quote:Kosheen? Das koel. Ik heb namelijk een kaartje (net als 3 vrienden) voor 20 november
Op zondag 26 augustus 2001 17:09 schreef SHARKYKING het volgende:
Nee,dan speelt k's choice.
5 & 6 oktober speelt faithless in de heineken music hall,net zo als op 20 november. Puntje: Alle concerten zijn al uitverkocht. Nieuwtje voor de gene die een kaartje hebben, de special quest is Kosheen!!
sorry. wou ik ff kwijt
Nu ben ik nog blijer met m'n kaartje!!
Wie gaat er nog meer volgende week naar Faithless?
Ik ga zelf 5 okt en heb er ontzettend veel zin in. Heb pas vorige week me kaartje geregeld, kon hem van iemand over kopen voor normale prijs. En ben echt super blij, omdat ik te laat was voor gewone verkoop.
Wordt volgens mij echt super avond. Eerst Kosheen dan Faithless en daarna naar Earth in de Melkweg omdat Sister Bliss daar nog draait.
Ik ga overigens 5 oktober en heb de kaartjes al maanden in huis!
Ik heb zin in, maar weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Heb ze een paar jaar geleden als slot-act op Pinkpop gezien en dat was geweldig. Ze wisten een goeie sfeer te creeren. Maar ik vraag me af of het nu heel anders zal zijn, het laatste album bevat nogal wat rustige nummers, vind ik.
Hopen dat er nog wat te swingen valt met wat gouwe ouwe, zoals 'Insomnia', 'Salva Mea', 'Take the long way home' en 'God is a DJ'.
Met 'We come 1', 'Muhammed Ali' en 'Tarantula' zullen ze natuurlijk ook wel heel wat voetjes van de vloer krijgen.
Heb er zin in!!!
quote:Wees gerust ik zal een uitgebreid verslag doen van hoe leuk het was.
Op donderdag 04 oktober 2001 23:20 schreef Machiel het volgende:
Forumpi lul niet man! Faithless weet altijd een gigantische sfeer neer te zetten maak je daar geen zorgen om ze zullen echt niet alleen maar de rustige nummers van Outrospective spelen hoorHeb ze helaas nog niet live gezien en heb ook geen kaartjes dus hoop dat ze nog wel een keer naar Nederland komen..
quote:Daarom zijn ze ook gaan voetballen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:56 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind Faithless maar vreselijk saaie muziek maken.
quote:Wou je mij uitnodigen?
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:40 schreef Berekind het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor een van de concerten van Faithless in Amsterdam
quote:Ik zie je daar! Hoe kan ik je herkennen? Lijk je echt op een Freggel?
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:46 schreef stepster het volgende:
Nog een paar uurtjes!!! (voor iedereen die vanavond al gaat!)
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:33 schreef Forumpi het volgende:[..]
Wees gerust ik zal een uitgebreid verslag doen van hoe leuk het was.
Ach ga volgende week naar Live ook niet mis
quote:Same here!
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:13 schreef stepster het volgende:
Ben ook net terug! Ik heb staan springen en staan juichen, en ik kreeg meerdere keren last van kippenvel. Mijn stem is nu schor, ik kan bijna niet meer op mijn benen staan. De sfeer was super iedereen ging uit zijn dak tijdens Faithless. Oftewel het was weer een echte topper!
Ik wil meer, meer, meer..
(kapot, moe maar zeer voldaan zijnde.)
quote:Wanneer kwamen we niet los!?!? (behalve bij Kosheen
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:30 schreef stepster het volgende:
Wat ik ook zo mooi vond, was dat tijdens salva mea echt de hele zaal inene stond te springen. Het publiek kwam toen echt helemaal los!
quote:Ik heb 2x feest gehad. Ben nl. fan van Kosheen en van Faithless. Kosheen speelde wel aardig trouwens. Faithless heeft mijn gehoor, mijn stem en m'n fysieke gesteldheid op de proef gesteld. ZEER goed concert.
Op zaterdag 06 oktober 2001 00:40 schreef stepster het volgende:
Bij Kosheen leek bijna iedereen wel bezig te zijn met het bewaren van zijn energie, maar het viel mij gewoon op dat pas bij Salva mea iedereen pas echt stond te springen en daarna bleef springen
Op en top. Dan weer een oud nummer, dan weer een nieuw nummer. Dan een rustig nummer, dan een meespringnummer!
Perfect geregeld!
Wat heeft die man een charisma (en nee, ik bedoel niet die auto!)
Tonight... GOD IS A DJ!
Zuurtje ging ook goed uit zijn dak! Een aanrader voor iedereen.
Voordat we de Grolsch Music Hall binnen gingen kwamen we Miss X nog tegen. Ik had haar dus niet herkent. Het is dat zij Zuurtje herkende!
(en nu ga ik maffen want ik ben schor en kapot van het springen! )
Donny x
Reverence
Muhammed Ali
Machines r us
Insomnia
Crazy eng summer
Not enuff love
God is A dj
Evergreen
Salva mea
Dirty old man
Tarantula
Postcards
Drifting Away
We come 1
Family back (Only 1st 2 verses)
Some ting - your choice (Insomnia)
Oh ja vet vond ik ook dat die ene vrouw de links stond met al haar instrumenten na afloop nog het publiek in kwam om te praten met je en handtekeningen te zetten,net als rollo
Ik vond het echt zwaar tegenvallen...
Kosheen heb ik noodgedwongen overgeslagen (heb 45 minuten in de rij gestaan om 3 pilsjes te bestellen), maar dat was ook niet echt waar ik voor ging.
Faithless zelf, tja... ze begonnen om 21:20 met spelen en stopten er om 22:20 mee, kleine pauze om vervolgens nog 2 (zeer tamme) toegiften te geven.
Natuurlijk waren alle hits weer van de partij, maar ik ben (was) toch beter gewend van ze. Al met al vond ik het concert van gisteravond niet echt een motivatie om nog een keer naar Faithless te gaan...
grtz.
czd
Joehoe!!! En nu jullie, ik doe ff Maxi Jazz na:
"Peace..."
- ".?.?."
* Forumpi vond het geweldig.
quote:Hum wist niet dat de data dat ze speelden zover uitelkaar lagen joh, echt uitverkocht zeker he?
Op vrijdag 05 oktober 2001 12:12 schreef EyE het volgende:
* EyE is op 20 nov van de partij
Als er iemand om een biertje roept, dan weet je wie het is
En Kosheen, mmm das wel beter!
quote:De eerste was zo snel uitverkocht dat ze meteen maar een extra concert hadden gepland. Hoop eik wel dat Kosheen meegepland is.
Op dinsdag 09 oktober 2001 21:42 schreef Machiel het volgende:
Hum wist niet dat de data dat ze speelden zover uitelkaar lagen joh
quote:Yep, Kosheen is erbij tijdens de hele Europese tournee!
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:28 schreef EyE het volgende:[..]
De eerste was zo snel uitverkocht dat ze meteen maar een extra concert hadden gepland. Hoop eik wel dat Kosheen meegepland is.
quote:Een Faithless fan die de sluitings act op PP heeft gemist, kan echt gaan huilen. De beste die ik ooit heb gezien. Helaas had ik niet op tijd kaartjes geregeld voor Faithless in de HMH, en ik zal er zeker spijt van hebben.
Op donderdag 04 oktober 2001 12:14 schreef Forumpi het volgende:Ik heb zin in, maar weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Heb ze een paar jaar geleden als slot-act op Pinkpop gezien en dat was geweldig. Ze wisten een goeie sfeer te creeren.
Met 'We come 1', 'Muhammed Ali' en 'Tarantula' zullen ze natuurlijk ook wel heel wat voetjes van de vloer krijgen.Heb er zin in!!!
quote:Ik heb een donderbruin vermoeden dat Pinkpop 2002 zich mag verheugen op de aanwezig heidvan Faithless!
Op donderdag 11 oktober 2001 09:46 schreef starghost het volgende:[..]
Een Faithless fan die de sluitings act op PP heeft gemist, kan echt gaan huilen. De beste die ik ooit heb gezien. Helaas had ik niet op tijd kaartjes geregeld voor Faithless in de HMH, en ik zal er zeker spijt van hebben.
Kopier deze link en je kan kijken naar drie nummers van het eerste concert wat ze gaven in de HMH.Te weten muhammed ali,insomnia en god is a dj.Echt een vreemd gezicht je zelf uit je dak zien gaan op de tonen van insomnia.Weird
quote:(hoe) kunnen we je herkennen!?!?
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:19 schreef SHARKYKING het o.a. volgende:Echt een vreemd gezicht je zelf uit je dak zien gaan op de tonen van insomnia.Weird
[offtopic]je moet eigenlijk (HELAAS dat het alweer voorbij is) je siganture aanpassen SHARKYKING[/offtopic]
quote:Zelf vind ik het optreden op pinkpop 1998 het beste wat ik van ze gezien heb, toen stonden ze in de middag!
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:22 schreef SHARKYKING het volgende:
Oh ja faithless als sluitingsact op pinkpop was inderdaad het beste live optreden wat ik van ze gezien heb.Toch geweldig 65000 mensen zien springen op de tonen van insomnia
quote:GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!
Op zondag 15 december 2002 15:35 schreef calvobbes het volgende:
Nu op NED 3 een half uur Faithless op Pinkpop 1999!!!!!
UTFEBquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef Willow18 het volgende:
Jonge jonge dat nederlands van mij gaat er zo niet op vooruit!! Wat ik me dus afvroeg is waarom Faithless nog geen live dvd heeft uitgebracht!!
Heb die I Want More speciale 3 single editie ook. Erg kewl om zoiets te hebben.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef stepster het volgende:
Er is nu in de winkel een speciale 3 single editie van I want more.
Deel 1 (al een tijdje verkrijgbaar) is een gewone maxi single.
Deel 2 (sinds maandag verkrijgbaar) is een DVD single, met daarop de clip van I want more & drie nummers ( I want more, God is a DJ en We come 1) van het BNN popsecret optreden.
Deel 3 (over 1½ week verkrijgbaar) is weer een gewone audio single, maar dan met 4 live tracks van Lowlands 2004)
We jammer dat deel 3 ook niet als DVD uitvoering komt... Jammer van deel 2 is dat het geen dolby 5.1 is. Maar ja iets is beter dan helemaal niets
Maar het wordt nu toch echt tijd voor een echte Faithless DVD!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef static het volgende:
[..]
Vanavond, Veronica, 00:55 - 02:10.
Heb dit concert op DVD en is écht een aanrader.
Kortom: de opvolger van To All New Arrivals is onderweg. Persoonlijk was ik niet zo onder de indruk van de laatste twee Faithless-albums. Ik mis vooral hét geluid van Rollo & Sister Bliss dat eerdere albums domineerde en in talloze remixes ook was te horen. Ik ben dus ook echt benieuwd waar Faithless nu mee komt.quote:Mix-album van Sister Bliss (Faithless)
Sister Bliss van Faithless brengt in augustus een eigen mix-album uit: Night Moves. En daar staat ook een nieuw nummer van Faithless op: Kind of Peace. Dat staat ook weer op de nieuwe cd van Faithless, die later dit jaar uitkomt.
Ik kan me je gedachten wel voorstellen. Ik heb sinds Outrospective ook niet veel goeds meer gehoord van Faithless. Ik vond No Roots een zware teleurstelling en To All New Arrivals slechts een fractie beter; met afstand de twee zwakste albums van Faithless. Maar ergens koester ik toch nog de hoop dat Faithless terug komt met iets dat WEL goed is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef ruud_fr het volgende:
ze hadden van mij wel mogen stoppen na Outrospective
Westerpark gok ik?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef CoExist het volgende:
Een topic van bijna 10 jaar oud
Ik ga 2 juli Faithless zien in de Westergasfabriek!
Hiep hiep hoi!
Volgens mij wel, n.a.v. nieuwe cd dus een nieuwe tour.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:24 schreef CoExist het volgende:
Was het ook een andere show dan in Amsterdam afgelopen juli?
Fijn dagje was dat!
Die CD (The Dance) was al (bijna) uit tijdens het concert in Paradiso in mei dit jaar en zeker al uit tijdens het concert in het Westerpark.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgens mij wel, n.a.v. nieuwe cd dus een nieuwe tour.
quote:Faithless stopt ermee
AMSTERDAM - Faithless trekt de stekker eruit. De Britse danceformatie, die hits scoorde als God is a DJ en Insomnia, vindt het na vijftien jaar en zes albums genoeg geweest.
"Het is tijd om het boek te sluiten", schrijft Maxi Jazz op zijn website. De rapper en zanger, die Faithless vormt met toetsenist Siter Bliss en producent Rollo, bedankt vooral zijn fans.
"We hebben ongelooflijke dingen meegemaakt de afgelopen jaren. Het album The Dance Never Ends is voor jullie gemaakt als een bedankje, maar ook als afscheid."
Faithless heeft nog een aantal optredens gepland staan, waaronder shows in Groningen en Eindhoven op 24 en 25 maart.
De platenmaatschappij gaat er vooralsnog van uit dat de concerten doorgaan. Eerder lieten Maxi Jazz en Sister Bliss al weten na de optredens voorlopig geen shows meer te geven op Hollandse bodem.
© Novum
Dit. Gelukkig de 24e aanwezig in Martiniplazaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef Hexagon het volgende:
Klote zeg
Al hadden ze hun beste tijd ook wel gehad
quote:Afscheidsshow Faithless in bioscopen
AMSTERDAM - Het afscheidsconcert van Faithless is volgende maand live te volgen in vijf Nederlandse bioscopen.
De Britse danceformatie maakte vorige week bekend na vijftien jaar uit elkaar te gaan. Op 8 april geven ze hun allerlaatste concert in Londen.
De slotshow van de Passing the Baton Tour wordt rechtstreeks uitgezonden in Pathé-bioscopen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Tilburg en Groningen.
Ook fans in België, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Letland, Luxemburg en Noorwegen kunnen via een satellietverbinding meegenieten van het afscheidsconcert.
Ontroerende ervaring
Faithless, bekend van hits als Salva Mea, God is a DJ en We Come 1, geeft deze week voor het laatst concerten in Nederland. De groep staat donderdag in Groningen, vrijdag is Eindhoven aan de beurt.
"We hebben, samen met onze fans, een ongelofelijke, epische en ontroerende ervaring doorgemaakt", kondigde frontman Maxi Jazz het einde van Faithless vorige week aan op zijn website. "We hadden nooit gedacht dat het zo lang zou duren."
© Novum
Live zijn ze echt super. Voelde je de grond ook helemaal mee deinen toen het publiek aan het springen was?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Had ze nooit live gezien, maar vond het een geweldige ervaring. Wat een power
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Vreemd hoor! Zo heb ik dit niet in Groningen ervaren!quote:Teleurstellend afscheid van Faithless
EINDHOVEN – Jarenlang was Faithless een topattractie op festivals wereldwijd en zijn muziek bezorgt tijdens de laatste tour van de band nog veel mensen een prettig avondje uit. Helaas laten Maxi Jazz en Sister Bliss zich niet van hun beste kant zien in het Klokgebouw in Eindhoven.
Het muzikale brein achter Faithless is danceproducer Rollo Armstrong, de oudere broer van zangeres Dido. Gedurende de jaren negentig en daarna had hij diverse outlets voor zijn elektronische muziek, waaronder Felix, Kristine W, O.T. Quartet en Dusted. Maar geen van allen bleek zo succesvol als Faithless.
Met de doeltreffende melodieën van Sister Bliss (Ayalah Bentovim), de pakkende teksten van Maxi Jazz (Maxwell Fraser) en een vast groepje vocalisten smeedde Armstrong tijdloze dancehits als Salva Mea, Insomnia, God Is A DJ en We Come 1.
Armstrong verkiest echter de studio boven het podium, waardoor Sister Bliss en – vooral – Maxi-Jazz al snel het gezicht van Faithless werden. Tijdens de huidige afscheidstournee zwaaien Maxi Jazz en Sister Bliss Nederland uit.
Obscuur
Faithless opent met drie nummers die alleen de liefhebbers zullen kennen; de recente songs Happy (met een sample van Eric B. & Rakim) en Sun To Me, gevolgd door het obscure All Races All Colours (gebaseerd op het nummer Slow Down, van het soloalbum van Maxi Jazz uit 1990).
Meteen daarna stelt Faithless het publiek in Eindhoven op zijn gemak met het alom bekende God Is A DJ en weer even later met een weinig bevredigende uitvoering van Mass Destruction. De eerste helft van het concert draait echter vooral om minder bekend materiaal.
Climax
De show bereikt halverwege zijn piek met Insomnia. Het liedje dat voor de perfecte climax zorgt in een tot dan toe wat kabbelende show. Wie verwacht dat Faithless daarna in hoog tempo doorbeukt, heeft het mis. De band haalt de vaart uit de show met het ambientnummer Everything Will Be Alright Tomorrow.
Gedurende de tweede helft blijft Faithless continu schakelen tussen vlotte en rustigere nummers, maar zelfs met gegarandeerde feestnummers als What About Love, I Want More, Salva Mea en Not Going Home krijgt Faithless de show niet meer op de rit.
Plaspauze
Zelfs in de toegift zit een bierhaalmoment annex plaspauze, tussen de overigens sterke uitvoeringen van Muhammed Ali en We Come 1. Los van de matige opbouw, zet Faithless een erg strakke show neer. Enkel de vocalen van Maxi Jazz zijn meer dan eens ondermaats.
Alle kritieken ten spijt weet Faithless een memorabel concert te geven in het Klokgebouw in Eindhoven, mede vanwege de naderende scheiding. Maxi Jazz bedankt de Nederlandse fans voor hun steun. Maar een kwalitatief beter afscheid was op zijn plaats geweest.
© NU.nl/Pierre Oitmann
NU.nlquote:Dans-act Faithless komt weer samen. De band kondigde dinsdag aan enkele optredens te gaan geven in Londen.
Dat meldt AD.
De groep hield fans al enkele dagen in spanning. De afgelopen dagen plaatste de groep met de hashtag #Keepthefaith elke dag een mysterieuze boodschap op hun Facebook- en twitterpagina.
Op de website kondigt Faithless aan dat hun optreden plaats zal vinden in Londen, op 'een plek die tot een van de meest iconische openluchtsettings in Londen behoort'.
Faithless werd in 1995 opgericht en bestaat dit jaar dus 20 jaar. De act was in Nederland een van de populairste danceacts aller tijden. De groep speelde talloze malen op allerlei Nederlandse festivals, zoals Pinkpop en Lowlands en in de grotere concertzalen. In 2011 hield Faithless op te bestaan.
Is die split al vier jaar geleden? In mijn beleving nog geen twee jaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
NU.nl
AD.nl
Nahja, heeft die split-up ook maar 4 jaar geduurd dus...
2011 toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is die split al vier jaar geleden? In mijn beleving nog geen twee jaar.
Ja, je bron zei ook 2011. In mijn beleving nog niet zo lang, vaag hoe snel dat soms gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
2011 toch?
Toen heb ik ze nog live gezien in Groningen en later die live broadcast vanuit Brixton in Pathé.
quote:Faithless geeft op 5 juli een concert op het evenemententerrein Strijp–S in Eindhoven! De kaartverkoop voor de show start vrijdag 20 februari om 10.00u. Voor meer informatie kijk je op www.mojo.nl/faithless
De openluchtshow staat compleet in het thema van 20 jaar Faithless en maakt een deel uit van de bijzondere reünie tour onder de noemer ‘Faithless 2.0’. Het is dit jaar namelijk precies 20 jaar geleden dat de band haar eerste hits scoorde. Het Britse dance-duo, werd wereldberoemd met nummers als ‘We Come 1’, ‘Insomnia’ en natuurlijk ‘God is a DJ’. Een openluchtconcert vol met heerlijke klassiekers, wat wil je nog meer. Ben jij erbij?
Toch een openluchtconcert? kreeg gisteren nl. een mail van de organisatie met info over hoe er te komen etc. en daar stond dat het in het klokgebouw is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:50 schreef H.Kemper het volgende:
Ook aanwezig! Lees nu pas dat het een openluchtconcert is, prima met het huidige weer
Die e-mail had ik ook ontvangen, vandaag echter nog een e-mail ontvangen:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch een openluchtconcert? kreeg gisteren nl. een mail van de organisatie met info over hoe er te komen etc. en daar stond dat het in het klokgebouw is?
zou wel extreeeeeeem fijn zijn, een openluchtconcert!
quote:LET OP! In tegenstelling tot de foutieve informatie in de email verzonden op 2 juli zal het concert van Faithless niet in het Klokgebouw maar buiten plaatsvinden op Evenemententerrein Strijp-S, gelegen naast het Klokgebouw!
Ah ok! topquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:54 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Die e-mail had ik ook ontvangen, vandaag echter nog een e-mail ontvangen:
[..]Zolang het verder droog blijft prima dus!
Ja en dat was zo'n beetje het enige leuke aan het hele concert. Wat viel dat tegen zeg. Bah. Geld weggegooid.quote:
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja en dat was zo'n beetje het enige leuke aan het hele concert. Wat viel dat tegen zeg. Bah. Geld weggegooid.
Ja daar begrijp ik niks van, ja locatie was gaaf, ondergaande zon icm met de spiegelende ramen van de fabriek was prachtig.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.
Ik vond het ook tegenvallen hoor. Het was niet echt slecht, maar gewoon (en zeker de eerste helft) bepaald niet spot-on. Bijtijds matige vocalen en weinig beleving vanuit Faithless zelf, waardoor de minder bekende nummers niet echt eruit kwamen. Geluid verwaaide ook enorm (en wij stonden nog niet eens halverwege), waardoor je het constante gepraat van het publiek (quote:Op maandag 6 juli 2015 10:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, je bent de eerste met een kritisch geluid. Ik lees op Twitter etc dat het echt fantastisch was. Locatie, ondergaande zon, Faithless zelf.
Ongeïnspireerd en onnodig, maar door de naam Avicii zal het wel een hit worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Er is een nieuwe remix van Insomnia gepubliceerd vandaag:
Heel bijzonder is het niet, maar het is ook niet slecht. Ik hoorde laatst een nieuwe remix van Don't You Want Me van Felix (van dezelfde Rollo die in Faithless zit). Ik wist niet dat je een geweldige track zo kunt verpesten met een remix.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ongeïnspireerd en onnodig, maar door de naam Avicii zal het wel een hit worden.
Als Ziggo-klant kun je nu al kaarten kopen, maar ik kom steeds op hetzelfde vak in de 2e ring uit, fuck that! Staanplaatsen or bust!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Het hierboven genoemde concert is net (pas) groots aangekondigd via de media.
Kaartverkoop vanaf 7 augustus om 10.00 uur...
Gisteren was de voorverkoop voor Zig Go klanten al begonnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als Ziggo-klant kun je nu al kaarten kopen, maar ik kom steeds op hetzelfde vak in de 2e ring uit, fuck that! Staanplaatsen or bust!
Ja ik kwam er erg laat achter. Vandaag had ik wel 2 staanplaatsen in mijn mandje (gewoon om te kijken of het luktequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren was de voorverkoop voor Zig Go klanten al begonnen.
Plekken en keuze te over toen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |