In ieder geval moet je een hele goede reden hebben om er recht op te hebben imo.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Gaat dit niet over die doctor?
Anyway, gewoon afschaffen die uitkering voor mensen die niet meer in Nederland wonen.
erg, hèquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:44 schreef Davitamon het volgende:
De mond valt me er bij open
De man heeft 1 jaar (!!!) in Nederland gewerkt, en volgens sinds 1972 32 jaar in Marokko een volledige WAO getrokken.
De man is hypochonder, hij heeft dus een DENKBEELDIGE ziekte![]()
Het moet werkelijk niet gekker worden!
heb je dat huis gezien van 1 vd WAO-ers, mijn hemel, mijn huis past er drie keer in!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In ieder geval moet je een hele goede reden hebben om er recht op te hebben imo.
En ze zouden het natuurlijk ook om kunnen rekenen naar de plaatselijke omstandigheden. Met een beetje WAO-uitkering -wat hier niet zoveel voorstelt- kun je in bijv. Marokko riant van leven. Pas het dan iig aan de omstandigheden van dat land aan.
Het gaat hier niet over wat Mugabe in Zimbabwe uitspookt en het gaat al helemaal niet om links/rechts politiek. De eventuele rest graag in [nws] Feedback.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
bedankt voor het verwijderen van de halve tekstwaarheid is niet belangrijk zie ik?
na een jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In ieder geval moet je een hele goede reden hebben om er recht op te hebben imo.
En ze zouden het natuurlijk ook om kunnen rekenen naar de plaatselijke omstandigheden. Met een beetje WAO-uitkering -wat hier niet zoveel voorstelt- kun je in bijv. Marokko riant van leven. Pas het dan iig aan de omstandigheden van dat land aan.
25 miljoen per jaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:52 schreef DarkElf het volgende:
juist en maar janken over mensen die in Ned te veel in de wao zitten of er te snel ingaan
ga eerst die uitkeringen eens stoppen, moet je kijken wat je bespaart..
zeik niet, iedereen moet inleveren dus zéker mensen die 1 jaar gewerkt hebben en nu al 30 jaar geld vangenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Davitamon het volgende:
[..]
25 miljoen per jaar.
Hetgeen natuurlijk niks af doet aan de 860.000 WAOers in Nederland. Een cijfer die arbeidsongeschiktheidscijfers in andere Europese landen relatief gezien doet verbleken.
Euhquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeik niet, iedereen moet inleveren dus zéker mensen die 1 jaar gewerkt hebben en nu al 30 jaar geld vangen
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Euh![]()
Waar beweer ik anders dan?
Waar lees jij datquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:16 schreef Monidique het volgende:
Dus er wordt één Marokkaan getoond en het geldt direct voor alle Marokkanen?
Die kerel was de boel ook lekker aan het bedonderen. Net doen alsof ie altijd binnen lag maar wel flink verbrand zijn van de zon. Wasmachine verkocht voor eten maar wel blijven doorroken en continu bellen met zn (volgens mij) 6310 naar zn Nederlandse advocaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:06 schreef Skwish het volgende:
"Ik klaag ze aan bij God"
"Ze hebben de rechten van mij en mijn kinderen afgepakt"
"Ik ga netzoals achter ze aan tot het Dag des Oordeels"
![]()
Eerste zin van de OP. Ik heb de aflevering niet gezien, maar er wordt slechts beredeneerd vanuit één voorbeeld. Daarom vraag ik het maar eventjes...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Waar lees jij dat
het was niet 1 voorbeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerste zin van de OP. Ik heb de aflevering niet gezien, maar er wordt slechts beredeneerd vanuit één voorbeeld. Daarom vraag ik het maar eventjes...
Spreek ik soms Chinees ofzo? Lees mijn vorige reacties hier ook eens, misschien begrijp je het dan welquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]nou euhm die cijfers die je noemde vond ik nogal niet relevant zeg maar dus daarom
Wat dan wél? Want dat blijkt niet echt uit de OP.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef milagro het volgende:
[..]
het was niet 1 voorbeeld.
blijkbaar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Snap niet dat ze niks van de Marokkaanse overheid krijgen. Die zullen toch wel ook iets van een vangnet hebben?
Zijn maar weinig landen waar een sociaal vangnet bestaat hoor en zeker niet in Marokko.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Snap niet dat ze niks van de Marokkaanse overheid krijgen. Die zullen toch wel ook iets van een vangnet hebben?
dan kijk je straks de herhaling maar of je leest de ander posts eens door.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dan wél? Want dat blijkt niet echt uit de OP.
Ai, mooi, mag dit topic dan even naar >TV, want kennelijk is het alleen voor diegenen die het gezien hebben of zo gek zijn om het midden in de nacht te gaan kijken. Lekker discussiëren met [s]z'n allen[/i] een paar mensen en lekker arrogant gaan doen wanneer anderen, die er niet bij horen want ze hebben het niet gezien (quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dan kijk je straks de herhaling maar of je leest de ander posts eens door.
ga lekker slapen danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ai, mooi, mag dit topic dan even naar >TV, want kennelijk is het alleen voor diegenen die het gezien hebben of zo gek zijn om het midden in de nacht te gaan kijken. Lekker discussiëren met [s]z'n allen[/i] een paar mensen en lekker arrogant gaan doen wanneer anderen, die er niet bij horen want ze hebben het niet gezien (), ook even willen weten waar het over gaat.
Klasse, hulde. Zo kennen we het volk weer.
Smoesjes verhullen je arrogantie niet, milagro.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ga lekker slapen dan
sjees doe niet zo aangebrand ik las gewoon maar ff half kan gebeuren zegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Spreek ik soms Chinees ofzo?
Je stelt je ongelofelijk aan, schatquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Smoesjes verhullen je arrogantie niet, milagro.
het zal het weer zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sjees doe niet zo aangebrand ik las gewoon maar ff half kan gebeuren zeg
ach, het horen is 1 ding , het zien , zoals zo iemand leeft bijvoorbeeld, in een riant huis, een anderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef Re het volgende:
[..]
het zal het weer zijn
maar wat is nu eigenlijk de verontwaardiging, het is toch al lang bekend dat de WAO wordt misbruikt en dat de uitvoering aan alle kanten schort, we kunnen het wel telkens blijven melden.
Eens kijken wie schuldig is:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
Wie nu overschakelt(of straks voor de herhaling) naar NL III ziet hoe 'zielig' de Marokkaanse Wao-ers zijn.
bv.Een man die heeft van 1969 tot 1970
CDA-VVD dus. Kut rechtsen alweer.quote:Dit centrum-rechtse kabinet is het eerste uit de parlementaire geschiedenis dat zonder tussentijdse crisis de volle vier jaar uitzit. Het kabinet regeert aan het einde van de roerige jaren zestig en weet enkele gematigde hervormingen door te voeren.
Het kabinet-De Jong krijgt te maken met een toenemende inflatie, mede ten gevolge van de invoering van de b.t.w. Verder spelen tijdens deze kabinetsperiode onrust en rebellie als gevolg van de democratiseringsgolf bij universiteiten en hogescholen met onder andere de Maagdenhuisbezetting in 1969. In 1970 is er een groot loonconflict met de vakbeweging.
Er werken in dit kabinet vier partijen samen: KVP, ARP, CHU en VVD. Minister-president De Jong is afkomstig uit de KVP.
een riant huis aldaar koop je hier nog geen garagebox voor, niet dat ik medelijden heb met die specifieke man hoor, hij heeft genoeg familie die voor hem kan werken, mocht hij echt ziek zijn (ik heb het ook niet gezien) dan is het misschien cruquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, het horen is 1 ding , het zien , zoals zo iemand leeft bijvoorbeeld, in een riant huis, een ander
dat zal het zijn.
Het CDA van vroeger noem jij rechts?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eens kijken wie schuldig is:
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g09er8v0
[..]
CDA-VVD dus. Kut rechtsen alweer.
Met een WW-uitkering moet je idd in NL verblijven. WAO en AOW kan je ook in het buitenland krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij logisch dat de Nederlandse staat slechts uitkeringen verschaft aan hen die in dezelfde Nederlandse staat wonen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:Ok, die vent in Marokko heeft misschien jaren de boel "opgelicht", maar is er iemand die zich afvraagt waarom hij dat heeft gedaan ? Waar zou hij, zijn familie, zijn gezin, zijn buren en de kowa anders van moeten eten ?
Wat lul je nou godverdomme met uitkering afpakken? Rot toch op met je misplaatste medelijden, hij belazert de hap, dubbel terugbetalen. 1/3 van de wereldbevolking lijdt honger. Moeten we die ook maar een uitkering sturen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hem nu zijn uitkering afpakken zou onmenselijk zijn van de Nederandse staat, hoe slecht en verkeerd die man ook heeft gehandeld, die man laat zijn hele familie leven van het geld. Als dat zou wegvallen zouden ze plotseling straatarm zijn en tot bedelen moeten overgaan.
We moeten in Nederland stoppen met de hokjesgeest-politiek, men moet gewoon elk geval op zich bekijken. Een uitkering stoppen kan altijd nog. Maar als de uitkering van deze gast wordt gestopt zul je in de toekomst een hele stroom van zijn gezins/familie-leden naar Nederland zien komen
Hou het netjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 06:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat lul je nou godverdomme met uitkering afpakken? Rot toch op met je misplaatste medelijden, hij belazert de hap, dubbel terugbetalen. 1/3 van de wereldbevolking lijdt honger. Moeten we die ook maar een uitkering sturen?
Waarom? Dat lijkt mij niet zo moeilijk te verzinnen...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat men in Nederland steeds meer te zakelijk handelt en vergeet dat niet iedereen het makkelijk heeft. Ok, die vent in Marokko heeft misschien jaren de boel "opgelicht", maar is er iemand die zich afvraagt waarom hij dat heeft gedaan ?
Werken misschien? Je kan toch niet verwachten dat alles voor je gedaan word in deze wereld.quote:Waar zou hij, zijn familie, zijn gezin, zijn buren en de kowa anders van moeten eten?
Tja, als je de criminaliteit verkiest boven een baan... Alsof het enige alternatief naast een uitkering de criminaliteit is. Het zegt mij i.i.g. genoeg dat jij meteen daaraan denkt.quote:En als ze allemaal in de criminaliteit belanden roept iedereen van:"Zie je wel, het zijn die poedel-Marokkanen weer".
Terwijl als er menselijker wordt gehandeld en men handelt volgens de geest van de naastenliefde had hij dit niet hoeven doen
De man leek mij in goede gezondheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
een riant huis aldaar koop je hier nog geen garagebox voor, niet dat ik medelijden heb met die specifieke man hoor, hij heeft genoeg familie die voor hem kan werken, mocht hij echt ziek zijn (ik heb het ook niet gezien) dan is het misschien cru
Dat is werkelijk belachelijk. Net zo idioot als kinderblijslag voor kinderen in een ander land hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
"t is werkelijk idioot dat iemand die amper een jaar in Nederland gewoond en gewerkt heeft, 30 jaar lang van een WAO uitkering kan genieten.
Wat is daar nou weer belachelijk aan, iemand die kinderen heeft, heeft recht op kinderbijslag, al zijn het 20 kinderen en wonen ze allemaal in het RIF-gebergte, dat is gelukkig wettelijk geregeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is werkelijk belachelijk. Net zo idioot als kinderblijslag voor kinderen in een ander land hebben.
In het buitenland zijn de keuringen veel strenger, pas als je drie ledematen mist ben je arbeidsongeschikt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef Davitamon het volgende:
[..]
25 miljoen per jaar.
Hetgeen natuurlijk niks af doet aan de 860.000 WAOers in Nederland. Een cijfer die arbeidsongeschiktheidscijfers in andere Europese landen relatief gezien doet verbleken.
Ga toch weg man. Als je op die manier redeneert moet de Nederlandse overheid elk paar (of alleenstaande) op deze wereld dat kinderen heeft sponsoren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer belachelijk aan, iemand die kinderen heeft, heeft recht op kinderbijslag, al zijn het 20 kinderen en wonen ze allemaal in het RIF-gebergte, dat is gelukkig wettelijk geregeld
Nee, men kan geen uitzonderingen maken. Iedereen moet gelijk behandeld, als ze deze man sparen, dan wilt een zekere pietje uit lutjesbroek-west ook geld zien. Einde is dan zoek.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hem nu zijn uitkering afpakken zou onmenselijk zijn van de Nederandse staat, hoe slecht en verkeerd die man ook heeft gehandeld, die man laat zijn hele familie leven van het geld. Als dat zou wegvallen zouden ze plotseling straatarm zijn en tot bedelen moeten overgaan.
We moeten in Nederland stoppen met de hokjesgeest-politiek, men moet gewoon elk geval op zich bekijken. Een uitkering stoppen kan altijd nog. Maar als de uitkering van deze gast wordt gestopt zul je in de toekomst een hele stroom van zijn gezins/familie-leden naar Nederland zien komen
Het zegt degelijk wat. Ten eerste dat veel landen niet zo riante uitkeringsvorm kennen, en toch degelijk kunnen functioneren. En dat veel mensen op hun gat zitten., ofwel een op de 8 of 9 mensen van de beroepsbevolking kan zogenaamd niet werken. Zelfs landen als Zweden, waar sociale zorgstelsel veel groter is kent niet zulke cijfers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In het buitenland zijn de keuringen veel strenger, pas als je drie ledematen mist ben je arbeidsongeschikt.
De cijfers zeggen dus niets.
Je hebt waarschijnlijk een iets betere kijk op de levensstandaard in Marokkko. Mensen die de boel oplichten, doen dat willens en wetens, met het risico dat ze ontmaskerd worden met alle gevolgen van dien. Meneer heeft de truc lang vol kunnen houden en is nu helaas het haasje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hou het netjes.
Medelijden is niet misplaatst, ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus waar ik het over heb
Die WAO is ook dertig jaar lang jaarlijks meegegroeid.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
"t is werkelijk idioot dat iemand die amper een jaar in Nederland gewoond en gewerkt heeft, 30 jaar lang van een WAO uitkering kan genieten.
Ik heb me nog erg netjes uitgedrukt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hou het netjes.
En uit medelijden moet maar de Nederlandse belastingbetaler bloeden voor zo'n oplichter. Laat hem maar eerlijk werken met z'n hele boerenfamilie.quote:Medelijden is niet misplaatst, ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus waar ik het over heb
Wellicht kan het kantoor van de RIAGG ter plaatste die arme man begeleiden...quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb me nog erg netjes uitgedrukt.
[..]
En uit medelijden moet maar de Nederlandse belastingbetaler bloeden voor zo'n oplichter. Laat hem maar eerlijk werken met z'n hele boerenfamilie.
Rot toch op.
Mede door zulke lieden is de WAO onbetaalbaar geworden.
Tnxquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb me nog erg netjes uitgedrukt.
[..]
De Nederlandse belastingbetaler betaalt zowiezo belasting, een twijfelgeval meer of minder merk je niks van. Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen. Dat zou simpelweg inhumaan zijn, hoe frauduleus zijn handelen ook is/wasquote:En uit medelijden moet maar de Nederlandse belastingbetaler bloeden voor zo'n oplichter. Laat hem maar eerlijk werken met z'n hele boerenfamilie.
Rot toch op.
Ja.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen.
Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspogingen aan zijn kant om zijn gezin e.d. niet dankzij honger te laten stervenquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:19 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ze hadden natuurlijk ook gewoon een baan kunnen nemen. Dat dan weer wel.
en kennelijk ook het moreel.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Nood breekt wet
Zekers, schaamte en verlegenheid is een groot goed binnen de islamitische en Marokkaanse wereld, alleen zelfs voor die termen geldt dat nood wet breektquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:32 schreef fokje het volgende:
[..]
en kennelijk ook het moreel.
Bestaat het woord "schaamte" in het marokkaans BansheeBoy?
De leden van dat gezin e.d. zijn allemaal afgekeurd?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
zijn gezin e.d.
In dertig jaar niet één baan kunnen vinden?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspogingen aan zijn kant om zijn gezin e.d. niet dankzij honger te laten sterven
Nood breekt wet
Nova op Ned. 3 om 22:18quote:Retourtje Rif 2: het RIAGG in Marokko
Het RIAGG reist patiënten op vakantie na naar Marokko. In de studio gaat RIAGG-directeur Jos Lamé in debat met CDA-Kamerlid Cisca Joldersma.
In Marokko vind je in 50 jaar zelfs geen baan als je lux wilt levenquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Mryc het volgende:
[..]
In dertig jaar niet één baan kunnen vinden?
Je lijkt wel niet goed bij je hoofd?? Wat kan mij dat verrotten dat hij buren gezin en familie in leven houd. Die motherfuckers moeten zelf gaan werken GVD!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx![]()
[..]
De Nederlandse belastingbetaler betaalt zowiezo belasting, een twijfelgeval meer of minder merk je niks van. Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen. Dat zou simpelweg inhumaan zijn, hoe frauduleus zijn handelen ook is/was
volgens mij zal het niet lang duren of jij zit ook in de WAO, gelukig hebben ze er medicijnen voorquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je lijkt wel niet goed bij je hoofd?? Wat kan mij dat verrotten dat hij buren gezin en familie in leven houd. Die motherfuckers moeten zelf gaan werken GVD!!
Die gast moet alles dubbel en dwars terug betalen zodat door HEM zijn familie/buren/gezin JAREN lang in armoede moeten leven en dubbel en dwars moeten werken om alles terug te verdienen wat die schoft heeft opgelicht!!! En dan zullen ze werken let maar op![]()
Zeer inhumane, egoïstische en zeer individualistische reactie. Kan je het dan echt niks schelen dat deze mensen misschien zullen omkomen van de honger ? Vind je geld belangrijker dan een mensenleven ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je lijkt wel niet goed bij je hoofd?? Wat kan mij dat verrotten dat hij buren gezin en familie in leven houd. Die motherfuckers moeten zelf gaan werken GVD!!
Reddende engel syndroom.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer inhumane, egoïstische en zeer individualistische reactie. Kan je het dan echt niks schelen dat deze mensen misschien zullen omkomen van de honger ? Vind je geld belangrijker dan een mensenleven ?
Dit is het bewijs dat het individualisme in Westen en Nederland in het bijzonder tot het belachelijke is doorgetrokken
Moet je kotsen omdat ik WEL geef om andere mensen, moslims in het bijzonder ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:32 schreef Tarak het volgende:
[..]
Reddende engel syndroom.....![]()
Ik reageer allergisch op iedereen met een reddende engel syndroom. Dat je graag met moslims en de Islam kokketeert weten we zolangzaamerhand wel. Waarschijnlijk heb je niets anders.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je kotsen omdat ik WEL geef om andere mensen, moslims in het bijzonder ?
Wat jij wel of niet weet is niet relevant voor dit topic, gelukkig. Wat wel relevant is: we moeten met zijn allen naar ons hart gaan luisteren en niet altijd naar de letter van de wet, niet altijd iedereen proberen in te delen in hokjes, mensen zijn zo verschillend, elk mens heeft een eigen behandeling nodigquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:37 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik reageer allergisch op iedereen met een reddende engel syndroom. Dat je graag met moslims en de Islam kokketeert weten we zolangzaamerhand wel. Waarschijnlijk heb je niets anders.
Misschien moet je het RIAGG in Rotterdam bellen en aangeven dat je een deel van je salaris aan de buren van deze man wil geven? Dan doe je echt wat (naar jouw beleving tenminste) en kost het een ander die terecht niet solidair wil zijn met de buren en familie van deze achterlijke gek arme zielige man, ook niets.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet weet is niet relevant voor dit topic, gelukkig. Wat wel relevant is: we moeten met zijn allen naar ons hart gaan luisteren en niet altijd naar de letter van de wet, niet altijd iedereen proberen in te delen in hokjes, mensen zijn zo verschillend, elk mens heeft een eigen behandeling nodig
Als je deze man zijn uitkering ontneemt breng je de kinderen en de buren en zijn familie in de problemen, terwijl zij hier in principe niks aan kunnen doen.
Ik zou als boetedoening voor die man het geld niet meer op zijn bankrekening laten storten maar laten managen door een vrijwilliger of een professional die het geld gaat behartigen te voordele van de gezinsleden en de buren en de familie. Alleen op deze manier heb je de dader bij zijn kraag en worden de onschuldigen niet gestraft...
Hey bleeding heart, ik weet de oplossing voor jouw gewetensnood. Laat van je eigen inkomen, of dat van je ouders het bedrag inhouden dat overeenkomt met de uitkering van die uitvreters en maak het rechtstreeks aan hem over. Dan hoef je ons verder niet lastig te vallen met je pogingen om solidariteit te betrachten jegens uitvreters.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet weet is niet relevant voor dit topic, gelukkig. Wat wel relevant is: we moeten met zijn allen naar ons hart gaan luisteren en niet altijd naar de letter van de wet, niet altijd iedereen proberen in te delen in hokjes, mensen zijn zo verschillend, elk mens heeft een eigen behandeling nodig
Als je deze man zijn uitkering ontneemt breng je de kinderen en de buren en zijn familie in de problemen, terwijl zij hier in principe niks aan kunnen doen.
Ik zou als boetedoening voor die man het geld niet meer op zijn bankrekening laten storten maar laten managen door een vrijwilliger of een professional die het geld gaat behartigen te voordele van de gezinsleden en de buren en de familie. Alleen op deze manier heb je de dader bij zijn kraag en worden de onschuldigen niet gestraft...
En al die Nederlanders die in Spanje een huisje hebben gekocht en daar van de zon genieten met hun WAOquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef Kopstoot het volgende:
Zo werkt het niet BansheeBoy, de Nederlandse belastingbetaler is absoluut niet verantwoordelijk voor de Marokkaanse buren van een uitkeringstrekker in Marokko. Naar mijn inzicht zouden uitkeringen alleen binnen Nederland verstrekt dienen te worden, omdat het geld dan tenminste ook in Nederland wordt uitgegeven en de commerciële sector er dus van profiteert, wat banen oplevert.
Die worden net zo makkelijk door het UWV opgeroepen en afgeschat hoor. Net zoals andere EU burgers met een WAO die zijn verhuisd naar een ander land. Het enige verschil hier was dat er met Marokko, zoals gebruikelijk, geen afspraken te maken zijn en het UWV nu dus zelf maar een arts heeft ingehuurd (hier in Nederland wordt trouwens ook een flink deel van de keuringen gedaan door externe artsen).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En al die Nederlanders die in Spanje een huisje hebben gekocht en daar van de zon genieten met hun WAO
Daarvoor geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En al die Nederlanders die in Spanje een huisje hebben gekocht en daar van de zon genieten met hun WAO
Nee kan mij helemaal niets schelen. Die gasten zitten als 30 jaar in weelde te leven en met hun luie reet van mij en mijn familie's zuur verdiende centjes te LUIEREN met HEEL HUN FUCKING FAMILIE. Werken zullen die schoften tot dat ze er bij neer vallen voor mijn part. Geen greintje sympathie kan ik voor dat soort tuig opbrengenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer inhumane, egoïstische en zeer individualistische reactie. Kan je het dan echt niks schelen dat deze mensen misschien zullen omkomen van de honger ? Vind je geld belangrijker dan een mensenleven ?
Totaal loze reactie.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:26 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij zal het niet lang duren of jij zit ook in de WAO, gelukig hebben ze er medicijnen voor
quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hey bleeding heart, ik weet de oplossing voor jouw gewetensnood. Laat van je eigen inkomen, of dat van je ouders het bedrag inhouden dat overeenkomt met de uitkering van die uitvreters en maak het rechtstreeks aan hem over. Dan hoef je ons verder niet lastig te vallen met je pogingen om solidariteit te betrachten jegens uitvreters.
Kan het jouw wel schelen als ik vertel dat het efficienter is om mee te reizen dan om dat niet te doen? Mij wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Nee kan mij helemaal niets schelen. Die gasten zitten als 30 jaar in weelde te leven en met hun luie reet van mij en mijn familie's zuur verdiende centjes te LUIEREN met HEEL HUN FUCKING FAMILIE. Werken zullen die schoften tot dat ze er bij neer vallen voor mijn part. Geen greintje sympathie kan ik voor dat soort tuig opbrengen![]()
Je zit in het foute topic te antwoorden. Het gaat hier over WAO-keuringen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kan het jouw wel schelen als ik vertel dat het efficienter is om mee te reizen dan om dat niet te doen? Mij wel in ieder geval.
\quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je zit in het foute topic te antwoorden. Het gaat hier over WAO-keuringen.
Dat lijkt me het paard achter de wagen spannen Banshee.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx![]()
[..]
De Nederlandse belastingbetaler betaalt zowiezo belasting, een twijfelgeval meer of minder merk je niks van. Deze man heeft jarenlang dankzij overheidsgeld zijn familie/gezin/buren e.a. in leven kunnen houden, en nu zou dat in 1 klap wegvallen. Dat zou simpelweg inhumaan zijn, hoe frauduleus zijn handelen ook is/was
Mwa Banshee, je sleurt en tiert met termen als een olifant door een porseleinkast, terwijl je geen enkel idee hebt wat die termen inhouden en in welk kader ze gebruikt mogen worden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als de persoon in kwestie een baan zou kunnen vinden had hij dat allang gedaan, dit is duidelijke 1 der laatste wanhoopspogingen aan zijn kant om zijn gezin e.d. niet dankzij honger te laten sterven
Nood breekt wet
Je kunt alleen leven als je luxe wilt leven?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Marokko vind je in 50 jaar zelfs geen baan als je lux wilt leven
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt alleen leven als je luxe wilt leven?
als Balkenede arbeidsongeschikt wordt verklaard wil ik aan Banshee ook om een inkomen vragen omdat de vader des vaderlands niet meer voor mijn inkomen kan zorgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:54 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja.
Als de kostwinner van het gezin e.d. afgekeurd is, is de rest van het gezin e.d. dat natuurlijk ook.
Hebben dan ook allemaal een gebroken been. Of iets anders.
Werken? Ben je gek, dat doen die sukkelige Nederlanders wel.
Dat moet je me nader uitleggen. Kun je me gaarne vertellen welke termen ik gebruik die ik niet ken of verkeed gebruik. Op deze manier kan ik er nl. weinig mee ofschoon ik het wel als positieve kritiek wil beschouwen mits onderbouwd uiteraard...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mwa Banshee, je sleurt en tiert met termen als een olifant door een porseleinkast, terwijl je geen enkel idee hebt wat die termen inhouden en in welk kader ze gebruikt mogen worden.
Tnxquote:Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Nu effe on-topic.
Dat is een belachelijk hoog bedrag en dat krijgt echt niemand die van de bijstand moet leven of in de WAO zit, alleen zeer hoge uitzonderingen. Dat is dus geen argumentquote:Als een uitkering in Nederland rond de 2500 euro Netto zou liggen zullen echt niet veel uitkeringstrekkers een baan gaan zoeken, puur omdat ze dan waarschijnlijk op maximaal de helft netto uitkomen.
Ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus wel degelijk waar ik het over heb. E.d. zijn o.a. weeskinderen, buren, de moskeeën en andere behoeftigen die in grote getalen rondsperrren in Marokko...quote:Blijkbaar kom je niet zo vaak in Marokko, want je kletst uit je nek. Nood breekt inderdaad wet, dus het wordt rap tijd dat hij en/of zijn familieleden de markt opgaan om spullen te verkopen zodat ze te eten hebben ipv te klagen.
Maar wie is e.d.?
Neen, dat niet, maar met zijn geld kan hij wel veel betekenen voor het dorp...quote:Onderhoudt die man met zijn onterechte uitkering het hele dorp?
Geef mij eens in jouw bewoordingen weer wat je onder respect en inhumaan verstaat bijv.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet je me nader uitleggen. Kun je me gaarne vertellen welke termen ik gebruik die ik niet ken of verkeed gebruik. Op deze manier kan ik er nl. weinig mee ofschoon ik het wel als positieve kritiek wil beschouwen mits onderbouwd uiteraard...
[..]
Tnx
[..]
Dat is een belachelijk hoog bedrag en dat krijgt echt niemand die van de bijstand moet leven of in de WAO zit, alleen zeer hoge uitzonderingen. Dat is dus geen argument
[..]
Ik kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus wel degelijk waar ik het over heb. E.d. zijn o.a. weeskinderen, buren, de moskeeën en andere behoeftigen die in grote getalen rondsperrren in Marokko...
[..]
Neen, dat niet, maar met zijn geld kan hij wel veel betekenen voor het dorp...
Leg eens uit wat wij daar als eerlijk hard werkende belasting betalers mee te maken hebben. Helemaal niets. Weet je hoeveel landen er om de wereld zijn? Moeten we die allemaal onderhouden?? Je bent totaal onrealistisch bezig. Ohhh maar je bedoeld eigenlijk dat we alleen moslims landen moeten onderhouden omdat jij toevallig moslim bent. (banshee zei iets over mede moslims). Nou banshee fuck moslims. Het interesseerd me niks welk geloof die vent heeft het is een oplichter. Dat jij daar wel waarde aan hecht is al triest genoeg. Als die vent een Jood was had je hem laten kreperen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, dat niet, maar met zijn geld kan hij wel veel betekenen voor het dorp...
Voor mij betekent humaan:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Geef mij eens in jouw bewoordingen weer wat je onder respect en inhumaan verstaat bijv.
Dat is een ridicule vergelijking, aangezien je dit ook zou kunnen doortrekken naar mensen die wel terecht er een WAO-uitkering op nahouden in Marokko of welk ander land dan ookquote:Ik gaf het voorbeeld van 2500 euro omdat dat in Nederland ongeveer hetzelfde is als wat de marokkanen omgerekend qua koopkracht in marokko van onze uitkering ontvangen, het is dus een vergelijking.
Om geld te verdienen voor je liefhebbenden en ze met behulp daarvan te fieren door ze te "spekken" met o.a. kwalitatief goed etenquote:Waarom zou je dus gaan werken in Marokko als je dan slechts de helft van je (door de nederlandse belastingbetaler) door nederland verstrekte uitkering krijgt?
Nee dat vind ik normaal gesproken niet. Maar in deze situatie kijk ik voorbij de wet en het geld, ik kijk naar mensenlevens, hoe frauduleus deze man ook heeft gehandeld, een gezonde jeugd is voor mij vele malen belangrijker...quote:Jij vindt dus dat wij in Nederland zorg moeten dragen voor een gemeenschap (het dorp), terwijl het feit waarop het gebaseerd is (uitkering) onterecht is?
Moet jij eens weten hoeveel geld Nederland geeft aan ontwikkelingshulp met o.a. jouw belastingcenten, wat overigens zeer tevreden stemt. Men moet altijd aan anderen denken die het minder hebben. Mensen als jij gaan huilen als MSN een keer uitvalt of je Playstation 2 het even niet doet, terwijl in andere delen van de wereld men elke dag bikkelt om een stuk (droog) brood op tafel te krijgen. Egoïstisch, egocentrisch, individualistisch: allemaal termen die de wereld wat betreft genegenheid en tederheid naar een lager en triest niveau brengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Leg eens uit wat wij daar als eerlijk hard werkende belasting betalers mee te maken hebben. Helemaal niets.
Hoeveel geld geef jij van je 2000 euro per maand aan anderen ? Durf jij voor jezelf garant te staan dat je aan anderen denkt ? Natuurlijk zijn er andere landen in de wereld, maar dat is geen argument om niemand te helpen.quote:Weet je hoeveel landen er om de wereld zijn? Moeten we die allemaal onderhouden??
Als die vent een Jood was geweest zou ik exact hetzelfde zeggen, ook al zou hij mij dat niet gunnen. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. En doe een ander niks aan wat je jezelf ook niet zou aandoen. Dat zijn universele regels en zijn niet gebonden aan religie's.quote:Je bent totaal onrealistisch bezig. Ohhh maar je bedoeld eigenlijk dat we alleen moslims landen moeten onderhouden omdat jij toevallig moslim bent. (banshee zei iets over mede moslims). Nou banshee fuck moslims. Het interesseerd me niks welk geloof die vent heeft het is een oplichter. Dat jij daar wel waarde aan hecht is al triest genoeg. Als die vent een Jood was had je hem laten kreperen waarschijnlijk.
Over associaal gesprokenquote:Maar die vent is een oplichter. Ligt de hele dag zich te rukken op Allah terwijl ie onze Nederlandse centen vangt.....
En wie zegt dat die man niet associaal genoeg is om alles voor zijn eigen familie te houden, i.p.v aan dorpen af staan.
Ik vind het niet normaal. Maar ik vind het belangrijker dat de mensen die afhankelijk zijn van dit geld in leven blijven dan krampachtig vast te houden aan de hier geldende normen en waardenquote:Nogmaals je bent zelf een zeer associaal persoon om het normaal te vinden dat een stuk tuig 30 jaar lang geld vangt voor niks doen waar ik en mijn familie hard voor moet werken iedere dag.
Alle moslims geven al geld/aalmoezen uit aan de arme minder bedeeldenquote:Jij en je familie gaat maar geld afstaan aan die walgelijke oplichter daar in marokko. Jij tevreden die oplichter tevreden en wji tevreden![]()
Jij kijkt naar mensenlevens?? Dan kunnen we volgens jou je mede moslims (daar is het jou gewoon om te doen ) in Marokko allemaal dus geld toestoppen? Want volgens jou woorden gaat iedereen dood (het gaat om mensenlevens) als ze geen geld krijgen van de hardwerkende (voor jullie domme) hollander. Die iedere ochtend in weer en wind naar zijn werk fietst, terwijl die knoflook walm lekker s middags in het zonnetje op staat en al 30 jaar van die domme hollanders hun geld leeft in weelde en luxe???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee dat vind ik normaal gesproken niet. Maar in deze situatie kijk ik voorbij de wet en het geld, ik kijk naar mensenlevens, hoe frauduleus deze man ook heeft gehandeld, een gezonde jeugd is voor mij vele malen belangrijker...
Dat zou voor iedereen zo moeten zijn, ik weiger mee te doen aan de ridiculiteit die individualisme heet
Beginnen we gewoon opnieuw toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij betekent humaan:
- niet alleen kijken naar de letter van de wet, maar kijken naar het menselijke aspect.
- etc.
- geld niet naar een hoger niveau tillen dan mensenlevens (die ongetwijfeld zullen sterven als ze geen geld hebben om te eten )
[..]
Dat is een ridicule vergelijking, aangezien je dit ook zou kunnen doortrekken naar mensen die wel terecht er een WAO-uitkering op nahouden in Marokko of welk ander land dan ook
[..]
Om geld te verdienen voor je liefhebbenden en ze met behulp daarvan te fieren door ze te "spekken" met o.a. kwalitatief goed eten
[..]
Nee dat vind ik normaal gesproken niet. Maar in deze situatie kijk ik voorbij de wet en het geld, ik kijk naar mensenlevens, hoe frauduleus deze man ook heeft gehandeld, een gezonde jeugd is voor mij vele malen belangrijker...
Dat zou voor iedereen zo moeten zijn, ik weiger mee te doen aan de ridiculiteit die individualisme heet
Luister vriend. Ik vind het heel normaal om een gedeelte van je salaris af te geven aan goede doelen. Dat doe ik zelf met vele andere Nederlanders ook. En dan denk ik nog niet eens alleen aan mensen maar ook aan dieren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoeveel geld Nederland geeft aan ontwikkelingshulp met o.a. jouw belastingcenten, wat overigens zeer tevreden stemt. Men moet altijd aan anderen denken die het minder hebben. Mensen als jij gaan huilen als MSN een keer uitvalt of je Playstation 2 het even niet doet, terwijl in andere delen van de wereld men elke dag bikkelt om een stuk (droog) brood op tafel te krijgen. Egoïstisch, egocentrisch, individualistisch: allemaal termen die de wereld wat betreft genegenheid en tederheid naar een lager en triest niveau brengen
[..]
Hoeveel geld geef jij van je 2000 euro per maand aan anderen ? Durf jij voor jezelf garant te staan dat je aan anderen denkt ? Natuurlijk zijn er andere landen in de wereld, maar dat is geen argument om niemand te helpen.
Nogmaals, respect is het uitgangspunt.
[..]
Als die vent een Jood was geweest zou ik exact hetzelfde zeggen, ook al zou hij mij dat niet gunnen. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. En doe een ander niks aan wat je jezelf ook niet zou aandoen. Dat zijn universele regels en zijn niet gebonden aan religie's.
[..]
Over associaal gesproken
[..]
Ik vind het niet normaal. Maar ik vind het belangrijker dat de mensen die afhankelijk zijn van dit geld in leven blijven dan krampachtig vast te houden aan de hier geldende normen en waarden
[..]
Alle moslims geven al geld/aalmoezen uit aan de arme minder bedeelden
Aan de 'hier' geldende normen en waarden? Is het in Marokko dan algemeen goed om te frauderen, danwel op te lichten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoeveel geld Nederland geeft aan ontwikkelingshulp met o.a. jouw belastingcenten, wat overigens zeer tevreden stemt. Men moet altijd aan anderen denken die het minder hebben. Mensen als jij gaan huilen als MSN een keer uitvalt of je Playstation 2 het even niet doet, terwijl in andere delen van de wereld men elke dag bikkelt om een stuk (droog) brood op tafel te krijgen. Egoïstisch, egocentrisch, individualistisch: allemaal termen die de wereld wat betreft genegenheid en tederheid naar een lager en triest niveau brengen
[..]
Hoeveel geld geef jij van je 2000 euro per maand aan anderen ? Durf jij voor jezelf garant te staan dat je aan anderen denkt ? Natuurlijk zijn er andere landen in de wereld, maar dat is geen argument om niemand te helpen.
Nogmaals, respect is het uitgangspunt.
[..]
Als die vent een Jood was geweest zou ik exact hetzelfde zeggen, ook al zou hij mij dat niet gunnen. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. En doe een ander niks aan wat je jezelf ook niet zou aandoen. Dat zijn universele regels en zijn niet gebonden aan religie's.
[..]
Over associaal gesproken
[..]
Ik vind het niet normaal. Maar ik vind het belangrijker dat de mensen die afhankelijk zijn van dit geld in leven blijven dan krampachtig vast te houden aan de hier geldende normen en waarden
[..]
Alle moslims geven al geld/aalmoezen uit aan de arme minder bedeelden
Dat is een nobel streven wat je helaas niet 100% wilt bereiken aangezien je Marokkanen en Moslims bij voorkeur hierbuiten zou houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Luister vriend. Ik vind het heel normaal om een gedeelte van je salaris af te geven aan goede doelen. Dat doe ik zelf met vele andere Nederlanders ook. En dan denk ik nog niet eens alleen aan mensen maar ook aan dieren.
Dat maak ik er inderdaad van. Maar ik ken de situatie in Marokko als geen ander, ik heb hier nl. Turkse buren en kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus echt waar ik het over hebquote:Maar dat staat weer TOTAAL los van die oplichter. En die man is niet afhankelijk van dat geld uit Nederland. Dat maak JIJ ervan. Als hij in luxe en weelde wil leven dan wel. Als hij normaal zou werken zou er niks aan de hand zijn. Niks met levens bedreigende situaties te maken dus.
Natuurlijk niet, ik ben voorstander van het "nood breekt wet"-principe, en als jij in luxe wilt MSN-en en Playstationen, dat is best, alleen dat zie ik niet als nood om de boel "op te lichten".quote:Volgens jou redenatie zou het normaal zijn als ik de Nederlandse staat compleet zou oplichten zodat ik voortaan 10.000 euro in de maand te besteden heb i.p.v 2000.
Wat een belachelijke edoch eename vergelijking. Je kunt Nederland en Marokko toch niet met elkaar vergelijken. Ten eerst heb je te maken met veschillende mensen, ten 2de is de levenstandaard hier vele malen hogerquote:Want dan kan ik pas in luxe en weelde leven. Met die 2000 euro kan ik niet zoveel doen namelijk. Dat zou inhumaan zijn natuurlijk dat ik voor mijn geld moet werken en dan niet eens in luxe kan leven.
Dat zijn uitzonderingen die mijn regel bevestigenquote:Oh en nog 1 ding. Je liegt dat alle moslims aalmoezen geven aan arme en minder bedeelde. Ik zag namelijk met mijn eigen ogen paar maanden terug een zwerver compleet worden uitgescholden door marokkaanse jochies.
Met positief generaliseren is in principe niets mis vind ikquote:Dus dat klopt niet flauw he?? Maar ik bedoel maar te zeggen dat jij compleet aan het generaliseren bent. Ik kan ook zeggen dat elke nederlander aalmoezen geeft aan de arme is precies hetzelfde wat jij zegt.......
Ik heb een duitse buurman, dus mij maak je niets wijs over Portugal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een nobel streven wat je helaas niet 100% wilt bereiken aangezien je Marokkanen en Moslims bij voorkeur hierbuiten zou houden
[..]
Dat maak ik er inderdaad van. Maar ik ken de situatie in Marokko als geen ander, ik heb hier nl. Turkse buren en kom bijna jaarlijks in Marokko, ik weet dus echt waar ik het over heb
[..]
Natuurlijk niet, ik ben voorstander van het "nood breekt wet"-principe, en als jij in luxe wilt MSN-en en Playstationen, dat is best, alleen dat zie ik niet als nood om de boel "op te lichten".
[..]
Wat een belachelijke edoch eename vergelijking. Je kunt Nederland en Marokko toch niet met elkaar vergelijken. Ten eerst heb je te maken met veschillende mensen, ten 2de is de levenstandaard hier vele malen hoger
[..]
Dat zijn uitzonderingen die mijn regel bevestigen
[..]
Met positief generaliseren is in principe niets mis vind ik
Hoe kom je erbij dat ik die erbuiten wil houden. Zoals ik al zei ik maak geen onderscheid tussen moslims en niet moslims, ondanks dat jij en vele andere moslims dit wel doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een nobel streven wat je helaas niet 100% wilt bereiken aangezien je Marokkanen en Moslims bij voorkeur hierbuiten zou houden
Hehe, eindelijk doe je water bij de wijn. Je bent het nu met me eens, ook ik zie het nl. zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik die erbuiten wil houden. Zoals ik al zei ik maak geen onderscheid tussen moslims en niet moslims, ondanks dat jij en vele andere moslims dit wel doen.
Quote me waar ik de voorkeur aangeef om liever niet moslims te onderhouden met gratis geld zonder te werken........
Op mijn vragen weet je zo gauw geen antwoord Banshee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk doe je water bij de wijn. Je bent het nu met me eens, ook ik zie het nl. zo
Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed
Ik ben het niet met jou eens. Jij bent het op dit gedeelte met mij eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk doe je water bij de wijn. Je bent het nu met me eens, ook ik zie het nl. zo
Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed
Je moet de koopkracht van het geld dat hij ontvangt naar de maatstaf van Nederland zien, aangezien hij het geld van de Nederlandse overheid ontvangt en net zo goed hier kon/kan blijven wonenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:54 schreef Elgigante het volgende:
[q]
hierop zei ik dat het voor hem geen zin had een baan te zoeken, hij ontvangt immers meer uitkering dan hij uberhaupt kan verdienen MET EEN BAAN in Marokko.
Respect is altijd het uitgangspunt. Zonder respect ben je geen menswaardig wezen. Wij moslims zeggen altijd:"Als je niet schaamt doe dan maar wat je wil". Schaamte, respect, eerbied, zijn allen belangrijke karakter-eigenschappenquote:Ik vroeg je niet om de uitleg van de term humaan, maar om uitleg van de termEN inhumaan en respect.
Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben, als het maar niet een structurele manier van leven isquote:Vind je als ik arm ben dat ik de staatskas van Marokko mag plunderen, aangezien ik en mijn dorp anders niet te eten hebben,? (of vervang mij door een sudanees).
Ja ik heb een auto (v/d zaak). Overigens wil ik je bij deze vertellen dat 1 ieder rechten en plichten heeft en niet alleen mensen die meedoen aan het zwakke systeem dat "individualisme" heetquote:Mensen hebben nog altijd rechten en plichten en die gaan boven wat jij noemt: 'induvidualisme'.
Heb je een auto trouwens?
Volgens Banshee is het inhumaan om een oplichter met zijn praktijken te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Banshee................
In principe betaalt al elke Nederlander mee aan hongerende mensen in de wereld dmv belastingen, dus wat je uitkraamt is lulkoek. NL staat al op nr. 1 in de toplijst van de meest vrijgevige landen ter wereld.
Je kan mij verder absoluut niet wijsmaken dat in Marokko mensen de HONGERDOOD sterven...
Nogmaals, die aansteller die teert op ONRECHTMATIG verkregen uitkering verdient als straf wmb terugbetaling van de uitkering en een flinke boete er bovenop.
Precies, hij gaat helemaal voorbij aan the bottom line.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef Elgigante het volgende:
Volgens Banshee is het inhumaan om een oplichter met zijn praktijken te dwarsbomen.
Ik heb trouwens je vragen beantwoord. Ik ben speciaal voor jou iets verder gegaan dan ik normaal doe, maar dat is goed voor de diccoursquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens Banshee is het inhumaan om een oplichter met zijn praktijken te dwarsbomen.
Luister eens Banshee, deze man heeft 1 jaar gewerkt voor een schamel loontje en die afdracht in dat jaar komt niet overeen met wat er de afgelopen 30 jaar is betaald aan hem, wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet de koopkracht van het geld dat hij ontvangt naar de maatstaf van Nederland zien, aangezien hij het geld van de Nederlandse overheid ontvangt en net zo goed hier kon/kan blijven wonen
[..]
Respect is altijd het uitgangspunt. Zonder respect ben je geen menswaardig wezen. Wij moslims zeggen altijd:"Als je niet schaamt doe dan maar wat je wil". Schaamte, respect, eerbied, zijn allen belangrijke karakter-eigenschappen
[..]
Ik zou daar geen enkel probleem mee hebben, als het maar niet een structurele manier van leven isEen twijfelgeval meer of minder, of zelfs 100 meer of minder merk je toch niks van als belastingbetaler. En wat doe we moeilijk, die man heeft er toch premie voor betaald toen hij wel werkte...
[..]
Ja ik heb een auto (v/d zaak). Overigens wil ik je bij deze vertellen dat 1 ieder rechten en plichten heeft en niet alleen mensen die meedoen aan het zwakke systeem dat "individualisme" heet
Ik voel me zeer vereerd Banshee,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je vragen beantwoord. Ik ben speciaal voor jou iets verder gegaan dan ik normaal doe, maar dat is goed voor de diccours
Dus dan maar gelijk verbieden ? Hoeveel premie betaal je voor een rechtsbijstandverzekering ? 12 euro misschien 15, en als je er een keer gebruik van maakt ivm juridische strijd en je hebt een advokaat nodig krijg je ook vele malen meer dan je ooit hebt betaald. Dat is dus geen argument me dunktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Luister eens Banshee, deze man heeft 1 jaar gewerkt voor een schamel loontje en die afdracht in dat jaar komt niet overeen met wat er de afgelopen 30 jaar is betaald aan hem, wel?
Niemand doet mee ? Wees eerlijk hoeveel junkies zie je dagelijks bij het station bedelen ? Bedelen is officieel zelfs verboden in Nederland, dat is toch echt tegen de universele rechten van de mens vind ik.quote:Niemand doet mee aan het zwakke systeem der individualisme. We zijn het vrijgevigste land ter wereld, dus ik weet niet welk land jij bedoelt eigenlijk.
Ik heb er totaal geen problemen mee. Naar "best effort" heb ik je vraag beantwoord. Mocht het niet zo lijken, probeer dan de vraag eens concreter te formuleren.quote:Heb je soms problemen met je ogen dat ik je 2 keer dezelfde vraag stel over RESPECT EN INHUMANITEIT en je er nog steeds omheen draait?
Nogmaals, wat koopkracht betreft MOET je Nederland als maatstaf blijven aanhouden, die man kan ook hier terugkomen, vergeet dat nietquote:Een uitleg heb ik nog steeds niet van je gehoord, hooguit wat generaliserende opmerkingen over hoe moslims er weleens gebruik van maken.
[q]Die man krijgt (naar Marokkanse maatstaven) een vorstelijk salaris dmv een uitkering, die veegt zijn reet af met avertenties in Marokkaanse kranten, niets dus van het-willen-werken.
Ben ik helemaal met je eens. Maar dan handelt de overheid verkeerd, als ze zoiets willen gedogen onder het mom van naastenliefde moeten ze het zo doen dat niemand erachter kom en er dus geen voorbeelden volgenquote:Bovendien gaat het niet om die ene man die fraudeert en er mee wegkomt (jij bent er immers niet op tegen), maar om het principe dat de nederlandse overheid uitstraalt: Crime DOES pay. Goed voorbeeld doet volgen, slecht voorbeeld ook, is een wijsheid, die van toepassing is.
Ik heb heel dat woord niet gebruikt. Ik snap je vraag dus niet helemaalquote:Wat bedoel je precies met je laatste statement over het participeren?
Dit kun je niet menen. Als je een keer tijd hebt, check dan aub mijn geschiedenis, ik vloek vrijwel nooit, ook niet IRL. Ik ben eigenlijk altijd gebanned op "appeleren" van medegebruikers....quote:Ik moet je trouwens wel feliciteren met je over het algemeen inhoudelijk bedoelde posts, zonder te vloeken etc itt een jaar gelden, toen je nogal wat ruwe bolster was.
Is onderscheid ook kwalijk als het hetero-homo betreft?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een verzekeringspremie is iets anders dan een WAO-uitkering Banshee, ik denk dat je dat toch wel begrijpt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus dan maar gelijk verbieden ? Hoeveel premie betaal je voor een rechtsbijstandverzekering ? 12 euro misschien 15, en als je er een keer gebruik van maakt ivm juridische strijd en je hebt een advokaat nodig krijg je ook vele malen meer dan je ooit hebt betaald. Dat is dus geen argument me dunkt
[..]
Niemand doet mee ? Wees eerlijk hoeveel junkies zie je dagelijks bij het station bedelen ? Bedelen is officieel zelfs verboden in Nederland, dat is toch echt tegen de universele rechten van de mens vind ik.
[..]
Ik heb er totaal geen problemen mee. Naar "best effort" heb ik je vraag beantwoord. Mocht het niet zo lijken, probeer dan de vraag eens concreter te formuleren.
[..]
Nogmaals, wat koopkracht betreft MOET je Nederland als maatstaf blijven aanhouden, die man kan ook hier terugkomen, vergeet dat niet
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar dan handelt de overheid verkeerd, als ze zoiets willen gedogen onder het mom van naastenliefde moeten ze het zo doen dat niemand erachter kom en er dus geen voorbeelden volgen
[..]
Ik heb heel dat woord niet gebruikt. Ik snap je vraag dus niet helemaal
[..]
Dit kun je niet menen. Als je een keer tijd hebt, check dan aub mijn geschiedenis, ik vloek vrijwel nooit, ook niet IRL. Ik ben eigenlijk altijd gebanned op "appeleren" van medegebruikers....
Maar uiteraard. Daarom ben ik ook de 1ste die roept dat het een zeer kwalijke zaak is dat er speciale Gay-sauna's, Gay-café's e.d. zijn. Homo's moeten hierop worden aangesproken vind ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is onderscheid ook kwalijk als het hetero-homo betreft?
Hoe rijm je dit dan met je uitspraak eerder op de dag?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar uiteraard. Daarom ben ik ook de 1ste die roept dat het een zeer kwalijke zaak is dat er speciale Gay-sauna's, Gay-café's e.d. zijn. Homo's moeten hierop worden aangesproken vind ik.
Afzondering belemmert de ontwikkeling
Homo's onderscheiden zich d.m.v. gaycafe's, homo-sauna's, homo-voetbalverenigingen etc. En onderscheid vind ik een kwalijke zaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe rijm je dit dan met je uitspraak eerder op de dag?
"Onderscheid in wat ook is een kwalijk item. Respect voor elkaar daarentegen een groot goed".
Ikke niet snappe
![]()
![]()
Vrouwen onderscheiden zich door bloempotschikken, margrietclubjes, zwangerschapsgymnastiek etc. Mannen door modelbouwclubjes, striptease-tenten, voetbalsupportersclubs, SGP etc. Moslims, door de sharia-bank, turkse theehuizen etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Homo's onderscheiden zich d.m.v. gaycafe's, homo-sauna's, homo-voetbalverenigingen etc. En onderscheid vind ik een kwalijke zaak
Wel als alleen de betreffende groepen welkom zijn of andere groepen worden uitgeslotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vrouwen onderscheiden zich door bloempotschikken, margrietclubjes, zwangerschapsgymnastiek etc. Mannen door modelbouwclubjes, striptease-tenten, voetbalsupportersclubs, SGP etc. Moslims, door de sharia-bank, turkse theehuizen etc.
Zijn al deze dingen dan ook kwalijk?
Dus onderscheid maken is niet op voorhand kwalijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel als alleen de betreffende groepen welkom zijn of andere groepen worden uitgesloten
Als het uit praktische overwegingen is heb ik er geen problemen mee
Ja, uiteraard zijn ze welkom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus onderscheid maken is niet op voorhand kwalijk?
Zijn Christenen(of beter, niet-moslims) welkom in een moskee, danwel theehuis of shariabank?
Vanwaar olijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, uiteraard zijn ze welkom.
(ze moeten de topicnaam veranderen in:"De olijke Bansheeboy en de hossige Elgigante")
Waarom zonderen homofielen zich af denk je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar uiteraard. Daarom ben ik ook de 1ste die roept dat het een zeer kwalijke zaak is dat er speciale Gay-sauna's, Gay-café's e.d. zijn. Homo's moeten hierop worden aangesproken vind ik.
Afzondering belemmert de ontwikkeling
Geen enkele reden is voor mij acceptable, tenzij het gaat om mensenlevensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zonderen homofielen zich af denk je?
Denk het niet. Tegenwoordig wordt je gediscrimineerd als je geen homo, bi of bi-polar bentquote:Waarschijnlijk omdat de maatschappij hen niet als volwaardig beschouwt en zij ook vrijblijvend een cafe willen bezoeken zonder als ongewenst te worden gezien.
Jij hebt blijkbaar niet zoveel o met gay's.
Heeft een turks theehuis op basis van mensenlevens besloten om haar bestaansrecht te eisen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen enkele reden is voor mij acceptable, tenzij het gaat om mensenlevens
[..]
Denk het niet. Tegenwoordig wordt je gediscrimineerd als je geen homo, bi of bi-polar bent
Het probleem in deze is ok dat men eenmaal verworven (onterechte) vrijheden gaat beschouwen als rechten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Mensen,
Met Banshee boy valt niet te praten hij is totaal ongevoelig voor goede argumenten. Deze man overtreed de nederlandse wet. Hij zou gestraft moeten worden. Terugbetalen + nog een boete is vrij reeel. Dit is gewoon fraude, dat mag volgens mij ook niet in Marokko.
Dan komt Bansheeboy met nood breekt wet, ik geloof dat juist in marokko kinderen voor hun vader kunnen zorgen dus die zouden best een baan kunnen vinden. Hier is helemaal geen nood. Trouwens een brood stelen is 1 ding, maar deze man steelt niet alleen om te overleven maar ook om luxe te hebben.
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:29 schreef niet_links het volgende:
Mensen,
Met Banshee boy valt niet te praten hij is totaal ongevoelig voor goede argumenten.
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...quote:Deze man overtreed de nederlandse wet. Hij zou gestraft moeten worden. Terugbetalen + nog een boete is vrij reeel. Dit is gewoon fraude, dat mag volgens mij ook niet in Marokko.
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokkoquote:Dan komt Bansheeboy met nood breekt wet, ik geloof dat juist in marokko kinderen voor hun vader kunnen zorgen dus die zouden best een baan kunnen vinden.
Luxe ? Waar zie je dat hij luxe wil/heeft/gebruikt ?quote:Hier is helemaal geen nood. Trouwens een brood stelen is 1 ding, maar deze man steelt niet alleen om te overleven maar ook om luxe te hebben.
Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef milagro het volgende:
Hoewel die uitkeringen idioot zijn voor dergelijke gevallen als te zien bij NOVA o.a., is het op zich natuurlijk niet vreemd die die lui zich te pletter schrikken, daar gaat hun inkomen, riante inkomen naar Marokkaanse maatstaven zo te zien, opeens na 20, 30 jaar.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef Najra het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wat geld dan opzij gezet, voor wanneer er wat mindere tijden aanbreken.![]()
mwa, de mensenliefde en tederheis (wat liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...
Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]
Luxe ? Waar zie je dat hij luxe wil/heeft/gebruikt ?
Dus omdat marokkanen nu fout aan het worden zijn moeten wij daar onder lijden. Z'n kinderen moeten gewoon voor hun vader zorgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier op Fok! kan beamen dat ik juist zeer gevoelig ben voor argumenten, ik hoor alleen weinig argumenten die mijn theorie van mensenliefde en tedere genegenheid omver werpen.
[..]
Enerzijds overtreed deze man inderdaad de Nederlandse wet, in principe is dit niet echt aanbevelensaardig en misschien zelfs afkeurbaar, maar vergeet niet het menselijke aspect dat hij met dit geld toch heel veel mensen voorziet van kwalitatief voedsel en een hogere levenstandaard...
Persoonlijk prefereer ik liever mensenliefde en het behoudt van mensenlevens dan het spekken van de staatskas. Maar dat is een persoonlijke overweging die iedereen voor zich moet weten...
[..]
Vroeger ging dat nog. Maar vergeet niet dat de Marokkaanse jongeren daar ook steeds meer willen leven naar de "zieke" individualistische maatstaf, ook zij zien vakantiegangers en willen net als zij zijn. Dit resulteert vaak in egoïstisch handelen van veel jongeren in Marokko
[..]
ff offtopic, wat is een 'hossig iemand'?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
I'm sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:56 schreef Najra het volgende:
Moest je daarvoor het hele bericht quoten?
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:41 schreef Re het volgende:
behalve dit ene geval is het al bekend om hoeveel AOWers het gaat, hun gemiddelde lengte van werk in Nederland en gemiddelde lengte van hun uitkering. Ik vond conclusies trekken op een fout geval wat voorbarig
deel van een citaat:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:13 schreef Dildo het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor? Ik weet toevallig wel dat dit wel voor joden geldt. Misschien dat je daarmee in de war bent.
Als dit waar is.......... Wat is dat een ontzettend kut geloof. Je moet juist met alle mensen in harmonie proberen samen te leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:49 schreef lionsguy18 het volgende:
Een moslim mag stelen van een ongelovige en bedriegen mag ook.
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islamquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
deel van een citaat:
1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
Ik helemaal niks over joden gezegd, ik snap je nietquote:en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben moslim in hart en nieren en ongetrimde baard, ik kan je verzekeren dat list en bedrog zwaar uit den boze is binnen de islam
[..]
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil off-topic met je in discours, kom naar slowchat
[NWS SlowChat] 5B Geen Nieuws is slecht Nieuws
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Offtopic: Als ik dit soort over-de-top dingen lees, denk ik toch weer dat je een kloon bent,...... van gelly of zo.......
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:
[..]
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
Daar zeg je nogal wat, kun je dat ergens op baseren ofschoon dat wel off-topic isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef fokje het volgende:
[..]
Het is iig een persoon die de moslimbevolking behoorlijk voor schut weet te zetten, het zou zomaar een _nogal_ rechts persoon kunnen zijn.
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit landquote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mwah, Bansheeboy is een soort Flower-Power figuur maar dan in een moslim uitvoering.
Het zweverig gelul over doodhongeren als je niet fraudeert maakt een normaal denkend mens misselijk.
Ik ben een voorstander van dat alle uitkeringen waar ook kinderbijslag onder valt, alleen als het rechtspersoon in NL een vaste woon of verblijfplaats heeft wordt uitgekeerd.
Ik sluit me hierbij aan. Het enige nadeel als je uitkeringen geeft aan mensen in het buitenland is dat het geld dan niet wordt besteed in Nederland en dus een nadelige invloed zou kunnen hebben op de economie. Maar ik denk dat het zwarte geld dat makkelijk zou kunnen opvangen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog geen duidelijke argumenten gehoord waarom je als rechtspersoon een vaste woonplaats zou moeten hebben, ten eerste is dan makkelijk te omzeilen en ten tweede hou je inproductieve mensen in dit land
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
deel van een citaat:
1. het gebod van Allah in de Koran tot verbreiding van de islam en het weerstaan van zijn vijanden, met behulp van taqija (list en bedrog) en djihad (geweld);
en wat is jouw bronnetje dat joden mogen liegen antisemiet!
Zal wel geen antwoord krijgen want je weet het vast niet.
Kies er gerust 1.quote:Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Wat !!!!!!!!! ??? Denken die gasten dat ongelovigen geen mensen zijn ? Kijk die onmenselijkheid !quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:
Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Sanhedrin 76a. God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 57a . Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Baba Kamma 37b. De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:09 schreef Dildo het volgende:
[..]
[..]
Kies er gerust 1.
Ach, het hypocrietje heeft weer wat te mekkerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Antisemiet.
Het zijn niet mijn woorden, ik quote ze slechts. Je vroeg om bewijs, die leverde ik. Jouw 'bewijs' rommelt echter aan alle kanten, omdat het niet overeenkomstig je bewering is dat moslims mogen stelen van niet-moslims. Ik vraag jou waarom een auto 4 wielen heeft en jij zegt dat een koe uiers heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Weet je dat dit in Nedertland strafbaar is?
quote:Baba Mezia 24a . Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Wat doe je nou moeilijk, het zijn gewoon versen 1 op 1vertaalt uit de Thorah. Zo denken Joden gewoon. Dat is hun visie, en jij verwijt de boodschapper in plaats van diegenen die dit prediken of naar deze versen leven. Echt kromquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ah is hebt je valse moslim bronnen weer eens aangeboord.
Antisemiet.
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?quote:Weet je dat dit in Nederland strafbaar is?
De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
[..]
Wat is er strafbaar in Nederland ? Het plaatsen van haatdragende versen uit de Thorah ?
Lees onderstaande goed aub, Elgigante heeft gelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:09 schreef lionsguy18 het volgende:
In de sites die jij aanhaalt wordt ook de holocast ontkend.
Ik heb het niet over auto of koe maar over jodenhaat die jij hier ten toon spreidt.
En mag ik die bron van jou vernemen.
Wedden dat het een islamitiese bron is!!!!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De discussie draait weer uit op een confrontaie tussen oost-west, terwijl het over de WAO zou moeten gaan en de ontvanger(s) daarvan.
Dan kunnen we het weer binnenskaders houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef schatje het volgende:
Lionsguy18 kan niet reageren, heeft een ban.
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!![]()
Anyway, ik heb Nova niet gezien want ik zat in Marokko. Maar aan de hand van de posts hier kan ik wel een mening hierover vormen. Ten eerste moet het UWV een pak slaag krijgen, ten tweede moet die man een pak slaag krijgen. Heel kort, maar zeer krachtig nietwaar? Er is genoeg werk in Marokko, als je maar wilt en kunt. Het enige wat de mensen daar tegenhoudt om mee te gaan doen aan het opbouwen van Marokko is a) geldstroom uit het buitenland (geleverd door de Marokkanen hier) b) uitkeringen uit het buitenland en c) analfabetisme. Aan puntje C wordt hard gewerkt door de Marokkaanse overheid, punt B is gewoon iets waar de Nederlandse regering aan moet werken en punt A is niet op te lossen. Het is nonsens om te zeggen dat de mensen daar niets te doen hebben of niet voor een inkomen kunnen zorgen. Voorbeeld is simpel, mijn halfbroer: Had vroeger prakisch niets, is een klerenwinkel begonnen in Tanger, liep zeer goed, is gaan uitbreiden en heeft het nu gemaakt. Vrouw, kinderen, mooi appartementje, mooie mercedes etc. Hoe is hij zover gekomen? Simpel, dat is eigenlijk de kracht van "armoede": Je hebt een doel, geld verdienen, een inkomen hebben (dat stimuleert). Mensen met een uitkering zullen daarom minder snel gaan werken.
Goh, waar baseer je dat nu weer op??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Schatje! Antisemiet!.
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequotequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eindelijk geef je antwoord op mijn vragen aan Banshee, mijn dank!
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
No problem. Ik begreep je alleen niet. Maar toen je de vragen concreter stelde kon ik ze wel beantwoorden. Alleen heb je wel de verkeerde persoon gequote
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?
Wat moet er concreter?
Ik ga wel met hem in discussie, hij probeert zo goed en zo kwaad als het kan antwoord te geven en dat vind ik prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog in discussie gaat met die bansheeboy. Is gewoon een kloon om mensen te irriteren of hij is echt niet goed bij zijn hoofd. In beide gevallen dus overbodig om nog op te reageren.
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Wat is er niet concreet aan:
a) wat versta je onder respect en inhumaniteit?
b) mogen eenmaal verworven vrijheden (onterechte uitkeringen en daarmee het dorp ondehouden) als standaard worden gezien waar niet aan getornt mag worden?
c) wat is er inhummaan aan om een onterechte beslissing va het UWV terug te draaien?
Wat moet er concreter?
Ik heb van Mutant antwoord gekregen op een andere vraag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat ik deze vragen al heb beantwoord. Ik volg het even niet.
Hallo. Ik mag toch wel mijn steun uitspreken aan de hier gebande lionsguy 18 ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
Net als de term fascisme. Gezien je sig. "Akkersloot lid van de anti-islam club. Zo ja . Fascisme is een donker goed".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[anti-semiet]
Dat roepen jullie te snel, en net als de termen racisme en discriminatie snijdt deze term geen hout meer
Intussen gaat het topic nergens meer over, erg jammer..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Re het volgende:
hij blijft bezig
ik zie anders nog ontzettend veel puin erin staan. volgens mij heb je weer een beetje selectief geruimt. geeft niet hoor. mijn pet was toch al niet te hoog.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
Puingeruimd.
Hmm, had deze gozer een villa ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op een paar anderen na, besprak ik alleen het ene geval.
Ook frappant was de man die de vermoorde onschuld speelde omdat hij door het niet meer ontvangen van zijn uitkering zijn villa moest verkopen.
Wat had deze man het zwaar zeg!![]()
Ik weet niet of het een villa was, maar het was een zeer ruim huis, netjes afgewerkt en gloednieuw. Kortom niet een standaardhuis in Marokko. Hij was aan het zeuren dat hij daar niet kon blijven wonen als hij geen uitkering meer kreeg en hij had het al zo zwaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, had deze gozer een villa ?Als hij zoveel geld vernuftigt, waar heeft hij dan een uitkering voor nodig ?
Het huis was veel groter dan het huis van menig fokker hier. Je kunt het best een Villa noemen. Zeker voor marokkaanse mensen was het een flinke villa. Maar dus ook voor onze begrippen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een villa was, maar het was een zeer ruim huis, netjes afgewerkt en gloednieuw. Kortom niet een standaardhuis in Marokko. Hij was aan het zeuren dat hij daar niet kon blijven wonen als hij geen uitkering meer kreeg en hij had het al zo zwaar.
Daar had ik zo mijn twijfels over eerlijk gezegd, financieel gezien ging het hem tot de herkeuring blijkbaar erg goed af.
Hij vond het normaal dat hij een uitkering kreeg en daarmee een groot huis kon bewonen. Nu dat werd teruggedraaid (waarschijnlijk terecht) was meneer op zijn pik getrapt, hij was blijkbaar gewend aan de luxe lifestyle.
Ik dacht dat die gasten het zo slecht hadden in dat land volgens Bansheeboy :')quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Voor marokkaanse mensen is een huis met garage en 3 verdiepingen geen villa (tenminste, in Marokko wordt het niet als villa gezien). Maar het blijft natuurlijk erg curieus.
Kerken staan er al, dus daar zijn ze al aan "aangepast". Maar in de stad staan genoeg van dat soort huisjes. Grond was vroeger best goedkoop in Marokko, voor pakweg 10/20.000 euro kon je 120m2 land kopen aan de rand van de stad. Dan hou je nog geld over voor een riant huisje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gasten het zo slecht hadden in dat land volgens Bansheeboy![]()
Wat noemen ze dan een villa?? Die pandjes die bij MTV cribs voorbij komen? Of voldoen die ook niet genoeg aan de eisen???
Als dat soort panden dood normaal zijn daar wil ik daar ook wel gaan wonen.
Denk alleen niet dat ze daar zo gek zijn als in Nederland. Ik zal me daar moeten aanpassen en zij zullen zich niet aan mij aanpassen door het bouwen van kerken en allerlei andere zaken. Hun goed recht ook!!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kerken staan er al, dus daar zijn ze al aan "aangepast". Maar in de stad staan genoeg van dat soort huisjes. Grond was vroeger best goedkoop in Marokko, voor pakweg 10/20.000 euro kon je 120m2 land kopen aan de rand van de stad. Dan hou je nog geld over voor een riant huisje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |