quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:35 schreef Chocobo het volgende:
Alleen heb ik het idee dat het tellen van de uren niet goed verloopt. Alsof de in-game klok te langzaam is. Soms ben ik een uur bezig en geeft die bv 40 minuten aanAlthans daar lijkt het op
Niet d8 ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je die collection of mutated ingworms aan de kant krijgt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:19 schreef HAL9000S het volgende:
Kut...dan weet ik niet hoe ik die 2e key te pakken kan krijgen in Dark Torvus Bog.Iest duidelijker plz. Welke kamer zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzoquote:
Heeft ze nu wel gezichtsuitdrukkingen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wel voor de 100% first time round.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
87% Maar ik ben niet echt een die-harder die alle hoeken bekijkt enzo
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
Samus heeft er zelden zo sexy uitgezien BMH![]()
Als je Metroid Prime gedood hebt krijg je een cut-scene te zien. De hele crater begint in te storten, dus samus neemt de benenwagen terug naar haar schip. Uit het plasje phazon (overblijfzelen van MP) zie je de hand van Dark Samus komenquote:Op zondag 5 december 2004 08:55 schreef Chocobo het volgende:
SCHAAAAMTELOZE VRAAG![]()
Ik heb MP1 ook helemaal gek gegamed maar een vriend en ik krijgen de eindbaas van dat spel niet dood. Wel 32 keer geprobeerd en uiteraard maar gestopt. Is er ergens een verhaal van het einde te vinden of een movie te downen want ik wil wel heel graag weten hoe het einde verliep
En kom nou niet met beter je best doen want ik suck in die eindbaas![]()
Thanksquote:Op zondag 5 december 2004 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Metroid Prime gedood hebt krijg je een cut-scene te zien. De hele crater begint in te storten, dus samus neemt de benenwagen terug naar haar schip. Uit het plasje phazon (overblijfzelen van MP) zie je de hand van Dark Samus komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |