Leuk he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:07 schreef Aishwarya het volgende:
Ja, hier heb ik ook over nagedacht. Als ik een koophuis heb dan wil ik het ook in de slaapkamer laten maken.
lol!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:08 schreef Deethan het volgende:
Informeren bij de brandweerkazerne?.![]()
Heus???quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:10 schreef Dirkh het volgende:
Voor 150 euro heb jij een profesionele danspaal. http://www.tascha.nl/ is een nederlandse leverancier van danspalen op maat en kleur.
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:08 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Leuk he?Het lijkt me gewoonweg te gek...
Even als een enorme spiegel op 1 van de muren of aan het plafond... Dat is zo stoer...
Nooit zo over nagedacht, gewoon goed laten bevestigen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:17 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.
Aan het plafond vind ik een beetje eng, dan denk ik dat het elk moment kan vallen... Maar aan 1 van de muren lijkt mij wel wat.
En vooral geen Final Destination 2 gaan kijken, daar zit een leuke scene in met een glazen plaat die op een tiener valt (beetje nep maar ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:24 schreef Soraya20 het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht, gewoon goed laten bevestigen!
oh zullen we samen gaan? ik wil ook op cursus...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:17 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik wil wel eerst op paaldanscursus, hihi.
Aan het plafond vind ik een beetje eng, dan denk ik dat het elk moment kan vallen... Maar aan 1 van de muren lijkt mij wel wat.
Ja, het lijkt me wel leuk om met iemand te gaan. Niemand die dit weet of wil in mijn omgeving. Hehe.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:00 schreef Yamyam het volgende:
[..]
oh zullen we samen gaan? ik wil ook op cursus...
ja..en die spiegel is leuk!
Oke onthoud mijn naam dan onthoud ik jouw naam voor als er weer zo'n cursus gegeven wordt. Op www.paaldansen.nl hebben ze me al toegezegd dat ze mailen indien er eentje gegeven wordt...quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:18 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me wel leuk om met iemand te gaan. Niemand die dit weet of wil in mijn omgeving. Hehe.
oja ongelooooofelijk he. Je kan er een heleboel mee hoor. Tsss talk to the handquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
Tering,
Dat wil je toch niet in je huis..Wat moet je daat nou mee?
Ik denk dat je die paal na een maand, max twee, al helemaal zat bent.
Maar het staat wel leuk als je oma op je verjaardag ff een bakkie komt doen![]()
Je moet je werk niet mee naar huis nemen zeggen ze altijd.
Ongelofelijk, ga dan in een striptent werken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |