Inside information:quote:Een keuraan cabaretiers staat het tweetal bij.
op tvquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Waar de neuk is dat promofilmpje??
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:39 schreef swentibold het volgende:
[..]
op tv![]()
In een kapsalon geloof ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:32 schreef evert het volgende:
geert wilders! (zag iets bij shownieuws)
Tong moet er nu al om lachen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In een kapsalon geloof ik.
In de VPRO gids zeggen ze zelf dat het daar iets van weg heeft gekruisd met Jiskefet en kopspijkers.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:14 schreef julekes het volgende:
Beschrijving komt een beetje over als een rip-off van koot en de bie....
Nog drie uurtjes.quote:20.58-21.35 uur KOEFNOEN
Op satirische wijze onderzoeken Paul
Groot en Owen Schumacher de actuele
gebeurtenissen van de voorafgaande
week.Hierin worden ze bijgestaan door
collega's als Plien van Bennekom,
Bianca Krijgsman,Sander van Opzeeland,
Marjan Luif en Joep van Deudekom.
Er wordt meer gelet op de trends in
actualiteit dan op de,vaak hysterische,
waan van de dag.Wat gebeurde er
allemaal en hoe is dat te verklaren
vanuit het menselijke gedrag? Welke
slechte,of misschien zelfs goede
eigenschappen zijn de oorzaak van de
gebeurtenissen in de actualiteit?
Zondagavond, ook op Ned 2, tijd weet ik niet precies, maar volgens mij vrij laat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:45 schreef Bjoro het volgende:
weet iemand wanneer het herhaald wordt...ik moet het vanavond missen
Ja zag er leuk uitquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:45 schreef tong80 het volgende:
Net een stukje in RTL-Boulevard. Henk Westbroek met een glas jenever in z'n hand zag er erg leuk uit.
En dat lijkt mij de perfecte combinatie om voor een prachtig stukje tv te gaan zorgen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de VPRO gids zeggen ze zelf dat het daar iets van weg heeft gekruisd met Jiskefet en kopspijkers.
hahaha klopt die was idd erg leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:12 schreef -DailaLama- het volgende:
LOLOLOLOL!!!!!!!!![]()
![]()
Geert Wilders als Fortuyn
Die sjon op het laatstquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:28 schreef tong80 het volgende:
Blik op de weg was leuker.
Misschien hebben Groot en Schumacher te veel in één AVRO-koffiekamer gezeten met Nelleke van der Krocht tussen de opnames door.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
Diegene die de grappen schrijft meteen eruit kegelen. Foei, wat slecht.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik mis Weekly Jones
Of een andere AVRO-engerd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien hebben Groot en Schumacher te veel in één AVRO-koffiekamer gezeten met Nelleke van der Krocht tussen de opnames door.
"He, jongens, weten jullie wat ook leuk is ... "
"Nou?"
w8ff!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die sjon op het laatst
Geert Wilders konden ze veel grappiger dingen mee dingen ipv een Fortuyn-wannabe verhaal.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk best wel matig.
Freek de Jonge leek voor geen meter. Soms de stem wel, maar vaak veel te hoog.
Grapdichtheid was echt extreem laag.
En je ziet te vaak Paul Groot door het typetje heen. Alleen de grime is goed, maar hij heeft niet overal de kop voor: (zie Geert Wilders)
Stemmen kunnen ook beter.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die sjon op het laatst
Maar hij leek ook nog eens niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Geert Wilders konden ze veel grappiger dingen mee dingen ipv een Fortuyn-wannabe verhaal.
De AVRO en goede (harde) humor is een combi die niet gaat. Was die gozer van Dit was het Nieuws ook niet bij de AVRO geflopt met ze eigen programma en iedereen kent het verhaal van Paul de Leeuw nog wel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:29 schreef golfer het volgende:
Wat een ontzettend slecht k*t-aftreksel van iets wat ooit leuk was.
Blijkbaar typische Avro-humor.
Jan Peter, Nico en Peter R de Vries vond ik erg goed de rest was zwaar onder de maat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Strolie75 het volgende:Inge de Bruin
De rest wat matig.
Gejat van Van Kooten en De Bie die al jaren geleden dat typetje hadden neergezet, ook nog eens.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Disorder het volgende:
Het concept van de asielzoeker sketch was wel leuk en treffend, maar de uitvoering was matig.
Je PI zegt al voldoendequote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef TC03 het volgende:
BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Jan Peter Balkenende als schoothondje van Bush, HAHAHAH, hoe verzinnen ze het!"Dutchland", hilarisch man! Haha, Bush die niet iets intelligents kan zeggen, want "hey, I'm Bush". Erg scherp, jongens, ga zo door!
Niet dus.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
De stem van Freek was wel heel goed gedaan
Ja zoiets hadden ze al idd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gejat van Van Kooten en De Bie die al jaren geleden dat typetje hadden neergezet, ook nog eens.
Nee, maar dat heb je altijd met die typetjes (zie Guus Hiddink door Diederik van Vleuten)quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:36 schreef khazad het volgende:
Viel een beetje tegen.
Peter R. de Vries heeft toch geen snor meer?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:37 schreef -DailaLama- het volgende:
De Vliegende Panters doen Freek de Jonge beter na.
"Als de druiven liggen te wellen, en ik had in plaats krenten rozijnen besteld, is er dan ook sprake van zinloos geweld?"
En een paar maanden geleden ook nog eens gedeeltelijk herhaald door de heren van Jiskefet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Gejat van Van Kooten en De Bie die al jaren geleden dat typetje hadden neergezet, ook nog eens.
Moet je horen wie het zegt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Wat een slecht programma, eerste en tevens laatste seizoen
Sorry hoor.... maar elke imitatie slecht noemen gaat toch echt te ver.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef Staak het volgende:
Wow, zelden zulke bagger op praktisch primtime gezien...
Als er niet van die grote namen achter het programma zouden zitten, was het waarschijnlijk niet eens uitgezonden...
Geen enkele goede grap, weer die typische gecamoufleerde, politieke statements die we ook al van Spijkerman kennen, slechte imitaties, het mag eigenlijk een wonder heten dat ik niet in slaap ben gevallen.
Eigenlijk de enige goede, nieuwe imitatie was Inge de Bruin en die was slechts enkele seconden in beeld, dus op zich wel veelzeggend over de amusementswaarde van de rest van het programma.
Ook het publiek dat er veel te geforceerd en ingestudeerd bij betrokken werd.
Het grappigste van de hele show was eigenlijk dat het publiek pas enthousiast werd toen het programma eindelijk afgelopen was...
ik ook!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ik geef ze nog een kans.
Daar noem je d'r ook eentje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Sorry hoor.... maar elke imitatie slecht noemen gaat toch echt te ver.
Probeer jij Freek maar eens na te doen!![]()
De imitaties waren niet slecht, maar leuk waren ze ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Sorry hoor.... maar elke imitatie slecht noemen gaat toch echt te ver.
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb je altijd met die typetjes (zie Guus Hiddink door Diederik van Vleuten)
Lieten ze ook de snor staan, omdat hij anders helemaal niet meer zou lijken.
Huldequote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef Staak het volgende:
Als er niet van die grote namen achter het programma zouden zitten, was het waarschijnlijk niet eens uitgezonden...
Geen enkele goede grap, weer die typische gecamoufleerde, politieke statements die we ook al van Spijkerman kennen, slechte imitaties, het mag eigenlijk een wonder heten dat ik niet in slaap ben gevallen.
Eigenlijk de enige goede, nieuwe imitatie was Inge de Bruin en die was slechts enkele seconden in beeld, dus op zich wel veelzeggend over de amusementswaarde van de rest van het programma.
Het grappigste van de hele show was eigenlijk dat het publiek pas enthousiast werd toen het programma eindelijk afgelopen was...
Ik kan het niet... Zij kunnen het niet... Zij brengen het echter wél op tv...quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef UFOtje het volgende:
Ja, ik heb eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Of beter: ik loop nog niet over van enthousiasme ...
Mehmet Pamuk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:37 schreef pberends het volgende:
Ja zoiets hadden ze al idd.
Dat was hem inderdaad, waar ik op doelde met dat jatwerkquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:28 schreef Bayer het volgende:
Koot & Bie hebben zich ook herhaald.
Tong, ken je die scetch van die radioverslaggever en die staker in de haven?
Precies hetzelfe äls Pamuk maar een ander jasje.
"Spuug je weleens uit je bek?"
"Pardon?"
"Spuug je weleens uit je bek van kwaadheid dat de hele kankerzooi naar de tyfus ken gaan?"
Oja, die was ik vergeten. Die was inderdaad goed.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:18 schreef --Globe-- het volgende:
ik vond het tegenvallen, het hoogtepunt vond ik de imitatie van Inge de Bruijn
quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Overigens was de documentaire over Willem Wilmink op Nederland 3 wel de moeite waard. Helaas heb ik het eerste stuk gemist doordat ik zonodig Koefnoen moest kijken.
Duurde 5 seconden. En dat was net het fragment in de voorbeschouwingen. We zijn voorgelogen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oja, die was ik vergeten. Die was inderdaad goed.
TOPPIEJOPPIE!
filmpje wilders was toch perfect?quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:22 schreef Borin het volgende:
Inge was leuk, de rest helaas niet.
Moet ff terugkomen op wat ik zei. De leukste stukjes zaten al in de voorstukjes erin. Inge, Ozzy...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:00 schreef LeonH het volgende:
Dit lijkt me zo briljant!![]()
![]()
Onzin. De formule werkt simpelweg niet.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:15 schreef SunChaser het volgende:
Het was een pilot, pilots zijn nooit leuk, een programma moet groeien.
Precies.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Hoe weet jij dat? Bovendien, een formule kan worden bijgeschaafd. Ik weet zeker dat de eerste aflevering van Kopspijkers geen fuck aan is. En Dit was t Nieuws was het eerste seizoen ook niet zo grappig.
Volgende week:quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
kijkcijfer gisteren:
Koefnoen 1.735.000
Dit Was Het Nieuws was ook in het eerste seizoen al grappig, en nu nog steedsquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Hoe weet jij dat? Bovendien, een formule kan worden bijgeschaafd. Ik weet zeker dat de eerste aflevering van Kopspijkers geen fuck aan is. En Dit was t Nieuws was het eerste seizoen ook niet zo grappig.
Jezus, dat gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:35 schreef pberends het volgende:
Ja, wanneer begint DWHN en Kopspijkers weer? Na Koefnoen begin je zelfs te verlangen naar Kopspijkers.
LOLquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jezus, dat gaat wel erg ver.
Dat komt omdat Dit was het nieuws overgenomen is van de BBC, die hadden het pionierswerk al gedaan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit Was Het Nieuws was ook in het eerste seizoen al grappig, en nu nog steeds
Maar dat komt dan ook weer doordat er zo weinig afleveringen zijn.
De typetjes van Van Muiswinkel waren anders toch vele malen beter dan die in Koefnoen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:44 schreef SunChaser het volgende:
Maar t heeft potentie en is al leuker dan het hele afgelopen seizoen van Kopspijkers.
Waren het niet Ivo Niehe en Bin Laden?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Willibrord en Bin Laden
Wouter Bos die de bril van JPB in de automatiek legt
Gerard Joling als krijgsgevangene
Hilbrand Nawijn als buikspreekpop
Tony Blair bij Idols
etc etc
Dat waren nog es tijden ...
Nee Willibrord ging Bin Laden (die net boodschappen had gedaan) achtervolgen na een anonieme tip, namelijk een tip van Mevrouw Jansen die woont daar aan de overkant.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:26 schreef Joppe het volgende:
[..]
Waren het niet Ivo Niehe en Bin Laden?
Willibrord en Bin Laden zaten in de allereerste aflevering van Kopspijkers waarin er ook typetjes gedaan werden. Willebrord zat daarin Bin Laden op straat achterna.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:26 schreef Joppe het volgende:
[..]
Waren het niet Ivo Niehe en Bin Laden?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Willibrord en Bin Laden
Wouter Bos die de bril van JPB in de automatiek legt
Gerard Joling als krijgsgevangene
Hilbrand Nawijn als buikspreekpop
Tony Blair bij Idols
etc etc
Dat waren nog es tijden ...
Nog iemand die zich Studio Nonsens herinnertquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:32 schreef Smeich het volgende:
Studio Nonsens
Dat was nou juist de bedoeling, om programma's zoals "Typisch 80" na te doen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:57 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Nee ik vond het ook erg tegenvallen. Wasbeer grapje was trouwens mijlen ver aan te zien komen.
Maar ik vond ook wel irritant dat de beelden zelf zo amateuristisch over kwamen. Dan bedoel ik dat gedeelte dat ze die interviewtjes met de verschillende gasten hadden ala typisch 70,80,90, voor zo'n gekleurd scherm.
Die ken ik verder niet. Maar het is ook vooral de uitvoering van de man: hij is gewoon niet grappig. Dan kun je misschien af en toe een aardige tekst maken, als je 'm vervolgens zelf om zeep helpt, dan heb je er nog weinig aan.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:36 schreef SunChaser het volgende:
De columns van Van Deudekom op Radio3 zijn wel weer heel erg leuk.
Columns van Van Deudekom??quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:36 schreef SunChaser het volgende:
De columns van Van Deudekom op Radio3 zijn wel weer heel erg leuk.
Peter Heerschop heeft de lach aan z'n kont hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:41 schreef SunChaser het volgende:
Van Deudekom zal wel meer type aangever zijn. Hoewel, Vigo Waas is ook niet grappig. Is dat hele Nuhr wel leuk?
Marcel Verreck zit bij Stendersquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:40 schreef Bupatih het volgende:
Columns van Van Deudekom??
Ik dacht dat Peter Heerschop de enige cabaretier was op de radio met columns
Ik heb volgens mij een keer één kort stukje gezien van hen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:41 schreef SunChaser het volgende:
Van Deudekom zal wel meer type aangever zijn. Hoewel, Vigo Waas is ook niet grappig. Is dat hele Nuhr wel leuk?
Verrek...Moet ik toch maar eens radio gaan luisteren.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Marcel Verreck zit bij Stenders
Deudekom bij Giel ----> http://giel.vara.nl/audioarchief.php
Jan Jaap van der Wal bij Spijkers met Koppen.
LOL, die gast is echt bereslecht.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Peter Heerschop heeft de lach aan z'n kont hangen.
Tering, ik vraag me af in welke grotten de mensen hebben geleefd die Koefnoen gister leuk vonden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was leuk
Frieslandquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, ik vraag me af in welke grotten de mensen hebben geleefd die Koefnoen gister leuk vonden.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friesland
het enige leuke stukje was van die Allochtoon die graag terugwilde naar zijn eigen land....quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering, ik vraag me af in welke grotten de mensen hebben geleefd die Koefnoen gister leuk vonden.
De clue was leuk, maar de uitvoering zeer langdradig, en dus niet grappig. Alleen sommige Bushgrapjes waren leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:49 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het enige leuke stukje was van die Allochtoon die graag terugwilde naar zijn eigen land....
hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Vanavond is er een herhaling op Nederland 2.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:48 schreef du_ke het volgende:
Heb het gemist maar zal binnenkort wel een keer een poging wagen
goede berichten...weet je ook hoe laat ??quote:Op zondag 19 september 2004 10:31 schreef Oss het volgende:
[..]
Vanavond is er een herhaling op Nederland 2.
Ben jij even een partij lui.quote:Op zondag 19 september 2004 10:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede berichten...weet je ook hoe laat ??
quote:Op zondag 19 september 2004 10:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ben jij even een partij lui.
www.tvgids.nl: Nederland 2 23:35-00:10 Koefnoen
quote:Op zondag 19 september 2004 11:56 schreef Argento het volgende:
Dat met die allochtoon duurde veel te lang. Nederlanders op de bres voor Marokkaan om te mogen blijven terwijl die Marokkaan (als het al een Marokkaan was. Was het geen Koerd ofzo?) zelf weg wil. Dat is misschien 30 seconden leuk, maar niet veel langer dan dat.
Zelfde over Wilders. Bovendien is het een oninteressante persiflage. Hij hoefde niet te spreken en iedereen met een Wilders-pruik op lijkt al gauw op tja.... Wilders. De grap (Wilders gaat ver om tot Fortuyn te verworden) is gewoon niet leuk.
Met die beveilingingsbeambten was ik de draad helemaal kwijt. Waar zat de grap?
America's Unfunniest Homevideo's zou zo flauw moeten zijn dat het weer grappig is, maar duurde wederom te lang. Dan gaat grappig over in irritant waarmee weer de zwakte van het programma werd blootgelegd.
Bovendien steunt het teveel op Paul Groot. De Jan Peter Balkenende van Owen Schumacher is nooit grappig geweest. Behoudens Prins Bernard kan Owen helemaal geen typetjes.
Het was gewoon in- en inslechte televisie en ik ben bang dat het er niet beter op zal worden. Nog 1 kans en dat was het dan.
Die deden de vrouwen van 2 boerenlullen na, meer niet. Ze maakten geen grapjes ofzo. Of was dat wel de bedoeling?quote:Op zondag 19 september 2004 12:15 schreef Reddiablo het volgende:
vanavond eens kijken dan, heb het gemist
maar uh...... zag ik dat Plien en Bianca meedoen?? Dan is het gedoemd om te mislukken, die moeten echt verbannen worden.
Dat weet ik nooit met hun, ze zijn immers de minst grappige wezens op deze aardbol.quote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Die deden de vrouwen van 2 boerenlullen na, meer niet. Ze maakten geen grapjes ofzo. Of was dat wel de bedoeling?
Plianca of Bien deed ook Marijke Helwegen na.quote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Die deden de vrouwen van 2 boerenlullen na, meer niet. Ze maakten geen grapjes ofzo. Of was dat wel de bedoeling?
Vrouwen, inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2004 14:13 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat weet ik nooit met hun, ze zijn immers de minst grappige wezens op deze aardbol.
Ja, origineel zeg. Die kennen we nu wel.quote:Op zondag 19 september 2004 14:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Plianca of Bien deed ook Marijke Helwegen na.
LOL, wat een nepperij.quote:Op zondag 19 september 2004 15:10 schreef swentibold het volgende:
Plien deed ook anky van grunsven....
trouwens het eindapplaus was ergens in t midden van de opname opgenomen dus t was helemaal niet zo dat iedereen opgelucht hard ging klappen na afloop
Die "Freek de Jonge" was echt slechtquote:Op zondag 19 september 2004 23:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch draait het om de typetjes van Paul Groot, hij is echt goed
Het duurde nu al zo langquote:En die Balkenende was en is nog steeds niet grappig
Alleen jammer dat het maar een half uurtje is...
Dead Ringers ... is dat dat programma dat ze echt HEEL GOED en professioneel BBC-programma's na doen?quote:Op zondag 19 september 2004 18:25 schreef kamagurka het volgende:
Tja, niet verschrikkelijk leuk, maar die typetjes zijn natuurlijk wel knap gedaan... altijd nog leuker dan naar Bridget Maasland, sukkel Jensen of de Jolingshow oid...
Ozzy is natuurlijk wel erg gejat van dead ringers (BBC), zoals eigenlijk het hele typetjes concept..
Ik vond het heel natuurlijk en spontaan overkomenquote:Op maandag 20 september 2004 10:27 schreef milagro het volgende:
ze moeten dat geinteract met het publiek eruit gooien
hè ja! en dan misschien nog wat leuke fragmentjes erbij...bloopers uit de media ofzo, ik zeg maar wat...misschien nog een suf spelletje met wat bn-ers...lijkt me een leuk programma!quote:Op maandag 20 september 2004 10:27 schreef milagro het volgende:
ze moeten dat geinteract met het publiek eruit gooien
beteris het er een soort talkshow format van te maken, zoals het in KS het geval was, een aangever, en dan als gasten persiflages op BN-ers.
Misschien nog wat interviews met vreemde types. En muziek natuurlijk. Wow wat een concept!quote:Op maandag 20 september 2004 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hè ja! en dan misschien nog wat leuke fragmentjes erbij...bloopers uit de media ofzo, ik zeg maar wat...misschien nog een suf spelletje met wat bn-ers...lijkt me een leuk programma!
dat moet wel een succes worden! dat hier nog nooit iemand op gekomen is zeg!quote:Op maandag 20 september 2004 10:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien nog wat interviews met vreemde types. En muziek natuurlijk. Wow wat een concept!
Ik zou een persiflage op RUR maken of zo, geen spelletjes, geen muziek.quote:Op maandag 20 september 2004 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hè ja! en dan misschien nog wat leuke fragmentjes erbij...bloopers uit de media ofzo, ik zeg maar wat...misschien nog een suf spelletje met wat bn-ers...lijkt me een leuk programma!
quote:Op maandag 20 september 2004 10:22 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dead Ringers ... is dat dat programma dat ze echt HEEL GOED en professioneel BBC-programma's na doen?![]()
De kans dat Jezus zaterdag terugkeert naar aarde schat ik groter in.quote:Op maandag 20 september 2004 14:43 schreef pberends het volgende:
Weet je wat mij meesterlijk lijkt? Als Kopspijkers komende zaterdag weer cabaret heeft, en het qua humor Koefnoen compleet verpletterd.
Ik ook, maar Kopspijkers hebben vele maanden voorbereiding gehad.quote:Op maandag 20 september 2004 14:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De kans dat Jezus zaterdag terugkeert naar aarde schat ik groter in.
quote:Op maandag 20 september 2004 11:08 schreef dVTB het volgende:
Zo waren de persiflages van Balkenende (altijd een succes) en Freek de Jonge erg goed
Idd, ... die persiflage is nu wel genoeg uitgemolken. Die Inge de Bruijn was wel lachequote:Op maandag 20 september 2004 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ze lijken ook niet.quote:Op maandag 20 september 2004 15:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, ... die persiflage is nu wel genoeg uitgemolken. Die Inge de Bruijn was wel lache
100% mee eens, wat een schertsvertoning! alleen de voorstukjes waren leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef Staak het volgende:
De Wilders becomes Fortuyn-sketch was trouwens briljant!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet, pruik op en klaar is kloon. Was veel te langdradig en superdoorzichtig. Fortuynwannabe praktijken hebben we al genoeg gezien met de broers van Fortuyn en Mat Herben.quote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
De Wilders becomes Fortuyn-sketch was trouwens briljant!
Zul je zien dat het een schitterende persiflage van Jezus wordt.quote:Op maandag 20 september 2004 14:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De kans dat Jezus zaterdag terugkeert naar aarde schat ik groter in.
We zullen het zien vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer, ik hoop dat ze het een en ander hebben aangepast, naar aanleiding van de eerste uitzending.
Haha idd superquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:13 schreef -Hans- het volgende:
*proest* dat ziekenhuis filmpje
Briljant inderdaad, het filmpje van die twee security gasten die bezig waren met het bewaken van de politieauto vond ik ook wel sterk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef Mike het volgende:
Het is VEEL leuker dan vorige week. Het filmpje met Inge de Bruijn was goed...verder heeft Paul Groot goed gekeken naar de manieren van Jeroen Pauw.
Iemand?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
Shit vergeten! Zijn de uitzendingen online te bekijken?
Probeer over een paar dagen www.uitzendinggemist.nl eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |