op mijn leeftijd zwoeler dan zwoelstquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat je wat nog mag mee maken?
ouwe fietsquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah op die fiets
*zet Dre nog ff opquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
André Hazes doof
Op oude fietsen kan je veel leren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:52 schreef just me het volgende:
ouwe fiets![]()
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
DIGGER: vond Glenn de sjaal leuk?
Was zuster Bluezz weer eens naar buiten gerend daar in haar wespentaille-pakje?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Verder een rondje op die wesp die mij bij Ziekenhuis Ouderijn heeft gestoken.
Nee dat is een zweefvlieg, totaal ongevaarlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Een wesp, dat is een vlieg in Vitesse-shirt toch?
Bluezz past niet tussen mijn t-shirt en m'n huid. (Wesp zat op het randje van m'n T-shirt.)quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Was zuster Bluezz weer eens naar buiten gerend daar in haar wespentaille-pakje?
Lijkt oppervlakkig moeilijk en sterk maar als je iets verder kijkt stelt het niks voorquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Die worden vaak toch gedood, net als de hoornaar. Omdat ze op wespen lijken.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bluezz past niet tussen mijn t-shirt en m'n huid. (Wesp zat op het randje van m'n T-shirt.)
1. beledigT.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bluezz Lego beledigd je!
Bierquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:40 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ga boodschappen doen, moet ik nog iets meenemen voor iemand
kratje Grolschquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:40 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ga boodschappen doen, moet ik nog iets meenemen voor iemand
eentje maarquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kratje Grolsch![]()
Als pascal 1 zegt bedoelt hij 10. Vandaar ook dat hij zegt dat PSV 1e wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
eentje maar
Als ik 1 zeg bedoel ik ook 1.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als pascal 1 zegt bedoelt hij 10. Vandaar ook dat hij zegt dat PSV 1e wordt.
Neuh, 4 keer getuft toen de tram stil stond, moet voldoende zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Zwoele wespen die kleine jongetjes steken zijn stout
Moet ik nog eens uitzuigen Legootje?
staat je zeker wel aan deze titelquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:51 schreef SCH het volgende:
jezus wat een vrouwentitel
voor mezelf is vanavond 1 krat genoegquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
eentje maar
jij mag een biertjequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond allemaal.
Mag ik een biertje?
Dank je wel JM. Neem er zelf ook eentje.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
jij mag een biertje
Ah gelukkig.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:48 schreef pfaf het volgende:
Studeren met dit weer is toch niet te doen.
Ik sla even over.. ik ga mijn golfspullen pakken en de baan op!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel JM. Neem er zelf ook eentje.
Golf ze JM.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sla even over.. ik ga mijn golfspullen pakken en de baan op!!
Gomze; Five Nations; Spa; Durbuy; Sart Tilman ik ben er bijna klaar voor
Tss...ik mot geen koffie postbodequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:31 schreef zjroentje het volgende:
Pak je een bakkie koffie SCH, ontdooi je misschien.
Biertje dan SCH? JM wou hem niet aanpakken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Tss...ik mot geen koffie postbode![]()
Lekker - zolang het maar geen Limburgs biertje isquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Biertje dan SCH? JM wou hem niet aanpakken.
Nee het is een Carlsberg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker - zolang het maar geen Limburgs biertje is
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het is een Carlsberg.
*ril*quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:44 schreef popolon het volgende:
Interview met Maxine Verhagen op Radio1
Eng.
Dat doen alleen mussenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was gisteren trouwens zo warm, dat in plaats van de mussen er op Rembrandtplein zomaar een duif van het dak viel voor mn voeten
De duif was dood?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was gisteren trouwens zo warm, dat in plaats van de mussen er op Rembrandtplein zomaar een duif van het dak viel voor mn voeten
Alvast heel veel plezier daar en neem een caddycar, want die banen zijn nogal heel erg glooiend en steil soms.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:32 schreef just me het volgende:
Ik sla even over.. ik ga mijn golfspullen pakken en de baan op!!
Gomze; Five Nations; Spa; Durbuy; Sart Tilman ik ben er bijna klaar voor
Hartstikke...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
De duif was dood?
Jij moet dan zeker niet aan Toon Hermans denkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hartstikke...
Toon?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
De duif was dood?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Het lukt me toch niet om boos op zjroeneman te blijven - hoe moet je nou kwaad zijn op een guitige kabouter?
Racistjequote:Op maandag 9 augustus 2004 18:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Hier, pak je een Wiekse Witte.
Een stukje. Van Van Duin heb ik dat stuk in het restaurant gezien. Hilarisch gewoon.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:57 schreef SCH het volgende:
Gisteren geen zomergasten gezien? Was weer een fragment.
Ook Andre van Duin - super.
nou, de bussen ook wel. Jezus wat is het heet daarin.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen alleen mussen
Helemaal waar die zin. (Altavista vertaling.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Overigens: está mais calor do que ontem.
Wie deze Portugese zin kan vertalen krijgt een pilsje.
Nah, ik vind het niet eerlijk. Verder heb ik geen behoefte aan bier.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Vertaal hem dan.
Dat zou een gevolg kunnen zijn, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:17 schreef zjroentje het volgende:
"Het zweet loopt me tussen de bilnaad"
"SCH begint tegen me te praten"quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zou een gevolg kunnen zijn, ja.
'DE KAAS IS OP ! 'quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een stukje. Van Van Duin heb ik dat stuk in het restaurant gezien. Hilarisch gewoon.
Wie heeft er nog meer een getrouwde buurvrouw?quote:Een 37-jarige Maleisiër heeft uit jaloezie de penis van zijn buurman afgesneden, dit toen hij hem met zijn vrouw betrapte in bed. De buurman wist het niet te overleven. Zowel de man als zijn overspelige echtgenote zijn aangehouden.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
"SCH begint tegen me te praten"
Rutsch mich den Puckel herauf und herunter.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Geen talenwonder he?![]()
Als je dit leest zou het neuken afgeschaft moeten worden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Rutsch mich den Puckel herauf und herunter.
voetbal of golf?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
:jogar o golfe?
Check.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:04 schreef zjroentje het volgende:
B
Nee, van Portugees naar Engels. Eitje om het dan nog om te zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Bijna zjroen.
En Lego, je bent zeer eerlijk. Kan je daar online vertalen van Por naar Ned?
Escape, zó goed ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dit is het niveau, maar Zjroen moet antwoorden!
Speciaal voor Legolas wel even tussendoor, de hoofdstad van Ivoorkust?
hoeveel liter per uur is dat?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ben ik even blij met dat ijskoude water op het werk. Zonder had ik echt niet gekund. (Vandaag stuk of 12 bekertjes ervan gedronken, in een tijdsbestek van ongeveer 6 uur.)
Ik zou niet weten hoe groot die bekertjes waren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel liter per uur is dat?
Waarom ga je met dit weer rennenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef zjroentje het volgende:
Ja sorry methodmich dat ik de stoel bij 1 tegen 100 was ontvlucht, maar ik was ff gaan rennen.
Na 10 minuten was de accu al op.
Das een goedequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:16 schreef zjroentje het volgende:
Ik wil de eerste wedstrijd niet na 15 minuten gewisseld worden.
Bij jou niet ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:21 schreef zjroentje het volgende:
Daar plakken normaliter ook nog wel wat kwaliteiten aan vast, aan de dorpsvedette.
Ik heb meer verborgen kwaliteiten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij jou niet ofzo.![]()
Ben je niet blij dat je nu de man bent, dat loopt goed binnen met gemengd douchenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij jou niet ofzo.![]()
Ook leuk, de beste speler c.q. een van de spelverdelers is weg bij korfbal. Raad eens wie de 2e spelverdeler is.(Ik dus.)
Dat wordt een leuk seizoen.
*hele diepe zucht*.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat je nu de man bent, dat loopt goed binnen met gemengd douchen.
Dat geeft zo ontzettend veel voldoening. Je hele team op sleeptouw nemen en laten winnen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*hele diepe zucht*.
Als ik iets haat, is het een team op sleeptouw nemen in m'n eentje. Ik kan het wel, denk ik, maar leuk vind ik het niet. (Mits het meerdere keren voorkomt.)
Vooral tijdens de derde helft.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat geeft zo ontzettend veel voldoening. Je hele team op sleeptouw nemen en laten winnen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb meer verborgen kwaliteiten.
Vooral tijdens de derde helftquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vooral tijdens de derde helft.
*zuigt uit*quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:56 schreef mitt het volgende:
Ik ben gestoken door een wesp..
in me nek
papegaaiquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vooral tijdens de derde helft
Dat weet ik ook wel, maar ik kan er niet goed tegen als mensen keer op keer op keer op mij vertrouwen om de hele boel uit het slop te halen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat geeft zo ontzettend veel voldoening. Je hele team op sleeptouw nemen en laten winnen.
is al gebeurdquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*zuigt uit*
Ik vond het het herhalen waardquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
papegaai
Heel goed plan. Ik neem er ook eentje.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:10 schreef rubbereend het volgende:
koud bier
Hebben ze kritiek op je modden?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:13 schreef just me het volgende:
* Legolas_Greenleaf heeft lekker gegolfd en daarna wat vervelend mails gekregen die niks met hools te maken hebben
voor vanavond.. welterusten!
En zo ja wie, dan sturen we harry en de hools erop af!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben ze kritiek op je modden?
Speaking of which, wie heeft harry virtuele zelfmoord laten plegen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
En zo ja wie, dan sturen we harry en de hools erop af!
nee was het maar zo dan had ik me nog kunnen verdedigen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben ze kritiek op je modden?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Zusje komt man in rolstoel tegen.
Zusje vraagt aan moeder: "Is die meneer te lui om te lopen".
Heerlijk, die verhalen van vroeger.
Hoe oud was je zusje?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:16 schreef zjroentje het volgende:
Zusje komt man in rolstoel tegen.
Zusje vraagt aan moeder: "Is die meneer te lui om te lopen".
Heerlijk, die verhalen van vroeger.
2 ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe oud was je zusje?
Boos mailtje terug, biertje, nog een boos mailtje en klaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
nee was het maar zo dan had ik me nog kunnen verdedigen.
het heeft niks met hier te maken ik kan alleen zeggen dat ik me zo gigantisch ongelooflijk kut voel en het liefst heel ver weg wil kruipen![]()
ik heb mijn nek voor een ander uitgestoken en krijg de hele godverdorische lading shit over me heen en dat trek ik ff niet
we hebben het hier over vrouwen en niet over mannenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Boos mailtje terug, biertje, nog een boos mailtje en klaar.
Das minder JM,quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
het heeft niks met hier te maken ik kan alleen zeggen dat ik me zo gigantisch ongelooflijk kut voel en het liefst heel ver weg wil kruipen![]()
ik heb mijn nek voor een ander uitgestoken en krijg de hele godverdorische lading shit over me heen en dat trek ik ff niet
Tja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben het hier over vrouwen en niet over mannen
Komt omdat je geen bier drinkt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tja.
Ik heb bijna alleen maar ruzie met m'n eigen geslacht, dus ik kan je niet helpen. Boze mailtjes luchten bij mij wel op.
Nee, in een Arenaquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:22 schreef zjroentje het volgende:
Je "vecht" een ruzie toch niet uit via de mail?
Dat is inquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:22 schreef zjroentje het volgende:
Je "vecht" een ruzie toch niet uit via de mail?
Inderdaad, die sfeer! Ik schrik me elke keer de pleuris als er weer een of andere monster voor me komtquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
Doom III is geweldig.
Dan vrees ik dat ik nu toch echt eens mijn computer moet gaan vervangen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
Doom III is geweldig.
Er zijn ook mensen die na het spelen van Doom III hun pc moeten vervangen omdat ie tijdens Doom III de geest gaf...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik nu toch echt eens mijn computer moet gaan vervangen.
dat is minder jmquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ook zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:01 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
dat is een briljant ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:17 schreef Bluezz het volgende:
JM
Haal morgen ff lekker uit met je driver
Wat zijn de systeemeisen voor doom 3?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die na het spelen van Doom III hun pc moeten vervangen omdat ie tijdens Doom III de geest gaf...
Maar of dat aan Doom III lag
Nope, die ijsblokjes zijn voor in mijn whisky gereserveerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:19 schreef Stpan het volgende:
Zou bij het sluiten van de bar ipv het bier wat nog in de leiding zit gewoon even de ijsblokjes die nog in de ijsbak zitten mee mogen nemen?
Ik heb het namelijk nogal WARRRRMMMMMM.
en ik ben vast niet de enige
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:25 schreef Stpan het volgende:
Excuseert u mij dan even, en let vooral niet op het snurkende geluid dat uit de ijskast komt.
Staat ergens in het Doom III topic, maar ze zijn iig hoog heel hoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zijn de systeemeisen voor doom 3?
Dat wordt dus ook voor mij een nieuw pctje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Staat ergens in het Doom III topic, maar ze zijn iig hoog heel hoog
gewoon een P4 lijkt mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Staat ergens in het Doom III topic, maar ze zijn iig hoog heel hoog
Te hoog voor mijn pc iig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zijn de systeemeisen voor doom 3?
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Te hoog voor mijn pc iig.
Zorg er ook voor dat al je videokaart drivers up to date zijn, anders kun je de filmpjes niet bekijken.
Trustuh Spideymanquote:Ik ben te zat. Weltrusten.
quote:luc nilis is een nederlander![]()
Booz voor Boez danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zal wat regelmatiger komen Tong, da beloof ik. Bedankt voor de felicitatie
En het is The_Boezelaar, but you all can call me Boez![]()
![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
* Ajaxno1 gaat pitten. Tot morgen Hools.
Met dit weer? Man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:24 schreef pfaf het volgende:
En daar zit je dan weer...
Met 27 graden op die kut-faculteit....
Alsof ik nooit vakantie heb gehad...
LG, ben je zelfs tijdens de vakanties zo vroeg uit bed.![]()
Je bent de enige jongere ter wereld die ik "ken" die in de vakantie om half 7 al wakker is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met dit weer? Man.
Ik kan gewoon niet slapen met dit weer. Geloof me.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent de enige jongere ter wereld die ik "ken" die in de vakantie om half 7 al wakker is.
Doe net als ik: zet een ventilator naast je bed, standje 2 en laat 'm de hele nacht lekker in je gezicht blazen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet slapen met dit weer. Geloof me.
Dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe net als ik: zet een ventilator naast je bed, standje 2 en laat 'm de hele nacht lekker in je gezicht blazen.
Keerzijde: 1 op de 4 nachten word je wakker met een stijve nek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe net als ik: zet een ventilator naast je bed, standje 2 en laat 'm de hele nacht lekker in je gezicht blazen.
Mwah, niets wat een beetje beweging niet kan oplossen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Keerzijde: 1 op de 4 nachten word je wakker met een stijve nek.
O dat vind ik ook geen probleem hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent de enige jongere ter wereld die ik "ken" die in de vakantie om half 7 al wakker is.
ik ook niet zolang het maar een ander is en het niet van mij verwacht wordt !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:27 schreef DIGGER het volgende:
O dat vind ik ook geen probleem hoor
geniet meer van het uitslapen (zeker nu het nog kan !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:35 schreef DIGGER het volgende:
Heerlijk vroeg op, is alles nog rustig en stil, en heb je lekker veel aan je dag.
Doe ik nu ook wel eens in de weekenden, zit ik 's ochtends om 6.15 uur op het strand
Bekijk het van de zonnige kant, nu heb je ten minste niet al dronken hier gepost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:50 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Water graag weer![]()
Voor m'n gevoel ben ik dat nog steedsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant, nu heb je ten minste niet al dronken hier gepost.
Alsof er een beetje fatsoenlijk aantal mensen sowieso op dat gedeelte van fok komen kijken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Verkapte spam.
F1 manager heeft 3000 spelers ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alsof er een beetje fatsoenlijk aantal mensen sowieso op dat gedeelte van fok komen kijken....
wat een rotleven heb jij zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Straks dus weer 18 holes afzien in de hitte.
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:58 schreef Stpan het volgende:
Wat een pauperclub trouwens, dat ze geeneens 18 holes met airco hebben.....![]()
wat een K-spel zeg.....je kan alleen maar van die losers nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/subleagues/383
Verkapte spam.
En het is nog morgen hoor.
Zie ergens anders in VBL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een K-spel zeg.....je kan alleen maar van die losers nemen
haaaaaaaaiquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Middagh!
Ik ging echt nog maar 10 minuutjes slapen om 10 uur
Uitslapen is ok, maar niet zo lang
Walvisssssssssssssquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:11 schreef Bjoro het volgende:
haaaaaaaai![]()
A girl called eddy - A girl called eddyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:38 schreef pascalheister het volgende:
welke cd's heb je gehaald pfaf?
the hives en neil young ken ik alleen de rest zegt me niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
A girl called eddy - A girl called eddy
tv on the radio - Desperate Youth, Blood Thirsty Babes
Neil Young - freedom
The Hives - Tyranosaurus Hive
Gail ann Dorsey - I Used To Be
wel eens gehoord van cd's downloadenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:27 schreef pfaf het volgende:
Meteen terug van de faculteit mijn zuur verdiende vakantiegeld maar weer aan cd's uitgegeven.
cd kopen heeft toch iets meer waarde, hetzelfde geld dat voor een dvd kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens gehoord van cd's downloaden
spaart een hoop geld !
http://www.platomania.nl/(...)802&platomanianr=185quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
the hives en neil young ken ik alleen de rest zegt me niks
Xena is de warrior princess, wat denk jequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:24 schreef rubbereend het volgende:bluezz, is Xena wel vliegtuigbestendig?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren Johan Gielen in de Hooizolder... Was nooit zo'n fan van de beste man, totdat ie als laatste plaat Southern Sun draaide (zie sig)... De held
nou.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena is de warrior princess, wat denk je
quote:Poes stuurt Belgisch vliegtuig terug
Uitgegeven: 10 augustus 2004 10:35
BRUSSEL - Een vliegtuig van de Belgische maatschappij SN Brussels Airlines dat op weg was naar Wenen, heeft dinsdag halverwege rechtsomkeert gemaakt naar de thuisbasis Brussel. In de cockpit was een kat binnengeslopen en die had zich "zeer agressief" gedragen, zei een woordvoerder van SN dinsdag op de Vlaamse VRT-radio. Daarop besloten de piloten terug te keren.
Onderzocht wordt nu hoe het huisdier uit zijn speciale reistas heeft kunnen ontsnappen. Volgens de eerste berichten wilde een kind het dier aaien. De poes kon toen ontsnappen en spoedde zich naar de cockpit, waar op dat moment de vliegeniers juist hun maaltijd gebruikten.
In eerdere berichten was er sprake van dat de kat de copiloot had "aangevallen", maar de maatschappij houdt het er nu op dat het dier om onduidelijke redenen zeer opgehitst raakte.
Jahh dat kan ik me voorstellen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Paul Oakenfold draaide hem afgelopen zaterdag op Dance Valley
in de Tiesto remix natuurlijk
wat een moment was dat het publiek werd gek en ik nog gekker, wat een superplaat is dat
en toen even later ook nog de bloemetjes vielen was t helemaal top
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jahh dat kan ik me voorstellen...
Hij draaide gisteren wel een andere remix, maar daarom niet minder mooi... Zo dromerig, zo zweverig
en klopt het een beetje met de recencies?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.platomania.nl/(...)802&platomanianr=185
http://www.platomania.nl/(...)743&platomanianr=192
http://www.platomania.nl/(...)529&platomanianr=192
tis ook altijd wat daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef just me het volgende:
* rubbereend heeft ochtendje op school gewerkt!
dit keer geen enge dingen behalve dat er een ruit was ingegooid en een teringzooi aan stukjes glas lag!
crimineel delft !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef just me het volgende:
justme heeft ochtendje op school gewerkt!
dit keer geen enge dingen behalve dat er een ruit was ingegooid en een teringzooi aan stukjes glas lag!
Yup.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en klopt het een beetje met de recencies?![]()
in delluf niet dan ????quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:16 schreef Bluezz het volgende:
JM
Het lijkt lombok wel... alhoewel, daar zijn ook nog beroemdheden geboren
Ja, hoewel ik dat nooit erg vind...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een nummer
johan draaide natuurlijk ook weer born slippery
ik wou bijna zeggen ik maar ik ben niet in Delft geborenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in delluf niet dan ????
Gefeliciteerd boez!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen zo hier mn verjaardag vieren. Daarom nog even snel een rondje van moi. Biertje op mijn kosten
ik doe graag meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn ouders komen zo hier mn verjaardag vieren. Daarom nog even snel een rondje van moi. Biertje op mijn kosten
Breezahquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
heeee Bø3Z !!
v@n H@r73 M@n !!
dat zeg je alleen maar omdat ik het ben en omdat je die griekenland award je nog steeds dwars zit !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef Vom het volgende:
Breezah![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
* Bjoro kijkt naar buiten en denkt:
The Eyes - Dry Your Streets
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat ik het ben en omdat je die griekenland award je nog steeds dwars zit !!!
![]()
nou doe mij maar een glaasje fris !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van het onweer.
tis niet erg, maar hij doet t wel altijd en dat vind k een beetje matigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik dat nooit erg vind...
je lederen stringetje via de PABO-gids is binnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:12 schreef pascalheister het volgende:
net weer een mooi pakketje gekregen van de postbode
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je lederen stringetje via de PABO-gids is binnen
Welke?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 mooie dvd's
*roept SCH !!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
+ 3 mooie dvd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |