abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20715586
Wat is er toch zo opwindend aan een naakte man? Ik vind er niks opwindends aan.
Zijn er meerderen die het leuker vinden als hun man aangekleed is tijdens de sex? Natuurlijk wel met broek naar beneden af en toe hè... beetje zoals de hoeren in de stegen doen...effe vlug...,broek naar beneden...klaar. Al moet het hier dan niet effe vlug natuurlijk. Zijn er meer mensen die een naakte man maar niks vinden en voor gekleed gaan? zoja wat voor outfit? ik vind een lange zwarte jas met zwarte broek en zwart hemd achtig iets het leukst...maar de jas wel dicht....en zo'n hoed als die bruidegom
pi_20716049
Volgens mij moet jij gewoon lesbienne worden
pi_20716092
Moet die ook nog als schoorsteenveger werken?
pi_20716119
Mijn vriendin vind 't soms opwindend als we allebei gewoon onze kleren aanhouden tijdens de sex. Of zij is helemaal naakt en ik vrij met haar met inderdaad alleen m'n broek naar beneden soms gewoon met m'n boxershort nog aan, gebruik makend van de opening aan de voorzijde van zo'n kledingstuk.

De reactie hierboven wijst maar weer eens op hoe serieus mensen kunnen omgaan met een bepaalde reactie.

Maar ik denk dus dat er nog wel meer vrouwen zijn die het opwindend vinden met een aangekleedde man te vrijen. Staand, of ergens ... of in bed. Je ziet 't ook wel eens in sexfilms dat de mannen nog aangekleed zijn.

Goede sex betekent afwisseling, voor de manier waarop je sex bedrijft geldt: verandering van spijs doet eten.
pi_20716133
Was meer een uiting van "Hoe specifiek ga je je sexgedrag toespitsen". Het is dat ze zijn kleur sokken en soort underwear nog niet genoemd Maar goed, that's me dan weer.
pi_20716144
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
pi_20716159
Lijkt me hardstikke normaal, iedereen heeft andere voorkeuren,
ik vraag mijn vriendin ook altijd of ze even een masker op wil zetten voordat ik met haar vrij,
of ik trek een vlag over haar kop heen, werkt ook goed
  maandag 19 juli 2004 @ 10:07:28 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20716373
quote:
Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_20716430
Met kleren aan is het nog een beetje onderdeel van 'het spel' ofzo. Met je hand ergens overheen gaan, of je hand onder kleding steken.
Meteen de kleren uit is gelijk zo ehm... definitief.
pi_20716642
quote:
Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
hah Jij bent dus duidelijk geen homo
aL stelt het me teleur dat er weer eens meer mensen zijn die niet hetzelfde leuk vinden als mensen die dat wel vinden dat is altijd zo bij mijn topics
DennisMoore: Ja, dat is idd leuk Maar ook tijdens de rest van de sex wil ik niet dat een man z'n leuke kleertjes uittrekt. Dat vind ik maar stom, zo'n naakte man. Misschien ga ik het ooit nog leuk vinden. Maar nu vind ik in elk geval niks. Er is ook niets aantrekkelijks aan, ik begrijp wel wat mannen zien in een naakte vrouw, maar niet wat vrouwen zien in een naakte man. (Tja, misschien moet ik idd lesbienne worden Het is waar dat ik soms ook opgewonden word van vrouwen, vooral van hun borsten...jezus...wat ben ik weer eerlijk maargoed, maar zelfs vrouwen heb ik liever met sexy kleren of ondergoed aan)
Roonaan: Om je alvast te ergeren: Zijn kleur sokken is zwart. Rood of wit mag er ook in voorkomen maar het liefst effen zwart. Maar dat heeft eigelijk geen zin want hij mag z'n schoenen niet uittrekken. Hoewel, dat kan ook opwindend zijn! Ja, dat mag soms. Zijn ondergoed is ook zwart.
Behind the moon: Eindelijk, een serieuze reactie van iemand die het ook leuk vind
Bij mij is het niet echt afwisseling van spijs maar ik vind dat alleen opwindend, maar ik kan me wel inleven in je vriendin!
pi_20716717
<grin> Niet echt ergernis hoor Maar het komt zo over alsof je één ideaalbeeld aan het najagen gaat zo, door zo op de details te letten. En dat snap ik niet helemaal. Als fantasie snap ik het best, en dat je het een keer dan die fantasie uitleeft ook. Of een aantal keer. Maar het komt over alsof het meer regel is/zou moeten zijn dan uitzondering. En dan zou ik zeggen dat je dan jezelf toch juist erg beperkt door zoveel eisen te stellen?
pi_20716940
Tijdens de seks gewoon naakt graag, anders kan ik m niet overal aanraken... Maar voorspel en daarbij een spelletje doen met kleren aan is wel weer geil...

En als je me twee keer dezelfde man laat zien, 1 keer naakt en 1 keer gekleed, zal ik denk ik toch de geklede kiezen... Dat vind ik wle aantrekkelijker om naar te kijken...
pi_20717010
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammer ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Innovative: Ja, precies! een man die naakt is vind ik ook niks om naar te kijken! ah, jij hebt dat dus ook! maarja niet dat iedereen zo moet denken ofzo...zo komt het vast over! sorry
PS: waar raak jij hem dan aan? want je kunt hem toch ook aanraken met kleren aan? waar vind jij het leuker om hem aan te raken als ie helemaal naakt is?
  maandag 19 juli 2004 @ 10:49:57 #14
64338 fr0x
Directeur
pi_20717037
Hangt ervan af hoe warm het is, hoe heftig het eraan toe gaat

fr0xzz
peace, nd suck a !@$%
pi_20717053
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:26 schreef KimBoggs het volgende:

[..]

hah Jij bent dus duidelijk geen homo
aL stelt het me teleur dat er weer eens meer mensen zijn die niet hetzelfde leuk vinden als mensen die dat wel vinden dat is altijd zo bij mijn topics
Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.

maar of die broek tijdens de sex ook aan moet blijven

ik hou iig mijn sokjes aan dan krijg ik tenminste geen koude voeten
pi_20717110
Of natte kleren. Dan zie je de contouren zo leuk. .
pi_20717120
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammer ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Innovative: Ja, precies! een man die naakt is vind ik ook niks om naar te kijken! ah, jij hebt dat dus ook! maarja niet dat iedereen zo moet denken ofzo...zo komt het vast over! sorry
PS: waar raak jij hem dan aan? want je kunt hem toch ook aanraken met kleren aan? waar vind jij het leuker om hem aan te raken als ie helemaal naakt is?
Ik vind het niet afschrikwekkend tijdens seks ofzo, maar ik heb niet wat mannen met naakte vrouwen hebben, meteen hartkloppingen ofzo... Ik word niet echt warm van zomaar een naakt mannenlijf voor me, dan moet er wel heel wat meer omheen gebeuren. Heb je in een tijdschrift bijv. Een naakte en geklede man staan, dan heb ik bij de naakte zoiets van "saai" en die geklede kan ikd an wél interessant vinden... Verbeelding ofzo

Tijdens de seks wil ik m wél naakt, ik wil m dan zo dicht mogelijk tegen me aanvoelen en dan vind ik mijn vriend super aantrekkelijk, en kan ik natuurlijk beter bij alle gevoelige plekjes...
pi_20717416
Ik vind een man met ontbloot bovenlijf niet aanttekkelijk. dat vind ik absoluut niet opwindend. mannen die hun sokjes aanhouden dat heeft wel wat maar dan moet hun jas en wat ze daaronder hebbenm ook aan zijn. dan maakt het niet zoveel uit dat de broek uit is. maarja ik denk niet dat ik dit ooit mee zal maken, ik stel idd teveel eisen. maar erover nadenken kan wel
Innovative: ja dat heb ik ook met naakte mannen. ik word er niet warm of koud van en gelukkig heb jij dat ook. ja, naakte mannen zijn idd saai.

Tijdens de sex: ja, dat is natuurlijk jouw voorkeur...daar vind ik ook niets mis mee hoor
DennisMoore: natte kleren kunnen soms ook wel leuk zijn ja maar meestal zijn dat van die dunne kledingstukken dat vind ik weer niks
pi_20717551
wat een gesprek zo op de maandagochtend zeg.
maar als man zijnde moet ik objectief toch melden dat een man met broek aan
en ontbloot bovenlijf het best staat.
in geval van bierbuik (zoals bij mij) is dat weer minder, maarja.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_20721616
Een lekkere man mag van mij toch echt wel naakt zijn hoor, zo'n heerlijk lichaam wil ik voelen en zien!!!

Zo nu en dan wat kleding aanhouden is ook erg lekker, maar met naakt is niets mis..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20739061
Een naakt lijf k toch heerlijk. Leuk om naar te kijken en te voelen.........
Maar een man die in huis rondloopt in een boxer kan ik weer heel erg opgewonden van worden.....maar met sex: Alles uit!!!
  Moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 15:32:13 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_20744382
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_20744613
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?
Ik volg je niet, maargoed je bedoelt wel naakt? tja....misschien wel...maar het is wel iets minder leuk...ik zou het niet weten eigelijk of bedoel je dat hij een boxershort aanheeft ofzo? nee dat vind ik alsnog half naakt
PS: Jo79 jij ook bedankt voor je reactie.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 21:21:23 #24
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_20751631
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:07 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...
M.a.w. je sluit het ook niet uit.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_20752029
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef Roellie80 het volgende:

Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.
Veel mannen hebben dan ook een buitengewoon onaantrekkelijk onderlijf en een ontsierend geslachtsdeel. Een mooie man zie ik het liefst geheel naakt. Verhaal? Dát is het verhaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')