abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21062711
Wie nu overschakelt(of straks voor de herhaling) naar NL III ziet hoe 'zielig' de Marokkaanse Wao-ers zijn.
bv.Een man die heeft van 1969 tot 1970 gewerkt in Nederland en heeft sedertdien alleen maar een WAO uikering gehad waarmee hij o.a. zijn 4 vrouwen en tig kinderen(je zag ze op de achtergrond) wist te onderhouden in Rabat.
Hij leide aan hallucinaties en sliep erg slecht.

sorry maar ik vind maar 1 jaar werken,een opzich mooi huisje in Marokko hebben en dan zoveel familieleden onderhouden echt een beetje teveel van het goede om een uikering te hebben.
Een uitkering mag dan voor iemand in dat soort landen een vorm van weelde zijn,maar daar is het echt niet voor bedoeld.
Terecht dat dit soort uitkeringen worden stopgezet danwel gehalveerd.
Volgens mij zijn wij het enige land ter wereld dat mensen tot in alle uithoeken vd wereld een uitkering verschaffen en zelfs toelages geven om in het land van herkomst te vertoeven.
Opvallend dat ze wel een advocaat ed.kunnen betalen om hun recht te halen.
pi_21062773
Gaat dit niet over die doctor?
Anyway, gewoon afschaffen die uitkering voor mensen die niet meer in Nederland wonen. Zijn toch alleen maar financiele lekken en geldstromen waar we nooit meer iets van terugzien.
I mean no harm
pi_21062877
"Het zijn allemaal joden", zegt de keuringsarts
"Erop uit om ons te pakken."
De man voelt zich gebruikt door het UWV om zijn eigen mensen te benadelen.

Een van die kerels heeft van 69 tot 70 gewerkt en ontvangt sindsdien een uitkering
Een ander toonde de cameraploeg zijn zeer riante huis, maar ja..dat zou hij nu moeten verkopen nu zijn uitkering "zomaar"gestopt is, na herkeuring door de door het UWV aangestelde Marokkaanse keuringsarts.

Ze willen de oude keuringsarts terug.
Duuuuh die deed geen reet

De nu voor het UWV werkzame (Marokkaanse) arts is overigens zelf bedreigd door een ex WAO-er (een Marokkaan en geen jood ) en wilde derhalve niet in beeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door milagro op 04-08-2004 22:44:46 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:43:21 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21063028
its a strange world after all. maar straks, als er geen geld voor ontwikkelingshulp is. geen kinderbijslag meer wordt verleend door misbruik, geen uitkeringen meer worden verstrekt zonder volledige inzage?

-deels verwijderd: blijf on-topic-

[ Bericht 44% gewijzigd door NorthernStar op 04-08-2004 22:45:04 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_21063056
De mond valt me er bij open

De man heeft 1 jaar (!!!) in Nederland gewerkt, en volgens sinds 1972 32 jaar in Marokko een volledige WAO getrokken.

De man is hypochonder, hij heeft dus een DENKBEELDIGE ziekte

Het moet werkelijk niet gekker worden!
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 22:46:07 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21063100
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Gaat dit niet over die doctor?
Anyway, gewoon afschaffen die uitkering voor mensen die niet meer in Nederland wonen.
In ieder geval moet je een hele goede reden hebben om er recht op te hebben imo.

En ze zouden het natuurlijk ook om kunnen rekenen naar de plaatselijke omstandigheden. Met een beetje WAO-uitkering -wat hier niet zoveel voorstelt- kun je in bijv. Marokko riant van leven. Pas het dan iig aan de omstandigheden van dat land aan.
pi_21063107
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:44 schreef Davitamon het volgende:
De mond valt me er bij open

De man heeft 1 jaar (!!!) in Nederland gewerkt, en volgens sinds 1972 32 jaar in Marokko een volledige WAO getrokken.

De man is hypochonder, hij heeft dus een DENKBEELDIGE ziekte

Het moet werkelijk niet gekker worden!
erg, hè

kijk dat die vent misbruik maakt ervan , daar is op een kromme manier nog wat voor te zeggen, maar dat men hem dus jaaaaaaaaaaaaaaaarenlang op die grond in de WAO laat zitten , echt ongelofelijk.
pi_21063145
Ik zit ook net naar de uitzending te kijken, moet wel zeggen, ze spreken behoorlijk goed Nederlands. Voor het overige ben ik zeer verontwaardigd. Komen een aantal situaties is beeld, waarbij ze slechts één of twee jaren in Nederland hebben gewerkt en al 30 jaar een uitkering ontvangen. Moet ik hier medeleden mee krijgen. Dacht het niet. In mijn ogen hebben ze geen recht op een uitkering. Stelletje parasieten. Kan me ook niet voorstellen dat ze "ziek" zijn geworden door het werken in Nederland.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:47:47 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21063149
bedankt voor het verwijderen van de halve tekst waarheid is niet belangrijk zie ik?
pi_21063217
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In ieder geval moet je een hele goede reden hebben om er recht op te hebben imo.

En ze zouden het natuurlijk ook om kunnen rekenen naar de plaatselijke omstandigheden. Met een beetje WAO-uitkering -wat hier niet zoveel voorstelt- kun je in bijv. Marokko riant van leven. Pas het dan iig aan de omstandigheden van dat land aan.
heb je dat huis gezien van 1 vd WAO-ers, mijn hemel, mijn huis past er drie keer in!!

ook zag je een vent die al jaren WAO heeft en opgaat voor herkeuring en op de vraag wat mankeert u zegt "ik heb maagpijn, hoofdpijn én een gebroken been"

echt ongelofelijk, en maar klagen dat de uitkering wordt stopgezet en ze dan geen inkomen meer hebben, boe fucking hoe.
pi_21063238
En die ander een huis waar de Jan Modaal in Nederland bij verre niet aan kan tippen. Ongelooflijk. En maar steen en been klagen dat de ze ineens minder geld krijgen...
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2004 @ 22:51:03 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21063259
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
bedankt voor het verwijderen van de halve tekst waarheid is niet belangrijk zie ik?
Het gaat hier niet over wat Mugabe in Zimbabwe uitspookt en het gaat al helemaal niet om links/rechts politiek. De eventuele rest graag in [nws] Feedback.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:51:30 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21063270
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

na een jaar ik betaal nu al zon 60% belasting, voor een gastarbeider die een jaar in nl heeft gewerkt. en dit is pas het begin...geloof me. je kan niet altijd de hand boven ieders hoofd houden, zeker niet als zelfkritiek ten strengste verboden is.
pi_21063310
juist en maar janken over mensen die in Ned te veel in de wao zitten of er te snel ingaan

ga eerst die uitkeringen eens stoppen, moet je kijken wat je bespaart..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21063451
ik zag een poos geleden een reportag eover WAO-ers hier in Nederland.
Turkse man volledig afgekeurd in 1973 na 2 jaar werken of zo vanwege rugklachten, hij werkte in de horeca en dat werk was te zwaar (tillen van biervaten, kratten etc).
Had al die jaren dus niet meer gewerkt, want hij mocht niet tillen
Alsof er geen tig andere dingen zijn die hij had kunnen doen.

Nogmaals, de mentaliteit van zijn kerel deugt niet natuurlijk, maar wat bezielt de instanties hier in godsnaam om zo iemand volledig af te keuren na amper 3 jaar werken en het dan vervolgens 25 jaar zo te laten
pi_21063506
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef DarkElf het volgende:
juist en maar janken over mensen die in Ned te veel in de wao zitten of er te snel ingaan

ga eerst die uitkeringen eens stoppen, moet je kijken wat je bespaart..
25 miljoen per jaar.

Hetgeen natuurlijk niks af doet aan de 860.000 WAOers in Nederland. Een cijfer die arbeidsongeschiktheidscijfers in andere Europese landen relatief gezien doet verbleken.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:00:03 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21063533
ik heb nooit een hoge pet opgehad van de instantie die hier in amsterdam al jaren de dienst uitmaakt. pappen en nathouden is laf.
pi_21063589
Volgens mij was hier al een topic over.

Marokkaanse keuringsarts in opspraak

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2004 23:02:46 ]
pi_21063695
weer..nova.
nova begint vervelend te doen
pi_21063713
"Ik klaag ze aan bij God"

"Ze hebben de rechten van mij en mijn kinderen afgepakt"

"Ik ga netzoals achter ze aan tot het Dag des Oordeels"

woensdag 4 augustus 2004 @ 23:07:00 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21063717
nova begint heel erg lastig te worden als het gaat om zelfkritiek ja. maar ze kunnen ook niet anders omdat het de fokking realiteit is.
pi_21063834
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Davitamon het volgende:

[..]

25 miljoen per jaar.

Hetgeen natuurlijk niks af doet aan de 860.000 WAOers in Nederland. Een cijfer die arbeidsongeschiktheidscijfers in andere Europese landen relatief gezien doet verbleken.
zeik niet, iedereen moet inleveren dus zéker mensen die 1 jaar gewerkt hebben en nu al 30 jaar geld vangen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21063883
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zeik niet, iedereen moet inleveren dus zéker mensen die 1 jaar gewerkt hebben en nu al 30 jaar geld vangen
Euh Waar beweer ik anders dan?
pi_21063962
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Euh Waar beweer ik anders dan?
nou euhm die cijfers die je noemde vond ik nogal niet relevant zeg maar dus daarom
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21063974
Dus er wordt één Marokkaan getoond en het geldt direct voor alle Marokkanen?
pi_21064002
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:16 schreef Monidique het volgende:
Dus er wordt één Marokkaan getoond en het geldt direct voor alle Marokkanen?
Waar lees jij dat
pi_21064021
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:06 schreef Skwish het volgende:
"Ik klaag ze aan bij God"

"Ze hebben de rechten van mij en mijn kinderen afgepakt"

"Ik ga netzoals achter ze aan tot het Dag des Oordeels"

Die kerel was de boel ook lekker aan het bedonderen. Net doen alsof ie altijd binnen lag maar wel flink verbrand zijn van de zon. Wasmachine verkocht voor eten maar wel blijven doorroken en continu bellen met zn (volgens mij) 6310 naar zn Nederlandse advocaat.
even off topic was dat niet de zus van?
pi_21064034
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Waar lees jij dat
Eerste zin van de OP. Ik heb de aflevering niet gezien, maar er wordt slechts beredeneerd vanuit één voorbeeld. Daarom vraag ik het maar eventjes...
pi_21064048
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Eerste zin van de OP. Ik heb de aflevering niet gezien, maar er wordt slechts beredeneerd vanuit één voorbeeld. Daarom vraag ik het maar eventjes...
het was niet 1 voorbeeld.
pi_21064068
Snap niet dat ze niks van de Marokkaanse overheid krijgen. Die zullen toch wel ook iets van een vangnet hebben?
pi_21064076
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou euhm die cijfers die je noemde vond ik nogal niet relevant zeg maar dus daarom
Spreek ik soms Chinees ofzo? Lees mijn vorige reacties hier ook eens, misschien begrijp je het dan wel
Het cijfer dat ik noemde ging over het totale aantal Nederlandse WAOers, als dat nog niet relevant is. Beide gevallen (het belachelijk grote aantal WAOers, en deze idote situatie in NOVA) zijn uiterst zorgelijk.
pi_21064087
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef milagro het volgende:

[..]

het was niet 1 voorbeeld.
Wat dan wél? Want dat blijkt niet echt uit de OP.
pi_21064152
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Snap niet dat ze niks van de Marokkaanse overheid krijgen. Die zullen toch wel ook iets van een vangnet hebben?
blijkbaar niet.

toen de herkeuringen gedaan werden door de Marokkaanse instanties, gebeurde er geen reet, ergo iedereen die ooit begin jaren zeventig was afgekeurd kon al die tijd relaxed en zeer riant leven van de WAO.

pas toen het UWV zijn eigen artsen inschakelde werd er weer actief geherkeurd en dus een flink aantal goedgekeurd, i.e. de uitkering stopgezet of gekort.
pi_21064166
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn maar weinig landen waar een sociaal vangnet bestaat hoor en zeker niet in Marokko.
pi_21064169
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat dan wél? Want dat blijkt niet echt uit de OP.
dan kijk je straks de herhaling maar of je leest de ander posts eens door.
pi_21064246
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]

dan kijk je straks de herhaling maar of je leest de ander posts eens door.
Ai, mooi, mag dit topic dan even naar >TV, want kennelijk is het alleen voor diegenen die het gezien hebben of zo gek zijn om het midden in de nacht te gaan kijken. Lekker discussiëren met [s]z'n allen[/i] een paar mensen en lekker arrogant gaan doen wanneer anderen, die er niet bij horen want ze hebben het niet gezien ( ), ook even willen weten waar het over gaat.

Klasse, hulde. Zo kennen we het volk weer.
pi_21064266
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ai, mooi, mag dit topic dan even naar >TV, want kennelijk is het alleen voor diegenen die het gezien hebben of zo gek zijn om het midden in de nacht te gaan kijken. Lekker discussiëren met [s]z'n allen[/i] een paar mensen en lekker arrogant gaan doen wanneer anderen, die er niet bij horen want ze hebben het niet gezien ( ), ook even willen weten waar het over gaat.

Klasse, hulde. Zo kennen we het volk weer.
ga lekker slapen dan
pi_21064397
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ga lekker slapen dan
Smoesjes verhullen je arrogantie niet, milagro.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:32:47 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21064407
misschien iets voor Emile R.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_21064441
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Spreek ik soms Chinees ofzo?
sjees doe niet zo aangebrand ik las gewoon maar ff half kan gebeuren zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21064497
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Smoesjes verhullen je arrogantie niet, milagro.
Je stelt je ongelofelijk aan, schat
Maar het is heet, ik weet het, worden mensen kriegelig van

Geeft niets, hebben we allemaal wel eens.

On topic, schandalige verzuimen van de instanties hier.
Mensen werden afgekeurd als ze een scheet dwars zat en vervolgens lekker naar huis gestuurd "geniet nu maar" en klaar.

Hoewel die uitkeringen idioot zijn voor dergelijke gevallen als te zien bij NOVA o.a., is het op zich natuurlijk niet vreemd die die lui zich te pletter schrikken, daar gaat hun inkomen, riante inkomen naar Marokkaanse maatstaven zo te zien, opeens na 20, 30 jaar.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:36:31 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21064503
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sjees doe niet zo aangebrand ik las gewoon maar ff half kan gebeuren zeg
het zal het weer zijn

maar wat is nu eigenlijk de verontwaardiging, het is toch al lang bekend dat de WAO wordt misbruikt en dat de uitvoering aan alle kanten schort, we kunnen het wel telkens blijven melden.
pi_21064558
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef Re het volgende:

[..]

het zal het weer zijn

maar wat is nu eigenlijk de verontwaardiging, het is toch al lang bekend dat de WAO wordt misbruikt en dat de uitvoering aan alle kanten schort, we kunnen het wel telkens blijven melden.
ach, het horen is 1 ding , het zien , zoals zo iemand leeft bijvoorbeeld, in een riant huis, een ander
dat zal het zijn.
pi_21064572
Het lijkt mij logisch dat de Nederlandse staat slechts uitkeringen verschaft aan hen die in dezelfde Nederlandse staat wonen.
pi_21064801
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
Wie nu overschakelt(of straks voor de herhaling) naar NL III ziet hoe 'zielig' de Marokkaanse Wao-ers zijn.
bv.Een man die heeft van 1969 tot 1970
Eens kijken wie schuldig is:
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g09er8v0
quote:
Dit centrum-rechtse kabinet is het eerste uit de parlementaire geschiedenis dat zonder tussentijdse crisis de volle vier jaar uitzit. Het kabinet regeert aan het einde van de roerige jaren zestig en weet enkele gematigde hervormingen door te voeren.

Het kabinet-De Jong krijgt te maken met een toenemende inflatie, mede ten gevolge van de invoering van de b.t.w. Verder spelen tijdens deze kabinetsperiode onrust en rebellie als gevolg van de democratiseringsgolf bij universiteiten en hogescholen met onder andere de Maagdenhuisbezetting in 1969. In 1970 is er een groot loonconflict met de vakbeweging.

Er werken in dit kabinet vier partijen samen: KVP, ARP, CHU en VVD. Minister-president De Jong is afkomstig uit de KVP.
CDA-VVD dus. Kut rechtsen alweer.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:47:36 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21064813
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef milagro het volgende:

[..]

ach, het horen is 1 ding , het zien , zoals zo iemand leeft bijvoorbeeld, in een riant huis, een ander
dat zal het zijn.
een riant huis aldaar koop je hier nog geen garagebox voor, niet dat ik medelijden heb met die specifieke man hoor, hij heeft genoeg familie die voor hem kan werken, mocht hij echt ziek zijn (ik heb het ook niet gezien) dan is het misschien cru
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:11:26 #47
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21074274
Gadver wat een toneelspeler die kerel die op dat matje lag, dat lag er echt dik bovenop. Die kettingrokende hypochonder die 30 jaar lang lekker in de zon kon zitten op kosten van de werkende Nederlander, die elke dag door de druilerige regen moet fietsen om naar zijn werk te gaan.
En dan die advocaat: "hij heeft een te complexe persoonlijkheid, er is niet mee samen te werken, dus is ie maar afgekeurd na 1 jaar".
En dan dat gebroken been!!!! Dat blijft zeker voor eeuwig gebroken?

En die kerel in dat riante huis met een familie 6x zo groot als de mijne. Allemaal onderhouden van die uitkering.......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:13:07 #48
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_21074312
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eens kijken wie schuldig is:
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g09er8v0
[..]

CDA-VVD dus. Kut rechtsen alweer.
Het CDA van vroeger noem jij rechts?
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:19:48 #49
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_21074526
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij logisch dat de Nederlandse staat slechts uitkeringen verschaft aan hen die in dezelfde Nederlandse staat wonen.
Met een WW-uitkering moet je idd in NL verblijven. WAO en AOW kan je ook in het buitenland krijgen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 14:31:41 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21076331
Hem nu zijn uitkering afpakken zou onmenselijk zijn van de Nederandse staat, hoe slecht en verkeerd die man ook heeft gehandeld, die man laat zijn hele familie leven van het geld. Als dat zou wegvallen zouden ze plotseling straatarm zijn en tot bedelen moeten overgaan.

We moeten in Nederland stoppen met de hokjesgeest-politiek, men moet gewoon elk geval op zich bekijken. Een uitkering stoppen kan altijd nog. Maar als de uitkering van deze gast wordt gestopt zul je in de toekomst een hele stroom van zijn gezins/familie-leden naar Nederland zien komen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:56:37 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21083739
bb: onmenselijk is het gedrag van de man in kwestie. ik betaal me scheel aan belasting voor een of andere flapdrol die slapend rijk wil worden. ik ken nederlandse invaliden die het moeilijker hebben dan hij. of hij jarenlang zijn familie voor de gek heeft gehouden door net te doen of hij er recht op heeft is vooral de nederlandse overheid (die sliep) aan te rekenen. maar het pleit deze joker niet vrij. kappen met die uitkering en als ze daardoor aan de bedelstaf komen zegt dat meer over de werkzucht van die volgevreten familie. onredelijk, onlogisch en volkomen kut dit nieuws.

over je laatste alinea gesproken. is dat een dreigement? want we worden een beetje kotsbeu van dreigementen. daarmee speel je de racistische elementen in de kaart en dan is het snel afgelopen voor die barbaren. enkele reis naar je fokking eigen land waar je gewoon je handen uit de mouwen moet steken, dan verdien je genoeg om goed te kunnen leven.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 05-08-2004 20:41:29 ]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:20:24 #52
13462 BansheeBoy
pi_21085517
Als je goed mijn tekst leest bedoel ik eigenlijk dat we in Nederland moeten stoppen om alles volgens de voorschriften te doen, we willen te graag alle soorten mensen en situaties onderverdelen in hokjes, maar men vergeet dat als je met mensen te maken hebt elk mens op zich een andere behandeling nodig heeft. Het is toch te gek voor woorden dat een mevrouw in Rotterdam geen huursubsidie krijgt omdat de huur 8 cent (!!!!!!!) te duur is, en daardoor komt ze op straat.

Ik vind dat men in Nederland steeds meer te zakelijk handelt en vergeet dat niet iedereen het makkelijk heeft. Ok, die vent in Marokko heeft misschien jaren de boel "opgelicht", maar is er iemand die zich afvraagt waarom hij dat heeft gedaan ? Waar zou hij, zijn familie, zijn gezin, zijn buren en de kowa anders van moeten eten ? En als ze allemaal in de criminaliteit belanden roept iedereen van:"Zie je wel, het zijn die poedel-Marokkanen weer".

Terwijl als er menselijker wordt gehandeld en men handelt volgens de geest van de naastenliefde had hij dit niet hoeven doen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:27:29 #53
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_21085666
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:Ok, die vent in Marokko heeft misschien jaren de boel "opgelicht", maar is er iemand die zich afvraagt waarom hij dat heeft gedaan ? Waar zou hij, zijn familie, zijn gezin, zijn buren en de kowa anders van moeten eten ?
Je probeert dat gedrag toch niet te rechtvaardigen, of wel?

Waar hij van moet eten? Wat dacht je van een baan vinden en godverdomme eens gaan werken?
pi_21091535
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hem nu zijn uitkering afpakken zou onmenselijk zijn van de Nederandse staat, hoe slecht en verkeerd die man ook heeft gehandeld, die man laat zijn hele familie leven van het geld. Als dat zou wegvallen zouden ze plotseling straatarm zijn en tot bedelen moeten overgaan.

We moeten in Nederland stoppen met de hokjesgeest-politiek, men moet gewoon elk geval op zich bekijken. Een uitkering stoppen kan altijd nog. Maar als de uitkering van deze gast wordt gestopt zul je in de toekomst een hele stroom van zijn gezins/familie-leden naar Nederland zien komen

Wat lul je nou godverdomme met uitkering afpakken? Rot toch op met je misplaatste medelijden, hij belazert de hap, dubbel terugbetalen. 1/3 van de wereldbevolking lijdt honger. Moeten we die ook maar een uitkering sturen?
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 07:34:19 #55
13462 BansheeBoy
pi_21091606
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 06:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat lul je nou godverdomme met uitkering afpakken? Rot toch op met je misplaatste medelijden, hij belazert de hap, dubbel terugbetalen. 1/3 van de wereldbevolking lijdt honger. Moeten we die ook maar een uitkering sturen?
Hou het netjes.

Medelijden is niet misplaatst, ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus waar ik het over heb

pi_21092113
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat men in Nederland steeds meer te zakelijk handelt en vergeet dat niet iedereen het makkelijk heeft. Ok, die vent in Marokko heeft misschien jaren de boel "opgelicht", maar is er iemand die zich afvraagt waarom hij dat heeft gedaan ?
Waarom? Dat lijkt mij niet zo moeilijk te verzinnen...
quote:
Waar zou hij, zijn familie, zijn gezin, zijn buren en de kowa anders van moeten eten?
Werken misschien? Je kan toch niet verwachten dat alles voor je gedaan word in deze wereld.
quote:
En als ze allemaal in de criminaliteit belanden roept iedereen van:"Zie je wel, het zijn die poedel-Marokkanen weer".

Terwijl als er menselijker wordt gehandeld en men handelt volgens de geest van de naastenliefde had hij dit niet hoeven doen

Tja, als je de criminaliteit verkiest boven een baan... Alsof het enige alternatief naast een uitkering de criminaliteit is. Het zegt mij i.i.g. genoeg dat jij meteen daaraan denkt.
pi_21092588
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:47 schreef Re het volgende:

[..]

een riant huis aldaar koop je hier nog geen garagebox voor, niet dat ik medelijden heb met die specifieke man hoor, hij heeft genoeg familie die voor hem kan werken, mocht hij echt ziek zijn (ik heb het ook niet gezien) dan is het misschien cru
De man leek mij in goede gezondheid.
Ik denk niet dat hij zijn vrouw of dochters laat werken, ze zaten daar zo gedwee op de bank, recht voor zich uit starend
De man had last van heimwee, miste zijn gezin, werd daardoor ongelukkig en kon derhalve niet meer normaal functioneren.
"gaat u maar naar huis, genieten van uw gezin en de zon"

En jouw vergelijking huis/garagebox?
Daarom zou die uitkering dus aan de Marokkaanse leefnorm aangepast moeten worden, als je al aan uitkeringen voor in het buitenland wonenden wilt beginnen.
"t is werkelijk idioot dat iemand die amper een jaar in Nederland gewoond en gewerkt heeft, 30 jaar lang van een WAO uitkering kan genieten.
pi_21092753
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
"t is werkelijk idioot dat iemand die amper een jaar in Nederland gewoond en gewerkt heeft, 30 jaar lang van een WAO uitkering kan genieten.
Dat is werkelijk belachelijk. Net zo idioot als kinderblijslag voor kinderen in een ander land hebben.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:00:19 #59
13462 BansheeBoy
pi_21092884
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is werkelijk belachelijk. Net zo idioot als kinderblijslag voor kinderen in een ander land hebben.
Wat is daar nou weer belachelijk aan, iemand die kinderen heeft, heeft recht op kinderbijslag, al zijn het 20 kinderen en wonen ze allemaal in het RIF-gebergte, dat is gelukkig wettelijk geregeld

pi_21093012
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Davitamon het volgende:

[..]

25 miljoen per jaar.

In het buitenland zijn de keuringen veel strenger, pas als je drie ledematen mist ben je arbeidsongeschikt.
De cijfers zeggen dus niets.
Yeah baby Yeah!
pi_21093018
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer belachelijk aan, iemand die kinderen heeft, heeft recht op kinderbijslag, al zijn het 20 kinderen en wonen ze allemaal in het RIF-gebergte, dat is gelukkig wettelijk geregeld

Ga toch weg man. Als je op die manier redeneert moet de Nederlandse overheid elk paar (of alleenstaande) op deze wereld dat kinderen heeft sponsoren.
pi_21093593
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:

Nee, men kan geen uitzonderingen maken. Iedereen moet gelijk behandeld, als ze deze man sparen, dan wilt een zekere pietje uit lutjesbroek-west ook geld zien. Einde is dan zoek.

Hij heeft trouwens de staat opgelicht met zijn nepziekte, dus zoveel medelijden heb ik niet.
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In het buitenland zijn de keuringen veel strenger, pas als je drie ledematen mist ben je arbeidsongeschikt.
De cijfers zeggen dus niets.
Het zegt degelijk wat. Ten eerste dat veel landen niet zo riante uitkeringsvorm kennen, en toch degelijk kunnen functioneren. En dat veel mensen op hun gat zitten., ofwel een op de 8 of 9 mensen van de beroepsbevolking kan zogenaamd niet werken. Zelfs landen als Zweden, waar sociale zorgstelsel veel groter is kent niet zulke cijfers.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:55:23 #63
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_21093808
Tja, als je als staat mensen lui maakt is het einde zoek. Dan ga je alles wat je maar makkelijk krijgt toegeworpen normaal vinden, en als je daar eens een keer wat voor moet doen dan schreeuw je moord en brand?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_21093868
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hou het netjes.

Medelijden is niet misplaatst, ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus waar ik het over heb

Je hebt waarschijnlijk een iets betere kijk op de levensstandaard in Marokkko. Mensen die de boel oplichten, doen dat willens en wetens, met het risico dat ze ontmaskerd worden met alle gevolgen van dien. Meneer heeft de truc lang vol kunnen houden en is nu helaas het haasje.
Dat zijn familie afhankelijk van hem is in financieel opzicht kun je hem aanrekenen.
Als deze man niet meer in staat is om te werken dan zal zijn familie in de bres moeten springen om hem eten te geven.
Ik heb geen medelijden met dit figuur, alleen ik heb wel twee vragen.

de keuringsarts heeft dus een spilfunctie in de toekomst van oudere (ex) werknemers, alleen keurt hij er blijkbaar veel af de afgelopen tijd, hoe kan dit?
a) Meneer keurt prima, alleen zijn de mensen onterecht in de WAO gekomen en hebben nu de deksel op hun neus gekregen?
b) Meneer wil zijn eigen positie en macht vergroten door de schuld bij de Nedelanders ('joden') te leggen om zodoende een vertrouwensfiguur te worden: "Ik kan er ook niets aan doen, ik voer slechts hun beleid uit".
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:02:23 #65
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_21095131
Aan de andere kant mogen we ook wel weer blij zijn dat ie in Marokko woont. Het schijnt dat marokkanen/turken die van hun uitkering genieten in land van herkomst de NL staat minder kosten (geen ziekenkosten enzo).

Maar goed, het is natuurlijk van de gekke. Pas het lekker aan naar Marokkaanse maatstaven (100 euro per maand is zat lijkt me) of keur 'm weer goed en kap zijn AOW helemaal!
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_21095494
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
Die WAO is ook dertig jaar lang jaarlijks meegegroeid.
(Koppeling lonen en uitkeringen, koopkrachtbehoud, prijscompensatie, maar ook kinderbijslag, geen OZB etc. etc.)
pi_21127566
Belachelijk dat dit soort zaken kunnen.

Die kinderbijslag is ook niet te controleren, twee jaar terug werd men wakker omdat er wel erg veel tweelingen waren in een dorp waar het merendeel kinderbijslag uit NL ontving.

Als je als Nederlander hypochonder bent dan krijg je echt niet zomaar 30 jaar een uitkering.
Er wordt gefraudeerd bij het leven.
Ga hier maar eens op bezuinigen i.p.v op onderwijs, zorg en defensie.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_21128155
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hou het netjes.
Ik heb me nog erg netjes uitgedrukt.
quote:

En uit medelijden moet maar de Nederlandse belastingbetaler bloeden voor zo'n oplichter. Laat hem maar eerlijk werken met z'n hele boerenfamilie.
Rot toch op.

Mede door zulke lieden is de WAO onbetaalbaar geworden.
pi_21130302
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

En uit medelijden moet maar de Nederlandse belastingbetaler bloeden voor zo'n oplichter. Laat hem maar eerlijk werken met z'n hele boerenfamilie.
Rot toch op.

Mede door zulke lieden is de WAO onbetaalbaar geworden.
Wellicht kan het kantoor van de RIAGG ter plaatste die arme man begeleiden...
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:17:11 #70
13462 BansheeBoy
pi_21131374
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]
Tnx
quote:
Rot toch op.
De Nederlandse belastingbetaler betaalt zowiezo belasting, een twijfelgeval meer of minder merk je niks van. Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen. Dat zou simpelweg inhumaan zijn, hoe frauduleus zijn handelen ook is/was

pi_21131417
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen.
Ja.

Ze hadden natuurlijk ook gewoon een baan kunnen nemen. Dat dan weer wel.
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:21:32 #72
13462 BansheeBoy
pi_21131452
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:19 schreef Bayer het volgende:

[..]

Ja.

Ze hadden natuurlijk ook gewoon een baan kunnen nemen. Dat dan weer wel.
Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspogingen aan zijn kant om zijn gezin e.d. niet dankzij honger te laten sterven

Nood breekt wet

pi_21131648
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Nood breekt wet

en kennelijk ook het moreel.

Bestaat het woord "schaamte" in het marokkaans BansheeBoy?
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:36:15 #74
13462 BansheeBoy
pi_21131731
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:32 schreef fokje het volgende:

[..]

en kennelijk ook het moreel.

Bestaat het woord "schaamte" in het marokkaans BansheeBoy?
Zekers, schaamte en verlegenheid is een groot goed binnen de islamitische en Marokkaanse wereld, alleen zelfs voor die termen geldt dat nood wet breekt

pi_21131791
quote:
zijn gezin e.d.
De leden van dat gezin e.d. zijn allemaal afgekeurd?
Dat is me ook wat, allemaal niet kunnen werken..
  zondag 8 augustus 2004 @ 15:06:33 #76
64792 Mryc
play me one more song
pi_21132276
quote:

[..]

Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspogingen aan zijn kant om zijn gezin e.d. niet dankzij honger te laten sterven

Nood breekt wet

In dertig jaar niet één baan kunnen vinden?
  zondag 8 augustus 2004 @ 15:39:15 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21132814
hij kan toch noten gaan rapen ofzo? of anders laat hij dat over aan zijn familie e.d. als we het grote woord 'inhumaan' in onze mond gaan nemen dan moeten we ook consequent zijn. wellicht een uurtje videotjes laten kijken hoe de kindertjes in sahel onmenselijk leven. en dan zeggen dat hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor het laten sterven van zeker 10 kinderen door zelf, in een veel kansrijker land, nederlands geld toe te eigenen.
pi_21159775
Vanavond deeltje 2 uit de 5-delige serie.
quote:
Retourtje Rif 2: het RIAGG in Marokko
Het RIAGG reist patiënten op vakantie na naar Marokko. In de studio gaat RIAGG-directeur Jos Lamé in debat met CDA-Kamerlid Cisca Joldersma.
Nova op Ned. 3 om 22:18
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:10:39 #79
13462 BansheeBoy
pi_21165132
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Mryc het volgende:

[..]

In dertig jaar niet één baan kunnen vinden?
In Marokko vind je in 50 jaar zelfs geen baan als je lux wilt leven

maandag 9 augustus 2004 @ 22:38:36 #80
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_21166019
Nu is er een of ander item op Nova waarbij wij worden geinformeerd dat het Riagg tegenwoordig meereist naar Marokko om de aldaar vakantievierende Marrokanen psychologisch bij te staan ..

Maar voor ons Nederlanders is er geen dusdanige regeling als wij op vakantie gaan naar laten we zeggen Frankrijk, het lijkt wel of de Marrokanen belangrijker zijn voor de overheid dan de Nederlanders zelf !!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_21166211
Die ene zei dat degene die kritiek hebben maar dood moesten vallen.
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:46:59 #82
36221 Kopstoot
pi_21166297
Bah en dan nu die gluiperige directeur van het riagg die een heel gemene vraag stelt aan de parlementariër:"Vindt u dan dat Marrokanen worden voorgetrokken?"... Dat vind ik zo misselijk, iedereen heeft in de gaten dat het zo is, iedereen zegt hét, maar, als er iemand is die zoiets niet kan zeggen is het een parlementariër doordat ze dan wordt afgeschilderd als racist.
pi_21166561
quote:

[..]

Tnx
[..]

De Nederlandse belastingbetaler betaalt zowiezo belasting, een twijfelgeval meer of minder merk je niks van. Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen. Dat zou simpelweg inhumaan zijn, hoe frauduleus zijn handelen ook is/was

Je lijkt wel niet goed bij je hoofd?? Wat kan mij dat verrotten dat hij buren gezin en familie in leven houd. Die motherfuckers moeten zelf gaan werken GVD!!
Die gast moet alles dubbel en dwars terug betalen zodat door HEM zijn familie/buren/gezin JAREN lang in armoede moeten leven en dubbel en dwars moeten werken om alles terug te verdienen wat die schoft heeft opgelicht!!! En dan zullen ze werken let maar op
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:56:51 #84
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21166633
wat een enge man is die directeur van het RIAGG

echte enge vent

Het is ook nog eens een geestelijke gezondheidszorg imperialist, "wij zullen jullie - arme en domme 3e wereldlanders - eens laten zien en leren, hoe jullie dingen moeten doen. Zelf kunnen jullie nu eenmaal niets"
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:26:14 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21167603
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Je lijkt wel niet goed bij je hoofd?? Wat kan mij dat verrotten dat hij buren gezin en familie in leven houd. Die motherfuckers moeten zelf gaan werken GVD!!
Die gast moet alles dubbel en dwars terug betalen zodat door HEM zijn familie/buren/gezin JAREN lang in armoede moeten leven en dubbel en dwars moeten werken om alles terug te verdienen wat die schoft heeft opgelicht!!! En dan zullen ze werken let maar op
volgens mij zal het niet lang duren of jij zit ook in de WAO, gelukig hebben ze er medicijnen voor
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:30:50 #87
13462 BansheeBoy
pi_21167759
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zeer inhumane, egoïstische en zeer individualistische reactie. Kan je het dan echt niks schelen dat deze mensen misschien zullen omkomen van de honger ? Vind je geld belangrijker dan een mensenleven ?

Dit is het bewijs dat het individualisme in Westen en Nederland in het bijzonder tot het belachelijke is doorgetrokken

maandag 9 augustus 2004 @ 23:32:21 #88
94405 Tarak
pi_21167811
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeer inhumane, egoïstische en zeer individualistische reactie. Kan je het dan echt niks schelen dat deze mensen misschien zullen omkomen van de honger ? Vind je geld belangrijker dan een mensenleven ?

Dit is het bewijs dat het individualisme in Westen en Nederland in het bijzonder tot het belachelijke is doorgetrokken

Reddende engel syndroom.....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:35:01 #89
13462 BansheeBoy
pi_21167903
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:32 schreef Tarak het volgende:

[..]

Reddende engel syndroom.....
Moet je kotsen omdat ik WEL geef om andere mensen, moslims in het bijzonder ?

maandag 9 augustus 2004 @ 23:37:57 #90
94405 Tarak
pi_21167980
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet je kotsen omdat ik WEL geef om andere mensen, moslims in het bijzonder ?

Ik reageer allergisch op iedereen met een reddende engel syndroom. Dat je graag met moslims en de Islam kokketeert weten we zolangzaamerhand wel. Waarschijnlijk heb je niets anders.
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:42:54 #91
13462 BansheeBoy
pi_21168135
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:37 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik reageer allergisch op iedereen met een reddende engel syndroom. Dat je graag met moslims en de Islam kokketeert weten we zolangzaamerhand wel. Waarschijnlijk heb je niets anders.
Wat jij wel of niet weet is niet relevant voor dit topic, gelukkig. Wat wel relevant is: we moeten met zijn allen naar ons hart gaan luisteren en niet altijd naar de letter van de wet, niet altijd iedereen proberen in te delen in hokjes, mensen zijn zo verschillend, elk mens heeft een eigen behandeling nodig

Als je deze man zijn uitkering ontneemt breng je de kinderen en de buren en zijn familie in de problemen, terwijl zij hier in principe niks aan kunnen doen.

Ik zou als boetedoening voor die man het geld niet meer op zijn bankrekening laten storten maar laten managen door een vrijwilliger of een professional die het geld gaat behartigen te voordele van de gezinsleden en de buren en de familie. Alleen op deze manier heb je de dader bij zijn kraag en worden de onschuldigen niet gestraft...

maandag 9 augustus 2004 @ 23:52:08 #92
94405 Tarak
pi_21168422
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat jij wel of niet weet is niet relevant voor dit topic, gelukkig. Wat wel relevant is: we moeten met zijn allen naar ons hart gaan luisteren en niet altijd naar de letter van de wet, niet altijd iedereen proberen in te delen in hokjes, mensen zijn zo verschillend, elk mens heeft een eigen behandeling nodig

Als je deze man zijn uitkering ontneemt breng je de kinderen en de buren en zijn familie in de problemen, terwijl zij hier in principe niks aan kunnen doen.

Ik zou als boetedoening voor die man het geld niet meer op zijn bankrekening laten storten maar laten managen door een vrijwilliger of een professional die het geld gaat behartigen te voordele van de gezinsleden en de buren en de familie. Alleen op deze manier heb je de dader bij zijn kraag en worden de onschuldigen niet gestraft...

Misschien moet je het RIAGG in Rotterdam bellen en aangeven dat je een deel van je salaris aan de buren van deze man wil geven? Dan doe je echt wat (naar jouw beleving tenminste) en kost het een ander die terecht niet solidair wil zijn met de buren en familie van deze achterlijke gek arme zielige man, ook niets.
pi_21168435
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hey bleeding heart, ik weet de oplossing voor jouw gewetensnood. Laat van je eigen inkomen, of dat van je ouders het bedrag inhouden dat overeenkomt met de uitkering van die uitvreters en maak het rechtstreeks aan hem over. Dan hoef je ons verder niet lastig te vallen met je pogingen om solidariteit te betrachten jegens uitvreters.
  maandag 9 augustus 2004 @ 23:52:45 #94
36221 Kopstoot
pi_21168447
Zo werkt het niet BansheeBoy, de Nederlandse belastingbetaler is absoluut niet verantwoordelijk voor de Marokkaanse buren van een uitkeringstrekker in Marokko. Naar mijn inzicht zouden uitkeringen alleen binnen Nederland verstrekt dienen te worden, omdat het geld dan tenminste ook in Nederland wordt uitgegeven en de commerciële sector er dus van profiteert, wat banen oplevert.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:00:01 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21168660
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef Kopstoot het volgende:
Zo werkt het niet BansheeBoy, de Nederlandse belastingbetaler is absoluut niet verantwoordelijk voor de Marokkaanse buren van een uitkeringstrekker in Marokko. Naar mijn inzicht zouden uitkeringen alleen binnen Nederland verstrekt dienen te worden, omdat het geld dan tenminste ook in Nederland wordt uitgegeven en de commerciële sector er dus van profiteert, wat banen oplevert.
En al die Nederlanders die in Spanje een huisje hebben gekocht en daar van de zon genieten met hun WAO
pi_21168818
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En al die Nederlanders die in Spanje een huisje hebben gekocht en daar van de zon genieten met hun WAO
Die worden net zo makkelijk door het UWV opgeroepen en afgeschat hoor. Net zoals andere EU burgers met een WAO die zijn verhuisd naar een ander land. Het enige verschil hier was dat er met Marokko, zoals gebruikelijk, geen afspraken te maken zijn en het UWV nu dus zelf maar een arts heeft ingehuurd (hier in Nederland wordt trouwens ook een flink deel van de keuringen gedaan door externe artsen).

Voor mij is het geen probleem dat arbeidsongeschikten ene riant leven hebben in Marokko. Maar wel dat er uit misplaatst medelijden geld wordt gegeven aan mensen die niet arbeidsongeschikt zijn.

Of dat mensen eindeloos in de WAO blijven, niet omdat ze arbeidsongeschikt zijn maar omdat de caisse nationale in Marokko niks wil doen aan serieuze keuringen.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:09:08 #97
36221 Kopstoot
pi_21168962
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Daarvoor geldt hetzelfde.

Hoewel die meestal genieten van een AOW , pensionados.
Hoewel ik voor de AOW wel een uitzondering zou willen maken, óók voor Marokkanen.
pi_21169121
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee kan mij helemaal niets schelen. Die gasten zitten als 30 jaar in weelde te leven en met hun luie reet van mij en mijn familie's zuur verdiende centjes te LUIEREN met HEEL HUN FUCKING FAMILIE. Werken zullen die schoften tot dat ze er bij neer vallen voor mijn part. Geen greintje sympathie kan ik voor dat soort tuig opbrengen
pi_21169217
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij zal het niet lang duren of jij zit ook in de WAO, gelukig hebben ze er medicijnen voor
Totaal loze reactie.

En over banshee wat kan mij het schelen dat die klootzak een moslim is?? Jij maakt schijnbaar dat onderscheid wel. Als het een niet moslim was zou ik hem nog uit kotsen.
Jij bent een zielig mannetje

[ Bericht 0% gewijzigd door Halfgedraaide op 10-08-2004 00:23:10 ]
pi_21169240
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hey bleeding heart, ik weet de oplossing voor jouw gewetensnood. Laat van je eigen inkomen, of dat van je ouders het bedrag inhouden dat overeenkomt met de uitkering van die uitvreters en maak het rechtstreeks aan hem over. Dan hoef je ons verder niet lastig te vallen met je pogingen om solidariteit te betrachten jegens uitvreters.
pi_21170130
Als het in de kosten scheelt heb ik er geen problemen mee. Het feit dat de verzekeraar ermee akkoord geeft voor mij al aan dat het randabel is.
pi_21170287
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nee kan mij helemaal niets schelen. Die gasten zitten als 30 jaar in weelde te leven en met hun luie reet van mij en mijn familie's zuur verdiende centjes te LUIEREN met HEEL HUN FUCKING FAMILIE. Werken zullen die schoften tot dat ze er bij neer vallen voor mijn part. Geen greintje sympathie kan ik voor dat soort tuig opbrengen
Kan het jouw wel schelen als ik vertel dat het efficienter is om mee te reizen dan om dat niet te doen? Mij wel in ieder geval.
pi_21172946
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef Steijn het volgende:

[..]

Kan het jouw wel schelen als ik vertel dat het efficienter is om mee te reizen dan om dat niet te doen? Mij wel in ieder geval.
Je zit in het foute topic te antwoorden. Het gaat hier over WAO-keuringen.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 07:47:36 #104
13462 BansheeBoy
pi_21173091
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 07:04 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je zit in het foute topic te antwoorden. Het gaat hier over WAO-keuringen.
\
LOL Inderdaad

pi_21173990
quote:

[..]

Tnx
[..]

Dat lijkt me het paard achter de wagen spannen Banshee.
De familie van Etienne Urkel mag ook gewoon op criminele voet doorgaan en leven in luxe en weelde, omdat ze dat vroeger ook konden toen de padre familias nog niet veroordeeld was?
Is het inhumaan om het onterecht verkregen inkomen terug te vorderen of stop te zetten?
Yeah baby Yeah!
pi_21174078
quote:

[..]

Nood breekt wet

Mwa Banshee, je sleurt en tiert met termen als een olifant door een porseleinkast, terwijl je geen enkel idee hebt wat die termen inhouden en in welk kader ze gebruikt mogen worden.
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Nu effe on-topic.
Als een uitkering in Nederland rond de 2500 euro Netto zou liggen zullen echt niet veel uitkeringstrekkers een baan gaan zoeken, puur omdat ze dan waarschijnlijk op maximaal de helft netto uitkomen.
Blijkbaar kom je niet zo vaak in Marokko, want je kletst uit je nek. Nood breekt inderdaad wet, dus het wordt rap tijd dat hij en/of zijn familieleden de markt opgaan om spullen te verkopen zodat ze te eten hebben ipv te klagen.
Maar wie is e.d.?
Onderhoudt die man met zijn onterechte uitkering het hele dorp?
Yeah baby Yeah!
pi_21174114
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In Marokko vind je in 50 jaar zelfs geen baan als je lux wilt leven

Je kunt alleen leven als je luxe wilt leven?
Yeah baby Yeah!
pi_21174263
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 09:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je kunt alleen leven als je luxe wilt leven?
Ja.
Als de kostwinner van het gezin e.d. afgekeurd is, is de rest van het gezin e.d. dat natuurlijk ook.
Hebben dan ook allemaal een gebroken been. Of iets anders.
Werken? Ben je gek, dat doen die sukkelige Nederlanders wel.
pi_21174381
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 09:54 schreef Bayer het volgende:

[..]

Ja.
Als de kostwinner van het gezin e.d. afgekeurd is, is de rest van het gezin e.d. dat natuurlijk ook.
Hebben dan ook allemaal een gebroken been. Of iets anders.
Werken? Ben je gek, dat doen die sukkelige Nederlanders wel.
als Balkenede arbeidsongeschikt wordt verklaard wil ik aan Banshee ook om een inkomen vragen omdat de vader des vaderlands niet meer voor mijn inkomen kan zorgen...
Die jongen is zoooooooooooooooooo dom!
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:22:09 #110
13462 BansheeBoy
pi_21174698
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 09:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mwa Banshee, je sleurt en tiert met termen als een olifant door een porseleinkast, terwijl je geen enkel idee hebt wat die termen inhouden en in welk kader ze gebruikt mogen worden.
Dat moet je me nader uitleggen. Kun je me gaarne vertellen welke termen ik gebruik die ik niet ken of verkeed gebruik. Op deze manier kan ik er nl. weinig mee ofschoon ik het wel als positieve kritiek wil beschouwen mits onderbouwd uiteraard...
quote:
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Nu effe on-topic.
Tnx
quote:
Als een uitkering in Nederland rond de 2500 euro Netto zou liggen zullen echt niet veel uitkeringstrekkers een baan gaan zoeken, puur omdat ze dan waarschijnlijk op maximaal de helft netto uitkomen.
Dat is een belachelijk hoog bedrag en dat krijgt echt niemand die van de bijstand moet leven of in de WAO zit, alleen zeer hoge uitzonderingen. Dat is dus geen argument
quote:
Blijkbaar kom je niet zo vaak in Marokko, want je kletst uit je nek. Nood breekt inderdaad wet, dus het wordt rap tijd dat hij en/of zijn familieleden de markt opgaan om spullen te verkopen zodat ze te eten hebben ipv te klagen.
Maar wie is e.d.?
Ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus wel degelijk waar ik het over heb. E.d. zijn o.a. weeskinderen, buren, de moskeeën en andere behoeftigen die in grote getalen rondsperrren in Marokko...
quote:
Onderhoudt die man met zijn onterechte uitkering het hele dorp?
Neen, dat niet, maar met zijn geld kan hij wel veel betekenen voor het dorp...

pi_21174902
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat moet je me nader uitleggen. Kun je me gaarne vertellen welke termen ik gebruik die ik niet ken of verkeed gebruik. Op deze manier kan ik er nl. weinig mee ofschoon ik het wel als positieve kritiek wil beschouwen mits onderbouwd uiteraard...
[..]

Tnx
[..]

Dat is een belachelijk hoog bedrag en dat krijgt echt niemand die van de bijstand moet leven of in de WAO zit, alleen zeer hoge uitzonderingen. Dat is dus geen argument
[..]

Ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus wel degelijk waar ik het over heb. E.d. zijn o.a. weeskinderen, buren, de moskeeën en andere behoeftigen die in grote getalen rondsperrren in Marokko...
[..]

Geef mij eens in jouw bewoordingen weer wat je onder respect en inhumaan verstaat bijv.

Ik gaf het voorbeeld van 2500 euro omdat dat in Nederland ongeveer hetzelfde is als wat de marokkanen omgerekend qua koopkracht in marokko van onze uitkering ontvangen, het is dus een vergelijking.
Waarom zou je dus gaan werken in Marokko als je dan slechts de helft van je (door de nederlandse belastingbetaler) door nederland verstrekte uitkering krijgt?
Jij vindt dus dat wij in Nederland zorg moeten dragen voor een gemeenschap (het dorp), terwijl het feit waarop het gebaseerd is (uitkering) onterecht is?
Een soort van ontwikkelingshulp aan Monaco?
Yeah baby Yeah!
pi_21174931
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:

Leg eens uit wat wij daar als eerlijk hard werkende belasting betalers mee te maken hebben. Helemaal niets. Weet je hoeveel landen er om de wereld zijn? Moeten we die allemaal onderhouden?? Je bent totaal onrealistisch bezig. Ohhh maar je bedoeld eigenlijk dat we alleen moslims landen moeten onderhouden omdat jij toevallig moslim bent. (banshee zei iets over mede moslims). Nou banshee fuck moslims. Het interesseerd me niks welk geloof die vent heeft het is een oplichter. Dat jij daar wel waarde aan hecht is al triest genoeg. Als die vent een Jood was had je hem laten kreperen waarschijnlijk.
Maar die vent is een oplichter. Ligt de hele dag zich te rukken op Allah terwijl ie onze Nederlandse centen vangt.....
En wie zegt dat die man niet associaal genoeg is om alles voor zijn eigen familie te houden, i.p.v aan dorpen af staan.
Nogmaals je bent zelf een zeer associaal persoon om het normaal te vinden dat een stuk tuig 30 jaar lang geld vangt voor niks doen waar ik en mijn familie hard voor moet werken iedere dag.

Jij en je familie gaat maar geld afstaan aan die walgelijke oplichter daar in marokko. Jij tevreden die oplichter tevreden en wji tevreden
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:40:01 #113
13462 BansheeBoy
pi_21175029
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:33 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Geef mij eens in jouw bewoordingen weer wat je onder respect en inhumaan verstaat bijv.
Voor mij betekent humaan:

- niet alleen kijken naar de letter van de wet, maar kijken naar het menselijke aspect.
- etc.
- geld niet naar een hoger niveau tillen dan mensenlevens (die ongetwijfeld zullen sterven als ze geen geld hebben om te eten )
quote:
Ik gaf het voorbeeld van 2500 euro omdat dat in Nederland ongeveer hetzelfde is als wat de marokkanen omgerekend qua koopkracht in marokko van onze uitkering ontvangen, het is dus een vergelijking.
Dat is een ridicule vergelijking, aangezien je dit ook zou kunnen doortrekken naar mensen die wel terecht er een WAO-uitkering op nahouden in Marokko of welk ander land dan ook
quote:
Waarom zou je dus gaan werken in Marokko als je dan slechts de helft van je (door de nederlandse belastingbetaler) door nederland verstrekte uitkering krijgt?
Om geld te verdienen voor je liefhebbenden en ze met behulp daarvan te fieren door ze te "spekken" met o.a. kwalitatief goed eten
quote:
Jij vindt dus dat wij in Nederland zorg moeten dragen voor een gemeenschap (het dorp), terwijl het feit waarop het gebaseerd is (uitkering) onterecht is?
Nee dat vind ik normaal gesproken niet. Maar in deze situatie kijk ik voorbij de wet en het geld, ik kijk naar mensenlevens, hoe frauduleus deze man ook heeft gehandeld, een gezonde jeugd is voor mij vele malen belangrijker...

Dat zou voor iedereen zo moeten zijn, ik weiger mee te doen aan de ridiculiteit die individualisme heet

dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:48:24 #114
13462 BansheeBoy
pi_21175179
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:34 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leg eens uit wat wij daar als eerlijk hard werkende belasting betalers mee te maken hebben. Helemaal niets.
Moet jij eens weten hoeveel geld Nederland geeft aan ontwikkelingshulp met o.a. jouw belastingcenten, wat overigens zeer tevreden stemt. Men moet altijd aan anderen denken die het minder hebben. Mensen als jij gaan huilen als MSN een keer uitvalt of je Playstation 2 het even niet doet, terwijl in andere delen van de wereld men elke dag bikkelt om een stuk (droog) brood op tafel te krijgen. Egoïstisch, egocentrisch, individualistisch: allemaal termen die de wereld wat betreft genegenheid en tederheid naar een lager en triest niveau brengen
quote:
Weet je hoeveel landen er om de wereld zijn? Moeten we die allemaal onderhouden??
Hoeveel geld geef jij van je 2000 euro per maand aan anderen ? Durf jij voor jezelf garant te staan dat je aan anderen denkt ? Natuurlijk zijn er andere landen in de wereld, maar dat is geen argument om niemand te helpen.

Nogmaals, respect is het uitgangspunt.
quote:
Je bent totaal onrealistisch bezig. Ohhh maar je bedoeld eigenlijk dat we alleen moslims landen moeten onderhouden omdat jij toevallig moslim bent. (banshee zei iets over mede moslims). Nou banshee fuck moslims. Het interesseerd me niks welk geloof die vent heeft het is een oplichter. Dat jij daar wel waarde aan hecht is al triest genoeg. Als die vent een Jood was had je hem laten kreperen waarschijnlijk.
Als die vent een Jood was geweest zou ik exact hetzelfde zeggen, ook al zou hij mij dat niet gunnen. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. En doe een ander niks aan wat je jezelf ook niet zou aandoen. Dat zijn universele regels en zijn niet gebonden aan religie's.

quote:
Maar die vent is een oplichter. Ligt de hele dag zich te rukken op Allah terwijl ie onze Nederlandse centen vangt.....
En wie zegt dat die man niet associaal genoeg is om alles voor zijn eigen familie te houden, i.p.v aan dorpen af staan.
Over associaal gesproken
quote:
Nogmaals je bent zelf een zeer associaal persoon om het normaal te vinden dat een stuk tuig 30 jaar lang geld vangt voor niks doen waar ik en mijn familie hard voor moet werken iedere dag.
Ik vind het niet normaal. Maar ik vind het belangrijker dat de mensen die afhankelijk zijn van dit geld in leven blijven dan krampachtig vast te houden aan de hier geldende normen en waarden
quote:
Jij en je familie gaat maar geld afstaan aan die walgelijke oplichter daar in marokko. Jij tevreden die oplichter tevreden en wji tevreden
Alle moslims geven al geld/aalmoezen uit aan de arme minder bedeelden

pi_21175241
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee dat vind ik normaal gesproken niet. Maar in deze situatie kijk ik voorbij de wet en het geld, ik kijk naar mensenlevens, hoe frauduleus deze man ook heeft gehandeld, een gezonde jeugd is voor mij vele malen belangrijker...

Dat zou voor iedereen zo moeten zijn, ik weiger mee te doen aan de ridiculiteit die individualisme heet
Jij kijkt naar mensenlevens?? Dan kunnen we volgens jou je mede moslims (daar is het jou gewoon om te doen ) in Marokko allemaal dus geld toestoppen? Want volgens jou woorden gaat iedereen dood (het gaat om mensenlevens) als ze geen geld krijgen van de hardwerkende (voor jullie domme) hollander. Die iedere ochtend in weer en wind naar zijn werk fietst, terwijl die knoflook walm lekker s middags in het zonnetje op staat en al 30 jaar van die domme hollanders hun geld leeft in weelde en luxe???

Maar als ie er zelf voor moest werken daar dan praten we over mensen levens en inhumane zaken. Och stel je toch voor dat die gast niet in luxe kon leven net zoals vele andere marokkanen daar. Dat zou toch verschrikkelijk zijn. Nee dan heb je gelijk dan moet ie de boel maar oplichten.
Hebben Marokkanen niet zoiets als trots of eigenwaarde?? Ik zou van mezelf moeten kotsen en me harstikke schuldig voelen als ik 30 jaar de Nederlanders op zou lichten die me zo vriendelijk wilde bijstaan met geld
pi_21175326
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voor mij betekent humaan:

- niet alleen kijken naar de letter van de wet, maar kijken naar het menselijke aspect.
- etc.
- geld niet naar een hoger niveau tillen dan mensenlevens (die ongetwijfeld zullen sterven als ze geen geld hebben om te eten )
[..]

Dat is een ridicule vergelijking, aangezien je dit ook zou kunnen doortrekken naar mensen die wel terecht er een WAO-uitkering op nahouden in Marokko of welk ander land dan ook
[..]

Om geld te verdienen voor je liefhebbenden en ze met behulp daarvan te fieren door ze te "spekken" met o.a. kwalitatief goed eten
[..]

Beginnen we gewoon opnieuw toch?
Mijn vergelijking maakte ik hierop:

"Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspoginge aan zijn kant".

hierop zei ik dat het voor hem geen zin had een baan te zoeken, hij ontvangt immers meer uitkering dan hij uberhaupt kan verdienen MET EEN BAAN in Marokko.

Ik vroeg je niet om de uitleg van de term humaan, maar om uitleg van de termEN inhumaan en respect.

Vind je als ik arm ben dat ik de staatskas van Marokko mag plunderen, aangezien ik en mijn dorp anders niet te eten hebben,? (of vervang mij door een sudanees).

Mensen hebben nog altijd rechten en plichten en die gaan boven wat jij noemt: 'induvidualisme'.
Heb je een auto trouwens?
Yeah baby Yeah!
pi_21175370
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moet jij eens weten hoeveel geld Nederland geeft aan ontwikkelingshulp met o.a. jouw belastingcenten, wat overigens zeer tevreden stemt. Men moet altijd aan anderen denken die het minder hebben. Mensen als jij gaan huilen als MSN een keer uitvalt of je Playstation 2 het even niet doet, terwijl in andere delen van de wereld men elke dag bikkelt om een stuk (droog) brood op tafel te krijgen. Egoïstisch, egocentrisch, individualistisch: allemaal termen die de wereld wat betreft genegenheid en tederheid naar een lager en triest niveau brengen
[..]

Hoeveel geld geef jij van je 2000 euro per maand aan anderen ? Durf jij voor jezelf garant te staan dat je aan anderen denkt ? Natuurlijk zijn er andere landen in de wereld, maar dat is geen argument om niemand te helpen.

[..]

Als die vent een Jood was geweest zou ik exact hetzelfde zeggen, ook al zou hij mij dat niet gunnen. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. En doe een ander niks aan wat je jezelf ook niet zou aandoen. Dat zijn universele regels en zijn niet gebonden aan religie's.

[..]

Over associaal gesproken
[..]

Ik vind het niet normaal. Maar ik vind het belangrijker dat de mensen die afhankelijk zijn van dit geld in leven blijven dan krampachtig vast te houden aan de hier geldende normen en waarden
[..]

Luister vriend. Ik vind het heel normaal om een gedeelte van je salaris af te geven aan goede doelen. Dat doe ik zelf met vele andere Nederlanders ook. En dan denk ik nog niet eens alleen aan mensen maar ook aan dieren.
Maar dat staat weer TOTAAL los van die oplichter. En die man is niet afhankelijk van dat geld uit Nederland. Dat maak JIJ ervan. Als hij in luxe en weelde wil leven dan wel. Als hij normaal zou werken zou er niks aan de hand zijn. Niks met levens bedreigende situaties te maken dus.

Volgens jou redenatie zou het normaal zijn als ik de Nederlandse staat compleet zou oplichten zodat ik voortaan 10.000 euro in de maand te besteden heb i.p.v 2000.
Want dan kan ik pas in luxe en weelde leven. Met die 2000 euro kan ik niet zoveel doen namelijk. Dat zou inhumaan zijn natuurlijk dat ik voor mijn geld moet werken en dan niet eens in luxe kan leven.

Oh en nog 1 ding. Je liegt dat alle moslims aalmoezen geven aan arme en minder bedeelde. Ik zag namelijk met mijn eigen ogen paar maanden terug een zwerver compleet worden uitgescholden door marokkaanse jochies.
Dus dat klopt niet flauw he?? Maar ik bedoel maar te zeggen dat jij compleet aan het generaliseren bent. Ik kan ook zeggen dat elke nederlander aalmoezen geeft aan de arme is precies hetzelfde wat jij zegt.......
pi_21175743
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over associaal gesproken
[..]

[..]

Aan de 'hier' geldende normen en waarden? Is het in Marokko dan algemeen goed om te frauderen, danwel op te lichten?
Bovendien ben ik het met je eens dat we voor de armen moeten zorgen.
Alleen zorg ik liever voor een arme man, gezien, dorp of wat dan ook, dat buiten hun schuld arm is ipv dat ik een oplichter geld geef die anders arm zou zijn. een groot verschil..
bovendien is voor al die 'afhankelijken" (profiteurs) nog wel een levenswijsheid van toepassing:
wed nooit op één paard, zeker niet als deze kreupel is (arbeidsongeschikt) en fraudeert.
De slachtofferrol pas velen zien we.....
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:18:07 #119
13462 BansheeBoy
pi_21175767
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:57 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Luister vriend. Ik vind het heel normaal om een gedeelte van je salaris af te geven aan goede doelen. Dat doe ik zelf met vele andere Nederlanders ook. En dan denk ik nog niet eens alleen aan mensen maar ook aan dieren.
Dat is een nobel streven wat je helaas niet 100% wilt bereiken aangezien je Marokkanen en Moslims bij voorkeur hierbuiten zou houden
quote:
Maar dat staat weer TOTAAL los van die oplichter. En die man is niet afhankelijk van dat geld uit Nederland. Dat maak JIJ ervan. Als hij in luxe en weelde wil leven dan wel. Als hij normaal zou werken zou er niks aan de hand zijn. Niks met levens bedreigende situaties te maken dus.
Dat maak ik er inderdaad van. Maar ik ken de situatie in Marokko als geen ander, ik heb hier nl. Turkse buren en kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus echt waar ik het over heb
quote:
Volgens jou redenatie zou het normaal zijn als ik de Nederlandse staat compleet zou oplichten zodat ik voortaan 10.000 euro in de maand te besteden heb i.p.v 2000.
Natuurlijk niet, ik ben voorstander van het "nood breekt wet"-principe, en als jij in luxe wilt MSN-en en Playstationen, dat is best, alleen dat zie ik niet als nood om de boel "op te lichten".
quote:
Want dan kan ik pas in luxe en weelde leven. Met die 2000 euro kan ik niet zoveel doen namelijk. Dat zou inhumaan zijn natuurlijk dat ik voor mijn geld moet werken en dan niet eens in luxe kan leven.
Wat een belachelijke edoch eename vergelijking. Je kunt Nederland en Marokko toch niet met elkaar vergelijken. Ten eerst heb je te maken met veschillende mensen, ten 2de is de levenstandaard hier vele malen hoger
quote:
Oh en nog 1 ding. Je liegt dat alle moslims aalmoezen geven aan arme en minder bedeelde. Ik zag namelijk met mijn eigen ogen paar maanden terug een zwerver compleet worden uitgescholden door marokkaanse jochies.
Dat zijn uitzonderingen die mijn regel bevestigen
quote:
Dus dat klopt niet flauw he?? Maar ik bedoel maar te zeggen dat jij compleet aan het generaliseren bent. Ik kan ook zeggen dat elke nederlander aalmoezen geeft aan de arme is precies hetzelfde wat jij zegt.......
Met positief generaliseren is in principe niets mis vind ik

pi_21175814
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een nobel streven wat je helaas niet 100% wilt bereiken aangezien je Marokkanen en Moslims bij voorkeur hierbuiten zou houden
[..]

Dat maak ik er inderdaad van. Maar ik ken de situatie in Marokko als geen ander, ik heb hier nl. Turkse buren en kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus echt waar ik het over heb
[..]

Natuurlijk niet, ik ben voorstander van het "nood breekt wet"-principe, en als jij in luxe wilt MSN-en en Playstationen, dat is best, alleen dat zie ik niet als nood om de boel "op te lichten".
[..]

Wat een belachelijke edoch eename vergelijking. Je kunt Nederland en Marokko toch niet met elkaar vergelijken. Ten eerst heb je te maken met veschillende mensen, ten 2de is de levenstandaard hier vele malen hoger
[..]

Dat zijn uitzonderingen die mijn regel bevestigen
[..]

Met positief generaliseren is in principe niets mis vind ik

Ik heb een duitse buurman, dus mij maak je niets wijs over Portugal!
Yeah baby Yeah!
pi_21175924
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik die erbuiten wil houden. Zoals ik al zei ik maak geen onderscheid tussen moslims en niet moslims, ondanks dat jij en vele andere moslims dit wel doen.
Quote me waar ik de voorkeur aangeef om liever niet moslims te onderhouden met gratis geld zonder te werken........
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:35:04 #122
13462 BansheeBoy
pi_21176146
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:25 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik die erbuiten wil houden. Zoals ik al zei ik maak geen onderscheid tussen moslims en niet moslims, ondanks dat jij en vele andere moslims dit wel doen.
Quote me waar ik de voorkeur aangeef om liever niet moslims te onderhouden met gratis geld zonder te werken........
Hehe, eindelijk doe je water bij de wijn. Je bent het nu met me eens, ook ik zie het nl. zo

Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed

pi_21176225
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk doe je water bij de wijn. Je bent het nu met me eens, ook ik zie het nl. zo

Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed

Op mijn vragen weet je zo gauw geen antwoord Banshee?
Dat noemt men een "zwaktebod'...
Yeah baby Yeah!
pi_21176414
quote:

[..]

Ik ben het niet met jou eens. Jij bent het op dit gedeelte met mij eens.
Wat niet weg neemt dat ik het nog steeds absurt en volstrekt associaal vind wat die man in Marokko heeft gedaan.
Naar mijn mening moet hij en zijn familie alles dubbel en dwars terug betalen.
Voor oneerlijke oplichters kan ik geen respect opbrengen........
pi_21176542
Banshee................

In principe betaalt al elke Nederlander mee aan hongerende mensen in de wereld dmv belastingen, dus wat je uitkraamt is lulkoek. NL staat al op nr. 1 in de toplijst van de meest vrijgevige landen ter wereld.

Je kan mij verder absoluut niet wijsmaken dat in Marokko mensen de HONGERDOOD sterven...

Nogmaals, die aansteller die teert op ONRECHTMATIG verkregen uitkering verdient als straf wmb terugbetaling van de uitkering en een flinke boete er bovenop.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:50:02 #126
13462 BansheeBoy
pi_21176576
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 10:54 schreef Elgigante het volgende:

[q]
hierop zei ik dat het voor hem geen zin had een baan te zoeken, hij ontvangt immers meer uitkering dan hij uberhaupt kan verdienen MET EEN BAAN in Marokko.
Je moet de koopkracht van het geld dat hij ontvangt naar de maatstaf van Nederland zien, aangezien hij het geld van de Nederlandse overheid ontvangt en net zo goed hier kon/kan blijven wonen
quote:
Ik vroeg je niet om de uitleg van de term humaan, maar om uitleg van de termEN inhumaan en respect.
Respect is altijd het uitgangspunt. Zonder respect ben je geen menswaardig wezen. Wij moslims zeggen altijd:"Als je niet schaamt doe dan maar wat je wil". Schaamte, respect, eerbied, zijn allen belangrijke karakter-eigenschappen
quote:
Vind je als ik arm ben dat ik de staatskas van Marokko mag plunderen, aangezien ik en mijn dorp anders niet te eten hebben,? (of vervang mij door een sudanees).
Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben, als het maar niet een structurele manier van leven is Een twijfelgeval meer of minder, of zelfs 100 meer of minder merk je toch niks van als belastingbetaler. En wat doe we moeilijk, die man heeft er toch premie voor betaald toen hij wel werkte...
quote:
Mensen hebben nog altijd rechten en plichten en die gaan boven wat jij noemt: 'induvidualisme'.
Heb je een auto trouwens?
Ja ik heb een auto (v/d zaak). Overigens wil ik je bij deze vertellen dat 1 ieder rechten en plichten heeft en niet alleen mensen die meedoen aan het zwakke systeem dat "individualisme" heet

pi_21176602
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Banshee................

In principe betaalt al elke Nederlander mee aan hongerende mensen in de wereld dmv belastingen, dus wat je uitkraamt is lulkoek. NL staat al op nr. 1 in de toplijst van de meest vrijgevige landen ter wereld.

Je kan mij verder absoluut niet wijsmaken dat in Marokko mensen de HONGERDOOD sterven...

Nogmaals, die aansteller die teert op ONRECHTMATIG verkregen uitkering verdient als straf wmb terugbetaling van de uitkering en een flinke boete er bovenop.
Volgens Banshee is het inhumaan om een oplichter met zijn praktijken te dwarsbomen.
Yeah baby Yeah!
pi_21176652
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef Elgigante het volgende:
Volgens Banshee is het inhumaan om een oplichter met zijn praktijken te dwarsbomen.
Precies, hij gaat helemaal voorbij aan the bottom line.
Sterk staaltje symtoombestrijding.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:55:38 #129
13462 BansheeBoy
pi_21176719
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik heb trouwens je vragen beantwoord. Ik ben speciaal voor jou iets verder gegaan dan ik normaal doe, maar dat is goed voor de diccours

pi_21176900
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet de koopkracht van het geld dat hij ontvangt naar de maatstaf van Nederland zien, aangezien hij het geld van de Nederlandse overheid ontvangt en net zo goed hier kon/kan blijven wonen
[..]

Respect is altijd het uitgangspunt. Zonder respect ben je geen menswaardig wezen. Wij moslims zeggen altijd:"Als je niet schaamt doe dan maar wat je wil". Schaamte, respect, eerbied, zijn allen belangrijke karakter-eigenschappen
[..]

Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben, als het maar niet een structurele manier van leven is Een twijfelgeval meer of minder, of zelfs 100 meer of minder merk je toch niks van als belastingbetaler. En wat doe we moeilijk, die man heeft er toch premie voor betaald toen hij wel werkte...
[..]

Ja ik heb een auto (v/d zaak). Overigens wil ik je bij deze vertellen dat 1 ieder rechten en plichten heeft en niet alleen mensen die meedoen aan het zwakke systeem dat "individualisme" heet

Luister eens Banshee, deze man heeft 1 jaar gewerkt voor een schamel loontje en die afdracht in dat jaar komt niet overeen met wat er de afgelopen 30 jaar is betaald aan hem, wel?
Niemand doet mee aan het zwakke systeem der individualisme. We zijn het vrijgevigste land ter wereld, dus ik weet niet welk land jij bedoelt eigenlijk.
Heb je soms problemen met je ogen dat ik je 2 keer dezelfde vraag stel over RESPECT EN INHUMANITEIT en je er nog steeds omheen draait?
Een uitleg heb ik nog steeds niet van je gehoord, hooguit wat generaliserende opmerkingen over hoe moslims er weleens gebruik van maken.
Bovendien heb ik je al uitgelged hoe het zit met de uitkering en het "er alles aan doen om een baan te krijgen'-principe.
Die man krijgt (naar Marokkanse maatstaven) een vorstelijk salaris dmv een uitkering, die veegt zijn reet af met avertenties in Marokkaanse kranten, niets dus van het-willen-werken.

Bovendien gaat het niet om die ene man die fraudeert en er mee wegkomt (jij bent er immers niet op tegen), maar om het principe dat de nederlandse overheid uitstraalt: Crime DOES pay. Goed voorbeeld doet volgen, slecht voorbeeld ook, is een wijsheid, die van toepassing is.

Wat bedoel je precies met je laatste statement over het participeren?

Ik moet je trouwens wel feliciteren met je over het algemeen inhoudelijk bedoelde posts, zonder te vloeken etc itt een jaar gelden, toen je nogal wat ruwe bolster was.
Yeah baby Yeah!
pi_21177493
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb trouwens je vragen beantwoord. Ik ben speciaal voor jou iets verder gegaan dan ik normaal doe, maar dat is goed voor de diccours

Ik voel me zeer vereerd Banshee,
En op welk vlak ben je dan verder gegaan dan normaal?
Ik heb nog steeds geen antwoorden op mijn vragen by the way, je draait er elke keer omheen, je zou de politiek in moeten!
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:40:51 #132
13462 BansheeBoy
pi_21177604
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Luister eens Banshee, deze man heeft 1 jaar gewerkt voor een schamel loontje en die afdracht in dat jaar komt niet overeen met wat er de afgelopen 30 jaar is betaald aan hem, wel?
Dus dan maar gelijk verbieden ? Hoeveel premie betaal je voor een rechtsbijstandverzekering ? 12 euro misschien 15, en als je er een keer gebruik van maakt ivm juridische strijd en je hebt een advokaat nodig krijg je ook vele malen meer dan je ooit hebt betaald. Dat is dus geen argument me dunkt
quote:
Niemand doet mee aan het zwakke systeem der individualisme. We zijn het vrijgevigste land ter wereld, dus ik weet niet welk land jij bedoelt eigenlijk.
Niemand doet mee ? Wees eerlijk hoeveel junkies zie je dagelijks bij het station bedelen ? Bedelen is officieel zelfs verboden in Nederland, dat is toch echt tegen de universele rechten van de mens vind ik.
quote:
Heb je soms problemen met je ogen dat ik je 2 keer dezelfde vraag stel over RESPECT EN INHUMANITEIT en je er nog steeds omheen draait?
Ik heb er totaal geen problemen mee. Naar "best effort" heb ik je vraag beantwoord. Mocht het niet zo lijken, probeer dan de vraag eens concreter te formuleren.
quote:
Een uitleg heb ik nog steeds niet van je gehoord, hooguit wat generaliserende opmerkingen over hoe moslims er weleens gebruik van maken.

[q]Die man krijgt (naar Marokkanse maatstaven) een vorstelijk salaris dmv een uitkering, die veegt zijn reet af met avertenties in Marokkaanse kranten, niets dus van het-willen-werken.
Nogmaals, wat koopkracht betreft MOET je Nederland als maatstaf blijven aanhouden, die man kan ook hier terugkomen, vergeet dat niet
quote:
Bovendien gaat het niet om die ene man die fraudeert en er mee wegkomt (jij bent er immers niet op tegen), maar om het principe dat de nederlandse overheid uitstraalt: Crime DOES pay. Goed voorbeeld doet volgen, slecht voorbeeld ook, is een wijsheid, die van toepassing is.
Ben ik helemaal met je eens. Maar dan handelt de overheid verkeerd, als ze zoiets willen gedogen onder het mom van naastenliefde moeten ze het zo doen dat niemand erachter kom en er dus geen voorbeelden volgen
quote:
Wat bedoel je precies met je laatste statement over het participeren?
Ik heb heel dat woord niet gebruikt. Ik snap je vraag dus niet helemaal
quote:
Ik moet je trouwens wel feliciteren met je over het algemeen inhoudelijk bedoelde posts, zonder te vloeken etc itt een jaar gelden, toen je nogal wat ruwe bolster was.
Dit kun je niet menen. Als je een keer tijd hebt, check dan aub mijn geschiedenis, ik vloek vrijwel nooit, ook niet IRL. Ik ben eigenlijk altijd gebanned op "appeleren" van medegebruikers....

pi_21177911
quote:

[..]

Is onderscheid ook kwalijk als het hetero-homo betreft?
Yeah baby Yeah!
pi_21178073
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus dan maar gelijk verbieden ? Hoeveel premie betaal je voor een rechtsbijstandverzekering ? 12 euro misschien 15, en als je er een keer gebruik van maakt ivm juridische strijd en je hebt een advokaat nodig krijg je ook vele malen meer dan je ooit hebt betaald. Dat is dus geen argument me dunkt
[..]

Niemand doet mee ? Wees eerlijk hoeveel junkies zie je dagelijks bij het station bedelen ? Bedelen is officieel zelfs verboden in Nederland, dat is toch echt tegen de universele rechten van de mens vind ik.
[..]

Ik heb er totaal geen problemen mee. Naar "best effort" heb ik je vraag beantwoord. Mocht het niet zo lijken, probeer dan de vraag eens concreter te formuleren.
[..]

Nogmaals, wat koopkracht betreft MOET je Nederland als maatstaf blijven aanhouden, die man kan ook hier terugkomen, vergeet dat niet
[..]

Ben ik helemaal met je eens. Maar dan handelt de overheid verkeerd, als ze zoiets willen gedogen onder het mom van naastenliefde moeten ze het zo doen dat niemand erachter kom en er dus geen voorbeelden volgen
[..]

Ik heb heel dat woord niet gebruikt. Ik snap je vraag dus niet helemaal
[..]

Dit kun je niet menen. Als je een keer tijd hebt, check dan aub mijn geschiedenis, ik vloek vrijwel nooit, ook niet IRL. Ik ben eigenlijk altijd gebanned op "appeleren" van medegebruikers....

Een verzekeringspremie is iets anders dan een WAO-uitkering Banshee, ik denk dat je dat toch wel begrijpt...
Of moet ik je even bijscholen hoe het verzekeringsprincipe cq risicodragen werkt?
Dat is dus geen argument me dunkt
We hebben sprake van totale miscommunicatie blijkbaar, want jij schijn niet te beseffen wat ik bedoel met:
a) wat versta jij onder respect en inhumaniteit?> lijkt me een normale vraag, niet?
b) jij geeft aan dat meneer alles gedaan heeft om een baan te krijgen, dan stel ik: Meneer heeft geen reet gedaan, omdat zijn uitkering (tuurlijk terecht gebaseerd op nederlandse maatstaven) hoger zal zijn dan zijn droomsalaris. Dat betekent toch niet dat hij alles in het werk gesteld heeft om een baan te vinden?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:18:31 #135
13462 BansheeBoy
pi_21178444
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Is onderscheid ook kwalijk als het hetero-homo betreft?
Maar uiteraard. Daarom ben ik ook de 1ste die roept dat het een zeer kwalijke zaak is dat er speciale Gay-sauna's, Gay-café's e.d. zijn. Homo's moeten hierop worden aangesproken vind ik.

Afzondering belemmert de ontwikkeling

pi_21178491
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar uiteraard. Daarom ben ik ook de 1ste die roept dat het een zeer kwalijke zaak is dat er speciale Gay-sauna's, Gay-café's e.d. zijn. Homo's moeten hierop worden aangesproken vind ik.

Hoe rijm je dit dan met je uitspraak eerder op de dag?

"Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed".

Ikke niet snappe
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:23:43 #137
13462 BansheeBoy
pi_21178567
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoe rijm je dit dan met je uitspraak eerder op de dag?

"Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed".

Ikke niet snappe
Homo's onderscheiden zich d.m.v. gaycafe's, homo-sauna's, homo-voetbalverenigingen etc. En onderscheid vind ik een kwalijke zaak

pi_21178774
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Homo's onderscheiden zich d.m.v. gaycafe's, homo-sauna's, homo-voetbalverenigingen etc. En onderscheid vind ik een kwalijke zaak

Vrouwen onderscheiden zich door bloempotschikken, margrietclubjes, zwangerschapsgymnastiek etc. Mannen door modelbouwclubjes, striptease-tenten, voetbalsupportersclubs, SGP etc. Moslims, door de sharia-bank, turkse theehuizen etc.
Zijn al deze dingen dan ook kwalijk?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:39:46 #139
13462 BansheeBoy
pi_21178956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vrouwen onderscheiden zich door bloempotschikken, margrietclubjes, zwangerschapsgymnastiek etc. Mannen door modelbouwclubjes, striptease-tenten, voetbalsupportersclubs, SGP etc. Moslims, door de sharia-bank, turkse theehuizen etc.
Zijn al deze dingen dan ook kwalijk?
Wel als alleen de betreffende groepen welkom zijn of andere groepen worden uitgesloten
Als het uit praktische overwegingen is heb ik er geen problemen mee

pi_21179036
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wel als alleen de betreffende groepen welkom zijn of andere groepen worden uitgesloten
Als het uit praktische overwegingen is heb ik er geen problemen mee

Dus onderscheid maken is niet op voorhand kwalijk?

Zijn Christenen(of beter, niet-moslims) welkom in een moskee, danwel theehuis of shariabank?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:55:32 #141
13462 BansheeBoy
pi_21179350
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus onderscheid maken is niet op voorhand kwalijk?

Zijn Christenen(of beter, niet-moslims) welkom in een moskee, danwel theehuis of shariabank?
Ja, uiteraard zijn ze welkom.

(ze moeten de topicnaam veranderen in:"De olijke Bansheeboy en de hossige Elgigante" )

pi_21179714
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, uiteraard zijn ze welkom.

(ze moeten de topicnaam veranderen in:"De olijke Bansheeboy en de hossige Elgigante" )

Vanwaar olijk?
en vanwaar hossige?
Yeah baby Yeah!
pi_21179815
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom zonderen homofielen zich af denk je?

Waarschijnlijk omdat de maatschappij hen niet als volwaardig beschouwt en zij ook vrijblijvend een cafe willen bezoeken zonder als ongewenst te worden gezien.
Jij hebt blijkbaar niet zoveel o met gay's.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:23:07 #144
13462 BansheeBoy
pi_21180109
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waarom zonderen homofielen zich af denk je?
Geen enkele reden is voor mij acceptable, tenzij het gaat om mensenlevens
quote:
Waarschijnlijk omdat de maatschappij hen niet als volwaardig beschouwt en zij ook vrijblijvend een cafe willen bezoeken zonder als ongewenst te worden gezien.
Jij hebt blijkbaar niet zoveel o met gay's.
Denk het niet. Tegenwoordig wordt je gediscrimineerd als je geen homo, bi of bi-polar bent

pi_21180293
Gelet op de omvang van zijn huis gaf deze marokkaan heel weinig aalmoezen weg.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:29:48 #146
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_21180301
Mensen,

Met Banshee boy valt niet te praten hij is totaal ongevoelig voor goede argumenten. Deze man overtreed de nederlandse wet. Hij zou gestraft moeten worden. Terugbetalen + nog een boete is vrij reeel. Dit is gewoon fraude, dat mag volgens mij ook niet in Marokko.

Dan komt Bansheeboy met nood breekt wet, ik geloof dat juist in marokko kinderen voor hun vader kunnen zorgen dus die zouden best een baan kunnen vinden. Hier is helemaal geen nood. Trouwens een brood stelen is 1 ding, maar deze man steelt niet alleen om te overleven maar ook om luxe te hebben.
mai pen rai
pi_21180464
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Geen enkele reden is voor mij acceptable, tenzij het gaat om mensenlevens
[..]

Denk het niet. Tegenwoordig wordt je gediscrimineerd als je geen homo, bi of bi-polar bent

Heeft een turks theehuis op basis van mensenlevens besloten om haar bestaansrecht te eisen?
Volgens mij heb je af en toe kortsluiting in de grijze massa Banshee, ik kan er namelijk geen touw aan vastknopen...
Yeah baby Yeah!
pi_21180534
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Mensen,

Met Banshee boy valt niet te praten hij is totaal ongevoelig voor goede argumenten. Deze man overtreed de nederlandse wet. Hij zou gestraft moeten worden. Terugbetalen + nog een boete is vrij reeel. Dit is gewoon fraude, dat mag volgens mij ook niet in Marokko.

Dan komt Bansheeboy met nood breekt wet, ik geloof dat juist in marokko kinderen voor hun vader kunnen zorgen dus die zouden best een baan kunnen vinden. Hier is helemaal geen nood. Trouwens een brood stelen is 1 ding, maar deze man steelt niet alleen om te overleven maar ook om luxe te hebben.
Het probleem in deze is ok dat men eenmaal verworven (onterechte) vrijheden gaat beschouwen als rechten.
Banshee probeert vooralsnog inhoudelijk te reageren, daar heb ik geen moeite mee, alleen is het af en toe wat wazig en niet duidelijk waarop hij nu antwoord.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:39:31 #149
13462 BansheeBoy
pi_21180598
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Mensen,

Met Banshee boy valt niet te praten hij is totaal ongevoelig voor goede argumenten.
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
quote:
Deze man overtreed de nederlandse wet. Hij zou gestraft moeten worden. Terugbetalen + nog een boete is vrij reeel. Dit is gewoon fraude, dat mag volgens mij ook niet in Marokko.
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...

Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
quote:
Dan komt Bansheeboy met nood breekt wet, ik geloof dat juist in marokko kinderen voor hun vader kunnen zorgen dus die zouden best een baan kunnen vinden.
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
quote:
Hier is helemaal geen nood. Trouwens een brood stelen is 1 ding, maar deze man steelt niet alleen om te overleven maar ook om luxe te hebben.
Luxe ? Waar zie je dat hij luxe wil/heeft/gebruikt ?

dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:42:11 #150
56951 Najra
---------------
pi_21180675
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef milagro het volgende:
Hoewel die uitkeringen idioot zijn voor dergelijke gevallen als te zien bij NOVA o.a., is het op zich natuurlijk niet vreemd die die lui zich te pletter schrikken, daar gaat hun inkomen, riante inkomen naar Marokkaanse maatstaven zo te zien, opeens na 20, 30 jaar.
Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:44:21 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_21180749
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Najra het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_21180979
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]

Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...

Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]

Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]

mwa, de mensenliefde en tederheis (wat lief ) houdt blijkbaar op als een homo in een homobar binnenloopt, maar geldt wel als een hetero een heterobar binnenloopt.
Werkelijk lachwekkend is het volgende...

"Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar". Sinds wanneer is diefstal en bedrog niet aanbevelingswaardig en afkeurend ipv pure oplichterij en wetsovertredend?

Maar ik begrijp uit jouw woorden dat wij deze man en zijn dorp moeten onderhouden, omdat de jongeren in dat dorp hun eigen families niet willen onderhouden?

De kliek van Saddam zal tegenwoordig ook iets vaker op een houtje moeten bijten, aangezien hun tegoeden zijn bevroren, is dat inhumaan?

Dus als de uitkering wordt stopgezet zal deze man direct omkomen van de honger (tesamen met het dorp) en hou je het UWV verantwoordelijk voor een massamoord ergens in Noordoost Marokkko?

Jij participeert immers ook in de individuele maatschappij, aangezien je een auto rijdt ipv dat je met de trein of de bus naar je werk gaat (fiets kan ook) en je hebt internet en waarschijnlijk gooi je ook nog weleens wat eten weg dat eigenlijk niet meer lekker is, maar nog niet bedorven.

Stem je SP/GL of PvdA?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:53:45 #153
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_21181005
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dus omdat marokkanen nu fout aan het worden zijn moeten wij daar onder lijden. Z'n kinderen moeten gewoon voor hun vader zorgen.

Hij steelt (het is niet anders als stelen of frauderen) voor zichzelf en wat andere mensen hij steelt niet net genoeg om van rond te komen maar hij steelt een stuk meer en gezien zijn huis geeft hij het uit aan luxe. Dit is dus onacceptabel, een brood stelen kan , bakjes kaviaar niet.

Als er geen fraude was bansheeboy dan hadden er hier in Nederland veel lagere premies geweesd en daardoor zou er meer werk zijn voor andere mensen die nu in armoede leven. HIj steelt dus ook van mensen die het niet kunnen missen.
mai pen rai
pi_21181038
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

ff offtopic, wat is een 'hossig iemand'?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:56:16 #155
56951 Najra
---------------
pi_21181083
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_21182488
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:56 schreef Najra het volgende:
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
I'm sorry
Yeah baby Yeah!
pi_21182688
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Dus de marokkaan handelde vanuit zijn geloof.
De werkelijke debielen zitten bij de UVW die opgelegde regels niet uitvoeren.
pi_21183347
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:41:19 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21184142
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
pi_21184633
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:41 schreef Re het volgende:
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.
Ook frappant was de man die de vermoorde onschuld speelde omdat hij door het niet meer ontvangen van zijn uitkering zijn villa moest verkopen.
Wat had deze man het zwaar zeg!
Yeah baby Yeah!
pi_21189692
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:13 schreef Dildo het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
deel van een citaat:

1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);

en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
pi_21193456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Als dit waar is.......... Wat is dat een ontzettend kut geloof. Je moet juist met alle mensen in harmonie proberen samen te leven.
Islam
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:02:33 #163
13462 BansheeBoy
pi_21194309
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

deel van een citaat:

1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
quote:
Ik helemaal niks over joden gezegd, ik snap je niet

dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:06:33 #164
94405 Tarak
pi_21194410
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:09:03 #165
13462 BansheeBoy
pi_21194475
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat

[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws

dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:14:53 #166
94405 Tarak
pi_21194661
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat

[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws

Geen tijd! Moet m'n cv nog afmaken, leuke functie aangeboden gekregen.
pi_21194887
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
pi_21199757
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:

[..]

Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.

Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 07:39:11 #169
13462 BansheeBoy
pi_21199884
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:

[..]

Daar zeg je nogal wat, kun je dat ergens op baseren ofschoon dat wel off-topic is

Iedereen môguh gewenst overigens

woensdag 11 augustus 2004 @ 08:41:02 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21200177
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 06:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.

Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
  woensdag 11 augustus 2004 @ 08:48:42 #171
13462 BansheeBoy
pi_21200214
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 08:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
Ik sluit me hierbij aan. Het enige nadeel als je uitkeringen geeft aan mensen in het buitenland is dat het geld dan niet wordt besteed in Nederland en dus een nadelige invloed zou kunnen hebben op de economie. Maar ik denk dat het zwarte geld dat makkelijk zou kunnen opvangen.

pi_21200406
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

deel van een citaat:

quote:
Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Kies er gerust 1.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 09:13:57 #173
13462 BansheeBoy
pi_21200457
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:

Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."

Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.

Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Wat !!!!!!!!! ??? Denken die gasten dat ongelovigen geen mensen zijn ? Kijk die onmenselijkheid !
Dit verklaart gelijk het gedrag van de "israeliërs" ten opzichte van de Palestijnen...

"Wat een Jood steelt van een ongelovige mag hij houden" :')

pi_21201003
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:

[..]

[..]

Kies er gerust 1.
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
pi_21201053
de hoogte van de uitkering aanpassen aan de hoogte van de levens-standaard.........het is daar veel goedkoper,dus uitkering omlaag in vergelijk met de koopkracht van hier,ben je van al het gedonder af
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:05:12 #176
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21201100
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:

Antisemiet.
Ach, het hypocrietje heeft weer wat te mekkeren
pi_21201125
quote:

[..]

Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
Het zijn niet mijn woorden, ik quote ze slechts. Je vroeg om bewijs, die leverde ik. Jouw 'bewijs' rommelt echter aan alle kanten, omdat het niet overeenkomstig je bewering is dat moslims mogen stelen van niet-moslims. Ik vraag jou waarom een auto 4 wielen heeft en jij zegt dat een koe uiers heeft.
pi_21201149
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
pi_21201299
Ik weet niet wie je denkt voor je te hebben, maar 1 de site die ik aanhaal is zeker niet islamitisch, ik zou eerder zeggen anti-islamitisch, en 2 waarom is iemand een jodenhater als hij enkel joodse bronnen quote?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:28:28 #180
13462 BansheeBoy
pi_21201398
quote:

quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
Wat doe je nou moeilijk, het zijn gewoon versen 1 op 1vertaalt uit de Thorah. Zo denken Joden gewoon. Dat is hun visie, en jij verwijt de boodschapper in plaats van diegenen die dit prediken of naar deze versen leven. Echt krom

woensdag 11 augustus 2004 @ 10:42:12 #181
13462 BansheeBoy
pi_21201606
quote:

[..]

Antisemiet.
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
quote:
Weet je dat dit in Nederland strafbaar is?
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?

pi_21201729
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
[..]

Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?

De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 10:50:45 #183
13462 BansheeBoy
pi_21201754
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Lees onderstaande goed aub, Elgigante heeft gelijk
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
pi_21201775
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
pi_21202050
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef schatje het volgende:
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
Dan kunnen we het weer binnenskaders houden.

Banshee: Mogen eenmaal verworven vrijheden als standaard gezien worden?
Yeah baby Yeah!
pi_21202297
Schatje! Antisemiet!

Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21202983
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!

Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
Yeah baby Yeah!
pi_21203012
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet! .
Goh, waar baseer je dat nu weer op??
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:08:05 #189
13462 BansheeBoy
pi_21203504
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote

pi_21204420
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote

Daar heb ik zo mijn twijfels over.

Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?

Wat moet er concreter?
Yeah baby Yeah!
pi_21205055
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?

Wat moet er concreter?
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
pi_21205421
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
Ik ga wel met hem in discussie, hij probeert zo goed en zo kwaad als het kan antwoord te geven en dat vind ik prima.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:26:42 #193
13462 BansheeBoy
pi_21205519
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat moet er concreter?
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.

pi_21205831
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.

Ik heb van Mutant antwoord gekregen op een andere vraag.

wil jij nogmaals antwoord geven op mijn vragen?
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2004 @ 14:42:49 #195
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21207434
Puingeruimd.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:52:05 #196
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21207665
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
Hallo. Ik mag toch wel mijn steun uitspreken aan de hier gebande lionsguy 18 ?
NOVA: opnieuw gedonder met WAO Uitkeringen in Marokko!
Ha zelfs mijn toevallig gecopieerde linkje is verdwenen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:07:10 #197
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21208103
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[anti-semiet]

Net als de term fascisme. Gezien je sig. "Akkersloot lid van de anti-islam club. Zo ja . Fascisme is een donker goed".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:08:59 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21208167
hij blijft bezig
pi_21237352
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Re het volgende:
hij blijft bezig
Intussen gaat het topic nergens meer over, erg jammer..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 01:48:17 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_21250094
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
ik zie anders nog ontzettend veel puin erin staan. volgens mij heb je weer een beetje selectief geruimt. geeft niet hoor. mijn pet was toch al niet te hoog.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:05:02 #201
13462 BansheeBoy
pi_21251943
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.
Ook frappant was de man die de vermoorde onschuld speelde omdat hij door het niet meer ontvangen van zijn uitkering zijn villa moest verkopen.
Wat had deze man het zwaar zeg!
Hmm, had deze gozer een villa ? Als hij zoveel geld vernuftigt, waar heeft hij dan een uitkering voor nodig ?

pi_21255122
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, had deze gozer een villa ? Als hij zoveel geld vernuftigt, waar heeft hij dan een uitkering voor nodig ?

Ik weet niet of het een villa was, maar het was een zeer ruim huis, netjes afgewerkt en gloednieuw. Kortom niet een standaardhuis in Marokko. Hij was aan het zeuren dat hij daar niet kon blijven wonen als hij geen uitkering meer kreeg en hij had het al zo zwaar.
Daar had ik zo mijn twijfels over eerlijk gezegd, financieel gezien ging het hem tot de herkeuring blijkbaar erg goed af.
Hij vond het normaal dat hij een uitkering kreeg en daarmee een groot huis kon bewonen. Nu dat werd teruggedraaid (waarschijnlijk terecht) was meneer op zijn pik getrapt, hij was blijkbaar gewend aan de luxe lifestyle.
Yeah baby Yeah!
pi_21255315
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een villa was, maar het was een zeer ruim huis, netjes afgewerkt en gloednieuw. Kortom niet een standaardhuis in Marokko. Hij was aan het zeuren dat hij daar niet kon blijven wonen als hij geen uitkering meer kreeg en hij had het al zo zwaar.
Daar had ik zo mijn twijfels over eerlijk gezegd, financieel gezien ging het hem tot de herkeuring blijkbaar erg goed af.
Hij vond het normaal dat hij een uitkering kreeg en daarmee een groot huis kon bewonen. Nu dat werd teruggedraaid (waarschijnlijk terecht) was meneer op zijn pik getrapt, hij was blijkbaar gewend aan de luxe lifestyle.
Het huis was veel groter dan het huis van menig fokker hier. Je kunt het best een Villa noemen. Zeker voor marokkaanse mensen was het een flinke villa. Maar dus ook voor onze begrippen.

Vieze oplichter
pi_21256975
Voor marokkaanse mensen is een huis met garage en 3 verdiepingen geen villa (tenminste, in Marokko wordt het niet als villa gezien). Maar het blijft natuurlijk erg curieus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21257293
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Voor marokkaanse mensen is een huis met garage en 3 verdiepingen geen villa (tenminste, in Marokko wordt het niet als villa gezien). Maar het blijft natuurlijk erg curieus.
Ik dacht dat die gasten het zo slecht hadden in dat land volgens Bansheeboy :')
Wat noemen ze dan een villa?? Die pandjes die bij MTV cribs voorbij komen? Of voldoen die ook niet genoeg aan de eisen???

Als dat soort panden dood normaal zijn daar wil ik daar ook wel gaan wonen.
Denk alleen niet dat ze daar zo gek zijn als in Nederland. Ik zal me daar moeten aanpassen en zij zullen zich niet aan mij aanpassen door het bouwen van kerken en allerlei andere zaken. Hun goed recht ook!!
pi_21257535
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:35 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik dacht dat die gasten het zo slecht hadden in dat land volgens Bansheeboy
Wat noemen ze dan een villa?? Die pandjes die bij MTV cribs voorbij komen? Of voldoen die ook niet genoeg aan de eisen???

Als dat soort panden dood normaal zijn daar wil ik daar ook wel gaan wonen.
Denk alleen niet dat ze daar zo gek zijn als in Nederland. Ik zal me daar moeten aanpassen en zij zullen zich niet aan mij aanpassen door het bouwen van kerken en allerlei andere zaken. Hun goed recht ook!!
Kerken staan er al, dus daar zijn ze al aan "aangepast". Maar in de stad staan genoeg van dat soort huisjes. Grond was vroeger best goedkoop in Marokko, voor pakweg 10/20.000 euro kon je 120m2 land kopen aan de rand van de stad. Dan hou je nog geld over voor een riant huisje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21257609
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kerken staan er al, dus daar zijn ze al aan "aangepast". Maar in de stad staan genoeg van dat soort huisjes. Grond was vroeger best goedkoop in Marokko, voor pakweg 10/20.000 euro kon je 120m2 land kopen aan de rand van de stad. Dan hou je nog geld over voor een riant huisje.
Halfgedraaide gaat lekker naar marokko van het warme weer genieten
Kerken maakt me verder nie zoveel uit. Maar ik kan daar dus als een vorst leven. Nu nog ff een uitkering regelen net zoals die marokkaan daaro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')