Something / Come Together werd wel nr 1 in de USquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:46 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb nog een soort theedoek of zo van de Beatles, waarop een lijst met al hun singles incl. notering staat. Wel vreemd idd, dat Something geen nr.1 is geworden.
Idd, maar dan van de echte nummers zeg maar. Niet nagezongen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:18 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is die "Beatles Movie Medley" eigenlijk, is dat zo'n soort Stars on 45-plaatje of zo?
Volgens mij heb ik die ook wel, TGW. Maar op welke band....?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb veel Macca shows op vhs vanaf de jaren 90. Docu's enz enz. Ik zoek alleen nog een optreden van hem uit 1993 in -volgens mij- The Ed Sullivan Building oid. Was net na de release van Off the ground. De film bevat interviews met Macca en live muziek.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:49 schreef Seborik het volgende:
Als je bitterballen voor me bakt, kom ik wel een dagje kijken.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:37 schreef Jane het volgende:
Band 2:Paul McCartney - Spies like us clip 1986
Pete Pest? Nooit van gehoord.quote:Band 3:De Grote Frustratie
Portret + interview van Pete Pest (uitgezonden door de BRT) 12 min. 1985
Je hebt geen idee hoeveel het er zijn!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Met alle plezier jane! Ik kijk ze wel na!![]()
Ja, ga na al dat werk ff over een typfout zeiken!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef dwerg het volgende:
Pete Pest? Nooit van gehoord.
Sorry.
http://www.angelfire.com/stars/LennonMcCartney/quote:John Lennon met Paul McCartney on Saturday July 6th, 1957, at Woolton Parish Church Garden Fete, Liverpool. Amongst a fancy dress parade and a police dog display was the appearance of 'The Quarry Men' skiffle group - who John led. Paul was at the garden fete and saw John performing "Be-Bop-A-Lula". Paul met John backstage and immediately impressed him with his rendition of "Twenty Flight Rock", which he played upside down on John's right-handed guitar. It wasn't long before Paul joined John's band and appeared at gigs in and around Liverpool, and then went on to co-write songs. John and Paul used to practice in John's aunt Mimi's front porch where they wrote many songs together. Both John and Paul lost their mothers at an early age. Paul's mother died on October 31, 1956, and John's mother died on July 15, 1958. This created a bond between them, which cultivated and expanded their friendship.
No problemo, kom maar opquote:Op woensdag 1 december 2004 18:37 schreef Jane het volgende:
Is er iemand die een jaartje of zo niets te doen heeft en zin heeft een 'paar' videobanden te bekijken en te noteren wat er op staat?![]()
![]()
Ik denk dat ze gewacht hebben tot ik ging luisteren, dwerg, want ik hoor nu Happy Xmas (War is over) op Radio 2.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:05 schreef dwerg het volgende:
De aandacht voor Lennon's sterfdag valt me een beetje tegen. Vanmorgen heb ik op Radio 2 één plaat van de Beatles gehoord, waarbij Edwin Diergaarden de moord memoreerde. En ze hebben Jealous guy gedraaid. Gezongen door Brian Ferry.
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:05 schreef dwerg het volgende:
En ze hebben Jealous guy gedraaid. Gezongen door Brian Ferry.
op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:52 schreef Jane het volgende:
Ik las trouwens in de Beatles Unlimited dat er een opname schijnt te bestaan van het optreden van The Quarry Men op de dag dat Lennon en McCartney elkaar voor het eerst ontmoetten. Zou bizar zijn, maar de info is afkomstig van Mark Lewisohn die de opname ook gehoord zou hebben, dus dat klinkt op zich wel weer betrouwbaar.
-edit- Deze dag dus:
John Lennon met Paul McCartney on Saturday July 6th,
En 1 dag voor mijn verjaardag, en Ringo's verjaardagquote:Op zondag 12 december 2004 08:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
op mijn verjaardag
alleen dan 31 jaar eerder
We zijn blijkbaar allemaal kreeften? Wel geinigquote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Jane het volgende:
Interessante discussie zeg!
Maar om maar even mee te doen... Het was op 2 dagen na precies 10 jaar voor mijn geboortedag. 10 jaar min 2 dagen, om precies te zijn.
Volgensmij gaat het gewoon over het alledaagse leven in Penny Lane, zover ik weet zit er geen echt verhaal achter. Of heb ik het mis?quote:Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Nokia3310 het volgende:
Nu ik toch in een Beatles bui ben gelijk maar dit: na Penny Lane heel vaak gehoord te hebben (en dan bedoel ik ook HEEL vaak) vraag ik me af wat ze precies met de teksten bedoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |