quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Potentieel drogeer-gevalletje.
J.
Die voornaam idd, fantastisch hoe dat op z'n Spaans wordt uitgesproken. Ik ben benieuwd wat hij morgen kan in San Sebastián. Ik zie hem zeker als potentiële Tourwinnaar over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Prachtig, ook omdat het zo'n fijne naam is in Spaanse uitspraak.
Opvallend idd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
dé vraag is natuurlijk of hij gaat blijven presteren nadat hij kelme verliet , of dat hij in het rijtje grote kelme renners die na hun kelme periode er maar weinig meer van bakten van de laatste jaren gaat terechtkomen (Heras, Aitor Gonzalez, Sevilla, Botero, ... )
Heras heeft natuurlijk bij US Postal nog wel het nodige gepresteerd (als knecht van Armstrong in de tour, maar ook de Vuelta gewonnen).quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een tourwinnaar is het volgens mij toch niet hoor, eerder iemand die alles heeft om de nieuwe Jalabert te worden , denk ik.
dé vraag is natuurlijk of hij gaat blijven presteren nadat hij kelme verliet , of dat hij in het rijtje grote kelme renners die na hun kelme periode er maar weinig meer van bakten van de laatste jaren gaat terechtkomen (Heras, Aitor Gonzalez, Sevilla, Botero, ... )
Valverde had krampen Mitt. Vandaar dat die eraf moest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:18 schreef mitt het volgende:
Jammer dat hij het niet kon op de OS, werd er gewoon vanaf gereden laatste kilometers..
komt wel goed
hopelijk en dan in de Tour. Hmm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Supertalent. Gaat in de toekomst mooie duels uitvechten met Cunego.![]()
Straks wellicht een mooie voorbode in de Vuelta.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hopelijk en dan in de Tour. Hmm.
Ik vraag mij af wat voor onmogelijke verwachtingen men eigenlijk stelt als Rabobank zo iemand koopt, Freire heeft in zijn Rabo tijd een wereldbeker gewonnen en is nog eens wereldkampioen geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:28 schreef Remzz het volgende:
het is ook niet echt gelukt met Freire en Leipheimer. Ik vraag me echt af waar dat nu aan ligt.
Volgens mij haalde Freire z'n beide wereldtitels voor z'n Rabotijd. Ik ben het wel met je eens dat de verwachtingen veel te hoog zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat voor onmogelijke verwachtingen men eigenlijk stelt als Rabobank zo iemand koopt, Freire heeft in zijn Rabo tijd een wereldbeker gewonnen en is nog eens wereldkampioen geweest.
quote:Op maandag 6 september 2004 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Sterk staaltje vandaag.
Ik snap ook niet helemaal waarom ze niet zoveel willen uitgeven aan hem. Valverde is een garantie voor overwinningen, wat alleen maar positief is. Bovendien is 'ie pas 24, dus hij heeft de toekomst. Ongeacht de kosten: kopen dus!quote:Op maandag 6 september 2004 19:58 schreef mitt het volgende:
Zekerheid op ritoverwinningen is dus niet genoeg voor de Rabo
Nog maar 5 seconden hoeft Alejandro goed te maken.quote:Op zondag 19 september 2004 23:08 schreef Arcee het volgende:
Goed bezig in de klimtijdrit vandaag.
En op zich een betere tijdrit dan Heras.quote:Op maandag 20 september 2004 09:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nog maar 5 seconden hoeft Alejandro goed te maken.
met zijn 3'en voor Zabelquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:02 schreef komrad het volgende:
mss t mobile?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |