Koop je er toch 1. Metroid Prime pakket. Voor $99 een Gamecube, 1 controller, Metroid Prime 1 + Metroid Prime 2: Echoes demo & bonus disc.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ziet er enorm goed uit.
Op dit soort momenten vind je het niet leuk dat je geen GC hebt.
Jazeker. Een disc waar de demo van MP2:echoes opstaat, heel veel filmpjes van MP2: Echoes & de hele geschiedenis van de metroid serie.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:57 schreef rockstah het volgende:
bonus disc![]()
Idd. Zelfs beter dan jou.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:20 schreef ps2noob het volgende:
Dit spel gaat euwnen
overige interview: http://cube.ign.com/articles/556/556375p1.htmlquote:IGN: We saw the new Annihilator weapon during the presentation yesterday. Will there be any weapons specific to multiplayer?
Walker: There are some Morph Ball expansions, like the Death Ball for instance.
Kelbaugh: One thing we tried really hard not to do was just throw in a deathmatch. We wanted to stay true to the hardcore Metroid player. There's a lot of Morph Ball use and Grapple Beam use; you'll know you're playing a Metroid game.
Walker: Even the visor can become a weapon in multiplayer.
quote:10.0 Presentation
Retro knows what it's doing. Slick menus and cut-scenes, huge amounts of logbook data that can be viewed, and unlockable art, too.
9.0 Graphics
Gorgeous. One of the prettiest GameCube titles, to be sure. Huge worlds filled with detail. Unequaled art direction. Near-perfect framerate. Textures tend to blur up close. One or two framerate dips.
9.5 Sound
Moody music by composer Kenji Yamamoto and a wide assortment of thumping sound effects, too. But more voice work is missed.
9.5 Gameplay
Superb. Nearly flawless. An extension of Metroid Prime in every way. Extremely satisfying platforming and puzzles. Some minor lock-on issues and a Dark World that is not as compelling as the Light.
10.0 Lasting Appeal
A bare minimum of 20 hours to complete the single-player quest and likely double that for completionists who want it all. Then there's the archaic, but still enjoyable multiplayer mode.
OVERALL: 9.5
(out of 10 / not an average)
quote:Metroid Prime 2 is
dark and light, morph ball and gun;
Master Chief, who’s that?
Your pain is over, dear readers.
Zie mijn sig.quote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef HAL9000S het volgende:
wanneer komt ie nou??
Lekker belangrijk de die-hards weten toch wel dat ie komt, een ding is duidelijk; als MP2 uitkomt gaan San Andreas, Halo2 en zelfs Pro 4 lekker de ijskast in totdat ik hem helemaal kapotgespeelt hebquote:Op donderdag 18 november 2004 16:20 schreef Pious_Augustus het volgende:
het is wel jammer dat MP2 helemaal ondergesneeuwd is door GTA: San Andreas en Halo 2![]()
schijnt dat wij niet zo;n flashy box krijgenquote:
Ehh je PS2quote:Op zondag 21 november 2004 15:16 schreef T1andonly het volgende:Als ik mijn PS2 binnen heb kan ik ook gelijk dat spel kopen en dan mag mijn broertje die PS2 zolang hebben
Ik heb de videoreview ook gezien. Ziet er fantastisch uitquote:Op zondag 21 november 2004 09:21 schreef BMH het volgende:
De IGN video review is uit. Grotendeels zonder spoilers gelukkig. Maar WOW! Dit spel lijkt echt 20 keer zo goed als ik had verwacht!
[afbeelding]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe weet ik of me TV 60 hertz aankan?
In de handleiding staat waarschijnlijk dat hij alleen 50 hertz aankan. Zo is 60 hertz een extraatje en kun je je nergens op beroepen als hij het niet doet.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Handleiding? Of probeer het met een cube game die 60 hz ondersteund. Koop wel eerst een RGB kabel, deze ondersteund 70 hz veel beter dan die brakke composiet dingen.
Houd B ingedrukt bij het starten van een spel en kies 60 hz.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 november 2004 19:33 schreef knater het volgende:
Heb em ook sinds vandaag in huis, nu eens kijken hoever we vanavond komen
Yep die mag op de kamer van mijn broertje en dan ontvoer ik de gamecubequote:Op maandag 22 november 2004 13:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ehh je PS2
Ik heb geile voorpretquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef T1andonly het volgende:Leuke game voor de kerstvakantie
eerder geen tijd
hoe zijn de eerste indrukken!
Nee. Ik heb hem %#$%@ twee maanden geleden al besteld en jij hebt hem morgen binnenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geile voorpretGeldt dat ook
whoehahahaha,... ja ben gestopt met pre-orderen zeg maar. Ik wacht gewoon totdat een spel ergens beschikbaar is (in dit geval Dimplus) en dat bestel ik hem. Kreeg vanmiddag de bevestiging en morgen zou die op de mat moeten vallen ....quote:Op woensdag 24 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem %#$%@ twee maanden geleden al besteld en jij hebt hem morgen binnen.
Gcshop heeft hem nog niet eens binnen. Misschien morgen.... dan game je vrijdag. Daar ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 24 november 2004 20:36 schreef ShadoW17 het volgende:
ik kan ook niet wachten! weet iemand of gcshop ook eerder verzend dus dat ik hem miss morgen al kan verwachten???
Omdat zij hun site altijd direkt updatenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:53 schreef ShadoW17 het volgende:
nog niet binnen? :| hoe weet je dat dan?
Ja klopt,... ik denk dat je hem gewoon de 26e in huis hebt zoals op de site staat. Heerlijk toch in het weekend gamen !!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:01 schreef ShadoW17 het volgende:
Edit:
Heb al gevonden hoe je je orderstatus ziet.. gewoon je ordernummer invoeren in een balkje. Hij staat op : Betaald; in behandeling
Amen.quote:Op donderdag 25 november 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag is het MP2 dag !
Ik heb heel weinig over de graphics op te merken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2004 02:29 schreef knater het volgende:
hij is erg erg goed ja, ik vind soms de achtergronden een beetje crappy, ik bedoel niet de 'voorgrond' achtergrond maar die je ziet als je ergens op een randje staat ofzo, maar dat mag de pret niet drukken en de meeste mensen zien die achtergrond niet eens
Ondanks dat de achtergronden een beetje grove textures zijn, vind ik het wel goed dat ze in dit deel zijn toegevoegd. Het zorgt voor wat variatie te midden van alle kleine/afgesloten ruimtes in het spel. In MP had je vrijwel geen uitzichten en veel kleine ruimtes; soms gaf dat een beetje een claustrofobisch gevoel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:29 schreef knater het volgende:
hij is erg erg goed ja, ik vind soms de achtergronden een beetje crappy, ik bedoel niet de 'voorgrond' achtergrond maar die je ziet als je ergens op een randje staat ofzo, maar dat mag de pret niet drukken en de meeste mensen zien die achtergrond niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:08:05 ]Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:59 schreef Hooghoudt het volgende:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler had ik nou net nodig ! Nu zal ik niet zo verbaasd zijn als ik er zelf kom straks ! :')
[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 26-11-2004 20:11:53 ]A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
dan kan je hem nu toch wel tussen spoilers zetten, ik wist het nog niet en heb het nu ook gelezen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:05 schreef speknek het volgende:
Sorry, ik had hem wel gezien en dacht 'bastard, nouja nu heeft het geen nut meer hem tussen spoilers te zetten, want ik heb het toch al gelezen'..
modjes zouden een gruwelijk snelle pc moeten krijgen vind ikquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Toch netjes dat je het aanpastquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef speknek het volgende:
Ik was al bezig, maar zit achter een gruwelijk trage computer.
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:26 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu in een bos (1 van de 3 temples gehaald). Die muziek!!!! wowie.
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nogmaals vriend,... met alle respect. Ik wil dit niet weten. Niet iedereen weet bv dat er temples in voorkomen (laat staan hoeveel) en niet iedereen (zoals ik) weet dat er een bos in voorkomt.
De scans zijn idd heel coolquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Serieus: Lees je scans! Vooral het logbook. Als je deze dingen leest weet je zoveel meer van de fora en fauna. Dan was dit geen verassing.
waar zit ju nu precies?quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De scans zijn idd heel cool
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte inquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:49 schreef HAL9000S het volgende:
Ook fijn is dat de deuren (meestal) gelijk meewerken, in deel 1 had ik nogal eens ruzie met die dingen
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de zogenaamde "laad ruimtes" ingewikkelder zijn. Als je naar een grote ruimte gaat, krijg je vaak eerst een puzzle voor je kiezen gedrukt. Tijdens het oplossen van die puzzle laad de gamecube de grote ruimte in.
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegdquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat Hal bedoelt is dat je in deel een af en toe op een deur schoot en dat hij dan niet open ging.
Either way, het was gewoon knullig en kut.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, ze gingen niet open omdat de ruimte erachter nog niet geladen was. Dat heb ik net uitgelegd
Nintendo.nl doet het niet..quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:55 schreef HAL9000S het volgende:
Geniaal!!! Metroid...![]()
Deze had ik ook nog liggen trouwens:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.
Ga niet zo hard als jullie denk ik. Zit nog in het Agon gebied.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
waar zit ju nu precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch spel ,........ serieus
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 28 november 2004 10:01 schreef BMH het volgende:
Zonder veel te spoileren... Maar een Baas onderwater..... OOOO MMMGGGGG.
Multiplayerquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vrienden
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél cool
Dat ze er multiplayer nog in gebouwd hebben vind ik al erg genoeg. MP is een singleplayer ervaringquote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef HomerJ het volgende:
Gister prima vermaakt met de multiplayer met 3 vrienden
Eerste 2 potjes waren doodsaai, toen kreeg iedereen het door en werd het héél cool
quote:Op zondag 28 november 2004 17:29 schreef HAL9000S het volgende:
Kut! vergeten Dark Samus te scannenWeet iemand of ik daar later de kans voor ga krijgen??
Zit nu op 34% scans en 15% items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef BJB het volgende:
40%? Komen jullie nog wel van de bank af?
Vanmiddag ook even mee aan de slag geweest. Geweldig weer. DatJa, en zo origineel. Legend of Zelda: A Link to the Past had dat geloof ik al in 1992.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is één van de beste vondsten sinds de introductie van deze spelcomputer. Haalt in één klap zó ongelofelijk veel meer uit de game.
[ Bericht 9% gewijzigd door BMH op 29-11-2004 20:14:18 ]Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
Boost ball tussenbaas spoilers ahead:Je spoiler tag is fout, een s weg bij de eerste spoiler tag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel toch wel of ik hem moet kopen.. ik wil namelijk ook sparen voor mijn DS..
BMH fucked een post up en spoilered
wahahahhaha.quote:Op maandag 29 november 2004 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Goede termquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:12 schreef speknek het volgende:
Wat een heerlijke games zijn het toch.
Erg origineel is het niet, maar van mij mogen ze er zo nog een paar uitbrengen, tis toch gamer's walhalla, wat een productievalue.
Tales of Symphonia heeft totnutoe toch een grotere indruk op me gemaakt. Maar ik ben nog niet zover met Metroid 2.quote:Op woensdag 1 december 2004 07:22 schreef BMH het volgende:
GOTY?
Zeker weten wel de beste game voor de gamecube.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:47 schreef Soloman het volgende:
Klote klote klote!!!!!!!!!
M'n tv kan geen 60hz aan.......![]()
Moet ik hem morgen maar weer gaan terugbrengen en een andere game uit gaan kiezen.
of heeft iemand een oplossing?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:42 schreef wart het volgende:
Spelen jullie trouwens met het hint-systeem aan of niet? Ik zelf heb het uit staan. Voor mij vergroot het de levensduur van het spel en geeft het ook meer voldoening als je eindelijk weet waar je heen moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
Boost ball tussenbaas spoilers ahead:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er over te denken om helemaal terug te gaan om m'n ammo weer op te laden want zonder light-beam blijf je echt bezig bij die gast
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Dit is mij dus overkomen en ik weet nog niet of ik het spel nog eens ga spelen. Het is al meer van hetzelfde van Prime en ik heb al niet zoveel tijd...misschien zet ik 'm wel te koop.Vind ik
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:51 schreef CvB het volgende:
Het is misschien al eens gezegd in dit topic, heb het niet helemaal doorgelezen, maar ik wil jullie even waarschuwen voor een bug in het spel waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen als het je overkomt, ik zit nu op zo'n 55% dus als je ook daar ongeveer zit kun je het gespoilerde gedeelte lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mij dus overkomen en ik weet nog niet of ik het spel nog eens ga spelen. Het is al meer van hetzelfde van Prime en ik heb al niet zoveel tijd...misschien zet ik 'm wel te koop.
Hmmm vreemd. Maar dan kan je toch gewoon niet saven en weer doorspelen van het laatste save point.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om helemaal terug te gaan om m'n ammo weer op te laden want zonder light-beam blijf je echt bezig bij die gast
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de boostball eindbaasNa 5x nog dood,... maar ik blijf het proberen... kom wel steeds verder. Ik heb de lightbeam wel
Als je alles normaal volgt heb je de lightbeam ook eerder dan dat je bij die eindbaas bent toch
Je moet toch een witte deur openen ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik snap hem al. Je hebt geen ammo. Je kan de beam wel opladen maar dat lijkt me niet verstandig met die baas. Gewoon wat vijanden en boxes met de dark beam schieten... zit je light ammo zo weer vol
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:52 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Hmmm vreemd. Maar dan kan je toch gewoon niet saven en weer doorspelen van het laatste save point.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de boostball eindbaasNa 5x nog dood,... maar ik blijf het proberen... kom wel steeds verder.
goed zo!quote:
Gamertag: BMHLive
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:35 schreef Chocobo het volgende:
Alleen heb ik het idee dat het tellen van de uren niet goed verloopt. Alsof de in-game klok te langzaam is. Soms ben ik een uur bezig en geeft die bv 40 minuten aanAlthans daar lijkt het op
Niet d8 ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je die collection of mutated ingworms aan de kant krijgt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:19 schreef HAL9000S het volgende:
Kut...dan weet ik niet hoe ik die 2e key te pakken kan krijgen in Dark Torvus Bog.Iest duidelijker plz. Welke kamer zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzoquote:
Heeft ze nu wel gezichtsuitdrukkingen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wel voor de 100% first time round.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzo
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
Samus heeft er zelden zo sexy uitgezien BMH![]()
Als je Metroid Prime gedood hebt krijg je een cut-scene te zien. De hele crater begint in te storten, dus samus neemt de benenwagen terug naar haar schip. Uit het plasje phazon (overblijfzelen van MP) zie je de hand van Dark Samus komenquote:Op zondag 5 december 2004 08:55 schreef Chocobo het volgende:
SCHAAAAMTELOZE VRAAG![]()
Ik heb MP1 ook helemaal gek gegamed maar een vriend en ik krijgen de eindbaas van dat spel niet dood. Wel 32 keer geprobeerd en uiteraard maar gestopt. Is er ergens een verhaal van het einde te vinden of een movie te downen want ik wil wel heel graag weten hoe het einde verliep
En kom nou niet met beter je best doen want ik suck in die eindbaas![]()
Thanksquote:Op zondag 5 december 2004 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid Prime gedood hebt krijg je een cut-scene te zien. De hele crater begint in te storten, dus samus neemt de benenwagen terug naar haar schip. Uit het plasje phazon (overblijfzelen van MP) zie je de hand van Dark Samus komen![]()
Veel mensen spelen hem, daaaaarom is dit topic leegquote:Op dinsdag 7 december 2004 19:21 schreef wart het volgende:
kick!
Dit topic krijgt ook niet bepaald veel aandacht. Het lijkt alsof bijna niemand hier MP2 speelt. Jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Eindbaas van wereld 2 (Torbus ofzo![]()
)
inderdaad, hij is erg cool. Het is helemaal handig als je, jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruikt.Gamertag: BMHLive
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
inderdaad, hij is erg cool. Het is helemaal handig als je, jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruikt.OHJA
Dat is waar ook,.......... en ik maar draaien !!![]()
![]()
soms denk ik dat ik te oud wordt !
Ik had dat probleem ook. Maar toen keek ik ff goed naar de hud... Verrek!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]OHJA
Dat is waar ook,.......... en ik maar draaien !!![]()
![]()
soms denk ik dat ik te oud wordt !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:39 schreef Metroid het volgende:
Ik ben hem nu ook een tijdje aan het spelen, en alweer meer dan 50% van de scans en iets van 30% van de items.Dat was een pittig baasje.... dat vond ik de moeilijkste tot nu toe !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Shame on you for passing up on the opportunity to play one of the games of the year. In with a bullet at No.33 in the UK charts, gone the next week. When such anomalies occur you feel like packing it all in and strapping a megaphone on your face and annoying Christmas shoppers in a Scouse accent with talk of football and Jesus. Remember: don't be a sinner, be a winner! Buy this game and set yourself free.
Samus, or should we say shame us, for taking so long to review this game. There have been less concerted campaigns to free wrongly accused terrorists and less angry fathers denied access rights, but some things in life it would be irresponsible to rush. Metroid Prime 2: Echoes is one of those games that you couldn't hurry if you wanted to; you'd only come a cropper in the end. The whole game world is too intricately designed and elaborately constructed into a coherent environment that the only option available to you is to soak up everything you see, learn your way around, read everything, make endless mental notes about the areas inaccessible to you, and remove any expectations and bad habits you may have from the countless other games that make things easier, less frustrating but far less exciting and involving in the long run.
Buy. This. Game. Now.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=57371quote:Certainly up there with literally anything else, including Half-Life 2, San Andreas, and as far as enjoyment, intrigue, reward and challenge, far surpasses the likes of Halo 2 and Killzone, and shows up the competition in more ways than we could care to mention.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:31 schreef Metroid het volgende:
Vandaag 2 uurtjes gespeeld
En weer enkele missile upgrades gekregen, 60% van de scans en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Ik voel mij zo licht als een veertjequote:Op donderdag 9 december 2004 20:01 schreef HomerJ het volgende:
BMH hoe ver ben je nu?
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was een pittig baasje.... dat vond ik de moeilijkste tot nu toe !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]4e veld? Ik kwam er ook niet uit. Let goed op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill them, cop killer
Wees blij! Zulke momenten vind je alleen maar in een metroid gamequote:
Kill them, cop killer
quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef HAL9000S het volgende:
Massul!!! It was a hell of a fightDat is me een eindbaas heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de voornaamste reden me dunkt. Nouja, dat en het complete gebrek aan promotie tussen het GTA en Halo2 geweld.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja,... misschien is het ook wel voor een handjevol gamers bedoeld !
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:21 schreef NutKees het volgende:
Ik begin het nu langzamerhand ook lastig te krijgen. Misschien kan iemand me een beetje op weg helpen met deze boss (ik wil per-se geen faq raadplegen):Welke baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vast
Cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef HAL9000S het volgende:
Help! Waar de fok! kan ik dieIk zit daar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vast![]()
Heb net de spiderball track ding gehaald maar daarna is het snel over. Ik moet ook die gele deur switch hebben. Zal wel gekoppeld zijn aan een eindbaas maar kan hem niet vindne. Ik wacht wel op een hint !
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:06 schreef HAL9000S het volgende:
Help! Waar de fok! kan ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden??? Ik kan m nergens vinden en zit vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Ja die hint had het spel me ook al gegeven,... er is daar een spiderball track maar ik dacht dat er een gele deur voor zatquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:24 schreef HAL9000S het volgende:
Kijk, mijn hoop was terecht op je gevestigd BMH...Samus is je dankbaar
Ja ik ook geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:27 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel energy tanks heb jij al Chocobo?? Ik pas een schamele 5
Niet meer proberen. Je krijg hem vanzelf als je deze upgrade hebt:quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik weet welke je bedoelt achterin in die lange gang. Ik heb minstens een kwartier lopen proberen om met allerlei vage sprongen op een of andere manier die grapple punten te bereiken maar ik faaldeNiks is zo irritant als een heerlijke energie tank te zien liggen maar er niet bij kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en 2 nieuwe energy tanks gehaald
Cop killer
Kill them, cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:36 schreef HAL9000S het volgende:Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Die deur?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:19 schreef HAL9000S het volgende:
2e ring is tot stilstand gebracht maar nu weet ik nog niet hoe ik bij die deur kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is fucking leip!!
Cop killer
Kill them, cop killer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:54 schreef HAL9000S het volgende:
Lamaar.... spiderball track enzo...
iig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die
Is fucking niet tegen muren oplopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is fucking leip!!
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:52 schreef NutKees het volgende:
Quadraxis.
Vind je het niet een beetje een stijlbreuk met de eerste helft van het spel (en met deel 1)? Vond het eigenlijk wel jammer dat dit er zo gelikt uit zag, want die ruïnes en verlaten gebieden lustte ik wel pap van...quote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
OMFG!!!! Zojuist in het santuary fortress aangekomen....ik heb nog nooit zoiets cools gezien![]()
![]()
MP1 heeft ook het space station & crashed space station. Sanctuary fortress is misschien wel iets TE flets. Maar het zorgt wel voor de nodige afwisseling. En morphball puzzlesquote:Op zondag 19 december 2004 00:05 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje een stijlbreuk met de eerste helft van het spel (en met deel 1)? Vond het eigenlijk wel jammer dat dit er zo gelikt uit zag, want die ruïnes en verlaten gebieden lustte ik wel pap van...
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:21 schreef Chocobo het volgende:
JezusZit nu bij een eindbaas
Quadraxis!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke baas. Lekker veel verschillende modus. Goed gebruik van al je niet wapens & gadgets is een must.Gamertag: BMHLive
Respectquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:54 schreef HAL9000S het volgende:
Heb hem afgelopen week ook al verslagen, hij is niet zo moeilijk....als je weet hoe je hem moet verslaan...maar dat is bij alle Metroid Bazen zo.
Ik heb nu 4 van de 9 sky temple keys en zit op zo'n 80% items....the end is near...
man, alleen al om de 3e en laatste suit te zien moet je dit spel gewoon die-hard doorspelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Scans: 80%
Items: 83%
[ Bericht 33% gewijzigd door BMH op 25-12-2004 19:51:29 ]Gamertag: BMHLive
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Metroid het volgende:
Ik zit nou:Moeilijkste baas uit het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Jazeker.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet er nog aan beginnen Heb het spel al twee weken in huis Maar eerst Paper mario en POP:WW uitspelen. Is dit deel moeilijker of makkelijker als deel 1???
Op de boost guardian naquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond eigenlijk de eindbazen in dit deel, een stuk makkelijker
Al met al beter te doen dan deel 1 ja.... die stenen dude uit deel 1 was pittigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
De einbaas van MP2 is helemaal simpel (in normal mode).quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Al met al beter te doen dan deel 1 ja.... die stenen dude uit deel 1 was pittigmaar ik vond de boost ball eindbaas wel erg pittig...
Ik ook (totnutoe althans). Maar volgens mij ligt dat grotendeels ook aan dat je al helemaal gewend bent aan de controls.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat je iets meer kans maakt in het V&A topic, hier zitten alleen maar die-hards die het exemplaar wat ze eventueel hebben voor geen goud weg zouden doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:25 schreef nanda86 het volgende:
hallo iedereen, wie heeft er alsjeblieft super metroid voor me te koop? voor de SNES?
mail me dan: n_ir_va_na@hotmail. com
Ja, brrr, en vooral omdat je nergens in de buurt kon saven...quote:Op maandag 3 januari 2005 03:33 schreef HAL9000S het volgende:
Die spiderball-boss was anders bij vlagen behoorlijk frusty...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik tot nu toe ook een verschrikking, hoe ontwijk je in vredesnaam al die tentakels? En bij het beschieten van de tentakels komt toch wel het grote nadeel van de besturing om de hoek kijken... zo snel omhoog kijken is echt ondoenlijk. Maar, ik ben vandaag dan ook 25 geworden, denk dat het daar aan ligt. Denk dat ik het spel wel even laat rijpen voor ik er weer mee verder ga, je kan hier gelukkig niet de weg kwijt raken, zoals me in een Ocarina of Time tempel wel gebeurde... Daar kan ik, na een tijd niet meer gespeeld te hebben, niet meer de weg naar de eindbaas vinden. :S
[ Bericht 9% gewijzigd door speknek op 09-01-2005 14:17:58 ]Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:24 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, brrr, en vooral omdat je nergens in de buurt kon saven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik tot nu toe ook een verschrikking, hoe ontwijk je in vredesnaam al die tentakels? En bij het beschieten van de tentakels komt toch wel het grote nadeel van de besturing om de hoek kijken... zo snel omhoog kijken is echt ondoenlijk. Maar, ik ben vandaag dan ook 25 geworden, denk dat het daar aan ligt. Denk dat ik het spel wel even laat rijpen voor ik er weer mee verder ga, je kan hier gelukkig niet de weg kwijt raken, zoals me in een Ocarina of Time tempel wel gebeurde... Daar kan ik, na een tijd niet meer gespeeld te hebben, niet meer de weg naar de eindbaas vinden. :S
Heb het een keer geprobeerd, daarna uit frustratie niet meer..Die klappen die je ook krijgt van 'm...zo ondoenlijk hard...
[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 09-01-2005 14:19:16 ]Cop killer
Kill them, cop killer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 17 januari 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben momenteel bij de tweede tempel, waar ik een eindbaas tegenkom waarmee ik wat problemen heb.Gijs......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand tips?die Whale is zo dood ja maar daarna gaat het gevecht pas beginnen... In stun hem idd met zoveel mogelijk shots waarna er 5 hitpoints op zijn lichaam verschijnen. Vaak moet je met de grapple beam even naar de andere kant springen zodat je er goed voor staat, anders komen de missiles niet aan
![]()
Geen lock,.... is toch gewoon Y inhouden en de analog stick bewegen over de hitpoints heen![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......die Whale is zo dood ja maar daarna gaat het gevecht pas beginnen... In stun hem idd met zoveel mogelijk shots waarna er 5 hitpoints op zijn lichaam verschijnen. Vaak moet je met de grapple beam even naar de andere kant springen zodat je er goed voor achter staat, anders komen de missiles niet aan
![]()
Geen lock,.... is toch gewoon Y inhouden en de analog stick bewegen over de hitpoints heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Gisteren gekocht voor 32 euroquote:Op maandag 25 juli 2005 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
K moet deze game nog steeds kopen alstie goedkoper is.
* MMaRsu wacht nog steedsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
K moet deze game nog steeds kopen alstie goedkoper is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |