpele cammie komt er wel in denk ik.
Sorry, ik bedoelde zo'n uitschuif zoomlens.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:55 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Maar elke camera heeft toch zoom?
Ik heb 3x optisch, 3x digitaal. Iemand ervaring met d-cams op ll?
Ik ga d'r vanuit dat het wel magquote:Win een digitale camera met Re:act
Als je nu de exclusieve Lowlands editie van RE:ACT Magazine bestelt, maak je kans op een digitale camera c-760 van Olympus voor nada. Bestellen kan hier! Met een beetje mazzel loop jij op Lowlands te pronken met die superdeluxe retestrakke camera. Maar niet alleen showen hè! Natuurlijk ook leuke plaatjes mee schieten. Cheeeese!
dingendoener voegt kaplaarsen toequote:Op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Goed idee.
/RichardQuest zet paraplu op de sjeklist
Een plastic boterhamzakje zodat mijn sigaretten niet verregenen is genoeg.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:18 schreef dingendoener het volgende:
[..]
dingendoener voegt kaplaarsen toe
Auw, da's klote voor je!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:28 schreef dingendoener het volgende:
Guidosaurus zegt: Zo doei he lowlands!!
Gisteren tijdens een heel vaag feest in donderen ( donderen? ja donderen ) . liep guido nogal enthousiast te springen en wou z'n biertje tegelijk weg zetten, resultaat : de pees in z'n pink door gesneden. 8 uur later bereikt het bericht ons dat z'n pink het haalt Maaaaaaaaaar 3x per dag atibiotica en dus geen alcohol en er is kans op ontsteking ( dan zou hij dus z'n pink kwijt raken )
dus guidosaurus zegt : Zo doei he lowlands!!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef paella het volgende:
he fuck ja, nou kan je alleen komen voor de muziek(en theater, etc)
naar lowlands gaan voor de muziek?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef paella het volgende:
he fuck ja, nou kan je alleen komen voor de muziek(en theater, etc)
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:37 schreef Dr.Mowinckel het volgende:
[..]
naar lowlands gaan voor de muziek?
sta je op camping 1 ofzo?
Dude, wat een nonsensequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ik zal je later de betekenis van smilies nog wel eens uitleggen jochiequote:Op zondag 15 augustus 2004 22:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, wat een nonsense.
Als je het niet mooi vindt, laat het dan daarbij maar ga niet zoiets dom lopen afkraken. Hoe Guano Apes vorig jaar klonk in tegenstelling tot hun CD was gewoon triest, net zoals Sum41; wat een bagger. Het was nog enigzins te pruimen omdat ik de nummers kende en dus kon volgen waar ze waren; als ik ze niet gekend had was ik meteen pleite gegaan.
Als je de nummers kent van Opgezwolle zijn ze live hardstikke goed.
Erg makkelijk om iets af te kraken waar je geen verstand van hebt, beetje jammer.
* Op de checklist zet, naast plastic zeil voor onder mn tent.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een plastic boterhamzakje zodat mijn sigaretten niet verregenen is genoeg.
als je een smiley had gebruikt had ik kunnen lachenquote:sta je op camping 1 ofzo?
Ik zou denken, beter 1 Lowlands op Spa Rood dan geen Lowlands....Lijkt me geen lastige keuzequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:28 schreef dingendoener het volgende:
Guidosaurus zegt: Zo doei he lowlands!!
Gisteren tijdens een heel vaag feest in donderen ( donderen? ja donderen ) . liep guido nogal enthousiast te springen en wou z'n biertje tegelijk weg zetten, resultaat : de pees in z'n pink door gesneden. 8 uur later bereikt het bericht ons dat z'n pink het haalt Maaaaaaaaaar 3x per dag atibiotica en dus geen alcohol en er is kans op ontsteking ( dan zou hij dus z'n pink kwijt raken )
dus guidosaurus zegt : Zo doei he lowlands!!
Echt een reisverzekering of zo'n idiote Ticketservice-verzekering?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:49 schreef Cutie het volgende:
Misschien stom hoor...maar...
Zojuist heb ik een reisverzekering afgesloten voor Lowlands....
Doen jullie dat ook?
Een echte reisverzekering....voor het geval dat Satan mijn teddybeer steelt, iemand het nodig vind mijn tent te slopen, mijn camera te jatten, mijn portemonnee gestolen word/ik 'm kwijtraak, etc. etc.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
Echt een reisverzekering of zo'n idiote Ticketservice-verzekering?
Nja, als voorspeld wordt dat het donderdag gaat regenen neem ik m'n plu mee. Geen zin in regen tijdens het wachten. Op het terrein zelf kan me het niet veel rotten...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een plastic boterhamzakje zodat mijn sigaretten niet verregenen is genoeg.
Tuurlijk welquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:06 schreef Cutie het volgende:
[..]
Een echte reisverzekering....voor het geval dat Satan mijn teddybeer steelt, iemand het nodig vind mijn tent te slopen, mijn camera te jatten, mijn portemonnee gestolen word/ik 'm kwijtraak, etc. etc.
Heeft echt niemand anders hier aan gedacht joh?
En heb je bij je verzekeraar ook vermeld dat je naar een festival gaat. Ik ben benieuwd of ze uberhaubt wat zullen uitkeren als je er melding van schade maakt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:06 schreef Cutie het volgende:
[..]
Een echte reisverzekering....voor het geval dat Satan mijn teddybeer steelt, iemand het nodig vind mijn tent te slopen, mijn camera te jatten, mijn portemonnee gestolen word/ik 'm kwijtraak, etc. etc.
Heeft echt niemand anders hier aan gedacht joh?
lekker snugger Hans, daar het gisteren al bekend wasquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:23 schreef mouzzer het volgende:
Snow Patrol heeft alle verplichtingen tot en met 20 augustus afgezegd, wat betekent dat de band niet op Lowlands zal spelen.
Zanger Gary Lightbody is afgelopen donderdag ziek geworden en houdt op doktersadvies rust tot na Lowlands. Andere festivaloptredens, zoals Pukkelpop en Highfields in Duitsland, zijn ook geannuleerd.
Bij de organisatie van Lowlands is nog geen officiële afzegging binnengekomen. "IK weet nog van niks, ik ga het nu checken bij mijn boekers", zegt Hans van Rompaey. Vanzelfsprekend is er nog geen vervangende act bekend. Van Rompaey verwacht daar woensdag uitsluitsel over te kunnen geven.
Snow Patrol komt waarschijnlijk in november terug voor een optreden in Nederland.
Naast de bekende acts staan er op lowlands nog tig minder bekende lui op 't podium.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:45 schreef paella het volgende:
Van de bekende weten we het nou wel, ik wil jiust de obscure dingen weten
Nee, ik wil juist dingen ontdekken, zij het door het zelf te zien en horen, of door een goede recensiequote:Op maandag 16 augustus 2004 13:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Naast de bekende acts staan er op lowlands nog tig minder bekende lui op 't podium.
Kun je misschien wat specifieker zijn? Heb je een voorkeur voor een bepaalde act?
die stockholm lui ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:56 schreef webfreak het volgende:
[..]
Naast de bekende acts staan er op lowlands nog tig minder bekende lui op 't podium.
Kun je misschien wat specifieker zijn? Heb je een voorkeur voor een bepaalde act?
ik zou voor soulwax gaan sowiesoquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:40 schreef webfreak het volgende:
Ik ben gevraagd 5 artiesten uit te zoeken die ik eventueel zou willen interviewen..
Ik heb er al een paar op 't oog maar uit zo'n grote lijst blijft kiezen natuurlijk lastig.
Van welke band/cabaretier/schrijver/etc. zou men hier nog wel wat meer willen weten??
En Papa Roach en Greendayquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:37 schreef Blinker het volgende:
haal Millencolin hier maar heen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:46 schreef Laton het volgende:
Het gaat regenen
Ow yesquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]modder
Regenjas mee in de rij!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:57 schreef NiNi het volgende:
------------------------do vr za
Zonneschijn (%) 40 40 30
Neerslagkans (%) 60 60 70
Boehoe!!!!!! 70% kans!
![]()
whehe wacht eerst maar es tot het weekend ..voor dat je heet weet voorspellen ze dan een punica oasequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:57 schreef NiNi het volgende:
Zonneschijn (%) 40 40 30
Boehoe!!!!!! 70% kans!
![]()
whoooo pietquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef NiNi het volgende:
Dit is wat Piet er van zegt:
Donderdag een enkele bui, gemiddeld een 22 of 23 graden ook zon met een stevige zuidwester, die langs de kust eens kracht 7 kan bereiken.
Vrijdag enkele buien (mogelijk onweer), 21 graden en nog een krachtige zuidwester.
Zaterdag waarschijnlijk een naar noordwest draaiende wind met enkele buien en de 20 of 21 graden. Zoals al uit de tekst blijkt is het weerbeeld voor zaterdag nog onzeker.Piet
Ik vond het ijzingwekkend koud vorig jaar. Helemaal niet leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Mooi, geen of weinig regen tijdens het in de rij hangen/zitten/staan
En voor de rest zelfde weerbeeld als vorig jaar denk ik zo...
En dat was lang niet slecht (lees: ik kon op mijn skateschoenen lopen)
koud?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:58 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vond het ijzingwekkend koud vorig jaar. Helemaal niet leuk.
En morgen staat er weer dat het geweldig weer wordt....quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:57 schreef NiNi het volgende:
Zonneschijn (%) 40 40 30
Boehoe!!!!!! 70% kans!
![]()
het was vorig jaar ook takke koud, dat kwam de nachtelijke activiteiten op de campings niet ten goedequote:Op maandag 16 augustus 2004 15:58 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vond het ijzingwekkend koud vorig jaar. Helemaal niet leuk.
Ik bevries liever dan dat ik zo'n kruidendrank drinkquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:21 schreef greatgonzo het volgende:
berenburg? Jagermeister?
Dikke truien willen nog wel eens helpen. Ik neem er toch wel minstens een mee...quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was vorig jaar ook takke koud, dat kwam de nachtelijke activiteiten op de campings niet ten goede
Ideaal.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:51 schreef HeatWave het volgende:
bij inlevering 5 lege bekers, 1 muntje terug
vind jequote:Op maandag 16 augustus 2004 17:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ideaal.
Alsof je ergens bier voor een euro kan kopen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je
had liever gehad dat ze de muntjes goedkoper hadden gehouden
nou heb liever de 1,85 an vorig jaar dan hoef je tenminste niet elke keer met die bekers te sjouwen, k vind dat inleveren voor een muntje zo'n onzinquote:Op maandag 16 augustus 2004 17:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Alsof je ergens bier voor een euro kan kopen.
Kweenie hoor, maar die zijn bijna een euro goedkoper dan vorig jaar. En bier is nou even duur als in de meeste cafe's dus dat maakt geen fuck uit.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je
had liever gehad dat ze de muntjes goedkoper hadden gehouden
Oh ja, leuk. Dan lopen er ook weer mensen met driehonderd bekers te sjouwen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:51 schreef HeatWave het volgende:
ff op het LL forum lopen snuffelen. camping is open om 18"00 op donderdag. Muntjes kosten 1 euro, biertje 2 muntjes. bij inlevering 5 lege bekers, 1 muntje terug
Zal wel bekend zijn bij velen, denk post het toch ff.
Ha! Ja, precies! Hilarisch... je kunt je toch wel op een leukere manier vermaken dan de hele dag bekers verzamelen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:53 schreef HeatWave het volgende:
Dan lever je ze toch niet in? mensen zat die het leuk vinden om de hele dag bekers te sjouwen hoor..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar die zijn bijna een euro goedkoper dan vorig jaar. En bier is nou even duur als in de meeste cafe's dus dat maakt geen fuck uit.
Sja, ze beperken wel weer de rotzooi, die hoeft niet opgeruimd te worden, scheelt weer personeel, is het bier ook weer goedkoperquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]muntjes zijn goedkoper ja, maar een biertje is duurder
t gaat mij het principe, betaal je 114 euro mag je nog gaan betalen voor je eigen bekertjes
vanaf 18:00. maar wel beperkt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:37 schreef MofoF1 het volgende:
Volgens mij al over gehad in een eerder topic, die pendelbussen op donderdag, vanaf hoe laat gaan die rijden? (vorig jaar was ik met de auto, dus heb ik de bussen gemist)
Volgens mij niet, maar goed, ik weet het niet zeker. Ik heb het ook maar via via gehoord.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:40 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Niet stiekem al iets eerder?
ze rijden elk jaar al veel eerder.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar goed, ik weet het niet zeker. Ik heb het ook maar via via gehoord.
Ik denk dat een taxi busje ook geen slechte optie is voor die 5 euro....
nee, das saai :').quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:44 schreef Timz het volgende:
Ik ga met de auto en backstage parkeren. leuk hè :-)
lijerquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:44 schreef Timz het volgende:
Dan mis je het gesjouw voor de poorten, de zere schouders en het gedruk voor de ingang ;Pquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:44 schreef Timz het volgende:
backstage is voor mietjes.......quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:44 schreef Timz het volgende:
frontstage voor jaloerse mensenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
backstage is voor mietjes.......
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
frontstage voor jaloerse mensen.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:58 schreef DearPrudence het volgende:
* terugvind post.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
verdorie...
om 11 uur rijden er dus nog GEEN bussen, vorig jaar hebben we dus maar een taxi gebeld vanaf station t harde... toen de kiss & ride ingang open ging, toen kwamen ook net de eerste bussen in beweging, maar dat was wel een paar uur later...quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
De bussen gingen 2 en 3 jaar terug écht wel wat eerder dan 18:00 hoor. Dan gaat de camping pas officieel open, maar vanaf 11:00 uur 's ochtens ofzo vertrekken er al bussen. Natuurlijk niet veel, maar genoeg.
grapjasquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem het ruim en hou het toch wel op zo'n 300 euro (ex kaartje).
ik heb aan 200,- genoeg (excl inkoop kosten e.d.)quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat voor budget heeft iedereen eigenlijk in gedachten? Ik neem het ruim en hou het toch wel op zo'n 300 euro (ex kaartje).
Ik waarschijnlijk ook wel hoor, maar 300 mag op als het echt moetquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:18 schreef DrazTic het volgende:
[..]
ik heb aan 200,- genoeg (excl inkoop kosten e.d.)
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
¤200 is een redelijke schatting
ik neem gewoon geen pinpas mee... veel beter voor mn bankrekening...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:27 schreef Timz het volgende:
Neem gewoon een pinpas mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |