absoluut !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
dat stuk van Hans blijft geweldig![]()
Nope, waar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
He Tony, m'n berichtje gelezen over schoolboeken?
Nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je al je schoolboeken gekocht, want anders heb ik die nog wel voor je liggen
De sint was bij Debiteuren Crediteurenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis er allemaal voor lachwekkends gebeurt?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:18 schreef golfer het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in wat oude Mulo-schoolboeken uit 1968?![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moet m'n dag nacht ritme eens gaan veranderen als ik er ben is er nooit een dooie hond te bekennen hier.
Nou, daar wordt de Sint ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:17 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens rechtsonderin het plaatje dat golfer heeft gepost. Zo raar is het dus niet kwa schaap.
Mij niet, want ik zal wel moetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Wéér vroeg wakker. Dit begint me een beetje de strot uit te komen.
ik vraag me ook af waarom ik zo vroeg wakker benquote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik had m'n wekker sowieso op 6:50 staan, maar om dan om 6:15 wakker te zijn vanwege de hitte?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij niet, want ik zal wel moeten
Van mij niet hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik had m'n wekker sowieso op 6:50 staan, maar om dan om 6:15 wakker te zijn vanwege de hitte?
Oowwwwwwwh Watje!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:39 schreef just me het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk.. zo vrolijk
Mogguhquote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Hoe lang ben je al op je werk dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:55 schreef Bjoro het volgende:
Wéér vroeg naar mijn werk. Dit begint me een beetje de strot uit te komen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:39 schreef just me het volgende:
ik ben vandaag zo vrolijk.. zo vrolijk
8:00 begonnen !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:57 schreef SCH het volgende:
Hoe lang ben je al op je werk dan?
het is gewoon een goed gevoel als mensen die je eerst ergens onterecht van beschuldigen toch ook het lef hebben om hun excuus te maken!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Mgguh, wakker
Watje, ik om half 8quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:05 schreef Bjoro het volgende:
8:00 begonnen !
nee, maar het is wel goed van ze!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:06 schreef just me het volgende:
het is gewoon een goed gevoel als mensen die je eerst ergens onterecht van beschuldigen toch ook het lef hebben om hun excuus te maken!
niet dat dan alles meteen vergeten en vergeven is hoor
Ik om 6 uurquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Watje, ik om half 8
Hey, zet jij de vuilniszakken nog even buiten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo!
Haaaaiquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:10 schreef SCH het volgende:
pft, mietje
hoef je zeker niet pas om 17:00 u te stoppen ???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:15 schreef meami het volgende:
[..]
Ik om 6 uur
Hmm, nee ik ben nu alweer klaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoef je zeker niet pas om 17:00 u te stoppen ???
Die komen hier op vrijdag....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, zet jij de vuilniszakken nog even buiten.
Mooi op tijd dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komen hier op vrijdag....
No problem met die nieuwe senseo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:48 schreef Againzender het volgende:
Goeiemorgen.
Is de koffie nog warm?
Die vroeg naar jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
No problem met die nieuwe senseo.
Van wie is die hond?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef SCH het volgende:
dag popje
hier hebben de wolken het nog gewoon voor het zeggen hoor !!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:59 schreef rubbereend het volgende:
heeeee de zon komt eindelijk door
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:28 schreef Bluezz het volgende:Martin Verkerk aan de balie
![]()
wow, was je een beetje moe?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Thetallguy het volgende:
Mogge
gisteren 1900 naar bed gegaan, net een kwartiertje geleden wakker geworden
ja schijnbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, was je een beetje moe?
t weer was afgelopen nacht wel geschikt om weer eens goed te slapenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:51 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
ja schijnbaar
Mijn collega had hemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:29 schreef rubbereend het volgende:ja hij kan niet naar de OS
![]()
was ie lief voor je?
Bluezz is verliefdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn collega had hem
Maar hij keek me wel aan
k ga dit snel ff in de deur van de WC krassenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Bluezz is verliefd
BluezzVerkerk
[/basisschool modus]
bluezz is ook onweerstaanbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn collega had hem
Maar hij keek me wel aan
quote:Talentvolle tweeling tekent bij Heerenveen
SC Heerenveen heeft de handtekeningen van Jeroen en Henrico Drost binnen. De Kampense tweeling staat tot de zomer van 2006 onder contract bij de Friese club. Bovendien is in de verbintenis een optie opgenomen voor nog eens drie jaar.
Jeroen en Henrico Drost maken dit seizoen voor het eerst deel uit van de a-selectie van SC Heerenveen. De zeventienjarige tweeling staat te boek als zeer talentvol en kwam het afgelopen jaar uit voor Oranje onder -17. De linksbenige Jeroen is linksback, de rechtsbenige Henrico is centrale verdediger.
Onlangs liet coach Gert-Jan Verbeek in Voetbal International weten zeer blij te zijn met de broers. 'Ze doen het perfect en eigenlijk is het raar dat we ze roemen om hun instelling, want dat zou toch normaal moeten zijn. Maar het zijn nu al toonbeelden van strijd en ze hebben een groot draagvlak om het te redden in het betaalde voetbal.'
De broers doorliepen sinds 2002 de opleiding van Heerenveen, dat hen losweekte bij Go Ahead Eagles. Verbeek: 'Mentaal is deze tweeling erg sterk. We kunnen niet verwachten dat ze al op topniveau alle wedstrijden kunnen spelen, omdat ze nog niet volgroeid zijn. Dat komt driekwart jaar te vroeg.'
Middag!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt weer volop hier aan de kust, temperatuur is nog steeds hoog. Te hoog om naar sportschool zonder airco te gaan.
Niet huilen ik stond vorige week met dit weer in een vrachtwagen zonder airco te sjouwen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt weer volop hier aan de kust, temperatuur is nog steeds hoog. Te hoog om naar sportschool zonder airco te gaan.
over bikkels gesproken !!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
Niet huilen ik stond vorige week met dit weer in een vrachtwagen zonder airco te sjouwen.
En van dat sporten krijg je het maar warm, beter kun je nooit meer gaan, of 's winters outdoor gaan sporten dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
dus de fok er maar opgegooit ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef just me het volgende:
justmeubels zit op school te wachten tot schoolmeubels geleverd worden
Moet je mee sjouwen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef just me het volgende:
* Ajaxno1 zit op school te wachten tot schoolmeubels geleverd worden
wat een leven zeg !!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef VoreG het volgende:
Nu tot half 5 en morgen van half 9 tot 12 uur en dan ben ik klaar
Godverdomme zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
kun je je voorstellen wat er door je heengaat als je ziet dat de foto van je overleden collega bekrast is en dat er daarna een sinterklaas van gemaakt is..
het kleutergebouw heeft dus ook "bezoek" gehad..
wordt met de dag gekker op deze wereldquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
kun je je voorstellen wat er door je heengaat als je ziet dat de foto van je overleden collega bekrast is en dat er daarna een sinterklaas van gemaakt is..
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
Ongelooflijk lage actiequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
Op zich heb je helemaal gelijk. Het is pijnlijker wanneer iets met een emotionele waarde word vernield. Het getuigt in dit geval ook van weinig respect. Echter, ik heb liever dat men een foto onderkalkt dan de muren of het meubilair.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een foto vind ik eigenlijk erger dan wat ramen en stoelen, die zijn makkelijk vervangbaar, een foto niet; als ze iets persoonlijks vernielen/meenemen komt het veel dichterbij dan als er relatief onbelangrijke dingen gestolen/vernield worden. Het is vervelend, maar vervangbaar
Wat mij betreft flikkeren ze veel meubilair op 'n hoop en steken ze er de fik in maar van die foto van onze overleden collega moeten ze gewoon afblijvenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal gelijk. Het is pijnlijker wanneer iets met een emotionele waarde word vernield. Het getuigt in dit geval ook van weinig respect. Echter, ik heb liever dat men een foto onderkalkt dan de muren of het meubilair.
vergeet de chineese mix nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Ik heb de stoerste voetbalhandtekeningen.
Zo, even boodschapjes gaan doen nog, de boel gaat zo dicht en ik ben er na een uur eindelijk weer achter wat ik nog moest halen. Beltegoedkaarten, een boekenbon en 3 flessen Spa sinaasappel. Plus Crvena Zvevda-zoutjes.
Ik zei toch maar een beetje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Oowwwwwwwh Watje!
[* Legolas_Greenleaf is uitermate vrolijk vandaag n.a.v. de uitspraak van de Napolitaanse rechtbank gisteren![]()
Ja, erg leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:34 schreef Vom het volgende:
Jezus wat een topic-diarree zeg
Moet ik het mét nuance zeggen of zonder?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
Het is verdomme vakantie en je zet je wekker!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik had m'n wekker sowieso op 6:50 staan, maar om dan om 6:15 wakker te zijn vanwege de hitte?
Werken?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is verdomme vakantie en je zet je wekker!
Dan nog!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werken?
Als ik 1 tram te laat neem, ben ik 25 minuten te laat op m'n werk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan nog!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan nog!
Mijn biowekkertje doet het gewoon goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zet mn wekker ook o te gaan werken, morgenvroeg om 6.30 gaat hij weer
k ga steeds te laat naar bed, dus moet eerst uit een diepe slaap komen en ben na een dag of 3 a 4 weer kapotquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn biowekkertje doet het gewoon goed.
De mijne ook wel, meestal, maar ik neem geen risico.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn biowekkertje doet het gewoon goed.
dr is vandaag ook een voorronde Handboogschieten op de spelenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:35 schreef SCH het volgende:
Vandaag beginnen de Spelen eigenlijk al --- met voetbal
waarom is er altijd van dat saaie economische kutnieuws als ik vroege dienst heb
Straks niet meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:07 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
Jaja, hup PSV enzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Straks niet meer
je weet de gezelligheid we te bevorderen hèquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Straks niet meer
Af en toequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet de gezelligheid we te bevorderen hè
nee voor jou niet dan heb ik je al in het meertje gegooit even verderopquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Straks niet meer
Zo begin ik ook aan de wedstrijd. Maar na 5 minuten is het toch weer hup Belgrado.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:15 schreef VoreG het volgende:
NEe maar PSV moet gewoon door is goed voor NL.
VoreG had een goed idee en toen dacht ik van laat ik eens helpen, ik geef toe dat de OP slecht wasquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, erg leuk.![]()
Zo hoort het eigenlijk ook, want zeg nou eerlijk, kan het iemand wat schelen dat er straks 4 teams in de UEFA cup mee mogen doen? Die worden toch weer uitgeschakeld in de eerste ronde door lastige Oostenrijkers, stugge Noren of geniepige Tsjechen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
Zo begin ik ook aan de wedstrijd. Maar na 5 minuten is het toch weer hup Belgrado.
Heb jij ook al iets met Belgrado?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zo begin ik ook aan de wedstrijd. Maar na 5 minuten is het toch weer hup Belgrado.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij ook al iets met Belgrado?![]()
yup, zonder paswoordquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:43 schreef zjroentje het volgende:
Is er al een Hools-subleague in de voetbalmanager?
De naam van die subleague zou fijn zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
yup, zonder paswoord
Tja hoe zal de hools subleague toch heten...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:49 schreef zjroentje het volgende:
De naam van die subleague zou fijn zijn.
Hools as usual?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
VoreG had een goed idee en toen dacht ik van laat ik eens helpen,
Ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:56 schreef Vom het volgende:
Niet 4-op-een-rij VoreG![]()
waarover dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
Indrukwekkende reportage bij twee vandaag. Als je de kans hebt vannacht zeker naar de herhaling kijken.
Dat weet ik, daarom heb ik het even voorkomenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken.
en wie schopt jou dan meequote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef Vom het volgende:
Ik ga er vandoor, even een vriend het land uit schoppen
Tot later
Voetbalpipo's, nu goed?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef Vom het volgende:
Ik ga er vandoor, even een vriend het land uit schoppen
Tot later
Ik kan sites maken, erg basic, maar ik heb geen digicam en ook geen vriendin.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Zo!
Lachen, mijn vriendin las in een vrouwenblaadje een artikel over rancuneuze mannen die foto's / video's van hun ex op internet gooien, met ene Taylor Bow als nieuw "slachtoffer". Vriend zou uit wraak op haar, omdat ze hem dumpte, hun seksvideo's op internet hebben gemikt.
Wordt er gewaarschuwd voor mannen met digitale camera's. Ik zei al: ten eerste maak jij het niet uit (), ten tweede kan ik geen sites maken en ten derde hebben we geen digitale camera.
Overigens is dat hele verhaal volgens mij een beetje bangmakerij, want die website lijkt me vrij fake.
als ie echt zou zijn is het wel lekker naief van dat mokkel...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Zo!
Lachen, mijn vriendin las in een vrouwenblaadje een artikel over rancuneuze mannen die foto's / video's van hun ex op internet gooien, met ene Taylor Bow als nieuw "slachtoffer". Vriend zou uit wraak op haar, omdat ze hem dumpte, hun seksvideo's op internet hebben gemikt.
Wordt er gewaarschuwd voor mannen met digitale camera's. Ik zei al: ten eerste maak jij het niet uit (), ten tweede kan ik geen sites maken en ten derde hebben we geen digitale camera.
Overigens is dat hele verhaal volgens mij een beetje bangmakerij, want die website lijkt me vrij fake.
dan loop ik voorop. ik kan sites maken en ik heb een vriendin, nu nog een digicam... ben alleen bang dat als ik dan voorstel " de daad " te recorden ik toch op zoek moet naar een anderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan sites maken, erg basic, maar ik heb geen digicam en ook geen vriendin.
die testjes in vrouwenbladen zijn echt dodelijk... niet aan beginnen !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ik schrik altijd van die testjes.
ligt eraan wat je wilt legoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoeveel kost een digicam tegenwoordig? (Ongeveer.)
Dan loop ik nog verder vooropquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:25 schreef manny het volgende:
[..]
dan loop ik voorop. ik kan sites maken en ik heb een vriendin, nu nog een digicam... ben alleen bang dat als ik dan voorstel " de daad " te recorden ik toch op zoek moet naar een ander
Mijn vriendin doet ze, ik niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:26 schreef manny het volgende:
[..]
die testjes in vrouwenbladen zijn echt dodelijk... niet aan beginnen !
Neu, dan krijg je van die www.taylorbow.com situaties.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:25 schreef pascalheister het volgende:
altijd handig zo'n digitale camera![]()
keertje lenen mm
Resultaat: Nou Michel deze test zegt dat ik teveel aan jou denkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet ze, ik niet.
Een simpele, simpel toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wilt lego
van 100 tot tegen de 1000 euro
das helamaal dodelijk. Dan zit je nietsvermoedend TV te kijken, komt ze binnen lopen met de uitslag van zo'n test en dan ben je ineens een egoistische lapzwans...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
volgens mij zo fake als de pest, gewoon een pronoondernemer die dacht origineel te zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Neu, dan krijg je van die www.taylorbow.com situaties.
"Zeg Michel, hoe vaak heb je nou écht eens lekker mee uit eten genomen? Volgens [spam] behoor ik door een echte gentleman toch echt elke week verwend worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mag ik haar inruilen voor Bluezz?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Een date met Sylvie Meis, SCH.
Ja, was erg leuk allemaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:04 schreef pfaf het volgende:
Zou Golfer: " Genoeg lemmings weer." nog onder z'n crtl+v hebben staan?
Ik zie de chaos van net nu pas.
Doe Sylvie na vdv maar naar Kluivert.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Een date met Sylvie Meis, SCH.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk allemaal.
Boeken ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, wat een niveau op Fok. 53.9 % leest geen boeken.
Niveau lees je niet af aan boekenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ooit op de FP gekomen? Dan kan het wel kloppen dat boeken lezen evenredig is aan niveau.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niveau lees je niet af aan boeken.
Heb ik totaal geen tijd voor, hoe graag ik het ook zou willen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat je een luie donder bent die teveel achter zijn PC zit en te weinig boeken leest.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog zo'n 20 boeken die ik heb gekocht die ik nog moet lezen. Wat zegt dat over mijn niveau ?
En naar de TROS kijktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent die teveel achter zijn PC zit en te weinig boeken leest.
Dat kan nog, maar dat gaat niet op voor die 53.9 % in z'n geheel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen tijd voor, hoe graag ik het ook zou willen.
Maar ik koop ze wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent die teveel achter zijn PC zit en te weinig boeken leest.
Dat kan tegenwoordig ook via internet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik koop ze wel.
Dan ken je Tong niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook via internet.
Op het moment dat ik het typte, dacht ik al: " oh nee, Tong niet"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken je Tong niet.
doom 3 is niet mijn type.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik lees geen boeken, ik speel gewoon in het verhaal mee
[afbeelding]
Is toch leuker als een boek..
Neej, af en toe lees ik een boek, maar je gaat mij niet vertellen dat aan boeken lezen je niveau gekoppeld kan worden.
Boeken zijn tegenwoordig vervangen door film
laat me raden ajaxno1 zat weer met zn promo cd te klotenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Knalt Metallica - Master Of Puppets in de CD speler.*
*Volume omhoog zet.*
Niet eens, had gewoon zin in wat Metallica.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laat me raden ajaxno1 zat weer met zn promo cd te kloten
pakt maar een biertje, proost op de wedstrijd over 2 weken![]()
Ik lees boeken nog steeds voor mijn vermaak, of om ontroert te worden of om iets zelf in te kunnen vullen zonder de beelden erbij voorgekauwd te krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
Is bedoel ook niet dat het een goede vervanger is, maar vroeger las men boeken vooral voor vermaak, nu is dat vermaak door de film en tv vervangen
*op idee is gebrachtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laat me raden ajaxno1 zat weer met zn promo cd te kloten
pakt maar een biertje, proost op de wedstrijd over 2 weken![]()
Daar kan ik me nou niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet eens, had gewoon zin in wat Metallica.
Ik ook hoor, meestal over de WOII btw een thema dat mij wel boeit. Maar boeken zoals LORT weer niet, ik heb jaren niet meer gelezen sinds vorig jaar toen ik wel een btje uitgekeken op tv en de computer raaktequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lees boeken nog steeds voor mijn vermaak, of om ontroert te worden of om iets zelf in te kunnen vullen zonder de beelden erbij voorgekauwd te krijgen.
Boeken lezen blijft, ondanks het TV- en film-aanbod een leuke hobby.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik snap niks van je post maar dit is wel lief voor Golfert :
Paul - Enemies for Life 05:36
If you think your the bomb then I'am Hiroshimaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Escape from the Hostile
Inderdaad zeg, wat een onzin.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
niveau heb je, of heb je niet..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als we over 2 weken dankzij deze nederlaag doorgaan kan ik er best tegen, alhoewel ik er nu niet blij mee benquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:29 schreef tong80 het volgende:
Rondje op kosten van PSV, die zelfs blij zijn met een nederlaag.
Als je hem ziet denk je van "Is dat nou de gast achter al die beukende platen"quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:46 schreef pfaf het volgende:
Die vent lijkt op een ongeschoren pfaf.
gezellig toch, kampvuurtje midden in het cafe!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:51 schreef pascalheister het volgende:
je maakt het warm hier met dat vuurtje captorr![]()
Zal wel. Heb ik ook altijd zaterdagsnachts. Komt er weer een kameraad aan lopen na één toon van een nieuw nummer:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Als je hem ziet denk je van "Is dat nou de gast achter al die beukende platen"
Nieuwe muziek ontdekken is het leukste dat er isquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:53 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nieuwe muziek ontdekken is het leukste dat er is
zekers, maar de good old shit is moeilijk te overtreffen, en dan heb ik het uiteraard niet over hip hop enzo want dat wordt steeds beter is mijn meningquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nieuwe muziek ontdekken is het leukste dat er is
Het moet ook dan wel je smaak zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal wel. Heb ik ook altijd zaterdagsnachts. Komt er weer een kameraad aan lopen na één toon van een nieuw nummer:
"Dit is een mooi nummer"
"Wat?"
"MOOI NUMMHHÙÙR"
"ow"
" Ja, van DJ Huppeldup"
En 10 seconden later weet ik de componist / DJ al niet meer.
dat doet iedere zichzelf respecterende artiest wel (behalve natuurlijk de britney spears en consorten...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Het moet ook dan wel je smaak zijn.
Het mooiste van DJ's vind ik dat ze vaak gewoon even tussen het publiek gaan staan en een praatje maken. Of Promo dit ook doet weet ik niet, heb hem nog nooit gezien tussen het puliek in iig
Mwoah, ik ben meer iemand van de old skool tot '88 en de periode 91-94quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Captorr het volgende:
zekers, maar de good old shit is moeilijk te overtreffen, en dan heb ik het uiteraard niet over hip hop enzo want dat wordt steeds beter is mijn mening
bedoel je dan metal of rap?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben meer iemand van de old skool tot '88 en de periode 91-94
hee...beetje wakker kunnen blijven met Jan Roelfs op de achtergrond ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef zjroentje het volgende:
He, Bjoro.
Heb jij toevallig nog geturft hoe vaak hij heeft gezegd dat het wel een gunstige uitslag was ???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik hem me mateloos geirriteerd aan Roelfs, die Basta de hele tijd uitsprak als Basra.
We zijn niet in Irak Jan.
die laat ik speciaal voor jouw aanstaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Is dat vuur nou nog niet uit
sowieso hiphop, maar Metal ook wel. De hiphop komt langzaam uit een diep dal, maar het merendeel is commerciële rotzooi waar nauwelijks creativiteit in zitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:04 schreef Captorr het volgende:
bedoel je dan metal of rap?
1 keer per minuut ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog geturft hoe vaak hij heeft gezegd dat het wel een gunstige uitslag was ???
wat lijkt Heinze bakker dan in eens goed he ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef zjroentje het volgende:
1 keer per minuut ofzo.
Gewoon Frank Snoeks een keer of 10 klonen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat lijkt Heinze bakker dan in eens goed he ??
Wat ik ook zo´n drama vind, is die Philip Kooke...
Hoe kijkt de Hip-Hop scene eigenlijk tegen Hardcore/Techno aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
sowieso hiphop, maar Metal ook wel. De hiphop komt langzaam uit een diep dal, maar het merendeel is commerciële rotzooi waar nauwelijks creativiteit in zit
Van Hiphop/rap weet ik de fijne kneepjes niet, daar kan ik helaas maar mondjesmaat over meepraten, maar metal heeft mi een toptijd gehad rond die periode die jij aangaf, zegmaar eind 80 en begin jaren 90: de good old days!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
sowieso hiphop, maar Metal ook wel. De hiphop komt langzaam uit een diep dal, maar het merendeel is commerciële rotzooi waar nauwelijks creativiteit in zit
Yup, the good ol' days.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:18 schreef Captorr het volgende:
[..]
Van Hiphop/rap weet ik de fijne kneepjes niet, daar kan ik helaas maar mondjesmaat over meepraten, maar metal heeft mi een toptijd gehad rond die periode die jij aangaf, zegmaar eind 80 en begin jaren 90: de good old days!
heb jij alleen maar van horen zeggen !!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Yup, the good ol' days.
En van horen letterlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij alleen maar van horen zeggen !!
Hup naar bed, want morgen ben je weer vroeg wakker !!
in 8-hoeken is zo lastig op dit tijdstip !!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:25 schreef zjroentje het volgende:
Leuk he, alles in hokjes verdelen.
Gehe ben ik blij dat er in de hardcore scene (eindelijk) weer orginele nummers uitkomen. Oud is ook wel leuk maar zoals bijv Promo (tering blijf op hem uitkomen, maar dit is de reden waarom ik waardeer) die gewoon orgineel bljft en zoekt naar nieuwe dingen. En tjah ik denk dat elke scene wel eens een tijd doormaakt waarin niks orgineels meer uitkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yup, the good ol' days.
Tegenwoordig is wat ze nu 'metal' noemen over het algemeen niets meer dan veredelde rock.
Er is toch wel degelijk verschil tussen de verschilende muziek stijlen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:25 schreef zjroentje het volgende:
Leuk he, alles in hokjes verdelen.
nu metal is niet mijn favoriet (understatement), maar af en toe komen er zeer goeie death/ doom albums uit. Zoals de laatste van Mar De Grises -The Tatterdemalion Express of Uaral - Sounds of Pain, maar ook Necare - Ruin en Insomnium - Since the Day it all came Downquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Yup, the good ol' days.
Tegenwoordig is wat ze nu 'metal' noemen over het algemeen niets meer dan veredelde rock.
Eddy was vooral top in dat "duet" met Ushi (v Dijk) !!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Geef mij Edy Wally maar. Of Gerard Joling. Al die nieuwe hoolers met hun rare muziek.
In Nederland is de scene te versplinterd, daar heb je een grote groep urban (quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoe kijkt de Hip-Hop scene eigenlijk tegen Hardcore/Techno aan?
Hardcore heeft namelijk veel hip-hop invloeden en oa Darkraver heeft zijn roots gedeeltelijk in de hip hop liggen en Promo is begonnen met mixen door hip-hop aan elkaar te tapen.
En is Promo bijv weg van public enemy en basement jaxx (beide hip hop toch?)
Gerard Jolinkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Geef mij Edy Wally maar. Of Gerard Joling. Al die nieuwe hoolers met hun rare muziek.
Ja. straks gaan ze nog naar The Sex Pistols of The Clash luisterenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Tong, andré de haas zingkt ook al niet weer, wat motten we nogquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ja ik ben een fan. Ik laat mensen niet zo snel zakken als ze een tijdje geen hit hebben. Jij bent zeker fan van Frans Bauer nu hij scoort met z'n soap ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:31 schreef Captorr het volgende:
[..]
Gerard Jolink![]()
pixies ook zo'n stelletje amateursquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Is Drukwerk nog bij mekaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong, andré de haas zingkt ook al niet weer, wat motten we nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |