Dit voorjaar was hij ook in een behoorlijk goede vorm (anders wordt je niet tweede in Parijs Nice), maar viel in de klassiekers toch wel tegen, bijvoorbeeld in de sprint op de Cauberg was hij er wel bij, maar zakte behoorlijk ver weg. De parcoursen van de AGR en LBL zijn toch nog een stuk zwaarder dan van een WK, en een sprint bergop is toch nog wel iets anders dan op een vlakke aankomst.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:59 schreef rubbereend het volgende:
nu weer 2e op een WK, hopelijk kiest hij ervoor om te pieken tijdens het voorjaar dan is hij topfavoriet voor de AGR en LBL
daarom is goed dat hij ze dit jaar gereden heeft voor de ervaringquote:Op woensdag 28 september 2005 08:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Topfavoriet weet ik niet. Met name de AGR is toch wel een wedstrijd waar je al wat parcourskennis moet hebben, die hij nog maar weinig heeft. Maar op termijn kan hij hem zeker (meermaals) winnen.
Deed die vorig jaar al in de Tour en Parijs - Nice.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef mitt het volgende:
Gaat nu dus ook winnen buiten Spanje.
Wat rondewerk betreft moet ik het toch nog maar zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik blijf erbij dat hij een van de grote favorieten is in juli.
Ik zie hem ook nog niet winnen. Maar een top 5 met enkele etappe overwinningen moet toch haalbaar zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat rondewerk betreft moet ik het toch nog maar zien.
Zijn tijdrit lijkt wel spectaculair verbeterd. Maar of hij 3 weken op een superhoog niveau kan blijven valt nog even te bezien. Maar wat niet is kan nog komen, natuurlijk.
Voorlopig lijkt hij in ieder geval een topper voor de klassiekers.
In Salzburg schijnt het parcours een stuk zwaarder te zijn dan in Madrid.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Valverde kan het hele jaar zn wedstrijden uitkiezen, steeds wel wedstrijden die hem liggen. Schrijf hem ook maar op voor het WK en Lombardije
In Verona reed hij oor Freire, dus dit jaar zal hij wel kopman mogen zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In Salzburg schijnt het parcours een stuk zwaarder te zijn dan in Madrid.
Dus de kans dat hij Boonen daar weet kwijt te spelen is dan ook een stuk groter.![]()
Valverde is een stoere voor de groene trui.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:20 schreef Gitanki het volgende:
Valverde![]()
Tourzege lijkt me inderdaad op korte termijn onwaarschijnlijk, maar komende juli een groene trui plus enkele etappes winnen is ook al mooi (er vanuitgaande dat z'n knie wel heel blijft).
Vergeet basso niet. Giro en Tour misschien wel winst.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:01 schreef Wombcat het volgende:
Hij maakt momenteel wel de beste kans om het Protour-klassement te winnen imo.
Neuuuhquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wordt de opvolger van Lance Armstrong en gaat meerdere malen de Tour winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |