quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:34 schreef PJORourke het volgende:
Huwelijksmigratie veel moeilijker maken.
Zo jij nu ook weer gelukkiger?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef Biancavia het volgende:
Dat iedereen eerst fatsoenlijk de spellingsregels onder de knie krijgt.
Het is er nauw aan verwant. Het wordt gebruikt om hier binnen te komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Vhiper het volgende:
Huwelijksmigratie heeft geen reet met asielbeleid te maken! Maar weer ff ontopic zou ik zeggen.
Maar als mensen weer terug moeten naar hun vaderland zoals ik hierboven stel zul je dus al veel minder gezins herenigingen krijgen vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is er nauw aan verwant. Het wordt gebruikt om hier binnen te komen.
Met de hoeveelheid Turken en Marokkanen die hier nu al zijn en toch een bruidje uit het Rif of iets dergelijks willen halen denk ik dat het toch nodig is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:46 schreef Amersf00rt het volgende:
Maar als mensen weer terug moeten naar hun vaderland zoals ik hierboven stel zul je dus al veel minder gezins herenigingen krijgen vermoed ik.
Asielbeleid is met 1 squote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:30 schreef Amersf00rt het volgende:
Iedereen heeft er wel commentaar maar hoe zou jouw assielbeleid eruit zien?
Ik zou kiezen voor een veel strenger beleid waarin:
- Alleen nog mensen worden toegelaten met een direct levensbedreigende situatie, wel duidelijk maken dat wanneer het weer enigsinds veilig is ze weer terug gaan naar hun vaderland.
- Bij vermoede van gerommel met papieren en dereglijken (bij binnenkomst van het land), direct uitzetten.
- Mensen die hier al jaren zijn en de dupe zijn van oude procedures en een bestaan hier hebben opgebouwd mogen blijven, mits ze geintegreerd zijn of ertoe bereid zijn.
- Bij welke vorm van criminele activiteiten dan ook direct het land uit zetten.
Ik denk dat dit het assielbeleid is waarvoor het bedoeld is. Mensen helpen en opvangen die in nood zijn. Niets meer en niets minder.
had ik er al uitgehaaldquote:Asielbeleid is met 1 s
quote:Een vermoeden is niet voldoende, als papieren daadwerkelijk vervalst zijn, dan ben ik het met je eens, uitzetten.
verkeers overtredingen inderdaad niet maar misdrijven en dan ook kleine criminle activiteiten zoals winkeldiefstal wel. Duidelijke grenzen trekken.quote:Verder moet het bij "criminele activiteiten" dan wel gaan om een misdrijf, niet voor een snelheidsboete omdat iemand toevallig 3 km/u te hard reed...
true true....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Asielbeleid is met 1 s
Verder ben ik het met jouw ideeën wel eens, met de volgende kanttekeningen:
Bij uitzetting moet het gebied waar de asielzoeker naar wordt uitgezet veilig zijn.
Een vermoeden is niet voldoende, als papieren daadwerkelijk vervalst zijn, dan ben ik het met je eens, uitzetten.
Verder moet het bij "criminele activiteiten" dan wel gaan om een misdrijf, niet voor een snelheidsboete omdat iemand toevallig 3 km/u te hard reed...
Pennywise heeft het niet zo gewildquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met de TS.
En dat ze werk moeten zoeken in Nederland en werken zolang dat ze hier verblijven.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:01 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Pennywise heeft het niet zo gewild
Nee zomaar :') sowieso lijken ze me wel pro-immigratie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Heeft PW er een nummer over?
Ik was weer eens te langzaam:'(quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:54 schreef Amersf00rt het volgende:
had ik er al uitgehaald(alleen topic titel niet)
Als zij niet kunnen aantonen dat ze in gevaar zijn, en het gebied waar ie dan eventueel uitgezet wordt is veilig, moet ie inderdaad opkrassen.quote:Ze gooien ze ook nog wel eens weg, kan je ook niets mee. Maar men zal toch met een soort bewijs moeten komen vanwaar ze vandaan komen. Maar zal een lastig punt worden.
Winkeldiefstal kan ik inkomen, ze moeten of gewoon afrekenen of met hun poten van andermans spullen af te blijven. De straffen daarvoor mogen voor Nederlanders overigens ook wel flink strenger worden.quote:verkeers overtredingen inderdaad niet maar misdrijven en dan ook kleine criminle activiteiten zoals winkeldiefstal wel. Duidelijke grenzen trekken.
Nee hoor, wordt gewoon door de IND aangewezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
true true....
maar de term "veilig gebied" schijnt nogal relatief te zijn
Meeste kleine verkeersmisdrijven vallen sowieso buiten het strafrecht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:48 schreef Vhiper het volgende:
Verder moet het bij "criminele activiteiten" dan wel gaan om een misdrijf, niet voor een snelheidsboete omdat iemand toevallig 3 km/u te hard reed...
Het bezittelijk voornaamwoord 2e persoon enkelvoud is 'jouw'...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:54 schreef Amersf00rt het volgende:
[..]
had ik er al uitgehaald(alleen topic titel niet)
tenzij het een gestolen auto isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meeste kleine verkeersmisdrijven vallen sowieso buiten het strafrecht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |