Had je een betere buurt uit moeten zoeken, en niet ergens in de Bijlmer moeten gaan wonenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:53 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen maar klotenburen:
- De ene speelt keihard tuba met open raam, maar ook met raam dicht dreunt het in het hele huis
- Andere buren praten heel hard en klaagt als ik de radio te hard aan heb in de tuin.
- Bijna buurman is Marokkaan en draait de hele dag R'n'B met deuren en ramen open
- Achterburen hebben irritant kefhondje en lult tot twee uur 's nachts, is werkloos.
Moet eerlijk zeggen dat het best meevalt hier met de buren, is ook een kwestie van praten vaak. De buren weten dat ik eens in de zoveel tijd 's nachts moet werken en dus overdag moet slapen en houden daar zoveel mogelijk rekening mee. Omgekeerd is het ook zo dat ik als ik in het weekend akelig vroeg op moet voor mijn werk geen overbodige herrie maak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef aloa het volgende:
Lekker he, buiten zitten, met dit weer? Sommige mensen overdijven alleen een beetje en blijven de hele nacht barbequen. Ik moet s'morgens vroeg mijn bed uit om te gaan werken, maar kan niet slapen door dat slappe gelul van buiten. Wat is de oplossing....wonen op een boerderij, waar je misschien wakker wordt van een loeiende koe? Buren...je kunt ze helaas niet uitkiezen. Wat doen jouw buren waar jij zo'n last van hebt?![]()
![]()
:')quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:35 schreef CartWOman het volgende:
Mijn buurvrouw gilt. Hard.
Gaten in het matras neuken: okay... maar prop haar alsjeblieft een sok in de mond.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:54 schreef Farao het volgende:
De buurman direct naast me vraagt me zelfs wanneer ik nachtdienst heb, zodat hij daar wou rekening mee kan houden (hij is aan't verbouwen).
als ik alleen was geweest, dan was dat een heel goed idee geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:43 schreef von_manstein het volgende:
Als ik een avond/nacht last heb van de buren dan zet ik mn wekker niet uit als ik om 6:00 uit bed kom om te gaan werken. Dan gaat om de 9 minuten dat ding af en als ik dan om 17:00 weer terug kom dan zet ik hem weer uit.
van loeiende koeien wordt je egt niet wakker op een boerderij hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef aloa het volgende:
Lekker he, buiten zitten, met dit weer? Sommige mensen overdijven alleen een beetje en blijven de hele nacht barbequen. Ik moet s'morgens vroeg mijn bed uit om te gaan werken, maar kan niet slapen door dat slappe gelul van buiten. Wat is de oplossing....wonen op een boerderij, waar je misschien wakker wordt van een loeiende koe? Buren...je kunt ze helaas niet uitkiezen. Wat doen jouw buren waar jij zo'n last van hebt?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |