quote:(hoe) kunnen we je herkennen!?!?
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:19 schreef SHARKYKING het o.a. volgende:Echt een vreemd gezicht je zelf uit je dak zien gaan op de tonen van insomnia.Weird
[offtopic]je moet eigenlijk (HELAAS dat het alweer voorbij is) je siganture aanpassen SHARKYKING[/offtopic]
quote:Zelf vind ik het optreden op pinkpop 1998 het beste wat ik van ze gezien heb, toen stonden ze in de middag!
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:22 schreef SHARKYKING het volgende:
Oh ja faithless als sluitingsact op pinkpop was inderdaad het beste live optreden wat ik van ze gezien heb.Toch geweldig 65000 mensen zien springen op de tonen van insomnia
quote:GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!
Op zondag 15 december 2002 15:35 schreef calvobbes het volgende:
Nu op NED 3 een half uur Faithless op Pinkpop 1999!!!!!
UTFEBquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:54 schreef Willow18 het volgende:
Jonge jonge dat nederlands van mij gaat er zo niet op vooruit!! Wat ik me dus afvroeg is waarom Faithless nog geen live dvd heeft uitgebracht!!
Heb die I Want More speciale 3 single editie ook. Erg kewl om zoiets te hebben.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef stepster het volgende:
Er is nu in de winkel een speciale 3 single editie van I want more.
Deel 1 (al een tijdje verkrijgbaar) is een gewone maxi single.
Deel 2 (sinds maandag verkrijgbaar) is een DVD single, met daarop de clip van I want more & drie nummers ( I want more, God is a DJ en We come 1) van het BNN popsecret optreden.
Deel 3 (over 1½ week verkrijgbaar) is weer een gewone audio single, maar dan met 4 live tracks van Lowlands 2004)
We jammer dat deel 3 ook niet als DVD uitvoering komt... Jammer van deel 2 is dat het geen dolby 5.1 is. Maar ja iets is beter dan helemaal niets
Maar het wordt nu toch echt tijd voor een echte Faithless DVD!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:46 schreef static het volgende:
[..]
Vanavond, Veronica, 00:55 - 02:10.
Heb dit concert op DVD en is écht een aanrader.
Kortom: de opvolger van To All New Arrivals is onderweg. Persoonlijk was ik niet zo onder de indruk van de laatste twee Faithless-albums. Ik mis vooral hét geluid van Rollo & Sister Bliss dat eerdere albums domineerde en in talloze remixes ook was te horen. Ik ben dus ook echt benieuwd waar Faithless nu mee komt.quote:Mix-album van Sister Bliss (Faithless)
Sister Bliss van Faithless brengt in augustus een eigen mix-album uit: Night Moves. En daar staat ook een nieuw nummer van Faithless op: Kind of Peace. Dat staat ook weer op de nieuwe cd van Faithless, die later dit jaar uitkomt.
Ik kan me je gedachten wel voorstellen. Ik heb sinds Outrospective ook niet veel goeds meer gehoord van Faithless. Ik vond No Roots een zware teleurstelling en To All New Arrivals slechts een fractie beter; met afstand de twee zwakste albums van Faithless. Maar ergens koester ik toch nog de hoop dat Faithless terug komt met iets dat WEL goed is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef ruud_fr het volgende:
ze hadden van mij wel mogen stoppen na Outrospective
Westerpark gok ik?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef CoExist het volgende:
Een topic van bijna 10 jaar oud
Ik ga 2 juli Faithless zien in de Westergasfabriek!
Hiep hiep hoi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |