haha, ja, zo had ik het nog niet bekeken.. ik snapte hem al niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:45 schreef Tichelaar het volgende:
Volgens mij is die Dirk Jan een beetje dom, de directeur bedoelde natuurlijk rugzakken in de vorm van een koala, niet een rugzak op de rug van een koala
Nog eentjequote:Op maandag 9 augustus 2004 17:47 schreef tomtomtom het volgende:
[img[http://soos.gkvdelfzijl.nl/images/kicken.com-dirkjan.41.jpg[/img]
Die laatstequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:05 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
[afbeelding]
Ook al is het een oudje. Toch is iequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:19 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was 'm. Is al een oudje.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:19 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was 'm. Is al een oudje.
Deze is echt zo goed! Toen ik die voor het eerst zag, lag ik onder tafel van het lachen...quote:
Nee hoor, die is van Marq van Broekhoven en kan trouwens niet in de schaduw staan van Dirk Jan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:37 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
Die Peer de Plintkabouter is ook van Mark Retera
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:11 schreef Xternal het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor je wekelijkse Dirk Jan kan je iig de Veronica gids kopen. Ik geniet er elke week weer vanquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef De_Hertog het volgende:
*schop*
Het rotterdams dagblad is overgenomen door het AD, en het AD is gestopt met Dirkjan. Waar ik kan ik nu heen voor mijn dagelijkse online Dirkjan?
Inderdaad! Ik kijk elke week weer uit naar de veronicagids!quote:
Hier nog zoeen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik kijk elke week weer uit naar de veronicagids!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:34 schreef Ravage het volgende:
Ik heb van Sinterklaas album 13 gekregen
Dat blijft een van de beste aller tijdenquote:
Jaquote:
gast dit meen je niet ! iedereen snapt dit toch wel..quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:46 schreef timbob het volgende:
[..]
haha, ja, zo had ik het nog niet bekeken.. ik snapte hem al niet.
hihihi
Dat heet dus sarcasme. En die post die je quotte is meer dan 3 jaar oud.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
gast dit meen je niet ! iedereen snapt dit toch wel..
je moet je bek houden.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
gast dit meen je niet ! iedereen snapt dit toch wel..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:45 schreef tomtomtom het volgende:
wahahahah dirkjan is altijd zooo geweldig!
Geef dan eens een voorbeeld van wat jij goed vindt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef tgs. het volgende:
[..]
vind je? Ik vind mensen die cartoons de ultieme vorm van humor vinden nog kleindenken en achtergesteld in het denkvermogen
![]()
![]()
Puzzels zijn er, en een scheurkalender. En soms bij een stipalbum zelf zit er een sleutelhangertje of een magneetje bij. Als je bij de officiele uitgeversite (Silvesterstrips) besteld krijg je een sleutelhanger en bij Dirkjan 1 t/m7 een magneetje. IK heb nu 4 magneetjes, 2 sleutelhangertjes en een scheurkalender.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of er ergens toffe Dirkjan merchandise te verkrijgen is?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |