Geeft niet hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:51 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Heheeh dan krijgen we heeel veeeel inzendingen uit Utrecht en Nijmegen gok ik zo
Als ik op dit tijdstip foto's ga maken krijg je nogal donkere foto's, misschien morgen, wat puike plaatjes van Zwolle!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Laat maar komen
Maareh....wel een beetje on-topic blijven: kom op met die foto's
mooi huis / mooie omgevingquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef renz0r het volgende:
Om de foto's te posten leek mij een te lang gedoe
Ik heb wel een directe link naar de foto's van mijn leefomgeving in Zwijndrecht
http://george.zwijndrecht86.nl/album03
dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:31 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
mooi huis / mooie omgeving
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef renz0r het volgende:
Om de foto's te posten leek mij een te lang gedoe
Ik heb wel een directe link naar de foto's van mijn leefomgeving in Zwijndrecht
http://george.zwijndrecht86.nl/album03
Het is toch geen "raad je plaatsje"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:45 schreef Takkesteeg het volgende:
Ergens in Gelderland...
[afbeelding]
ps het is Arnhemquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:45 schreef Takkesteeg het volgende:
Ergens in Gelderland...
[afbeelding]
De eusebeusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
ps het is Arnhem
De begraafplaats van je stad is ook een optie hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:37 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Sorry PdeHoog ik maak nooit foto's van mijn stad
Kerken zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
is dit een kerken topic ofzo
ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn, maar viel me gewoon op, moet ik maar het slot zeist fotograferen hierquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kerken zijnhoor. Vooral tegen een mooie blauwe lucht
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn, maar viel me gewoon op, moet ik maar het slot zeist fotograferen hier
gezelliequote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goed plan
Ben wel benieuwd. Als het mooi genoeg is, kom ik ook een keer die kant op
Hee Paultjuhhh, ik ken jou! Ik was al van plan om slot zeist te fotograveren (zie een van de eerste berichtjes van dit topic).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn, maar viel me gewoon op, moet ik maar het slot zeist fotograferen hier
Hee dan kunnen we een Fok! meeting in Zeist houden!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goed plan
Ben wel benieuwd. Als het mooi genoeg is, kom ik ook een keer die kant op
Ik denk een mini-meetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:28 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Hee dan kunnen we een Fok! meeting in Zeist houden!![]()
wahahah Richard van Yperen ? zet ff wat in mn fotoboekie !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:26 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Hee Paultjuhhh, ik ken jou! Ik was al van plan om slot zeist te fotograveren (zie een van de eerste berichtjes van dit topic).![]()
Het topic of je cameraquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:32 schreef p-etr-a het volgende:
Dat vind ik een erg leuk idee, als deze het langer dan een week uithoudt zal ik er met mijn camera (die nu even op vakantie mee is met mijn broertjes) op uit gaan om foto's te maken van Hilversum.
Ik doelde op het topic, maar ik hoop ten zeerste dat de camera het ook overleeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het topic of je camera
binnenkortquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het topic of je camera
Wel bedroevend veel slowchat hier. Wie komt er weer eens met wat foto's?
Nou vooruit dan maar. Hier alvast twee foto's bij slot Zeist. Het Slot zelf stond toen in de steigers, was toen niet echt een foto waard. Binnenkort wat meer en actuelere foto's.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie komt er weer eens met wat foto's?
moet beter kunnen rizzie ik weet dat je het kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:06 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Hier alvast twee foto's bij slot Zeist. Het Slot zelf stond toen in de steigers, was toen niet echt een foto waard. Binnenkort wat meer en actuelere foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry dat die foto's groter zijn 550 pix zijn, had geen zin om ze te resizen
Deze komen van mijn website en daar gebruik ik 800x600, maar ik zal zo even die foto's resizen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
Rizzz, zou je die foto's kunnen resizen? Anders krijg je zo Ouwesok op je dak met een ezeltje.
Tuurlijk kan het beter, maar het is nu al 2 dagen **** weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:49 schreef paultjuhhh het volgende:
moet beter kunnen rizzie ik weet dat je het kan![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:54 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het beter, maar het is nu al 2 dagen **** weer![]()
Das wat anders dan Zeistquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:05 schreef Libris het volgende:
Mijn huidige woonplaats
scheelt weinig, die lichtejs zie je snachts ook bij de vollenhove flatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:21 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Das wat anders dan Zeist![]()
en je woont in de dorpstraat in ......????quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:57 schreef Merel het volgende:
Helaas niet helemaal scherp, maar dit is het uitzicht uit mijn raam:
[afbeelding]
Het is in Leiden, en niet in de dorpstraatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:22 schreef m-niki het volgende:
en je woont in de dorpstraat in ......????
Dank je, een van de foto's die ik ga ontwikkelen op poster formaat.. Staat nog een berg van op mijn online fotoalbum (zie sig)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hele mooi foto....![]()
![]()
Dan ben je nog nooit in Spijkenisse geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:31 schreef snoweh het volgende:
leuk idee en leuke foto's, maar laat mij nu net in de lelijkste stad van Nederland wonen.
Namelijk Roosendaal.
ah, dan kan ik wel wat wandaden op gebied van architectuur stedelijke inrichting op de plaat zetten.
Vicz...mooie foto's maar zou je ze ff kunnen resizen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:43 schreef vicz het volgende:
Huntsville
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laat me raden dit is leeuwarden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:33 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:05 schreef Libris het volgende:
Mijn huidige woonplaats
[afbeelding]
Mijn huis
[afbeelding]
Chinatown
[afbeelding]
Calatrava brug
[afbeelding]
Central Business District
Voor meer foto's (en hogere resolutie) zie mijn sig...
Waarom klinkt Huntsville, AL mij bekend in de oren? Zit daar een groot legeronderdeel of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:43 schreef vicz het volgende:
Huntsville
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is inderdaad iets anders dan Maastricht en zeker Brunssum...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik zit mijn hele leven in BrunssumEr valt zoveel te bezoeken nog, maar tijd genoeg, alleen mag het wat goedkoper en mag ik iets meer geld hebben ervoor. Zonder geld kom je nog nergens nu.
Ik had 't zelfde... Dus even op wikipedia.org gekeken: Huntsville, AL en er zit dus een deel van NASA, waarschijnlijk herkennen we het daarvan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom klinkt Huntsville, AL mij bekend in de oren? Zit daar een groot legeronderdeel of iets dergelijks?
Het klonk mij ook bekend in de oren. Dacht eerst dat ik het kende van Australië, maar dat was Hunter Valley, toch wel wat anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik had 't zelfde... Dus even op wikipedia.org gekeken: Huntsville, AL en er zit dus een deel van NASA, waarschijnlijk herkennen we het daarvan.
Klopt, maar ik ken het dus vanwege:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik had 't zelfde... Dus even op wikipedia.org gekeken: Huntsville, AL en er zit dus een deel van NASA, waarschijnlijk herkennen we het daarvan.
Ik heb meegedaan aan een oefening waar zij bij betrokken waren.quote:Huntsville is also the location of the U.S. Army Missile Command (MICOM). Huntsville's contributions to United States Cold War missile armament and technology earned it a "red star" designation as a target of the Soviet Union in the event of a nuclear exchange, fourth behind only New York City, Washington, DC, and NORAD.
een beetlequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:43 schreef vicz het volgende:
Huntsville
Wat een klein gehucht zeg....wel een gave fotoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:10 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn woonplaats, klein dorpje in ZH
[afbeelding]
Vrij eenvoudig achter te komen waar ik woon
Wat een gezelligheid daar...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:33 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, lafaard!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Oe....die is wel erg lekker Ronald Vmaareh....op deze manier wordt het een zonsondergangen-topic en geen woonplaatsen-topic
Uhm... uit de portefeuille van mijn schoonpaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:20 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Inderdaad, lafaard!
Durf 's te melden waar dit uitzicht vandaan komt, mazzelpik!![]()
Ow, enne: ik woon tegenover Flipper en zijn vriendjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uhm... uit de portefeuille van mijn schoonpa![]()
Maar ik hou wel van d'r hoor! Echt!
Hmm, dat ruikt naar Harderwijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, enne: ik woon tegenover Flipper en zijn vriendjes.
hoeveel huizen staan er?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:10 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn woonplaats, klein dorpje in ZH
[afbeelding]
Vrij eenvoudig achter te komen waar ik woon
Aha, je woont dus in Australiëquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:55 schreef RonaldV het volgende:
Ow, enne: ik woon tegenover Flipper en zijn vriendjes.
Heb geen digicamquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:14 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
heb je dit zelf genomen? NEE![]()
Dan heeft het ook weinig zin hier foto's van anderen te posten. Topic is Fotografeer je woonplaats en niet "Post hier de foto van iemand anders".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Heb geen digicamT spijt me
Ik had de topictitel verkeerd gelezenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig zin hier foto's van anderen te posten. Topic is Fotografeer je woonplaats en niet "Post hier de foto van iemand anders".![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:21 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Hmm, dat ruikt naar Harderwijk?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:40 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Aha, je woont dus in Australië![]()
Doe ze de groeten daar![]()
Na de mini-meet zal er toch wel meer komen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:40 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Om hier Utrecht toch te blijven promoten wat foto genomen vanaf het dak van de V&D
Je kunt nu al meer krijgen maar ben niet zo snel te vreden over mijn foto's. De mini-meet is voor iedereen hoor. Dus als je zin hebt...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na de mini-meet zal er toch wel meer komen?
ja echtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:53 schreef p-etr-a het volgende:
Valt je dat even van me mee hè
Die foto's zijn ook goed geschikt voor de Fok! Fotowedstrijd. Onderwerp van deze maand is namelijk "Vergane Glorie". Of deed je al mee?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou vaker Helmond moeten fotograferen, want het kent veel mooiere plekken. Voorlopig ga ik jullie dus vooral de lelijke plekken laten zien die ik vastgelegd heb.
Ik ben een tijdje postbode geweest in een afbraakwijk die op de lijst stond om gesloopt te worden.
Dagelijks kon ik zien hoe ver de sloopwerkzaamheden waren gevorderd. Op 1 dag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de puinhopen gefotografeerd. En maar goed ook, want de volgende dag trof ik alleen nog een hoop stof; alles was met de grond gelijkgemaakt.
De foto's zijn gemaakt met m'n digitale camera.
Ja.. onder ander US Space & Missle Defense Command (hier bepaald men welk en hoeveel geld waar naar toe gaat ). Verder heb je hier Red Stone Arsenal (NASA/Army) waar o.a. al die mooie raketten werden getest ed. Voor de rest zit het hier vol van bedrijven die profiteren van ofwel NASA of de defense.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom klinkt Huntsville, AL mij bekend in de oren? Zit daar een groot legeronderdeel of iets dergelijks?
geniaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:50 schreef KGA het volgende:
[afbeelding]
Zo komt de Nieuwe Kerk in Delft er uit te zien als je een nachtopname op een diarolletje maakt en hij wordt ontwikkeld als een filmrolletje.
they are comingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:50 schreef KGA het volgende:
[afbeelding]
Zo komt de Nieuwe Kerk in Delft er uit te zien als je een nachtopname op een diarolletje maakt en hij wordt ontwikkeld als een filmrolletje.
Ik rijd elke dag langs jouw huis, grappigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:34 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:13 schreef Rizzz het volgende:
Owja, ik heb ook nog een paar foto's van de Uithof. Ik woon er wel niet, maar ik studeer er wel. Ik neem aan dat er wel wat meer Fok!ers zijn die kunnen aanvullen (Clouseau?)...
Die ken ik , had daar ook fotos van gemaakt, wat een tering herrie maakte dat om dat ding te slopen he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:33 schreef ghand_hi_hi het volgende:
Besloten om maar eens een keertje te stoppen met lurken, dus bij deze:
fotootje uit Utrecht toen de bunker al redelijk platgebombadeerd was.
[afbeelding]
Zet er goed uit, ondeugendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas nog zonder FokStok
Zo dan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:06 schreef kuntie het volgende:
Had toch minstens een foto van de TT baan erbij verwacht ondeugend![]()
Zie meeting-topicquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@Pdehoog, wat vind je ervan om eens een rondje Delft by Night (of zoiets) te lopen? Ik begreep ook dat Xilantof geïnteresseerd was in Delftse architectuur?
Zoiets verwachtte ik alquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:57 schreef Oceanonix het volgende:
Lieve Moody,
het is de bedoeling dat je zelf foto's maakt van je woonplaats.
Ook zijn de meeste foto's in je post te groot (max 550 pixels)
Wil je dit ajb veranderen??????????? Alvast mijn hartelijke dank.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik al
Ik heb mijn post al ge-edit....
Ik ben een heel stout jongetjequote:Op vrijdag 17 september 2004 11:24 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan toch?
quote:en hartelijk dank voor het editten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |