abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21195020
Lekker he, buiten zitten, met dit weer? Sommige mensen overdijven alleen een beetje en blijven de hele nacht barbequen. Ik moet s'morgens vroeg mijn bed uit om te gaan werken, maar kan niet slapen door dat slappe gelul van buiten. Wat is de oplossing....wonen op een boerderij, waar je misschien wakker wordt van een loeiende koe? Buren...je kunt ze helaas niet uitkiezen. Wat doen jouw buren waar jij zo'n last van hebt?
pi_21195036
Mijn buurman zeikt als ik mijn auto op "zijn plekkie" parkeer.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:32:10 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21195074
Mijn overbuurman parkeert regelmatig TEGEN mijn auto

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:32:55 #4
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21195091
Mijn buurman draait happy hardcore zo hard dat oordopjes niet genoeg helpen, en dat hij de bel niet hoort.... I'm a raver, can't you see, la la la la la la la la la....

Als ik jou was TS zou ik gewoon een keer langsgaan als ze dat doen, ff drankje meepakken, en dan zeggen heej t was gezellig maar ik moet morgen weer vroeg op, kunnen jullie zo ietsje zachter doen? Dankjewel he!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_21195112
Mijn buurman houdt iedereen in de buurt goed in de gaten, zodat'ie als er buren weg zijn, lekker kan roddelen met die andere buren en vice versa...
  Milf dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:34:36 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21195124
onze achterburen willen om snachts twee uur nog wel eens gaan voetballen als hun papie en mammie niet thuis zijn
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21195155
Mijn buurvrouw gilt. Hard.
Gaten in het matras neuken: okay... maar prop haar alsjeblieft een sok in de mond.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_21195170
In mijn buurt durf ik na tienen de container niet meer bij de weg te zetten, zo rustig en stil is het dan
pi_21195252
Gewoon netjes vragen wil nog wel eens helpen.

Ik heb trouwens absoluut geen last van de buren.
pi_21195265
Ik heb geen last meer van de honden van de buren! Iets anders wat wel irri is, is dat het hier in het flatgebouw wel erg gehorig is.
pi_21195292
Het regent nu trouwens, dus ze zitten nu binnen. Maar als het weer mooi weer is, dan gaan ze weer los. piraten muziek erbij..
pi_21195306
Ik wil ook regen!
pi_21195419
mijn buren hebben kinderen
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:48:52 #14
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_21195422
Ik heb hier af en toe wel last van buren. Sinds mijn buurman met pensioen is, heeft hij lekker veel te klussen. Op zich niks mis mee, maar wel als hij s'ochtends om half negen al begint.....

Zo heeft hij er ongeveer 2 weken over gedaan om 4 palen (verticaal) te verbinden met 4 palen (horizontaal) op de bodem een roostertje van voorgefabriceerd hout te leggen en een dakje er op te plakken ...... Maar nu kan zijn hout wel drogen als het niet regent tenminste, want echt helpen doet het niet!

En zo kan ik nog wel uren doorgaan over de herrie die ze vaak (vooral zomers) maken .. Maar ik wil jullie niet vervelen
XBox gamertag:NLGoliath
pi_21195431
Och nooit last van, precies om 23:30 is het hier doodstil... is het niet stil, zeurt 1 of andere ouwe gek hier uit de buurt wel dat ze stil moeten zijn, scheelt mij weer lopen en opstaan...

Verder regende het hier ook en het is nu een verademing
pi_21195523
Mijn fijne buurman zet zijn bouwvakkersbusje dwars achter mijn auto als ik op "zijn" plekje sta.
Als ik dan vriendelijk vraag om deze te verplaatsen omdat ik naar m'n werk wil gaat ie mij ook nog bedreigen en dreigt "iets" te doen met m'n motor
Verder echt een fijne buurt en de hut van deze gek staat te koop omdat z'n vrouw pleite is.
Dus het komt wel goed, hij gaat verhuizen.

Raar trouwens als ie om drie uur 's nacht met veel gebler de tuin staat te sprooeien met alle verlichting aan. Ik wakker geworden dus ff kijken wat er aan de hand is. Heeft die gek NIETS aan
  Redactie Frontpage dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:53:33 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21195536
Ik heb alleen maar klotenburen:

- De ene speelt keihard tuba met open raam, maar ook met raam dicht dreunt het in het hele huis
- Andere buren praten heel hard en klaagt als ik de radio te hard aan heb in de tuin.
- Bijna buurman is Marokkaan en draait de hele dag R'n'B met deuren en ramen open
- Achterburen hebben irritant kefhondje en lult tot twee uur 's nachts, is werkloos.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:54:19 #18
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_21195564
Mijn vorige buurvrouw vond 't fijn om op zondag ochtend vroeg piano te gaan spelen

Maar 'k ben nu 'n paar maanden geleden verhuisd en we hebben prima buren nu

De buurman direct naast me vraagt me zelfs wanneer ik nachtdienst heb, zodat hij daar wou rekening mee kan houden (hij is aan't verbouwen).

[ Bericht 1% gewijzigd door Farao op 11-08-2004 00:00:53 ]
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_21195776
buurman 1 staat om 8 uur op om te klussen, evenals de andere buurman.. en dan de buurman naast de buurman.. die houdt alles in de gaten.. komt altijd meteen naar buiten als ie geluid hoort op straat.. maar ja daar zit iets niet goed in zn hoofd..
pi_21195794
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:53 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen maar klotenburen:

- De ene speelt keihard tuba met open raam, maar ook met raam dicht dreunt het in het hele huis
- Andere buren praten heel hard en klaagt als ik de radio te hard aan heb in de tuin.
- Bijna buurman is Marokkaan en draait de hele dag R'n'B met deuren en ramen open
- Achterburen hebben irritant kefhondje en lult tot twee uur 's nachts, is werkloos.
Had je een betere buurt uit moeten zoeken, en niet ergens in de Bijlmer moeten gaan wonen
pi_21195845
Geen last van de buren, totdat ik eens een feestje heb (2, 3 x per jaar ) en dan gaan ze zeuren daar wordt ik helemala gestoord van.

Uhmm en hier regent het nog steeds niet (drachten), ook niet in de agelopen dagen, het is hier nu nog 25 graden buiten en droog
Every culture is different. Respect and try to learn it.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:05:26 #22
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_21195882
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef aloa het volgende:
Lekker he, buiten zitten, met dit weer? Sommige mensen overdijven alleen een beetje en blijven de hele nacht barbequen. Ik moet s'morgens vroeg mijn bed uit om te gaan werken, maar kan niet slapen door dat slappe gelul van buiten. Wat is de oplossing....wonen op een boerderij, waar je misschien wakker wordt van een loeiende koe? Buren...je kunt ze helaas niet uitkiezen. Wat doen jouw buren waar jij zo'n last van hebt?
Moet eerlijk zeggen dat het best meevalt hier met de buren, is ook een kwestie van praten vaak. De buren weten dat ik eens in de zoveel tijd 's nachts moet werken en dus overdag moet slapen en houden daar zoveel mogelijk rekening mee. Omgekeerd is het ook zo dat ik als ik in het weekend akelig vroeg op moet voor mijn werk geen overbodige herrie maak.

Sommige mensen hebben gewoon niet in de gaten hoever hun praten hoorbaar is. Gewoon zeggen dat je er last van hebt. En beter dan een keer eind van de middag of begin van de avond dat zeggen en niet als ze je weer eens uit je slaap houden want dan ben je toch zelf ook minder voor rede vatbaar.

Nu alleen nog hopen dat die schapen die hier een eindje achter lopen niet te hard blaten straks
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  Redactie Frontpage woensdag 11 augustus 2004 @ 00:06:51 #23
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21195919
Ik woon niet in de Bijlmer! Ik woon in de asobuurt van Assen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:07:02 #24
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_21195927
als ik last heb zorg ik dat ze last van mij hebben en dat weten ze dat ze moeten ophouden
good boobs bounce
pi_21195929
Eén buurtjongen (woont een paar huizen verderop) denkt dat ie een soort buurt DJ is en moet daarom de hele wijk laten meegenieten. Dan hebben we nog drie verschillende buren die alle drie rond dezelfde tijd een baby hebben gekregen, dus je hebt zo ongeveer 24 uur per dag gejank op de achtergrond. Dan nog niet te spreken over een half dove schuinover buurvrouw die denkt dat iedereen doof is. En tot slot nog een buurtbewoner die met zijn hondjes de buurt onveilig maakt (zie Hond aan de lijn vs kat binnenhouden). Dus buren die een paar keer per jaar de hele nacht door barbecuen valt eigenlijk nog wel mee.

en ja, dat is een van de redenen waarom ik een kamer zoek! Dus als je nog wat weet...
pi_21195955
nergens last van. zij maken wel eens teveel herrie tot laat (vroeg) maar dat doen wij ook wel eens. gewoon niet over klagen, doen zij het ook niet. prima geregeld. bovendien zijn het gewoon prima lui, die vaak bij ons op bezoek komen en andersom.
pi_21195992
Ik slaap als een baksteen..

Ik heb trouwens ook de afgelopen weken menigmaal tot in de vroege uurtjes bier zitten zuipen en zitten frituren bij een maatje. Tja geen klachten gehad. En het is maar één keer per jaar acht weken zomer vakantie toch?

Maar zoals ik al zei slaap ik altijd en overal.. (In de huiskamer terwijl een paar luitjes op mijn oude nes zitten te spelen
pi_21195996
Soms zitten hier ook van die 30+ ICT-geiten en vervelende eikels tot laat in de nacht te borrelen, gaan ze met zijn allen ook nog zingen op foute discoshit uit hun jeugd
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21196016
Moet je dubbelglas kopen wil nog wel is werken...
pi_21196354
mn buur zegt 5000x per dag wat zeg je, gek word je ervan
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_21196541
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:35 schreef CartWOman het volgende:
Mijn buurvrouw gilt. Hard.
Gaten in het matras neuken: okay... maar prop haar alsjeblieft een sok in de mond.
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_21198116
Ik word sochtends altijd wakker van of schreeuwende kut koters of klussende buurmannen... Maja ik zit ook weleens tot half 4 of later in de tuin met een stel vrienden te ouwehoeren. Nog nooit geklaag gehad ofzo dus het is wel relaxte buurt hier. Zelf zeur ik dus ook nooit dak weer eens wakker ben geworden.
pi_21203902
wij hebben buren die tot 2 uur snachts klussen en dan op zondag ochtend om 07.00 weer vrolijk de boor en hamer pakken en verder gaan....

verder buren die tot ong. 02.00 buiten zitten met hun koters en hun auto radio hard aan hebben staan met turkenmuziek. jottum! :/
pi_21204019
Wij zitten ook weleens tot vrij laat in de tuin... Gewoon domme spelletjes spelen, ouwehoeren, etc. En dat is dan op zaterdag meestal, dan kan iedereen op zondag lekker lang in hun nest blijven liggen. Veel herrie maken we dan niet, ook geen klachten gehad. Ik loop ook niet te zeiken over die kids die om 7 uur 's ochtends krijsend door het steegje rennen...
Tap tap tap
pi_21204080
als de buren irritant zijn slaan we op de muur
pi_21204132
We hadden in de huizen waar we eerst hebben gewoond meer last. In 1 huis hadden we buren die altijd tegen mekaar aan het schreeuwen waren, in het andere huis speelde 24/7 aan de ene kant keiharde metal en aan de andere kant keiharde terror en neem dat 24/7 letterlijk.

Maar nu we vrijstaand wonen, nergens last van .
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:34:25 #37
71115 Rnej
I walk the line
pi_21204149
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:54 schreef Farao het volgende:
De buurman direct naast me vraagt me zelfs wanneer ik nachtdienst heb, zodat hij daar wou rekening mee kan houden (hij is aan't verbouwen).
kijk, dat is nou eens netjes
pi_21204324
Ach, op zich niet zoveel last van, zolang ik de jaarlijkse barbequeparty van die lui kan ontwijken...Om nou rond een uurtje of 1 's-nachts te genieten van wat Slagers die dan ook nog eens door de buren uit volle borst meegezongen worden, zie ik niet echt zitten
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:43:49 #39
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21204394
Mijn buurman is psychotisch.
Ruilen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21204995
De ene buurman heeft soms de muziek eens hard aan, nou ja, dat duurt dan niet langer dan 5 minuten, prima dus..
Andere buren heb ik absoluut geen last van..

Alleen de onderonderburen, die zijn f*cking irritant..
Ik heb niets tegen Turken/Marokkanen in het algemeen, maar dezen zijn wel zo asociaal..
Hele dagen de autoradio uittesten, en op zo'n volume dat ik als mijn radio zo hard stond, ik hem allang zachter had gezet....

En dan tot heel laat 's avonds feestjes, waarbij de hele buurt mee mag genieten van de oeleboeleheleboelfluitjesengejammer turkenmuziek..

Dus die zijn we eigenlijk liever kwijt dan rijk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21205166
Wij hebben asociale teringvietnamezen naast ons wonen, hun doen elke dag hoppie hoppie (hobby) = Karaoke. Zelfs als ik de volgende dag moet werken hoor je ze om 2 uur 's nachts krijsen door een microfoon. En je kan er niks legaals tegen doen. Dus dat vraagt om harde maatregelen :/

Geen woord nederlands ook he :/ Laat ze met een lekke boot weer terug naar hun oerwoud gaan.
pi_21205325
mijn buren draaien gezellig met de hele familie hardcore. en dan dat wijf daar "joaaaaaaaaah kommieeeeeee eeeetuuuuhhhhh" als ze het avond eten klaargemaakt heeft, met zo'n vreselijke stem. stelletje boeren.
pi_21205948
Als ik een avond/nacht last heb van de buren dan zet ik mn wekker niet uit als ik om 6:00 uit bed kom om te gaan werken. Dan gaat om de 9 minuten dat ding af en als ik dan om 17:00 weer terug kom dan zet ik hem weer uit.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:51:39 #44
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_21206210
Mijn buren zijn ras zeikerts. Nooit maak ik 's avonds laat kabaal, maar 1 keer neem ik afscheid van vrienden bij de auto, en praten we nog even wat. Zit die ouwe tang meteen te zannikken. Hee hou je kop is, je maakt onwijse herrie, wacht maar tot je ouders terug zijn dan zal ik het ze wel even vertellen blablabla.
Ik zeik toch ook niet als haar teug voor de 3de keer ons dubbelglas intrappen met een voetbal of de 10de buitenlamp slopen (en niet betalen ofzo), en die kut koters hebben vorig jaar onze brievenbus in de fik gestoken. Zeik wijf, ga je kinderen opvoeden inplaats van zo te mekkeren.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_21206274
De andere buurvrouw, daar hebben we weinig last van. Haar huis heeft vorig jaar in de brand gestaan en daar word je ook niet vrolijk van. Nu wonen ze er weer en hebben we alleen last van hun houten vloer die kraakt. (snap niet dat ze daar zelf geen last van heeft )
pi_21206486
Als ik dit lees dan ben ik echt wel blij met mijn buren. Ik hoor ze nooit. Hij vertelde me gisteren dat ze zes weken op vakantie waren geweest en dat het zeker wel rustig was geweest. Ik had er niks van gemerkt want ik hoor anders ook helemaal niks.
pi_21207648
Ze zijn nu ook bij ons in de buurt uitbouw ofzo aan het maken. Ze zitten al de hele dag boren/hakken (vanaf vroeg).

*Rizzz zet zijn muziek maar wat harder
pi_21218807
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:43 schreef von_manstein het volgende:
Als ik een avond/nacht last heb van de buren dan zet ik mn wekker niet uit als ik om 6:00 uit bed kom om te gaan werken. Dan gaat om de 9 minuten dat ding af en als ik dan om 17:00 weer terug kom dan zet ik hem weer uit.
als ik alleen was geweest, dan was dat een heel goed idee geweest.
pi_21220478
ene buren zijn YUP's. andere zij nooit thuis, heerlijk
  Moderator woensdag 11 augustus 2004 @ 23:17:20 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_21220516
De hond van de bovenburen snurkt en houdt me uit mijn slaap....
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_21221194
Oefen een speech uit van Sgt. Gunnery Heartman

(aan je icon te zien weet je wel waar het om gaat)
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:44:32 #52
100226 sweex