wanneer is die hools list up-to-date ???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ah, hier weer verder.
Ik had er zondag geen puf voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is die hools list al up-to-date ???
en ik geloof dat 366 er 2x in staat
*meldtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemiddag Hools. Ik lust wel een pintje.
Ja, ik zocht ff op die "knoopkazerne" krijg ik allerlei links over veteranen die daar vergaderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Leuk!
Kazernes, dat is me het wereldje wel.
Wet T-shirt contestquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Daar sta je dan. In je blouse en korte broek, in de stromende regen.
Nou, dat TPG blousje is anders verre van sexy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Maar dat vinden de meiden wel sexy, zjroentje.
En die korte broek is nog veel sexy'erquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, dat TPG blousje is anders verre van sexy.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die korte broek is nog veel sexy'er
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee de Party Animals
Ah goede filmsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef pascalheister het volgende:
@ Voreg
Lawrence of Arabia L.E.
Bridge on the River Kwai, The L.E.
Basic Instinct L.E. Ice Pack
Buiten staan hier helptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vocht graag
Briljant idee wederom...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo'n mooi en lang verhaal JaWi. Puur genieten.
In a nutshell. (Voor mijn tijd enzo.)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:17 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen waar de Fok VBL awards vandaan komen, en de geschiedenis ervan. Dan ga ik een poging doen tot koken
.
Zei 'ie na een weekje sauna.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:29 schreef Againzender het volgende:
Nat buiten.... wanneer wordt het nou weer zomer?
Zover was ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In a nutshell. (Voor mijn tijd enzo.)
Iemand had het lumineuze idee om een soort award te organiseren.
Inter blij natuurlijk, hebben ze ook geen last meer van hem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:34 schreef pascalheister het volgende:
Andy blijft nog hopen op een club![]()
hij heeft zich niet laten inschrijven voor de CL bij Inter
Voor Owen geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:34 schreef pascalheister het volgende:
Andy blijft nog hopen op een club![]()
hij heeft zich niet laten inschrijven voor de CL bij Inter
Owen voor Sonckquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor Owen geldt hetzelfde.
Als je door de regen fiets naar mijn voetbal zometeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Wie doet de afwas
Nog es?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:48 schreef mitt het volgende:
Als je door de regen fiets naar mijn voetbal zometeen
Mijn wasmachine was ontploft, en nu heb ik een nieuwe!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:56 schreef JaWi het volgende:
De macaroni is ontploft.
Lekker op de fiets door de regenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn wasmachine was ontploft, en nu heb ik een nieuwe!
Misschien kan jij ook nieuwe macaroni kopen
Ik ben jaloers, ik mag de 17e pas weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Ik gaslidings
maken.
Gaatjes prikken in de verpakking wil nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:04 schreef JaWi het volgende:
Hij kwam uit de magnetron.
Ik had geen zin om iets te koken.
Maar goed, pats boem dus.
Hou je het wel vol?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:01 schreef zjroentje het volgende:
Ik gaslidings
maken.
Ja maar het kwam uit de vriezerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Gaatjes prikken in de verpakking wil nog wel eens helpen![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja maar het kwam uit de vriezer.
Ranzige vertoning dus, koken is niets voor mij.
Hopelijk heb je nog een lekker toetje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:08 schreef JaWi het volgende:
Ja maar het kwam uit de vriezer.
Ranzige vertoning dus, koken is niets voor mij.
voor-, hoofd- en nagerecht!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:16 schreef JaWi het volgende:
Bier.
Niet iedereen was overigens blij met z'n awards.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
JaWi...
In de zomer van 2003 besloot Dylan Dog, fervent PSV-aanhanger (zijn enige minpuntje) en VBL-poster een nieuw topic te openen. Een eerste topic in een reeks baanbrekende initiatieven van deze zelfde persoon. Hoe hij het op het idee kwam is niet direct bekend, er kan slechts naar worden gegist.
Maar hij besloot om fictieve awards uit te gaan reiken, voor opvallende users. Die awards kregen een voetbalgerelateerde naam, waarna hij samen met Loek B (destijds nog) en DutchGooner per award 3 genomineerden koos. Iedereen kon per mail stemmen en zodoende waren de eerste awards een feit.
Übericoonkunstenaar Yeahinho maakte vervolgens mooie icoontjes bij elke award en die kon iedereen dan voeren als avatar.
Reeds in de winter wilden mensen al weer een nieuwe editie, maar na koortsachtig overleg is besloten te wachten tot de zomer. Eigenlijk dus een toetje op het seizoen.
Dit jaar werden de awards aangepast, soms slechts in naam, er vielen er af, er kwamen er bij. Samen met enkele andere vaste VBL-users kwam Dylan Dog weer met genomineerden af en wederom zorgde Yeahinho voor de icoontjes.
Na het eerste seizoen was LoekB boos dat hij de 650 won, dit jaar was hij als RuudGullit weer boos dat hij de 666 won. Continuïteit is dus gewaarborgd in deze serie, die hopelijk in de zomer van 2005 een 3e editie kent, waar het nieuwe alter ego van Loek, genaamd Zeljko Petrovic, weer de 666 wint en jij als relatief nieuwe user misschien ook een gooi doet naar de prijzen.
prachtig stukje VBL-Fok! historiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
JaWi...
In de zomer van 2003 besloot Dylan Dog, fervent PSV-aanhanger (zijn enige minpuntje) en VBL-poster een nieuw topic te openen. Een eerste topic in een reeks baanbrekende initiatieven van deze zelfde persoon. Hoe hij het op het idee kwam is niet direct bekend, er kan slechts naar worden gegist.
Maar hij besloot om fictieve awards uit te gaan reiken, voor opvallende users. Die awards kregen een voetbalgerelateerde naam, waarna hij samen met Loek B (destijds nog) en DutchGooner per award 3 genomineerden koos. Iedereen kon per mail stemmen en zodoende waren de eerste awards een feit.
Übericoonkunstenaar Yeahinho maakte vervolgens mooie icoontjes bij elke award en die kon iedereen dan voeren als avatar.
Reeds in de winter wilden mensen al weer een nieuwe editie, maar na koortsachtig overleg is besloten te wachten tot de zomer. Eigenlijk dus een toetje op het seizoen.
Dit jaar werden de awards aangepast, soms slechts in naam, er vielen er af, er kwamen er bij. Samen met enkele andere vaste VBL-users kwam Dylan Dog weer met genomineerden af en wederom zorgde Yeahinho voor de icoontjes.
Na het eerste seizoen was LoekB boos dat hij de 650 won, dit jaar was hij als RuudGullit weer boos dat hij de 666 won. Continuïteit is dus gewaarborgd in deze serie, die hopelijk in de zomer van 2005 een 3e editie kent, waar het nieuwe alter ego van Loek, genaamd Zeljko Petrovic, weer de 666 wint en jij als relatief nieuwe user misschien ook een gooi doet naar de prijzen.
Jij hebt het enkel over Loek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch ook.
Op de muur van Hools schilderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
We zouden het moeten inlijsten ja!
ok jij bied je aan vomquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Op de muur van Hools schilderen
Ik kan niet echt mooi schrijven, laat staan schilderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok jij bied je aan vom
En een lijstje met Hools die er niet meer zijn enzovoortquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef rubbereend het volgende:
lijstje eromheen en we spijkeren hem aan een muur waar we een eregalerij gaan plannen, met historische verhalen van VBL en foto's
is je maag al bijgekomen van de bruiloft mmquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
Okee!
Daar ging het om.
Gekwetst?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jij hebt het enkel over Loek.
Lego, de onbegrepenequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekwetst?
Heb ik een award gewonnen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekwetst?
Nee laatste in je categoriequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb ik een award gewonnen?
Ja, sinds vandaag weer een beetje ja. Morgen mag m'n vriendin weer scherp koken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is je maag al bijgekomen van de bruiloft mm
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb ik een award gewonnen?
ik zal haar zeggen dat ze er wat extra pepers bij mag doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, sinds vandaag weer een beetje ja. Morgen mag m'n vriendin weer scherp koken.
Bij wie zat ik, golfer en MM? Geen kunst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee laatste in je categorie
Dat Zaakwaarnemersspel kan ook wel wat worden denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Was echt een briljant idee, die VBL-Awards
Ja ho maar weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Was echt een briljant idee, die VBL-Awards
Vergeet de Spelerscompetities nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat Zaakwaarnemersspel kan ook wel wat worden denk ik.
Ook een briljant idee jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat Zaakwaarnemersspel kan ook wel wat worden denk ik.
Tot morgen MM.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Briljante DD en anderen, ik ga offline. Laters!
VoreG, die user waarvan jij vroeg wie ie was is zo te zien een Feyenoord fan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vergeet de Spelerscompetities niet
We willen Speed terug en Keeper mag zich ook wel wat vaker laten zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:57 schreef VoreG het volgende:
En een lijstje met Hools die er niet meer zijn enzovoort.
Vergeet Harry niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
We willen Speed terug en Keeper mag zich ook wel wat vaker laten zien
Euh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
VoreG, die user waarvan jij vroeg wie ie was is zo te zien een Feyenoord fan.
Wie heeft het pw door de WC gespoeld?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Harry was toch wel mijn kindje ja
Voetbalmanager.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh?
Heeft iemand weer zijn pass gekaaptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voetbalmanager.
Nu heb ik toch echt het gevoel dat je een kloon bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heeft iemand weer zijn pass gekaapt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ome golfer is net weer terug van de golfbaan, geheel verregende wedstrijd gespeeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah ik dacht al dat ik iets fout had gedaan
Kan ome golfert of Justtante even de haakjes verzetten in de titel?
Denk het wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
is franky eigenlijk nog steeds op vakantie?
op MSN is hij at Turkijequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Ja, vraag me af, zal hij horen bij de 3 gewonde Nederlanders?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
nee dat waren 3 rondtrekkende nederlanders bovendien zat hij niet in istanbulquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, vraag me af, zal hij horen bij de 3 gewonde Nederlanders?
Zal wel dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
op MSN is hij at Turkije
Zegguuuuuhquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, 5 maanden voor 10000 posts, nog niet eens eigenlijk.
Even rekenen hoor, op mijn verjaardag postte ik post nummer 10000 van mij. Dat was op 19 maart. Inmiddels zijn we 4 maanden (31+30+31+30) verder. Verder is het nog 9 dagen totdat het de 19e is, dus 22 dagen erbij.
62+22+60=144. 10000/144=69.44
Eigenlijk een best hoog gemiddelde.
Anyways, rondje van mij.
Wat? Waarom ik een rondje geef?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zegguuuuuh
dank uquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Biertje voor het badspeeltje.(;))
gooit per ongeluk bier over de spelerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
*doet stiekem het album van Promo in de cd-speler.
WOEI!!!!!!! WAT EEN CD
Laten we dat maar plaatsen in het Ajax topic ofzo maar niet hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Captorr het volgende:
-knip-
*sluit nieuw vat aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:28 schreef JaWi het volgende:
Het bier is op.
sorry man, maar op de 1 of andere manier kan ik daar niet reageren..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laten we dat maar plaatsen in het Ajax topic ofzo maar niet hier
Onderaan het vat dan maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
*sluit nieuw vat aan
gaat u verder waar u gebleven was
vi.nl loopt achter, wist het om half 7 alquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Captorr het volgende:
Van der Meyde ..
Even daar gepost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef Captorr het volgende:
[..]
sorry man, maar op de 1 of andere manier kan ik daar niet reageren..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gooit per ongeluk bier over de speler
oeps![]()
![]()
Ik weet nog hoe Tong reageerdequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Welkom Captorr
Nieuwe Hools zijn altijd welkom
Voor mij is iedereen altijd heel lief geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe Tong reageerde.
Maar ik ben inmiddels ingeburgerd
Welkom en kleed je maar vast uit in onze kelder voor nadere ontgroening door SCH en Bluezz hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:37 schreef Captorr het volgende:
aha, er is een nieuw Ajax topic aangemaakt.. ik kom net kijken bij Fok dus ik moet er nog ff inkomen
Voor mij ook wel, zo'n 260 hools geleden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef meami het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen altijd heel lief geweest
Trouwens jou heb ik ook nooit echt ontgroendmaagd he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef meami het volgende:
Nee dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens jou heb ik ook nooit echt ontgroendmaagd he?
Kom ook alsnog maar even mee naar beneden.
Laat Bluezz het niet horenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens jou heb ik ook nooit echt ontgroendmaagd he?
Kom ook alsnog maar even mee naar beneden.
dank voor de aardige woorden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Welkom Captorr
Nieuwe Hools zijn altijd welkom
dat hangt ook af van je posts natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef meami het volgende:
[..]
Bluezz keek net Floris.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laat Bluezz het niet horen.
Ik zal je in de gaten houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef Captorr het volgende:
[..]
dat hangt ook af van je posts natuurlijk!![]()
You do that Tong, you do that... (zin uit mijn fav film Scarface)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal je in de gaten houden.
Floris?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bluezz keek net Floris.
Do you feel lucky, punk? Well, do you?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:58 schreef Captorr het volgende:
[..]
You do that Tong, you do that... (zin uit mijn fav film Scarface)
Tijd geleden in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef Captorr het volgende:
dat werd toch uitgezonden in de jaren 70?
I'll make him an offer he can't refusequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Do you feel lucky, punk? Well, do you?
(Heerlijke zin.
die zin ken ik niet man! haha vast een andere filmquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Do you feel lucky, punk? Well, do you?
(Heerlijke zin.
Oei nu krijgen we gedonder in het cafe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Captorr het volgende:
nee, alle gekheid op een stokje, Ajax is de logische kampioen!
ook een vette film, sowiezoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
I'll make him an offer he can't refuse
Vele malen beter
Dirty Harry, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef Captorr het volgende:
[..]
die zin ken ik niet man! haha vast een andere film
AAJAAX!!! AAAJAAAX!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Oei nu krijgen we gedonder in het cafe.
*kijkt op er geen anit-Ajacieden zijn...
dat is ook een topzin ja! zitten zoveel vette zinnen in, gewoon da best! -> Scarface!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
You nee people like me, so you can put your fucking fingers and say that's the bad guy.
Oja, tuurlijk! top!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dirty Harry, als ik het goed heb.
Ajaxno1, ik ben alleen anti-ajax op, bijvoorbeeld, de 30e van deze maand.
AAAAAJAX, AAAAAJAX is OK, A-J-A-X de rest die doet ons nix!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
AAJAAX!!! AAAJAAAX!!!
Dit jaar wordt het helaas Feyenoord, maar PSV is de enige logische kampioen, maar da's logischquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Captorr het volgende:
nee, alle gekheid op een stokje, Ajax is de logische kampioen!
Euh ik ken hem van Promo - Bad Guy (mega plaat btw)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:03 schreef Captorr het volgende:
[..]
dat is ook een topzin ja! zitten zoveel vette zinnen in, gewoon da best! -> Scarface!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Hij wou spiderman doodmaken maar het is hem niet gelukt hoor![]()
Nee TM dat is het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het helaas Feyenoord, maar PSV is de enige logische kampioen, maar da's logisch
dream on...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het helaas Feyenoord, maar PSV is de enige logische kampioen, maar da's logisch
Het is een soort Tarzan revisited maar dan in de stad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Is het een beetje een goede film?
zekers uit Scarface, topzin!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Euh ik ken hem van Promo - Bad Guy (mega plaat btw)
Me.., I always tell the truth, even when I lie. (komt dus ook uit Scarface?)
Jawel, maar logica is niet voor iedereen weggelegdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:06 schreef VoreG het volgende:
Nee TM dat is het niet
Ik heb op PSV gegokt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wie is er morgen jarig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, maar logica is niet voor iedereen weggelegd
Ik mag wel snel een taart gaan zoeken trouwens
Scarface, nooit gezien hoor, lijkt me een boutfilmquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:08 schreef Captorr het volgende:
zekers uit Scarface, topzin!
Op dit tijdstip nog?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, maar logica is niet voor iedereen weggelegd
Ik mag wel snel een taart gaan zoeken trouwens
waar baseer je dat op? ze hebben de hele frontlinie verkocht! dat kun je toch niet seieus menen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb op PSV gegokt.
Beetje zoals deel 1? Maar agh het zal wel een leuk tijdverdrijf zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een soort Tarzan revisited maar dan in de stad.
Voorspelbaar, cliche, wel onderhoudend twee sterren (1 voor Toby, en 1 voor James Franco hierboven)
Ik stink voorspellender-wijs meestal, al zitten er soms wel een paar goede tussen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:10 schreef Captorr het volgende:
[..]
waar baseer je dat op? ze hebben de hele frontlinie verkocht! dat kun je toch niet seieus menen?
op de dvd staan ook nog gecutte stukjes, echt de moeite om te checkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Scarface, nooit gezien hoor, lijkt me een boutfilm
Ga weg met je Ajax man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:05 schreef Captorr het volgende:
[..]
AAAAAJAX, AAAAAJAX is OK, A-J-A-X de rest die doet ons nix!
Goed neergezet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:12 schreef Ajaxno1 het volgende:
Als de film net zo goed als die "muziek" is ga ik hem maar eens kijken
beetje gefrustreerd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga weg met je Ajax man.
En zingen doe je maar thuis.
heb je door waar z'n naam vandaan komt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:13 schreef Captorr het volgende:
[..]
op de dvd staan ook nog gecutte stukjes, echt de moeite om te checken
zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
heb je door waar z'n naam vandaan komt?
Nee hoor maar dat geschreeuw van Ajacieden dat ze de besten zijn kennen we inmiddels wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:14 schreef Captorr het volgende:
[..]
beetje gefrustreerd?
kan er zo gauw geen bedenkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat geschreeuw van Ajacieden dat ze de besten zijn kennen we inmiddels wel.
Ik heb niks persoonlijks tegen Ajax maar er zijn wel mooiere clubs.
En aanleiding gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ah Tong is er, nu wordt het gezellig
nog 2
Nee omdat je door een Ajax bril kijkt. Zet hem eens af en je kunt verder kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:17 schreef Captorr het volgende:
[..]
kan er zo gauw geen bedenken
*zet zijn ajax bril af*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee omdat je door een Ajax bril kijkt. Zet hem eens af en je kunt verder kijken dan je neus lang is.
Houwe zo. Blijkbaar kan je wel blind typen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:22 schreef Captorr het volgende:
[..]
*zet zijn ajax bril af*
shit, nu zie ik helemaal niks meer..
De hardcore van nu is trouwens veeeeel anders dan van pak en weg 3 jaar geleden. Veel orgineler maar vooral dieper. Nu houd ik zowel van de oude stijl hardcore en de nieuwe stijl hardcore.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed neergezet.
Op aanraden van Tony in z'n review zet ik maar eens Fear Factory - Archetype op.
Ik zeg niet dat ik die mensen tamme idioten vind. (Om maar even met een krachtterm aan te komen.), het is alleen niet bepaald mijn smaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
De hardcore van nu is trouwens veeeeel anders dan van pak en weg 3 jaar geleden. Veel orgineler maar vooral dieper. Nu houd ik zowel van de oude stijl hardcore en de nieuwe stijl hardcore.
Maar tjah niet iedereen weet het te waarderen, maar vaak roepen ze mensen die het luisteren en erop uit hun dag gaaneen laag IQ ofzo hebben. Maar trust me het is heerlijk om ff lekker te staan "hakken" even je al je agresie weg of gewoon genieten van een goed stukje. En een bass die als een idioot op je staat in te dreunen is natuurijk helemaal
![]()
![]()
Google is leuk, niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe ik dit moment moet omschrijven, 25.000 is toch een mooi getal, maar ik had ook 25.000 maal nuttige dingen kunnen doen. Bij deze treed ik dus definitief toe tot de ere-gallerij der kanslozen
Op naar een leven dan maar
Gefeli Tonyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe ik dit moment moet omschrijven, 25.000 is toch een mooi getal, maar ik had ook 25.000 maal nuttige dingen kunnen doen. Bij deze treed ik dus definitief toe tot de ere-gallerij der kanslozen
ik kan prima zien hoor zonder bril, alleen zie ik geen andere clubs.. wellicht het wit van Madrid, maar daar ben ik zelfs nog mooit in het stadion geweest dus om nou te zeggen dat ik daar wat mee heb?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Houwe zo. Blijkbaar kan je wel blind typen.
Niet bepaald is nog zacht uitgedrukt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik die mensen tamme idioten vind. (Om maar even met een krachtterm aan te komen.), het is alleen niet bepaald mijn smaak.
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom ik Ajax haat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef Captorr het volgende:
[..]
ik kan prima zien hoor zonder bril, alleen zie ik geen andere clubs.. wellicht het wit van Madrid, maar daar ben ik zelfs nog mooit in het stadion geweest dus om nou te zeggen dat ik daar wat mee heb?!
Uuuh, ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Niet bepaald is nog zacht uitgedrukt?
en net zei je nog dat je niks tegen Ajax had? haat ligt dicht bij liefde..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom ik Ajax haat.
Jonge jonge zeg, jullie vinde jezelf wel zo goed hè ?
kut newbies altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:32 schreef Captorr het volgende:
[..]
en net zei je nog dat je niks tegen Ajax had? haat ligt dicht bij liefde..
Dat was voor jij met je opmerking kwam. Ik heb je wel door je zit hier alleen te provoceren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:32 schreef Captorr het volgende:
[..]
en net zei je nog dat je niks tegen Ajax had? haat ligt dicht bij liefde..
Om maar even een inkoppertje te doen: Nightwish - End Of All Hope (voor je leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Verder dan Zao - The End Of His World was ik ook nog niet gekomen Lego
niet waar, dat doe ik niet! ik was niet de eerste die begon met zingen?! ik zit hier NIET om te provoceren..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was voor jij met je opmerking kwam. Ik heb je wel door je zit hier alleen te provoceren.
Zo lusten we er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:38 schreef VoreG het volgende:
U2 - Beautifull Day
Jij gaat vast maatjes met SCH wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:38 schreef Captorr het volgende:
[..]
niet waar, dat doe ik niet! ik was niet de eerste die begon met zingen?! ik zit hier NIET om te provoceren..
Tja.. ik geef daar geen gratis raad, ik heb een patente paalquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je raad wordt gevraagd.
Een paal voor paaldansen in de slaapkamer laten monteren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ja hé zeg, om deze tijd is er geen fatsoenlijke taart te vinden, je weet inmiddels zelf wel waar de tap staat, zet maar gewoon weer op de rekening, volgende maand win ik de jackpot bij de staatsloterij en kan ik de rekening heus wel eens betalen
trusten... ik ga zelf ook maar ff afkoelen na die valse beschuldiging?! later!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed in, heb nog een boek te lezen. (Stephen King, 1e deel van de Donkere Toren serie, als dat jullie iets zegt.) En moet morgen ook weer werken.
Trusten allemaal.
spectrale beeldverwerking is dat nu fokkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[afbeelding]
Iedereen tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jij gaat vast maatjes met SCH worden
Oh nee ? Je komt hier ongevraagd binnen en begint gelijk te schreeuwen over Ajax is de beste. Snap je nu een beetje waarom ik de naam Ajax niet meer kan luchten of zien ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:38 schreef Captorr het volgende:
[..]
niet waar, dat doe ik niet! ik was niet de eerste die begon met zingen?! ik zit hier NIET om te provoceren..
Metallica - Enter Sandmanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Project Omeaga - Prednison attack
ben ik nu ook 2 dagen aan t spelen DOOM III, te gek spel man, spannend ook!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik ga nog ff wat Doom III doen, dan boek lezen, dan slapen, dan wakker worden en ff uitzend bureau bellen dat ik vrijdag kan werken en dan tjah weer een dag......
Wel terug komen hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Captorr het volgende:
[..]
trusten... ik ga zelf ook maar ff afkoelen na die valse beschuldiging?! later!
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Metallica - Enter Sandman![]()
Je moet wat op je ouwe dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:45 schreef golfer het volgende:
Tong, leuk he newbies plagen?
maar ik kan er toch niks aan doen dat Ajax mijn cluppie is tong80. Moet ik dan zwijgen (ik schreeuw overigens niet) over mijn club?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh nee ? Je komt hier ongevraagd binnen en begint gelijk te schreeuwen over Ajax is de beste. Snap je nu een beetje waarom ik de naam Ajax niet meer kan luchten of zien ?
Ken ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Metallica - Enter Sandman![]()
Had dat dan gezegd. Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:48 schreef Captorr het volgende:
[..]
maar ik kan er toch niks aan doen dat Ajax mijn cluppie is tong80. Moet ik dan zwijgen (ik schreeuw overigens niet) over mijn club?
Ik ben door Manny gewezen op Hools, dus helemaal ongevraagd kom ik niet binnen.
Te spannendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef Captorr het volgende:
[..]
ben ik nu ook 2 dagen aan t spelen DOOM III, te gek spel man, spannend ook!?
tss, nou die ontgroening viel me best tegen! hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd. Welkom bij de club.
AJAAAAAAAAAAAAAAAAX IS THE BEST
Tongie!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met SCH de kelder in moet....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:50 schreef Captorr het volgende:
[..]
tss, nou die ontgroening viel me best tegen! haha
LATER!
dat kan ik met net zo goed voorstellen! veel plezier nog en maak het niet te laat. Nu ga ik echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Te spannend
Vanacht zat ik ook te spelen, komt m'n broertje "nog ff kijken" en doet de deur van m'n kamer open, terwijl ik heel serieus met Doom III bezig ben, schrik me echt te pleuris van de opengaande deur
Oi, dat smoesje werkt iedere maandquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:42 schreef Bluezz het volgende:
EINDHOVUUUUUUUHquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
EINDHOVUUUUUUUH
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:50 schreef Captorr het volgende:
[..]
tss, nou die ontgroening viel me best tegen! haha
LATER!
Jullie mogen het doen met een Grolschje van de tap, ik neem een heerlijk gekoelde en geïmporteerde Früh Kölschquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef rubbereend het volgende:
gefeli TM, geef eens wat bier weg
en om tegengewicht te bieden al dat geschreeuw van die vieze woorden
PSV
Mzzl. Donderdag voetbalschoenen mee !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Captorr het volgende:
[..]
trusten... ik ga zelf ook maar ff afkoelen na die valse beschuldiging?! later!
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:04 schreef rubbereend het volgende:
debiteuren crediteuren helemaal vergeten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook.
Sinterklaas.
waar SCH op staat smaakt altijd welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jullie mogen het doen met een Grolschje van de tap, ik neem een heerlijk gekoelde en geïmporteerde Früh Kölsch
inderdaad, kwam t maar per ongeluk tegen tijdens t zappen, pffffieuw, goddankquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
Nog net op tijd Rubbereend.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar SCH op staat smaakt altijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |