Right on it.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ik zou heel Other Songs of Whereabouts downloaden.
Qua aparte nummers:
Strawberry Blonde
Pretty Little Cemetery
At Different Times
So Young
Still Time
Right About Now
Feel For You
In A Flash
The Idiot Boy
Als begin dan.
Hij werkt alleen met ze samenquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
En hij is beter dan die bedbesmeurende urineerders van Coldplay!
En hij verft geen leuzen op zijn hand!
als je na al die plannen en al je genomen moeite nooit echt bekend woord dan zegt dat toch iets over je kwaliteitenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
De van oorsprong Canadese Sexsmith maakte eerst deel uit van enkele bands, die nooit echt bekend werden. De nu 40 jarige begon in Toronto de band The Uncool, maar daar kon hij niet mee doorbreken. In 1991 kwam Grand Opera Lane uit, onder zijn eigen naam, maar een succes werd de plaat niet.
Volgens mij is dit letterlijk een uitspraak van de Oasis-broertjes over Coldplay...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:34 schreef methodmich het volgende:
En hij is beter dan die bedbesmeurende urineerders van Coldplay!
En hij verft geen leuzen op zijn hand!
Zo leer je ook nog ns Oasis herwaarderen in een muziektopicquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Volgens mij is dit letterlijk een uitspraak van de Oasis-broertjes over Coldplay...
Als je geen genoeg van jammerklanken en weemoedig geijl kan krijgen of geen geduld hebt om op het volgende uitbraaksel van radiohoofd te wachten, niet nee.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zo slecht is koudspel toch niet?
Deel 1 is van mijn goede vriend Noel, al kan het net zo goed Liam zijn geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Volgens mij is dit letterlijk een uitspraak van de Oasis-broertjes over Coldplay...
Niet helemaal. Zie het topic over de janksmoel maar, dan snap je het.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:01 schreef Laton het volgende:
Dus je probeerd 1 artiest aan te prijzen door zoveel mogelijk een andere de grond in te stampen?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
En een beetje dom om een cover te downloaden van een artiest die juist wordt geprezen om zijn eigen werk.
Probeer eens wat van zijn nieuwste cd te beluisteren (als je daar nog niet naar geluisterd hebt). Vind ik persoonlijk prima te pruimen ... Ben het wel eens met je opmerking over Coldplay. Tegenwoordig wordt daar alles aan gerelateerd, wat zowel Coldplay als Sexsmith geen goed doet. Maar de TS wilde waarschijnlijk een discussie starten, en daar is natuurlijk ook niks mee!quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:15 schreef Bioslock het volgende:
Okay, ik heb nu "Up the road" en "These days" geluisterd.
Doen me beiden vrij weinig, en met coldplay heeft het weinig te maken. Coldplay wordt tegenwoordig, net als Radiohead, als stijlicoon gebruikt om dingen een mislukte vergelijking te geven. Er moet meer in zitten dan een acoustische gitaar en een overheersende drum om met Coldplay te vergelijken.
Ik probeer nog wat nummers van hem, maar tot nu toe is het niet veel soeps.
En wįt een lelijke vibrato heeft die vent in zijn stem zeg. Het is soms net Gerard Joling.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:17 schreef Jaal het volgende:
[..]
Maar de TS wilde waarschijnlijk een discussie starten, en daar is natuurlijk ook niks mee!
Kijk, dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:19 schreef Bioslock het volgende:
"The less I know" is al beter.
"Best Friend" is ook wel leuk. Maar niet echt veel aan. Het is allemaal vrij clichématig en weinig expirimenteel. Behalve "Dragonfly on Bay Street" dan, wįt een afgrijselijke jaren '80 beat zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:22 schreef Jaal het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat de goede kant op
ipv coldplay bedoel je? ja dat zou mooi zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Gelukkig maar natuurlijk, dan worden meer mensen misschien fan van Ron.
Wie is de voorloper van RHquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef brox het volgende:
Lijkt Ron op Jeff?
Buckley dus. Dat is de voorloper van Radiohead, als Radiohead toch al de voorloper is van Coldplay![]()
Oh die vond ik echt vies tegenvallen. Neppig. Bij Colplay geniet ik tenminste nog van die fijne texturen op het eerste album, wat ze vrij uniek maakt, met een al dan niet jankerige stem toch zeer fijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ipv coldplay bedoel je? ja dat zou mooi zijn...
Ken jij Ane Brun eigenlijk MM?
Ja, maar Ane Brun vind ik niet zo bijzonder. Beetje een buitenlandse Kirsten.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ipv coldplay bedoel je? ja dat zou mooi zijn...
Ken jij Ane Brun eigenlijk MM?
Ik ga alleen op vrijdag, dus helaas.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:45 schreef BeRightBack het volgende:
Hard Bargain
Wie gaat Ron zien op het Music in my head festival?
Hij heeft die dame ook geholpen op haar plaatje inderdaad. Het is dan ook een goed mens.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef Apfel het volgende:
Hij heeft toch wat met Shea Seger gedaan?
Dat is wel een lekker nummer, en een verdomd goede plaat van Shea.
Dat ik dit topic nu pas vind.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:45 schreef BeRightBack het volgende:
Hard Bargain
Wie gaat Ron zien op het Music in my head festival?
Heb hem nog niet in huis, even naar op zoek gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, ook de nieuwe plaat Time Being is weer van enorm hoog niveau. Een nummer als Snow Angel, daar doet menig artiest een moord voor om maar tot de helft te komen.
Ach, in deze verschil ik gewoon in optiek met je. Tips mogen altijd, maar tips zijn niet altijd correct nietwaar. En de vergelijking is uiteraard scheef, Sexsmith en Coldplay zijn niet te vergelijken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ga ergens anders vloeken bigshadow. Schandalig. Ik zal je nog eens tips geven.
Maar feit is wel dat Chris Martins beste song van Parachutes voor Ron natuurlijk slechts een B-kantje zou zijn. Misschien. Waarschijnlijk had hij na een goede fles whiskey besloten om een nummer als Yellow te dumpen waar het hoort: in de vuilnisbak.
Ja, en sex is lekkerder dan spruitjes. like....duh!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ron Sexsmith is beter dan Coldplay!
De laatste is Exit Strategy Of The Soul en die moet je zeker beluisteren. Is erg goed, bijna net zo goed als zijn prima eerdere albums als Ron Sexsmith, Whereabouts en natuurlijk Other Songs. Kortom, je hebt nog wat te doen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Felagund het volgende:
Volgens zijn site zou Sexsmith dit jaar weer (of het wordt volgend jaar) met een nieuw album komen. Ik ken alleen zijn laatste drie albums (Retriever, Cobblestone Runaway en Time Being), waarbij Retriever mijn favoriet is. Is de rest van zijn oeuvre net zo goed?
geen idee wie ron sexsmith is maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
ron sexsmith is beter dan coldplay!
Schandalig!quote:» Er is al 154 dagen niet in dit topic gepost.
Nostalgisch topicquote:Op zondag 17 mei 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Een grote schop, want meneer Sexsmith komt begin juli naar Nederland, naar Nijmegen en Amsterdam. Ik ga proberen of ik er in Amsterdam bij kan zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |