Rood ?? = babemagnet danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Romius het volgende:
mogguh
me pakkie past idd goed bij de SP1, maar misschien wil ik 'm wel een ander kleurtje geven. De motor dan wel te verstaan
het nieuwe kleurtje rood? Nee, dan had ik beter een rode SP kunnen zoeken, hoewel je ze niet snel ziet met al andere dempers erop.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rood ?? = babemagnet dan![]()
Rozequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Romius het volgende:
mogguh
me pakkie past idd goed bij de SP1, maar misschien wil ik 'm wel een ander kleurtje geven. De motor dan wel te verstaan
Er wilde vorige week iemand met een rode SP-1 uit 2001 (en volledig opgetuigd) ruilen met mijn Beemer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:39 schreef Romius het volgende:
het nieuwe kleurtje rood? Nee, dan had ik beter een rode SP kunnen zoeken, hoewel je ze niet snel ziet met al andere dempers erop.
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekledenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Roze![]()
Gaymagnet![]()
Neem je dan trouwens een setje racekappen die je gaat spuiten? Of ga je je originele kappen spuiten? (zou ik niet doen..)
Zo'n zacht stofje hheft ook wel wat..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:45 schreef Romius het volgende:
[..]
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekleden![]()
maar waarom geen originele kappen spuiten? en wat moet ik eigenlijk met racekappen, ga toch het circuit niet op.
ja idd, daar heb ik ook al aan zitten denken, ben er zelf ook niet kapot van als een motor geen originele kleuren meer heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:51 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo'n zacht stofje hheft ook wel wat..![]()
De originele kappen zijn erg duur. Ik weet niet hoe potentiele volgende kopers reageren op een niet-originele kleur motor. Vaak wordt er al snel gedacht aan een schademotor, met de bijbehorende flinke waardevermindering.
Een setje racekappen is goedkoper dan een set nieuwe orginele kappen. Voor het geld dat de originele kappen (als je die zou willen verkopen) opbrengen kun je waarschijnlijk rondom gespoten racekappen zetten..
Maar ik zou zelf iets meer uitgeven voor een set racekappen, de originele kappen ergens opbergen en dan die racekappen spuiten.. Zo heb je de mogelijkheid de motor nog als originele motor te verkopen of de kappen zelf voor flink wat te verkopen.
Het voordeel verder van racekappen is dat ze ongespoten geleverd worden. Het nadeel is wel dat je de koplampen enz nog uit moet snijden..
Zo'n setje racekappen hoeft ook niet zo duur te zijn geloof ik. En als je toch al zelf wil gaan spuiten maakt het niet uit als ze geen kleur hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:54 schreef Romius het volgende:
[..]
ja idd, daar heb ik ook al aan zitten denken, ben er zelf ook niet kapot van als een motor geen originele kleuren meer heeft.
Op wat voor vunzige woorden heb je zitten zoeken eigenlijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hollander .. ik zie hem ook niet meer op de search ..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:19 schreef hollander172 het volgende:
Op wat voor vunzige woorden heb je zitten zoeken eigenlijk?
Deze? Parenclubquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeten .. dacht alleen maar half pension .. maar komt er niet meer uit.
Ik zocht of er een topic was over ervaringen / uitlegen Hotels met full/half pension en alleen logie's.
Parenclub ring a bell?![]()
Hee, zou hem gewoon zilver laten! Anders moet je ook weer nieuw pakkiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:45 schreef Romius het volgende:
[..]
haha, nee dan kan je beter je motor met zo'n roze zacht stofje bekleden![]()
maar waarom geen originele kappen spuiten? en wat moet ik eigenlijk met racekappen, ga toch het circuit niet op.
Het heeft wel wat met je gedaan he die orgie-praat hier op Fokquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze? Parenclub
Wilde je een hotel met extra service? Gewoon even vragen bij de receptie die weten altijd wel wat en bellen desgewenst ook nog voor je.![]()
Je kan mij niet wijs maken dat je met normale zoekwoorden bij parenclubs uitkomt.![]()
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het heeft wel wat met je gedaan he die orgie-praat hier op Fok
Wit met zwart? Da's geen panter, da's eenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee, zou hem gewoon zilver laten! Anders moet je ook weer nieuw pakkie
Overigens, een maat van mij heeft zijn RSV Mille bedekt met panterstofjeHeel grappig... wit met zwart
Ik zweer het.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat je met normale zoekwoorden bij parenclubs uitkomt.![]()
Ben je niet in de war ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Overigens, een maat van mij heeft zijn RSV Mille bedekt met panterstofjeHeel grappig... wit met zwart
Jij hebt vast gezocht op all inclusive?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zweer het.
Maar extra service is altijd welkom.![]()
Omdat je weer over parenclubs begintquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
In Griekenland heb je zo'n vakantieoort toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Jij hebt vast gezocht op all inclusive?![]()
![]()
Thailand schijnt het ook goed te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In Griekenland heb je zo'n vakantieoort toch?
Moet ik ooit'es heen.![]()
Maar goed daar zijn weer andere topics over/voor.![]()
![]()
Pep begint er over, ik zou niet durven!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je weer over parenclubs begint
Zie je de parallel niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Romius het volgende:
hee, dit is toch een motortopic, gaan ze het hebben over parenclubs
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:52 schreef hollander172 het volgende:
Zie je de parallel niet?
Intereseert je helemaal niets zeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Romius het volgende:
hee, dit is toch een motortopic, gaan ze het hebben over parenclubs
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Thailand schijnt het ook goed te doen.![]()
Nog niet bevestigd bericht maar het schijnt dat ze tegenwoordig ook arrangementen aanbieden met meerderjarigen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. En geen grappen over hoe weinig ik daar van heb..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Romius, plaats nog eens een foto van je SP1 als je wilt....
Meerderjarig ook niet nee ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef hollander172 het volgende:
Nog niet bevestigd bericht maar het schijnt dat ze tegenwoordig ook arrangementen aanbieden met meerderjarigen.
WTF?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef ondeugend het volgende:
Erodome was er ook
Ik had inderdaad het ergste verwacht meer het viel reuze mee, de kloon heb ik op de helft maar laten vallen. Ik werd overigens ook vrij snel herkend.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hehehe die Hollander,
ik heb net even Deze? Parenclub gelezen,
wel mooi dat er gewoon open over gepraat word zonder dat je gelijk als vies mannetje bestempeld wordt,
Dat is nou eens een goeie tip,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad het ergste verwacht meer het viel reuze mee, de kloon heb ik op de helft maar laten vallen. Ik werd overigens ook vrij snel herkend.....
We moeten overigens binnenkort maar weer eens gaan, heb het altijd enorm naar mijn zin gehad daar.Ik kan het iedereen aanraden. (ga wel op de motor want parkeerplekken zijn schaars, zo toch nog even ontopic
)
Wij zijn overigens geen swingers, wel heel ruimdenkend.![]()
Kloon?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:25 schreef hollander172 het volgende:
de kloon heb ik op de helft maar laten vallen. Ik werd overigens ook vrij snel herkend.....
quote:We moeten overigens binnenkort maar weer eens gaan, heb het altijd enorm naar mijn zin gehad daar.Ik kan het iedereen aanraden.
quote:(ga wel op de motor want parkeerplekken zijn schaars, zo toch nog even ontopic)
quote:Wij zijn overigens geen swingers, wel heel ruimdenkend.![]()
Geen paniek..... ik refeerde aan het onderwerp van het vorige deelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
WTF?
Yep ik ben de TS maar dat stukje waar jij het over hebt kan ik nergens terugvinden eigenlijk, heb ergens op de helft van dat topic de kloon maar gedumpt. per mail werd mijn kloon ontmaskerd door iemand die daar ook poste en een oud collega van mij was!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kloon?
Ben jij de TS .. je praat zelfs over hem als Hollander in dat topic.
Wat is er aan het handje?quote:![]()
Meet? Anyone?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is nou eens een goeie tip,
kan je het gelijk combineren met een leuk motorritje,![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:33 schreef hollander172 het volgende:
Wat is er aan het handje?
Ik denk opeens niet zo stoer meer ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Eens kijken hoe sommigen zich gedragen als ze zich niet meer in het leer en achter een vizier kunnen verschuilen.![]()
Ik ben geen paarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meet? Anyone?
Eens kijken hoe sommigen zich gedragen als ze zich niet meer in het leer en achter een vizier kunnen verschuilen.![]()
Weet je wat het allerleukste is? De vrouwen hebben er doorgaans geen moeite mee (uitzonderingen daargelaten) maar als je ziet tot wat voor zielig hoopje stront de meeste (zogenaamd stoere) mannen gereduceerd worden zodra de broek uit moet dan lach je je rot...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk opeens niet zo stoer meer ..![]()
![]()
Alsof je daar moeite voor moet doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben geen paar![]()
Klopt .. heb de link van mercy teruggelezen .. en het was een ander topic waar jij het over de preutsheid hebt van de TS.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:33 schreef hollander172 het volgende:
Yep ik ben de TS maar dat stukje waar jij het over hebt kan ik nergens terugvinden eigenlijk
Hebben ze wat voor bedacht, single vrouwen mogen ook naar binnen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben geen paar![]()
LOL !!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet je wat het allerleukste is? De vrouwen hebben er doorgaans geen moeite mee (uitzonderingen daargelaten) maar als je ziet tot wat voor zielig hoopje stront de meeste (zogenaamd stoere) mannen gereduceerd worden zodra de broek uit moet dan lach je je rot...![]()
![]()
Hehe moet je dan aangeven in FOK motormeetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meet? Anyone?
Oh zo, tsja er gaan naar schatting elk weekend ongeveer 80.000 nederlanders naar "erotische" uitgaansgelegenheden dus als iemand dan doet alsof ie het wiel uit moet vinden dan ga ik daar wel tegenin.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt .. heb de link van mercy teruggelezen .. en het was een ander topic waar jij het over de preutsheid hebt van de TS.
Die stelt namelijk een vraag over clubs .. weet niet meer hoe het ging .. maar kwam erop neer dat hij verbaast was dat iedereen zo open reageerde.
Jij regeert dus dat juist hij er dan een taboe achtig probleem van maakt.
TerugVindPostquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MAW, het antwoord staat al ergensquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
TerugVindPost= Post om Terug te Vinden
Ik vrees dat veel mensen het dan af laten weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehe moet je dan aangeven in FOK motormeet![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM! Ik haat je! Rotzak!!
quote:Het is stralend weer en de Cat en de Blade staan te wachten op ons![]()
![]()
om 13.00 uur heeft ze haar laatste les en dan afrijden erachteraan...dus nog even afwachten...quote:Weet je al wat van je vriendin?
Is voor je MyAT, kan je makkelijk de topics terug vinden waarin je hebt gereageerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MAW, het antwoord staat al ergens
Ik snap echt geen sikkepit van dat hele TVP gebeuren..... stop er maar mee![]()
Dus we hadden s morgens kunnen gaan rijden....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
om 13.00 uur heeft ze haar laatste les en dan afrijden erachteraan...dus nog even afwachten...
neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus we hadden s morgens kunnen gaan rijden....
wat de nueck??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM je bent aardig bezig tegen mij he de laatste tijd, eerst al met al die middelvingers, wat is jouw probleem joh !
Dus je vindt het niet waard om voor de blade en cat een keer vroeg op te staan OPMquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neeben tegenwoordig erg laat wakker voor mijn doen
Of hij draaide zich vanmorgen om en vond wat lekkers naast zich.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet waard om voor de blade en cat een keer vroeg op te staan
Zodra ze mijnquote:Alsof je daar moeite voor moet doen.
[serious mode on]quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hebben ze wat voor bedacht, single vrouwen mogen ook naar binnen!
Overigens kan je net zo goed met een stel meelopen (pretenderend dat je een trio stel bent) dan scheelt het je ook nog eens de entree.en het is al niet duur als je bedenkt dat je je voor 25,- volledig tonnetje rond kan eten en jezelf kan laten vol lopen.
Heb je hem weer...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of hij draaide zich vanmorgen om en vond wat lekkers naast zich.
of onderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of hij draaide zich vanmorgen om en vond wat lekkers naast zich.
Spannend hoor !! Wens haar succes van mijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
om 13.00 uur heeft ze haar laatste les en dan afrijden erachteraan...dus nog even afwachten...
tis hier net een uur droog...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Kloteweer??????
Strakblauwe lucht hier!! Heerlijk, 23 graden
doe ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Spannend hoor !! Wens haar succes van mij
Als mensen niet meer mogen reageren op jouw posts dan verhuis je toch lekker naar MSN?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je hem weer...![]()
Heb het toch niet tegen jou
nou hier op schiphol is het kutweerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Kloteweer??????
Strakblauwe lucht hier!! Heerlijk, 23 graden
Ik quote OPM toch, of bemoei jij met iedereen zijn gesprekken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als mensen niet meer mogen reageren op jouw posts dan verhuis je toch lekker naar MSN?
Jij bent de leukste thuis volgens mij met al je grappenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:06 schreef Parabola het volgende:
R_X-R, ik heb het idee dat er iets ontbreekt aan je motor.
Maar wat![]()
Ja ik zat ook al te kijken wat ik nou miste eraan,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:06 schreef Parabola het volgende:
R_X-R, ik heb het idee dat er iets ontbreekt aan je motor.
Maar wat![]()
Surequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis hier net een uur droog...
Ik ben heel niet thuisquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij bent de leukste thuis volgens mij met al je grappen![]()
![]()
Hahaha de leukste onderweg dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik ben heel niet thuis
Je bent glad op je werk dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik ben heel niet thuis
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[serious mode on]
Ik heb er niet zoveel mee eigenlijk. Niet omdat ik het vies zou vinden of het niet zou vinden horen. Of me voor mijn lijf zou schamen.
Het spontane is er af. Iedereen die weet dat ze naar een parenclub toe gaat heeft ook verwachtingen hoe je het ook went of keert. Als je alleen voor de gezelligheid zou gaan kan je ook het uitgaansleven induiken. Dus dat zal niet de enige reden zijn. Er wordt opwinding gezocht.
Nu is er niets mis met opwindingmaar om nu volgens plan die te gaan zoeken ? Nope not my thing.
Ik hou van het spontane, het echte onverwachte.
[serious mode off]
iets van verdrietig en toch om kunnen lachen omdat het eigenlijk triest en grappig tegelijk is??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Emotie ..
Wie legt deze smiley uit .. ik kan het niet.![]()
Je maakt dezelfde denkfout als iedereen die er nog nooit geweest is. No offence maar het is zo herkenbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zodra ze mijnduivels karakter kennen lopen ze weg !
![]()
![]()
[..]
[serious mode on]
Ik heb er niet zoveel mee eigenlijk. Niet omdat ik het vies zou vinden of het niet zou vinden horen. Of me voor mijn lijf zou schamen.
Het spontane is er af. Iedereen die weet dat ze naar een parenclub toe gaat heeft ook verwachtingen hoe je het ook went of keert. Als je alleen voor de gezelligheid zou gaan kan je ook het uitgaansleven induiken. Dus dat zal niet de enige reden zijn. Er wordt opwinding gezocht.
Nu is er niets mis met opwindingmaar om nu volgens plan die te gaan zoeken ? Nope not my thing.
Ik hou van het spontane, het echte onverwachte.
[serious mode off]
Houd die vingers nou eens bij je man, of is dat normaal in Arnhemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een Huillie smiley.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets van verdrietig en toch om kunnen lachen omdat het eigenlijk triest en grappig tegelijk is??
But for now heOPM is playing all the time ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Is voor je MyAT, kan je makkelijk de topics terug vinden waarin je hebt gereageerd.
Ik gebruik het overigens ook niet......
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik bedoel meer dat hij geen aanmeldingsformulier aan ondeugend hoeft te sturen.
dan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Houd die vingers nou eens bij je man, of is dat normaal in Arnhem
Aso...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik quote OPM toch, of bemoei jij met iedereen zijn gesprekken?
Duhuh, ik had me zo verheugd op vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan nietsjaggo
Ik noemde zijn naam zelfs. Word niet op prijs gesteld als jij je met alle gesprekken gaat zitten bemoeien denk ik, niet door mij iig..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]Openbaar forum.
Klopt maar het is moeilijk begrijpelijk te maken voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Staat ook al in dat topic .. je gaat er niet heen om te scoren, maar voor de gezelligheid ..
En het spannende, onverwachte is wat je wel of niet tegenkomt.
Dat tref je juist aan in het gewone uitgaansleven, van die groepen die ergens naar toe gaan en het persee gezellig moeten hebben of moeten scoren.quote:Ik houd verder ook niet van gepland "want het moet" plezier.![]()
![]()
ik niet danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Duhuh, ik had me zo verheugd op vandaag
Wie neemt er nu iets veel te serieus?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik noemde zijn naam zelfs. Word niet op prijs gesteld als jij je met alle gesprekken gaat zitten bemoeien denk ik, niet door mij iig..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet dan?? maar ik had op voorhand al gezegd dat ik wel mijn eigen motor terug moest hebben.
nou hebben we het erover gehad en ik zou er over denken om op die EN te gaan...wat ik uiteindelijk best wilde doen. maar nu mijn vriendin moet afrijden gaat het over, helaas.
en 's ochtends was gewoon geen optie want ik wil der gewoon bij zijn vandaag
Nevermind, als je het maar onthoudt....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie neemt er nu iets veel te serieus?![]()
Ik zal het op de agenda zetten voor de eerstkomende vergadering met mijn andere persoonlijkheden goed?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nevermind, als je het maar onthoudt....
Het trekt me gewoon niet. Waarom zou ik het dan met alle geweld moeten proberen ? Ik heb het wel naar mijn zin in het uitgaansleven. En ook ik heb regelmatig te maken met opdringerige types. Gelukkig heb ik mijn bekkie groot genoeg om ze netjes maar doeltreffend af te wijzen. Ik laat geenzins mijn plezier daardoor bederven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde denkfout als iedereen die er nog nooit geweest is. No offence maar het is zo herkenbaar.
Ik ga het ook niet (meer) verdedigen, je kan er alleen anders over gaan denken als je het ooit gedaan hebt.
Dikgedrukte stukje moet ik wel even tegenspreken, mijn vriendin is talloze malen met wat vriendinnen uit geweest (in "normale" gelegenheden) en na een tijdje vond ze het echt niet leuk meer.
Je kan zelf wel bedenken wat een jonge vrouw (ze was toen net 18) met een leuk bekkie en grote borsten gaandeweg de avond naar haar hoofd geslingert krijgt denk ik?Dan heb ik het alleen nog maar over woorden, niet eens over die talloze "verdwaalde" handen.
Dit was voor ons juist de drijfveer zo'n gelegenheid op te zoeken, niemand die ook maar een onvertogen woord zegt en geen "verdwaalde" handjes meer. Het is gewoon gezellig dus spijtig genoeg hebben we moeten concluderen dat mensen zich pas netjes kunnen gedragen als ze zich letterlijk bloot geven.
tegen mijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Dat probeerde ik net te zeggen "het trekt je niet" zeg je maar je hebt het nooit geprobeerd dus het kan je ook niet trekken. Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor maar ons trok het ook niet tot we het een keer gedaan hadden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het trekt me gewoon niet. Waarom zou ik het dan met alle geweld moeten proberen ?
Succes er mee joh, gaat het nog goed met het slachtoffer?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat er net 5 minuten geleden een collega even snel op de fiets een broodje halen word'ie geschept door een auto ..
Hij ligt nu op de weg, hele kantoor is kijken daar..![]()
Ik moet hier even de boel draaiende houden ..![]()
Zal nog eens afspreken met jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tegen mij?? want???
ik ben niet aan het huilen voor een proefrit waar ik o zo naar uitkijk die ik mis...
Oei, kut! Maar draaiende houden is dus Fokken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet hier even de boel draaiende houden ..![]()
Je bent iets te voorbarig... ik ben ooit in een dergelijke club geweest. Het is dus niet dat ik niet weet hoe het er aan toe gaat. Ik mag mezelf best openminded noemen maar dat wil niet zeggen dat ik overal maar enthousiast over hoef te zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik net te zeggen "het trekt je niet" zeg je maar je hebt het nooit geprobeerd dus het kan je ook niet trekken. Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor maar ons trok het ook niet tot we het een keer gedaan hadden.
Het is ook niet echt het eerste waar je aan denkt met stappen. Dankzij meneer Buch en consorten die alles wat ze aanraken/filmen in iets smoezeligs kunnen veranderen.
het is net een dode hoek in een bocht ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:35 schreef hollander172 het volgende:
Succes er mee joh, gaat het nog goed met het slachtoffer?
Precies .. ze moet de essentie van die topics nog maar eens goed doorlezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Dat probeerde ik net te zeggen "het trekt je niet" zeg je maar je hebt het nooit geprobeerd dus het kan je ook niet trekken. Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor maar ons trok het ook niet tot we het een keer gedaan hadden.
Het is ook niet echt het eerste waar je aan denkt met stappen. Dankzij meneer Buch en consorten die alles wat ze aanraken/filmen in iets smoezeligs kunnen veranderen.
Jij zou helemaal geen vriendin moeten hebben Rietje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zal nog eens afspreken met jou![]()
Ik had gewoon gezegd tegen je vriendin, sorry maar heb al afspraak..... examen kan over weekje ook wel lijkt me.
ik kan wel weer met een vinger komen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zal nog eens afspreken met jou![]()
hahah helaas werkt het zo nietquote:Ik had gewoon gezegd tegen je vriendin, sorry maar heb al afspraak..... examen kan over weekje ook wel lijkt me.
Prima toch Peppie ! Ik snap de essentie van dat topic wel en vind het ook een prima topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
het is net een dode hoek in een bocht ..
Ik vermoed dat er een auto van een bedrijfsterrein zomaar de weg opkwam zonder te kijken.
Maar ik hoor het zo .. wel een raar idee dit ..
[..]
Precies .. ze moet de essentie van die topics nog maar eens goed doorlezen.
Een opdringerig mannetje zoals ze zegt zal je in een gewoon cafe/disco veel sneller tegenkomen, want hier letten ze er veel meer op.
En anders fluit zijn partner hem wel terug neem ik aan.![]()
Niks hoeft/moet .. je kan er ook heen om een beetje te borrelen he ..
Laat anderen dan ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon kwestie van jezelf aan afspraken houden.... maar goed, ik zal het wel weer niet snappen
En zeik toch niet altijd zo over een vriendin... laat mij
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon kwestie van jezelf aan afspraken houden.... maar goed, ik zal het wel weer niet snappen
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou hebben we het erover gehad en ik zou er over denken om op die EN te gaan...wat ik uiteindelijk best wilde doen.
Vertel..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahah helaas werkt het zo niet
hohoho, ik zou erover nadenken...dat jij er meteen van maakt dat ik er wel op zou gaan is jouw zaak...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, want gisteren zei je dat je wel op je EN had gegaan
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hohoho, ik zou erover nadenken...dat jij er meteen van maakt dat ik er wel op zou gaan is jouw zaak...
Je zegt hier dat je op je EN wilde gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou hebben we het erover gehad en ik zou er over denken om op die EN te gaan...wat ik uiteindelijk best wilde doen.
1. afspraak onder voorbehoud, wat ik duidelijk van te voren heb aangegeven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vertel..
Zo heb ik het wel geleerd, als ik een afspraak met iemand heb staan ga ik geen andere afspraak met iemand anders maken..
Wie laat ik niet? Gaat toch over een afspraak tussen OPM en mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat anderen dan ook
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Je zegt hier dat je op je EN wilde gaan
Tis goed met je
Jij kiest er zelf voor om met je vriendin mee te gaan ipv naar de afspraak te gaan die wij hadden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
2. afrijden vriendin is heel wat anders dan een andere afspraak maken(maar dat leer je nog wel eens...) tis nog niet zo dat ik met mercy bijv heb afgesproken om te gaan rijden ergens??
jezus, ga je het nu daar op gooien?? dan ben ik gauw met je uitgesproken hieroverquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
maar afspraken met iemand anders gaan maken is gewoon onbeschoft
Dude... op MSN was het vrijwel zeker dat je met de EN zou gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ja dat zeg ik nu
had ik hiervoor nog niet gezegd
maar dat maak jij ervan
Tis heel goed met me jahdank je
ben je nu serieusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij kiest er zelf voor om met je vriendin mee te gaan ipv naar de afspraak te gaan die wij hadden.
Enne, als die instructeur maandag of dinsdagavond sms-t dat ze donderdag examen kan doen, kan dat ook wel een week later, maar goed.
Je weet nu hoe ik er over denk.
ik val in herhalingen: dat maak jij ervan...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dude... op MSN was het vrijwel zeker dat je met de EN zou gaan
probeer mij geen dingen aan te praten die ik niet heb gezegdquote:Probeer jezelf er nu niet uit te lullen.
Hij overleeft het wel hoor ik net.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Hopen dat het letsel van je collega meevalt Pep.
En nu heeft ie nog honger ook !! Of had hij het broodje al ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij overleeft het wel hoor ik net.![]()
De ambulance heeft hem meegenomen met wat ze oppervlakkig konden zienlichte verwondingen in zijn gezicht en duizeligheid. Later weet ik meer details..blijft wat vaag.
Er gaat nu wel een collega naar het ziekenhuis om polshoogte op te nemen.![]()
Die is altijd al liever weg dan achter zijn bureau dus komt hem wel uit denk ik.
Maar wat een toestanden terwijl je alleen maar even snel een boodschap gaat doen.
Het kan zo gebeurt zijn dus he ..
Nee hij had nog geen broodje, was net 5 minuten weg of er stond al een hele menigte toen wij het raam uitkeken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef ondeugend het volgende:
En nu heeft ie nog honger ook !! Of had hij het broodje al ?
Ok paquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
Kappen mannen!!!!!!!!!!!!
Ga lekker op de MSN bakkeleien ofzo.. moet dat hier..
Vat het gewoon niet zo, ZIJ moet toch afrijden, hij toch niet... moet ie haar handje gaan zitten vasthoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Riet,
ik kan best begrijpen dat je teleurgesteld ben omdat OPM zijn vriendin wil steunen voor examen,
als jij nou probeer te begrijpen dat hij de moeilijke keuze had om of lekker op motor te gaan rijden of haar steunen en wachten op uitslag van examen, is toch betrokkenheid tonen in & voor zijn relatie,
test ritjes op motor maken kost veel minder dan een Examen,
en ritjes kan je iedere dag plannen examen ben afhankelijk van CBR cq rijschool,
dus is zijn keuze mijn inziens begrijpelijk,
just my 2 cents,
Daar gaat het toch hele tijd over, examen en proefritjesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:24 schreef Racing_X-Ray het volgende:
blablabla
kunnen we het weer over motoren hebbe
alhoewel die van mij niet meer in 1 deel is
en verwacht je van mij dat ik hier ook nog serieus op ga zitten reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[18:15:08] OPM: kunnen we best doen eigenlijk
Motoren ja!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:24 schreef Racing_X-Ray het volgende:
blablabla
kunnen we het weer over motoren hebbe
alhoewel die van mij niet meer in 1 deel is
Ja, is ook hele lastige keuze natuurlijk.... moet je minstens 24u over nadenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en verwacht je van mij dat ik hier ook nog serieus op ga zitten reageren??
2 keer zelfs zeg ik, daar moet ik over nadenken...
je leert het ooit wel eens, mercy probeerde het je heel duidelijk uit te leggen (beter dan ik)...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vat het gewoon niet zo, ZIJ moet toch afrijden, hij toch niet... moet ie haar handje gaan zitten vasthouden
slaat dat nou weer op?? afspraak is afspraak, helemaal gelijk in maar dit is anders (ik ga het niet weer allemaal zeggen)quote:Maar goed, laat ook maar, weet wel weer hoe we hier met elkaar omgaan
tis goed met je onterechte verwijten enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, ik verwacht al niks meer joh
of zullen we afspreken dat jullie dit topic met zn 2-tjes volmopperen, zodat we in deeltje 72 weer gewoon over motorrijden kunnen slowchatten?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef Parabola het volgende:
[..]
Motoren ja!Dat is een leuk onderwerp. Volgende week zit Parabola een weekje in Drenthe. Weet iemand daar leuke stukjes om te touren?
Als je zelf een relatie heb zal je het begrijpen ( hoop ik)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vat het gewoon niet zo, ZIJ moet toch afrijden, hij toch niet... moet ie haar handje gaan zitten vasthouden
Maar goed, laat ook maar, weet wel weer hoe we hier met elkaar omgaan
Heb hetzelfde @!$@$U@$)(*$-probleemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nu weer verder met motoren.... ik wil rijden is afgekoeld dus kan nu zonder al teveel zweten rijden, maar ik moet![]()
![]()
![]()
![]()
werken,
Zullen we gaan spijbelen ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:34 schreef Parabola het volgende:
[..]
Heb hetzelfde @!$@$U@$)(*$-probleem![]()
![]()
wie the fuck ben jij dan??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:31 schreef Parabola het volgende:
*Kuch*
[..]
of zullen we afspreken dat jullie dit topic met zn 2-tjes volmopperen, zodat we in deeltje 72 weer gewoon over motorrijden kunnen slowchatten?
hehehe, idee spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zullen we gaan spijbelen ??![]()
![]()
en dan lekker rijden,![]()
![]()
Ik ben Parabola, en als ik een newbie ben, wat ben jij dan wel niet? (Check de profieltjes even voor je zo'n grote scheur opentrekt)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie the fuck ben jij dan??newbie...
Slowchatten over motoren .. brilliant..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef Parabola het volgende:
Motoren ja!Dat is een leuk onderwerp.
We hebben daar 2 fokkers wonen die hier regelmatig posten.quote:Volgende week zit Parabola een weekje in Drenthe. Weet iemand daar leuke stukjes om te touren?
Mo-watte?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Slowchatten over motoren .. brilliant..
Of was dit toch de klaagbaak.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Mo-watte?![]()
start maar alvast een nieuwe jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:31 schreef Parabola het volgende:
*Kuch*
[..]
of zullen we afspreken dat jullie dit topic met zn 2-tjes volmopperen, zodat we in deeltje 72 weer gewoon over motorrijden kunnen slowchatten?
Liefde en relaties zijn echt een obsessie voor jou he?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:46 schreef ondeugend het volgende:
Een relatie aangaan is ook een afspraak die geldt. Het is heel normaal om belangrijke momenten met elkaar te delen. Dit is zo'n belangrijk moment volgens mij..... is het niet misschien persee voor OPM zelf dan zeker wel voor zijn vriendin.
Ja hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Liefde en relaties zijn echt een obsessie voor jou he?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tot later...t was gezellig...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben draadjesvlees aan het stoven, met uitjes en tomaat. Het water loopt me in de mond van al die geuren. Maar ik moet nog 2 uur wachten
Of je mist het punt OF je bent ECHT blond......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja hoor
OPM weg .. nu even tegen mij ? kom maar op![]()
Geeft niets we zorgen wel dat we op tijd zijn,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben draadjesvlees aan het stoven, met uitjes en tomaat. Het water loopt me in de mond van al die geuren. Maar ik moet nog 2 uur wachten
Weet je wat ? Je zoekt het maar uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of je mist het punt OF je bent ECHT blond......
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Geeft niets we zorgen wel dat we op tijd zijn,![]()
![]()
Beter kan je het niet uitleggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:46 schreef ondeugend het volgende:
Een relatie aangaan is ook een afspraak die geldt. Het is heel normaal om belangrijke momenten met elkaar te delen. Dit is zo'n belangrijk moment volgens mij..... is het niet misschien persee voor OPM zelf dan zeker wel voor zijn vriendin.
En als ik iets heel erg lekker vind is het wel draadjes vleesch.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2 uur zou net moeten lukken he
Nog lekkerderder .. erotische bediening..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
En als ik iets heel erg lekker vind is het wel draadjes vleesch.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nooit zo vroeg op de dag het onderwerp op parenclubs moeten brengen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog lekkerderder .. erotische bediening..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:45 schreef hollander172 het volgende:
Ik had nooit zo vroeg op de dag het onderwerp op parenclubs moeten brengen.
Mijn ogen bleven hangen bij de erotische bediening, mijn excuses.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We hadden het over lekker eten hoor ..
![]()
![]()
Oowww .. ik dacht dat jij zo'n honger had en daarom je mond zover open stond.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:50 schreef hollander172 het volgende:
Mijn ogen bleven hangen bij de erotische bediening, mijn excuses.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:38 schreef Rausdouwer het volgende:
* Raus die zich even meldt omdat ze anders weer een topic heeft gemist ...*![]()
Hehehehe wil ik weten waar naar toe ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Haai kwaakertje..
Mag Mercy mee?![]()
Maar ik ben erbij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
ligt eraan waarheen... hehe
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
o dat maakt alles goed. Als jij erbij bent, dan is Mercy in goede handen![]()
![]()
![]()
Wat heb jij een vertrouwen in Pepijn zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
o dat maakt alles goed. Als jij erbij bent, dan is Mercy in goede handen![]()
![]()
![]()
Mensenkennis die Raus he.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat heb jij een vertrouwen in Pepijn zeg![]()
wanneer gaan we ?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is geen nieuwsgierigheid,
dat heet ongerustheid, was jij niet diegene die het alleen maar over Fokorgies en parenclubs had?
maar gelukkig ben ik een heel klein lief meisje, dus ik laat Mercy zelf beslissen wat hij met z'n vrije tijd doet (op uitzonderingen na)
:')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ik ....
Het begon omdat ik een andere MC fokker in een dergelijk topic zag.
En ik zocht alleen maar een topic over hotels..![]()
Nee vakantie is helaas alweer voorbij, zijn alweer drie dagen aanwezig bij bedrijf die regelmatig geld naar ons overmaakt,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensenkennis die Raus he.![]()
Ik zit helaas deze en volgende week volgeboekt. Maar jij hebt ook nog vakantie he.
Over 2 weken?![]()
![]()
Was je zo zenuwachtig geworden van het wachten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef ondeugend het volgende:
zoooow lekker een uurtje gerend
Collega naast mij heeft hem nu aan de foon in het ziekenhuis ..quote:Peppie heb je al wat van die collega gehoord ?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef Rausdouwer het volgende:
ow, sorry, droog je traantjes
we zijn weer vriendjesgoed?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:58 schreef Rausdouwer het volgende:
ik vroeg me al waar al dat geld vandaan komt
hoewel ik me meer afvraag waar het geld blijft
Dubbelpost.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het veel te weinig,
ik ben (bijna) iedere dag op tijd, dus wil best wel wat meer hebben hoor.
Neeh dat stoofpotje stooft wel zachtjes door.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
Was je zo zenuwachtig geworden van het wachten.
en overwerken ook niet btw...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
nee, afwerken komt niet in mijn contract voor![]()
was typo foutje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
nee, afwerken komt niet in mijn contract voor![]()
Ja ga ons nog verder lekker maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Neeh dat stoofpotje stooft wel zachtjes door.
Ik laat het nog even een klein uurtje verder sudderen zelfs zodat het vlees nog lekkerder wordt.
Werknemers .. alleen maar meer willen en niets meer geven ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
en overwerken ook niet btw...
en werken
A lot if you pay enoughquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ask not what your company can do for you, but what you can do for your company.![]()
![]()
Your are allready quite expensive to our company .. get your ass@work!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
A lot if you pay enough![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou nou, boze meneer, ben je aan het oefenen voor manager?![]()
Komt ie weer, ga lekker een bedrijf overnemen of opstarten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ask not what your company can do for you, but what you can do for your company.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze is gezakt...de zenuwen sloegen enorm toe. zodra ze de auto instapte verstijfde ze volledig en ze ging dus heel terughoudend rijden, bang om een fout te maken (terwijl je dan natuurlijk juist fouten maakt).
voorbeeldje: inhalen op de snelweg. ze bleef heel lang achter een auto hangen terwijl ze normaal gesproken allang zou hebben ingehaald. kalmeringspillen kunnen een oplossing zijn voor bij het volgende examen.
missch kan ze volgende week woensdag (!) alweer op, das heel erg snel, dat was de eigenlijke datum waarop we hadden gerekend. we zullen zien...
Balen man! Zenuwen blijven altijd een moeilijk iets tijdens een examen :'( Hopen dat het volgende keer beter gaat.. Woensdag zou wel lekker zijn als ze dan al weer kan. Hopen maar! Wens haar maar vast succes!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze is gezakt...de zenuwen sloegen enorm toe. zodra ze de auto instapte verstijfde ze volledig en ze ging dus heel terughoudend rijden, bang om een fout te maken (terwijl je dan natuurlijk juist fouten maakt).
voorbeeldje: inhalen op de snelweg. ze bleef heel lang achter een auto hangen terwijl ze normaal gesproken allang zou hebben ingehaald. kalmeringspillen kunnen een oplossing zijn voor bij het volgende examen.
missch kan ze volgende week woensdag (!) alweer op, das heel erg snel, dat was de eigenlijke datum waarop we hadden gerekend. we zullen zien...
Het lijkt idd wel één bonk spierenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik sprak gisteren een vage kennis die ook een Duc Monster reed. Ik vond het wel één bonk spieren eigenlijk. Wat mij opviel was dat ie zo kort lijkt.
Ze lijken wel op elkaar Plo
Vet fietsje om te zien wel.....al vind ik het meer een poserfietsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:09 schreef ploderus het volgende:
heel laag gemonteerde 'demper'
Voor het bochtenwerk moet het zoals op de foto's te zien is niet zo heel veel uitmaken, maar een stoepje af..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet fietsje om te zien wel.....al vind ik het meer een poserfiets
Maare...... heel laag gemonteerde demper, dat lijkt me erg nadelig voor de grondspeling
Omdat ik vaak maar heel kort aanwezig benquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Plo waarom sta je altijd op Away op MSN
Great mind think alike (ofzoiets..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wheelie!
Ah zo.... ik dacht dat ie gewoon aan de zijkant hing johquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor het bochtenwerk moet het zoals op de foto's te zien is niet zo heel veel uitmaken, maar een stoepje af..
De specs zijn redelijk indrukwekkendquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:25 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee wat de specificaties zijn van zo'n machine (ik ben vrouw tenslotte) ..... ik heb dan ook geen flauw idee hoe lang die Duc is.
Misschien is het wel een indruk omdat de tank zo hoog zit en daardoor het kontje weer zo kort lijkt ?
In ieder geval zien ze er beiden erg stoer uit !
25kwtjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:25 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee wat de specificaties zijn van zo'n machine
Het was dat ik hem vandaag in het echt gezien heb, anders had ik hetzelfde gedacht. Het ziet er in het begin een beetje raar uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah zo.... ik dacht dat ie gewoon aan de zijkant hing joh
Maar nu zie ik het idd.... hij hangt aan de onderkant
25kw is 130pk omgerekend?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
25kwtje
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:23 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen leeft voor zichzelf en niemand anders, een werknemer is geen uitzondering.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje: inhalen op de snelweg. ze bleef heel lang achter een auto hangen terwijl ze normaal gesproken allang zou hebben ingehaald.
quote:missch kan ze volgende week woensdag (!) alweer op, das heel erg snel, dat was de eigenlijke datum waarop we hadden gerekend. we zullen zien...
Zonde man, hetzelfde probleem dat mijn vriendin ook had/heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Kutwijf dus
Ja .. Riet ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is een vrouw Pepijn....![]()
Heel leuk verhaaltje maar het kan ook zo zijn natuurlijk dat ik wel de goede instelling heb en tegen "eilandjespolitiek" aanloop. Zoals je zo leuk verwoorde, het is "onze" order en sommige mensen begrijpen dat niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
*ondernemer in de dop.
Vind het jammer dat ze gezakt is,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Over jou... dat jij zo lekker licht danst op zware muziekquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:00 schreef Makster het volgende:
Als iemand ff samenvat waar het de laatste twee topcis over is gegaan
Komt door mijn elastieke beentjes, alhoewel. Iets onder mijn knie is het nu aardig gehardquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Over jou... dat jij zo lekker licht danst op zware muziek
Niet minder als eerstquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Minder
Kan je wel rijden chef?
Ga maandag met Ralf en mij mee! 19.00 uur verzamelen in Appelscha voor een sportieve rit!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef Parabola het volgende:
[..]
Motoren ja!Dat is een leuk onderwerp. Volgende week zit Parabola een weekje in Drenthe. Weet iemand daar leuke stukjes om te touren?
Om even bij jouw visie op dingen te blijven, waar bemoei je je mee? Ik reageer toch op Pep?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander.... vraagje.... denk jij serieus dat iemand zin heeft om die teksten van jou te lezen?
TE lang en TE serieus
Ik bemoei me er toch ook niet meequote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
@riet,
Jij was eerst aan het klagen dat er iemand op jou posts reageerde die dat niet hoorde te doen volgens jou,
maar jijzelf reageert echt op iedereen die iets post![]()
![]()
ik heb er geen probleem mee of zo hoor,
vond dit topic wel erg leuk moet ik zeggen, ff lekker rellen,
en nog iets geleerd over parenclubs![]()
Je post vond ik vrij algemeen. Bovendien bemoei ik me er niet inhoudelijk mee, heb alleen over je stijl van postenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Om even bij jouw visie op dingen te blijven, waar bemoei je je mee? Ik reageer toch op Pep?
Ik vraag me af hoe je denkt (of wil) dat ik op dit reageer, als je iemand uit wil dagen mag je van mij een ander zoeken.
Je was me voor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
@riet,
Jij was eerst aan het klagen dat er iemand op jou posts reageerde die dat niet hoorde te doen volgens jou,
maar jijzelf reageert echt op iedereen die iets post![]()
![]()
ik heb er geen probleem mee of zo hoor,
vond dit topic wel erg leuk moet ik zeggen, ff lekker rellen,
en nog iets geleerd over parenclubs![]()
Ik weet dat het onderwijs de laatste jaren behoorlijk is afgegleden maar zelfs jij moet er toch uit kunnen halen dat ik reageer op Pep? Ik weet dat je dit best kan en doet maar op de een of andere manier moet en zal je mijn manier van posten veranderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je post vond ik vrij algemeen. Bovendien bemoei ik me er niet inhoudelijk mee, heb alleen over je stijl van posten
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, je hebt je imago weer gered
Ja ik was even eten ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu ben je stil he, glittergladiool
Als iemand een slaapplaats en een sportieve motor voor mij te leen heeft kom ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ga maandag met Ralf en mij mee! 19.00 uur verzamelen in Appelscha voor een sportieve rit!
@OPM: jammer dat ze het niet gehaald heeft!
@Rest: Wat een geouwehoer hier... Om niks...
Manieren heb je dus nog steeds niet aangeleerd.quote:
Ik ben van mening dat een werkgever je een gunst verleend door je een baan te geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..knip..]
TW125?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als iemand een slaapplaats en een sportieve motor voor mij te leen heeft kom ik ook![]()
Ben ook een aardig jonguhquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik was even eten ..![]()
![]()
Maar wat is iedereen in een strijdbare stemming.![]()
Behalve Makster .. maar die komt hier ook bijna nooit.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |