De ontstaans geschiedenis van de naam kun je volgen vanaf hier...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef dwerg het volgende:
Eigenlijk mag het niet, maar ik moet het gewoon vragen: konden jullie echt niks beters verzinnen als bandnaam?
Nou, meld je aan, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:38 schreef Zander het volgende:
Ik mis in de lineup nog iemand die Casio speelt, voor dat 'vintage retro' jaren 80-geluid.
Nou ben ik toevallig de trotse bezitter van een authentiek Casiotone keyboard.
Wow! Onze eerste fan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
* belsen fan is enzo
Ik denk dat je weinig rockbands hebt met een hobo-speler. Dusseh:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik speel hobo trouwens... misschien leuk?
Distortion d'r op, wahwah-pedaal er tussen en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Hobo is fantastisch! Ik vind dat Pathé liedje erg leuk (daar is een hobo in)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:03 schreef Z het volgende:
ik ben overigens de trotse bezitter van een Casio VL-Tone (inclusief bossa-nova bliepjes)
quote:the CT-101 was used by The Human League, Vince Clarke and Severed Heads as well as Blondie and Moby
w00t!quote:
Wannabequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben wel een fan die alles download voordat hij het koopt
Het staat maar net voor Concordia, van Huub van der Lubbe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:16 schreef Z het volgende:
Goeie naam trouwens, Comets Fot Tilly!
Halloquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:59 schreef Doc het volgende:
Ik doe het management wel
Ik hou je aanbevolen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:06 schreef Gambolputty het volgende:
Belsen! We missen een zanger in de line up! Ik dan maar?![]()
NIets mis met een multivocale band.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:36 schreef belsen het volgende:
Maar, maar... Ik zing ook.
Er is een band genaamd Tillyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:10 schreef Zander het volgende:
Een drummer is misschien ook wel handig, al moet het met het schud-ei van Bukgeit en de Bossanova-beats van Z's Casio ook wel lukken.
Daar laten wij ons nog niet over uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:16 schreef ApproachingSilence het volgende:
Klopt het gerucht dat Comets For Tilly een contract met Maverick/ Warner gaat tekenen??![]()
Op zich is direct je eigen major-label oprichten wel een ambitieuzer planquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:30 schreef UIO_AMS het volgende:
indie
Precies.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:31 schreef Litpho het volgende:
Op zich is direct je eigen major-label oprichten wel een ambitieuzer plan.
schade aan de feestlocatie wordt gegarandeerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:42 schreef Bimmel het volgende:
![]()
Tevens boekbaar voor feesten en bruiloften.
Het epileptische dansensemble stelt zich niet aansprakelijk voor welke schade voort komend uit euforisch dans-spasmatisme aan de boedel, familieleden en huisdieren dan ook
roddelpraat doen wij niet aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:04 schreef againstthegrain het volgende:
Hoorde ik daar een gerucht over de allereerste getrashte hotelkamer?
Nou, ik zal je het meeltje even forwarden; ik denk dat je stijl achterover zult slaan.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
We zouden toch te duur geweest zijn.
He, voor een kop koffie en een rol pepermunt had ik 't al gedaan....quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
We zouden toch te duur geweest zijn.
Sell-outquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:05 schreef Bimmel het volgende:
[..]
He, voor een kop koffie en een rol pepermunt had ik 't al gedaan....
Om maar te zwijgen over het opdoen van een uiterst ongothische huidskleur. In dit visuele tijdperk wil het oog ook wat tenslottequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:17 schreef Z het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een tijdje bij een guru in India gaan wonen ofzo? Een guru op Bora Bora lijkt me ook prima trouwens. Beetje verlichten allemaal en wat inspiratie opdoen enzo...
We zijn even op sabbatical, maar over twee weken hebben we volgens mij weer een hele dosis optredens staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:05 schreef bigshadow het volgende:
He mannen, ik heb net jullie eerste album gekocht en echt geweldig![]()
Maar wanneer beginnen jullie aan de clubtour, en kan ik de cd dan ook laten signeren?
Groetjes, een fan van het eerste uur!
Ik heb mijn slaapzak al gepakt voor een nachtje bij de voorverkoopadressenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:08 schreef belsen het volgende:
[..]
We zijn even op sabbatical, maar over twee weken hebben we volgens mij weer een hele dosis optredens staan.
Respect!
Ik sta perplex en lig nu voor mijn brievenbus te wachtenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef bukgeit het volgende:
Beste bigshadow,
Het door alle bandleden gesigneerde schudei is naar je onderweg.
Nogmaals respect,
Comets For Tilly
En met alletwee?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:05 schreef Z het volgende:
En ik weiger een duits nummer te maken natuurlijk, en ook heb ik geen zin om samen te werken met één van de twee Modern Talking mannen. Als dat niet hoeft wil ik best dat numme rgaan schijven...!
whehehe, er gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 9 september 2004 22:38 schreef bigshadow het volgende:
uio blauw, inlikker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |