Gelukkig niet. U heeft niets gemist.quote:Wie weet of de aflevering met Theo Maassen herhaald wordt, of is hij ergens op Internet te zien? Ik heb heb gemist.
Ik dacht dat het altijd op zaterdagmiddag herhaald werd. De afgelopen keer in ieder geval wel, want zaterdagmiddag zag ik nog een stukje van de uitzending met Felix Rottenberg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Helaas niet. Geweldige uitzending met Theo ondanks de presentator.
Eerst captain of industry Tabaksblat. Ik sla even over.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:05 schreef Geertsema het volgende:
[..]
Gelukkig niet. U heeft niets gemist.
Volgende week komt geloof ik dat meisje van de VVD. Lijkt me interessanter, hoewel die presentator het talent heeft elke aflevering om zeep te helpen met z'n pseudo-intellectueel gewauwel. Al nodigt ie Jezus uit, dan wordt het nog niks.
Precies, milagro. Ok, Zwagerman heeft er zelf niets mee, maar kan hij het dan niet op z'n minst proberen te begrijpen? Onbegrip kan een uitstekend fundament zijn om verklaring en toelichting van je gast uit te lokken, net zoals provocatie daar uitermate geschikt voor kan zijn. Zwagerman grijpt het echter helemaal niet aan als methode zichzelf en de kijker de leefwereld van de geïnterviewde eigen te maken. Hij begrijpt het gewoon niet, en wil het niet begrijpen. Deze wereldvreemde houding maakt hem interessant als artistiekeling, maar niet als interviewer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef milagro het volgende:
Ook had ik dat met die actionman poppetjes
Die Zwagerman kan zich daar dan totaal niet in verplaatsen en dan proef ik een bepaalde ondertoon van neerkijken op.
Zo had hij dat ook met Heleen van Royen en haar keuze van Frans Bauer.
Hij miste totaal wat zij bedoelde.
Frans Bauer okay vinden (en dat betekent dus niet weglopen met zijn muziek) is blijkbaar 'not done' of zo
eerste uitzending met Heleen van Royen had anders ook hoog SBS gehalte en daar is het meest over nageluld, waarom niet een uitzending met Ma of Pa Tokkiequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef raider101 het volgende:
Kom op mensen, de VPRO heeft een links intellectueel imago op te houden. Daarbij hoort gewoon geen Frans Bauer,
Goed idee!! Ga ik ook maar doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Vorige week om deze tijd waren we al 4 pagina's verder. Tong kijkt zaterdag naar de herhaling. Nu de OS.
sprankelend ms niet, daar is deze meneer het type ook niet voor, wel een interessant gesprek en tot nu toe dito fragmenten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal ook meer dan eens wegzappen, het is tot nu toe niet bepaald een heel sprankelend gesprek
Dat is waarquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:04 schreef milagro het volgende:
wel een interessant gesprek en tot nu toe dito fragmenten.
Maar hij is zelf zo mat over het getoonde. 'Wel aardig', 'wel bijzonder' in dat soort termen spreekt hij.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een saaie man, ik geloof ook niet dat elk fragment dat M. Tabaksblat heeft uitgezocht ook daadwerkelijk bij 'm past.
het past niet bij het vooringenomen beeld wat jij van hem hebt, denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een saaie man, ik geloof ook niet dat elk fragment dat M. Tabaksblat heeft uitgezocht ook daadwerkelijk bij 'm past. Het lijkt er eerder op alsof zijn secretaresse dat voor hem heeft uitgezocht bij wijze van imagebuilding.
is gewoon niet zijn karakter.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou in ieder geval een stuk enthousiaster zijn als ik zo 'aardig' zou verdienen
Het lijkt eerder als niets hem raakt. Ik kijk omdat ik meer wil weten, maar ik vertaal wat ik zien.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
het past niet bij het vooringenomen beeld wat jij van hem hebt, denk ik.
hij komt mij erg authentiek over
tv gids puntennelquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:23 schreef tong80 het volgende:
Maar wat laat ie nou ziehieeeeen.
tja...die indruk heb ik dus helemaal nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het lijkt eerder als niets hem raakt. Ik kijk omdat ik meer wil weten, maar ik vertaal wat ik zien.
Dat kan , maar hij heeft wel interessante beslissingen gemaakt. Ik vond Zwagerman zijn reaktie wel grappig: "ja, maar dat was 2001"quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
tja...die indruk heb ik dus helemaal niet
het is gewoon geen extroverte man.
Ik ben een weegschaal en kan niet kiezen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
tv gids puntennel
kiezen of delen, Tong , OS of dit
Is that all he said?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:46 schreef Ceriel het volgende:
Lost In Translation
Die man heeft tóch smaak. Ik denk (tot nu toe) de beste film van dit jaar. (Weliswaar vorig jaar gemaakt)
Dat zegt 'ie niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, interessant, voor een orkest gaat Tabaksblat prat op het feit dat een orkest calvinistisch kan overkomen en er grenzen doorbroken kunnen worden, maar voor het bedrijfsleven moeten er lijnen gerespecteerd worden
wellesquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie niet hoor![]()
nou ja, de hervorming staat centraal. Alles koste wat het kost om interessant over te komen zeg maar, al was het subjectief.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie niet hoor![]()
nee, hij had iets rationeels in de muziek willen doen als hij geen topman van unilever was gewordenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog ejaculerende spuitende vrouwen laten zien die klaarkomen op een zeiltje ?
Pianostemmer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, hij had iets rationeels in de muziek willen doen als hij geen topman van unilever was geworden
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Heeft ie nog ejaculerende spuitende vrouwen laten zien die klaarkomen op een zeiltje ?
Misschien bij dat programma van Jos Brinkquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Maar wanneer zien we nou eens Pipo de Clown, Swiebertje, Klassewerk, één van de acht, Teach inn, Berry van Aerle of andere werkelijke hoogtepunten.
Boggle.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Maar wanneer zien we nou eens Pipo de Clown, Swiebertje, Klassewerk, één van de acht, Teach inn, Berry van Aerle of andere werkelijke hoogtepunten.
Je kan 'm niet meer wegstemmenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef pberends het volgende:
542.000 kijkers had Theo Maassen gemiddeld vorige week. Ben morgen benieuwd naar deze kijkcijfers
En daar kijk ik met genoegen naar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien bij dat programma van Jos Brink
Die nostalgie programma's scoren goed trouwens, josje brink, laat ze maar lachen, de tien, de jaren whatever, paul de leeuw aan tafel ofzo, zomergassies en meer van dat soort troep.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijk ik met genoegen naar.
Beat me.
We zijn ook al zo oudquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Ja heerlijk ik krijg er geen genoeg van.
Ja, zoals Oppassen. Als ik bij zomergasten zat, ging er wel een uurtje Oppassen tegenaan hoor! De jeugd zou moeten leren wat echte bagger is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Maar we geven er wel een intullectueleu draai aan. Dat mist de huidige generatie. Wij kunnen de bagger van vroeger in het juiste perspectief plaatsen.
Oppassen is geen bagger van vroeger, dat heb zelfs ik nog meegemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, zoals Oppassen. Als ik bij zomergasten zat, ging er wel een uurtje Oppassen tegenaan hoor! De jeugd zou moeten leren wat echte bagger is.
Jij vindt de keuken leuk, dus neem 'm, maar ik niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oppassen is geen bagger van vroeger, dat heb zelfs ik nog meegemaakt
quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
die ouwe van vanavond heeft wel een CULTfilm uitgekozen, vinden jullie niet?
286.000quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef pberends het volgende:
542.000 kijkers had Theo Maassen gemiddeld vorige week. Ben morgen benieuwd naar deze kijkcijfers
Jesus.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
286.000
High Noon: 60.000quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
286.000
Jij hebt hem niet gekeken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:00 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
kunst zoals die kutfilm zeker
nope nog 2quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgende week is alweer de laatste aflevering he?
http://react.vpro.nl/prog(...)um/list_messages/205quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Tijis Goldsmith ?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:30 schreef Gorro het volgende:
De komende twee keuzefilms van de zomergasten zijn:
Teorema van Laura Pausini gekozen door Tijs Goldschmidt en Ayaan Hirsi Ali heeft voor de Botswaanse comedy The Gods Must Be Crazy.
Laura Pausiniquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:35 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
En dat niet alleen hij laat aan de presentators over wat er wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:16 schreef pberends het volgende:
Ik vind het een saai programma, vooral omdat elke week Joost Zwagerman weer te gast is.
Ja, niet alleen saai maar ook raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat niet alleen hij laat aan de presentators over wat er wordt uitgezonden.
het is een hele rare vogel. Het is ook niet de bedoeling dat je 'm kan plaatsenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, niet alleen saai maar ook raar
Shit dat mis ik weer.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
Tot nu toe niet echt, of je moet geïnteresseerd zijn in de geluiden die dolfijnen maken.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Of ik vergis me, of Joost kan een gaap ook al amper onderdrukken.
Ik heb zo'n vermoeden naar het antwoord.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:30 schreef shmoopy het volgende:
Moet ik dit gaan kijken, of zeggen jullie: neuh.
Als ik dit keer moest kiezen tussen Zomergasten en naar buiten kijken om het gras te zien groeien wist ik het wel.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:30 schreef shmoopy het volgende:
Post van Cynix zegt genoeg, ik bedank voor dit seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden naar het antwoord.
Ayaan Hirsi Ali komt nog!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Post van Cynix zegt genoeg, ik bedank voor dit seizoen.![]()
nee joh, da's niets voor vrouwenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:30 schreef shmoopy het volgende:
Maar dat is dan weer wel zeer geschikt voor vrouwelijke kijkers. Knuffelen met apiesquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Stukkie Gorilla's met Dian Fossey. Been there, done that, got the t-shirt.
Kun je gewoon naar studio voetbal kijken meissie.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Post van Cynix zegt genoeg, ik bedank voor dit seizoen.![]()
I'm with stupid?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Stukkie Gorilla's met Dian Fossey. Been there, done that, got the t-shirt.
Wat een klote programma, elke week denk je dat Zwagerman en zijn gasten het dieptepunt hebben bereikt, en dan blijkt Z. nog een Marianatrog eraan toe te kunnen voegen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:23 schreef huggy_bear het volgende:
Joost Zwagerman is echt ruk! Op een gegeven moment zat Theo Maassen echt zo van: WTF, gaan het daar of daar nog over hebben. En dan Zwagerman van: eehhh, ja daar wilde ik net over beginnen. Ook als het gesprek net lekker liep moest meneer er weer een semi-intellectuele wending aan geven...weg leuk gesprek.
Ohja, was ik even vergeten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali komt nog!
Dat kan best wel vermakelijk worden.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je gewoon naar studio voetbal kijken meissie.
Misschien moet je wat aan 'vachtverzorging' doenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:55 schreef milagro het volgende:
ik heb reeds mijn slaaphouding aangenomen
Klinkt iig boeiender dan wat Tijs ons voorschotelt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:52 schreef shmoopy het volgende:
...zit je opeens helemaal geboeid naar het paringsritueel van de Noord-Afrikaanse rubberboomkever te kijken.
Ik denk niet dat ik deze film wil zien, zit niet zo te wachten op homo!? scenes.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
Zomergast film: Teorema
Het saaie leventje in het huis van een Milanese industrieel wordt grondig overhoop gehaald door de komst van een zonderlinge, maar buitengewoon knappe jongeman. Iedereen voelt zich tot hem aangetrokken en de bezoeker aarzelt dan ook niet om eerst het kamermeisje, dan de heer des huizes, zijn vrouw, zijn dochter en tenslotte zijn zoon te verleiden...
Idd, ze moeten Bassie is uitnodigen. Ik bedoel Bassie van der Vlies natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Wie is die man in hemelsnaam?
De wat?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
FFW
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, ze moeten Bassie is uitnodigen. Ik bedoel Bassie van der Vlies natuurlijk.
Theo en Morris waren best interessant.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef SunChaser het volgende:
Al die kijkers die kotsten op Heleen van Rooyen, die hebben natuurlijk een stijve van deze mijnheer. Ongelooflijk, die man moeten ze in FFW uitzenden
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
We kunnen van Theo iig zeggen dat zijn gelul dat mensen die rappen geen misdaden plegen niet juist is..
Ik denk dat de juist stelling is dat geweld niet extra wordt gestimuleert door het rappen. Het zou toch wel gebeuren met of zonder rap.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
We kunnen van Theo iig zeggen dat zijn gelul dat mensen die rappen geen misdaden plegen niet juist is..
je hebt er anders wel een mening over, brutale aapquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Het lukt me maar niet om echt geboeid te raken. Hier en daar een aardig fragmentje en een flardje wetenswaardigheid, maar het geheel is té slaapverwekkend en té suf om enige diepere indruk te maken. Jammer. Ik ben niet geschikt voor dit soort televisieprogramma's ben ik bang.
Prachtige fragmenten, deze man heeft een zeer boeiend vak!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:52 schreef SunChaser het volgende:
Waarom nemen ze nou niets eens leuke gasten? Ben erg benieuwd naar de tv-avond van Jaap Stobbe of Loes Haasdijk.
Vond ik ook, vooral omdat het geen publieksman is en hij toch veel van zichzelf prijsgeeftquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prachtige fragmenten, deze man heeft een zeer boeiend vak!!
Zal best. Maar dan nog kan hij die fragmenten toch wel op de bank kijken, de VPRO had hem gewoon een VHS mee moeten geven en de hartelijke groeten thuis.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op basis van wat ik er van gezien heb, in totaal een uurtje, lijkt mij dat ook zo toe. Zaterdag toch ook nog maar even kijken of ik de rest in de herhaling kan zien.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef UFOtje het volgende:
De tv-avond van Jos Brink of Andre van Duin zou ik nog wel eens willen zien.
Nee.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Zal best. Maar dan nog kan hij die fragmenten toch wel op de bank kijken, de VPRO had hem gewoon een VHS mee moeten geven en de hartelijke groeten thuis.
Ik zou op safe spelen en 'm skippen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:06 schreef Toad het volgende:
Ik twijfel, misschien is de film best interessant.... wat zal ik doen...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou op safe spelen en 'm skippen opnemen.
Gezien de regisseur gaat er vast wel geneukt worden.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Gaan ze neuken in die film, of kan ik beter een DVD opzetten zo?
En gezien de aankondiging zijn de rugridders ook ruimschoots van de partij.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:31 schreef Tarak het volgende:
Gezien de regisseur gaat er vast wel geneukt worden.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:52 schreef Toad het volgende:
Ik kom net terug van een heerlijke romantische komedie op Nederland 1. ( linkje )
Heb ik nog iets gemist?
Als ik zomergast was geweest keken jullie nu naar Hoge Hakken Echte Liefdequote:Op maandag 23 augustus 2004 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En gezien de aankondiging zijn de rugridders ook ruimschoots van de partij.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En gezien de aankondiging zijn de rugridders ook ruimschoots van de partij.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ik zomergast was geweest keken jullie nu naar Hoge Hakken Echte Liefde
kun je het sommetje zelf al maken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ik zomergast was geweest keken jullie nu naar Hoge Hakken Echte Liefde
Wat wil je nou de hele tijd zeggen met die kijkcijfers?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:43 schreef pberends het volgende:
Benieuwd naar de kijkcijfers, het zou vast minder zijn dan de 284k vorige week
Hmm, zal ik dan toch maar de herhaling gaan kijken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond het een ontzettend intrigerende man. Het gesprek wasook veel persoonljker dan de voorgaande afleveringen. Ik was echt oprecht geboeid, juist ook omdat het over dingen ging waar ik normaliter nooit bij stilsta. Ik vond de Asmat met de klompen aan geweldig en het onderwerp schaamte vond ik erg interessant. Goldsmith is niet de meest energieke man met zijn zachte uitspraken, een beetje zijig ook, maar wat hij zei was interessant en ik vond de hele avond een heel eigen 'kleur' hebben. Al die verwondering die hij heeft voor nieuwe, vreemde en aparte dingen. De verbanden die hij maakt weten de boel allemaal zo speels te relativeren, dat vind ik mooi. Ik heb gewoon de hele avond naar iemand zitten kijken die als kind in Amsterdam-Zuid cricket speelde en 5 jaar van zijn leven ergens in donker Afrika aan visjes heeft gegeven en bij een schaamteclubje zit. Zulke mensen zijn juist zo interessant omdat ze anders zijn en daar juist niet mee te koop lopen.
Ik kan het je alleen maar aanraden. Maar je weet hoe wij verschillen van mening over Zomergasten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dan toch maar de herhaling gaan kijken?
De moeite waard, deze Tijs.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:50 schreef shmoopy het volgende:
Hmm, zal ik dan toch maar de herhaling gaan kijken?
Nou, volgens mij valt dat best wel mee.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen maar aanraden. Maar je weet hoe wij verschillen van mening over Zomergasten.
Waarom moet jij of iemand anders er beter van worden?quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, leuk om een papoea op klompen te zien lopen, maar wát word ik, of wie dan ook, daar nou beter van?
Precies, maar die moeten er ook zijn. Natuurlijk evenwicht enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ooh, nou ben ik natuurlijk de cultuurbarbaar.
Televisie moet voor mij hoe dan ook wel iets toevoegen. Dat mag, alles op z'n tijd, plat amusement zijn, een spannende film, een aangrijpende documentaire of gewoon informatief, wetenswaardig of leerzaam. Dus ja, van de Tokkies word ik beter, al hoef ik er nauwelijks om te lachen, maar het geeft me inzicht in de maatschappij waarin we leven, en daar steek ik meer van op dan van de wetenschap welke geluiden dolfijnen maken of welke dialecten de inuit allemaal wel niet spreken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:13 schreef golfer het volgende:
Waarom moet jij of iemand anders er beter van worden?
Word je ook beter van het kijken naar de Tokkies of Het theater van de lach of André van Duyn?
Daar gingen de fragmenten niet over trouwensquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
daar steek ik meer van op dan van de wetenschap welke geluiden dolfijnen maken of welke dialecten de inuit allemaal wel niet spreken.
En dat ligt volgens mij vooral aan de stemming etc. waarin je informatie tot je neemt.quote:Van deze uitzending blijft bij mij eigenlijk niets hangen in welke categorie dan ook.
Kijkcijfers deze keer:quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:43 schreef pberends het volgende:
Benieuwd naar de kijkcijfers, het zou vast minder zijn dan de 286k vorige week
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zet mijn troeven maar op Hirsi Ali.
Let niet op SCH, die is allergisch voor alles wat ook maar een beetje rechts is. Schrijf je ook linkshandig SCH?quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
waarom voegen de tokkies meer toe aan jouw leven dan de wetenschap welke geluiden dolfijnen maken?
Ik gebruik zelfs mijn rechterbal nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Let niet op SCH, die is allergisch voor alles wat ook maar een beetje rechts is. Schrijf je ook linkshandig SCH?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik gebruik zelfs mijn rechterbal niet![]()
maar wat heeft dit al met dit topic te maken???
Wat heeft links/rechts met dit topic te maken. Het ging gisteren toch niet echt over politiek???quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali toch wel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft links/rechts met dit topic te maken. Het ging gisteren toch niet echt over politiek???
Maar daar zei ik niks over behalve dat iemand al zijn troeven op haar zet. Die komen niet eens door de bewaking heen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali toch wel?
Dus het ging wel over politiek.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar daar zei ik niks over behalve dat iemand al zijn troeven op haar zet. Die komen niet eens door de bewaking heen.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2004 10:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus het ging wel over politiek.
Als ik iets post, gaat het over politiek ja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een bredere belangstellingquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik iets post, gaat het over politiek ja.
Had zij wel een tv vroeger?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali toch wel?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:03 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Had zij wel een tv vroeger?
Ze heeft al gezegd dat ze vroeger nooit tv keken. En dat ze nog steeds niet kijkt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:03 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Had zij wel een tv vroeger?
Misschien heeft ze eigen tv-beelden, een camera in Afrika is veel normaler in Afrika dan een tv.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze vroeger nooit tv keken. En dat ze nog steeds niet kijkt.
Kan interessant worden dus.
de fragmenten en het verhaal vd man zelf waren idd best interessant.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb zelden zo'n boeiende aflevering van Zomergasten gezien als gisteren... Ik snap het gezeur hier totaal niet.
Hoe bedoel je "al" mijn conclusies. Ik zag een stukje van de godin van de jacht en onze PvdA-coryfee en toen dacht ik weer: nou nee, liever niet...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
'Ik volg het al een paar jaar niet meer'
Vanwaar al je conclusies dan ?
ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
uit nieuwsgierigheid, wie kijkt er naar Bob Ross om te leren schilderen?
Van Ingen had het nooit moeten afstoten dan wel het had nooit voort gezet moeten worden na van Ingenquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "al" mijn conclusies. Ik zag een stukje van de godin van de jacht en onze PvdA-coryfee en toen dacht ik weer: nou nee, liever niet...
Hallo, het draait al 16 jaar (of langer), van Ingen heeft het misschien 6 jaar gedaan en onderttussen was de afstandsbediening gemeengoed geworden en dus heb ik wel 1 en ander opgevangen in dat decennium.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ingen had het nooit moeten afstoten dan wel het had nooit voort gezet moeten worden na van Ingen
Zoals ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo, het draait al 16 jaar (of langer), van Ingen heeft het misschien 6 jaar gedaan en onderttussen was de afstandsbediening gemeengoed geworden en dus heb ik wel 1 en ander opgevangen in dat decennium.
Wat zoals meneer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zoals?
Het moet ook altijd om de sex gaan bij jou he?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik
maar niet om te leren schilderen.
Wat snap je niet aan mijn persoonlijke vaststelling dat er bij mij totaal niets blijft hangen van de laatste aflevering? En dat ik het suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel vond?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb zelden zo'n boeiende aflevering van Zomergasten gezien als gisteren... Ik snap het gezeur hier totaal niet.
Pseudo-intellectueel, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef Cynix ® het volgende:
suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Iets wekt je interesse, of je verbaast je ergens over, en je wilt daar meer over weten.
Dan is een speurtocht naar het fijne daarvan toch logisch?
Aha, het aapje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk!
En als onze interesses elkaar ook maar enigszins overlapten of zelfs maar raakvlakken hadden, had ik graag die speurtocht samen met Tijs gemaakt.
Ik snap niet dat je niet ziet wat ik zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan mijn persoonlijke vaststelling dat er bij mij totaal niets blijft hangen van de laatste aflevering? En dat ik het suf, duf en overwegend pseudo-intellectueel gezemel vond?
Ik ben deze volgende keer heel benieuwd of ik mijn visie op deze vrouw moet herzienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, de ene keer is de zomergast wat aansprekender dan de andere keer. En dat geldt ook voor de fragmenten. Kan gebeuren, geen man overboord. Mijn interessegebied is echt wel breed genoeg om het kijken een volgende keer wél weer de moeite waard te laten zijn.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het gaat nu al iets beter.
Tja, als je een dialoog wilt aangaan om de integratie te bevorderen lijkt me dit nou niet bepaald de juiste wegquote:Volgens Hirsi Ali zal de film tot grote consternatie leiden. "De hele moslimwereld zal over me heenvallen", zegt zij in NRC Handelsblad.
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:38 schreef schatje het volgende:
Theo van Gogh bewaakt wegens islamfilm
[afbeelding]
[..]
Tja, als je een dialoog wilt aangaan om de integratie te bevorderen lijkt me dit nou niet bepaald de juiste weg.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.
Dat zou wel een hoop Jiskefet wordenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er wel zin in, vanavond. Hoewel ik het nog steeds zelden echt eens ben met Theo kan ik hem wel waarderen. En ik denk dat Hirsi Ali ook wel boeiend zal zijn.
Theo van Gogh als zomergast, zou dat trouwens niet iets zijn?![]()
Dat is een vrijbrief om maar lekker te provoceren?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
de halve moslimwereld (en politiek correcte sympathisanten) valt bij het minste of geringste kritiek op hun cultuur/geloof al over je heen, dus wat dat betreft maakt het geen donder uit.
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij. Dus in zoverre moet dat kunnen. En Ayaan heeft vroeger bijna nooit TV gekeken, dus ze moet toch ergens de tijd mee vullen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:40 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer maken zomergasten eigenlijk een eigen filmpje??
Is dat zo?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij.
Nou nee hoor, er gaat nogal wat redactiewerk en overleg aan vooraf.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, je mag laten zien wat je wilt volgens mij.
Binnen bepaalde grenzen natuurlijk, maar de gast staat centraal, dus dan lijkt het me dat je ook een zelfgemaakt filmpje mag laten zien, als je dat wilt. Ik neem niet aan dat het 3 uur duurt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, er gaat nogal wat redactiewerk en overleg aan vooraf.
Hoera! De ENIGE fatsoenlijk gemotiveerde mening in dit topic. Hulde!! (En nog mee eens ook.)quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:40 schreef zodiakk het volgende:
Ik vond het een ontzettend intrigerende man. Het gesprek wasook veel persoonljker dan de voorgaande afleveringen. Ik was echt oprecht geboeid, juist ook omdat het over dingen ging waar ik normaliter nooit bij stilsta. Ik vond de Asmat met de klompen aan geweldig en het onderwerp schaamte vond ik erg interessant. Goldsmith is niet de meest energieke man met zijn zachte uitspraken, een beetje zijig ook, maar wat hij zei was interessant en ik vond de hele avond een heel eigen 'kleur' hebben. Al die verwondering die hij heeft voor nieuwe, vreemde en aparte dingen. De verbanden die hij maakt weten de boel allemaal zo speels te relativeren, dat vind ik mooi. Ik heb gewoon de hele avond naar iemand zitten kijken die als kind in Amsterdam-Zuid cricket speelde en 5 jaar van zijn leven ergens in donker Afrika aan visjes heeft gegeven en bij een schaamteclubje zit. Zulke mensen zijn juist zo interessant omdat ze anders zijn en daar juist niet mee te koop lopen.
Ik heb me juist voorgenomen haar vanavond niet te gaan mogen, wie weet valt het dan achteraf nog enigszins mee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:47 schreef Koekepan het volgende:
Ik heb me trouwens voorgenomen om Hirsi Ali te gaan mogen, vanavond. Heel benieuwd wat het gaat worden.
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:56 schreef Koekepan het volgende:
Hoera! De ENIGE fatsoenlijk gemotiveerde mening in dit topic. Hulde!! (En nog mee eens ook.)
dat weet je toch, Cynixquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?
Dat denk ik niet. Haar verhaal is al zo bekend.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:58 schreef NewOrder het volgende:
Vanavond zal vast de meest spraakmakende aflevering van dit seizoen worden. Ze hebben Ayaan Hirsi Ali niet voor niets als laatste ingepland.
Dat heb je goed gelezen, Cynix. Petje af, hoor!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De énige met wie jij het eens bent (niet verrassend, je bent het vermoedelijk ongelezen al met hem eens) is dús de enige gemotiveerde mening?
Maar het aangekondigde filmpje belooft een rel, vandaar dat de kijkcijfers wel wat hoger uit zullen vallen vanavond.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Haar verhaal is al zo bekend.
Wat heb je het toch allemaal goed door, Milagro!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:59 schreef milagro het volgende:
dat weet je toch, Cynix
ik heb het bijzonder goed door, je reageert weer tenslottequote:Op zondag 29 augustus 2004 19:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat heb je het toch allemaal goed door, Milagro!![]()
![]()
![]()
![]()
.
Het is altijd fijn om te weten dat mensen graag mijn reacties zien. Het is fijn dat sommige mensen zich dan ineens speciaal voelen. Zorg ik ervoor dat jij je speciaal voelt, Milagro? Ben jij mijn kleine fok-milfje?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
ik heb het bijzonder goed door, je reageert weer tenslotte
mijn hemel.. voel je je wel helemaal lekker, zodiakkquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is altijd fijn om te weten dat mensen graag mijn reacties zien. Het is fijn dat sommige mensen zich dan ineens speciaal voelen. Zorg ik ervoor dat jij je speciaal voelt, Milagro? Ben jij mijn kleine fok-milfje?![]()
![]()
. Zo, heb ik zomaar even een minuutje aan je besteedt. Lieve kus hoor, Milagro,
, omdat je mijn special kind of girl bent.
of juist helemaal niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar het aangekondigde filmpje belooft een rel
Kon Hesi Baka misschien?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht weinig Pipo de Clown, Stuif es in en Swiebertje.
Mooi, dan wordt het misschien de moeite waard.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht weinig Pipo de Clown, Stuif es in en Swiebertje.
Zoodje toch...quote:Zo, heb ik zomaar even een minuutje aan je besteedt.
Cultuur barbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi, dan wordt het misschien de moeite waard.
Ach kom. Allereerst ben ik veel te jong om al die kutseries gezien te hebben (gelukkig maar) en ten tweede wordt er 20 keer per seizoen bij verschillende showsnaar teruggekeken, en daarom wil ik graag eens iets anders zien in plaats van het idealiseren van kindervermaak.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cultuur barbaar.
Ik hoop dat AHA zich weet in te houden wat haar politieke boodschap betreft. Ze heeft toch wel "riskant" materiaal uitgekozen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Vervelende is dat je nu wel bijna verplicht bent om naar dat gezemel te kijken vanavond, anders begrijp je weer niet waar onze rechtse usertjes het nog 9 maanden na vanavond over hebben..
Afgezien daarvan, naar Ayaan kijken de hele avond is net zo opwekkend als naar Hella Voûte kijken de hele avond.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:55 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ik hoop dat AHA zich weet in te houden wat haar politieke boodschap betreft. Ze heeft toch wel "riskant" materiaal uitgekozen...
het zal iets zijn vd laatste negen jaar dan en aangezien ze geen kind meer was toen ze hier kwam, hoef je sowieso niet bang te zijn voor kindervermaakquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach kom. Allereerst ben ik veel te jong om al die kutseries gezien te hebben (gelukkig maar) en ten tweede wordt er 20 keer per seizoen bij verschillende showsnaar teruggekeken, en daarom wil ik graag eens iets anders zien in plaats van het idealiseren van kindervermaak.
Nee, daarom ga ik vanavond ook weer eens ervoor zitten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:57 schreef milagro het volgende:
[..]
het zal iets zijn vd laatste negen jaar dan en aangezien ze geen kind meer was toen ze hier kwam, hoef je sowieso niet bang te zijn voor kindervermaak
Veel Helga van Leur dusquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:02 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft al gemeld dat ze vroeger nooit tv keken. En dat ze tegenwoordig alleen naar het nieuws kijkt.
Dus ook geen sterrenslag, Zeskamp en Loekie de leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |