Hier zijn 2 spatjes gevallen, dus ik zwaai de regen weer uitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:12 schreef Bjoro het volgende:
hier is het droog
ik wil ook kunnen zwaaien maar doet het zonnetje ijverig z'n best door te breken !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:13 schreef Vom het volgende:
Hier zijn 2 spatjes gevallen, dus ik zwaai de regen weer uit
Speciaal voor JustTeletoeter gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:16 schreef Eilanden het volgende:
titel
Dit zijn liedjes voor die debiele Teletoeter Oranje mongolen
Volg het voorbeeld van Againzender opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen zwaaien maar doet het zonnetje ijverig z'n best door te breken !!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:17 schreef Againzender het volgende:Hallo zonnetje
Oow nee, niet weer SCHquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
heuh
heuh, heb u de zwembroek al tussen de mottenballen vandaan getoverd?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
heuh
zwembroek bij het naaktzwemmen???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
heuh, heb u de zwembroek al tussen de mottenballen vandaan getoverd?
Húúúúúúúquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
heuh
waar, wanneer, en hoelaat en mag ik ook mee ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
zwembroek bij het naaktzwemmen???
dlliu kdoio kdoweh lkehjfpw ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Húúúúúúú
vanavond 2100 utrecht, bluezz heeft nog 1 borst vrijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar, wanneer, en hoelaat en mag ik ook mee ??
hhhmmmmm....heerlijk.........moet allen nog ff kijken of ik me voetbaltraining kan annuleren !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
vanavond 2100 utrecht, bluezz heeft nog 1 borst vrij
neem de jongens maar meequote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmmm....heerlijk.........moet allen nog ff kijken of ik me voetbaltraining kan annuleren !!!
Borsten, bommetjes en glijbaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
vanavond 2100 utrecht, bluezz heeft nog 1 borst vrij
dat kan natuurlijk wel !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
neem de jongens maar mee
Ook een duikplank, bandjes, eendjes, badjuffen, buiken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk wel !!
Probeer ze wel ff over te halen....beloof niets
Geen duikplank ??
Én een pierebadje, vetrollen, badmeesters en hangballenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:49 schreef SCH het volgende:
Ook een duikplank, bandjes, eendjes, badjuffen, buiken.
he die erikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef ErikT het volgende:
Hallo allemaal!!!
Ikyit hier in een internet cafe in de metropool Freiberg (niet Freiburg) in een,jawel,internetcafe. En het keyboard is raar dus vergeef me spelfouten.
Ikmoet ff weten wie PSV heeft geloot enyo, vandaar,dus ik denkik spring ff binnen. Alles goed hier?
Hier is t alsvanouds perfect. Beetje sterren kijken enyo, beetje bier drinken. Ben helaas een beetje yiekjes, jammer genoeg niet eens door een kater ofyo, na ja.#
O: de nacht van 11 op 12 augustus moeten jullie allemaal naar buiten naar een donkere plaats en dan naar de lucht kijken want er komt een sterrenregen, misschien yelfs storm.
Verder yijn er dit jaar te veel leuke meisjes, dus ik kan niet kieyen.Na ja, ik veryin wel wat.
Yojuist waren we in een mijn hiero met een duitse gids die echt rechtstreeks uit yo´n film komt: RUK AUF!!! en WIR GEHEN WEITER!! schalde het door de mijn. Na ja,leuk dus.
Ik ga weer naar het terrasTot over een bepaalde tijd die nogonbepaald blijft totdat deye bepaaldis.
franky had dat probleem laast ook al in turkye met het toetsenbordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft ErikT geen 'z' in zijn password zitten.....
weer een stap dichterbij het kraken van zn accountquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft ErikT geen 'z' in zijn password zitten.....
Een Thai's toetsenbord is ook erg raarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:34 schreef Stpan het volgende:
Buitenlandse toetsenborden zijn sowieso drama. M'n pa heeft een Sony Vaio met een net iets ander toetsenbord........irritaaaaaant! En een Turks toetsenbord nog irritanter. Maar wat pas echt irritant is, is een Koreaans toetsenbord, dus niet zo zeuren ErikT hehe
Chinese en Koreaanse toetsenborden zijn eigenlijk gewoon Amerikaanse en lokale in 1. Als je op een toetst drukt kun je switchen en dan zit alles gewoon waar het hoort te zitten. (beetje gare uitleg).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Thai's toetsenbord is ook erg raar. Dat is op goed geluk typen, want de letters zijn thais en ze zitten op een andere plaats
.
Nou dan verzin je een andere en laat je 'm aanpassenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:05 schreef zjroentje het volgende:
Wat een titel zeg.
Middag.
die van Vom de Prutser vond ik wel aardig hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:07 schreef Vom het volgende:
Mijn titels zijn ook nooit goed![]()
is ook zo saai, geef die jongen dan gewoon enkele suggesties voor de volgende keer !!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon geen titel.
fucking boringquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon geen titel.
Ja maar die was eerst ook anders :'(quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die van Vom de Prutser vond ik wel aardig hoor![]()
Als lijdend voorwerp?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
In het park hier is vanavond een Panna-toernooi. Ik ga eens kijken en wellicht, heel wellicht, ook zelf meedoen.
ik denk de vriendin van Arno Schaap, dat is echt een slachtoffer op de bruiloft van morgen !!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:55 schreef DIGGER het volgende:
En wie is het slachtoffer op de bruiloft morgen?
Een zeer goede vriendin van mijn vriendin. Zeg maar ongeveer d'r beste.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie de Avatars van Bjoro en Methodmich zonder problemen.
En wie is het slachtoffer of de bruiloft morgen?
Panna: Bal door de benen van de tegenstander spelenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een Panna-toernooi liefurts?
Typisch krenterig Nederlands, zoiets zou ik zelf absoluut nooit doen, ik geloof dat ik een man of 65 de hele dag meehad, en van onze beste vrienden/vriendinnen was gewoon iedereen er, inclusief partner (indien van toepassing uiteraard).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een zeer goede vriendin van mijn vriendin. Zeg maar ongeveer d'r beste.
Zij mag dan ook de hele dag mee, ik mag alleen de huwelijksvoltrekking meemaken en 's avonds op het feest komen. Beetje discriminatie op grond van geslacht, want alleen de dames mogen heel de dag mee. Vriendinnen van de bruid dus. Mijn vriendin mag getuige zijn, is ze blij mee.
Panna is een Surinaams woord, het betekent 'poortje' en het gaat er vooral om dat de bal snel tussen de benen van de tegenstander door wordt gespeeld. Als dat lukt maakt de aanvaller een panna. De voetballer die wordt gepasseerd ('gepoort') kan meteen inrukken. Einde verhaal. Dat klinkt simpel, maar dat valt tegen. Er komt heel wat behendigheid aan te pas. Panna wordt gespeeld in een ronde kooi met twee doeltjes. De spelregels zijn simpel: een partijtje tussen twee spelers duurt maar vijf minuten, binnen vijftien seconden moet op de doeltjes van 150 bij 40 centimeter geschoten worden. Gebeurt dat niet, dan is de bal voor de tegenstander.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een Panna-toernooi liefurts?
Tja, ben het wel met je eens hoor. Maar goed, ze trouwen nog lekker ouderwets uit huis, dus ze hebben veel kosten in het huis, wellicht dat dat de reden was. Of het feit dat ik en andere partners van die meiden de bruidegom wel eens geplaagd hebben met zijn toekomstige gebondenheid meegespeeld heeft lijkt me stug.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Typisch krenterig Nederlands, zoiets zou ik zelf absoluut nooit doen, ik geloof dat ik een man of 65 de hele dag meehad, en van onze beste vrienden/vriendinnen was gewoon iedereen er, inclusief partner (indien van toepassing uiteraard).
Ik zou nooit zo gaan lopen schiften mbt het uitnodigen, goeie vriendin van me als getuige gevraagd, hopla, man en kids ook gewoon mee, simpel, je trouwt toch met alles erop en eraan, moet je niet moeilijk doen over de extra kosten van wat meer man mee (bovendien zie je dat (grotendeels) wel weer terug in de cadeaus, dus het financiele aspect vind ik ook geen plausibele reden.
CTRL+Shiftquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Chinese en Koreaanse toetsenborden zijn eigenlijk gewoon Amerikaanse en lokale in 1. Als je op een toetst drukt kun je switchen en dan zit alles gewoon waar het hoort te zitten. (beetje gare uitleg).
Die Turkse vind ik misschien nog het lastigst. De i die geen i is...grrrr.
viel spass in hoogland keientrekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:47 schreef Cart_man het volgende:
Zo, ik ga Dutchgooner ff opzoeken. Later
Jij zeker tussen de benen van de badmeester door terwijl het mijn beurt isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
Bluezz en ik gaan water-panna spelen vanavond
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:03 schreef PogueMahone het volgende:
hee tong, ga je Astral Weeks nog helpen?
Haal je hem er ook weer vanaf ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:05 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo mijn vader weer een plezier gedaan en hem op z'n groententuintje geholpen
leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:05 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo mijn vader weer een plezier gedaan en hem op z'n groententuintje geholpen
Ok ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:06 schreef PogueMahone het volgende:
hier beneden
hier ongeveer 2 regels naar beneden
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij maar een ijskoud biertje ... zo eentje die aan je handen vastvriest
Ooow dat is lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij maar een ijskoud biertje ... zo eentje die aan je handen vastvriest
Ik heb mijn plicht gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:21 schreef PogueMahone het volgende:
heel fijn
toch erg bedankt dat je het gedaan hebt, zoveel stemmers zullen er wel niet komenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn plicht gedaan.
Wel veel werk zeg. Ben helemaal moe nu.
Is en oude Blues freak hij heeft zelfs de reunie van Cuby en the Blizards georganiseerd als manager 2 jaar geleden. Maar hij kreeg ruzie met Harry Muskee omdat die altijd dronken op het podium stond en is er mee gestopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:58 schreef PogueMahone het volgende:
Overigens, wist u dat...
Astral Weeks de favoriete plaat aller tijden van Johan Derksen is?
die overigens veel weet van sixties muziek en americana...
Je leert het al, je hoeft niet alles te betalen voor de rest van de gasten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond Hools. Doe mij maar een biertje.
Zeer binnenkort zit er waarschijnlijk een rondje in MM.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Jammer, vroeger, toen we Hools nog met sch spelden, gaf Anonimous altijd rondjes...
Veel plezier MM.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga panna's kijken en geven. Hoewel, ik twijfel nog of ik mee ga doen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:33 schreef SCH het volgende:
SCH probeert het nog te ontduiken
Ha ha SCH komt bekaf thuis van die wedstrijden tegen Bluezz.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:37 schreef Bluezz het volgende:
ik zie net op de site dat alleen het wedstrijdbad nog open is tot 22.00
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:06 schreef PogueMahone het volgende:
wie?
is vast zo'n beroemde kok
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ja de grootste chagrijn die er in de Benelux rond loopt. Kan geen lachie af, met een chagrijnige bek commandeert ie de showmaster die hem helpt. En die raakt in de stress omdat het niet opschiet. Maar tien seconden voor tijd staat ie nog rustig de saus te roeren om in de laatste seconde het gerecht klaar te hebben.
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:12 schreef pfaf het volgende:
[..]inderdaad. Die presentator is wel okay. Ze hebben sinds een jaar bji de TROS ook zoiets, alleen dan met Ron Boszhart.
Ik dacht dat jij zo'n TROS-fan was?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.Hoe leuk het op de Belg is zo onleuk bij de TROS. Daar kan ik niet naar kijken.
Ja hallo mogen ze er ook een misser tussen hebben ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:17 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n TROS-fan was?
Ik dacht dat ze altijd garant stonden voor een goed avondje familievermaakquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo mogen ze er ook een misser tussen hebben ?
Staan ze ook, maar met Ron ben ik ook niet tevreden, ze zouden Jan Smit eens de kans moeten geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:19 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd garant stonden voor een goed avondje familievermaak
Pluk de Dag was best leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staan ze ook, maar met Ron ben ik ook niet tevreden, ze zouden Jan Smit eens de kans moeten geven.
Ja man dat nam ik altijd op om het terug te kunnen kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:21 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Pluk de Dag was best leuk!
Natuurlijk heb ik die. Ik heb ook een miniatuur pluk de dag bus.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:27 schreef Thetallguy het volgende:
Heb je de DVD met behind-the-scenes-beelden al?
[afbeelding]
Jij hier zo laat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:13 schreef tuindwerg het volgende:
Hallo Hools!
Pfff, vanavond (wieler)ronde van Hoogeveen. Leuk hoor, als je moet werken in een supermarkt waarvan de toegangswegen zijn afgezet.Hele avond zitten vervelen...
Maar het was wel gezellig.
![]()
Doe maar een glaasje cider, barman!![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:13 schreef tuindwerg het volgende:
Hele avond zitten vervelen...Maar het was wel gezellig.
![]()
Vervelen want ik had niets te doen bij gebrek aan klanten, maar ik had nog wel gezellige collega's.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pssst: Limburgers en hun debiele accent.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:43 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga maffen.
Hopenlijk droom ik over cultvoetballers, zodat ik die morgen kan contracteren voor mij spelersbureau CHV.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Zo weer terug van het SCHwemmen
Dank je SCHat, jouw borSCHten mogen er ook zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
SCHpreid SCHluit met de beentjes, wat een broodjes heeft die man zeg
Mevrouw FA?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:05 schreef popolon het volgende:
Heeft iemand een foto van die secretaresse die Ericsson geneukt heeft?
Hij mag wel blijven hoor.
Vermoeiend he? Helemaal dat Kanaal doorSCHwemmen naar Kanaalzicht?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:07 schreef SCH het volgende:
Dank je SCHat, jouw borSCHten mogen er ook zijn.
SCH weet niet of dat gezwem wel wat voor hem is![]()
Man hou op, ik dacht dat het vooral gezellig zijn. Ze wist van geen ophouden, dat fanatieke hekSCHjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Vermoeiend he? Helemaal dat Kanaal doorSCHwemmen naar Kanaalzicht?
Jij hebt zondag de hel gezien, ik vanavondquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
Moest wel lachen op MSN over jullie zwemavonturen.
Dat je haar bij hebt kunnen houden ? En dat je je zwembroek onder je oksels trok was de limit.
Kan geen plaatjes vinden van Faria Alam.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:07 schreef golfer het volgende:
Mevrouw FA?
ff zoeken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:13 schreef SCH het volgende:
Jij hebt zondag de hel gezien, ik vanavond![]()
Klopt, die heeft wel ontslag genomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:16 schreef popolon het volgende:
Hoor net dat ze het ook deed met een andere FA bobo, hehe
Ik ga even mijn zwemkleren aan de lijn hangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:16 schreef golfer het volgende:
Ik lig hier nog in een deuk over jullie avonturen van vanavond.
Kleren nog wel. Die bikini is allang opgedroogd SCH.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga even mijn zwemkleren aan de lijn hangen.
|Mijn bovenstukje is al jaren zoek hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kleren nog wel. Die bikini is allang opgedroogd SCH.
Weinig kans dat je hem vanavond kwijt bent geraakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
|Mijn bovenstukje is al jaren zoek hoor![]()
Ben je daar ook al aan geopereerd dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:24 schreef SCH het volgende:
|Mijn bovenstukje is al jaren zoek hoor![]()
Heeft dat wasbordje verdorie toch aan je gezetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vullingen liggen op de bodem
*ril*quote:
p0PO7oN kom je ook op de orgie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:18 schreef popolon het volgende:
Zeg, hebben jullie dagelijks een msn orgie ofzo?
G0lf3r
t0nG
Dat soort namen ook?
#openingstijdenzwembad - kanaal 25 mquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
#voetbal ?
#psoriasis versus #adidassisquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:43 schreef SCH het volgende:
#openingstijdenzwembad - kanaal 25 m
ircquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:48 schreef popolon het volgende:
Ik begrijp het, irc uitleggen aan tong gaat iets te ver
Da's msn voor oude lullen die al meer dan 10 jaar op internet zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
irc
quote:
Ruud van Nistelrooij is minimaal een
maand uitgeschakeld vanwege een hernia.
De spits van Manchester United en het
Nederlands elftal zal volgende week aan
zijn rug worden geopereerd.
Die indruk kreeg ik alquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ja man de eerste minuut na een down time van meer dan een uur midden in de nacht is het lachen hier.
Lijkt me basisquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:08 schreef tong80 het volgende:
Pilsje dan maar ?
Ok één basis voor de boeselaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lijkt me basis![]()
Hey hallooooooooo, heb je het naar je zihiiiiiin???????quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:39 schreef just me het volgende:
vanuit het zonnige zuiden een goedemorgen
Een gezonde drinklustquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Glenn heeft vanmorgen vroeg voor het eerst al een fles van 150ml geheel soldaat gemaakt, als ie zo doorgaat zuipt ie me als ie 8 is al eruit.
zit er pokon in ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Glenn heeft vanmorgen vroeg voor het eerst al een fles van 150ml geheel soldaat gemaakt
Zelfs Methodmich bemoeit zich met Glenn's opvoeding: Hij stuurt een oude FC Den Haag sjaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:52 schreef Bjoro het volgende:
Kwestie van goed opvoeden DIGGER !!!
zo zie je maar....die fokkers zijn zo slecht nog niet !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:58 schreef DIGGER het volgende:
Zelfs Methodmich bemoeit zich met Glenn's opvoeding: Hij stuurt een oude FC Den Haag sjaal
super gezellig gehad nu snel douchen en dan weer op huis aan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey hallooooooooo, heb je het naar je zihiiiiiin???????
goede reis !!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:07 schreef just me het volgende:
super gezellig gehad nu snel douchen en dan weer op huis aan
he PH !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:19 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Uitslover.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:44 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Glenn heeft vanmorgen vroeg voor het eerst al een fles van 150ml geheel soldaat gemaakt, als ie zo doorgaat zuipt ie me als ie 8 is al eruit.
Uitslover.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:56 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oedemorgen
is dit nou die onvoorwaardelijke Hools-liefde waar altijd zo mee te koop gelopen wordtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:43 schreef Eilanden het volgende:
Daar werk je zelf maar voor luie flikker
en weer thuisquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede reis !!!!!
Welkom back JustBBQquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Een goedemorgen
Gisteren een R&B, Hip-Hop feest gehad als probeersel, viel niet tegen moet ik zeggen...
Maar ben er weer achter gekomen dat ik die herrie echt haat
nu pas wakker ???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
Jeemig, dat zwemmen hakt er wel in
nee hoor - alweer een halve dag aan activiteiten - wou gewoon mijn sportieve prestatie nog even in herinnering brengenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu pas wakker ???
dat dacht bluezz ook en daarom had ze op de verkeerde website gekeken, het zwembad was dicht en het terras was heerlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Zwemmen is zo vorig jaar
Joow das ook schrikkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:07 schreef rubbereend het volgende:alllooooo hools, weer thuis na een nachtje feesten.
was gisteren in druten (wat dorpen verderop), daar was van alles te doen maar vooral bier en gezelligheid. voor dat we t dorp in zouden gaan zaten we nog ff bij vrienden wat te drinken, is me daar toch ineens een knal in een schuurtje bij de buren, wij meteen naar de schutting gelopen om te kijken en te schreeuwen dat om te kijken of de buurman nog binnen was; maar op het moment dat we bij de schutting stonden zagen we dat er een berg gas de schuur inliep en binnen een paar seconden voelde een muur van hitte en een knal.
Een hele vuurbal rolde uit over de plaats van de buren, wij waren net optijd weg en meteen 112 gebeld, toen we voor op straat waren zagen wede buurvrouw en die vertelde (gelukkig) dat de buurman niet thuis was...... achteraf heeft iedereen dus superveel geluk gehad mede omdat één van mn beste vrienden na de eerste knal over de schutting was gesprongen en toen hij daar stond hoorde hij het weer aanzwellen (die vuurbal) en was net op tijd terug over de schutting weg bij de buren.
t was me dus t avond je wel.
Geen ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dat toch allemaal met dat gas de laatste tijd...
tis hier benauwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:03 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Ik klaag niet vaak over warm weer, maar potverjandriedubbeltjes wat is het heet.
vrouwen.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
dat dacht bluezz ook en daarom had ze op de verkeerde website gekeken, het zwembad was dicht en het terras was heerlijk
toch wel direct door gereden naar het casino ??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:23 schreef rubbereend het volgende:t was inderdaad schrikken. maar de engeltjes op een paar schouders hebben hun werk gedaan. Maar nu besefte ik ook pas wat een gasexplosie aan kan richten, k heb nu met eigen ogen gezien wat 1 gasflesje kan aanrichten... laat staan wat een buis van een meter doorsnee in belgie kan aanrichten
je hebt gewoon gewacht met posten totdat zuster Bluezz in the house was !!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
DD heeft last van zijn lies, schouder en nog veel meer. Damn klieren!
Ik blijf het flauw vinden dat je hem niet even de vijver in gegooid hebt, dan had ie zijn nieuwe bikini toch nog even kunnen uitproberen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb SCH alle hoekjes van het park laten zien, dus hij mot niet zeuren
swagertje had ik wel op kunnen noemen...maar het ging waarschijnlijk meer om de 2e of 3e keeper een jaartje of 10 geleden !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:41 schreef SCH het volgende:
wij hebben wel een aldo gehad, geen orlando
is het zijn achternaam? ik kan niks vinden, bedoel je niet gewoon die stad in de VSquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
swagertje had ik wel op kunnen noemen...maar het ging waarschijnlijk meer om de 2e of 3e keeper een jaartje of 10 geleden !
ben ik ff blij dat ik 2 weken geleden ben geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:14 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
tis hier benauwd![]()
en de kapper is op vakantie. En het groeit maar door![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
1 moederneukende tosti met ubergeile mayo graag
voor de vakantie vergeten te bellenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik 2 weken geleden ben geweest
bedoel niet de stad, trustfull ook niet !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
is het zijn achternaam? ik kan niks vinden, bedoel je niet gewoon die stad in de VS
zitten je klieren te klieren ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
* just me heeft last van zijn lies, schouder en nog veel meer. Damn klieren!
wat wil je nou eigenlijk lulloquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:01 schreef Bjoro het volgende:
voor of achternaam weet ik ook niet !!
ben benieuwd !!!!quote:GEZOCHT:
RONALD WATERREUS.
Of iemand die iets minder goed is.
Voor op doel bij HBC Zaterdag 1
(4e klasse KNVB). Contributie en
keepersuitrusting worden betaald.
Bel meteen **^%$.
Kijk ook op onze site: hbc-za1.fcpages.com
Voor de gouden tip ontvang je
50 EURO BELONING.
ik bedoel dat ik niet weet of het zijn voor of achternaam is....vriend van mij vroeg het....wist niet dat je boos werd !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:06 schreef SCH het volgende:
wat wil je nou eigenlijk lullo
kouwe sperma? nee niet door mij besteldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:07 schreef SCH het volgende:
er staan hier trouwen twee tosti's sperma koud te worden
het is nu lauw, roep digger even, het is voor hem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:09 schreef just me het volgende:
[..]
kouwe sperma? nee niet door mij besteld
kouwe sperma is zo gisteren!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik niet weet of het zijn voor of achternaam is....vriend van mij vroeg het....wist niet dat je boos werd !!
*smelt weg*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:09 schreef SCH het volgende:
![]()
he MM...mijn hoop is op jouw gevestigt.....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:11 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van het bruidspaar
In welke tijd speelde dit zich af?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
he MM...mijn hoop is op jouw gevestigt.....
een vriend van mij zoekt de naam van een keeper....hij heeft ooit bij Hveen en/of Groningen gespeeld.........daarna in de VS, zit nu in Engeland (geloof ik) en zijn voor of achternaam is iets van Orlando...please help !!
Have fun.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:43 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga de bruid bekijken.
veel plezier golfer en neem voldoende water mee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:46 schreef golfer het volgende:
Ik ga over een uurtje weer eens richting de golfbaan.
1.5 liter tot me genomen in iets meer dan 2 uur post bezorgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
veel plezier golfer en neem voldoende water mee!
ik heb helaas niet meer info...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef SCH het volgende:
nu is het al "iets van Orlando" - ik zit echt voor je te zoeken, lieverd, moet je wel een goede zoekopdracht geven
Kon je je geen bier meer veroorloven van je Stufi?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1.5 liter tot me genomen in iets meer dan 2 uur post bezorgen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kon je je geen bier meer veroorloven van je Stufi?
![]()
Ja, voldoende vocht zal ik zeker wel meenemen voor op de baan en daarna gaan er vast nog wel een paar goudgele rakkers naar binnen om het vochtgehalte verder aan te vullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef just me het volgende:
veel plezier golfer en neem voldoende water mee!
Waterig voorvocht en daarna goudgele rakkers met een schuimkraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:10 schreef golfer het volgende:
Ja, voldoende vocht zal ik zeker wel meenemen voor op de baan en daarna gaan er vast nog wel een paar goudgele rakkers naar binnen om het vochtgehalte verder aan te vullen.
Waarom studeer je dan, wordt postbezorger!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik had wel het ultieme zomergevoel een uurtje geleden.
Met 100 km/h in de postwagen over een binnenweggetje, vol in de zon, en keihard Roger Sanchez - Another Chance op de radio.Man, wat voelde ik me gelukkig.
Nou, dinsdag en woensdag was het toch niet zo fijn om postbode te zijn. Maar om eerlijk te zijn, het zou me eigenlijk niks uit maken. Ik vind het echt leuk, leuke collega's, gezellige sfeer en het betaalt (nu als student zijnde) nog goed ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom studeer je dan, wordt postbezorger!
zuipen na het pijpen bedoel jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:11 schreef just me het volgende:
Waterig voorvocht en daarna goudgele rakkers met een schuimkraag
ik denk dat ik er verstandig aan doe om verder geen commentaar meer te gevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:17 schreef Bjoro het volgende:
zuipen na het pijpen bedoel je
twas maar een vraag, hoor !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:40 schreef just me het volgende:
ik denk dat ik er verstandig aan doe om verder geen commentaar meer te geven
een zak vol als het goed is !!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
Postbode is echt een keigaaf gers toppiejoppie beroep
Heb je nog post voor me zjroentje?
ik ga altijd maar een middagjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef mitt het volgende:
terug van twee dagen strand
fotooooooooooquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef mitt het volgende:
terug van twee dagen strand
die zijn niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
fotoooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |